Verhaal Klaar Julia als baby

Pamperlover2006

Liever luier dan moe
Toen het afscheidsfeest voorbij was, ging Julia haar plan bespreken met Thom en Sophie. Het plan luidde als volgt: 'Ik heb een filmpje dat hij een fiets helemaal kapot trapt. Zijn gezicht staat er duidelijk op. Als we die naar hem sturen, en zeggen dat als hij een foto probeert te schieten van ons in een luier, naar de politie gaan, zal hij hopelijk wel uitkijken. Doen?' Ze stemden er mee in. Toen gingen ze naar groep 1-2 om herinneringen op te halen. In de poppenhoek zei Julia tegen Sophie: 'Wist je nog toen je een deel van m'n luier zag?' 'Toen je nog niet zindelijk was? Dat weet ik nog wel hoor. Ik had toen een kleine blaas en moest binnen no time alweer naar de plee. Toen ik dat zag, wou ik er spontaan ook een. En wist je ook nog dat je me toen ik een luier aan je vroeg, het ook nog gaf?' 'Ja. Maar dit moet je écht niet verder vertellen, ik vond het fijn om in een luier te drukken. Toen al. Stiekem was ik al een maandje zindelijk. En, ', en ze wendde zich nu ook tot Thom, 'toen ik aan de juf vroeg om me te verschonen, toen lachten jij en Johnny om het hardst. Plosteling werd je stil. Wat ginger er toen in je om?' 'Ik zag je je luier toen nog wat voller drukken en toen op eens wou ik ook.' 'Nou', zei Julia, 'ik schaamde me toen zo, dat ik niet full-time luiers meer wou. Ik begon snel uit de luiers te groeien, maar ik had de voorliefde nog steeds. Vooral voor het verschonen. Op een nacht droomde ik over luiers en toen plaste ik m'n bed vol. Vanaf toen ben ik vol Teen Baby geworden en gebleven.' Toen Julia thuis was, stuurde ze de film door naar Johnny. Hij zwichtte echter niet...
 
Laatst bewerkt:

Pamperlover2006

Liever luier dan moe
'Hey Julia', zei Sophie, 'moet je Thom niet eens vertellen over je geboorte?' 'Oja, luister Thom naar hoe ik ben geboren. Het was dramatisch! Ik was in de buik ernstig ziek en dus moest ik worden geboren. Dat was veel te vroeg, met 27 weken. De dokters deden dat omdat ze hadden berekend dat ik dan de meeste overlevingskans had. Mijn moeder was zeer gestresst, maar omdat ik toen over dwars lag, moest ik met een keizersnee geboren worden. Dus mijn moeder onder narcose. Toen ik eenmaal ter wereld was, werd ik direct ook geopereerd. Mijn moeder was toen wakker, maar mocht mij niet zien. Omdat ik te vroeg geboren was, dreigde ook nog een klaplong. Ze hadden me wel beademing toegediend, maar toen bleek dat ie niet goed vastzat. Ze hadden het pas ontdekt toen ze klaar waren met opereren...
Ik was opnieuw aan de beademing gelegd. Ik was bijna gestikt! Mijn moeder heeft er een enorm trauma aan overgehouden. Later heeft ze me verteld dat ze me weer eens klein wou zien, om de babytijd gezond over te doen. Ze achtte de kans nihil, omdat 'dat niet bestond'. Maar ik ben toch TB geworden. Dat heeft mijn moeder geholpen met het trauma verwerken. Maar daarvoor heeft ze zich laten sterriliseren.

Het was na het weekend van het afscheidsfeest, op maandagochtend. Julia werd wakker in haar babybedje. Ze deed een plasje in haar pamper en genoot. Ze wierp een blik op de wekker die bijna 8 uur aantoonde. Mam zal me zo halen, dacht ze. En dat was inderdaad zo. Ze dronk een flesje babymelk en at een schaaltje pap bij het ontbijt. Het zou een onbewolkte, hete dag worden. Tijd om het water op te zoeken, vond mam. Ze gingen naar het zwembad. Dit keer was Julia niet geluierd. Na 3 uur gezwommen te hebben, vonden ze het welletjes en keerden ze huiswaarts. De volgende dag was Julia jarig. Ze zou 12 jaar worden. De familie van Julia kwam en Sophie was er ook. Julia sprak haar op haar kamer en zei dat ze donderdag gezellig konden luieren. Ze deelde ook wat snoep dat ze had gekregen. Die woensdag was haar verjaardagsfeestje. Het verliep zonder problemen.
 
Laatst bewerkt:

Pamperlover2006

Liever luier dan moe
De donderdag kwamen ze bijeen om hun luierfeestje te vieren. Toen ze de luiers eenmaal omhadden, wees Julia op Thoms blauwe plekken op zijn armen. 'Hoe komt dat?', vroeg ze, 'Heeft je moeder het ontdekt?' 'Ja. Kunnen jullie er iets aan doen?' 'Jazeker, wij willen wel eens met die vrouw gaan praten hoor.' zei Julia. Nadat ze het gebruikelijke hadden gedaan, gingen ze naar Thoms huis. Onderweg kwamen ze Johnny tegen. Johnny stapte op Julia af. Hij zei: 'Het spijt me dat ik jullie wou afpersen. Kunnen we weer vrienden zijn? En even onder elkaar, ik ben ook wel nieuwsgierig naar hoe dat voelt. Wanneer is de volgende afspraak?' 'O Johnny, natuurlijk zijn we vrienden. En als je het wilt ervaren, zaterdag weer.', zei Julia. Bij Thoms huis aangekomen drukte Julia op de bel. Sophie was als enige mee. Thoms moeder deed open. 'Dag mevrouw', zei Julia, 'Ik wil het hebben over het luiergebruik van uw zoon.' 'OO, DAN KOM JIJ ER NIET IN PEDOFIEL', zei Thoms moeder en ze probeerde de deur dicht te doen, maar Julia zette haar voet tussen de deur, waardoor deze weer openging. Thoms moeder zat in de woonkamer, tamelijk chagrijnig. Julia trad binnen en Sophie volgde haar. 'Dag mevrouw. Ik ben geen pedofiel, en wel hierom', zei Julia, 'U denkt waarschijnlijk, Kind + Sex is pedofilie, maar hier gaat het om zélf kind te willen zijn, en niet het sexueel aangetrokken voelen op kinderen. Overigens wil Thom niet kind zijn, maar alleen een luier om hebben. En ik kan u verzekeren dat dit totaal onschadelijk is. Kijk voor verdere informatie op luiers.org.' Sophie knikte instemmend. De volgende zaterdag kwam het viertal bijeen om samen te luieren. Johnny had zelf een pakje DryNites jongens meegenomen. Ze deden hun luiers om en plasten deze vol. Vervolgens poepten ze. Johnny volgde. 'Geweldig', zei hij. Sophie maakte aanstalte om elkaar te verschonen, maar Julia zei met een ondeugend lachje: 'Weet je, dít is pas fijn!', en ze stak haar hand in haar luier en masturbeerde. Sophie volgde. Johnny had het wel eens gedaan zonder luier, en legde Thom uit hoe het moest. 'Dat is inderdaad fijn!', zei Sophie. Ook de jongens knikten instemmend. 'Hé Thom', vroeg Julia, 'heeft je moeder er nog iets op uit gedaan?' 'Jazeker', zei Thom, 'ze bezocht de website en stond het toe!' 'Da's fijn!' zei Julia.

Later, bijna 7 jaar later, slaagde Julia voor haar TTO eindexamen, samen met Sophie. Johnny was afgestudeerd voor bouwvakker, en Thom zat op het HBO om later de ICT in te gaan.

Het zou nog wat worden tussen Julia en Thom en tussen Sophie en Johnny, en ze leefden alle vier nog lang en gelukkig.

Einde
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
DL_Michel Julia J 5
R Handdoeken als bescherming Broekplassers en Poepers 6
friendly Wie omschrijft zichzelf als 24/7 luierdrager op dit forum? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
TedWheel plasticbroek fungeert als cockring Plastic broekjes liefhebbers 0
Mr.Nobody Als minderjarige in de 18+ media moderator talk 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
M Beschikbaar als daddy van 13 tot 20 maart overdag Contact advertenties 3
Babyukkie Opschoning dubbele accounts, kans dit te melden als je ze hebt Algemene info 78
Koning^Speentjes Als kind shirt bijten leid tot duimen en speen willen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
broekie Als ze me missen dan ben ik vissen. (Voor de sportvissers onder ons.) Pub 6
DL_1988 Wat zou jij doen als je te maken krijgt met chantage? Polls 14
A Leukste plek om te overnachten als abdl of dl VVV 17
A Wie wil mijn helpen als ab Contact advertenties 15
L Als peutertje 24/7 een dikke luier om... AB/DL Fotos 10
qwerty123 als 13 jarige nog een speen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Jonnybeary Nieuw als little Contact advertenties 11
Uibeltje Wat als geld geen rol zou spelen ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Luierliefhebber Brent wie draagt er hier 24u7op7 luiers? niet vanwege een medische probleem maar als levenstijl? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
S Beste serie/film om te kijken als ab/dl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
mickey Hoe je als een kind zo blij kunt zijn met lichtgevende veters Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tommy76 Agepkayer die zich graag als 11 jarig jongetje voelt en gedraagt is op zoek naar leuke contacten Contact advertenties 4
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
hahahahaha Chatten ( Als het klikt ook afspreken) Contact advertenties 4
Tim80 Vind je het vervelend als... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Tenaatje@ Welke luiers droegen jullie als kind zijnde ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 60
B Wie vrijdag 12 augustus afspreken in noordholland zou graag als baby behandeld willen worden Contact advertenties 3
A CUPIDO ALS AB-TJE C 1
B Wil graag als baby/peuter behandeld worden Contact advertenties 4
Luierslaaf989 Opleideing als luierslaaf 16+ Verhalen 18
Pup Avondeten! Als kleintje eet ik het liefst...: Polls 11
S Op slot en als een baby AB/DL Fotos 2
LittleOrion Als je niks leuks te zeggen hebt.... Algemene info 7
C Heb je als kind wel eens een plaswekker gehad? Polls 16
DL013 Het lukt niet om in mijn bed te plassen in luiers als ik snachts wakker word Algemeen 17
P Hallo zoek iemand die me wilt behandelen als een 12 jarig bedplassertje Contact advertenties 1
Steve. Rex Ben nieuw en wil graag vrouwen beter leren kennen die het zelfde zijn als mij Voorstellen 17
P Romper als t-shirt Algemeen 26
Koning^Speentjes Zag jij spoken en geesten als kind? Polls 7
muizelien Hoi hoi papa mama wie wil me als baby maken Voorstellen 2
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
maarten Wanneer doe je de nacht luier aan als je naar bed gaat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
BabyJake Welke beroepen kun je als AB/DL uitvoeren? Pub 13
Abdlrick01 Nog niet klaar Als dit maar goed uitpakt. A 6
littlegirlnextdoor Sorry als dit niet hier hoort 16+ Board 17
Babyukkie kinderen in plb als onderwerp op de chat moderator talk 1
P STRAF! als je niet goed luistert. Polls 27
Similar threads


















































Bovenaan