Jessica en Mandy (18- ML BL DR NL PL GL OL )

wat voor cijfer zou je dit verhaal geven

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 7,7%
  • 7

    Stemmen: 1 7,7%
  • 8

    Stemmen: 1 7,7%
  • 9

    Stemmen: 2 15,4%
  • 10

    Stemmen: 8 61,5%

  • Totaal stemmers
    13

martijn83

Beginneling
Hier een probeersel van mij

het is de eerste keer dat ik een verhaal schrijf en post

Ik hoop dat jullie het leuk vinden


Hoofdstuk 1
Jessica en Mandy

Jessica hoort s´ochtends de vogels vrolijk fluiten en wordt langzaam wakker, ze kijkt op de wekker en ziet dat het 7 uur is. Ze voelt onder de dekens aan haar pyjama broek en voelt dat die nat is. Shit heb ik weer in m´n bed geplast. Sinds een paar dagen plast Jessica weer in bed, niet iedere nacht maar het gebeurt wel een paar keer per week.

Ze stapt uit bed en loopt naar de douche daar trekt ze haar natte pyjama en onderbroek uit en neemt een lange douche. Na het douchen neemt ze haar natte spullen mee en loopt naar haar kamer daar trekt ze een schone onderbroek aan en kleed zich aan voor school. Ze verstopt haar natte pyjama achter haar kledingkast en maakt haar bed op zodat de natte plek niet zichtbaar is voor haar moeder.

Bij het ontbijt zit vader de krant te lezen met een bak koffie en schuift haar oudere zus Mandy aan, zo nog 1 dag naar school zegt moeder terwijl ze de tafel dekt. Ja, gelukkig wel zegt Mandy en dan gaan we morgen lekker op vakantie naar Frankrijk. Vader vraagt of de meiden hun koffers al ingepakt hebben zodat hij vanmiddag de auto in kan gaan ruimen. De meiden hebben allebei de vorige avond hun koffers al ingepakt en zeggen dat die bij hun op de slaapkamer staat omdat hij te zwaar is om mee naar beneden te sjouwen. Vader maakt een opmerking waarom vrouwen altijd zoveel spullen mee moeten nemen ze gaan maar 3 weken geen heel jaar waar een vrolijke discussie op volgt, iedereen heeft er in ieder geval zin in.

De meiden pakken hun schooltas en gaan naar school. Moeder loopt naar boven om de koffers van de meiden te controleren of alles er in zit. Als ze op de kamer van Jessica komt vind ze het eigenaardig ruiken en gaat op zoek naar de herkomst. Het komt toch duidelijk achter de kledingkast vandaan. Moeder voelt achter de kast en komt daar de pyjama´s van Jessica tegen die ze daar verstopt had, moeder ruikt eraan en merkt dat ze naar plas ruiken ook merkt ze dat er 1 nog nat is. Ze loopt naar het bed van Jessica en slaat haar bed open en ziet de natte plek. Ach, meisje toch denkt ze je had het toch gewoon kunnen zeggen dat je in je bed geplast hebt.

Ze verschoont het bed van Jessica en controleert haar koffer alles zit erin. Dan loopt ze naar de kamer van Mandy en verschoont haar bed ook gelijk en controleert ook haar koffer. Ze haalt de onderbroeken van Mandy eruit en legt er nieuwe onderbroeken die ze gisteren op de markt heeft gekocht voor terug. Dan roept ze naar vader of hij even naar boven komt. Als vader boven is laat ze de natte pyjama van Jessica zien. Het is volgens mij niet de eerste keer want ik heb 4 pyjama´s achter haar kast vandaan gehaald. Dan lopen ze naar de kamer van Mandy en laat ze vader de onderbroeken zien, ja zegt vader misschien dat ze het dan leert en hij neemt de koffers mee naar beneden.

Vader zet de koffers in de auto bijna alles zit erin zegt hij tegen moeder, oké dan ga ik nog even wat boodschapjes halen en dan zijn we klaar. Moeder loopt door de supermarkt om eten en drinken voor onderweg te kopen en komt langs het pad met luiers en ziet daar Underjams staan ze pakt een pak uit het vak en leest op de verpakking dat het speciale discrete broekjes zijn voor de oudere kinderen die s’nachts nog niet droog zijn, ze besluit een pak mee te nemen voor Jessica en gaat afrekenen. Thuis laat ze vader de Underjams zien en vraagt wat hij ervan vind. Vader vindt het wel een goed idee want natte lakens en extra was daar zit Moeder maar vooral Jessica natuurlijk niet op te wachten.

Als de Mandy en Jessica thuis komen roept moeder of ze even naar de keuken kunnen komen, als de meiden de keuken in komen lopen zit moeder aan de tafel en vraagt of de meiden wat willen drinken. Moeder schenkt drinken in en vraagt de meiden om even te gaan zitten. Vader vertelt dat ze even een paar dingen willen afspreken voor de vakantie.

Moeder vertelt Jessica dat ze op haar kamer is geweest en dat ze gelijk even haar bed verschoond heeft. Jessica krijgt gelijk een rood hoofd want het kan niet anders dat moeder haar natte bed heeft gezien. Ze vertelt dat ze het een beetje vond ruiken in haar kamer en dat ze achter haar kast pyjama´s vond. Toen moeder vroeg waarom Jessica de pyjama´s achter de kast bewaarde vertelde Jessica dat ze deze kinderachtig vind en weg wilde gooien. Vader vroeg waarom ze dan nat waren. Jessica werd steeds roder Mandy moest hierom lachen haar zusje van 11 plast in bed.

Toen moeder haar boos aankeek en haar zei niet zo dom te lachen omdat zij zo aan de beurt is word Mandy stil. Moeder pakt vanuit een tas het pak Underjams en laat het Jessica zien en vertelde waarom ze deze voorlopig maar moest dragen. Jessica wil eerst niet omdat een meisje van 11 toch geen luiers draagt maar moeder maakt het pak open en verteld dat ze als ze een Underjams aanheeft ze in een droog bed wakker wordt begrijpt Jessica dat dit voor nu de beste oplossing is.
 

tiny1

Beginneling
Re: Jessica en Mandy

Prima begin, probeer er wat meer alinea's van te maken. Het leest wat gemakkelijker wanneer er rond de 5-8 zinnen onder elkaan (met afgewisseld door een enter).
 

Attend

Heerlijk om weer nat te zijn !!
Re: Jessica en Mandy

Leuke start van het verhaal maar idd het zou makkelijker lezen als er af en toe een nieuwe alinea in zou staan
 

Attend

Heerlijk om weer nat te zijn !!
Re: Jessica en Mandy

Welke volgende hoofdstukken ???

Ik kan ze niet vinden hoor !!
Als je ze nog alleen op jou pc hebt staan kunnen wij ze niet lezen en dat is zonde.
 

martijn83

Beginneling
Re: Jessica en Mandy

geduld mensen geduld

ze staan inderdaad nog op mijn pc

je moet niet alles in 1 keer plaatsen je moet de spanning een beetje opbouwen

en het is goed voor de pageviews als je iedere keer terug komt om te kijken of er weer een hoofdstuk geplaatst is
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
Re: Jessica en Mandy

de leerling kijkt blijkbaar goed naar zijn meester:p ik bedoel moet je eens kijken wat LV heeft gedaan:p die had ons toch wel zeker voor een paar maanden aan het lijntje gehouden door zijn om de dag een hoofdstuk aan ons te tonen:p

Het is een goed verhaal!:D
ga zo door!:D

Although I sure hope he doesn't outgrow his mentor:p
 

qawsedrf

Toplid
Re: Jessica en Mandy

Jonathan44 zei:
de leerling kijkt blijkbaar goed naar zijn meester:p ik bedoel moet je eens kijken wat LV heeft gedaan:p die had ons toch wel zeker voor een paar weken aan het lijntje gehouden door zijn om de dag een hoofdstuk aan ons te tonen:p

Het is een goed verhaal!:D
ga zo door!:D

Although I sure hope he doesn't outgrow his mentor:p
van dat paar weken mag je paar maanden maken dan klopt het ;)
en jammergenoeg is het verhaal van LV nog niet af ik hoop dat hij dat nog een keer doet!!!
maar ik plaats nu wel leuk een reactie maar ik zel NU eerst jou verhaal wel even lezen :)

verandering:

in tijd verhaal wel gelezen.
leuk verhaal ik lees graag verder.

groeten,

qawsedrf
 

lucsje66

Toplid
Re: Jessica en Mandy

Ik zou zeggen, ga vooral door. Vertel ons maar wat er verder gebeurd is.
Goede start
 

martijn83

Beginneling
Re: Jessica en Mandy

Hoofdstuk 2
Straf voor Mandy

Vader zet een ander tasje op tafel zo nu over jou Mandy en hij legt een aantal onderbroeken van Mandy op tafel die moeder uit de was had gehaald. Nu was het de beurt aan Mandy om rood te worden want vader legt ze zo neer dat duidelijk de gele plekken in het kruis zichtbaar zijn.

Moeder vraagt om een uitleg waarop Mandy antwoord dat ze het ook niet weet. Nou zegt moeder ik weet het wel je wacht te laat met naar de wc te gaan en je veegt niet af na het plassen. En dat ben ik een beetje zat want ik kan ze iedere keer weer wassen jongedame. En omdat je niet als een meisje van 14 netjes je onderbroek schoon kan houden moeten we misschien je onderbroeken maar aanpassen aan je gedrag.

Hierop pakt ze een onderbroek van Barbie uit het tasje. Totdat je geen gele plekken meer in je onderbroek hebt draag je deze kleine kinder onderbroeken die ik op de markt heb gekocht gisteren. Ze laat Mandy haar onderbroek uittrekken waar ook een gele vlek inzit en maakt een opmerking dat het toch niet normaal is voor een puber van 14 om een gele plek in je ondergoed te hebben. Hierna geeft ze Mandy haar nieuwe onderbroek en loopt Mandy stampvoetend naar boven. Vader roept onder aan de trap ik hoop voor je dat je als je beneden komt je hem aanhebt anders ga je niet mee op vakantie jongedame.

Mandy loopt haar kamer in en loopt rechtsreeks naar haar kleding kast om een schone onderbroek te pakken dan ziet ze dat moeder al haar ondergoed heeft weggehaald en vervangen heeft voor onderbroeken van K3, Barbie en Disney figuren. Ze kan nu niks anders doen dan de onderbroek van Barbie aan te trekken en als moeder roept dat het eten klaar is gaat ze naar beneden waar ze aan vader moet laten zien dat ze haar onderbroek aan heeft. Ze maakt de knoop van haar broek los en doet haar broek iets naar beneden. Vader ziet dat het goed is en herinnert Mandy eraan dat ze zelf in de hand heeft wanneer ze haar eigen onderbroeken weer aankan.
 

martijn83

Beginneling
Re: Jessica en Mandy


en weer een nieuw deel

als jullie nog een ideen hebben zijn ze welkom

ik heb wel wat opzetjes voor volgen de hoofdstukken en heb tot hoofdstuk 6 al klaar maar ideetjes zijn altijd welkom


Hoofdstuk 3
Logeren bij Britt

s’Avonds gaat Mandy logeren bij Britt een vriendin van school. Moeder heeft een tas ingepakt met haar slaap T-shirt en schoon ondergoed en kleren erin voor de volgende dag. De meiden hebben veel lol en na het eten gaan de dames alvast douchen.

Als Mandy zich in de slaapkamer van Britt alvast uitkleed ziet Britt voor het eerst de Barbie onderbroek van Mandy en vraagt waarom ze die aanheeft. Mandy verteld dat ze straf heeft maar verteld niet waarvoor. Nou das ook een rare straf dan zegt Britt maar je moet het maar zo zien je gaat op vakantie en gelukkig hoef je er niet in naar school. Daar had Mandy nog niet aan gedacht na de vakantie moest ze natuurlijk gewoon weer naar school en dat kan echt niet in deze onderbroeken. Ze beslist in de vakantie goed af te vegen zodat ze als ze naar school gaat haar eigen ondergoed weer aankan.

Als ze allebei gedoucht hebben gaat Britt in haar pyjama en Mandy in haar slaap T-shirt met daaronder een onderbroek van Donald Duck aan naar beneden. Als ze beneden aankomen ziet Mandy dat Rick op de bank zit. Rick is de oudere broer van Britt en Mandy heeft stiekem een oogje op hem. De moeder van Britt vraagt of ze een film op zullen kijken en vraagt aan Britt en Mandy om cola en chips te pakken terwijl Rick een film in de dvd speler stopt. Als ze terug komen met het drinken en de chips gaan ze op de grond voor de televisie zitten met hun rug tegen de bank.

Rick kijkt naar het ondergoed van Mandy en moet een beetje lachen dat een meisje van 14 een onderbroek van Donald Duck aanheeft, maar zijn moeder heeft gezegd er geen grapjes over te maken omdat de moeder van Mandy heeft gebeld en aan haar had gevraagd op te letten omdat Mandy straf had. De film begint en Mandy trekt steeds haar T-shirt iets naar beneden zodat ze haar onderbroek aan het zicht onttrekt.

Nadat de film is afgelopen gaan de meiden hun tanden poetsen en nog even plassen voordat ze naar bed gaan dan kunnen ze in bed nog even kletsen zegt moeder. Britt en Mandy lopen de kamer weer in om iedereen welterusten te wensen. De moeder van Britt zegt dat haar moeder gebeld heeft en dat ze moest controleren of Mandy haar onderbroek nog schoon is waarop Mandy met het schaamrood op haar kaken zegt ja natuurlijk. Britt en Rick kijken met grote ogen hoe hun moeder op Mandy afloopt en vraagt of ze even mag controleren. Ze trekt de onderbroek van Mandy iets naar beneden en ziet dat er een gele plek inzit en dat hij nog iets nat is doordat Mandy na het plassen niet heeft afgeveegd. Nou Mandy je hebt niet helemaal de waarheid gesproken want ik zie dat hij niet helemaal schoon meer is. Ga maar even een schone pakken uit je tas en kom dan maar weer naar beneden.

Mandy rent naar boven zachtjes snikkend van schaamte en pakt uit haar tas een schone onderbroek met K3 erop en geeft hem aan de moeder van Britt. Die trekt haar vieze onderbroek naar beneden en laat Mandy eruit stappen. Daarna haalt ze een nat washandje tussen haar benen door zodat ze weer schoon is en houd Mandy de schone onderbroek voor en laat haar erin stappen. Mandy kan wel door de grond zakken van schaamte
 

martijn83

Beginneling
Re: Jessica en Mandy

en nog een deel

Hoofdstuk 4
Plassen

De volgende dag om 2 uur in de middag vertrekken ze naar de vakantiebestemming in Frankrijk. Vader heeft van de achterbank 1 groot bed gemaakt zodat de meiden achterin lekker languit kunnen zitten en vanavond lekker kunnen slapen.

Als ze de grens met België over rijden vraagt Mandy aan haar vader die achter het stuur zit of hij even kan stoppen omdat ze moet plassen. Moeder vindt dit wel een goed idee want dan kunnen ze gelijk allemaal even plassen en even de benen strekken. Oké, zegt vader ik zal bij de eerste de beste eetgelegenheid stoppen. Na ongeveer 15 minuten zien ze een wegrestaurant en vader zet de auto op de parkeerplaats.

Zo even lekker de benen strekken zegt Jessica en plassen want ik moet nu best nodig zegt Mandy. Vader sluit de auto af en moeder en de meiden lopen alvast naar binnen om de wc op te zoeken. Als ze de wc binnenkomen zijn er 2 hokjes vrij Jessica gaat snel de eerste in en Mandy en moeder lopen naar het andere. Mandy trekt het deurtje open en ziet dat het niet helemaal schoon is en dat ze niet op deze wc wil. Ondertussen is Jessica klaar en moeder gaat haar hokje om te plassen. Als ze eruit komt ziet ze Mandy staan en vraagt of ze geweest is want Mandy staat als een klein kind met haar benen gekruist en met haar hand tussen haar benen.

Moeder is het zat en duwt Mandy naar het wc hokje. Het is niks dat je kleuter ondergoed draagt maar dat ik je nu ook nog op de wc moet zetten is helemaal te zot voor woorden. Ze trekt Mandy haar broek en onderbroek in 1 keer naar beneden en zet haar op de wc. Mandy zit met een rood hoofd op de wc en doet netjes een plas. Als ze klaar is staat moeder klaar met een wc papiertje ze laat Mandy opstaan en veegt haar billen af en trekt haar broek en onderbroek weer op en trekt door.

Verschillende mensen op het toilet kijken op dat er een tiener uit het hokje komt in plaats van een kleuter. Ze lopen terug naar de ingang van het restaurant waar vader al staat te wachten. Zo dat heeft lang geduurd moesten jullie ook je neus nog poederen grapt hij. Nee, zegt moeder boos onze kleine meid hier wilde niet op de wc plassen dus moest ik haar een handje helpen en geeft Mandy een duw om door te lopen.

Ze gaan lekker eten ze nemen allemaal patat met kip en na een uurtje lopen ze weer terug naar de auto. Bij de auto zegt moeder tegen Jessica dat ze gelijk maar even een Underjams aan moet trekken omdat ze zo lekker moet gaan slapen. 2 meisjes van haar leeftijd die bij de auto naast hun staan horen dit en beginnen te lachen. Moeder zegt Jessica er niets van aan te trekken en pakt achter uit de auto een Underjams en geeft hem aan Jessica.

Jessica gaat in de auto zitten met haar benen buitenboord en trekt haar spijkerbroek uit moeder pakt hem aan en vouwt hem op. Dan trekt ze haar onderbroek uit en trekt haar Underjams aan moeder pakt haar onderbroek en de broek van Mandy die hem van vader ook alvast uit moest doen en vouwt die ook op en bergt ze in de kofferbak van de auto op. Jessica vraagt of ze haar broek aan mag maar moeder zegt dat het warm is in de auto en dat ze maar moet slapen in haar t shirt, Mandy vraagt het maar niet want moeder is al boos genoeg op haar.

Dan laat vader ze uitstappen en uit de kofferbak van de auto nog wat te drinken pakken voor tijdens de rit verder. De meiden stappen uit waardoor nu Jessica in een T-shirt en Underjams en Mandy in een T-shirt en K3 onderbroek achter de auto staan. De 2 meisjes bij de auto naast hun komen nu echt niet meer bij wat een rood gezicht bij zowel Jessica als Mandy oplevert.

De moeder van de 2 meisjes ziet wat er gebeurt en stuurt ze voor straf de auto in en bied haar excuses aan voor het gedrag van haar dochters. Vader en moeder stappen weer in en ze rijden weer verder.
 

martijn83

Beginneling
Re: Jessica en Mandy

Hoofdstuk 5
Moeder helpt met plassen

De meiden hebben lekker de hele nacht doorgeslapen ze zijn nu inmiddels in Frankrijk en vader zegt dat het nog ongeveer 5 uurtjes rijden is voordat ze er zijn. Moeder vraagt of vader straks kan stoppen zodat ze even wat kunnen eten en de benen strekken.

Na ongeveer een half uur stopt vader op een parkeerplaats en iedereen stapt uit.
Mandy krijgt van haar moeder haar spijkerbroek die ze snel aantrekt en Jessica trekt haar Underjams uit en trekt ook haar onderbroek en broek aan. En is je Underjams droog gebleven vannacht ja zegt Jessica blij en geeft hem aan haar moeder. Kijk het gaat al steeds beter meid nog even en je bent iedere nacht droog. Ik hoop het zegt Jessica en ze pakt van moeder een broodje kaas aan.

Moeder heeft thuis de broodjes al gesmeerd en ze samen met het drinken in de koelbox bewaard. Ze geeft een eierkoek aan Mandy en zij en vader nemen een broodje ham. Nadat ze een beetje gedronken hebben en hun benen hebben gestrekt zegt vader dat hij weer verder wil.

Mandy kijkt in het rond maar ziet geen toiletten en vraagt aan moeder waar ze kunnen plassen. Moeder ziet ook dat er geen toiletten zijn maar vader antwoord dat hij even in de bosjes is geweest en dat Mandy dat ook maar even moest doen dan. Moeder loopt de bosjes in met een servetje en doet daar een plas als ze terug komt vraagt ze of Mandy ook nog moet. Ja eigenlijk wel zegt Mandy maar ik wil niet in de bosjes.

Nou er zit niks anders op dan in de bosjes te gaan zegt moeder. Mandy die inmiddels echt hoge nood heeft weet niet wat ze moet doen ze moet nodig maar ze wil niet in de bosjes. Dan komt vader op haar af en draait haar om met haar rug tegen zijn buik en maakt haar broek los en trekt haar broek en onderbroek naar beneden. Dan tilt hij haar op aan haar boven benen zodat Mandy nu in een soort zithouding zit.

Kijk zo deden we dat ook toen je nog klein was maar nu werkt het ook nu kun je gewoon naast de auto plassen. Mandy die zich kapot schaamt dat ze als een kleuter door haar vader geholpen wordt om te plassen houd haar plas op. Na een tijdje zet vader haar weer neer en trekt haar broek op. Moeder zegt dat hij even moet wachten omdat ze eerst nog moet afvegen. Nee dat is niet nodig want ze heeft niet geplast. En hij maakt haar broek weer vast, ik waarschuw je Mandy ik hoop voor je dat je het op kunt houden tot de volgende stop want anders heb je echt een probleem.

Jessica moet ook plassen en vader helpt haar ook door haar broek en onderbroek naar beneden te doen en haar op te tillen aan haar bovenbenen. Ze doet netjes een plas en moeder veegt haar af met een servet waarna vader haar broek weer optrekt en weer vastmaakt. Goed zo Jessica je hebt netjes geplast in tegenstelling tot je grote zus.

Ze stappen weer in de auto en gaan verder na een uurtje rijden krijgt Mandy het pas echt moeilijk ze moet nu echt nodig plassen en vraagt aan vader wanneer ze stoppen. Over een uur dan hebben we een supermarkt en daar kunnen we gelijk alvast wat boodschappen halen. Mandy kermt zachtjes dat het nog een uur duurt. Jessica ziet dat haar zus zit te schuiven op haar plek en heeft medelijden met haar.
 

martijn83

Beginneling
Re: Jessica en Mandy

Hoofdstuk 6
Een natte broek
Na een half uurtje rijden kan Mandy het echt niet meer ophouden en voelt een beetje plas in haar broek lopen. Ze kijkt gelijk naar haar broek en ziet dat er een natte plek zichtbaar is. Gelukkig is het maar een klein beetje denkt ze, maar dan denkt Mandy aan wat vader gezegd heeft. Dat als ze het niet op kan houden ze pas echt in de problemen zit.

Even hoopt ze dat het opdroogt voordat ze stoppen maar ze ziet borden naast de kant van de weg staan Supermarche 10 km. Jessica zit naar buiten te kijken als ze haar zus zachtjes hoort huilen. Mandy zit met tranen in haar ogen zachtjes te snikken als Jessica naar haar broek kijkt en ziet wat er gebeurd is. Als moeder Mandy hoort huilen draait ze zich in haar stoel en voelt aan de broek van Mandy.

Mandy je vader heeft je nog gewaarschuwd, waarop vader vraagt wat er aan de hand is. Nou dat moet Mandy je zelf maar vertellen denk ik. Nou vertel zegt vader wat is er aan de hand. Ik … heb het niet express gedaan…… kon het niet meer ophouden heb. Wat kon je niet meer ophouden Mandy vraagt vader maar hij wist natuurlijk precies wat er gebeurd is. Ik heb een beetje in mijn broek geplast pap antwoord Mandy, niet veel alleen een klein beetje maar. Je weet wat ik gezegd heb toch gelukkig zijn we bijna bij de supermarkt dan kun je snel naar de wc.

Vader draait de parkeerplaats op en zodra de auto stilstaat doet haar moeder Mandy haar deur open en trekt haar uit de auto. Mandy kruist gelijk haar benen en duwt haar hand tussen haar benen. Nou kom op zegt moeder en trekt haar mee snel naar de wc met jou. Maar op het moment dat Mandy de eerste stap zet vullen haar ogen zich met tranen en haar broek zich met plas. Als moeder zich omdraait om te kijken ziet ze dat haar dochter van 14 als een klein kind in haar broek staat te plassen.

Dit is toch niet te geloven staat onze oudste dochter als een klein kind in haar broek te plassen zegt moeder boos. Jessica is inmiddels uit de auto gestapt en weet dat haar zus nu pas echt in de problemen zit want ze heeft moeder nog nooit zo boos gezien.

Vader loopt om de auto en vraagt Mandy waarom ze het niet gewoon kan ophouden zoals een meisje van haar leeftijd hoort te doen en dat ze gewoon had moeten plassen bij het ontbijt. Ik doe het toch niet expres zegt Mandy ik kon het gewoon niet meer ophouden. Nou als je het niet meer kon ophouden en het niet expres deed dan kan je er niks aan doen denk ik zegt moeder boos.

Kleine meisjes kunnen het ook nog niet ophouden, ben jij een klein meisje Mandy. Nee antwoord ze ik ben 14 nou zo zie je er niet uit met je natte broek. Kleine meisjes die het nog niet op kunnen houden hoe noemen we die Jessica vraagt moeder haar. Jessica die met grote ogen staat te kijken wat er allemaal gebeurt antwoord dat zijn baby’s mama. Juist en wat dragen baby’s Mandy,
Mandy kijkt met een rood hoofd en tranen in haar ogen op naar haar moeder en antwoord ik weet het niet. Luiers Mandy baby’s dragen Luiers zodat hun broek niet nat wordt misschien dat we jou ook maar weer een luier om moeten doen. Je kunt je onderbroek niet schoonhouden en je staat als een baby in je broek te plassen. Dus in mijn ogen ben je nog gewoon een baby en dat is een foutje van je vader en volgens mij ben je gewoon nog niet zindelijk.
 

martijn83

Beginneling
Re: Jessica en Mandy

Hoofdstuk 7
In de winkel

Moeder pakt Mandy bij haar arm en loopt richting de Supermarkt. Nou zullen wij dan nog maar een broodje nemen zegt vader tegen Jessica, want ik denk dat je moeder en zus nog wel even wegblijven.

Terwijl ze naar de supermarkt lopen probeert Mandy haar arm uit de greep van haar moeder los te trekken. Nee mam mag ik niet bij de auto wachten of een droge broek aandoen huilt Mandy. Nee antwoordt moeder dat had je moeten bedenken voordat je in je broek plaste. Ze lopen de winkel in en moeder pakt een mandje. Iedereen kijkt naar me huilt Mandy, ja je ziet ook niet zo vaak een meisje van 14 dat in haar broek heeft geplast antwoordt moeder.

Waar kan ik luiers vinden voor mijn dochter vraagt moeder in het Frans aan een winkelmedewerkster van een jaar of 16. Het meisje kijkt naar de natte broek van Mandy en er verschijnt een glimlach op haar gezicht. Loop maar even mee antwoordt het meisje we hebben in het pad bij de baby luiers ook pakken luiers voor de grotere kinderen.

Als ze voor het luier schap staan kijkt Mandy met grote ogen naar de luiers, kijk zegt het meisje tegen Mandy deze zijn in jouw maat en kijk er staan sterretjes op. Mandy kan wel door de grond zakken van schaamte daar staat ze met een natte broek voor het schap luiers om luiers in haar maat te kopen.

Moeder besluit een pak te kopen ze pakt een pak uit het rek en geeft het aan Mandy ook pakt moeder een doosje billendoekjes en legt die in haar mandje. Mandy vraagt of de luiers ook in het mandje mogen en of zij terug naar de auto kan. Nee antwoordt moeder de luiers zijn voor jou je draagt ze dus gewoon zelf.

Moeder haalt nog wat andere boodschappen die ook in het mandje gaan en ze gaan afrekenen. In de winkel kijken de mensen allemaal naar Mandy want het is duidelijk dat de luiers voor haar zijn, Mandy huilt nog steeds zacht en is inmiddels knalrood van schaamte. Als ze aan de beurt zijn om af te rekenen laat moeder Mandy het pak luiers op de band leggen en ze legt zelf de andere boodschappen erbij.

De caissière vraagt in het Frans aan moeder of de kleine meid nog in de auto zit waarop moeder Mandy naar voren duwt en zegt dat ze voor haar zijn. De caissière ziet nu de natte broek en knikt begrijpend naar moeder. Nadat ze afgerekend hebben vraagt moeder of ze gebruik kan maken van het toilet om Mandy te verschonen. De caissière verteld dat ze geen klanten toilet hebben en dat het dus niet mogelijk is.

Moeder pakt alle spullen in tasjes en geeft Mandy haar luiers en laat ze haar naar de auto dragen. Bij de auto staat Jessica een broodje te eten als ze Mandy en moeder aan zien komen . Als ze bijna bij de auto zijn ziet ze pas wat Mandy in haar handen heeft en ze voelt medelijden met haar zus maar moet ook wel een beetje lachen.

Moeder geeft de boodschappen en Mandy de luiers aan vader die ze opbergt achter in de auto. Mandy wil snel achterin gaan zitten maar moeder zegt tegen haar dat ze niet met haar natte broek in de auto mag. Vader pakt een luier en de billendoekjes en Mandy ziet dit en begint gelijk weer te huilen, nee mama ik kon er echt niets aan doen.

Je vader heeft je gewaarschuwd, je houd je broek niet schoon zoals een meisje van 14 hoort te doen. En voor kleine meisjes die het nog niet op kunnen houden hebben ze luiers dus het maakt niet uit.

Moeder maakt de broek van Mandy los en trekt hem naar beneden en laat Mandy eruit stappen. Dan zegt ze tegen Mandy ga maar even op de achterbank liggen dan doe ik je luiertje even om. Mandy gaat met tegenzin en tranen in haar ogen in de auto liggen.

Ondertussen pakt moeder de luier en billendoekjes van vader aan en legt die tussen de voorstoel en achterbank neer. Jessica kijkt met grote ogen naar wat er gebeurt en ze gaat achter moeder staan om te kijken wat er gebeurt.

Moeder trekt de natte onderbroek van Mandy uit en geeft die aan Jessica die hem bij vader brengt. Zo nu zullen we eerst je billen maar even wassen, het is wel een tijdje geleden dat ik een kleine meid een luier om heb gedaan maar ik denk dat ik het nog wel kan zegt moeder. Ze pakt een billendoekje en wast Mandy haar benen schoon dan gooit ze hem naast de auto dan pakt moeder een nieuw doekje en wast Mandy tussen haar billen, Mandy vind dit zo vernederend dat ze gelijk weer hard begint te huilen tenslotte pakt moeder een derde doekje en maakt haar tussen haar benen goed schoon, want anders gaat het stinkie stinkie doen zegt ze tegen Mandy.

Dan pakt ze de luier en vouwt hem open welke kant moet ook al weer voor vraagt ze aan Jessica die antwoordt dat de plakstrips achter moeten, moeder wist dit natuurlijk wel maar wilde Mandy laten weten dat Jessica achter haar stond en dus alles kon zien. Toen tilde ze Mandy bij haar benen en duwde die naar haar borst zodat haar billen vrij lagen.

Moeder schuift de luier onder haar billen en legt Mandy er goed op. Dan duwt ze Mandy haar benen iets uit elkaar en kijkt Mandy tussen haar benen door aan en vouwt de luier tussen haar benen door en duwt hem met 1 hand op haar buik. Zo nu nog even dichtplakken en dan is onze kleine meid weer klaar.

Vader verteld Mandy dat ze de hele vakantie in luiers blijft als straf, o nee denkt Mandy 3 weken in luiers. Moeder trekt het T-shirt van Mandy weer goed en pakt de billendoekjes op en gooit ze weg. Mandy trekt gaat rechtop in de auto zitten en trekt de deken over haar heen om de luier uit het zicht te ontrekken.

Hier heb je wat te drinken zegt vader en geeft Mandy een flesje cola. Iedereen stapt weer in de auto en vader legt de regels nog even uit. Alleen je moeder, ik of je zus verschonen je en als je een vieze luier hebt moet je het ons komen vragen of we je willen verschonen. Mandy vraagt of ze wel gewoon naar de wc mag maar ze weet eigenlijk het antwoordt al, vader antwoordt dat ze een luier omheeft en die dus gebruikt en ze dus ook 3 weken niet naar de wc mag. Mandy krijgt weer tranen in haar ogen en valt huilend in slaap
 

martijn83

Beginneling
Re: Jessica en Mandy

Hoofdstuk 8
Doucheroutine

S’avonds als ze in het vakantiehuisje zijn moet Mandy om 6 uur douchen. Moeder doet terwijl Mandy staat haar luier af en ze mag ze zelf douchen. Als ze klaar is met douchen loopt ze in haar blote billen in alleen een T-shirt dat tot haar navel komt naar moeder, mam ik ben klaar met douchen. Moeder vraagt wat wil je van mij, nou je weet wel zegt Mandy. Nee zegt moeder ik weet het niet, Mandy wordt rood want moeder laat het haar echt vragen. Nou mam wil je mij een luier omdoen, ja natuurlijk meisje ga maar even op de bank liggen dan pak ik de spullen even.

Moeder pakt een luier en doet die Mandy op de bank om, grote meid dat je het zelf ben komen vragen. Als moeder klaar is zegt ze dat Mandy nog even buiten op het terras kan gaan zitten. Mandy wil dit niet en blijft op de bank zitten, moeder zegt dat ze gewoon naar buiten gaat en dat ze daar nog wat kan drinken en dat ze dan om half 8 naar bed moet.

Ze pakt drinken voor Mandy en loopt naar buiten, buiten zit Jessica die opstaat om te gaan douchen. Mandy schuifelt langzaam naar buiten omdat iedereen haar luier kan zien en gaat op een stoel zitten naast vader. Langzaam drinkt ze haar limonade op en trekt haar T-shirt naar beneden om haar luier aan het zicht te ontrekken.

Moeder geeft haar een klap op haar handen en zegt dat ze haar T-shirt niet zo uit moet rekken en dat er echt niemand op haar let. Even later komt Jessica naar buiten in haar T-shirt dat tot haar heupen komt en een onderbroek. Ze heeft expres geen broek aan gedaan zodat Mandy kan zien dat zij wel een gewone onderbroek aanheeft.

Ook Jessica krijgt nog wat te drinken en ze kletsen nog een beetje met elkaar. Het oog van Jessica valt steeds op de luier van haar zus en ze gaat zelf iedere keer zo zitten dat haar zus in haar kruis kijkt en haar onderbroek ziet.

Om half 8 zegt moeder dat het de hoogste tijd is voor de kleine meid en stuurt Mandy naar bed. Ze loopt met Mandy mee om haar luier te controleren en haar in te stoppen. Nou je luiertje is nog droog dus hoef ik je nog niet te verschonen je hoeft er vannacht niet uit om te plassen dat kun je gewoon in je luier doen. Mandy valt redelijk snel in slaap.

Om ongeveer 9 uur vraagt moeder aan Jessica of ze even meekomt en ze lopen naar haar slaapkamer waar moeder Jessica haar onderbroek uittrekt en Jessica nog even laat plassen dan laat ze haar in de Underjams stappen. Dan wordt ook Jessica ingestopt, ik maak je als wij gaan slapen nog even wakker om te plassen zegt moeder.

Als vader en moeder gaan slapen om 12 uur maken ze Jessica wakker en sturen haar naar de wc om te plassen. Jessica is nog niet echt wakker maar ze loopt geholpen door moeder naar de wc. Daar trekt moeder haar Underjams naar beneden en zegt dat hij nog droog is en zet Jessica op de wc. Jessica doet een plas en moeder veegt haar af en trekt haar Underjams weer omhoog en laat Jessica weer in bed stappen.

Dan gaat ze nog even controleren bij Mandy en ze trekt de dekens iets omhoog zodat ze haar luier kan controleren. Ze is een beetje verbaasd om te voelen dat hij iets nat is omdat Mandy erin geplast heeft. Mandy was een uur nadat ze naar bed was gegaan wakker geworden omdat ze moest plassen maar ze wist dat ze moeder niet hoefde te vragen om te plassen en dus had ze het in haar luier laten lopen. Moeder voelde nog eens en dacht ach ze zal vast geen 2x in een nacht plassen ik verschoon haar morgenochtend wel.

De volgende ochtend wordt Jessica droog wakker en loopt naar moeder die haar feliciteert en zegt dat ze een onderbroek aan mag doen. Dan loop Jessica in haar T-shirt en onderbroek die net over haar heupen valt naar buiten naar het terras en begint aan het ontbijt.

Vader heeft allemaal broodjes gehaald en zit op zijn gemak een krantje te lezen. Moeder loopt naar Mandy die nog ligt te slapen en maakt haar zachtjes wakker. Als Mandy wakker is zegt moeder dat ze buiten op het terras kan ontbijten. Mandy voelt dat haar luier koud en klam is en vraagt met een rood hoofd aan moeder, mam wil je me alsjeblieft verschonen. Moeder geeft haar een aai over haar bol en zegt dat ze eerst maar even moet gaan eten en dat ze haar daarna zal verschonen.

Moeder en Mandy lopen samen naar buiten waar vader van zijn krantje opkijkt, en heb je lekker kunnen slapen meisje. Ja hoor zegt Mandy en moeder zegt snel en ze heeft me net netjes gevraagd of ik haar wil verschonen. Nou dan hebben we 2 grote meiden aan tafel zitten vandaag Jessica is droog wakker geworden en Mandy heeft gevraagd om verschoond te worden. Allebei de meiden worden nu rood want net als vader dat zegt loopt er een hele leuke jongen voorbij die gelijk hun kant op kijkt.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Punked Judith en Jessica J 11
K Jessica J 8
Anomiem12575123672371651 Sara Jessica Parker en de geur van luiers AB/DL Filmpjes 5
Similar threads



Bovenaan