Julie's geheim

snoekkie

Nieuw lid
Julie's geheim

Dit is mijn 1e echte verhaal, dat ik al een poosje terug heb geschreven. Helaas is mijn Nederlands niet zo goed en heb ik niet zo'n groot schrijftalent, maar ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden.


Julie is 15, heeft lange blonde haren. Ze is redelijk klein voor haar leeftijd. Haar zus Mia is 13 en plast nog in haar bed. Samen met hun moeder leven ze in een grote woning op het platteland.

Steeds vaker dacht Julie eraan, hoe het zou zijn als zij nog luiers zou dragen. Op het internet had ze een beetje rond gegooglet en uitgevonden dat er zelfs volwassenen bestaan die graag luiers dragen. Ze dacht er aan, om een luier van haar zusje te nemen, om te testen hoe een luier zit. Het duurde alleen een tijdje totdat ze het lef had om er eentje te pakken.

Op een dag, toen haar moeder aan het boodschappen doen was en haar zus bij een vriendin aan het spelen was, liep ze naar haar Mia’s kamer en pakte een Drynite uit de kast. Gewapend met een luier in haar hand ging ze naar de badkamer en trok hem daar aan. De luier voelde heerlijk zacht aan en ze besloot hem aan te houden. Ze vond het een heerlijk gevoel om ermee te lopen, en ze zag in de spiegel dat je het bijna niet zag onder haar spijkerbroek. Aangezien het nog wel even duurde totdat haar moeder en zus naar huis kwamen, ging ze op de bank zitten en keek tv. Het was alweer een poosje terug dat ze naar de wc was geweest, dus haar blaas was ook redelijk vol. Ze dacht ‘Yolo’ en plaste in haar luier. Een heerlijk gevoel vond ze het. Na nog een poosje hebben te genoten viel Julie in slaap.

Plotseling ging de voordeur open en Julie’s moeder kwam binnen. Toen ze de woonkamer binnen liep zag ze haar 15 jarige dochter op de bank vredig aan het slapen liggen. ‘He? Het lijkt wel of Julie een dikkere kont heeft gekregen?’ dacht moeder. Ze keek van wat dichterbij en warrempel, het leek wel of Julie een luier droeg. Ze schudde Julie wakker en vroeg haar of ze een luier om had. Julie schrok zich dood. Haar moeder wist genoeg en trok Julie’s broek naar beneden en zag dat ze er ook nog in geplast had…
Julie zei: ‘sorry mam ik vind het lekker om een luier te dragen.’ Moeder pakte haar bij haar arm en sleurde haar mee naar Mia’s kamer en legde haar daar op het verschoonkussen. Daar ververste ze de luier en deed haar een Tena om. Julie vond het fijn om door haar moeder verzorgt te worden en zei dat haar ook. Moeder antwoorde terug met ‘Ja, als jij er gelukkig van word doe ik het vaker.’ Julie was blij. Blij dat ze haar liefde gevonden had en het ook nog is geaccepteerd werd.

Maar toen wisselde haar stemming opeens, toen ze eraan dacht dat Mia haar misschien wel zou uitlachen. Haar moeder, merkte dat er iets mis was en vroeg wat er was. Julie zei het en toen begon moeder heel hard te lachen. Maar Julie toch, Mia heeft dezelfde gevoelens als jij, maak je maar geen zorgen.
En ja hoor, toen Mia thuis kwam werd ze door moeder mee naar boven genomen en kreeg ze ook een Tena om. Dit was het begin van een hele fijne tijd voor Mia en Julie.
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
kan een leuk begin zijn van een heel goed verhaal

en trouwens ik heb geen storende fouten in spelling of zinsopbouw gezien dus ga vooral door je doet het prima

gr LL
 

diapeetje

wanne change me?
proficiat met je eerste verhaal, echt mooi.

mss kan je een vervolg schrijven over hoe Mia het ontdekte? of over een belevenis van beide zussen in een luier ... ;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Lolnoobdegekke Zijn julie behaard in luier streek? Pub 174
T Julie J 5
P Hoeveel soorten pampers hebben julie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
wetboy1985 'Geheim' verteld aan Vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Ilikemydiaper Weet iemand van je geheim? En hoe is dit. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
Rind Het Geheim van Jonathan G 26
friendly Het Geheim Van De Reuzenplaneet G 9
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
thommy Luier geheim tegenover mijn vriendin Pub 15
L geen geheim meer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Artemis PRIVACY: Het Geheim van Marieke Zwart 16+ Verhalen 55
justaman geheim vertellen .nl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
P mijn vriendin men grootste geheim verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
luierfan_boy Joshua en het Geheim. J 31
Ivy Mijn geheim M 1
bluesbrother1984 het GROTE GEHEIM G 4
T 2 meisjes 1 geheim (deel 2) (18+ DL, ML, TL, WL, NL, VN, SL) 16+ Verhalen 15
DL_Michel Mijn geheim M 1
A 2 Meisjes 1 Geheim (18- TB, ML, TL, WL, NL, PL, BP) 1 t/m 9 10
DL_Michel Verhaal Klaar BEATRIJS GEHEIM B 0
L Haar Grote Geheim H 7
Bovenaan