Jeanette had weer een volle broek

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Ria was bezig met het uitpakken van de boodschappen toen ze een lichte poepgeur in haar neus kreeg. Ze keek onder haar schoen maar daar zag ze niets. Ze liep naar de wasmand en zag al wat er aan de hand was. Er lagen twee volgepoepte onderbroeken in. Eentje met uitgesmeerde dunne poep en een andere was als een prop opgerold. Toen Ria de broek uitrolde zag ze al snel dat er nog een hele drol in zat. Je zou denken dat er nog een kleine peuter in huis woonde. Een peuter die soms nog ongelukjes heeft.

Maar niets is minder waar. Ria heeft een dochter die inmiddels 32 jaar is maar die nog altijd als een klein onzindelijk kind iedere dag in haar broek poept. Als je daar bij bedenkt dat haar dochter ooit peuterjuf was,maar ontslagen is omdat ze het vaker in haar broek deed dan de peuters in haar klasje. Begrijp je wel dat Ria een bijzondere taak heeft als moeder. Haar dochter Jeanette werkt inmiddels in een schoenwinkel....maar
ook daar heeft ze al een paar keer een volle poepbroek gehad. Smorgens gaat Jeanette in een keurig mantelpakje naar haar werk. Maar s middags gebeurt het bijna dagelijks dat ze een enorme aandrang krijgt als ze de bus uit komt. Ook nu loopt Jeanette met samen geknepen billen naar de uitgang van de bus. Ze moest al een paar kleine windjes laten toen ze op de stoel zat. Maar die kon ze ongezien en ongeroken een beetje laten ontsnappen. Maar nu voelde ze hoe een kleine drol al langzaam tussen haar billen in kwam te zitten. Ojee als ik het nog maar op kan houden voor dat de de bus stopt dacht Jeanette. Een andere volwassen vrouw zou denken als ik het maar op kan houden tot ik thuis ben. Maar Jeanette is al blij dat ze het op kan houden tot ze de bus uit is. Eenmaal op de bushalte voelt ze hoe dat de aandrang heftiger wordt en hoe een warme dikke drol haar broekje vult. Hoe de smeuïge poep haar hele broekje vult en tegen haar blote billen aan kruipt. Een paar jaar geleden deed ze het nog expres in haar broek. Ze vond het zo ontzettend lekker gevoel om het zo lang mogelijk op te houden en om het dan op het laatste moment opzettelijk in haar broek te doen. Maar op eens merkte ze dat ze het minder goed op kon houden. Alsof het signaal naar haar kringspier verzwakt was of gewend raakte aan het in de broek doen. Toen werd het van kwaad tot erger. Jeanette begon regelmatig haar broek vol te poepen.....erger nog ze poept alleen nog maar in haar broek.

Zoals ook nu .....gelukkig draagt ze grote witte onderbroeken met een wit strak pantybroekje er over heen. zodat de poep keurig op zijn plaats blijft zitten. Ze mag van haar moeder geen dure lingerie meer dragen zolang ze het nog in haar broek doet. Ze loopt een beetje wijdbeens in haar volle broek de trap op. De stront die inmiddels ook tussen haar benen zit geeft een heerlijk warm gevoel tegen de binnenkant van haar dijen en zit als een warme zetel tegen haar billen aangeplakt. Ze voelt nu hoe een laatste drolletje haar broek inkomt en een nieuwe warmte veroorzaakt die haar even doet stil staan. Want hoe erg ze het ook vind dat ze verworden is tot een kleine onzindelijke poepbaby ze geniet nog altijd wel van een volle broek krijgen.

Ria staat haar al in de gang op te wachten.....en vieze
meid, is het weer zo ver ? vraagt Ria haar. Jeanette waggelt in haar volle broek richting haar moeder en bukt zich voor over. Ria stroopt het koker rokje van haar dochter omhoog en ziet de volgescheten onderbroek. Met haar hand trekt ze het elastiek iets naar achteren zodat ze in de broek kan kijken. Ze ziet een grote massa poep tegen de billen van haar 31 jarige dochter aanzitten. Gedverderrie heb je nou je hele broek vol zitten drukken.....je ongelukjes gaan steeds meer lijken op volle baby luiers.

Jeanette voelde hoe haar hoofd rood kleurde maar ook hoe er tintelingen door haar hele lichaam gingen. Want hoe heerlijk was het om op deze manier toegesproken te worden door je eigen moeder en behandeld te worden alsof je nog een kleine peuter bent. Ga onder de douche je vieze billen wassen en ik kom zo controleren of alle poep uit je billen is verdwenen. Jeanette staat in de badkamer. Ze kijkt in de spiegel en ziet hoe een grote bobbel de achterkant van haar panty broekje laat uitsteken. Zelfs het strakke panty broekje kan deze vieze lading niet meer verhullen. Het was zelfs al een beetje aan de binnenkant van haar panty gaan zitten. Ze laat nu haar panty zakken en daarna de overvolle onder broek. Ze legt de volgepoepte onderbroek op de grond zodat ze nog goed kan zien wat een verschrikkelijke vieze smerige meid ze nog is.

Ze staat nu onder de douche met een washand haar billen schoon te boenen. Het duurt zeker 5 minuten tot dat er helemaal geen poepsporen meer volgen. Ria verschijnt in de badkamer en zegt tegen Jeanette ....nou laat mij eens kijken of je schoon bent. Jeanette bukt zich met haar blote billen naar Ria toe.....ze voelt hoe een vinger haar poepgaatje controleert. Jeanette ik voel dat er nog een dikke zit aan te komen zegt Ria...die duidelijk met haar vinger een hard puntje voelde zitten welke duid op een hele drol in Jeanette haar billen. Ria pak uit de kast een Po en zet die op de grond. Ga hier opzitten want ik wil er getuigen van zijn dat je gaat poepen, zodat deze niet straks in je schone broek beland. Daar zit Jeanette dan als een kleine onzindelijke baby op haar potje te poepen. De dikke warme drol schiet al snel haar billen uit zodat het potje tot de rand gevuld is.

Als de volgende dag Jeanette in haar mantelpakje op de bus staat te wachten kan niemand vermoeden dat deze volwassen uitziende jonge dame in werkelijkheid nog een onzindelijke peuter is die vanmiddag vast wel weer in haar volle broek naar huis waggelt.
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
maar waarom heeft ze dan nog steeds geen luiers aan ? Ik bedoel die zijn toch juist hiervoor gemaakt, en het stinkt stukken minder, zeker met een plasticbroekje er overheen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Jeanette werd weer onzindelijk ( deel 9 toegevoegd) J 15
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Jeanette gaat naar de Poep Poli J 4
B Kees en zijn onzindelijke Jeanette K 0
romper Jeanette de oppas J 16
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 3
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
M Ben er weer en op zoek Contact advertenties 15
C Zaterdag 5 augustus is de botenparade weer in Amsterdam Polls 28
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Henkjansmith Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 15
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
babytje Niels weer in de luiers N 32
T Hallo hier ben ik weer Voorstellen 5
Diaper1979 Luiers met warm weer Polls 19
Dl Stel Met dit hete weer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Popcorn86 Joah hier ben ik weer Voorstellen 12
diaper92 Warm weer Polls 50
B Weer in de luiers gelegd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L Nappies R Us bezorgt weer naar nederland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
M Weer naar school! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Joepje Ik ben er weer Voorstellen 15
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 38
L Weer lekker naar de bios 16+ Board 47
I Weer op terras ! Algemeen 10
Berth Weer goede service. Vragen & Info Shop 3
ennalittle Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 32
V Weer een vraag; luiers bewaren? Algemeen 7
A Weer nat :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
petersbaby Mijn luiervoorraad is weer aangevuld AB/DL Fotos 6
petersbaby Mocht weer eens lang vast liggen AB/DL Fotos 70
mp Opnieuw actief dus stel ik mij ook maar weer even voor Voorstellen 16
M Ik ben weer terug Voorstellen 40
jorisdriepinter Maandag ochtend start , wordt onder de middag weer verschoond. AB/DL Fotos 3
AB / DL25 Clubshop weer geopend ! Vragen & Info Shop 7
B Weer terug 3X of zo Voorstellen 1
broekie Hoe krijg jij je plastic broekjes weer droog? Plastic broekjes liefhebbers 48
pamperbroekje Ben er weer na paar maanden afwezig. Voorstellen 10
A Ik ben er weer! Voorstellen 18
Sissy Babytje Luiertjes en ab zijn met het warme weer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Similar threads


















































Bovenaan