Julia en Kevin

Intro:

Julia en Kevin zijn 2 doodgewone tieners en tweeling van elkaar, 16 jaar en zitte in het laatste jaar van de havo. Doodgewone tieners? Nou niet helemaal. Iedereen heeft zo zijn issues, ook de tweeling die 2 goede vrienden van elkaar zijn.

Julia is de meest grappige en de sportiefste. Helaas net 1 maand geleden gedumt door haar vriend. Die het na 3 jaar wel oke vond, en ergens anders het geluk wou beproeven.

Kevin is de stillere van de 2, maar wel erg slim en haalt altijd goede cijfers. Waar Julia weer net 6jes haalt, al doet ze haar uiterste best elke keer weer. Kevin heeft jammer genoeg een zindelijkheid probleem, en is s'nachts nooit optijd wakker voor de wc te halen.

Deel 1:

Julia en Kevin zijn klaar voor een nieuwe schooldag. Waar kevin als eerste wakker is, slaapt Julia nog.

Hij kijkt onder de lakens en maakt zijn romper los. niets verrasend is zijn luier weer helemaal nat, lekken deed het nog net niet. Zou hij dan toch moeten overstappen van merk, of naar een dikkere luier bedenkt hij zich. Hij had net weer een nieuwe lading tena maxi's in huis gekregen,voor de komende 6 maanden.

Hij zou het met zijn moeder bespreken een dezer dagen, wel wanneer julia het niet hoort. Hij schaamt zich altijd al hier voor, al vind julia het niet erg en steunt zij zijn broer hierin.

Wanneer julia wakker wordt, weet ze al meteen dat het een belangerijke dag voor haar is. Ze heeft een herkansing voor het proefwerk aardrijkskunde van vorige week. Sinds het uit is gaat het slechter met haar op school. Ze haalt meer 5en dan 6en, moeder zei nog laatst " als je het examen niet haalt, dan is het zo" om haar gerust te stellen.

Ze heeft 2 dagen continue geleerd voor komend proefwerk, ze wilt het zo graag halen. Gelukkig steunen vader, moeder en broer hierin met alle liefde. Net zoals zij haar broer altijd steunt in alles.

Wanneer Kevin opstaat merkt hij, dat hij hoognodig moet plassen. Hij wilt eerst van zijn luier af zijn, maar wanneer hij aankomt bij badkamer deur merkt hij dat Julia de badkamer bezet houdt . " julia mag ik even op de badkamer, ik moet hoognodig naar de wc" zegt hij nog.

"Wacht ff ik hoef alleen nog me bh aan te doen", maar het was al te laat, langzaam werde de luier overvol en ging lekken. Ook zijn romper werd nat, net toen hij zich wou omdraaien ging de deur open.

Vol schaamte stond hij daar oog in oog met zijn zus die slechts in haar ondergoed stond.....

Bovenaan