Jim de dl jongen...

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
Deel 1: peuter Jim.

Een mooie dag en de zon scheen dwars door de licht blauwe gordijnen van Jim zijn kamer. Jim was een jongen die klein van postuur was, maar wel gewild bij de meiden en populair bij de jongens. Hij was sterk en voor niemand bang, en daarom ook erg populair bij de rectors. Hij droeg wel een grote geheim met zich mee, dit al vanaf de dood van zijn pa. Die overleed na een vliegtuigongeluk toen hij op trainingsweek was met zijn voetbalteam. Vele waren helaas omgekomen, maar ook een aantal mensen niet. Jim vertelde niemand van zijn geheim, zelfs zijn aller beste vriend niet en zijn eigen moeder. Als die erachter zouden komen, nou dan was zijn leven voorgoed geruïneerd. Hij werd wakker en keek recht in de zon. Hij voelde dat er iets nats tussen zijn benen zat, mischien gezweet door de hitte in zijn kamer? Opeens wist hij het weer, het was zijn drynite die hij uitprobeerde die avond en nu had hij erin geplast en niet zo beetje ook. De drynite was gaan lekken en zijn pyjama broek was beetje donker rond zijn kruis geworden. Snel dook hij de badkamer in en douchte zichzelf, hij keek naar zijn lichaam en dacht. Wat ben ik toch nog een klein peutertje, geen haren nog en gewoon leker ondeugend. Hij wilde graag als een klein kind zijn en luiers dragen, weer veilig als baby voelen en onziendelijk zijn. Zijn moeder was vast al werken en snel maakte Jim het ontbijt en slokte alles in een hap weg. Hij had vandaag besloten om een luier naar school aan te doen, gym hadden ze toch al gehad. Hij trok een wat te wijde spijkerbroek aan met een riem erdoorheen en bekeek zich toen in de spiegel. Helemaal niks kon je van merken en horen dat hij met een drynite liep, alleen het lopen verliep niet gemakelijk. Opeens werd er aan de deur aangemeld, en met een vaart deed Jim de deur open. Daar stond zijn vriendje Bram voor de deur, he gast schiet es op man zei hij. We hebben nog maar enkele minuten voor we op school moeten zijn. Jim scheurde naar de schuur en pakte zijn fiets en zo reden de 2 vrienden richting school. Bram was Jim zijn allerbeste vriend al vanaf dat ze geboren waren. Jim fietste naast zijn vriend en had toch wel een knoop in zijn maag. Af en toe keek hij opzij of achterom of iemand iets merkte, maar dat was niet het geval. Tot opeens zijn vriendje Bram vroeg, he wat fiets jij raar? Heb jij soms in je broek staan poepen grapte Bram. Jim keek verschrikt op en badacht als smoes, nee man ik heb met voetballen gister op het veldje wat spieren verekt in me been en heb er nog erg veel last van. Ow zei Bram, dus je traint vandaag zeker niet mee? Moet nog kijken of het wat minder is zei Jim. Hij wist nu dat bram hem in de gaten zou houden en voorzichtiger moest zijn. Na een fietstocht van een 5 min. kwamen ze uiteindelijk aan op school waar wat jongens van groep 7 al op hun zaten te wachten, o.a. Jim zijn vrienden Jarno en Angelo. He jongens zei Angelo, jullie zijn aardig laat vandaag. Tja deze gast hier naast me wou zijn make up nog doen grapte Bram. En met moeite stapte Jim van zijn fiets af en de 3 jongens keken ernaar, ja spierpijn zei Bram tegen de 2 anderre jongens. Hopelijk kan hij vanmiddag nog meetrainen voor onze eerste wedstrijd zaterdag in de competitie. Jim kon er niet aan denken om zijn eerste competitie wedstrijd dit seizoen al meteen te moeten missen. Hij was namelijk een belangerijke speler en zeer getalenteerd ook nog. De bel ging en de jongens gingen de klas in. Na een vrij rustig ochtend, hadden ze in de middag meteen een lastige rekentoets en in de pauze merkte Jim dat zijn blaas op knappen stond, zo nodig moest hij plassen. Hij liep naar de wc en ging toen zitten met zijn luier nog aan en probeerde het te laten lopen. Helaas lukte het niet en merkte hij dat een keutel in de weg stond. Hij probeerde zijn kontje dicht strak te houden en toch te plassen, en uiteindelijk begon het als een waterval te stromen. Tot zijn schrik liet de keutel los en vulde hij zijn luier ook een beetje met poep. Schit dacht hij, dit was niet de bedoeling. Hij betaste zijn bult dat gelukkig niet opviel, maar zijn plas was wel erg veel geweest en de luier was redelijk gevuld. Snel trok hij weer zijn broek aan en bekeek zichzelf, zo er was niks te zien zo. Maar door zijn poep in zijn luier kreeg hij enorme aandrang en krampen om nog meer te poepen. Hij moest nu echt met strak geknepen billen lopen om niet in zijn luier te poepen. Zou hij zich ziek melden, dacht hij. Net op het moment dat hij de klas in wou lopen ging de bel en bedacht hij zich. Snel nam hij plaats en al gauw kwam de rest van de klas ook binnen. Bram vroeg waar hij was geweest, waarop Jim hem aankeek en zei. Ow gewoon ff bijpraten met de meester over wat vakken loog hij. Bram merkte dat zijn vriendje ongemakelijk zat en af en toe aan zijn broek zat te voelen. Gaat het wel? vroeg Bram aan zijn vriendje. Jawel, antwoorde Jim gelogen. Maar ondertussen kon hij wel janken zo hoog was de druk toegenomen. En het beetje poep was ook niet meer zo vijn om in te zitten. 2 uur kropen voorbij en een keutel zocht zijn weg uit Jim zijn gaatje. Hij kon bijna geen kracht meer zetten en was aardig vermoeid, en mocht absoluut geen wind laten. Anders zou alles eruit vloepen. Gelukkig na nog 1,5 uur ging de bel. Jim was bang om als eerste op te gaan staan, hij kon nog amper de controle houden om alles dicht te knijpen. Ik ga nog even wat bijpraten zei hij tegen zijn vriendje en de anderre jongens. Ik zie jullie wel bij de training. Bram vond dat geen goed idee en zei dat hij wel bij het fietsenrek op hem zou wachten. Toen iedereen de klas uit was stond hij gauw op en voelde dat opeens nog een keutel afbrak en zijn luier vulde. Hij deed gauw zijn jas aan en zocht nog de wc op. Net toen hij de wc deur open wou trekken raakte hij de controle kwijt en met een enorm knisperend geluid poepte hij zijn luier tot de rand vol. Hij kon zich wel voor zijn kop slaan, waarom nu dacht hij. Aan de achterkant was zeker wel een bult van een meloen gevormd en hij kneep erin om het minder zichtbaar te laten zijn. Hij had wel wat problemen, het rook erg, lopen verliep moeizaam en zijn luier scheurde zowat open van zijn lading. En ook tot overmaat van ramp voelde hij dat zijn poep al uitwegen had gezocht langs zijn benen en kruis.Maar het aller ergste was dat zijn vriendje raar opkeek toen hij aankwam wagellen met af en toe zijn hand op zijn achterwerk om alles op de plaats te houden. Bram in tegendeel dacht dat het zijn pijnlijke spieren waren en vroeg, mischien wel beter als je de training voorbij laat schieten en ff een bezoek brengt aan de dokter. Jim zei dat het prima was en dat Bram maar door moest geven aan de coach. Nu kwam het moelijkste deel, de fiets opstappen. Hij ging zitten op zijn zadel en de poep zat nu letterlijk aan zijn beentjes en kruis. Zelfs zijn rug kwam aan de beurt en gauw voelde hij aan zijn broek. Bram had ondertussen een poeplucht geroken en vroeg aan zijn vriendje of hij scheetjes liet. Jim grapte van wel, maar zijn vriendje moest eens weten wat er echt in zijn broek afspeelde. Bram groete zijn vriend en reed een anderre kant op, en Jim racede zo gauw naar huis. Thuis zocht hij gauw de badkamer op, zijn moeder was nog op het werk. hij voelde dat zijn poep nu een grote plakaat was geworden en had zijn spijkerbroek aardig bevuild. Als een ondeugend peuter ging hij in zijn poep zitten en begon hij met zijn kont over de tegels te schuiven. Nu zat werkelijk alles onder zijn poep en begon het zware schoonmaakwerk, in bad waste hij zijn spijkerbroek en de luier deed hij in een plastic tas en verstopte hij onder in een vuilnisbak. Uiteindelijk was hij weer fris en schoon toen de telefoon ging, zijn trainer belde om te vragen hoe het ging. Hij mocht helaas zaterdag niet meedoen uit voorzorg van de trainer. Sip legde hij de hoorn weer erop en liep naar zijn kamer. Wat uurtjes later kwam zijn moeder terug van der werk en vroeg, ben je niet wezen trainen vandaag? Sprak namelijk je trainer net nog toen ik langs reed, dacht jou even op te halen. Jim loog dat hij spierpijn had, maar moeder geloofde niet erg en zei. Je bent toch een vent? beetje spierpijn is juis goed voor je. Daarna begon ze aan het eten koken. En Jim liep nog even naar zijn kamer om te kijken of bram op msn was. Dat was ook zo, He zei Bram. Jammer dat je de training hebt gemist man, we hebben een mooi en goed selectie gevormd voor zaterdag. Ow trouwens, ik dacht eerst dat je echt in je broek had gedaan vanmiddag na school. Jim zijn hart begon hefig te kloppen, had zijn vriendje wat door? Ehmm hoezo?, vroeg hij aan Bram. Nou je wagelde meer en je had telkens je hand op je kont, en volgens mij zag ik dat je broekje wat meer dikker was en je rook ook wat. Jim begon bijna te janken, wat moest hij nou zeggen? Zijn vriendje zou hem mischien wel veraden of doorvertellen aan zijn team maten.

Maar dat komt in een volgende deel.
 

Kingdark

Gewaardeerd Lid
man, ik raad je aan om paragrafen te gebruiken. Met andere woorden, geen blokken tekst! Je gebruikt geen " of ' om aan te duiden waar iemand iets zegt. Ik kan spijtig genoeg aan zoiets niet beginnen. Geef me je toesteming and ik 'herdoe' het voor je in een PM of hierzelf.

Kingdark
 

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
hey,

Dank je.. Trouwens wel gelijk idd, maar heb wel wat komma's gebruikt. Mischien moet je stukje voor stukje lezen :).....
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Echt netjes! Hoewel het totaal niet mijn genre is, heb ik het toch met genoegen gelezen.
 

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
Deel 2: Gesnapt..

Jim wist zeker dat zijn vriendje niet voor de gek kon houden. Hij zou hem moeten opbiechten wat er was gebeurd op school, maar hij zou niet het hele verhaal vertellen. En zo hoopte hij dat zijn vriendje niks zou verklappen aan wie dan ook. Jim typte 'Bram het is waar wat je vraagt en zegt, ik heb in be broek gedaan vanmiddag uit school. 'Maar het was wel per ongeluk, ik moest hoog nodig en ben vervolgens beetje ziek. Bram schreef terug met een lachende toon. ''hahaha, maakt niet uit man, kan iedereen wel eens overkomen. 'Ik zou ook bang zijn als iemand anders het zou merken ofzo, maar ik zal je niet veraden. 'Wel schattig Jim die in zijn broek drukt, hahaha. 'zie het al hellemaal voor me zegt Bram. Jim haalt opgelucht adem en de kriebels in zijn buik door de spanning worden al minder. 'He'' zegt Bram opeens. 'Vergeet je niet dat je dit weekend bij mij logeert en dat we naar een pretpark gaan met zijn tweeen. Jim slaat zich voor zijn kop, dat was hij helemaal vergeten. Hoe dom kon hij zijn. 'ehmm nee ik ben vrijdagavond wel rond half 7 bij jou toch? 'Prima'' zegt Bram. 'Ene laterzz en tot morgen!! sluit Bram af. Jim groet terug en sluit vervolgens ook zijn computer af. Hij vraagt zich die avond in bed af wat hij zou doen, wel of geen luiers meenemen? Na wat gepieker besluit hij dat het wel riskant wordt om het mee te nemen naar zij n vriendje. Het is vrijdag uit school als Jim naast Bram fietst op weg naar bram zijn huis voor de logeerpartij. Jim zijn tas zal later gebracht worden door zijn moeder. Hij had voor alle zekerheid wat extra broeken en boxers in zijn tas gestopt voor het geval dat. Hij had die ochtend nog niet kunnen poepen en nu ze onderweg waren voelde hij al een beetje wat druk opkomen. Zijn buik was gaan ramellen, maar mischien kwam dat ook wel door de spanning. Bij Bram thuis aangekomen gingen de jongens door naar Bram zijn kamer waar ze de nieuwe Killer of hell gingen spelen. Later na het eten werd Jim zijn spullen gebracht en gingen de jongens zijn slaapplek om Bram zijn kamer gereed maken. Daarna speelde ze nog meer het spel, maar wat Jim niet in de gaten had was dat de druk steeds toenam en een keutel al bijna eruit aan het komen was. Net toen Jim op wou staan om naar de wc te gaan ging het helemaal mis. Met een knisperend geluid poepte hij bvoledig zijn broek vol. Zijn vriendje Bram had nog niks in de gaten en was verdiept in het spel. Jim deed net alsof hij naar iets aandachtigs keek en hurkte neer, Bram was nog steeds van de kaart. Jim dacht 'waarom ook niet, me broek is nu toch vol. Hij begon te persen en de rest van zijn lading bevulde ook zijn broek. Het was erg veel en zo groot als een voetbal leek het wel te zijn. Met zijn hand betaste hij zijn boodschap en genoot ervan. Eigenlijk kon hij wel janken, hij had in zijn broek gepoept bij zijn vriendje. Hij hoopte dat die het als een ongeluk zou zien. Opeens keek Bram naar zijn kant en snel stond Jim naast hem. 'Ga je niet zitten? vroeg zijn vriendje. 'Ehhh nee liever niet, heb beetje last van me kont van al dat gezit. 'Zullen we dan wat gaan voetballen? Ook dit wou Jim liever niet. Bram rook opeens de geur wat hij al vaker geroken had, nu wist hij het zeker. Zijn vriendje heeft weer in zijn broek zitten drukken. Hij stond opeens vlug op en met een speelse manier pakte hij het achterwerk van zijn vriendje.'Haha je hebt in je broek gekakt, zei Bram. Jim begon net te doen of hij huilde. 'ach kan gebeuren, kom dan versconen we je even en gaan we samen in bad. Jim wagelde met zijn lading en 1 hand op zijn achterwerk achter zijn vriendje aan die vertelde aan zijn moeder over het ongelukje. Bram zijn moeder was een topwijf en nam het meteen goed op.'ach komt wel goed jongen, kan iedereen gebeuren. 'komt vast door de spanning zei ze. 'Kom dan wassen we alles en stoppen we je in bad vervolgde ze. Jim ging samen met zijn vriendje in bad nadat alles van zijn kontje was schoon gemaakt. Hij vond dit geweldig. Na een vrij rustig en uitgeslapen nacht, brak de ochtend aan en de jongens zouden naar Wallibi gaan met zijn 2. Bram der ouders zou hun afzetten en weer ophalen, ze hadden namelijk familie in de buurt te bezoeken en ze hielden toch niet zo van achtbanen. Jim had weer niet kunnen poepen die ochtend en dat maakte hem extra zenuwachtig. Want zoals gister gebeurde hoefde hij niet weer te herhalen dacht hij. Dan wist hij zeker dat zijn vriendje erachter zou komen over zijn gevoelens. Rond de middag gingen de jongens wat eten en al snel merkte Jim dat hij hoge nood kreeg. Hij zei tegen zijn vriendje dat hij even naar het toilet ging. 'niet in je broek kakken he grapte Bram hem nog na. Maar hellaas toen hij op de wc zat hoefde hij opeens niet meer, hij kon wel janken. 'Straks poep ik nog in me broek in een achtbaan, dacht hij. Die dag was het gelukkig niet druk door de regen, Jim droeg een wat langere regenjas dat zijn kontje bedekte. Ze gingen in een achtbaan dat niet gesloten was, de speed of sound. In een korte rij merkte Jim weer het gevoel van een hoge nood, en opeens stak de keutel al te ver eruit. Jim kneep hard en hij brak af. Niemand had iets gemerk, maar Jim wou zo snel mogelijk naar de wc. Helaas voor hem gingen de hekken open en konden ze instappen. 'he sta niet zo te treuzellen man, of durf je opeens niet meer? Vroeg Bram. Jim ging gauw zitten en toen reed de wagen vandoor. En ook op het moment dat ze keihard naar beneden vaarden, ging het miss. Jim raakte de controle kwijt door een adrealine schoot en poepte weer volledig zijn broekje vol. Hij voelde dat zijn poep zijn ballen bereikte en overal in zijn boxertje een uitweg zocht en verspreide, omdat hij nog steeds zat. De rit was afgelopen en zo snel als hij kon rende Jim naar de uitgang gevolgd door zijn vriendje. 'wil je nog een keer? Vroeg Bram aan Jim. 'Ehh nee, ik moet zo snel mogelijk naar het toilet. Jim rende gauw naar de wc gevolgd door zijn vriendje Bram. 'He wacht, je hebt zeker weer in je broek gepoept? vroeg Bram. Jim kon helaas niet meer ontkennen door een poeplucht die opsteeg en zei ja. 'Ik wist al thuis dat je weer in je broek zou doen en heb me erop voorbereid' zei Bram. Hij haalde een scone boxer uit zijn rugtas en gaf em aan Jim. 'kom, dit keer verschoon ik je zelf wel. Jim deed zijn broek uit die gelukkig nog net aan schoon was gebleven. Zijn boxer was integendeel een ravage. Bram zag het en maseerde het kontje van zijn vriendje dei ervan genoot. 'Ik weet heus wel dat je het lekker vindt om ongelukjes te krijgen' zei Bram. ' kom bukken, en Bram begon aan het schoonmaakwerk. Nadat Jim weer wat fris en fruitig was, begon hij het opbiechten van zijn gevoelens voor luiers en zijn ongelukjes. Bram die luisterde aandachtig en zei hem dat het helemaal niet erg vond. Hij wou zelfs wel een keer in zijn broek drukken en luiers dragen om weer lekker kinds te zijn. Hij omhelsde zijn vriend en zei ' weet je wat, vanavond zal ik luiers dragen samen met je'. Jim was opgelucht en blij nadat zijn vriendje het goed had opgenomen. 'Kom laten we deze ergens dumpen, want Jimy wil niet met een volle popei broek lopen toch? grapte Bram. En de jongens liepen vandoor om weer een achtbaan te proberen, of er helemaal niks was gebeurd.

P.S.::: Lezers, ik hoop dat dit deel wat beter leesbaar is. Ben ook geen verhalen schrijver. Ik hoop op tips, meer om beterre zinnen te maken en voor jullie leesbaar. Wil namelijk in de toekomst wel wat meer verhalen schrijven. Ook anderre verhalen dan ab-tb-dl bedoel ik dan.

Volgende deel volgt ook (hopelijk) gauw :)....
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel Jim en Jelle J 4
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
Luierboy007 Jongen 22 zoek luier contact man/vrouw Contact advertenties 5
L jongen zoekt geile date omgeving breda Contact advertenties 8
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
B Voorstellen jongen 22 jaar Voorstellen 14
S Jongen 22j Voorstellen 21
giampixb Sissy luier jongen zoekt lieverd partner Contact advertenties 8
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
Luierplasser2004 Jongen 19 zoekt contact Contact advertenties 10
J Ik ben jongen 39jaar Voorstellen 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Littlebodi Jongen 27 Zoekt Broertje Contact advertenties 4
Rin kleine jongen op zoek naar daddy of vriendje Contact advertenties 7
L Jongen uit zuid holland Voorstellen 8
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
little baby boy Baby Jongen 21zoekt dringent mammie Contact advertenties 3
Y 18 jarige jongen zoekt mama Contact advertenties 13
LuierN Contact gezocht jongen met vrouw Contact advertenties 0
D Luierdate 31jarige jongen Contact advertenties 3
N Dominante man zoekt onderdanige jongen/meid Contact advertenties 19
P Jongen van 22 zoekt .. Contact advertenties 4
Diaperboyenschede Jongen zoekt Voorstellen 12
Pamperslove Zoek een leuke jongen Contact advertenties 8
pamperlover1 iemand ideeën voor leuke opdrachten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
freekusvonkus Abdl jongen (22) uit omgeving achterhoek zoekt abdl meid Contact advertenties 0
G Officier van justitie: Enschedese luierfetisjist ging te ver met 15-jarige jongen Contact advertenties 113
bartjanssens943 contact, meisje - vrouw - jongen - man Contact advertenties 0
D Gezocht kik maatje jongen of meisje Contact advertenties 31
daantjuh Jongen zoekt daddy Contact advertenties 1
T Sissy baby jongen 21jaar Voorstellen 15
P Jongen 21 zoekt mama Voorstellen 2
S Verlegen jongen uit Belgie Voorstellen 14
Ivy Robin. Jongen en Meisje alles in één Q R 10
? Nieuwe jongen in de abdl wereld Voorstellen 21
Erwin Jongen stelt zich voor uit brabant Voorstellen 10
Erwin Abdl jongen uit udenhout Voorstellen 8
Luier’jongen97 jongen 21 Voorstellen 14
adidaslover Jongen in sissy kleertjes in public Algemeen 3
martijnspeed Lief en ondeugende jongen zoekt avontuur. moderator talk 5
D DL jongen stelt zich voor. Voorstellen 10
D Luier jongen uit tholen Voorstellen 13
M Leuke jongen ontmoet :-) Tiener board 2
Bab Diap Man of Vrouw / Jongen of Meisje Pub 34
Bedplasser91 Verhaal Klaar De nieuwe jongen in de klas (JL BP WL KL PB) N 64
DL_Michel Moeilijk opvoedbare jongen M 5
A Tiener jongen wordt baby meisje T 10
DL_Michel Verhaal Klaar DL-JONGEN D 7
N Meisje? Jongen? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 20
Similar threads


















































Bovenaan