Iris Back Home (vervolg op Iris Helps Out)

carg85

Doe wat goed voelt, met respect voor anderen
Nadat ik mijn verhaal Iris Helps Out had afgerond, ben ik meteen verder gaan schrijven aan een vervolg, weer in het Engels. Daarin beschrijf ik hoe het verder gaat met Iris, als ze weer thuis is, en hoe de relatie met haar ouders zich verder ontwikkelt. Natuurlijk is er ook weer aandacht voor luiers, tuigjes, en andere beperkende maatregelen. Alles is (grotendeels) vrijwillig en met veel liefde ('TLC'), en er zit geen sex in.

Het eerste hoofdstuk is nu beschikbaar: Iris Back Home (PDF, in het Engels)

carg85

Doe wat goed voelt, met respect voor anderen
De volgende 2 hoofdstukken zijn nu beschikbaar, met 19 pagina's over de woensdagochtend.

• Like
Waarderingen: EEE

JdV

Something cool
Ik reageer eigenlijk nooit echt op verhalen, maar ik wil toch graag even complimenten geven aan de kwaliteit (en tempo) van dit verhaal en het eerste deel. Hoewel ik alle bondage achtige aspecten niks voor mij zijn (en er een beetje over heen lees), is de opbouw en mate waarin het personage "natuurlijk" in de situaties terecht komt echt van goed niveau. Zelf vind ik dat het te weinig lof op dit forum krijgt voor wat het verdient. Echt heel sterk.

Zoals bij het vorige verhaal naar voren kwam kan Engels wel een barrière zijn voor sommige, wat begrijpelijk is (en een vertaal machine zou te veel afbreuk doen aan de kwaliteit denk ik); maar voor hen die geen last hebben van Engels is het wel echt een aanrader.

Lekker bezig :)

P.S. Misschien is een linkje naar de topic van deel 1 is handig.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
carg85 Verhaal Klaar Iris helps out I 29
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
E Iris I 4
E back to basic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
LD88 I'm back! Voorstellen 4
mtluierjongen come back Voorstellen 9
N nieuwetjes brenger is BACK Voorstellen 3