incontinentiemateriaal

robin123

Nieuw lid
Weet iemand hoe ik gewoon kannplassen in eenn luier zonder stres of zoren dat het door lekt

En dan probleem 2 heeft iemand een tip dat niemand zou kunnen zien dat ik een luier aan heb dag en nacht want het is een beetje zich baar

En dan probleem 3 beter slapen met een luier aan want ik raak moeilijk in slaap en 1 maal ik kan slapen word ik om het uur wakker

Alle tips en trick welkom

Jay-DL

Toplid
1. Niet je (hele) volle blaas in 1 keer erin laten lopen ( het heeft even tijd nodig om te absorberen). Ook is de positie van je penis van invloed: naar boven gericht heb je meestal de hele voorkant en een deel van de onderkant tot je beschikkin, naar onderen gericht alleen de onderkant van de luier. Het is ook afhankelijkheid van de capaciteit (zie 2) van de luier
2. Een niet te dikke luier of een wat wijdere broek ( tenzij je een hele strakke broek aanhebt is het meestal niet zo zichtbaar)
3. Geef het even tijd om te wennen. Je zult in het begin toch wel opgewonden zijn, maar na een tijdje ervaart je lichaam het als ‘gewoon’ ondergoed

robin123

Nieuw lid
Ik heb al een volle gehad dat er nzks mee bij kan maar maak me zorgen of het er uit komt al ik sta lig af stap darom st ik in bad als ik het doe maar moet er me zorgen maken als hij goed dicht is

Vanderlegt

Beginneling
Alleen met punt twee kan ik je een beetje helpen;
zelf heb ik een slip bij Wibra vandaan; zo'n (staat er niet bij) "vormslip". Ze zijn nog steeds te koop, zag ze van het weekeinde nog, rood van kleur.
Maar die zijn behoorlijk strak, ook vrij hoog (navel) en dat "plet" het allemaal goed.
Bijkomstigheid; ik heb het idee dat hij minder snel doorlekt als die slip er overheen zit.

Vanderlegt

Beginneling
Ik probeer dat slipje voor je op te zoeken, maar hij staat niet op de site.
Zag ze wel in de bakken; rood, gladde stof aan de voor- en achterkant en wat kant over de zijkanten. Echt vrij dikke stretch stof wat alles goed samen trekt. Sowieso heerlijk om aan te hebben; ik had hem al voordat ik luiers droeg.

mamamarja

Toplid
Hoi Robin123,

1 Zorgen dat je goede beschermende luiers hebt en ze goed dicht plakt, anders kunnen ze gaan lekken. De luier aan de voorkant goed omhoog doen, de beide onderkanten dichtplakken, daar na de boven kanten dichtplakken. (overdag zou je de Bambino kunnen gebruiken, kan je bij ABDL Shop bestellen, als je het kan betalen)

2 Een spijkerbroek aan doen.

3 Als je zorgt dat je goede luiers hebt, zal het slapen ook beter gaan, maar je zou uit voorzorg een goede matras beschermer kunnen kopen, want dan wordt je matras niet nat en moet je alleen de lakens en moltondeken wassen, als het een keer mis gaat. (voor de nacht gebruik ik Betterdry voor de baby's)

Als je nog vragen hebt of je komt hier niet uit mag je mij een pb sturen.

Groetjes van mamamarja

Vanderlegt

Beginneling
Dat weet ik niet Robin, doe het zelf nog niet zo lang en heb weinig ervaring.
Slip kan ik niet vinden, maar als je zoiets gaat zoeken, zorg dat je een dikke, elastische stof hebt over de gehele slip.
Vaak is zo'n corrigerend ding alleen voor de buik bedoeld en daar heb je niet veel aan.

Luiersersen

Ik waardeer iedereen
Probleem 1 - Koop goed absorberende luiers. Ik droeg een tot een half jaar geleden alleen maar drynites (i.v.m. ouders) maar uiteindelijk ben ik toch overgestapt naar "echte" luiers. Ik heb alleen ervaring met Seni Super Quatro slips en Tena Maxi slips. Wat ik je kan zeggen is dat Tena Maxi slips eigenlijk best dun zijn en dat ze voor de prijs erg goed presteren.

Probleem 2 - Dunne luiers of wijde broeken. Ik weet niet waar je van plan bent om ze te gaan dragen maar thuis kun je ze makkelijk onder een joggingbroek verstoppen. Voor in het openbaar kun je beter wijde broeken kopen. Ik persoonlijk draag graag carrot fit broeken omdat ze een beetje aanvoelen als joggingbroeken. Maar zelfs al is de luier gebruikt, kun je er nog redelijk goed mee wegkomen in skinny jeans. De dikte van de luier hangt daar natuurlijk ook van af.

Probleem 3 - Tja, daar kan ik ook niet echt mee helpen. Ik kon in het begin ook nooit slapen met luier slips maar uiteindelijk is me dit toch gelukt. In het begin wilde ik altijd met een volle gaan slapen omdat dat me opwond maar door luiers niet seksueel te gaan bekijken kon ik uiteindelijk toch een hele nacht doorslapen. Wat ook helpt is om in een lege / niet gebruikte luier te gaan slapen. Dit laat het meer aanvoelen als ondergoed waardoor je niet meer echt het idee krijgt dat je in een luier slaapt. Ik slaap nu zelfs lekkerder als ik een luier aan heb.

Ik weet niet of er iets is wat je verder nog wilt weten maar ik snap dat dit erg spannend kan zijn en hoeveel je je druk maakt maar het word na de loop van tijd minder, dat beloof ik. Als er iets is mag je altijd een DM sturen. Ik heet trouwens ook Robin even leuk om dat erbij te zeggen

Bovenaan