Jenny & Anita

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 9,1%
  • 7

    Stemmen: 1 9,1%
  • 8

    Stemmen: 3 27,3%
  • 9

    Stemmen: 3 27,3%
  • 10

    Stemmen: 3 27,3%

  • Totaal stemmers
    11

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: JENNY K.


Ik ben Jenny, 29 jaar. Na mijn scheiding heb ik mijn werk in de zwakzinnigenzorg weer opgepakt en werk nu in een grote stichting. Ik woon daar nog steeds intern, want dat is financieel aantrekkelijker. Daar heb ik mijn hartsvriendin Anita leren kennen. Anita is wel een stuk jonger dan ik maar we delen alles samen en onze gevoelens voor elkaar waren intens, alleen lesbische gevoelens had ik nog niet. Wel voelde ik me op een bepaalde manier tot Anita aangetrokken, maar ik kon dat nog niet goed plaatsen. Anita had me al wel een keer verteld dat ze iets meteen vrouw gehad had.

Net als elk jaar werd er voor de bewoners een groot feest gegeven waar we verkleed naar toe moesten. Anita kwam op het idee om als peutertje te gaan en zij zou voor de kleren zorgen, want ze is erg goed op de naaimachine.

Eindelijk was de dag van het grote feest aangebroken. Na mijn ontbijt ging ik nieuwsgierig naar haar kamer om te zien wat ze had klaargelegd. Anita had zich al helemaal verkleed, ze droeg een heel kort overgooiertje met een maillot en zelfs met bijpassende schoentjes. Ze had twee staartjes in haar haar gedaan en een speentje hing om haar hals. Op de een of andere manier paste het bij haar.

Voor mij had ze een kort geruit rokje, maillot en bijpassend truitje klaargelegd. Alles had ze zelf gemaakt en het zag er perfect uit. Eerst deed ze mijn haar en toen ik begon met omkleden zei ze dat ik wat vergat; ze trok haar rokje iets op en ik zag dat ze een grote luier aanhad.

"Je vergeet je luier", zei ze en ik plaste zowat in mijn broekje van het lachen. Ik zag dat eigenlijk niet zo zitten, maar omdat ze zo haar best had gedaan deed ik ook een luier om en even later was ik weer drie jaar oud. Je had ons zo moeten zien lopen met die kippenkontjes, schattig hoor.

Op het feest hadden we veel bekijks omdat we zo perfect verkleed waren en ik voelde me best prettig, het gaf me een warm gevoel. De luier vonden ze erbij passen en vreemde reacties kregen we er niet op. Tenslotte loopt hier zestig procent van de bewoners in een luier.

Het was al aardig laat toen we terug liepen en toen we door het parkje liepen wilde Anita nog even een sigaretje roken en van het mooie weer genieten. Ik had aardig veel gedronken en moest nodig plassen, dus ik wilde doorlopen. Anita kwam vlak voor me staan en zei:

"Je bent toch goed beschermd? Je hebt toch een luier om? Laat je plasje maar lekker lopen. Ik ben zelf ook al drijfnat, schatje". Ze gaf me een kusje en voor ik het wist stonden we innig te vrijen. Het kon me eigenlijk weinig schelen wat me overkwam. Ik was best een beetje teut en dus waarom dan niet, he? Ik pakte Anita stevig beet en gaf een lange kus terug en zei dat ik het zou laten lopen. Anita legde een hand in mijn kruis en zei dat ik nu mocht plassen. Alles in mijn luier werd ontzettend warm en het voelde fantastisch aan, dit was echt ontzettend lekker.

"Vind je het goed als ik nog wat laat lopen?", vroeg Anita.

"Je doet maar," reageerde ik en onder het vrijen liet ze het allemaal met veel genot in haar luier komen. Ik kon voelen dat haar maillot aan het doorlekken was.

"Laten we naar huis gaan, dan zal ik je verschonen," zei ik. Terwijl we liepen drukte ik op haar verzoek op haar kontje en kon voelen dat haar luier goed gevuld was. Anita werd daar botergeil van. Op haar kamer heb ik haar als eerste verschoond en toen ik haar de luier afdeed, zag ik dat ze haar poesje helemaal had kaalgeschoren. Ik streelde haar daar voorzichtig en het voelde heerlijk aan. Het was wel een beetje vreemd hoor, de hele dag verschoon je de luiers van de bewoners en nu deed ik het bij mijn vriendin die volkomen in orde was en haar luier voor de kick droeg.

Anita huilde bijna van geluk. Ze vertelde dat ze dit al jaren deed en was enorm blij dat ze een vriendin had gevonden waarmee ze dit kon delen. Ik wilde haar niets beloven, maar vertelde dat deze ervaring wel erg positief was.

"Maar nu zit ik nog in een natte luier. Ga jij mij nu verschonen?" Vroeg ik. Ze leidde me naar de tafel en ik moest erop gaan liggen. Ze deed mijn luier los.

"Ik zal je helemaal schoonlikken," zei ze. Ik kwam heerlijk klaar onder het genot van haar strelende tong. Ze werd echter boos omdat ze steeds haartjes in haar mond kreeg en pakte de scheerspullen. Ze maakte mijn poesje net zo kaal als dat van haar en dus leek ik nog meer op een klein meisje. Urenlang streelden we elkaar en bevredigden we elkaar. Voor het slapen gaan pakte Anita twee mooie luierpakjes uit de kast. We smeerden elkaar in met baby olie en deden elkaar een dikke luier om.

's Ochtends lang uitgeslapen en nog een tijd liggen knuffelen voor we uit bed stapten. In ons luierpakje hebben we ontbeten. Na het eerste bakje koffie rook ik dat Anita niet alleen nat was. Zelf zag ik dat nog niet zitten. Ik verschoonde Anita en deed mijn eigen luier uit. Voor de grote boodschap ging ik even naar het toilet, toen kleedde ik mezelf aan. We zouden samen de stad in gaan om te winkelen.

Toen ik terugkwam zat ze nog steeds in haar luier en vroeg of ik haar wilde aankleden. Ze zei dat ze het reuze fijn zou vinden als ze de luier aan mocht houden als we gingen winkelen. Ik deed haar een lange spijkerjurk aan want een kort rokje vond ik te gewaagd.

Met schone luiers en wasmateriaal zijn we de stad ingegaan en zijn we gaan koffie drinken. Daar vertelde ze mij haar verhaal. Ze vertelde dat ze al jaren luiers droeg. Ze plaste als tiener nog in haar bed en kreeg van haar moeder op een gegeven moment een luier om. Vanaf de eerste keer voelde ze zich daar enorm prettig in.

Haar vader was toen al van huis weggelopen. Op een morgen werd ze door haar moeder verrast toen die onverwacht thuiskwam. Anita zat met poppen te spelen in haar luier en was ... al achttien jaar! Na een fikse huilbui heeft ze lang met haar moeder gesproken en die had er verder geen problemen mee. Ze maakte zelfs de leukste kleertjes voor haar dochter, thuis achter de naaimachine.

Na enkele uren winkelen heb ik haar drijfnatte luier verschoond in het openbare toilet van een warenhuis. Tegen de toiletjuffrouw hadden we gezegd dat ze incontinent was en hulp nodig had bij het verschonen. We waren echter wel heel erg melig en je kon die juffrouw horen denken...

Het afgelopen jaar heeft Anita steeds meer laten doorschemeren dat ze incontinentieklachten heeft en deed het met opzet in haar broek als ze aan het werk was. Via de bedrijfsarts werd dat naar het overige personeel doorgegeven en nu is zij volledig als incontinente collega geaccepteerd. Ze loopt nu dus 24 uur per dag rond in een luier.

Haar moeder vond het reuze leuk dat ze een vriendin had gevonden waarmee ze haar gevoelens kon delen en ik moest kennis komen maken. Ik was doodnerveus en durfde eigenlijk niet zo goed. Het was de dag van de ontmoeting heel erg heet en Anita stond erop dat we een korte rok en een luier zouden dragen. Onderweg hebben we nog thee gedronken op een terrasje.

Ik voelde me enorm opgelaten en zorgde ervoor dat de serveerster niet kon zien wat voor soort onderbroekje ik droeg. Anita daarentegen zat steeds zo te draaien en te rotzooien dat je regelrecht tegen haar luier aan zat te kijken. Allebei waren we drijfnat toen we bij haar moeder aankwamen. Ze controleerde onze luiers en zei ons mee te lopen naar de babykamer. Anita werd eerst verschoond en kreeg over haar schone luier een kortjurkje aan.

Toen moest ik op de commode gaan liggen en ze waste me helemaal. Ook ik kreeg een kort jurkje over mijn schone luier heen. Het was zo kort dat mijn luier er duidelijk onder vandaan kwam en voor iedereen te zien zou zijn. Stiekem hebben Anita en ik zitten te vrijen en hebben elkaar gevingerd.

's Avonds hebben we met z'n drieën gezellig zitten praten en kwam het luieren verder niet meer aan bod. Ik geloof niet dat wij de enigen zijn die deze spelletjes doen. Ook in Candy lezen we af en toe iets over luiers e.d., maar nooit uitgebreid. Als er reacties op mijn brief komen, zal ik nog eens meer schrijven.

Heel veel liefs, JENNY, K.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: JENNY & ANITA by speedyfellow

leuk en lol ok draag self ook luiers en lekker he?
 

Inge

Beginneling
Hihi,

Ik heb dit verhaal begin jaren 90 geschreven voor de Candy. Mijn nickname was toen nog Jenny!
Een van jullie heeft het ooit eens overgeschreven en hier geplaatst. Wel heel leuk om het zo terug te zien. Als het goed is heb ik zelf ergens nog de originele versie, de bewuste Candy dus.

Inge
 
Bovenaan