Verhaal Klaar Iris Back Home (vervolg op Iris Helps Out)

carg85

Doe wat goed voelt, met respect voor anderen
Nadat ik mijn verhaal Iris Helps Out had afgerond, ben ik meteen verder gaan schrijven aan een vervolg, weer in het Engels. Daarin beschrijf ik hoe het verder gaat met Iris, als ze weer thuis is, en hoe de relatie met haar ouders zich verder ontwikkelt. Natuurlijk is er ook weer aandacht voor luiers, tuigjes, en andere beperkende maatregelen. Alles is (grotendeels) vrijwillig en met veel liefde ('TLC'), en er zit geen sex in.

Het eerste hoofdstuk is nu beschikbaar: Iris Back Home (PDF, in het Engels)
 

JdV

Something cool
Ik reageer eigenlijk nooit echt op verhalen, maar ik wil toch graag even complimenten geven aan de kwaliteit (en tempo) van dit verhaal en het eerste deel. Hoewel ik alle bondage achtige aspecten niks voor mij zijn (en er een beetje over heen lees), is de opbouw en mate waarin het personage "natuurlijk" in de situaties terecht komt echt van goed niveau. Zelf vind ik dat het te weinig lof op dit forum krijgt voor wat het verdient. Echt heel sterk.

Zoals bij het vorige verhaal naar voren kwam kan Engels wel een barrière zijn voor sommige, wat begrijpelijk is (en een vertaal machine zou te veel afbreuk doen aan de kwaliteit denk ik); maar voor hen die geen last hebben van Engels is het wel echt een aanrader.

Lekker bezig :)

P.S. Misschien is een linkje naar de topic van deel 1 is handig.
 

carg85

Doe wat goed voelt, met respect voor anderen
Hoofdstuk 7 (7 pagina's) toegevoegd, over donderdagmiddag. Het is erg druk geweest, maar hopelijk lukt het komende tijd weer beter om verder te schrijven.
23-8: Was meteen doorgegaan met schrijven, en de rest van de donderdag bleek mee te vallen: hoofdstuk 8 met 3 pagina's, nu beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: toet

toet

Superlid
Ik wil je laten weten dat ik enorm geniet van jou verhaal. Ik kom dagelijks kijken om te zien of er een vervolg is. Je bent fantastisch bezig.

Het echte leven gaat wel voor, dus alle begrip dat als je het druk hebt, dit verhaal wat langer blijft liggen.

PS: meestal reageer ik niet op verhalen die ik lees, maar ik vond het aantal reacties sinds je laatste update wat te weinig tegenover wat je verdient.
 

carg85

Doe wat goed voelt, met respect voor anderen
Hoofdstuk 9 (11 pagina's) toegevoegd, over vrijdagochtend
 
  • Like
Waarderingen: toet

carg85

Doe wat goed voelt, met respect voor anderen
Hoofdstuk 10 (5 pagina's) toegevoegd, over vrijdag tussen de middag. Niet veel, maar ik had weinig gelegenheid om te schrijven , en wil toch een beetje voortgang er in houden.
 
  • Like
Waarderingen: toet

carg85

Doe wat goed voelt, met respect voor anderen
Hoofdstuk 11 (15 pagina's) toegevoegd, over de rest van de vrijdag.
 
  • Like
Waarderingen: toet

carg85

Doe wat goed voelt, met respect voor anderen
Hoofdstuk 12 (16 pagina's) toegevoegd, over zaterdagochtend.
 
  • Like
Waarderingen: toet

carg85

Doe wat goed voelt, met respect voor anderen
Hoofdstuk 13 en 14 (18 pagina's) toegevoegd, over de rest van de zaterdag.
 
  • Like
Waarderingen: toet

toet

Superlid
Dag Carg85,
Ik heb opnieuw genoten van de voorbije delen. Dank je w el van het schrijven hiervan
 

carg85

Doe wat goed voelt, met respect voor anderen
Dank. Ik heb ondertussen ook alweer zo'n 8 pagina's geproduceerd van het volgende hoofdstuk, maar daar is nog wel wat meer te schrijven.
Met zo'n nieuwe gebeurtenis is het weer even wat meer denkwerk: wie is er op de verjaardag, hoe gedragen die zich, wat is interessant dat er gebeurt, terwijl Iris in principe groot is, etc.
Al met al, niet verrassend, kost het schrijven wat meer tijd dan het lezen ;-) Maar voor mij is het een heel leuke manier om mijn vrije tijd te besteden.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: toet

carg85

Doe wat goed voelt, met respect voor anderen
Hoofdstuk 15 en 16 (18 pagina's) toegevoegd, over zondag ochtend.
 
  • Like
Waarderingen: toet
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
carg85 Verhaal Klaar Iris helps out I 29
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
E Iris I 5
E back to basic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
LD88 I'm back! Voorstellen 4
mtluierjongen come back Voorstellen 9
N nieuwetjes brenger is BACK Voorstellen 3
Similar threads








Bovenaan