Nog niet klaar Jada wil weer een klein meisje zijn

wat vind je van het verhaal ik hoor ook graag idee van jullie


  • Totaal stemmers
    73

nina15000

Superlid
Jada is een 6 jarige meisje
Maar krijgt door in haar bed geplast te hebben weer een luier aan
Het begon op 1-5-2010 Jada moest naar school
Maar werd wakker in een nat bed en keek ''chips'' zei ze ik heb net in me bed geplast.
Snel verschonen dat mama het niet ziet.
Jada deed ook Snel een nieuwe onderbroek aan en hoeslaken vervangen.
Maar moeder kwam binnen en vroeg aan ''Jada wat ben je aan het doen ''
''Nou mam mijn bed moest nog verschoond worden dus heb ik dat alvast gedaan'' en moeder ging weg.
Dus Jada ging verder en ging naar school.
Maar moeder vond dat Jada toch raar antwoorden dus ging eens kijken en zag dat haar onderbroek nat was.
Dus ging moeder kijken waar haar hoeslaken was en die was ook nat.
Maar toen Jada thuis kwam zat moeder aan tafel en vroeg ''of Jada effen aan tafel kwam'' en vroeg toen.
''Waarom verschonen je bed vanmorgen'' vroeg Moeder aan Jada.
Jada vond het raar dat had ze vanmorgen toch al gezegd tegen haar moeder.
Dus ze zij het opnieuw omdat het nog verschoond moest worden.
Nou ik wordt niet boos hoor zei moeder.
Dus zeg de waarheid maar.
 

nina15000

Superlid
Jada wil weer een klein meisje zijn

Dus Jada zei ''tegen haar moeder er is niks maar mijn bed moest gewoon verschoond worden’’.
Maar moeder geloofd het niet en zei '' ik heb je onderbroek gevonden vanmorgen en die was nat''
Heb je in bed geplast en Jada werd rood en zij zachtjes ja perrongeluk als dit meer gebeurd zeg het dan tegen mij.
Ik vind het niet erg als het zo is dan krijg je gewoon een luier om nachts en je hoeft je daar niet voor te schamen.
Meer kinderen doen dat op jou leeftijd zei moeder.
Dus als het meer gebeurt zeg je het dan tegen mij dan haal ik wel luiers.
Jada zei" meteen Mam het is al erg genoeg dat ik in me bed plas” en toen gingen ze maar eten.
En toen ging ze naar bed en dacht eigenlijk.
Zou ik het erg vinden dat ik in me bed plas dan krijg ik veel aandacht van mama.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Dus Jada dacht ik ga er een nachtje over slapen en dan zie we wel.
Maar Jada werd wakker om 06.45 en was droog maar ik heb geen zin om naar de wc te gaan.
Maar als ik nu in bed ga plassen krijg ik nachts een luier om.
Ik krijg dan ook een luier om en dan plas ik daar in nachts.
Maar ik krijg van mama dan veel aandacht.
Voor dat ze kon kiezen hoorde ze psssss ze plast al in haar bed chips maar moeder was al wakker en hoorde Jada chips zeggen en ging de kamer binnen en Jada zei ik heb net in me bed geplast.
Je bent toch niet boos mam nee zei ze het kan gebeuren maar zal ik straks drynites of luiers halen voor je voor de nacht.
Maar Jada dacht na nu krijg ik alleen nachts een luier om mij wil dat eigenlijk ook overdag.
Mam ik zou eigenlijk ook overdag een luier dan aan willen hebben.
Ik weet het nog niet mag ik er over na denken dat jij op school bent en na school vertel ik het je zei moeder.
Tot hoe laat moet je vandaag ik moet maar tot 11.45 ik heb een kort dagje zij ze want het bijna vakantie ik hoor vandaag of ik volgende week nog iets in moet halen en anders heb ik vakantie na vandaag
Dan hoor je het dan is goed hoor.
Jada ging naar school en dacht er elke minuten over na wat moeder er mee ging doen.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

11.45 Jada was blij en belden moeder op mama ik heb vakantie goed gedaan meid zei moeder.
Jada vroeg meteen aan moeder weet je al iets ik vertel het thuis oké is goed zei Jada tot zo zei ze
Tot zo.
Jada kwam thuis en ze gingen aan tafel zitten.
Nou Jada ik heb eens na gedacht en ik vond het wel een leuk idee.
Dat jij overdag en nachts een babymeisje wordt
Maar toen was effen dood en dood stil..................... aan de kant van Jada.

Dit had Jada niet verwacht dat moeder Ja ging zeggen op het idee van Jada.
Weet je het zeker mam dat je dit wil doen vroeg Jada aan moeder.
Maar moeder dacht ik vindt het eigenlijk wel leuk een kleine Jada.
Dus moeder zij ja en ze zullen we dan een lijstje maken.
Jada zij ja is goed.

Dus moeder pakten een pen en papier.
en schreef op:
luiers
luierdoekjes
verschoon mat
speen
luiercrème
Talkpoeder
Luieremmer

Maar Jada vroeg nog een keer of ze het echt goed vond om haar als kleine Jada te behandelen.
Ja, zei moeder maar vindt je het nog zelf ook nog wel leuk om het te gaan doen.
Ja, zei Jada en gingen in de auto en vroeg waar gaan we het halen hier in de stad zei moeder.
Dat ziet Jada niet zo zitten kunnen we niet in een ander stad boodschappen halen
Waar niemand mij kent.
oké zij moeder
en gingen in Heerlen de spullen halen.

bij de Albert Heijn gingen stonden ze bij de luiers en daar pakt ze Pampers maat 6 Jada was best klein voor haar. Leeftijd en ook een pak drynites voor avonds.
luier doekjes en luier crème en talkpoeder.
en Jada vraagt of ze ook een baby fles mag dat moeder haar uit de fles drinken kan geven
en daar ziet ze nog een leuke speen van pip en pom dus ze nemen ook nog pyjamapapjes van elke smaak 2 mee.

Moeder en Jada hebben er nu al zin in.
Ze Gaan na de kassa en Jada hoopt niet dat de kassa juf nog iets vraagt daar over als wat ze nu kopen.
Jada is blij want er is niks gevraagd en zetten de spullen in de auto en gaan verder in de winkelcentrum.
en bij de zeeman aan ze ook effen binnen en daar mag ze 4 onderbroekjes uit kiezen en kiest Dora, speelgoeddokter, Pim en pom, Disney onderbroekjes uit en reken af en bij een baby winkel halen ze de rest en gaan naar huis.
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
Re: jada terug in de luiers

Leuk verhaal, sorry dat ik even 'inbreek',met een paar tips, want het leest niet helemaal lekker zonder leestekens.
  • Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt.
  • 'Zeggen' in de verleden tijd is 'zei', en niet 'zij' ...Dat gaat steeds fout en stoort enorm.
  • Wat iemand zei, of zegt, vraagt of vroeg, in het verhaal, zet dat tussen aanhalingstekens. bv. Moeder zei: "Jada, opletten!"

Succes verder, en doe met de tips wat je wilt.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Ze waren onderweg zo aan het praten en moeder vroeg wanneer wil je beginnen met baby zijn .
Jada dacht en zei meteen ''als we thuis binnen zijn'' .
Oke zei moeder en ze reden het hof op en Jada maakte de garagedeur open en moeder reed binnen en moeder wou de kofferbak Al open doen en Jada zei ''wacht mam eerst de garage deur dicht en dan pas, ''ik wil niet dat iemand het ziet ''
En de deur was dicht en moeder en Jada gingen eerst alle spullen na binnen brengen en als neerzetten

moeder dacht goed na
En kwam op de commode van Jada nog in de schuur staat en vroeg aan Jada ''zullen we die ook naar binnen doen ''
En Jada zei is goed
En de commode ging naar boven moeder zetten alles klaar kom je Jada .
Dan doe ik je een luier om

Ik kom mam zei ze en daar stond ze al kleren waren al uit gedaan alleen een onderbroek aan had ze
Werd ze op de commode gestild en werd haar onderbroek uitgedaan
en daar lag ze na 7 jaar weer naakt voor mama
En mama pakten een luier en de die onder Jada haar billen en deed hem dicht nu had Jada dus een luier aan
Moeder vroeg welke onderbroek wil je aan doe maar van speelgoeddokter en moeder pakt die

En gingen na beneden en daar begon baby Jada en het was al 16.45.
Wat gaat de tijd snel zei moeder .
Dus ging ze het eten maken en kleine Jada was lief aan het spelen.
en moeder glimlachte van blij schap en zag ook dat Jada het leuk vond .
en toen eten klaar was gingen ze eten en moeder en Jada genieten maar.

Jada moest plassen en dacht dat doe ik straks wel als we klaar zijn .
Maar toen dacht ze ik heb een luier om ik plas er in en voor dat ze de volgende hap pakte was ze al aan het plassen.
Maar moeder zag de kleur verander van Jada en vroeg heb je er geplast ja zei ze.
als we klaar zijn met eten zal ik je eens verschonen ja is goed mam

en ze waren klaar met eten en moeder zij zal ik je eens verschonen en Jada zij ja en liep naar de bank
moeder vroeg wil je niet boven verschoond worden de gordijn zijn dicht dus hier kan het ook
en moeder pakt het verschoonkleed en een luier en luierdoekjes
en ging Jada verschonen
onderbroekje na beneden en de luier los en moeder zag dat het een flink plas was en zij dat is een flink plas en maakt alles schoon en legde er een nieuwe luier onder Jada haar billen

en Jada en moeder gingen nog tv kijken het was 19.45 zal ik zo je warme fles maken dat je die bij gtst op kunt drinken Ja is goed welke smaak vroeg moeder "maakt niet" uit dus moeder pakt er een en maakt hem warm en gtst begon zei ze en Moeder was net klaar met haar fles voor Jada.
En onder gtst was Jada die op aan het drinken.
En in de pauze van gtst had ze die op en moeder vroeg was deze lekker ja zij
En toen vroeg moeder aan Jada of ze het leuk vindt of dat ze er mee moeten kappen
Nee zij Jada ik vindt het leuk zij ze en jij mam vindt jij et nog leuk ja ik geniet er gewoon van zij moeder ik zie je Gewoon beter in je vel zitten nu .

Klopt zij ze effen niks aan me hoofd effen ontspannen zij ze .
Maar van de 2e helft van gtst hebben ze niet meer gezien.
En het was 21.30 moeder zij zullen we naar bed gaan want ze zag dat Jada toch best moe was.
en gingen na boven en daar kreeg Jada nog een nacht luier aan en ging slapen met haar speen maar kon niet slapen
Dus haar moeder kwam en zei ''kun je niet slapen kleine poppetje van me'' ja zei'' wil je bij mama liggen ''vroeg moeder aan Jada en Jada zei " ja graag".
En moeder had ineens een baby in bed liggen maar ze vielen snel in slaap.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Winnie de Po zei:
Leuk verhaal, sorry dat ik even 'inbreek',met een paar tips, want het leest niet helemaal lekker zonder leestekens.
  • Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt.
  • 'Zeggen' in de verleden tijd is 'zei', en niet 'zij' ...Dat gaat steeds fout en stoort enorm.
  • Wat iemand zei, of zegt, vraagt of vroeg, in het verhaal, zet dat tussen aanhalingstekens. bv. Moeder zei: "Jada, opletten!"

Succes verder, en doe met de tips wat je wilt.
Dank je ik zal er op letten bedankt voor de tips dit is mijn eerste verhaal en ben met elke tip blij om het verhaal nog mooier en leuker te maken
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Maar moeder keek naar Jada en dacht en glimlachten .
Yes dacht moeder heb kleine Jada terug en gaf Jada een kus op haar voorhoofd.
En moeder ging ook slapen.
Het was 08:30 toen Jada wakker werd en zag moeder nog slapen.
En Jada keek effen onder haar dekbed naar haar luier en die was niet nat maar moest wel plassen.
Wat moet ik doen dacht Jada moet ik naar de wc gaan of in me luier plassen .
Toen ze aan het nadenken was wat ze ging doen was het al te laat ze was al aan het plassen in haar luier.
En Jada ging weer verder slapen.
Maar om 09:45 werd Jada opnieuw wakker en draaide zich naar moeder en zag dat moeder ook wakker was .
Moeder zei ''heb je lekker geslapen ? " ja zei Jada.
En moeder ging uit bed en ging zelf effen plassen .
En moeder kwam terug naar Jada en haalde Jada uit bed en zei ''zal ik eerst je luier eens verschonen " zei moeder .
Ja is goed zei Jada en moeder legden Jada op de commode en deed eerst de onderbroek uit van Jada en toen de luier .
Je hebt flink geplast in je slaap zei moeder ''ja klopt mam zei'' Jada .
En moeder deed Jada een nieuwe luier aan.
En gingen naar beneden en gingen eten .
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Na het eten ging Jada weer spelen en moeder ging op de computer .
En moeder dacht misschien een vakantie is misschien leuk eerst is kijken hoeveel alles kost .
En ging kijken op centerparcs .
en dat voor een weekje met kleine Jada daar na toe .
Moeder vroeg aan Jada 'of ze effen wou komen ' ja riep Jada
Dus moeder begon : mama had een idee wat zou je er van vinden om een weekje naar centerparcs te gaan .
Jada zei ' als kleine Jada of grote Jada ' aan moeder .
Moeder zei 'wat jij wilt ik dacht misschien vind je het leuk als kleine Jada '
Ja zei Jada als kleine Jada daar .
En boekte moeder die vakantie dan gaan we morgen dan gaan we zo in pakken .
Maar mam heb je ook baby spulletjes er bij gehuurd vroeg Jada aan moeder.
Ja heb ik gedaan meisje zei moeder.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

moeder gaat naar boven en besluit de tassen te pakken. Eerst maar die van Jada. Ik pak een grote luiertas en begin.

2 pyjamaatjes, 1 paar slofjes, 1 pak luiers, 1 pak doekjes, twee setjes kleding, 2 voorleesboekjes, 2 flesjes, 3 speentjes, knuffeldoekje, knuffel, slaapzak. onderbroekjes van Jada Haar favoriete speen en pip gaan morgen mee in de Auto. en Jada kiest nog wat films uit en speelgoed wat mee moet
en ze gaan slapen morgen gaan we al op vakantie zegt Jada
Maar moeder slaapt snel maar Jada daar in tegen niet en slaapt slecht ze heeft te veel zin in de vakantie maar dan na 2 uur wakker te hebben gelegen valt ze toch in slaap.
Moeder en Jada worden wakker moeder vraagt aan Jada 'heb je lekker geslapen ? ' nee slecht ik heb gewoon te veel zin in de vakantie .
En ze beginnen met het in de auto zetten van de spullen en moeder heeft haar eigen tas Ook al neer gezet beneden dat Jada die in de auto kan zetten.
En ze gaan voor ze vertrekken nog effen een boterham eten en moeder vraagt aan Jada 'wil je onderweg een luier aan of gewoon je onderbroek' Jada denkt en zegt dan 'een luier graag '
Oke dan doe ik je zo een luier aan .
Na het eten wil moeder gaan en kijkt heb ik als ja ik heb alles .
Maar Jada zegt 'mam ik kreeg toch een luier aan onderweg ' ja klopt zei moeder
Kom je effen liggen dan doe ik hem aan bij je en moeder doet de luier aan bij Jada.

moeder zet Jada achterin de auto en maak haar vast om te gaan vertrekken .
En Jada zegt tegen moeder ' ik heb er zin in mam om een weekje in zo huisje te zitten ' .
Onderweg doet Jada het verrassend goed. Na 45 minuten komt moeder helaas in de maandagmiddagfile terecht. en moeder kijkt in de achteruitkijkspiegel en ziet Jada slapen Even twijfelt moeder. moet ik haar wakker maken straks slaapt ze vanavond slecht maar moeder laat haar lekker slapen.
Na 1 uur komen we eindelijk aan in het park en moeder maakt Jada wakker blijf jij zo in de auto wachten is raar als iemand het ziet dat je een luier draagt is goed mam.
Maar als moeder terug komt valt Jada net weer terug in slaap.
Maar moeder rijdt naar het huisje en kijkt en ziet dan het huisje en probeert Jada wakker te maken.
‘Lieverd, we zijn bij het huisje.
Word maar rustig wakker, mama is zo terug.’ En voor dat moeder opstaat, legt moeder haar hand op Jada's luier. Drijfnat. Dus hoe sneller we in het huisje zijn, hoe beter.
Dag schatje , lekker geslapen?’ ja zegt Jada 'ik heb het nodig gehad denk ik zeker na zo slecht nacht .
Wanneer we binnen zijn, Jada kun je alvast alles opruimen dan ga ik even de spullen uit de auto halen. is goed mam zegt Jada .
Snel haalt moeder alle spullen uit de auto en na drie keer heen en weer lopen, kan moeder ook gaan zitten. moeder zoekt eerste een plastic verschoonmatje op, een nieuwe luier en billendoekjes. moeder legt het matje op de grond en leg Jada erbovenop.'
Nadat Jada een schone luier heeft gekregen, is het tijd om te eten.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

moeder begint aan het eten en vraagt dan aan Jada ' hoe ze het vindt in het huisje.
Leuk zegt Jada en ze gaan eten .maar onder het eten gaan moeder en Jada de week indelen en moeder zet op het lijstje
Dinsdag,woensdag,donderdag,vrijdag,zaterdag,zondag ,maandag .
Wat gaan we dinsdag doen
Zwemmen en naar de speelparadijs.

Woensdag gaat het regen zegt moeder oow zegt Jada kunnen we dan een film dagje houden en gewoon in het huisje blijven.
Donderdag wat wil je dan gaan doen naar de stad gewoon als grote Jada en dan s'avonds bowling .
Vrijdag dan weer gaan zwemmen en eten in het restaurant eten in het markthome .
Zaterdag en zondag kijken we nog wel zei Jada.is goed zei moeder
zaterdag is het ook bingo in de markthome zei moeder ja leuk gaan we dat doen dan oké dan zei moeder.

En moeder ging de bedden op dekken waar wil je slapen Jada keek en keek in alle kamers en zag een baby bed
Maar moeder was alvast kussen en dekbedden aan het insteken en Jada riep moeder 'mam kom is even .
Oke ik kom zei moeder en moeder was in de kamer waar Jada was wat is er Jada .
Mag ik daar in slapen pas jij daar in effen kijken zei moeder en zetten het in me kaar en Jada ging er in liggen .

Oke zei moeder maar als het niet slaapt zeg je het wel want dan maken we morgen een ander bed op voor je.
Maar in welke kamer wil je slapen vroeg moeder aan Jada wil je eigen kamer of bij mama op de kamer.
Bij jou op de kamer en mama wil het bedje op pakken WACHT zegt Jada eerst de gordijnen dicht doen oja zei moeder is goed En deed het dichten liepen naar de kamer van moeder. zetten het neer .
En moeder maakt het baby bedje op voor Jada .

En gaan nog effen op de bank zitten en Jada krijgt nog effen de fles .
Maar dan vraagt moeder kom anders lekker bij mei liggen op de bank en dat deed Jada en keken nog effen tv.
En gtst was afgelopen en moeder werd zelf ook moe zullen we gaan slapen vroeg ze aan Jada .
ja is goed moet ik je luier nog verschonen en moeder voelden ja die verschoon ik nog effen dus moeder pakten een luier En doekjes en deed Jada een nieuwe luier aan en gingen naar bed slaap lekker maar voor dat Jada in het baby bedje ging Liggen vroeg moeder wel of Jada eerlijk wou zijn als het niks was .
Ja mam doe ik slaap lekker.
En ze sliepen snel en Jada was blij ze lag in een baby bedje yes zei ze nu voel ik me echt een baby .
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Moeder wordt eerst wakker en kijkt in het baby bedje waar Jada nog in ligt te slapen .
en ziet dat het 9.uur is en maakt Jada rustig wakker en geeft Jada een kusje op haar voorhoofd.
En dat wordt Jada ook wakker en moeder zegt ik dek te tafel effen voor het eten .
Maar Jada is aan het kijken in het huisje hoe het er allemaal uit ziet.
Maar dan valt haar oog op iets een baby stoeltje en neemt die mee naar de eet tafel .
En moeder ziet dat en zegt 'Jada wat ben je aan doen ik wil daar in zitten en eten .

Pas je daar in dan ,effen proberen zegt Jada en ja hoor Jada past er in haha moeder moet lachen.
Maar zegt als je dat leuk vindt waarom niet en ze gaan eten .
En onder het eten vraagt moeder 'hoe heb je geslapen in het babybedje ' lekker zegt Jada .
Ik vindt het leuk om in zo bedje te kunnen slapen.

En ze gaan de tafel afdekken en Jada vraagt zal ik de stoel op ruimen dat de gordijnen open kunnen .
Laat maar staan laat ik de gordijnen wel dicht .
Mam gaan we zo zwemmen ' nee zegt moeder we gaan eerst nog wat boodschappen doen en daarna gaan we zwemmen

En ik zal eerst je luier is verschonen wil je een nieuwe aan naar de winkel ?.
een pyjama broekje graag dat niemand het ziet oké zegt moeder.
en gaan naar de winkel en ze komen aan bij de luiers en moeder pakt nog een nieuw pak luiers.
En moeder pakt nog iets en Jada vraagt wat pak je nu en loopt naar Jada en zegt zacht zwemluiers kun je onder het zwemmen ook een luier aan of
wil je dat niet .

ja maar pas ik die denk het wel je bent niet zo zwaar en lang .
Maar bij de kassa wat Jada nooit hoopt vraagt de kassa juf waar de kleine is moeder zegt die is bij de vader ik ben met Mijn dochter effen boodschappen aan het doen.
Jammer zegt de kassa juf ik vind het altijd wel leuk om zo kleintje te zien.

Fijne dag nog zegt de kassa juf en in de auto zegt Jada dank je dat je niks zei.
Ik zal je toch nooit zo voor schut zetten wees daar maar niet bang voor .
en zijn weer bij het huisje en ze lopen met de boodschappen tas in het huisje en ruimen alles op en moeder zegt kom eens effen en pakt er een zwemluier uit het pak ga is liggen dan kijk ik of je hem aan kunt en ja hoor ze past hem yes zegt moeder en Jada glimlacht en ze doet hem uit
die doen we bij het zwembad aan .
Oke zegt moeder en gaat verder met opruimen.
Mam gaan we zo zwemmen dan .

‘Is goed, schat. Wij gaan zo zwemmen.
We gaan zo meteen zwemmen en dat vind ik superleuk! Maar het is ook een spannende iets met een zwemluier aan zegt Jada tegen moeder.
Onderweg naar het zwembad lopen we hand in hand. Natuurlijk Jada’s handje aan mijn hand. Veilig bij mama, Ik voel mijn zenuwen zegt Jada gaat niemand het zien Maar we zijn nog niet in het zwembad…
ze de kaartjes voor het poortje hebben gehouden, lopen we naar de kleedhokjes. Jada loopt snel. Onderweg pak moeder een kleerhanger van het rek en neemt Jada hand vast want moeder had een familie hokje gezien. Hier is het gelukkig ook niet druk. Samen met Jada loop ik naar de
kleedhokjes. Ik loop een familie-hokje in, lekker ruim voor ons twee zegt moeder. Ik doe het deurtje op slot en zet Jada op het bankje.
‘Zo, Jada. Even je luierbroekje uitdoen En moeder merkt dat Jada erin geplast heeft en dan doet moeder Jada haar zwembroekje aan dan kunnen

we gaan zwemmen.’ moeder helpt Jada uit haar broek en shirt en trekt haar badpak over haar zwemluier aan . Even later is Jada er helemaal klaar voor. Ik stop haar kleding in onze tas en als moeder uitgekleed is en haar badpak aan heeft gedaan kunnen we gaan zwemmen.
Moeder en Jada lopen naar het zwembad en zoeken een plekje uit waar we onze spullen kunnen laten. Ik kijk even om me heen. Het is nog best rustig ze zijn bijna alleen . ‘Waar wil je zwemmen, Jada? in de golfbad En wat een genot zegt Jada tegen moeder. Het zwembad loopt langzaam leeg. want de mensen die er al waren gingen ook bijna privé zwemmen mam.
Moeder kijkt na de klok en ziet dat het half 3 is zullen we wat drinken ja zegt Jada.
En ze bestellen drinken moeder koffie en Jada chocomel en drinken dat op en moeder vraagt wel aan geven als je in je luier hebt geplast dan

valt het minder op oké zegt Jada.
om 4 uur begint Jada er toch een beetje koud te krijgen en moeder ziet dat we gaan nog 10 minuten zwemmen en dan gaan we er uit is goed mam zegt Jada .
Hey Jada ‘ gaan we nog even naar het bubbelbad.’ is ook lekker warm is goed mam.en na 30 minuten is het bubbelbad klaar
En neemt Jada mee en haalt onderweg de spullen op. en gaan naar de paskamertjes en gaan weer in een familie hokje en moeder doet de zwemluier uit en die is nat en Jada droogt zich Zelf af dan zijn we sneller klaar maar Jada zegt wel tegen mama dat ze een luier aan wil dat mama dat moet doen en moeder doet haar eigen afdrogen en haar eigen kleren aan en dan is Jada klaar met haar afdrogen dus doet moeder ,Jada een nieuwe luier aan en en onderbroekje aan en kleed Jada verder aan en lopen de kleedkamer uit en moeder heeft de zwemluier in De tas gedaan die doe ik thuis
wel in de prullenbak en lopen naar het huisje.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Maar onderweg moet Jada ineens plassen en zegt het tegen mama oké zegt moeder we lopen dat Patje in dan kun je tussen de bomen lopen en ongezien plassen oké zegt Jada.
En Jada begint met plassen maar lopen dan wel door en zijn dan bij het huisje moet ik hem zo verschonen of niet 'ja doe maar' zegt Jada
En Jada wordt verschoond en moeder vraagt wat ze wil eten doe maar gewoon broodje heb niet zo honger ben moe .
Ik zie het schat dat je moe bent .

En moeder heeft een broodje gemaakt voor Jada en haar eigen en eten die op met een kinderprogramma van speelgoeddokter .
Jada heeft haar broodje op 'moet je nog' vraagt moeder. nee dank je zegt Jada en moeder gooit haar speen en knuffel naar Jada dank je zegt ze .
maar moeder gaat eerst de zwemspullen opruimen en gooit de zwemluier weg van Jada en hangt de zwempak van Jada op en van haar eigen ook en de handdoeken hangt ze op een rekje

En moeder komt er langs Jada zitten.en geeft Jada een kus op haar voorhoofd .
Maar moeder wil weten of Jada het nog leuk vindt om als baby te leven op dit moment .
Jada zegt ja na wat er allemaal is gebeurd wil ik met dit te doen alles vergeten en opnieuw te beginnen .
En ik vind het gewoon fijn hoe jij dit mee speelt dat vind ik lief en leuk zegt ze tegen haar moeder.
En dank je dat je mee speelt met me dat ik een baby ben doet me goed en kan ik me hoofd leeg maken en geeft mam een kus en een knuffel.

moeder zegt tegen Jada' ik doe dit met alle plezier ik heb je nog nooit zo blij gezien dat doet mij ook goed.
Maar ze gaan weer tv kijken en er komt niks op tv zullen we een film gaan kijken hier of in bed .
in bed mam lekker warm .
welke film wil je kijken pak er maar een zegt Jada oké is goed zegt moeder.
maar wat Jada niet wist was dat moeder naar de winkel was gegaan om daar die nieuwe film van speelgoeddokter te halen wat Jada zo leuk vond en
moeder doet hem er in .

Maar is je luier nog droog en moeder voelt nee ik verschoon hem en dan gaan we kijken naar de film
En moeder verschoond Jada en Jada 'vraagt ineens welke heb je uitgekozen 'en moeder zegt dat zul je zo zien schat je gaat het leuk vinden .
En moeder is klaar met het verschonen van Jada en moeder start te film en ineens ,ziet ze Jada glinsteren de Speelgoeddokter 'heb je die gehaald voor mij ' ja zegt moeder en ze gaan kijken.
wil je ook je warme fles ja is goed mam

En de film is bezig en ineens komt Jada tegen moeder aan liggen .
En dan is de film afgelopen en het is al 22:15 en moeder ziet dat Jada haar ogen niet meer open kan houden en besluit Jada in haar baby bedje te leggen en haar te laten slapen .
En gaat zelf ook maar slapen ze is zelf ook beste moe.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

De volgende morgen worden Jada en moeder wakker en gaan eten .
Maar onder het eten zegt moeder ineens ' ik wil zo nog effen naar de winkel gaan' effen eten halen en drinken .
Oke mam dan blijf ik wel effen in het huisje ga ik zo gewoon tv kijken is dat goed mam , ja hoor zegt moeder .
En Jada en moeder ruimen de tafel af en Jada loopt naar de tv.
Hey meisje moet ik je niet verschonen ,oja mam ik kom er aan .

En moeder verschoont Jada en ziet dat het een beetje rood is en pakt de luiercrème en smeert die bij Jada er op en doet haar luier dicht. klaar zegt moeder en Jada gaat tv kijken . en moeder vraagt 'moet ik nog iets mee nemen van de winkel ' .
Jada zegt niet hoe ik weet . Oke dan ben ik er van door zegt moeder en moeder gaat naar de winkel.
en dan bij de winkel aan gekomen loopt moeder door alle gangen en neemt de boodschappen mee en loopt ook door de baby gang ,en ziet dan babyolie

staan die neem ik ook mee en bad gel en badolie zal ze leuk vinden denkt moeder.
En loopt daar ineens een winkel binnen met Disney spullen en moeder kijkt en ziet veel van de speelgoeddokter.
Moeder ziet meteen een pyjama die is goedkoop die neem ik mee zegt ze en kijkt nog effen verder in de winkel en ziet Onderbroeken die neem ik
mee en 3 voor 1 films van speelgoeddokter die 3 neem ik mee en moeder betaalt en gaat terug naar, Het park en heeft alles in laten pakken ben benieuwd wat Jada er van vindt .

En moeder is aangekomen bij het huisje en zegt ik ben er weer oké mam.
Waar ben je vraagt moeder ik ben hier mam ben aan het spelen kun je effen komen ik heb wat voor je .
En Jada begint met uitpakken en ziet daar een film en 2 cadeau weer een film en dan de onderbroekjes en dan haar pyjama.
Jada gaat meteen naar moeder toe en geeft haar een dikke kus en knuffel dank je mam.
alstublieft zegt moeder maar ik heb nog iets effen wat klaar zetten en pakt een handdoek en legt die in de ander kamer,

op bed wat gaan we doen mam kom maar en ziet dan de baby olie mama wist dat je dat vroeger ook zo lekker vond en dacht ik misschien nu ook wel en Jada ging liggen moeder deed alles uit trui ,broek,luier en daar lag Jada dan helemaal naakt voor haar moeder en toen begon moeder met masseren en Jada genoot er echt van maar na een half uur zag moeder dat Jada er echt van genoot dat ze bijna in slaap was gevallen moet ik de voorkant ook doen ja graag mam en moeder deed het ook voor buik,benen , lekker mam .
En toen alles klaar was deed moeder Jada weer de luier aan.

En moeder wou haar onderbroek aan doen maar Jada wou dat niet ik wil die nieuwe aan mag dat en die pyjama oké is goed zei Moeder en moeder pakten die onderbroek en pyjama en deed hem aan bij Jada .
En ze gingen een film kijken welke wil je kijken die nieuwe van speelgoeddokter mam oké ik steek hem er in dan kunnen we hem gaan kijken .
En ze hadden allemaal lekker dingen op tafel gezet en Jada lag lekker tegen moeder aan te kijken naar de film .
Maar ondertussen had Jada wel in haar broek geplast en moeder voelde dat maar zei niks .
de film was afgelopen en moeder ging meteen maar die luier verschonen .
Die was ondertussen al best nat geworden bleek toen moeder de luier verschonen .
 

hoi123

Gewaardeerd Lid
Re: jada terug in de luiers

Goed verhaal!

Wel wat spelfouten maar daar kan je wel over heen lezen...

Nummer 2 doet Jada wel gewoon op de wc? ;)
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Na dat moeder Jada verschoon had gingen ze nog wat spelletjes doen .
Mam ik heb het best heet mag ik gewoon alleen in een luier rond lopen vroeg Jada aan moeder
Ja hoor zei moeder

Maar na 1 uur spelletjes te hebben gedaan kreeg Jada best wel honger .
Dus ze vroeg aan moeder of ze zo konden gaan eten oké zei moeder.
Zal ik de soep warm maken ja is goed zei Jada
Die Naar de wc ging om haar grote boodschap te doen en toen ze klaar was riep ze mam ik ben klaar .
En moeder kwam om Jada haar bips af te vegen en deed haar luier weer aan er in plassen vindt ik niet erg maar mijn grote boodschap er in doen

wel zei Jada is goed zei moeder ik begrijp je .
En Jada ging weer verder met spelen .
En moeder had het eten klaar gemaakt dus kom je kleine meid we gaan eten en,
Moeder pakt Jada op en zet haar in de babystoel om te gaan eten .
Maar na het eten wat wil je dan nog doen vandaag ? vroeg ze aan Jada .

Het is koopavond in het stad hier zullen we daar effen naar toe gaan.
Oke zei Jada is goed zei ze .
En moeder riep Jada effen bij zich kom je effen dan doe ik je luier uit voor dat we gaan .
Nou mam ik wil hem eigenlijk aan houden dus je mag wel verschonen doe maar een pamperbroekje aan .

En dan die onderbroek van de speelgoeddokter en dan me gewoon kleren .
Dus moeder deed wat Jada vroeg en deed Jada een nieuwe luier aan en kleden Jada verder aan .
En toen Jada en moeder klaar waren gingen ze naar de winkelstraat van de stad waar ze waren .
en ging winkel in en uit en kochten ook dingen voor moeder en nog nieuw paar schoenen want die waren versleten.

Maar na 11 winkels voelde Jada in eens niet zo lekker dus ze vroeg aan haar moeder 'mam ik voel me niet zo goed '
oké zei moeder zullen we wat gaan drinken misschien schilt dat een ze zien ineens een restaurant en moeder vroeg zullen, we daar wat gaan drinken oké mam .
En dus pakten Jada een appelsap en moeder een koffie .
Maar het ging weer een beetje en ze gingen de kruitvat binnen en daar stonden net speelgoed van speelgoeddokter .

mag ik die pop mam van speelgoeddokter hoeveel kost die liet het zien €4.99 hij was in de afprijzing zei Jada oké doe maar in het mandje en gingen verder lopen en toen bij de medicijnen 'hoe gaat het nu' vroeg moeder aan Jada het gaat maar voel me gewoon of mijn buik aan het rommelen is zal ik paracetamol mee nemen zei moeder Maar Jada had wat anders gezien en zei tegen moeder ' maar klein kinderen pakken toch ook geen paracetamol ' klopt zie moeder en liep naar Jada en zei zacht je wil de zetpil zeker ja mam dan blijf ik klein .
oké en moeder pakten de zetpillen.

Toen liepen Jada en moeder naar de kassa en gingen afrekenen.
toen moeder klaar was me afrekenen liepen ze verder.
Maar moeder zag aan Jada dat het niet verder ging met Jada en vroeg zullen we terug naar het huisje gaan.
'Ja is goed zei' Jada .
Dus ze liepen naar de auto en gingen terug naar het park en het huisje .
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Maar eenmaal aan gekomen bij het huisje gaat Jada al meteen op de bank hangen .
en moeder had alles al op bed gelegd thermometer ,zetpil,nieuwe luier ,billendoekjes ,luiercrème.
kom eens effen Jada dan zal ik je pijn eerst verminderen oké mam ik kom ,
En Jada ging op bed liggen en moeder deed haar broek uit en onderbroek en toen moeder de luier open maakt zag ze dat Jada er in had geplast maakt niet uit maken we effen schoon en moeder vroeg ga even op je buik liggen en moeder deed de thermometer tussen de billen van Jada en na 1

min gaf hij 38.7 graden aan oow zei moeder je hebt koorts .
Dus moeder geeft Jada een zetpil en doet hem er in bij Jada en doet de nieuwe luier weer aan bij Jada .
EN ik zal je meteen maar je pyjama aan doen dan kijken we nog wat tv en dan gaan we slapen .

Maar er kwam niks op tv alleen maar herhalingen van programma die al waren geweest.
zullen we dan nog een film kijken van speelgoeddokter ,is goed en Jada pakt de pop en legt hem tegen haar aan ,
En kijkt samen met moeder de film .

Maar voor de film vraagt moeder aan Jada wil je nu koude melk in je fles hebben want ik denk dat het niet goed is om nu warme melk te drinken en moeder kijkt op de pakje en ziet daar op staan dat het goed is tegen darmkrampjes.
Dus maakt moeder er een warm en laat hem Jada op drinken en moeder gaat ook zitten .

Zullen we beginnen met de film oké mam en moeder start te film en ze kijken naar de film.
Maar moeder ziet dat Jada al een beetje aan het opknappen is .
Moeder heeft het truitje van Jada al een beetje omhoog gedaan en is over haar rugje gaan wrijven en dat vind Jada best lekker dat ze recht gaat zitten en moeder vraagt wat ga je doen vindt je het niet lekker jawel mam maar ik ga op je, schoot liggen is fijner dus ga maar door met wrijven , maar ondertussen dat moeder Jada aan wrijven over haar rugje is Jada aan het plassen in haar luier en dat hoort moeder en moeder zet

de film effen op pauze en gaat naar de wc en als ze terug komt pakt ze maar meteen een nieuwe luier voor Jada en verschoont Jada meteen maar effen .
En moeder begint weer met kriebelen op haar rug en moeder zegt ineens weet je dat je daar vroeger ook zo van genoot,
Ja mam klopt dat was altijd fijn als je dat deed.

Maar moeder ziet ook dat Jada heel blij is met haar nieuwe pop.
En dan is de film afgelopen en moeder voelt aan de luier van Jada of hij nog droog is maar nee die is nat .
dus moeder zegt tegen Jada dat ze haar eerst haar verschoont en dan gaan slapen oké mam zegt Jada .
Moeder pakt Jada op en neemt Jada mee naar de verschoon kamer en verschoont Jada haar luier .
Na ze de luier heeft verschoont loopt moeder naar de slaapkamer en legt Jada in haar baby bedje.

Maar dan gaat Jada ineens huilen wat is er schatje van me pop.
En moeder kijkt oow je speelgoeddokter pop ik pak hem wel effen voor je en pakt te pop en legt hem bij Jada neer en geeft Jada een kus op haar voorhoofd .
ga maar lekker slapen zegt ze mama gaat nog effen opruimen en de vuilniszak weg gooien en dan komt mama ook naar bed .
Maar na dat mama alles gedaan heeft gaat ze nog effen op de bank zitten en zegt tegen haar zelf als Jada morgen nog zo is dan gaan we niet en moeder heeft haar drinken ook op en gaat ook maar slapen en kijkt in de baby bedje en ziet dat Jada net zo ligt als een echte baby erg schattig
vind moeder het en legt de deken van Jada weer over Jada heen die ze er af had , gegooid. en gaat in bed liggen en valt ook snel in slaap .
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Maar de volgende morgen worden ze wakker 'goeie morgen' zegt moeder 'goeie morgen mam' zegt Jada .
Maar moeder haalt Jada uit bed en zet haar op de bank maar ziet al dat Jada nog niet zo lekker is .
Moeder vraagt het nog wel aan Jada hoe voel je ? uum het gaat zegt ze.
Moeder doet de luier van Jada uit en pakt de thermometer en meet je temperatuur van Jada 38.2 graden .
En moeder geeft Jada nog een zetpil om beter te worden.

En moeder doet Jada weer een nieuwe luier aan en zet haar aan tafel en gaan eten.
Mam gaan we vandaag nog weg ,nou zegt mam ik denk,
Dat het beter is dat je nog effen beter wordt je ziet er nog niet fit uit .
eigenlijk klopt het wel mam ik voel me nog niet zo lekker .

maar zei moeder we kijken vanavond nog wel wat we doen met de bowling misschien ben je vanavond al wat beter.
Ik hoop het zegt ze en na het eten zegt moeder wil je niet lekker in bad .
Echt toevallig is het programma van de speelgoeddokter,net ook in bad geweest .
Is goed mam en moeder had daar een nieuwe fles neer gezet die Jada nog niet had gezien.

mag ik eerst dit afkijken en dan in bad is goed doe ik alvast warm water in bad voor je is goed.
En na dat het afgelopen is komt Jada de badkamer binnen en ziet de fles .
En moeder kleedt Jada uit trui uit,broek uit, onderbroek uit ,luier uit die al nat was .
Toen Jada helemaal uit gekleed en in haar helemaal naakt stond ging ze in bad .

En moeder genoot er van hoe Jada in bad zat net speelgoeddokter was ze bezig moeder moest er gewoon van lachen ,
Wat is er mam waarom moet je lachen nou Jada je bent net de speelgoeddokter hoe je bezig bent mama vond dat grappig en Jada moest ook lachen haha.

Maar toen riep Jada mam kom eens 'mam wil je mij masseren met de babyolie die je had gehaald als ik uit bad kom.
Ja is goed zei moeder en moeder ging alvast alles klaar zetten .
Naar een uur haalde moeder Jada uit bad en droogde Jada af en liep met Jada in haar nakie naar de kamer .

En ging Jada weer masseren wat Jada heerlijk vindt .
en toen moeder klaar was met masseren pakten moeder de thermometer weer en keek of het al gedaald was en deed hem tussen de billen van Jada en hij gaf aan 37.8 graden het begint al beter te worden en gaf Jada nog een zetpil om helemaal beter te worden en deed de luier weer aan bij Jada .
En mam kunnen we gaan bowlen vanavond ja denk het wel .
Moeder kijkt naar de klok en ziet dat het 3 uur is zullen we effen naar het marketdome gaan om voor morgen avond de reserveren voor het eten morgen is goed mam en ze gaan naar het marketdome en moeder ziet dat het al veel beter gaat met Jada .

alleen ziet ze dat Jada zich schuldig voelt wat is er meisje en ze gaan op een bankje zitten ,
Nou mam we hadden vandaag eigenlijk een gewoon dagje gewoon moeder Jada dag en dan als grote Jada zei Jada .
Nou meisje is toch niet erg jij kunt er toch ook niks tegen doen dat je ziek werd dus maak je daar maar niet druk om.
Er komen nog genoeg dagjes waar we gewoon als moeder en grote Jada naar de stad gaan .

En moeder geeft Jada een knuffel en een kus dus maak je maar geen zorgen dat mama dat erg vind dat we niet een moeder dochter dagje hadden .
Kom we gaan weer verder en ze gaan weer verder en ze lopen hand in hand verder.
Maar dan ziet Jada nog iets leuks een familie fiets en moeder ziet dat zou je dat ook leuk vinden om te doen we hebben van die bonnen om gratis iets te doen dat kunnen we daar van doen.

Oke zegt Jada maar waar neer kunnen we dat doen effen kijken of we dat zondag misschien kunnen doen dan is het droog,
en we moeten nog kijken of het vrij is oké mam en ze gaan reserveren voor het eten .
En daarna gaan ze naar het infobalie om te gaan reserveren voor de familie fiets maar helaas is die zondag al vol ik heb wel plaats op vrijdag om 15:00 en moeder kijkt Jada aan en zegt dat kan toch ook vrijdag ja zegt Jada maar is het dan wel droog vraagt ze aan de mevrouw van de

infobalie ja zegt ze en laat het zien en zon is misschien nog lekkerder dan zondag zegt ze tegen haar moeder en moeder zegt oké doe die van vrijdag maar om 15:00 dan ja is goed en ze krijgen een papiertje en die moet u daar afgeven en dan krijgt u hem voor 2 uur .
En ze lopen terug naar het huisje als Jada ineens moet plassen en ze de midden padje kiest en moeder weet al hoe laat het is oké we pakken dat
pad en ze komen aan bij het huisje en Jada en moeder gaan op de bank zitten en rusten effen uit van die wandeling en knuffel effen met elkaar .
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
Love4Luiers Wie wil en kan mij verschonen en verwennen? Ben biseksueel dus allen welkom Contact advertenties (T) 0
P Wie wil mij pamperen morgenochtend Contact advertenties 2
M Heerde 25 jaar oud en wil alles proberen! Contact advertenties 10
CdLisse Wil het wel proberen Plastic broekjes liefhebbers 3
C Ineminemutte, .........., aaaaaaaaaaaaaaah, ik kan niet kiezen, wil ze allemaal! Pub 14
luierdromer Wil ook wel foto's op de site plaatsen! Contact advertenties 10
R Ik wil me graag voorstellen Voorstellen 16
Dijkronald Wie wil mijn vrouw verleiden? 16+ Board 9
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
B Ik wil mij voorstellen, (broekplassertje) Voorstellen 28
Marc ik wil graag gebruikte luiers 16+ Board 21
Pamperslove Wie wil pampers uit Friesland Contact advertenties 14
K Wil graag gebruikte luier overnemen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wie wil er een gratis romper ? Pub 52
A Wie wil mijn helpen als ab Contact advertenties 15
K Ik wil voor t eerst luiers dragen en verschoont worden wie wil daddy zijn Contact advertenties 12
A Mamma die me terug in luiers wil doen Contact advertenties 0
Luierkind_123 Wil iemand luiers ruilen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
J Jonge caregiver (27) wil graag ervaring op doen Contact advertenties 8
P Wie wil verschoont worden Contact advertenties 3
Luierliefhebber Brent Ik wil veel vakker dragen in het openbaar iemand tips? 16+ Board 4
Pamperslove wie wil pampers maat 8 om Contact advertenties 10
André Adult Baby Wie wil mij een keer verschonen, en zoek contact met luiervrienden. Contact advertenties 0
G Waar wil je uit voorgelezen worden? (ABDL werkend 2022) Polls 8
P Wie wil zondag Contact advertenties 1
B Wil graag als baby/peuter behandeld worden Contact advertenties 4
P Wie wil keertje samen dragen Contact advertenties 1
Donna Ik wil sissy peuter worden Voorstellen 3
Babygirlsara36 Babygirl wil zich voorstellen Voorstellen 34
Unicorn Ik wil graag in contact komen met meer lesbische vrouwen Voorstellen 10
Alicha Wat heb je nieuw gekocht? ... en wil je dolgraag tonen? AB/DL Fotos 8
AB / DL25 Voor wie wil, hier wat Adult baby hotels en nursery's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Steve. Rex Ben nieuw en wil graag vrouwen beter leren kennen die het zelfde zijn als mij Voorstellen 17
Pamperslove wil een luier vriendje Contact advertenties 11
HomeHeart Ik wil me even voorstellen. Voorstellen 29
L Hi, ik hang hier al lang rond, maar wil me graag eens voorstellen Voorstellen 21
Pamperslove wie wil mee naar mama marja Contact advertenties 9
T Iemand die een online date wil aub Contact advertenties 4
Little_Rex Wil graag een spreader pants kopen iemand ervaring VVV 2
muizelien Hoi hoi papa mama wie wil me als baby maken Voorstellen 2
G Wie is hier tbdl en wil chatten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
M Ik wil Oppasser worden. Voorstellen 22
Kalkie Wie wil aankomende week afspreken omgeving Doetinchem Contact advertenties 8
max79 Lid Willy 010 wil zijn account verwijderd hebben moderator talk 0
spruitje77 Iemand die mijn voorraad wil overkopen? Pub 5
TedWheel Mijn vriendin wil ook een plastic broek aan. 16+ Verhalen 2
Similar threads


















































Bovenaan