Jeanette werd weer onzindelijk ( deel 9 toegevoegd)

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
tot nu toe verschenen
Deel 1: Jeanette werd weer onzindelijk
Deel 2: Jeanette doet een ontdekking
Deel 3: Twee poepbaby's in huis
Deel 4: De Grote Baby
Deel 5: Ria poept hem vol
Deel 6: Ria weer over de knie
Deel 7: Twee vrouwen in een volle
Deel 8: Ria en Jeanette aan de borst
Deel 9: Jenny geeft voeding
Deel 10 : De Posbode



Deel 1: Jeanette werd weer onzindelijk



Jeanette weet nog pressies hoe het allemaal begon.

Haar moeder moest uit werken nu vader was overleden aan een hartaanval.
De avonden waren altijd het gezelligst geweest maar nu zat Jeanette alleen thuis als haar moeder uit werken was. Soms kwam haar moeder pas om 23.00u weer thuis.
Jeanette miste haar vader enorm en nu was ook nog haar moeder meer weg dan thuis.
Jeanette begon zich te vervelen en zocht naar afleiding. Ze was altijd papa's kleine meid geweest ook toen ze al 19 was.
Ze betrapte zich er wel eens op dat als haar vader in de buurt was dat ze dan onbewust op haar duim zat te zuigen. Hij zei er nooit iets over. Als haar moeder haar er op betrapte werd deze kribbig. Jeanette haal die duim uit je mond, geen gezicht ! Ik koop nog eens een speen voor je, dreigde ze dan.

Jeanette ging daar op fantaseren, stel je voor dat ik weer een speentje krijg dacht ze.
Die gedachte werd sterker en op een dag kocht ze bij het Kruitvat een heel kinderachtig speentje.
De hele middag klopte haar hart sneller……want vanavond als ze alleen zou zijn dan kon ze voor de TV zitten met het speentje in haar mond.

Toen haar moeder de trap af ging om naar haar avondwerk te gaan viste Jeanette het pakje uit haar jaszak.
Ze kreeg van de zenuwen en opwinding het speentje bijna niet uit zijn verpakking.
Ze fantaseerde dat ze haar moeder hoorde zeggen……Hier kinderachtige meid stop jij deze speen maar in je mond.
En toen ze het speentje in haar mond stopte begon ze er driftig op te zuigen.
Ze werd vervuld van een weergaloze sensatie.
Ze kreeg er een heerlijk onderbuik gevoel van .
Het gevoel van speentje zuigen leek helemaal niet ver weg te zijn geweest.
Ze kreeg er onmiddellijk een soort van Baby gevoel bij.
Stel je voor dacht ze, ik lig hier als grote meid van bijna 20 te lurken op een kleine baby speen.

Ze raakte er helemaal opgewonden van.
En ineens werd ze overvallen door een sensationele gedachten die bijna niet te onderdrukken was.
Dit ging gepaard met een aandrang gevoel als of ze enorm moest poepen.
Stel je voor dat ik ook nog in mijn broek ga liggen poepen als een kleine baby en ze begon zo heftig op haar speentje te zuigen en te lurken dat het kwijl langs haar mondje begon te lopen.
Ineens als in een impuls voelde ze met haar vinger tussen haar billen en ging heel voorzichtig richting haar bilgaatje.
Oeps, er kwam tot haar verbazing al een klein puntje uit.
Nog even en het zou al een klein beetje tussen haar billen zitten.
Heftig zuigend op haar speentje begon ze over haar buik te aaien net zoals ze als peuter deed en pruttelde kleine baby geluidjes.
Ze voelde hoe langzaam de warme drol beetje bij beetje uit haar billen kwam en langzaam haar hele broekje vulde.
Ik heppe inne me broek gedrukt brabbelde ze in een onbeholpen baby taaltje en voelde met haar hand aan haar billen.

Ze voelde duidelijk de warme inhoud door het broekje heen steken.
Toen ze op stond moest ze een beetje wijdbeens lopen zoals je dat wel bij onzindelijke peuters ziet die in hun broek gepoept hebben.
Maar dit was een jonge bijna volwassen meid die weer in haar broek begon te poepen.
Op dat moment ging de deur open en stond haar moeder in de kamer.

Wat een verschrikkelijke lucht hangt hier riep ze verschrikt tegen Jeanette.
De schrik werd nog groter toe ze haar dochter met een speentje in haar mond zag staan.
Ze keek en zag dat Jeanette met haar benen wijd stond, ze liep naar haar dochter toe en begreep onmiddellijk wat er aan de hand was.
Die stank kon maar op een ding duiden.
Razend snel trok ze het jurkje van haar dochter omhoog en ja hoor daar zag ze een enorme dikke drol achter in het broekje van Jeanette zitten.
Gedverderrie ze staat als een baby met een speen in haar mond en dan ook nog haar broek vol gedrukt…..vieze vieze meid die je er bent !
Jeanette begon enorm te huilen maar dat maakte het allemaal nog erger want nu leek ze helemaal wel een kleine onzindelijke huilbaby.
Haar moeder begon haar flink op haar billen te slaan waardoor de warme dikke drol als een grote plakkaat zich over haar billen verspreide.
Van de zenuwen plaste Jeanette er van in haar broek.
Toen was de maat vol voor moeder.
Ik koop morgen een pak luiers voor je jonge dame schreeuwde Jeanette haar moeder door de gang. Jeanette stond inmiddels haar billen schoon te wassen onder de douche.
Ze merkte tot haar verbazing dat ze er een prettig gevoel bij kreeg bij dat behandeld worden als een kleine Baby.






Deel 2:Jeanette doet een ontdekking



Jeanette had zichzelf voorgenomen om vaker terug te gaan in haar Babytijd.
Ze was een paar uur geleden in een volle poepbroek betrapt door haar moeder. Om je dood te schamen zou je zeggen, maar Jeanette stond ook nog met een speentje in haar mond . Haar moeder werd zo razend dat ze haar bijna 20 jarige dochter als een kleinkind een flink pak voor haar billen gaf. De klappen kwamen boven op de gevulde broek en plette een grote pannenkoek op Jeanette haar achterste.

De lading poep dempte wel de klappen maar kon niet voorkomen dat Jeanette van de schrik en de vernedering in haar broek begon te plassen. En zo kwam het dat deze grote meid als een kleine onzindelijke peuter in een kletsnat en vol gepoept broekje stond. Jeanette voelde zich nu echt een kleine baby en begon het op een janken te zetten.

Ze waggelde wijdbeens in haar volle poep broek richting de douche en hoorde haar moeder nog roepen dat ze een pak luiers zou gaan kopen.

Nu zou je denken dat Jeanette er onmiddellijk mee zou stoppen met dat kinderachtige gedoe. Maar niets is minder waar. De uren daarna kreeg Jeanette als ze er aan terug dacht een heel opwindend spannend gevoel in haar onderbuik en werd er helemaal warm van.

Haar aandacht werd getrokken door de stem van haar moeder die aan het telefoneren was. Ze kon niet helemaal horen wat ze zei en met wie ze aan het bellen was.

Jeanette ging haar bed uit en legde haar oor te luister tegen de deur. Ja …..ik wist niet wat me overkwam……..en niet een beetje…….nee een broek vol….

Jeanette voelde hoe het schaamrood naar haar kaken steeg, haar moeder vertelde aan een derde dat Jeanette in haar broek gepoept en geplast had. Maar aan wie dan in vredesnaam? Jeanette raakte nu wel een beetje in paniek en probeerde meer op te vangen van het gesprek.

De moeder van Jeanette probeerde haar verhaal door te vertellen maar het leek of de persoon aan de andere kant van de lijn haar geen ruimte gaf. Maar dat maakte dat Jeanette er al snel achter kwam met wie haar moeder telefoneerde. Maar Mam………..maar Mam…..het is……..

Jeanette slikte, ze verteld het aan Oma. Ja natuurlijk daar deelde haar moeder alles mee sinds de dood van Papa. Nu wist Oma dat Jeanette een heel onzindelijke meid was geworden.
Nee Mam…..Nee Mam……dat is niet het zelfde…….ze poept expres in haar broek …..dat is niet het zelfde als bedplassen. Jeanette wist niet wat ze hoorde……bedplassen ? Ze had helemaal niet in haar bed geplast, gespitst luisterde ze verder.

Ja ik weet het, het is al erg genoeg dat ik nog regelmatig in mijn bed plas maar dat expres in haar broek poepen heeft niets te maken met erfelijkheid.
Wat hoorde Jeanette nu ? Plaste haar moeder nog regelmatig in bed ?
Daar wist ze helemaal niets van.

Ja natuurlijk draag ik daar luiers voor mam, anders zou mijn bed drijfnat worden. Dus moet ik Jeanette een luier van mij omdoen als ik naar mijn werk ga….is dat jouw tip……nou daar schiet ik niets mee op. Stel je voor dat Jeanette daar achter komt. Expres in je broek drukken is erg maar een moeder hebben die s nachts echt nog niet zindelijk is dat is pas erg.

Jeanette voelde de opwinding in haar onderbuik weer partner spelen. Mijn moeder is een bedplasser en draagt luiers in bed. Ze kroop snel haar bed in en probeerde het een en ander te overzien, maar viel in slaap. Ze droomde van alles door elkaar heen. Zag zichzelf kruipen op de grond in een volle poep luier terwijl ze haar moeder op een commode zag liggen met haar benen omhoog. En ze liep door een hele lange gang terwijl haar moeder voor haar waggelde in hele grote natte volle luier en dan weer stond ze voor een spiegel en kreeg haar nieuwe rokje niet over een bolstaande plastiek broek heen.

De volgende dag zei haar moeder nergens een woord over, niets over het telefoon gesprek maar ook niets over het poepbroek incident. Toen haar moeder uiteindelijk naar haar avond baan ging was er nog helemaal geen Aktie ondernomen op welk gebied dan ook.
Jeanette verlangde er diep in haar hart wel een beetje naar om geluierd te worden. Toen haar moeder de deur uit was ging Jeanette met kloppend hart op onderzoek uit. Ze liep naar het bed in de ouderlijke slaapkamer en voelde instinctmatig met haar hand tussen de lakens. Ja hoor, Jeanette voelde zowaar iets rubberachtigs of van plastiek.

Ze haalde voorzichtig de lakens omhoog en zag tot haar verbijstering een roze plastiek plaszeiltje op de slaap plek van haar moeder liggen. Maar wat vreemd dat het niet zo’n medicinaal onderkleed is wat je wel eens ziet in advertenties over incontinentie.

Dit was meer een ouderwets kinderachtig Baby zeiltje met van die metalen ringetjes in iedere hoek.

Nu liep Jeanette naar de linnenkast en ging wederom op onderzoek uit. Niets te zien op het eerste gezicht, maar toen zag Jeanette iets van een soort van handvaatje aan de achterwand van de onderste plank zitten. Ze haalde alle spullen er voor weg.

Ze luisterde nog even goed of haar moeder niet onverwachts terug kwam, maar nee het bleef stil op de trap. Ze trok voorzichtig de wand naar zich toe, dat ging vrij gemakkelijk. En daar stonden ze.
Een tiental pakken met luiers voor de nacht. Jeanette voelde haar hart bonken tot achter in haar keel. Deze luiers waren van haar moeder.

Deze 39 jarige volwassen vrouw plaste nog altijd in haar bed en moest nog een luier om voor de nacht. Daarnaast zag Jeanette nog een stapel grote plastiek broeken. Het zelfde model dat Babys dragen maar dan vele maten groter.

Maar dit was weer niet het gewone neutrale incontinentie materiaal. De luiers en plastiek broeken waren in diverse baby kleurtjes en versierd met kinderachtige prentjes van konijntjes en Disney kaboutertjes. Volgens de verpakking kwamen ze uit Japan.

Haar oog viel op een neutraal doosje, Jeanette deed het voorzichtig op en zag een zestal spenen in groot formaat. En toen ging het kwartje vallen bij Jeanette. Haar moeder …….haar moeder had de zelfde niet te onder drukken neiging om een baby te willen zijn.
Vandaar dat haar moeder zo fel reageerde , het was de schrik van herkenning. Daarom mocht ze niet duimen tijdens TV kijken.

Ze vond het altijd heel normaal dat haar moeder Papie zei tegen haar overleden vader, maar nu kreeg dat een heel andere betekenis.

Misschien lag ze wel savonds in haar luier tegen hem aan te kroelen en vond haar vader het wel opwindend zo’n grote baby in een natte luier ?
Ze zocht verder in de kast en vond een babyfles met speen. Jeanette kreeg een helder beeld voor ogen. Hij gaf haar de fles of misschien ligt ze iedere avond nog wel met een flesje in bed. Misschien doet ze dat wel om een volle blaas te krijgen en plast ze zodoende haar luier nog vol.

In eens kon Jeanette zichzelf niet meer onder drukken, ze griste een luier uit de doos en pakte een plastiekbroek. De luier ging nog wat onhandig om haar billen maar de plastiek broek bolde er al snel omheen.
Ze keek in de spiegel en genoot van wat deze haar toonde.
Een grote meid van bijna twintig in een opbollend plastiek broekje.

Ze zag door het plastiek heen de babyachtige luier zitten. Ze propte een grote speen in haar mond en begon bijna geautomatiseerd te lurken en te sabbelen terwijl ze met haar handen op en neer over de dikke luier tussen haar benen wreef. Ze kon het niet meer ophouden van opwinding.

Ze voelde hoe haar warme plas langzaam de Luier vulde met een heerlijke warmte. En toen ze het gevoel kreeg dat ze opsteeg begon ze te persen en voelde hoe een warme grote drol de hele achterkant van haar luier vulde. Ze begon door de slaapkamer te lopen in haar gevulde luier. De poep kroop alle kanten op maar bleef keurig binnen het luierpakket dat ze om haar jonge meidenbillen had gedrapeerd.

Ze lag uitgeput op haar rug na te genieten en sabbelde en kwijlde er nog flink op los terwijl de warme inhoud haar nog een aangenaam gevoel gaf rond haar bilpartij. Babytje ligge lekker oppe de Commode brabbelde ze , Jeanetje poepie gedaan mama.

Jeanette bedacht zich dat het misschien wel tijd werd om de heleboel weer netjes op te ruimen toen ze onaangenaam verrast werd door voetstappen op de trap. Van de schrik begon ze nog een beetje in de luier te poepen en te plassen.

Verstijft stond ze in de slaapkamer in haar volle luier
toen ze de stem van haar Oma hoorde.

Jeanette !.........meisje ben je daar ?






Deel 3: Twee poepbaby's in huis



Ze lag uitgeput op haar rug na te genieten en sabbelde en kwijlde er nog flink op los terwijl de warme inhoud haar nog een aangenaam gevoel gaf rond haar bilpartij. Babytje ligge lekker oppe de Commode brabbelde ze , Jeanetje poepie gedaan mama.

Jeanette bedacht zich dat het misschien wel tijd werd om de heleboel weer netjes op te ruimen toen ze onaangenaam verrast werd door voetstappen op de trap. Van de schrik begon ze nog een beetje in de luier te poepen en te plassen. Verstijft stond ze in de slaapkamer in haar volle luier toen ze de stem van haar Oma hoorde.

Jeanette !.........meisje ben je daar ?

Jeanette wist niet hoe snel ze alle spullen achter in de kast moest proppen, terwijl ze bukte voelde ze hoe de inhoud van haar luier zich verspreide en tussen haar benen zat de volgelopen luier tegen de binnenkant van haar dijen aan gedrukt. Bij het opstaan en op de hurken gaan gaf dat een zuigend en soppend geluid.

Jeanette !.......doe eens open !

Jeanette had in rap tempo de pakken luiers en plastiek broeken van haar moeder weer achter het luik opgeborgen en kroop nu alsof ze een kleine baby was op handen en voeten opzoek naar een schuilplaats zodat Oma bij binnenkomst haar niet zou kunnen vinden.

Jeanette kroop achter het gordijntje waar ook altijd de schoenen en oude kranten werden opgeslagen. Ojee bedacht ze nu , in de slaapkamer heb ik mijn rokje ,panty en slipje laten liggen. Maar voordat ze deze kon opruimen ging de deur al open. Ze hoorde duidelijk hoe Oma de gang in kwam en ze zag door een spleetje van het gordijntje de kordate passen en de kledij van Oma passeren.

Daar zat ze nu verstopt in haar volle poepluiertje, nee nog erger ze droeg een luier van haar eigen volwassen moeder en die had ze helemaal vol gepoept en gepiest. Maar ondanks alles zat die drek best lekker.

Jeanette, ik weet dat je hier ergens bent, riep Oma.

Ik had mij voorgenomen om eens te controleren of je weer geen rare kinderachtige dingen doet als je mama uit werken is. Maar zo te ruiken heb je al een grote Bah in je broek gedaan.
Jeanette kreeg weer dat spannende gevoel in haar onderbuik, de dwang om baby te willen zijn. Vervelend alleen is dat haar luier al flink vol zat, want meestal krijgt ze dan het onbedwingbare gevoel om in haar broek drukken.

Haar Oma was nu gevaarlijk dichtbij het gordijntje genaderd.
Ik ga mijn neus wel achter na jonge dame, ik heb je kleding al gevonden dus moet je hier ergens half bloot verstopt zitten. Die kleren heb je niet meer nodig denk ik want zulke grote meidenkleding draagt een kleine poepbaby niet.

Jeanette hield het niet meer uit, ze kroop achter het gordijntje vandaan. Wijdbeens liep ze met de volle poep luier tussen haar benen in de richting van Oma.
Gedverderrie, gedverderrie kijk dat nou staan, je bent net je moeder die wil ook altijd alles in een luier doen. Laat me eens kijken wat de schade is jonge dame. Oma keek in de luier van Jeanette en zag met afkeer dat haar kleindochter een verschrikkelijke volle poepluier aan had. Jij komt meteen naar de badkamer vieze meid die je er bent.

Oma trok de stront luier van haar billen en wikkelde deze in een krant. De plastiekbroek werd in de week gezet en met een grote washand begon Oma de jonge dames billen flink af te nemen. Tot Jeanettes haar verbazing wist oma pressies de geheime ruimte in mama’s slaapkamer te vinden en kwam terug met een schone plastiek broek en een dikke nachtluier.

Op de bank lag een dikke molton zoals dat vroeger ook ging. Jeanette moest er op gaan liggen en oma schoof de luier onder haar schoon geschrobde billen. Benen omhoog want dan kan ik deze kleine baby is lekker insmeren en poederen. Jeanette was vrij laat met het krijgen van schaamhaar dus wat dat betreft leek ze nog op een klein meisje dit in tegenstelling tot haar welgevormde dames billen. Menige stratenmaker floot haar na als ze in haar minirokje langs kwam flaneren.

Maar vanaf nu was dat verleden tijd , haar gewelfde jonge dames billen zouden voortaan bollend gepamperd zijn als het aan oma lag. Zo hier heb je je speentje en ga maar op de deken liggen Oma had een soort van speelkleed neergelegd op de grond en daar lag Jeanette nu op haar rug te sabbelen op haar speen. Dan zullen we nu wachten tot die andere onzindelijke meid thuis komt.

Beweren dat ze alleen s nachts onzindelijk is, of ik al die tijd niet meer had gemerkt, poeh.

Ria de moeder van Jeanette liep niets vermoedend de trap op naar boven, het zou mij benieuwen of Jeanette niets heeft uitgehaald dacht ze . Ze was er altijd al bang voor geweest dat haar dochter misschien last had van dezelfde aandrang die zij al haar hele leven had. Ze had geluk gehad met Toon haar nu overleden echtgenoot. Daar kon ze altijd heerlijk kleine baby zijn.

Hij gaf haar de fles en verschoonde haar als ze weer een volle poepluier had. Ze plaste altijd al expres in bed zodat ze van haar moeder altijd een nachtluier om moest. Maar ze kreeg behoefte naar meer. Toon werd altijd opgewonden van de nachtluier en hij wilde ook best wel dat zijn vrouw baby werd als ze samen waren. Dus werd het hun geheime spel. En nu betrapte ze Jeanette gisteravond in een volle poepbroek met een speentje in haar mond.

Ze had al angst dat dit een keer zou gebeuren want ze zat al continu op haar duim te zuigen.
Soms betrapte ze Jeanette er op dat ze in bed lag te slapen met een lurkdoekje in haar knuist en de duim in de mond.

Ria lag zelf al jaren in bed op haar speen te sabbelen en kreeg de fles van Toon. Het liefste had ze soms aan de borst gewild maar wist niet hoe ze dat moest verwezenlijken.
Toen Toon wat dikker werd werden zijn borsten ook wat voller en dan mocht ze af en toe aan leggen bij hem. Maar nu liep ze de trap op en voelde dat ze best aandrang begon te krijgen als ze aan de poepbillen van Jeanette dacht.

Het riep het baby gevoel bij haar naar boven. En als dat gebeurde moest ze automatisch nodig poepen. Oh hemel dacht ze het zou me gebeuren dat ik nu in een volle broek thuis kom, ik schaam me dood. Maar ze had het nog niet gedacht of ze voelde een enorme pers aandrang komen. Ze voelde hoe een warme dikke hoop uit haar billen haar onderbroek vulde. Had ze nu maar een luier om gedaan dan was de schade een stuk minder.

Daar stond Ria dan met haar 39 jaar in haar vol gepoepte broek, stapje voor stapje kwam ze bij de deur en wilde ongezien naar het toilet sluipen. Maar ze keek recht in het gezicht van haar moeder. Zo Ria, kom maar eens mee naar de kamer, dan laat ik je wat zien. Ria waggelde met de drol in haar broek achter oma aan naar de huiskamer.

Ze schrok want daar lag Jeanette als een kleine baby met haar luier en plastiek broek om. Ja ik heb deze kleine poepbaby verschoond en aangekleed. Ik heb maar iets uit jouw babykast gepakt ! Maar als ik het zo ruik hebben we hier een hele grote poepbaby is het niet Ria ? Ria schrok zich dood want inderdaad had ze een broek aan die smeriger was dan menige broek van een onzindelijke peuter. En haar moeder had de kast met luiers en plastiek broeken ontdekt. En nu wist Jeanette er ook van.

Heb jij soms in je broek gedrukt Ria ? vroeg Oma streng.
Nee moeder echt niet.
Lieg niet tegen mij en kom hier en buk je schreeuwde Oma boos.
Jeanette die driftig aan haar speentje lag te sabbelen en al weer een beetje in haar luier lag te plassen, zag hoe haar moeder gehoorzaam naar Oma liep en gebukt ging staan als een klein kind dat zindelijkheid training kreeg. .

Oma ging met haar hand onder de koker rok van Ria en voelde met haar vinger aan de onderbroek van Ria. Oma voelde inderdaad een warme zachte lading achter in de broek . Toen trok ze de onderbroek naar beneden.

De broek bleef halverwege hangen en was inderdaad gevuld met een enorme dikke lading warme poep. Nee mama , het is niet wat u denkt.

O nee zei Oma , wat ik denk is dat jij nog altijd een heel onzindelijke kleine Baby bent . Ik heb heus wel lucht gekregen van je onzindelijke praktijken. En nu is je dochter ook al besmet. Je gaat hier in de hoek staan met je vieze poepbillen zodat je dochter ziet wat een kleine baby je nog bent.


Daar stond ze dan met haar 39 jaar in de hoek van de kamer in haar blote poepbillen als een onzindelijk klein kind te kijk voor haar eigen dochter.

Oma kwam de kamer in met een luier voor Ria.

Zo ga maar liggen grote baby zei Oma tegen Ria.






Deel 4: De Grote Baby


Jeanette zag liggend op het speelkleed hoe haar moeder met kleine stapjes richting Oma probeerde te komen. De volle poepbroek hing op haar Knieën. Toen Oma de kokerrok van Mama liet zakken keek Jeanette tegen een paar hele vieze onzindelijke grote dames billen aan.
Zo ,nu gaat deze grote baby gebukt staan, dan kan ik het ergste met een keukenrol schoonvegen, snauwde Oma . Hoe erger kan het zijn om als volwassen vrouw door je eigen moeder verschoond te worden. Jeanette wist hoe zij daar zelf ook altijd naar verlangde. Ze wist bijna zeker dat haar moeder tussen het gevoel van totale vernedering die zelfde spannende onderbuikgevoelens kreeg als zij.

Ria voelde hoe Oma met de grote vellen keukenpapier tussen haar billen kwam om de grootste kluiten weg te vegen. Ze voelde een ongekende warmte van onder naar boven stijgen. Een tintelend gevoel van spanning, schaamte en opwinding. Ze voelde de ogen van haar dochter in haar rug prikken. Nooit meer zal alles het zelfde zijn. Ze was nu gedegradeerd tot klein onzindelijk kind.
Straks zal ze geluierd naast haar dochter liggen en het verschil tussen moeder en dochter zal weg zijn. Natuurlijk was Ria een volgroeide volwassen vrouw en Jeanette nog een jong volwassene in de dop. Maar in gedrag en onzindelijkheid was er geen verschil.

Jeanette zag hoe haar moeders billen met baby olie ingesmeerd werden en hoe ze even later gepoederd een luier om kreeg. Het was wel even wennen om je eigen moeder met een geluierd Pamper kontje in de kamer te zien staan. Oma kwam met een doos de kamer in. Jeanette herkende de doos, die had ze ook al zien staan achter het geheime luik in de ouderlijke slaapkamer. Oma maakte hem open en Jeanette zag hoe zij allerlei kleding stukken uit de doos haalde.

Onder andere een broekje met allemaal kantjes aan de achterkant zoals je wel eens op baby en peuterfoto’’s ziet. Maar dit was er een in een grote vrouwen maat. Het schoof zo om de billen van Ria heen. De achterkant met kantjes drapeerde prachtig om de opbollende luier billen van haar moeder.
We hebben al een baby op de grond liggen dus ik doe jou je kleine peuterkleding aan zei Oma tegen Ria. Ja mama antwoordde deze gehoorzaam. Er werd nu een heel kindrachtig truitje over haar hoofd geschoven. Een roze met allemaal kleine hartjes en op de voorkant stond een grote geborduurde 2.

Deze had ze altijd het liefst gedragen als ze met Toon alleen was. Ze was dan een klein meisje van twee jaar wat nog altijd maar niet zindelijk wilde zijn. Daarom moest ze nog een luier dragen en een plastiekbroek. Maar ze begon altijd met een witte onderbroek die ze dan in de loop van de dag vol poepte. Toon controleerde regelmatig of kleine Ria geen ongelukjes had en op het moment dat hij de volle broek voelde begonnen ze aan het straf en verschoningsritueel.

Een ritueel dat veel gelijkenis had met hoe ze nu door haar eigen moeder behandeld werd.
Gelukkig mocht ze meisje van 2 zijn en was ze niet een kleine baby zoals haar dochter Jeanette. Zo bleef ze in rang iets hoger had ze het gevoel.

Maar Oma dacht daar anders over.
Dat zo een kleine baby nog in haar broek poept is te begrijpen, maar een groot meisje van 2 moet nu toch al zindelijk zijn. Ria voelde het schaamrood op haar wangen staan.

Want hoe erg is het wel niet om te weten dat het meisje van 2 eigenlijk een volwassen vrouw is van ruim 39 jaar die nog altijd in haar broek drukt en plast……… en dan nog wel expres !




Deel 5: Ria poept hem vol.



Terwijl Jeanette op haar rug lag te lurken aan een grote fles met pap, liep Ria aan de hand van Oma door het huis. Wat was dat toch een heerlijk gevoel zo’n dikke luier tussen je benen dacht Ria terwijl ze genoot van het gekrispel van haar plastiekbroek. Bij de keuken aangekomen moest ze op de keukenstoel zitten en kreeg bij wijze van slap een theedoek omgedaan. Oma had een fruithapje gemaakt en dat werd haar met een lepeltje gevoerd. Bij iedere hap werd haar mond met een doekje schoongeveegd. Terwijl ze dit mengsel van Pruimen en bessen op at voelde ze waarom Oma juist deze samenstelling had uitgekozen. Het had namelijk een behoorlijke Laxerende werking. Ria kreeg last van buik krampjes en begon al kleine windjes in haar luier te laten.

Jeanette had een pap gekregen die het zelfde bewerkstelligde.
Ze voelde gerommel in haar buik wat bij elke slok uit haar fles meer werd.

Wat een luxe dacht Jeanette, als ik straks nodig moet drukken dan doe ik het heerlijk in mijn luier. Ze had er al een aantal plasjes ingedaan. Het werd dan lekker warm tussen haar benen, maar op een gegeven moment koelde het weer af waarna ze er weer een plas in liet lopen. Ze voelde nu aan de warmte op haar billen de urine zijn weg zocht in het achterste gedeelte van de luier.

Oma kon het velen dat de kleine baby nog in haar luier drukte maar bij Ria had ze er andere ideeën over.

Ze hoorde heus wel dat Ria windjes aan het laten was. Hoor ik dat er een grote Bah zit aan te komen? vroeg ze aan haar dochter.
Ria kon het niet ontkennen en knikte beteuterd van ja. Dan gaan we jou op het potje zetten want je moet een grote meid worden.

Eerlijk gezegd voelde Ria al een beetje iets tussen haar billen zitten en dat iets begon te groeien tot de grote van een flinke aardappel. Oma snoof met haar neus en riekte onmiddellijk wat daar aan de hand was. Zit jij nou werkelijk terwijl ik je voer in je luier te poepen vieze onzindelijke meid die je er bent. Ze pakte de achterkant van Ria haar luier en trok het iets naar achteren, net genoeg om de dikke drol te kunnen zien zitten. En omdat Ria van de zenuwen extra aandrang kreeg zag Oma de drol steeds groter worden. Ze trok het kante broekje van Ria naar beneden en stripte de luier los. De volle poepluier kletterde op de grond, hij zat werkelijk tot de rand gevuld. Zoals je dat alleen maar ziet bij hele onzindelijke poep baby’s. Daar stond onze 39 jarige Ria in haar vieze poepbillen te koop.

Oma deed een paar roze rubber huishoud handschoenen aan en trok de verblufte Ria over haar schoot heen. Deze lag nu met haar poep billen omhoog en Oma gaf haar zo’n hard pak voor haar blote poepbillen zodat Ria lag te gillen en te krijsen als een echte kleine baby.

Oma had dat handig aangepakt want ze kon met de huishoud handschoenen veilig op de smerige poepbillen slaan, zonder vieze handen te krijgen. Door het rubber kwamen de klappen kletsend op de blote billen waardoor ze door en door rood werden. Oma was woedend op haar volwassen dochter en schreeuwde heel boos......en nu ga je in de huiskamer in de hoek staan zodat Baby kan zien wat haar moeder nog een onzindelijk klein kind is.

Jeanette zag hoe haar moeder Ria door Oma in de hoek gezet werd
en had zicht op de rood geslagen poepbillen.

Terwijl ze best een beetje lag te genieten van dit alles voelde ze hoe een dikke brij zijn weg zocht in haar luiertje



deel 6: Ria weer over de knie.



Oma had de volgende afspraak gemaakt met de twee nog zo onzindelijke vrouwen. Ria mocht in gewone dames kleding naar haar avondschoonmaak baantje. Jeanette mocht op straat haar jonge meiden kleding dragen mits ze daar onder geluierd was. Maar op het moment dat ze binnen waren moesten ze zich bij oma melden. Ria zou gecontroleerd worden of ze nog een schone broek had.

Mocht ze in haar broek gedrukt hebben dan zou ze een flink pak voor haar blote poepbillen krijgen. Jeanette had doorlopend een volle luier dus die zou bij thuiskomst verschoond worden. Jeanette genoot enorm van deze strenge aanpak, nou ja streng ze werd door Oma eigenlijk wel liefdevol als baby behandeld. Haar moeder daarin tegen was minder goed af. Die was een nog onzindelijke peuter die uit luiheid nog in haar broek kakte. Soms had ze gewoon medelijden met haar nog zo onzindelijke moeder. Vooral als ze uit haar werk kwam. Ze moest dan bij Oma komen om gecontroleerd te worden.

Jeanette zag dan al aan de voorzichtige pasje dat haar moeder een gevulde onderbroek had en soms had ze op de trap ook nog in haar broek staan te plassen. Ze moest dan in het aanzicht van Oma haar jurk of rok omhoog doen. De poep kwam al vaak door de onderbroek heen. Oma had haar huishoud handschoenen altijd al van te voren aangetrokken en voor dat Jeanette er erg in had werd Ria voorover gebukt hard handig te grazen genomen en kreeg een ongenadig hard pak op haar blote poepbillen. Ook werd ze regelmatig gecontroleerd, dan stak oma haar vinger tussen de billen van Ria om te voelen of er geen drolletje aan kwam.

Als er poep aan Oma haar vinger kwam dan moest Ria onmiddellijk midden in de kamer op een heel kinderachtig potje gaan zitten. Ria zat dan met haar grote volwassen dames billen op een klein peuterpotje. Ze had eerst een kunststof exemplaar maar daar zakte ze door heen. Alle pies en poep liep zo de kamer in, wat een smeerboel werd me dat. Maar de laatste tijd gebruikte Oma een metalen Potje. Zag er ook heel kinderachtig uit maar was gebouwd om volwassen Baby’s en peuters te kunnen dragen.

Jeanette merkte wel dat haar moeder soms een vuurrood hoofd kreeg als Jeanette haar aan keek op het moment dat ze weer eens met roodgeslagen vieze billen in de hoek had gestaan. Ja het was om je voor dood te schamen, maar Jeanette genoot toch van het hele gebeuren.

Stel je voor, kort geleden kreeg Jeanette nog een tik op haar vingers als ze haar duim in de mond stak en nu zit haar moeder in haar blote kont op een potje met een hele grote speen in haar mond, te grienen als een klein kind van 2 jaar.



Deel 7: Twee vrouwen in een volle



Jeanette was met haar moeder een dagje de stad in. Even onder het juk van oma uit.
Als moeder en dochter hand in hand genoten ze van dit dagje uit. Aan de buiten kant zag je absoluut niet wat er met deze vrouwen aan de hand was. Jeanette oogde als een leuke jonge dame in de bloei van haar leven en Ria als een 39 jarige goed ogende vrouw die nog menige lonk van voorbij lopende jonge mannen mocht incasseren. Maar onder het rokje van Jeanette zat geen pikante lingerie maar een dikke luier met daar over heen een plastiek broek.

En onder de jurk van Ria een heel kinderachtig kantjes onderbroekje met konijntjes er op. Aan de pijpjes zaten strakke elastiekjes. Die had haar moeder , de Oma van Jeanette er extra in gezet.
Want Ria poepte nog regelmatig expres in haar broek en op deze manier bleef de drol beter in haar broekje hangen. Ria moest eigenlijk ook een luier dragen. Maar Oma was voor haar bezig met een Zindelijkheidtraining. Ria moest thuis regelmatig op het potje om te voorkomen dat ze in haar broek drukte en ze werd ook nog regelmatig gecontroleerd.

De dames lopen inmiddels met ferme passen door de winkelstraat, Jeanette zwikte af en toe op haar hoge hakken. Het was namelijk een vreemd gevoel om een dikke luier om je billen te hebben terwijl je op grote dames hakken aan het lopen bent. Jeanette merkte dat ze hierdoor een beetje uit evenwicht raakte. Toen ze net in het restaurant koffie zaten te drinken miste ze een beetje haar lurkflesje. Want thuis krijgt ze haar drinken van Oma uit een flesje met speen.
Het voelde wat onwennig en bij iedere slok moest ze extra oppassen dat het niet langs haar mondje begon te lopen. Thuis kan ze lekker kwijlen want ze draagt altijd een slabbetje. Maar dat zou hier geen pas maken . Stel je voor dat zo’n mooie sexy jonge dame in het Restaurant met een heel kinderachtig slabbetje om zou zitten. Ze voelde hoe bij het gaan zitten op de stoel haar warme plas die ze net had gedaan zich een weg baande door de luier. Toen ze heel damesachtig haar benen over elkaar wilde doen zat de dikke vol geplaste luier behoorlijk in de weg.

Onderweg bleef Ria ineens stil staan voor een etalage. Jeanette keek naar haar moeder om te zien waarom deze plotselinge stop plaats vond. Ze zag niets in de etalage wat daar voor aanleiding kon geven. Oooh Jeanette ik moet in eens zo nodig een druk doen. Als ik verder loop doe ik het in mijn broekje. Ria had een rood hoofd als een pioen gekregen want ze voelde hoe een dikke drol al tussen haar billen kwam te zitten. Kon ik hem maar terug duwen en uitstellen dat hij in mijn broekje komt te hangen dacht Ria .

Jeanette raakte ook een beetje in paniek door de plotselinge aandrang van Ria. Kunnen we niet naar huis gaan mama?
Want door mijn dikke vol geplaste luier kan ik steeds moeilijker op mijn hoge hakken lopen.


Ooooooh kreunde Ria, die nu midden op straat krampachtig met haar hand op haar kont stond.
Ik sta in mijn broekje te drukken. Jeanette zag aan de achterkant van haar moeders jurkje een grote bult uitsteken.

Daar liepen Jeanette en Ria over straat te waggelen de ene in een volle poepbroek en de andere in een dikke vol gepiste luier. Ze liepen snel een steegje in zodat ze even op adem konden komen. Wacht mama dan duw ik even met mijn hand tegen je broekje aan zodat die dikke hoop niet zo uitsteekt.

Ria ging iets voor over staan en Jeanette schoof het jurkje omhoog en zag een enorme dikke harde drol in het kante broekje uitsteken. Ze plette met haar hand de drol terug naar binnen zodat er een dikke pannenkoek ontstond. Hierdoor kwam een deel van de poep tussen Ria haar benen te zitten waardoor gewoon lopen haar nog meer moeite gaf. Ze liep nu een beetje wijdbeens zoals je dat ook wel bij kleine onzindelijke peuters ziet die het nog in hun broek doen.

Gelukkig droeg Jeanette een stevige plastiekbroek waardoor haar volle natte luier rond haar billen bleef zitten anders was hij allang langs haar benen op de grond gezakt zo zwaar werd hij. Als Oma ziet dat ik weer in mijn broek gedrukt heb krijg ik me toch voor mijn blote billen jammerde Ria. Maar terwijl ze dit zei voelde ze ook een soort van lekkere opwinding in haar onderbuik kriebelen. Want dit had ze toch altijd gewild behandeld worden als een klein onzindelijk kind.

Maar het was soms ook wel beangstigend hoe het kleine onzindelijke kind in haar de overhand begon te nemen. Zoals ze dat ook merkte bij Jeanette. Die loopt op haar hakken zoals kleine meisjes dat doen die de schoenen van hun moeder aantrekken.

Ze zit te kwijlen als ze koffie zit te drinken en zit doorlopend op haar duim te zuigen. Dan nog maar te zwijgen over die volle luier.
Nee ook bij Jeanette begon de baby in haar steeds meer de overhand te krijgen.

Toen ze uiteindelijk thuis kwamen en voorzichtig het halletje inliepen kwamen ze er achter dat Oma nog niet gearriveerd was. Wat ze wel zagen was dat Oma een enorme grote box had geïnstalleerd en twee ultra grote kinderstoelen in de keuken had gezet. Met in een daarvan een uitsparing in de stoel waar een kinderpotje in hing.



Ria en Jeanette aan de borst



Het eerste wat Ria deed was het zich ontdoen van haar vol gepoepte broek. Dat was geen kinnesinne. De stront zat door het hele broekje heen en de kluiten poep zaten nog aan haar billen geplakt. Ze wilde het schoon hebben voordat Oma thuis kwam.

Jeanette ging gewoon relaxt op haar speel kleedje liggen en liet haar luier helemaal vol lopen met een brij van dikke poep. Oma zou haar toch verschonen dus had ze niets te vrezen. Wat ze uit het oog verloor was dat ze een bijna 20 jarige jonge dame was. Haar prille borstjes waren de laatste maanden tot volle wasdom gekomen en haar tepeltje priemden dapper door haar shirtje heen. Ze had altijd weten uit te stellen dat ze een BH moest dragen .

Maar er lag hier voor het mannelijke oog toch echt een jonge dame die tot ontzetting van een ieder in een dikke luier haar behoefte lag te doen. Maar haar nog onzindelijker moeder van 39 jaar was nog erger die poepte meermalen per dag haar hele broekje vol en die stond nu met een keukenrol en een natte washand haar grote vrouwen poepbillen schoon te vegen. Bang dat haar moeder thuis zou komen en bang dat ze een flink pak op haar blote vieze poepbillen zou krijgen.

Ze pakte haar smerige poepbroek en hield deze in de WC pot . Ze trok door en via het spoelwater van het toilet pulkte ze de kluiten poep uit haar broekje. En op deze manier verdween de poep uit haar broekje en spoelde ze het schoon. Onder de Douche waste ze haar smerige poepbillen en met shampoo waste ze haar broekje schoon. Zo deed ze het ook altijd toen ze nog thuis woonde. Ze moest eigenlijk van Oma buiten op straat ook een luier omdoen net als Jeanette.

Ze poept al haar hele leven namelijk al expres in haar broek, maar de laatste tijd lijkt het wel of het echt niet meer op te houden is. Ze krijgt dan aandrang en voordat ze het weet schuift het al zo haar broek in.

Nu haar moeder continue weer in huis is omdat ze vind dat ze de twee onzindelijke vrouwen moet her opvoeden lijkt het wel of ze steeds kinderachtiger aan het worden is. Als ze op weg naar huis is dan verlangt ze er naar om in de kinderstoel op het potje te moeten gaan zitten. Laatst at ze met een vriendin in de stad een hapje en bij het keuze menu wilde ze eigenlijk een Olvarit Peuter maaltijd. De laatste maanden wordt ze thuis gevoed met babyvoeding uit een potje. Maar al snel kreeg ze de sterke behoefte om aan de borst te willen.

Het begon er mee dat Kleine Jeanette haar fles niet meer wilde gebruiken en smak en zuig bewegingen begon te maken richting de borsten van Oma.

Oma heeft uiteindelijk een advertentie in de krant gezet waarin ze vroeg om een voedvrouw voor twee Baby’s. Ze kwamen in contact met een vrouw die haar dochter van 18 nog altijd de borst gaf. En nu krijgen de twee kinderlijk geworden vrouwen dagelijks de borst. Een wonderlijk gezicht voor iemand die niet weet wat er aan de hand is.

Twee grote volwassen vrouwen die met hun grote lichamen ieder aan een kant op de bank aan de borst liggen te zuigen. Een van de grote baby’s ligt in een poepluier en de andere grote peuter heeft net in haar broekje gekakt. De voedvrouw die Jenny heet vertelde dat het wel vaker voor kwam dat meisjes nog heel lang aan de borst zijn. Net zoals ze vaak nog op latere leeftijd soms tot 30 jaar nog op hun duim zitten te zuigen. Ze maakt deel uit van een groep moeders die allemaal nog baby dochters hebben. Sommigen hebben al een baan maar ’s avonds thuis krijgen ze nog van moeder de borst.

Ze keek er dus helemaal niet van op dat ze de twee volwassen vrouwen nog moest voeden. Haar dochter Reina was nooit van de borst afgekomen en deed het regelmatig nog altijd in haar broekje. Alhoewel ze nog niet had meegemaakt dat een vrouw van 39 nog zo kinderachtig kon zijn.

Ria kreeg een rood hoofd van schaamte maar Jenny stelde haar gerust en drukte haar met het mondje aan de tepel.

Laatst stond Ria bij de slager in de rij en bijna als vanzelf liet ze haar plasje lopen. Ze schrok daar enorm van. Hoe had dit nu kunnen gebeuren ?

Ze stond daar in haar zeiknatte pies broek te midden van allemaal verbaast kijkende volwassen huisvrouwen. Een klein ventje begon te lachen en riep…ha ha kijk daar nou die grote vrouw plast nog in haar broek ! Ze is toen snel de slagerij uitgerend naar huis . Vlak daarna kwam tot haar grote schaamte de slagersvrouw haar tas terug brengen. Ze had het plas spoor gevolgd tot aan de voordeur en wist zo doende de kleine broeken plasser te achterhalen.

Oma besloot dat Ria buiten een luier moest dragen om verdere genante vertoningen bij een winkel of ergens anders te voorkomen.

Jeanette had het ook niet makkelijk om haar dubbel rol gescheiden te houden. Ze had regelmatig dat ze op het nippertje voor kwam dat ze zat te kwijlen in gezelschap van haar vriendinnen. De meisjes hadden al lang door dat Jeanette een luier droeg en deze zelfs af en toe vol plaste en poepte.

Ze noemde haar onder elkaar Pampertje. Uit eindelijk moest het grote woord er uit en speelde de vriendinnen naar Jeanette open kaart. Sinds dien als ze een dagje de stad in gaan controleren ze op toe beurten of Jeanette nog schoon is.

Als de anderen koffie drinken lurkt Jeanette de gekolfde melk van Jenny. En in de bioscoop duwen de meiden bij Jeanette een speentje in de mond. Dat ziet niemand in het donker als ze in het midden zit tussen de anderen.

Ria zit in middels in de grote box die Oma in de huiskamer had laten neer zetten. Jeanette was in slaap gevallen op haar kleedje. Het sliep ook zo lekker met die volle luier om haar billen.

Als het goed was kon Oma zo thuis komen want over een kwartiertje kwam Jenny al om ze de borst te geven.


Deel 9 Jenny geeft voeding


Jenny liep op straat en voelde dat haar borsten behoorlijk gespannen waren. Ze had op iedere borst een lekdoekje gedaan want af en toe druppelde er al wat melk uit haar borsten.

Ze ging straks haar oppas Baby Ria borstvoeding geven. Ria was een bijzondere baby want ze was een volwassen vrouw van 39 die nog altijd in haar broek poept en plast. Jenny was dat wel gewend want haar man Kees poepte ook nog altijd in zijn broek en sinds kort weet ze dat haar dochter Miranda van bijna 20 de ene poepbroek na de andere heeft. Jenny die zelf een nog al dominante vrouw en moeder is heeft Vader en dochter gedwongen om in de luier te gaan en sindsdien zit ze zelf ook met twee van die grote luierbaby’s thuis. Sinds ze was begonnen om haar dochter Miranda weer de borst te geven is de volledige stuwing weer terug gekomen.

Het is bittere noodzaak geworden dat ze af en toe haar adresjes af moet om haar volle borsten leeg te laten zuigen. Toen ze binnen werd gelaten door de Moeder van Ria en de Oma van Jeanette rook ze al dat er weer behoorlijk in de luier was gepoept door één van de grote Baby’s. Ik heb net het volle potje van Ria geleegd zei Oma terwijl ze een veel betekenend gezicht trok naar Jenny. Leg de kleine maar aan hoor, ze snakt naar een slok. Ria kwam al aan gekropen.

Het was een koddig gezicht om te zien hoe zo een volwassen grote vrouw met een dikke luier om haar billen over de grond kroop als een kleine Baby. Maar meisje ben je niet te groot om nog te kruipen zegt Jenny met een moederlijk stemmetje. Je bent al bijna 2 jaartjes en dan moet je stappie stappie doen hoor. Ria luisterde niet en hapte naar de borst van Jenny die bijna als een fonteintje begon te spuiten. Jeanette zag vanaf de grond hoe haar moeder op de schoot van Jenny lag te lurken als een kleine zuigeling.

Terwijl ze zelf ook verlangde naar een volle borst voelde ze hoe een warme smeuïge drol haar luier vulde. Niets lekkerder dan ongedwongen in je luier poepen en de warmte die tegen je bips opklimt te ervaren als een werkelijke weldaad voor je baby zijn. Terwijl de opwinding welke dit alles oproept weer een beroep doet op de jong volwassen vrouw die je in werkelijkheid nog bent.

Met een hand aan de rammelaar zuigend op haar speen wrijft ze tussen haar kruis van opwinding bij de aanblik van haar moeder die in een volle luier aan de borst van Jenny ligt te lurken.

Hortend en stotend kwam baby Jeanette tot haar hoogte punt terwijl het vocht haar luier in liep.

Jenny genoot op haar manier weer van de stuwende zuigkracht aan haar tepel.


Deel 10 : De Postbode


Harrold liep de Kerstkaarten rond te delen. Er gebeurde haast nooit wat in zijn wijk. Het saaie werk begon hem behoorlijk te vervelen. Hij was bijna klaar en dan kon hij dat pakketje afleveren. Het was een discreet ingepakt pakket had hij al gezien.

Dat zijn meestal bestellingen van een sex postorderbedrijf of het is incontinentie materiaal wist hij uit ervaring. Voor oude mensen die zich schamen maar ook soms voor nog jonge vrouwen die hun plas niet op kunnen houden. Drie op de tien doet het nog in haar broek had hij in de krant wel eens gelezen. Op TV hoorde hij 8 op de tien vrouwen plast nog in haar broek en zelfs een kleine groep poept nog dagelijks de broek vol. In Belgie verkopen ze al jaren luiers voor volwassenen gewoon in de schappen van de Supermarkten. Nederland had nog heel wat te leren op dit gebied.

Hij had zelf eens een pak stiekem mee naar huis genomen en daar zaten van die luiers in. Toen hij er een aan trok ,gewoon uit nieuwsgierigheid was hij er mee naar bed gegaan. Hij plaste er in en kreeg een warme sensatie tussen zijn benen. Even later poepte hij er ook nog in. Hij had nog nooit zo lekker geslapen die nacht. En nu stond hij met een groot geheimzinnig pak voor de deur waar hij het moest afleveren. Wat nu , de deur stond op een kier. Hij loopt naar binnen en wordt bevangen door een poep lucht welke uit een kamer lijkt te komen achter de groene deur.

Hij duwde de deur open en zag een tafereel welke hij zijn hele leven niet zou vergeten.

Een volwassen vrouw die de borst zat te geven aan een andere volwassen vrouw die gekleed was als een baby.
En op de grond lag een jonge meid van in de twintig met een grote bolle luier en plastiek broek te lurken aan een zuigfles gevuld met pap.
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Re: Jeanette werd weer onzindelijk

Mooi verhaal. Wie weet maak je er nog een vervolg op.
(ik heb voor de leesbaarheid wel even wat enters en lege regels tussen geplakt leest makkelijker)
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Re: Jeanette werd weer onzindelijk

Inmiddels is ook het 4e deel geschreven en geplaatst.
Staat onderaan het verhaal Hoe het heet : Deel 4: De Grote Baby
En weer een heerlijk stukje om te lezen

John
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Re: Jeanette werd weer onzindelijk ( deel 5 toegevoegd)

inmiddels is deel 5 toegevoegd !

xxxBetty
 

Tommyboy

Beginneling
Re: Jeanette werd weer onzindelijk ( deel 5 toegevoegd)

mooi verhaal en goed geschreven

ik ben benieuwt hoe het afloopt ::)
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Re: Jeanette werd weer onzindelijk ( deel 5 toegevoegd)

Weer een perfect verhaal, en het is je gelukt met plaatsen TOP
!1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 en een Griffel

John
 

luierdikkie

ik ben eigenlijk nog heel klein
Re: Jeanette werd weer onzindelijk ( deel 5 toegevoegd)

Gewldig verhaal hoop op meer vervolg.
Gr Luierdikkie !1
 

mr_luier

Nieuw lid
Re: Jeanette werd weer onzindelijk ( deel 7 toegevoegd)

Heerlijk verhaal ,./ , je hebt er een fan bij. !1
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Jeanette gaat naar de Poep Poli J 4
B Jeanette had weer een volle broek J 4
B Kees en zijn onzindelijke Jeanette K 0
romper Jeanette de oppas J 16
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
Luiertje G er werd een opmerking gemaakt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
G Hoe ik tbdl werd waargebeurd H 0
Tristan en leroy Ik werd wakker in een nat bed. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
T Hoe werd je wakker vanmorgen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 113
Liefmeiske De dag dat ik DL werd D 28
luiergek1 Hoe mijn vriendin DL werd H 2
gommu hoe mijn vriend mijn beste vriend werd H 64
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
O Wat was je eerste gedachtte toen je vanmorgen wakker werd? Pub 471
luiers zijn lekker wie werd er ook opgewonden tijdens het luiers kopen in een drogist Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
DL_Michel Hoe ik voor 8 dagen een baby werd H 5
DL_Michel Verhaal Klaar Hoe ik een meisje baby werd en de gevolgen 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
M Ben er weer en op zoek Contact advertenties 15
C Zaterdag 5 augustus is de botenparade weer in Amsterdam Polls 28
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Henkjansmith Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 15
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
babytje Niels weer in de luiers N 32
T Hallo hier ben ik weer Voorstellen 5
Diaper1979 Luiers met warm weer Polls 19
Dl Stel Met dit hete weer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Popcorn86 Joah hier ben ik weer Voorstellen 12
diaper92 Warm weer Polls 50
B Weer in de luiers gelegd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L Nappies R Us bezorgt weer naar nederland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
M Weer naar school! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Joepje Ik ben er weer Voorstellen 15
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 38
L Weer lekker naar de bios 16+ Board 47
I Weer op terras ! Algemeen 10
Berth Weer goede service. Vragen & Info Shop 3
ennalittle Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 32
Similar threads


















































Bovenaan