INWIJDING IN LUIERS

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 20,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 40,0%
  • 9

    Stemmen: 1 20,0%
  • 10

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Luist


Op bezoek bij een vriendin had ik een keer op zolder voor haar iets moeten zoeken. Ik wist dat zij van bepaalde spelletjes hield en heb daarom eventjes in de dozen gekeken die daar stonden.

Nu was ik door haar uitgenodigd een avond op bezoek te komen. Toen ik door haar was begroet en we een kopje koffie hadden gedronken. Zei ze ik heb gemerkt dat jij toen je laatst boven was in een aantal dozen hebt gesnuffeld. Wat er in die dozen zat beviel je dat wel vroeg ze. Ja, ik vond het interessant in de ene doos zaten bondage spullen en in de andere kleding. Wat zou je er van zeggen als we eens met die zaken gaan experimenteren zei ze. Ik viel van verbazing van mijn stoel hier had ik niet op gerekend maar zag het toch ook wel zitten.

We spraken van tevoren een aantal zaken af wat ik wel en niet wilde. Uit de kast in de kamer haalde ze een masker dat ik over mijn hoofd getrokken kreeg, dit masker had ooggaten en een gat voor de mond, maar merkte ik, er hing aan de zijkant ook nog iets aan het masker te bungelen. Voor het eerste wat ze vast ging maken moest ik mijn mond open doen en toen verdween er een prop in mijn mond en kon ik niets meer zeggen.

Dit zette ze aan de andere zijde aan het masker vast. Hierdoor kon ik de prop ook niet meer naar buiten werken. Wel raar zo geheel gekleed te staan en met een hoofd dat door een volledig leren masker was omsloten. Nu gaan we naar de overloop boven zij ze me. Daar aangekomen werd het andere loshangende attribuut vastgemaakt en dit sloot volledig de ooggaten af, nu ik stom en blind was en bijna niets kon horen moest ik op haar fysieke aanwijzingen mee naar een van de slaapkamers.

Binnen aangekomen begon ze met van mijn kleren te ontdoen. Dat het mij opwond was duidelijk in mijn broek te zien daar was iets flink gegroeid. Toen ik helemaal bloot was op het masker na werd ik naar een bed geleid en moest daarop gaan zitten. Het was een hoog ijzeren bed dat voelde ik aan de koude stang waar ik tegenaan zat met mijn benen. Van deze zittende positie moest ik gaan liggen, ik voelde wel dat het bed bobbelig was, maar dacht ik dat ligt aan de matras. Dit bleek echter niet zo te zijn. Mijn armen werden door armsgaten van een kledingstuk gestoken en daarna werden mijn polsen aan het bed vast gemaakt.

Toen begon ze bij mijn onderlichaam. Ik voelde dat ze iets tussen mijn benen omhoog trok en om mijn middel vastmaakte hier over kreeg ik een broek die met drukknopen werd gesloten. Wat ik aan had gekregen was wel dik want ik kan mijn benen nu moeilijk bij elkaar brengen. Het kledingstuk waar ze mijn armen doorgestoken had werd over mijn borst dicht geslagen en ook met drukkers vast gezet. Nu trok ze een ander deel van dit kledingstuk tussen mijn benen omhoog en zette dit ook vast met drukkers.

Maar als ik dacht dat ze klaar was had ik buiten de waard gerekend. Ze had mijn armen niet door een kledingstuk gestoken maar door twee. Mijn voeten weden nu in stoffen voeten van een ander pak gestoken en dit begon ze op heer gemak langs mijn benen dicht te maken met een aantal drukkers en ook op mijn borst maakte ze het verder zo dicht. Ik vroeg me wel af wat ik nu had aangekregen. Een raar gevoel gaf dat dikke geval om mijn benen en ik was nu weer heelmaal gekleed. Toen we spraken over wat we niet wilde had ik aangegeven dat ik niets met slaan te doen wilde hebben maar best in een vernederende situatie wilde worden gebracht. Nu kreeg ik nog boeien om mijn enkels en ik lag hulpeloos vast op een bed. Ik hoorde haar iets verschuiven dat met een klik in de bedoelde positie kwam.

Om te laten zien hoe ik er nu uitzag maakte ze video opnamen, wat ik niet in de gaten had want ik had haar weg horen lopen en de deur horen sluiten. Ze was heel zachtjes terug gekomen en met de opnamen begonnen. Doordat ik dacht alleen te zijn begon ik aan mijn boeien te trekken en te bewegen om een makkelijk positie op het bed te vinden. Na verloop van tijd verwijderde ze de oogkleppen en kon ik weer wat zien, aan de hoeveelheid licht ineens moest ik even wennen. Rond kijkend zag ik dat ik in een gewone slaapkamer was. Alleen zag ik alles door tralies, naast het bed waren rekken omhoog getrokken. Maar er hingen wel allemaal spullen langs de wand voor kleine kindjes. Door dat ik vast lag kon ik wel zien wat er in de kamer was maar hoe ik er uitzag was niet te zien.

Mijn hoofd draaide ze naar een zijde en zette iets met riemen zo vast dat ik naar een televisie scherm moest kijken. Voor jouw plezier heb ik alles opgenomen vertelde ze mij. En inderdaad alles van af het moment dat ik in de kamer kwam stond er op. Hoe ik werd uitgekleed en later weer werd aan gekleed. Nu kon ik zien wat ik had aangekregen.

Het was heel iets anders dan ik had verwacht, het ding om mijn middel was een dikke luier en daarover had ik een plastic broek gekregen die met drukknopen sloot. Een overslag romper had ik daarover en als bovenkleding had ik een boxpak aan. Dit was van stretch stof en zat vrij strak om mijn lijf en de luier tekende zich aan de voorzijde dan ook af.

Ik maak straks nog meer opname van je zei ze als je deze band wilt bewaren zet ik die achter wat nu is opgenomen en anders over deze opname heen. Want de band is alleen voor ons plezier vanavond en ik wil dat je gerust er op bent dat niemand anders bewijzen heeft over de positie waarin je nu verkeerd. Antwoorden kon ik nog steeds niet maar ik wilde de band best bewaren kon ik thuis nog eens kijken hoe ik was verpakt. Maar hoe dit haar duidelijk te maken mijn handen kon ik niet gebruiken mijn hoofd niet bewegen en niks zeggen. Ik denk dat ik er maar overheen opneem hij wil het toch niet bewaren denk zei ze hardop.

Alleen door met mijn hele lijf te bewegen kon ik haar aandacht trekken. Oh hij wil iets zeggen zei ze. De prop werd verwijderd, en ik kon na een hap lucht eindelijk vertellen dat ik de band wilde hebben voor later. Weet je wat je nu bent geworden een onzindelijk slaafje dat in baby kleren en luiers verpakt dient te worden. Ik ga wat drinken voor ons twee halen maar omdat je niet los kunt en je niet kan bewegen krijg je dit in een voor jouw situatie passend glas.

Het paste inderdaad bij mijn situatie het was een fles met speen.

De tijd was ontzettend hard gegaan, en het werd tijd om naar huis te gaan, ze maakte me los van het bed en ik kon overeind gaan zitten en opstaan die was wel een raar gevoel nu ik stond voelde ik het ding tussen mijn benen hangen. De hoofd kap werd afgedaan en mijn hoofd was helemaal nat van het zweet ik werd naar de douche gestuurd en kon daar alles wat ik aanhad in de was gooien. Na me weer aangekleed te hebben, hebben we nog een drankje gedronken en een afspraak gemaakt voor een volgende keer. Bij het afscheid overhandigde ze me de videoband en zei, als je er meer op wil hebben breng je hem de volgende keer weer mee, misschien moeten we dan een weekend afspreken.

Later hebben we afgesproken een weekend samen dit soort spelletjes verder te spelen.

Op vrijdagavond was ik al bij haar en hebben we onze vorige ervaring nog eens nagepraat, ze wilde graag weten wat ik er zo fijn aan had gevonden. Een van de dingen die ik opwindend vond was het niet weten wat de ander met je gaat doen. En die luier het was een raar gevoel maar meer ook niet. Misschien dat je daar na dit weekeinde anders over denkt zei ze. We beginnen vandaag daarom ook maar met je gereed te maken voor de eerste onplezierige situatie. Daarin de kast liggen een paar dingen die we jou eens zullen aandoen.

Dit was een halsband en een maskertje dat de ogen bedekte, omdat het avond was en de gordijnen dicht kon dit beneden gelijk worden opgezet. Hierna moest ik mij zelf uitkleden, raar dit zo op het gevoel te moeten doen. Ik had mijn kleren maar net uit of ik kreeg weer zo'n luier aan. Waarom vroeg ik krijg ik steeds zo'n ding aan vroeg ik haar, nou zij ze ik vind het een leuk gezicht en ik kan je er mee plagen en te kijk zetten. Dat vond je toch zo leuk niets te vertelen te hebben, nu ik heb beslist dat jij in een luier loopt.

En ik heb nog een mededeling voor je, de meeste tijd zal je aan een of ander object verbonden zijn en als je dan moet plassen maak ik je niet los, het is een mooie manier om de vloerbedekking te sparen.

Maar om te beginnen heb ik een speeltje geleend waarin jij de avond gaat door brengen. Ik kon horen dat ze met iets aan het slepen was. Ik werd door haar een paar passen voorwaarts geleid en moest toen knielen. Doordat te doen voelde ik dat mijn enkels tegen een balk kwamen. Toen ik geknield zat schoof ze mijn enkels opzij en deze past in de uitsparingen die in die balk waren aangebracht, even later voelde ik dat er een tweede balk over heen werd gelegd en mijn enkels waren vast gezet. Nu moest ik me vooroever buigen en ook nu voelde ik hout op deze balk moest ik mijn hoofd en mijn armen in dezelfde soort uitsparingen leggen en ook hier kwam een balk overheen. Ik zat dus in een of ander schandblok.

Nu moest ik mijn hoofd voorover buigen en mijn mond over een prop sluiten die zat ook vast aan de stellage. Om te voorkomen dat ik mijn hoofd terug zou trekken werd dat met een riem vast gezet. Als je wilt drinken dan zuig je maar op het mondstuk want dat is aangesloten op een glas drinken. Zo en dan ga ik nu mijn nieuwe voetenbank eens uitproberen en tv kijken. Ik dacht dat is toch niet waar terwijl ik in deze positie zit gaat zij lekker tv kijken. De tv hoorde ik aangaan en merkte dat zij op de bank ging zitten, op eens voelde ik een paar benen op mijn rug ik bleek dus die nieuwe voeten bank te zijn.

Na een tijd zo te hebben gezeten voelde ik dat ik naar de wc moest maar ontsnappen kon ik niet, dus maar ophouden dacht ik, maar de druk werd zo erg dat ik het toch kwijt moest en ze had gezegd dat ik daar die luier voor aan had. Een rare plaats is het wel om te plassen. Doordat ik geknield zat hing de luier aan de voorzijde naar beneden en merkte ik er weinig van dat hij nat was. Op een gegeven moment voelde ik dat ze aan de luier zat te voelen eerst aan de boven zijde en later aan de voorkant en tussen mijn benen. Goed zo jongentje zei ze een plas in de broek je leert het al.

Toen ik me later bekeek op onze band zag ik dat ze speciale shots had genomen, zo kon je mijn luier duidelijk vergroot in de picture zien.

Nu ik nat was mocht ik uit het schandblok, door de andere lichaamshouding die ik aan nam door te gaan staan voelde ik de voorkant van mijn luier tegen mijn lijf plakken. Dit was een heel ander gevoel dan de vorige keer die droge luier, een vies en de andere kant toch ook een lekker gevoel. Alle boeien waren verwijderd en alleen in die luier gekleed ging ik met haar iets drinken. Maar voor die avond waren haar mogelijkheden nog niet op.

In de hoek stond een kooi van draadgaas die ze ook wel gebruiken om honden in te vervoeren. Dat zou mijn verblijf voor een tijdje worden. Ik zat er net in en zij had het schandblok opgeruimd of er werd gebeld. Wat nu, mij had ze niet zo snel uit de kooi en ik zou dan toch langs de voordeur naar boven moeten. Maar ze had al snel iets geregeld, er werd een groot kleed over de kooi gehangen. En ze ging open doen.

Het bleek haar zuster te zijn die onverwacht iets kwam afgeven. Ze zaten samen op de bank iets te drinken toen de zus van Petra zei je hebt de kamer veranderd zie ik, dat is maar tijdelijk zei Petra. O dus ik kwam ongelegen merk ik nu. Heb je weer een vriendje in huis. Nou ja het is een goede vriend en wij spelen spelletjes, maar dat ik dat met mijn vrienden doe wist je toch. Heb je hem soms in de die doos verstopt vroeg Maaike. Ik hoorde haar naar mijn plek lopen. Je wilt hem dus zien vroeg Petra, maar ik vraag eerst of je hem zo wel mag zien. Als hij het niet wil dan gebeurt het niet.

Ze vroeg aan mij of het goed was dat haar zus mij zo zag, nou ja dacht ik als onderdeel van het spel maakt het niet veel uit, doe maar zei ik. Met een ruk trok ze de deken weg. En daar kon Maaike me als een hondje in zijn hok zien zitten. Hij ziet er leuk uit, maar heeft hij nou een luier aan? Ja natuurlijk zei Petra als hij zijn behoefte moet doen kan ik dat toch niet door de kamer laten lopen. En hij moet er aan wennen een luier aan te hebben en te moeten gebruiken. Tevens heb ik niet meer het probleem dat de bril van het toilet omhoog staat of nat is, hij draagt zijn eigen wc bij zich. En is hij te nat krijgt hij wel een schone broek.

Ik wil hem goed zien haal hem is uit zijn hok, zei Maaike. Toen ik er uitwas werd ik door haar bekeken en werd de luier bevoeld die nog steeds nat was.

Dat ze zo over mij spraken was ook best opwindend en er roerde zich weer iets in mijn broek, nou ja luier. Maaike zei ik zie dat hij dit lekker vindt zie zijn paal maar eens groeien. Ik mocht een trui aantrekken om afkoelen te voorkomen, maar overal waar ik liep of zat zag je mijn luier, en de meiden maakte daar nogal wat opmerkingen over. Na een uurtje ging ze weer weg. Nu was het tijd om nog iets te drinken en mij naar bed te brengen vertelde Petra.

Ik zou in hetzelfde bed slapen als waar ik de vorige keer op gelegen had, er zaten nu niet zoveel boeien aan als de vorige keer alleen iets voor om het middel. Ik moest op de grond gaan liggen en werd door Petra voorzien van een schone luier en kreeg er een romper overheen. Ook kreeg ik nog twee handschoenen aan die zo waren gemaakt dat ik niets met mijn handen kon doen. Nu moest ik op het bed plaatsnemen en werd de gordel om mijn middel vast gemaakt, ik werd onder gedekt en de rekken langs het bed werden weer omhoog gezet. Na welterusten te zijn gewenst werd het licht uitgedaan en ging ik slapen.

De volgende morgen vroeg, na een nacht redelijk geslapen te hebben, want het was eerst nogal wennen op je plaats in het bed te moeten blijven. En ook dat geval tussen mijn benen dat ze blijkbaar extra dik had gemaakt stoorde me in het begin. Wilde ik mijn blaas ledigen, alleen hoe kwam ik uit bed mijn handen kon ik niet gebruiken en de gordel zat nog steeds vast. Dus zat er niets anders op dan het maar weer te laten lopen. Anders dan de avond tevoren voelde ik het nu langs mijn lijf lopen en overal in de luier verspreiden die werd ook warm.

Een uurtje later toen Petra me kwam bevrijden was er van de warmte in mijn luier weinig over het voelde nu als een koud vies vod tussen mijn benen. En ondanks dat begon ik het ook wel fijn te vinden een luier aan te hebben, alleen ik moet er niet aandenken er mee over straat te moeten.

Vrolijk kwam Petra de kamer op vroeg aan mij hoe ik me voelde, vies en klein vertelde ik haar. Nu dat is toch de bedoeling, maar het is nu tijd voor een bezoek aan het toilet voor je grote boodschap en daarna mag je in bad. Als je klaar bent gaan we eten en daarna heb ik weer een leuk speeltje voor je klaar staan. Wat moet ik aan doen als ik kom eten want ik kan toch moeilijk in mijn blootje naar beneden komen. Als je klaar bent met wassen roep dan maar dan kleed ik je wel aan. Wat ik aan zou krijgen kon ik wel raden. Maar het was toch ook wel opwindend verplicht dat bepaalde kledingstuk te moeten dragen wat niet bij mijn leeftijd hoorde.

En inderdaad na het bad kwam er weer een luier te voorschijn. Na daarin verpakt te zijn kreeg ik een badjas en kon er gegeten worden. Toen het eten op was en we even ontspannen hadden zitten praten over de afgelopen dag werd het voor mij weer tijd om vast gezet te worden vond ze dan kon zij in de garage even aan haar fiets sleutelen. Ze wilde mij in de gaten houden en daarom was mijn plek ook in de garage gemaakt. Hier hing een masker aan een touw. Dit touw liep door een katrol die aan een balk van het dak vast zat.

Dit masker kreeg ik over mijn hoofd getrokken en aan de achter kant sloot het door de vetersluiting aan te trekken. Toen het masker vast zat trok ze het door middel van het touw zo hoog dat ik nog maar net kon staan. Nu trok ze mijn badjas uit en ik dacht dit wordt een koude bedoening. Maar nu moest ik mijn voeten op tillen en kwam in iets te staan dit trok ze omhoog en knoopte het boven mijn hoofd dicht, het was een zak van een heel ruwe stof en het rook naar een jute zak. Daar ze me verder niet had vast gebonden kon ik voelen of dit inderdaad zo was, ook was ik nu in staat te voelen hoe de luier voelde aan de buiten kant.

Na enige tijd liet ze de lijn waarmee het masker vast zat vieren en werd er van afgehaakt. Nu tilde ze mij op en droeg me als een zak over haar schouders naar iets wat ik haar in elkaar had horen timmeren. Ik werd hier in gezet en er werd een deksel boven mijn hoofd gesloten.

Na enige tijd hoorde ik een vracht auto aankomen die voor het huis stopte, de kist waar in ik zat werd met een wagentje verplaatst. Evenals een aantal andere dingen, ze gaan me toch niet zo vervoeren als een stuk vrachtgoed. Maar gelukkig ik hoorde de deur weer dicht gaan en de vrachtwagen vertrekken, ik stond nog op mijn zelfde plekje. Van de spanning had ik nu mijn luier benut zonder dat ik dat wilde.

Na wat mij een hele dag leek werd ik door haar bevrijd uit deze situatie. Alleen het masker bleef op en ik werd naar een ijzeren stellage gebracht. Ik moest wijdbeens over iets heen gaan staan. Mijn enkels werden er aan vast gezet. Ik hoorde haar aan iets draaien en voelde dat de ijzers waar mijn benen tegenstonden zich uitschoven richting mijn kruis. Ze draaide deze dingen zo hoog dat het op een gegeven moment zo was dat ik ergens opzat. Nu werden er twee beugels omhoog gedaan hieraan waren ook dwars beugels bevestigd die sloten om mijn middel. Om mijn polsen kwamen twee boeien die met de lijn van toen straks werden verbonden en boven mijn hoofd getrokken.

Nu werd het masker afgedaan en keek ik in een spiegel waar ik me zelf kon bekijken. Vastgezet op een stellage met een soort kuisheidsgordel aan. Nu zag ik ook waarom de luier was uitgedaan mijn geval was zichtbaar in een soort tralie kooitje. Dat kon apart open zag ik, aan de boven zijde ervan zat een slotje. Daar ik nu vrij kon ademen ging ze zich even omkleden.

Teruggekomen zag ze er uit als een dienster met een donkerrode jurk aan die door een aantal petticoats wijd uitstond. Ze begon het beeld, ik dus, met een plumeau af te stoffen wat erg kietelde op een gegeven moment begon ze mijn met olie in te smeren want haar beeld moest glanzen. Alle delen van mijn lichaam waar ze bij kon werden zo gemasseerd, en toen het deel waar ze er zoniet bij kon, het kooitje werd opengemaakt en er sprong iets naar voren dat helemaal om massage vroeg die ik dan ook geraffineerd van haar kreeg. Uiteraard zorgde ze er voor dat ik klaar kwam, maar omdat er ongecontroleerd vocht vrijkwam volgens haar moest ik toch verpakt worden anders kon men zien waar ik gelopen had en dat betekende vertelde ze me dat ik weer luier aankreeg.

Alleen deze keer had ze voor een dubbeldik exemplaar gekozen, hierdoor voelde ik nog meer wat ik aanhad. Hierover kwam een luierpakje en een trui met een korte broek, maar jammer deze paste niet, ik had een te dikke kont gekregeen. Dan maar niet zei, we hoeven toch niet uit te gaan. Omdat ze me niet de hele dag in de garage kon laten staan, kreeg ik een tuigje aan en werd door haar meegenomen naar de huiskamer.

Hier haalde ze een aantal foto albums te voorschijn, ik wilde mee kijken maar dat mocht niet ik moest als een klein slaafje aan haar voeten zitten. In de albums zaten ook foto’s van carnaval een van haar kennissen stond daar op in een pakje dat best voor mij geschikt kon zijn. Ze liet me de foto zien en daar stond een jonge man op in een pak voor een kleuter was gemaakt. Op de foto scheen het ook nog door en je zag dat hij daar iets groens onder droeg.

Volgens Petra was dat een papieren luier, op een andere foto kon je duidelijker zien wat het was. Maar dacht ik hoe krijgt ze dat hier zonder dat die kennis weet waarvoor ze het nodig heeft. Dit was niet zo moeilijk als ik had gedacht want ze ging gewoon vragen of ze dit voor een verkleed partij mocht lenen. Dit was geen enkel probleem en het resultaat dat ik het pak aan kreeg met een luierpakje er onder. En natuurlijk scheen alles door. Over dit pak kreeg ik een jas aan en moest met haar mee naar de auto, want we gingen daadwerkelijk naar een feest en wel bij de vriendin waar ze het pak had geleend.

Maaike haar zuster was ook op het feest maar wat mij verbaasde was de kleding die ze aanhad ze was naar de zelfde leeftijd teruggebracht als ik en we moesten als twee baby’s samen gaan spelen. Na verloop van tijd kwamen er nog meer kennissen en van de meeste was een van de partners gekleed zoals ik. Dit was een babypartij voor volwassenen, omdat er zoveel waren konden we er ook geen bezwaar tegen hebben publiekelijk verschoond te worden. Het was wel raar om te zien maar ook lekker opwindend en je kon nu zelf eens zien hoe een luier aan de achterkant aftekende, wat je bij jezelf niet kan zien.

Er werd uitgebreid gepraaat over deze hobby, en ook wat er mee gedaan kon worden in samenhang met bondage praktijken. Bij een Chinees meisje lieten ze dat zien, ze werd langs de kant vastgezet en kon met haar broek op de knieen bewonderd worden.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
C Japans bedrijf maakt alleen nog luiers voor ouderen wegens gebrek aan baby's Algemeen 2
K Luiers Voorstellen 9
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 41
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D ABDL Luierverhalen podcast 16+ Board 18
emar007 Sm relatie met luiers Contact advertenties 12
K Luiers geven af. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
U Stress en luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DiaperLuw Dromen na "vergeten van luiers" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
B Op eens ging het over luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
I Kies maximaal 10 gratis samples luiers, inleggers etc. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
Similar threads


















































Bovenaan