Verhaal Klaar Julia als baby

Pamperlover2006

Liever luier dan moe
Julia is een meisje van 10 jaar, en is teen baby. Hoe ze teen baby is geworden? Daarvoor gaan we 5 jaar terug in de tijd.
"Oh nee, ik heb in bed geplast!" dacht Julia verschrikt. "Hoe ga ik dit ooit aan mijn ouders vertellen?" Ze bleef nog een tijdje staan wachten in mijn koude pyjama. Ze bedacht zich, dat, als ze het niet zou vertellen, haar ouders het toch te weten zouden komen. Dus ging ze naar de slaapkamer van mijn ouders.
Julia deed de deur open. Haar moeder werd wakker en knipte haar nachtlampje aan. Julia schrok van het licht. Julia's moeder vroeg: "Wat is er gebeurd?" "Ik heb in bed geplast." Julia begon te huilen. "Stil maar meisje, het is niet erg. Er zijn veel meer meisjes die in bed plassen." zei moeder. Julia bedaarde. Haar moeder zei: "Als je nog een keer in je bed plast, krijg je voorlopig een luier om naar bed. Niet als straf, maar om een nat bed te voorkomen." Meteen was Julia's nieuwsgierigheid gewekt. Ze begon met de dag, de laatste schooldag. Ze zag erg op tegen groep 3. Julia besloot toen om die nacht in bed te plassen. Ze lette soms niet goed op. Ze werd wakker tijdens haar dagdromen toen juf steeds haar naam riep. Ze was heel nieuwsgierig. De bel ging. Ze had nu vakantie. Julia ging naar huis. Ze ging drinken en spelen. Tijdens het eten was ze afwezig. Toen ging Julia slapen. De volgende ochtend had ze niet per ongeluk in bed geplast. Julia wou een luier om, dus probeerde ze te plassen...
Pssstjs! Ze bekeek haar bed, en wist niet wat ze zag. Het hele bed was nat. Ook Julia's buik was nat.
Ze ging naar mama toe, en zei met gemaakt aangeslagen stem: "Ik heb weer in mijn bed geplast!" De volgende dag haalde moeder pamperbroekjes maat 6 in de winkel. Die avond kreeg Julia een broekje om.
Moeder smeerde Julia's onderste in met babyzalf en deed er talkpoeder over. Ze genoot. Toen kreeg Julia de luier om. Ze vond het heel fijn zitten. Wat ze nog het meest fijn vond, was het gevoel van klein zijn. Ze wou ook graag helemaal als baby worden behandeld. Ze besloot het de volgende ochtend te vragen.
Die nacht werd Julia wakker door een overvolle blaas. Ze dacht: "Ik heb toch een luier om, waarom zou ik naar de WC gaan?"
Julia probeerde weer te plassen. Het lukte. Ze vond het warme, natte gevoel heerlijk. Ze viel weer in slaap.
De volgende ochtend wekte moeder haar. Ze vroeg: "Wil je eerst ontbijten, of eerst luier verschonen en douchen."
Julia vond het gevoel heerlijk, dus wou ze eerst ontbijten. Onderweg plaste ze nog in haar luier. Het soppige gevoel dat het zitten gaf, vond ze ook fijn.
Na het ontbijt moest Julia mee naar de badkamer. In de badkamer gekomen zei Julia: "Ik wil graag als baby behandeld worden." Moeder zei: "Dat is goed." Julia wist niet dat haar moeder haar eigenlijk heel graag weer klein wou zien.
Moeder ging even boodschappen doen. Toen haar moeder terugkwam, wist Julia niet wat ze zag. Rompertjes, Babykleding en nog meer babyspullen. Ze kreeg eerst een nieuwe luier om. Toen werd ze verkleed als baby. Julia was heel erg blij. Toen gingen ze eten. Julia kreeg wat pap. Ze zat in de kinderstoel.
Julia's buik begon iets te rommelen. Ze moest poepen. Ze wachtte nog even. Het gevoel werd erger. Toen hield ze het echt niet meer met ophouden. Ze duwde zich iets omhoog, en meteen kwam een hele lading poep naar buiten zetten. Ze genoot van het gevoel. Ze was klaar met poepen en ging weer zitten. Meteen verspreidde de poep, die nog rond haar billen was genesteld, zich naar haar kruisje en naar onderrug. Ze ging langzaam weer zitten. Julia voelde de warme lading overal zitten. Ze genoot echt. Julia rook ineens de poeplucht en genoot opnieuw. Moeder vroeg: "zal ik je nu verschonen, of wil je dat straks. Julia koos voor straks. Even later vond moeder het welletjes en pakte Julia op. Ze werd naar de badkamer gebracht. Ze was stiekem erg benieuwd naar het resultaat. Moeder legde mijn onderste bloot en pakte billendoekjes. Julia keek snel naar de spiegel en zag dat haar hele onderkant bedekt was met wel meer dan een centimeter poep en nog meer rond haar billen. Ze lag nog steeds met haar achterste omhoog. Ze keek even in de luier en zag dat deze ook goed gevuld was. Maar daar kwam mama aan met de billendoekjes. Ze verschoonde Julia heel liefdevol. Ze genoot.
 
Laatst bewerkt:

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Leuk geschreven maar meer spatie of en inderdaad gaat het hier en daar wel erg snel
 

Pamperlover2006

Liever luier dan moe
Ik heb het verhaal aangepast, is die zo beter?:p
Als ie slechter is mag je het ook zeggen, want ik heb de originele nog;)
 
Laatst bewerkt:

Pamperlover2006

Liever luier dan moe
Toen mam klaar was met verschonen, deed ze Julia's kleertjes uit. Ze vroeg waarom ze dat deed. Mam legde uit dat ze in bad ging. Toen Julia volledig ontkleed was, liet mam het bad vollopen. Vervolgens stopte mam haar in bad. Ze pakte de emmer met speeltjes en deed de speeltjes in bad. Julia heeft zo'n half uur zitten spelen. In dat halve uur merkte ze dat haar blaas steeds voller werd. Op het laatst was het moeilijk niet te plassen. Mam zag het en haalde Julia snel uit bad, droogde haar af en deed haar een luier om. Met de luier om leek de druk op Julia's blaas nog groter te worden, maar ze vond het toch te genant om in het zicht van haar moeder te gaan plassen, in een luier nog wel. Maar ze had geen keus.
Vrijwel meteen toen Julia de luier om had, stroomde haar blaas over en een voor Julia's gevoel onophoudelijke stroom vulde haar luier. Ze zagen de luier nat worden en opbollen.
Toen Julia uitgeplast was haalde mam babyolie uit de tas. Ze moest op haar buik gaan liggen en mam zalfde Julia's rug in met babyolie. Toen ging ze Julia masseren. Ze genoot enorm. Van de volgeplaste luier waar ze bovenop lag, maar nog meer van de massage, en toch het meest van het gevoel een echte baby te zijn geworden.
De massage duurde een half uur, maar voor Julia's gevoel veel korter. Toen de massage afgelopen was deed moeder de luier uit, waarvan de hele witte mat een geel kleurtje had gekregen door Julia's plas. Ik kreeg een nie...
Plotseling werd Julia gewekt uit haar dagdroom doordat haar klasgenootje haar aanstoote. "Hé let eens op de taalles begint."
Julia had namenlijk reken af, wat ze altijd zelfstandig deed. Toen de taalles afgelopen was ging de bel. Julia liep de school uit. Ze had weekend. Met mam had ze afgesproken (toen de zomervakantie voor groep 3 was afgelopen) dat ze zich op zaterdag compleet voor mocht stellen als baby. Ze begonnen dan op vrijdagmiddag uit school.
Julia pakte haar mountainbike en racete naar huis. Thuis was ze buiten adem. Mam pakte haar op en verwisselde haar kleren.
Julia had de grootste maat babykleding van de zeeman aan die ze net paste met haar kleine 1.35. Ze was op haar 7e gestopt met groeien en zou niet verder groeien. Ze werd er op school niet mee gepest, en vooral met zich als baby voorstellen gaf dat voordelen. Julia was een geboren optimist.
Julia's luier werd omgedaan en Julia koos dit weekend om slechts een paar weken te zijn. Mam legde haar op het voedingskussen en gaf Julia een flesje babymelk. In het begin was babyvoedsel raar voor Julia's smaak, maar in de 4 jaar heeft ze het steeds meer leren waarderen. Ze voelde het vocht naar binnen klokken.
Julia begon tegelijkertijd mijn blaas en haar achterste voelen protesteren. Op school voelde ze het al, maar met de luier in aantocht wou ze het niet doen. De poep had ze sinds vanochtend al voelen zitten. Ze besloot eerst te plassen en dan een half uur erna of zo poepen. Ze liet dus een straal los in haar broekje. Ze kon met haar 4 jaren ervaring goed voelen of ie vol zat.
Toen ie helemaal vol zat was Julia nog lang niet uitgeplast. Ze kon tenauwernood haar stroom afkappen om te voorkomen dat het ging lekken. Ze moest nog steeds best nodig, maar haar luier zat vol. Ondertussen spande haar anus zich om een drol te laten ontsnappen. Ze kon hem nog net inhouden, want poepen in een luier die van onder tot boven nat was vond ze niet zo prettig. Julia wou verschoond worden, dus begon ze te huilen. Moeder keek even in Julia's luier en zag dat deze compleet nat was. De druk op haar blaas nam toe. Voor extreem volle luiers hadden Julia en moeder een paar tena slip maxi S liggen. Die deed moeder toen bij haar dochter aan. Julia loosde haar complete blaasinhoud in de luier. Hij kon veel meer aan dan mijn pamperbroekjes maat 7 die ze normaal droeg. Meestal droeg ze hem ook als ze heel veel moest poepen. Ze moest het nu allebei. Toen haar blaas weer zweeg, en de luier weer wat droger aanvoelde, spande ze haar anus en haar complete darminhoud loosde zich. Toen Julia op haar rug ging liggen, spreidde de zeer dikke poeplaag, die haar billen zat genesteld, zich uit over heel Julia's achterkant. Het was een tamelijk grote luier voor haar en hij sloot Julia's complete onderrug af, maar overal waar de luier haar achterkant bedekte, zat poep. Julia ging met haar hand over de laag die zich net onder haar kruisje zat genesteld. Ze duwde het naar haar kruisje, en boven haar kruisje waar de luierrand was. Echter was Julia nog niet uitgepoept. Een volgende lading schoof onder de oude. Julia genoot enorm. Toen ze eenmaal was uitgepoept, kon je duidelijk zien dat er iets bij mijn onderste zat. Julia werd in de box gelegd, ditmaal op haar buik. De nog zachte poep werd iets geplet. Opnieuw genot. Ze speelde in de box en na een half uur werd ze verschoond. Julia vond het liefdevolle een enorm genot. Ze bekeek zichzelf voor en achter en kon niet heugen dat haar onderste ooit zo vies is geweest. We gingen eten. Julia werd ditmaal niet in de kinderstoel gezet, maar kreeg twee flessen babymelk. Na het eten werd Julia in bed gestopt. Mam startte een nijntje knuffel met muziek. Ze kreeg een speen in en sliep.
 
Laatst bewerkt:

Omgeven door mafkezen

Super cool, maar ik ben weg hier
Dit verhaal leest zoals kijken naar het journaal. Een muur van woorden achter elkaar, een boel mededelingen waar je niet per se veel mee kunt, de onderlinge samenhang is zoek, en aan het eind denk je "wat is er nu zojuist gebeurd?"

Begin met alinea's maken. Gooi er enters in wanneer de alinea af is. Geen witregels, gewoon een hard regeleinde. Schrijf getallen voluit, niet als nummers.
Ook ontbreekt elke vorm van dialoog in dit verhaal. Ik lees geen spanning en geen verhaalconflict. Alles gaat goed en niets zit tegen. Met alle respect, maar dit is het zoveelste "mijn moeder verzorgt mij als baby, vindt dat niet raar, en mijn vader is niet in beeld"-verhaal wat vooral een beetje voortkabbelt.
Zie ook "Moeder en haar kleine meisje Madelon" en "Jada wil weer een klein meisje zijn" enzovoorts. Verhalen die aanvoelen als watertrappelen: het beweegt wel, maar het gaat nergens heen.

Ten slotte, en dat is iets wat ik veel zie hier: verhalen schrijven in de ikvorm is best wel lastig. Zeker beginnende schrijvers doen er goed aan dat te vermijden. Wat je vaak ziet gebeuren is dat er ofwel een ikfiguur is zonder diepte, dan wel dat er eigenlijk wordt gewisseld tussen de ikvorm en de hij/zijvorm (de ergste variant daarin is het overstappen van de ikvorm naar de alleswetende verteller)

Het helpt om eerst zelf te bedenken welk verhaal je wilt vertellen en het ook al helemaal te hebben geschreven. Op die manier kun je regelmatig posten, zit niemand met een onafgemaakt verhaal, en blijft het verhaal van jou (in plaats van dat lezers dingen gaan suggereren).
Het schrijven van vervolgverhalen is lastig: je moet dan goed zijn in spanning opbouwen, en daar lenen luierverhalen zich niet altijd makkelijk voor. Bovendien is het ook heel ouderwets; men deed dat vroeger in de krant, of soms nog in tijdschriften, maar ook dan geldt: cliffhangers. Leuk voor soaps en thrillers/detectiveverhalen, meestal niet voor je eerste luierverhaal.

Kortom: werk aan de winkel.
 

beddenplasser

volwassen peuter
Luierdraakje, ik kan je alleen maar bijtreden. Een voorbeeld om dit te verduidelijken. Mijn eerste verhaal, Winkelierster, heb ik verteld vanuit het standpunt van de alwetende verteller en in de verleden tijd. Mijn nieuwe verhaal, de Weduwnaar, vertel ik vanuit de ik-persoon en in de tegenwoordige tijd. Ik betrap me er regelmatig op dat ik die tijden dus door elkaar war, net doordat ikzelf als auteur natuurlijk wel een alwetende verteller bén. Ik weet namelijk wel al wat er gaat gebeuren, terwijl mijn ik-persoon dat nog niet weet.
Je mag vooral niet te snel tevreden zijn. Blijven herlezen, en zo nodig opnieuw beginnen, totdat je denkt dat je lezers mee zullen zijn met je verhaal. En dan nog kan je niet voor iedereen goed doen, spijtig genoeg.
 

Omgeven door mafkezen

Super cool, maar ik ben weg hier
Luierdraakje, ik kan je alleen maar bijtreden. Een voorbeeld om dit te verduidelijken. Mijn eerste verhaal, Winkelierster, heb ik verteld vanuit het standpunt van de alwetende verteller en in de verleden tijd. Mijn nieuwe verhaal, de Weduwnaar, vertel ik vanuit de ik-persoon en in de tegenwoordige tijd. Ik betrap me er regelmatig op dat ik die tijden dus door elkaar war, net doordat ikzelf als auteur natuurlijk wel een alwetende verteller bén. Ik weet namelijk wel al wat er gaat gebeuren, terwijl mijn ik-persoon dat nog niet weet.
Je mag vooral niet te snel tevreden zijn. Blijven herlezen, en zo nodig opnieuw beginnen, totdat je denkt dat je lezers mee zullen zijn met je verhaal. En dan nog kan je niet voor iedereen goed doen, spijtig genoeg.
Bij "De Weduwnaar" komt het dan weer wel goed uit de verf, vanwege de emotionele ontwikkeling van de hoofdfiguur.
Dat terzijde wil ik nog toevoegen: schrijven betekent ook schrappen. Je schrijft al snel teveel op van sommige dingen.
 

Pamperlover2006

Liever luier dan moe
De volgende dag kwam Sophie, Julia's nichtje naar het huis van Julia. Haar komst stelde Julia aan de ene kant een beetje teleur, want nu kon ze zich maar nauwelijks als baby voorstellen, want Sophie was Diaper Lover. Maar dat was toch ook weer fijn, met iemand anders zorgen oven infantilisme delen, maar bovendien maakt het het 'gewone' luier leven een stuk minder saai. We zaten ook bij elkaar in de klas.
"Hallo Julia" zei Sophie, waarop Julia haar begroette. "Trek je DryNite maar aan en je T-shirt." Julia verwisselde haar kleding en haar luier (ze had nog een Pamperbroekje om) en Sophie wees haar ineens op haar rode onderwerk. "Daar kun je nog last van krijgen bij gym." "Och, ze zien dat toch niet." "Doet het niet zeer?" "Nee." "Oké dan de DryNite maar aan hé?" Toen de meisjes klaar waren, met hun omkleed partij zei Sophie: "3, 2, 1 en" Julia wist gelijk wat ze bedoelde. Precies tegelijk lieten ze een straal vocht los in de luier. "Moet jij al nr. 2?" Vroeg Sophie. "Jazeker, heel nodig" zei Julia, die krampen had vanwege de poep. Nou dan "3, 2, 1 en" en plotseling werd er aan de bel getrokken. "Ze moeten vast voor mam zijn." Zei Julia.

Thom was een pestkop. Verschillende mensen uit zijn klas hadden zich bij hem aangesloten. Het was ook de klas van Julia en Sophie...
Thom was van huis gestuurd omdat hij en zijn moeder in een grote ruzie waren ontaard. Vertwijfeld vroeg hij af wat te doen, toen hij ineens het oog kreeg op het huis van Julia. Hij wist bijna zeker dat Julia en Sophie iets voor hem verborgen hielden. Hij besloot aan de bel te trekken. Even later kwam Julia's moeder in de deuropening. Thom rende meteen de gang door, de trap op, mam versuft achterlatend. Hij hoorde Julia iets zeggen. Hij besloot op het geluid af te gaan. Hij stormde de kamer binnen. Hij grijnsde bij wat hij zag en nam vlug een foto met zijn mobiel.

Julia en Sophie zagen Thom binnenkomen. Ze zagen bleek. Thom nam de foto. Hij zei: "Jullie gaan luisteren. En zo niet, dan deel ik deze foto met heel de klas! En wee als ik erachter komt dat jullie nog iets durven doen!" De meisjes bekeken de foto en zagen duidelijk de opgezwollen DryNites.
Toen ze de volgende morgen op school waren, wachtte hun de schrik van hun leven...
 
Laatst bewerkt:

Pamperlover2006

Liever luier dan moe
Vervolg: Thom zei: "Jullie melden je morgen om 4 uur bij mij thuis. Daar hebben jullie je DryNite aan."
Die nacht ging Julia slapen. Ze zag in haar droom Sophie naast zich zitten, en Thom stond voor hen. Hij had een rugtas om. Hij beval ons om te poepen en plassen in onze luier. Toen ze daarmee klaar waren, haalde Thom een enorme ijzeren staaf tevoorschijn. Hij zei: "Dit doen we met meisjes die zich niet normaal kunnen gedragen." Hij ging voor Julia staan en haalde de staaf omhoog. Ze schreeuwde: "Nee, nee!" Ineens hoorde ze haar moeders stem naast zich. Ze baadde in het zweet. Het was niet alleen zweet. In haar droom had ze geplast, en was de pamper gaan lekken. Julia huilde.
Daar stonden de meisjes dan, de volgende middag. De deur ging open. Thoms grijnzende gezicht kwam in de deuropening. Hij voelde aan het onderste van de meisjes om te controleren of we wel echt de luiers aanhadden. Toen dat zo was, gingen we naar het bos. Ze kozen een beschutte plek. Daar moesten de meisjes zich uitkleden op hun T-shirt en luier na. "Poepen, allebei." De meisjes deden wat hij zei. De luiers bolden op, maar ze genoten niet. Toen ze daarmee klaar waren, maakte Thom rondjes met de luiers van de meisjes. Toen was het tijd voor de verschoning. Echter, zo ver kwam het niet.

Julia had verschillende keren naar Thom gekeken. Ze zag genot. Toen hij klaar met de rondjes was beval hij de meisjes hun babydoekjes te pakken, en ze deden dit. Hij stroopte zijn mouwen op en Julia zag blauwe plekken en wonden op zijn arm. Ze dacht even en riep: "Stop. Ik wil even met je praten." Thom vond het goed. Julia: "Ik zag genot op je gezicht toen je de rondjes maakte. En die blauwe plekken en wonden... Ben je misschien luier liefhebber, maar mag dat niet van je ouders, waardoor ze je mishandelen?" Thom begon te huilen en zei "Ja". Julia en Sophie overlegden even met elkaar, en Julia zei: "Als je nou met ons meegaat naar huis, en daar luiers gebruikt? Dan moet je tegen je ouders zeggen dat je met ons gaat spelen. Wij betalen. Welke luier wil je dan om? Het mogen ook meisjes varianten zijn." "Thom zei: DryNites meisjes." Ze overlegden even en hadden de planning: Woensdag en Zaterdagmiddag. Echter gingen ze vandaag ook eenmalig. De meisjes hadden namelijk nog poepluiers. Ze gingen naar het huis van Sophie. Sophie ging naar haar kamer om een DryNite te halen. Thom kleedde zich vlug om en na een tijdje mochten ze binnenkomen. Hij had een DryNite en een T-shirt zichtbaar. "En dan gaan we nu poepen." zei Julia. "Jullie hebben toch al gepoept?" Vroeg Thom. En om die vraag te beantwoorden gingen de meisjes met hun benen wijd staan en poepten hun luier nog voller. Thom volgde. De meisjes wachtten even tot Thom klaar was, maar ze waren in de benen wijd houding blijven staan. En toen plasten ze hun luier vol. Thom zei: "Dit is echt een heerlijk gevoel."
Julia vroeg: "Ik vind het ook fijn om me als baby te gedragen, maar Sophie word alleen warm van een luier. Zou jij ook als baby behandeld willen worden?" Thom schudde zijn hoofd.
"Maar nu komt er een volgend deel. We gaan met onze hand op de luier rondjes maken. Volg mijn voorbeeld Thom." Zei Sophie. En even later zaten ze met z'n allen rondjes te maken. Een kwartier voor etenstijd gingen ze verschonen. Thom mocht kiezen door wie hij verschoond wou worden. "Door Julia" zei hij. Dat deed Julia. Vervolgens werd Julia door Sophie schoongemaakt. Ze keek even in haar luier en zag dat deze bol stond van de poep. Ze genoot. En vervolgens moest Thom Sophie schoonmaken. Julia gaf enkele aanwijzingen aan Thom, die hier dankbaar gebruik van maakte. "Morgenmiddag bij mij thuis!" Zei Julia.
De volgende ochtend liepen de drie luieraars met elkaar te praten. Ineens kwam een van Thoms vrienden naar Thom gestapt. Hij zei: "Ik dacht dat je niks van die meiden moest hebben. Wel dus." Julia zei: "Verstoor ons gesprek niet." De jongen mompelde iets onverstaanbaars en liep weg. Thom zei: "Kunnen we nog last mee krijgen. Wees op je hoede." En dat bleek niet onverstandig...
 
Laatst bewerkt:

Pamperlover2006

Liever luier dan moe
De woensdagmiddag waren ze bij Julia thuis. Ze pakten de DryNites en kleedden zich om. Plotseling werd er aan de bel getrokken. Julia schreeuwde naar beneden: "Als het Johnny is, niet opendoen." Het was Johnny. Moeder liep weg van de deur. Ze vond het beter om contact te vermijden. Johnny was razend en schreeuwde dat hij ze nog wel zou krijgen.
De 3 luieraars trokken er zich niets van aan en ze begonnen op Julia's teken te plassen. Toen ze uitgeplast waren gingen ze zitten. De luiers waren druk bezig om alles te absorberen. Het soppige gevoel deed hun gezichtjes rood glimmen. Echter, toen kwam het 2e deel. Ze hurkten en hun luiers vulden zich compleet met poep. Toen ze uitgepoept waren, gingen ze op de grond zitten en maakten ze rondjes. Ze verschoonden elkaar en gingen toen naar huis. De zaterdagmiddag zouden ze weer bij Sophie's huis gaan luieren.
De volgende nacht werd Julia wakker. Ze had pijn in haar buik en onderrug. "Gaat wel weer over" dacht ze. Ze plaste in haar pamper en poepte er ook in. Het gaf een prettig gevoel. Ze draaide zich een paar maal om, om de poep goed te verspreiden en sliep weer in. De volgende ochtend werd ze gewekt door de wekker. Ze rekte zich uit en genoot van de volle luier. Haar moeder werd ook wakker en haalde haar dochter uit het babybedje. Julia zei: "Ik heb pijn in mijn buik en onderrug." Moeder zei: "Dan kijk ik even in je luier hoor." Niet-begrijpend keek Julia haar moeder aan. Die ontknoopte haar romper en deed de luier uit. Ze zei: "Precies wat ik dacht. Er zit bloed in. Je begint te puberen, meisje." Julia zei: "Hoe lang blijft dat bloed eruit lopen?" "De hele week." Zei moeder. Vandaag haal ik maandverband voor je, maar vandaag zul je een pamper aanmoeten." Julia moest toegeven dat dit de beste oplossing was. Ze vond het wel spannend, met een luier naar school. Het ging echter gewoon goed. Toen Julia die middag uit school kwam, moest ze plassen en poepen. Ze belde mama op of ze het in de luier mocht doen, en kreeg daar toestemming voor. Niet op school, besloot ze. Ze fietse naar het bos om daar in de luier te doen. Ze liet een plas lopen en toen die klaar was, ging ze haar spieren spannen voor de grotere klus. Er was een heuse bult zichtbaar onder haar rokje. Ze stapte weer op haar mountainbike. Meteen voelde ze de bult onder haar geplet worden. Het gaf een enorm prettig gevoel. Ze kwam thuis, waar ze meteen verschoond werd. Toen ging de telefoon. Moeder pakte vlug de telefoon en haar dochter belde. Het was geen goed gesprek...
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ivy

Pamperlover2006

Liever luier dan moe
"Julia, met Johnny. Wat deed jij in die luier op school?" "Eenmalig, voor mijn menstruatie." "En waar komen die luiers vandaan? Die móéten wel voor jou zijn. Jij bent bij jou thuis de enige die ze nog past. En toen met Thom en Sophie erbij? Toen had je ook een luier om. En ik heb je mobiel gehackt, en daar stond dat jij babygevoelens had." Julia was krijtwit geworden en had opgehangen.
De volgende dag gebeurde er niets bijzonders. De moeder van Julia had maandverband gekocht, dus hoefde Julia niet meer met een pamper om naar school. Het luiertrio was die zaterdag wel voorzichter. Die zaterdag gebeurde er echter niets.
De volgende maandag echter werd Julia wakker met een barstende hoofdpijn. Toen moeder haar ging halen zei ze het en toen ze kleding had gewisseld, rende ze naar de WC. Te laat, want toen ze op de gang was, hield ze het niet meer en kotste de hele gang onder. Het luchtte niet op. Misselijk en met barstende hoofdpijn ging ze terug. Ze vroeg of ze niet naar school hoefde en maar in bed mocht blijven liggen. Haar moeder zette haar weer in haar babypyjama. Ze deed echter geen pamper, maar een Tena om. Ze legde Julia weer in haar bedje en stopte haar warm in en zette een emmer naast haar bedje. Ze ging snel naar beneden om een licht ontbijt klaar te maken. Ze gaf het Julia. Ze had niet veel trek, maar at en dronk het toch op. Haar maag dacht kwaad van het voedsel en zo snel als het erin kwam, zo snel ging het er ook weer uit. Haar darmen begonnen inmiddels hevig te protesteren. Julia had geen puf om het op te houden en de diarree spoot de luier in. Ze deed een plasje en begon te slapen.
De dinsdag was ze weer helemaal de oude.

Het was ruim een jaar later. Johnny deed nog steeds verwoede pogingen om het luiertrio te betrappen, liefst alle drie. Keer op keer was het gefaalt. Ze zat nu bij het schoolfeest aan het einde van de basisschoolperiode. Ze zou TTO gaan doen op de middelbare school. Echter wist ze dat Johnny op de zelfde school cluster 4 KL ging doen. Ze wist haast zeker dat hij iets kwaads in de zin had. Ze rijpte en plannetje. Haar ogen lichtten op. 'Dit kán niet fout gaan' , dacht ze.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
DL_Michel Julia J 5
friendly Wie omschrijft zichzelf als 24/7 luierdrager op dit forum? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
TedWheel plasticbroek fungeert als cockring Plastic broekjes liefhebbers 0
Mr.Nobody Als minderjarige in de 18+ media moderator talk 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
M Beschikbaar als daddy van 13 tot 20 maart overdag Contact advertenties 3
Babyukkie Opschoning dubbele accounts, kans dit te melden als je ze hebt Algemene info 78
Koning^Speentjes Als kind shirt bijten leid tot duimen en speen willen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
broekie Als ze me missen dan ben ik vissen. (Voor de sportvissers onder ons.) Pub 6
DL_1988 Wat zou jij doen als je te maken krijgt met chantage? Polls 14
A Leukste plek om te overnachten als abdl of dl VVV 17
A Wie wil mijn helpen als ab Contact advertenties 15
L Als peutertje 24/7 een dikke luier om... AB/DL Fotos 10
qwerty123 als 13 jarige nog een speen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Jonnybeary Nieuw als little Contact advertenties 11
Uibeltje Wat als geld geen rol zou spelen ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Luierliefhebber Brent wie draagt er hier 24u7op7 luiers? niet vanwege een medische probleem maar als levenstijl? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
S Beste serie/film om te kijken als ab/dl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
mickey Hoe je als een kind zo blij kunt zijn met lichtgevende veters Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tommy76 Agepkayer die zich graag als 11 jarig jongetje voelt en gedraagt is op zoek naar leuke contacten Contact advertenties 4
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
hahahahaha Chatten ( Als het klikt ook afspreken) Contact advertenties 4
Tim80 Vind je het vervelend als... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Tenaatje@ Welke luiers droegen jullie als kind zijnde ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 60
B Wie vrijdag 12 augustus afspreken in noordholland zou graag als baby behandeld willen worden Contact advertenties 3
A CUPIDO ALS AB-TJE C 1
B Wil graag als baby/peuter behandeld worden Contact advertenties 4
Luierslaaf989 Opleideing als luierslaaf 16+ Verhalen 18
Pup Avondeten! Als kleintje eet ik het liefst...: Polls 11
S Op slot en als een baby AB/DL Fotos 2
LittleOrion Als je niks leuks te zeggen hebt.... Algemene info 7
C Heb je als kind wel eens een plaswekker gehad? Polls 16
DL013 Het lukt niet om in mijn bed te plassen in luiers als ik snachts wakker word Algemeen 17
P Hallo zoek iemand die me wilt behandelen als een 12 jarig bedplassertje Contact advertenties 1
Steve. Rex Ben nieuw en wil graag vrouwen beter leren kennen die het zelfde zijn als mij Voorstellen 17
P Romper als t-shirt Algemeen 26
Koning^Speentjes Zag jij spoken en geesten als kind? Polls 7
muizelien Hoi hoi papa mama wie wil me als baby maken Voorstellen 2
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
maarten Wanneer doe je de nacht luier aan als je naar bed gaat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
BabyJake Welke beroepen kun je als AB/DL uitvoeren? Pub 13
Abdlrick01 Nog niet klaar Als dit maar goed uitpakt. A 6
littlegirlnextdoor Sorry als dit niet hier hoort 16+ Board 17
Babyukkie kinderen in plb als onderwerp op de chat moderator talk 1
P STRAF! als je niet goed luistert. Polls 27
Jaapje Graag had ik mij eens voorgesteld als papa die regelmatig luierkleintje ontvangt Algemeen 2
Similar threads


















































Bovenaan