Jeanette gaat naar de Poep Poli

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Jeanette keek op het bordje en las ‘Poeppoli ‘. Ja hier moest het zijn. Ze deed een deur open en zag een wachtkamer. In de wachtkamer zaten drie vrouwen die diep in een boekje weggedoken zaten te lezen. Jeanette ging zitten en pakte snel een boekje van de tafel en ging ook quasi zitten lezen.

Ze begreep het wel van de andere vrouwen. Ze zaten hier natuurlijk voor het zelfde als waar zij voor kwam. Ze loerde stiekem over haar boekje naar de andere vrouwen…….de vrouw links van haar was ongeveer 40 schatte ze….een keurig gekapte vrouw de jonge dame tegenover haar was ongeveer een jaar of dertig,ongeveer net zo oud als zijzelf schatte ze.

De andere dame daar kon ze geen inschatting van maken….ongeveer achter in de 20 leek ze maar ze kon ook een stuk ouder zijn. Terwijl ze zo zat te gluren ging er een deur open en werden ze binnen geroepen door een dame . De vrouwen volgde haar en kwamen in een kamer waar een aantal stoelen in een kringetje stonden. Jeanette ging zitten en sloeg haar benen over elkaar. Ze trok haar rok iets naar beneden en controleerde of ze haar panty niet aan de stoel open haalde. Welkom dames ik zou mij even als eerste voorstellen….ik ben Kirsten Kleinsma en van beroep Zindelijkheidtrainster….ik ga jullie de komende weken begeleiden. Jeanette voelde nu hoe het schaamrood via haar nek omhoog kroop. Zindelijkheidtrainster zei Kirsten,
Het werd nu voor iedereen duidelijk waarom ze hier zaten, ook al wisten ze dat natuurlijk allemaal wel maar nu werd het benoemd en dat was wel heel eng. Jeanette stel jij je eens voor aan de groep en vertel eens waarom je hier bent. Jeanette voelde haar stem over slaan………………….ik..ben…Jeanette, ik ben 31 jaar…ik heb de opleiding SPW gedaan. Ik ben werkzaam geweest als Peuterjuf en door omstandigheden nu werkzaam als schoenenverkoopster. Ik ben ongehuwd en woon nog bij mijn moeder. Welkom bij de groep Jeanette sprak Kirsten haar vriendelijk toe. Ja welkom, zeiden ook de andere drie dames. Jeanette door wat voor omstandigheden ben jij nu werkzaam als schoenenverkoopster ? vroeg Kirsten haar nu vriendelijk.
Weer sloeg Jeanette haar stem over …..want nu moest ze kleur bekennen……………ja ik…ik had een paar keer ….een paar keer in mijn broek gedrukt terwijl ik met de peuters aan het werk was. Toen werd ik ontslagen door de Directie van de school. Ze kreeg nu een hoofd zo rood als een pioen. Het was toch om je dood te schamen dat ze moest bekennen aan een groep volwassenen dat ze het als Peuterjuf nog in haar broek deed. Kirsten keek haar aan met een gezicht of het allemaal dood normaal was……de anderen hadden ook een rode blos op hun gezicht gekregen en keken een beetje de andere kant uit toen Jeanette van uit haar ooghoeken hun richting uit gluurde. Ik hoop dat ik via deze zindelijkheidstraining leer om een schone broek te houden. Kirsten vroeg nu door……hoe vaak doe je het nog in je broek Jeanette ?

Jeanette kreeg het nu helemaal spaansbenauwd…euh….ongeveer twee keer per dag. Twee keer per dag een ongelukje….of meer ?
Jeanette stamelde iets onduidelijks waarop Kirsten haar vroeg…..kun je iets duidelijker spreken Jeanette ? Nou één keer soms een klein beetje en één keer per dag een volle broek. Kirsten keek op haar notities en sprak…ik heb van je moeder door gekregen dat je minimaal twee keer per dag een volle poepbroek hebt en dan soms ook nog snachts in bed je broek vol drukt……klopt dat beter ?

Jeanette voelde zich nu heel klein worden. Niets was er nu over van die leuke uitziende jonge vrouw……het voelde nu gewoon belachelijk dat ze daar gekleed zat in een keurig mantelpakje met mooie bijpassende pumps. Ze voelde zich nu een onzindelijk klein kind waarvan de moeder nog dagelijks de smerige strontbroeken moest uitspoelen. Ze barste in snikken uit en zei …..ja Kirsten dat klopt ik heb nog iedere dag meerdere volgepoepte broeken.

Nou Wendy vertel jij eens iets over je zelf sprak Kirsten de jonge vrouw tegenover Jeanette toe.

Ik ben Wendy en ik ben 34 jaar. En ik herken heel veel van wat Jeanette net vertelde. Ik poep ook nog minimaal één keer per dag in mijn broek. En dan niet per ongeluk een klein beetje maar echt een broek vol. Ik werkte op kantoor maar ben uiteindelijk door mijn chef naar huis gestuurd.

Waarom ben je dan naar huis gestuurd ? vroeg Kirsten haar. Iedereen kan toch wel een ongelukje hebben ? Nou ik had al een aantal keren in mijn broek gedrukt en dat zagen ze gelukkig nog wel door de vingers maar die keer durfde ik er niet voor uit te komen.

Ik stond bij de balie toen ik een enorme aandrang kreeg en het langzaam mijn broekje in voelde lopen. Ik kon nog ongezien naar mijn plek lopen alhoewel ik later hoorde van mijn collegaatje,dat ze zag dat ik enigszins met mijn benen uit elkaar liep. De warme drol ging ook al behoorlijk tussen mijn benen zitten. Maar ik deed iets heel doms ik ging op mijn stoel zitten en de dikke hoop plette zich een weg in mijn broekje waar door de poep helemaal naar voren kwam. Het begon heel erg te stinken op het Kantoor.

En al snel kwamen ze er achter dat dat van mij af kwam. Ze stonden allemaal om mij heen en vroegen of ik het soms weer in mijn broek had gedaan. Ik schaamde mij dood en ontkende stom genoeg. Mijn chef gebood mij om me om te draaien en dat deed ik toen maar. Hij deed ten overstaan van al mijn collegaatjes mijn rokje omhoog en toen zagen ze allemaal mijn volle poepbroek. De stront puilde er aan alle kanten uit en zat aan de binnenkant van mijn panty. Daarbij had ik er ook nog bij in mijn broek geplast toen ik op mijn stoel zat. Een van mijn collegaatjes kwam met mijn jas en mijn tas en ik ben in mijn vieze smerige poepbroek zo naar huis gelopen. Ik kreeg een paar dagen later een ontslag brief waarin stond dat ik ontslagen was omdat ik tijdens de sollicitatie verzuimd had te vertellen dat ik eigenlijk nog een onzindelijke poepbaby was.

Nou Wendy dat was een duidelijk verhaal zoals je het ons vertelde.

Jeanette betrapte zich er op dat de schaamte plaats ging maken voor een licht gevoel van opwinding toen ze het verhaal van Wendy hoorde. Ongelofelijk het leek wel of ze haar eigen situaties hoorde vertellen zoals ze zelf ter overstaan van haar collega’s in haar poepbroek had gestaan. Maar ze kwam hier om zindelijk te worden en niet om zin te krijgen om het in haar broek te gaan doen.

Kirsten richte zich naar de andere vrouw in het gezelschap. Nu ben jij aan de beurt Nancy.

De vrouw keek iedereen even aan en begon haar verhaal.

Ik ben Nancy ik ben 40 jaar en ben mijn hele leven al onzindelijk. Ik poep en plas nog altijd in mijn broek. Ik draag dan ook altijd een luier met een plastiek broek er over. Ik wil niet in details treden want dat is te pijnlijk voor mij. Want overal verstoten worden omdat je in eens een volle luier hebt is heel beschamend. Daardoor heb ik tot mijn zesde op een peuterschooltje gezeten. Het kakschooltje noemde men dat en dat was voor mij dus echt van toepassing.

Jeanette voelde in gedachten de luier en plastiekbroek van Nancy om haar eigen billen zitten.

Als ze op visite gingen moest ze van haar moeder ook verplicht een luier om met daaroverheen een dik latex broekje met extra strakke pijpjes. Dit om de stank tegen te gaan zodat de visite er geen weet van zouden hebben als Jeanette het eventueel in haar broek zou doen. Maar door de weeks droeg ze een grote dikke Hema onderbroek met daarover heen een strak pantybroekje zodat de poep beter op zijn plaats bleef zitten. Op deze manier gaf het geen gekke dikke bobbel achter in haar rokje.

Het is raar misschien maar ondanks alles geniet Jeanette er van als ze weer een volle broek heeft. De spanning dat ze als volwassen vrouw nog altijd in haar broek drukt wind haar erg op. Maar haar moeder is er wanhopig door geworden. Al jaren heeft ze nu al vieze poepbroeken van haar dochter in de was.

Ze vond het verschrikkelijk dat haar dochter ook haar baan als Peuterjuf was kwijtgeraakt. En hoe moest Jeanette nu aan de man komen zolang ze iedere dag nog in haar broek poepte? Uiteindelijk heeft ze Jeanette gedwongen om naar deze zindelijkheidstraining te gaan.
Op straffe dat ze anders alle poepbroeken van de hele week aan de waslijn zou hangen zodat de hele buurt zou zien wat een onzindelijk klein kind haar dochter nog was.

Dank je Nancy zei Kirsten we kunnen nu naar de laatste in het gezelschap. Joanne stel je maar voor aan de groep.

Het meisje keek op en kleurde rood. Ik…Ik…..stotterde ze…..ik ben opgelucht dat ik hier lotgenoten tegen kom die zelfs ouder zijn dan mij. Ik schaamde mij er namelijk erg voor dat ik op mijn 19de nog in mijn broek poep en plas. Maar nu zie ik dat er zelfs grote volwassen vrouwen zijn die ook nog niet zindelijk zijn. Ik woon bij mijn zus in huis want mijn moeder kan het allemaal niet meer aan. Mijn zus plast ook nog altijd in haar broek maar daar draagt ze luiers voor. Ondanks dat ik in mijn broek poep wil ik absoluut geen luier dragen. Dat zou mij helemaal een onzindelijke Baby maken. Verder weet ik het even niet meer.

Nou goed dan laten we het hier even bij gaf Kirsten aan.

Om een goed beeld te krijgen over hoe onzindelijk jullie zijn wil ik dat jullie je bukken en je Rok of jurk omhoog doen zodat ik in jullie broekjes kan kijken. Nou liever niet zei Wendy geschrokken……nee dat vind ik ook zei Joanne.

Kirsten keek verstoord en zei …dames ik wil absoluut geen tegenstand horen van jullie……kom op omhoog die rokken.

Een voor een gingen ze gebukt staan en deden hun rok of jurkje omhoog. Kirsten deed het elastiek van Wendy haar broekje naar achter zodat ze een goed zicht naar binnen had . Kirsten keek in het broekje en zag dat er nog wat poep aan Wendy haar billen zat. Wendy had namelijk vlak voordat ze bij het gebouw aan kwam een beetje in haar broek gedrukt.

Op het toilet had ze snel de drol uit haar broekje gewipt maar had geen tijd gehad om alles goed schoon te vegen. Kirsten maakte een notitie in haar boekje en kwam bij Nancy aan. Kirsten drukte met haar hand de achterkant van Nancy haar luier naar achteren en zag dat de luier geen overbodige luxe was. De luier zat behoorlijk vol met dikke stront. Kirsten duwde hem snel weer dicht. Jeanette zag Kirsten nu haar kant op komen en kreeg ineens lichte krampjes in haar onderbuik.

Maar ook een enorme lust om het in haar broek te doen. Jeanette begon zachtjes te persen en voelde hoe er een warme stevige drol tussen haar billen kwam. Kirsten zag hoe er achter in het broekje van Jeanette zich een enorme bult vormde. Jeanette voelde hoe er weer een heerlijke warmte tegen haar billen aan kwam zitten en verwachte een enorme vernederende opmerking van Kirsten. Want het was toch wel beschamend dat ze daar in het aanzicht van iedereen expres haar broekje volpoepte terwijl ze gebukt met haar billen omhoogstond op een zindelijkheidstraining. Maar

Kirsten deed net of het allemaal heel alledaags was voor haar en liep door naar de volgende cursiste. Ze noteerde wel iets in haar boekje en drukte even met haar hand tegen de warme inhoud achter op de kont van Jeanette. Jeanette voelde een siddering door haar hele lichaam gaan. Kirsten had geen last van de enorme stank die er in het lokaal hing want ze had in beide neusgaten rubberdopjes in. Ze had haar voorzorgmaatregelen getroffen. Dit was de eerste keer dat ze volwassen vrouwen zindelijkheidstraining gaf.

Ze trainde altijd jonge kinderen en pubers, maar ze kwam er al snel achter dat er ook door boven de 18 en zelfs ouder nog behoorlijk in de broek gepoept en geplast werd. Als klein meisje fantaseerde ze er al over hoe spannend het zou zijn als bijvoorbeeld haar moeder of tante het nog in hun broek zouden doen. Ze lag dan in haar bedje en raakte helemaal opgewonden bij de beelden die ze daarover op kon roepen. Ze zag in haar fantasietjes haar moeder hulpeloos vlak voor het toilet het in haar broek doen. Of ze fantaseerde dat haar tante in de stad zomaar in eens in haar broek drukte en dan in de volle Kalverstraat met een broek vol stond. Kirsten fantaseerde soms dat ze zelf ook per ongeluk een beetje in haar broek poepte maar dat heeft ze zelf nooit in het echt gedurfd.

Je kunt zeggen dat ze haar verpleegstersopleiding en alle vervolg opleidingen uiteindelijk heeft gedaan om deze trainingen te kunnen geven. Wat een genot was het om te mogen werken met deze nog zo onzindelijke vrouwen die nog dagelijks een volle poepbroek hadden of zelfs nog een volle poepluier droegen. De vrouwen voelden zich soms nog zo kwetsbaar dat ze heel makkelijk allerlei vernederende opdrachtjes kon geven. Ze behandelde ze soms nog als onzindelijke kleine peuters. Ze moest van binnen lachen toen ze de ex-peuterjuf in haar broek zag staan poepen . Het leek wel een kleine baby zoals ze daar in haar vol gepoepte broek stond. En dan die vrouw van 40 in haar volle strontluier……wat een heerlijke baan had ze toch.

Ook in het broekje van joanne was te zien dat er nog niet te lang geleden een ongelukje gebeurd was. Maar ondanks dat ze de jongste was had ze niet zo’n smerige poepbroek als de volwassen vrouwen uit het groepje.

Nou ga allemaal maar weer recht op staan en doe de rokjes maar weer omlaag. Om jullie weer zindelijk te krijgen moeten jullie eerst weer afkeer krijgen van alles wat met poep te maken heeft. Dus ik wil dat jullie elkaar gaan verschonen. Er staan daar in de hoek op jullie maat gemaakte verschoningskussens die jullie kunnen gebruiken. Oooh nee jasses… ik ga die vieze onzindelijke vrouwen niet verschonen hoor
gilde de 19 jarige Joanne door het lokaal. Nee ik schaam me dood als ze de inhoud van mijn luier zien jammerde Wendy.

En nu wil ik even geen weerstand dames……jullie gaan nu gewoon doen wat ik jullie opdraag ….want tussen deze 4 muren ben ik de baas.

Joanne moest bijna kokhalzen toen ze de volle poepbroek van Jeanette omlaag stroopte…….van die grote vrouwen billen die onder de stront zaten met echt nog een hele drol tussen de billen in. Ze had op haar stage vaak babys verschoond maar nog nooit zulke onzindelijke poepbillen gezien zoals deze volwassen vrouw ze nog had. Ze deed een rubber handschoen aan en schepte het ergste poep tussen Jeanette haar billen vandaan.

Jeanette lag nu op haar rug met haar benen omhoog zoals Joanne dat gewend was van de kleintjes die ze op haar stageplek moest verschonen. Met het grote verschil dat ze daar in een paar minuten mee klaar was terwijl deze broekpoeper echt van onder tot boven vol zat. Jeanette lag stil van binnen te genieten. Zoals ze daar lag als een klein kind…… nee nog erger als een baby op de commode. En dan ook nog verschoond worden door een meisje dat vele jaren jonger was dan haar….. een kind nog.

Jeanette wist dat Joanne vermoedelijk ook nog een vieze broek aan had. Ze fantaseerde er op los en zag het poepbroekje van Joanne voor zich. Het poep kwam aan alle kanten uit de pijpjes vandaan. Maar de werkelijkheid was echter dat zij daar lag met een paar vreselijke vieze poepbillen terwijl het broekje van Joanne nauwelijks een paar kleine poepvlekjes van een ongelukje vertoonde.

Een stukje verder op was Wendy bezig met de poepluier van Nancy te verschonen. De luier was helemaal vol gepoept en drijfnat van de pis.

Een paar stevige dikke drollen waren tot een grote massieve hoop verworden en zaten flink tegen Nancy haar billen aangeplakt. Wendy had zelf ook nog vaak ongelukjes maar zo erg als Nancy had ze het nooit gehad. Natuurlijk zat er regelmatig een warme drol in haar broekje of stond de warme pis in haar pumps wanneer ze weer eens in haar broek had geplast…….. maar een volle strontluier om je dames billen hebben was een heel ander verhaal. Het was voor haar ook een opgave om andermans poep te zien.

Kirsten was ondertussen alles aan het noteren en maakte foto’s van het geheel. Voor studie had ze verteld, maar natuurlijk ook voor haar privé verzameling. Ik wil graag dat jullie de volle broeken en de luier netjes open leggen zodat we ze straks kunnen bespreken.

En Joanne als jij klaar bent met Jeanette leg jij dan je broekje naast de anderen neer. Je billen zijn schoon zag ik, dus daar hoef je niets aan te doen. Met enig tegen sputteren lagen de dames hun vol gepoepte waren opengevouwen naar boven toe op de stoelen. De broekjes van Wendy en Joanne waren best nog schoon. Wendy had nog wat poep aan haar billen zitten, maar Kirsten veegde dat nog even weg met een babydoekje. Jeanette zag haar poepbroek openliggen op de stoel, een voor haar bekend plaatje, want regelmatig lagen die op het aanrecht om door haar moeder schoongeboend te moeten worden.

De opengevouwen poepluier van Nancy sprak ook boekdelen. Hoe vaak had Nancy al niet gezegd tegen haar partner dat ze een volle luier had. Een middagje door de stad lopen betekende voor Nancy minimaal twee verschoningen. Het was bij haar een kwestie van nooit zindelijk geworden zijn. Ze poepte lange tijd gewoon in haar broek maar toen ze er ook nog bij begon te plassen moest ze van Gert haar partner een luier gaan dragen. Nancy poepte dan ook nog hele ladingen in haar luier, erger nog dan een kleine poepbaby. Kirsten raakte nu best wel opgewonden van al die poepbillen.

Joanne ik wil nu dat jij de volle broek van Jeanette aandoet en mij verteld wat je ervaart. Het meisje wist dat tegensputteren geen zin had dus liep ze naar de onder gescheten broek toe en trok hem op. Ik voel een hele volle broek tegen mijn blote billen aanzitten. Het voelt nu koud aan. Als ik zelf ongelukjes heb dan is het in het begin nog warm. Maar ik heb kleine ongelukjes en niet zo’n broek vol als deze volwassen vrouw nog heeft. De helft is er al uit geschept maar het voelt nog als een broek vol. Nou

Jeanette ik wil dat jij nu de luier van Nancy aantrekt.
Jeanette liep naar de luier toe en trok hem langzaam aan. Ze voelde de overvolle poepluier tegen haar billen aandrukken ….Oooh dacht ze..wat een heerlijk gevoel…….en ze voelde hoe ze geprikkeld raakte……Jeanette vertel maar wat voel je en ervaar je ? vroeg Kirsten aan haar. Ik voel me weer een kleine onzindelijke meid die voor straf in haar poepluier moet rondlopen. Ok Jeanette ik wil dat je nu je pumps aantrekt en zo mooi mogelijk en vrouwelijk probeert te lopen. Jeanette loopt zo mooi mogelijk en voelt de inhoud van de luier tegen haar billen aan wrijven en terwijl ze zo loopt kan ze het niet meer onderdrukken.

Ze begint langzaam te persen en voelt hoe een warme lading uit haar billen de hele luier vult. Dikke warme poep komt haar poepgaatje uitgeperst en baant zich een weg in de luier waardoor het heerlijk warm tegen haar billen aan blijft zitten. Nu moet ze noodgedwongen wijdbeens op haar pumps in de luier op haar pumps door de ruimte waggelen. Het doet haar denken aan de tijd dat ze stiekem op de hakken van haar moeder strompelde. Smerige strondmeid die je er bent gilde Kirsten haar toe……sta je daar nu expres de hele luier vol te poepen? Volgens mij ben jij de ergste baby die er in het groepje zit.

Jeanette schrok zich dood. Kirsten ging door……..ze rukte de luier van Jeanette omlaag en zei…..kijk we hebben hier te maken met een gewezen peuterjuf van 31 jaar……ze heeft me een paar strontbillen van een kleine onzindelijke peuter…ze schijt nog drie keer per dag haar broek vol en is hier om zindelijk te worden. Klopt het wat ik zeg JEANETTE !!!!!!!!!

Jeanette haar adem stokte …..Ooh wat een verschrikkelijke vernedering was dit……maar wat Kirsten zei klopte wel…….ze was ook nog altijd een kleine broek poeper. Jeanette zei met een bibberende stem……..ja Kirsten dat klopt ….ik ben nog de ergste baby van het groepje.
En waarom dan wel Jeanette…..vertel eens ? Omdat ik nog altijd iedere dag in mijn broek druk ….stamelde Jeanette.

Iedereen zag hoe Jeanette daar stond in de vol gepoepte luier van Nancy………met knikkende benen op hoge pumps en met een knalrood hoofd van schaamte.

Nou ik zal het je dan maar vertellen snauwde Kirsten………Jij bent nog een kleine vieze poepbaby omdat je expres in je broek poept.
Ik ben er achter gekomen dat jij het al jaren lang gewoon moetwillig in je broek doet. Je loopt al jarenlang voor je plezier in een volgescheten broek rond……je poept voor je plezier drie keer per dag in je broek…..en laat je oude moeder al die smerige poepbroeken nog wassen ook.

Jij wil helemaal niet zindelijk worden……KLOPT DAT JEANETTE….?

Ja dat klopt Kirsten…….maar het is ook zo verschrikkelijk lekker om te doen. Ik wil zo graag een warme drol in mijn broekje doen en tegen mijn billen aanvoelen……ik wil helemaal niet zindelijk worden….ik wil mijn hele leven een kleine vieze onzindelijke meid blijven.

Ik zal je vertellen wat je bent zei Kirsten en ze schreef op een grote kartonnen kaart……. Ik ben een hele vieze onzindelijke vrouw.
En ze hing deze om Jeanette haar nek.

En nu jij Joanne…….daar sta je dan in Jeanette haar volgepoepte broek……en volgens mij vind jij dat ook heel lekker…klopt dat?

Jawel Kirsten dat klopt………….maar zo’n volgepoepte broek heb ik nog nooit gehad.
En waar komt dat door Joanne…??? Nou ik weet dat wel..je moeder vertelde mij dat je nog iedere nacht in je bed poept. Dat je gewoon midden in een lading poep ligt te slapen omdat je het verdomd om een luier of broekje in bed te dragen. Had jij niet vlak voor binnenkomst op het trapportaal zitten poepen ? …..k zal het nooit meer doen Kirsten….echt niet….jammerde Joanne met een klein stemmetje.

Joanne deed het namelijk overal en nergens behalve op het toilet. Het begon er mee dat haar moeder over al in huis kleine hoopjes poep vond. Ze kwam er snel achter dat Joanne de dader was toen ze haar betrapte. Joanne zat net achter de bank in de kamer een grote hoop te doen. Joanne zelf zou het liefst uigelaten worden als een hondje. Maar haar moeder kocht een kattenbak waar Joanne nog altijd iedere dag gehurkt op gaat zitten poepen

Dus met jou gaan we er eerst voor zorgen dat je niet meer zomaar over al gaat poepen………je begint met in je broek poepen zodat die rotzooi niet overal op de grond is te vinden. Je hebt nu al kunnen wennen met de poepbroek van Jeanette hoe dat voelt zo’n volle broek.
Kirsten pakte een stuk karton en schreef daar op……..ik moet weer in mijn broek gaan poepen…..en hing dat om Joanne haar nek.

En Wendy ? Ik hoorde van jouw man dat jij nog altijd niet goed je billen af kan vegen. Soms treft hij nog een halve drol tussen je billen aan.
Klopt dat Wendy ? Euh……ja Kirsten dat klopt……..ik heb nu ook nog een beetje vieze billen.
Heeft onze Wendy nu ook nog vieze billen ? sneerde Kirsten. Ga jij dan maar eens gebukt naar de zaal toe staan dan zullen we eens zien of dat klopt. Wendy bukte zich voorover en ja hoor iedereen zag duidelijk dat er nog allemaal poep tussen haar blote billen zat.
Kirsten schreef op een stuk karton ……….ik ben nog altijd een poepbillen baby……en dit keer hing ze de kaart om Wendy haar nek.

Nancy ik heb gehoord en wij weten hier nu allemaal dat jij nog altijd dagelijks een vieze vol gepiste poepluier draagt. Je gebruikt in een week soms wel drie pakken luiers. Klopt dat ? Ja Kirsten dat klopt jammerde Nancy ….en er zitten nu ook drie volle luiers in mijn tas.

Kirsten schreef op de kaart ……ik ben Nancy poepluier……..en hing deze om Nancy haar nek.

Zo zei Kirsten jullie hebben nu allemaal je visitekaartje gekregen zodat we al van verre kunnen zien dat we te maken hebben met een paar hele kinderachtige onzindelijke vrouwen. We gaan nu zo een broodje eten……..rond de tafel staan voor jullie speciale po stoelen waar je in je blote billen op mag gaan zitten. Wat een vernederende situatie was dat……vier van die grote vrouwen die als kleine poep peuters nog aan tafel op een potje moesten gaan zitten. Kirsten genoot van deze situatie……in haar dromen zag ze soms volwassen vrouwen in poepbroeken als kleine baby’s over de grond kruipen. Ze fantaseerde als klein meisje dat haar moeder nog een luier om moest. En nu had ze zeggen schap over deze onzindelijke vrouwen. Ze genoot met volle teugen van haar taak.

De vrouwen zaten inmiddels op hun po stoelen……Jeanette genoot van het potje dat tegen haar billen aan knelde. Haar dikke vrouwen billen waren er eigenlijk wat te groot voor. Maar thuis zat ze ook altijd op een potje in de kamer. Ze had zelfs nog een heel kinderachtig baby potje, die had haar moeder laten maken. Ze poepte in haar broek en soms in een luier maar ook op het potje. Haar moeder wilde zien of ze wel op het potje poepte en niet in haar broek. Omdat ze er dan zeker van was dat Jeanette het niet in haar broek ging doen als ze op visite waren.
Terwijl ze op hun boterhammetjes kauwden hoorde Jeanette dat Nancy een grote plas deed en dat Joanne zat te persen. Ook Wendy deed een grote in het potje. Wendy haar potje zat zo vol dat het helemaal tegen haar billen aan kwam te zitten. Jeanette bewaarde haar grote voor als ze haar broekje weer aan ging doen. Ze deed wel alvast een plas in het potje.
Kirsten keek op haar klokje en zei……..Dames maak alles met elkaar schoon want voor vandaag zit de tijd er weer op…………jullie trekken allemaal een witte onderbroek aan die op jullie stoelen liggen. Ik wil dat jullie die morgenochtend weer dragen. We kunnen dan zien of jullie droog en poepvrij zijn gebleven of niet.
Wendy kom eens hier en buk je want er zit weer allemaal stront aan je billen……..Kirsten haalde een babydoekje langs Wendy haar blote billen. Maar er moest nog een flinke washand over heen voordat alle poep was verwijderd. Terwijl iedereen er weer netjes bij stond en Nancy als laatste klaar was omdat zij haar schone luier en plastiekbroek moest aantrekken deed Kirsten de deur van het lokaal open. Tot morgen allemaal……en iedereen liep de trap af.

Beneden zag Jeanette dat Nancy een beetje wijdbeens begon te lopen………Jeanette haalde haar in en vroeg…Heb je weer een volle luier Nancy ?
Nancy keek met een benauwd gezicht naar Jeanette en beaamde de vraag……Ooh Jeanette ik was de trap nog niet af of ik voelde het al mijn luier inlopen.
Nou zei Jeanette…..ik sta op dit moment ook ontzettend in mijn broek te poepen….moet je eens voelen wat een broek vol ik heb.
Nancy voelde met haar hand onder de rok van Jeanete en inderdaad een warme lading poep had zijn weg alweer in het broekje gevonden en dit keer liep de warme pis ook langs haar benen.

Ze namen afscheid op de hoek en Jeanette sopte naar huis toe.
 

Outgebanned

Hapyness is a warm pullup and no popups.
Mooi verhaal,

goed beschreven (kan ik nog van leren)

en ik kijk nu al weer uit naar mijn eigen bruine luier.

!1 Pull
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Jeanette had weer een volle broek J 4
B Kees en zijn onzindelijke Jeanette K 0
romper Jeanette de oppas J 16
B Jeanette werd weer onzindelijk ( deel 9 toegevoegd) J 15
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
André Adult Baby Wie gaat erop wintersport naar Kirchberg? Pub 9
Mama Suus Mama Suus gaat starten! Voorstellen 54
P Yael gaat op bezoek X Y Z 2
V Wie gaat 14 oktober maat Fetish Club 78 : Pets&Littles ABDL Playground?? Kalender 1
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Teddy25 Wie gaat er op 12 augustus naar Fet life Kalender 8
jelmer93 binnenkant van de fabine black gaat open Luiers 4
K Benieuwd wat mijn moeder morgen gaat zeggen contact Kaboutertje. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
maarten Wanneer doe je de nacht luier aan als je naar bed gaat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
adidaslover Wie gaat er naar het luierkamp 2021?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
G moeilijk gaat ook .... Voorstellen 24
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
Little Endy Wanneer gaat de webshop terug online? Vragen & Info Shop 20
broekie Carnaval 2020 komt er aan.Hou ga jij verkleed als je het gaat vieren?(allen voor carnaval liefhebbers aub ). Pub 40
Monkeybaby Wie gaat er wel naar de meeting Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Wie gaat er ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Pup Aandrang om te plassen gaat maar niet weg? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
abdenhaag CBB gaat verhuizen! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Redheaddiaper hoe gaat het Tiener board 0
pamperventje Hoe gaat je partner er mee om? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
SNOOPY_ wie gaat er naar CBB met de auto vanuit brabant!? Pub 1
K Wie gaat er naar f.a.c.t.s 1-2 april? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
Haags_eigenwijsje Gaat er iemand omgeving Amsterdam naar CBB? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Ares Wie gaat de beker winnen? Pub 9
L Een wens die in vervulling gaat W 64
toulouse Sensation White 2014, Wie gaat ook? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
pampervuller Crèche Bébé 27 juni 2014 wie gaat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
P Naar wat gaat onze interesse eigenlijk uit? Pub 9
R Regina gaat voor goud Q R 6
P Leentje gaat joggen L 16
K Kirsty gaat trouwen K 2
danny23 mijn luierfetish en hoe mijn vriendin er mee om gaat! Voorstellen 13
diaper-lover2 luier omdoen gaat verkeerd!? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 12
diaper-lover2 zetpil waarvan je gaat poepen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
O Oppasmama gaat verhuizen! Pub 17
P Ruben gaat zich Voorstellen Voorstellen 2
diaper ed gaat weer lekker :( Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
bedzeilluierlover Bedzeilluierlover gaat heerlijk slapen AB/DL Filmpjes 1
M Matriluier gaat zich voorstellen Voorstellen 3
D FTP server met ABDL filmpjes gaat stoppen AB/DL Filmpjes 1
F Freemarco gaat zich voorstellen Voorstellen 8
bakbeest wil zelf ook wel wat filmpjes plaatsen maar hoe gaat dat AB/DL Filmpjes 8
Similar threads


















































Bovenaan