Kalver(luier)liefde

lezer77

Gewaardeerd Lid
Een vervolg op "Een wens die in vervulling gaat" en "Tessa's verlangen." Deze verhalen moet je eerst lezen om dit verhaal helemaal te begrijpen. Ik heb nog geen complete verhaallijn in mijn hoofd, maar dat verzin ik wel.


Of het realistisch is weet ik niet, maar ik heb verzonnen dat Taco en Tessa na hun geluierde uitstapje naar de dierentuin verliefd op elkaar zijn geworden.

Deel 1: ze kunnen niet wachten. Niet op de luiers en niet op elkaar.

Het was woensdagochtend. Taco zat weer op school nadat de zomervakantie was afgelopen, maar hij was er niet de hele tijd bij met zijn hoofd. In de vakantie had hij samen met Tessa ene hele zaterdagmiddag in een luier rondgelopen en waren ze samen met Yvonne naar de dierentuin geweest. Komende middag wilde hij dat weer, want het was al weer veel te lang geleden. Hij dacht nog vaak met veel plezier terug aan die middag dat hij onverwacht bij Yvonne moest gaan lunchen en haar zoontje Martijn daarna meteen naar buiten ging. Zo kon hij lekker de hele middag luiers volplassen. Deze keer wilde hij meer. Hij wilde dit samen met Tessa doen... In een flits betrapte hij zichzelf erop dat hij weer zat weg te dromen. Dit was al een stuk minder geworden nadat zijn heftige velangen naar luiers eindelijk echt gebeurde. Het viel zijn meester nog het meeste op, die er niets van begreep. 'Nee, natuurlijk begrijpt u dat niet,' dacht Taco bij zichzelf, 'maar ik ga niet vertellen dat het door de luiers komt.' Hij ging weer aan het werk en dacht niet meer aan luiers. Totdat hij vlak voordat het tijd was om naar huis te gaan ineens moest poepen. 'Dit gaat niet door de WC gespoeld worden,' dacht Taco, 'dit komt in een luier terecht.'

Tessa verging het niet veel anders. Ze was nog veel blijer dan dat Taco was met dat ze nu wist dat ze niet de enige op de wereld was die van luiers hield. Wat ze nog veel fijner van was dat ze een vriendje had met wie ze die gevoelens kon delen. Het allermooiste vond ze natuurlijk dat ze een lieve buurvrouw had die ze ook echt een luier om deed. Het was weer woensdag en ze had al vaker met Taco afgesproken in plaats van met haar vriendinnen. Nu wilde ze dat weer. Ze had de dag ervoor Mariska op bezoek gehad en die vroeg tijdens het speelkwartier aan Tessa of ze 's middags bij haar wilde komen. "Ik heb eigenlijk al met Taco afgesproken," loog ze. Ze was het wel van plan, maar had het nog niet gevraagd. "Zo zo, zijn jullie verliefd soms?" antwoordde Mariska op een beetje plagerige toon. Tessa bloosde. "Geeft niet hoor. Mijn moeder heeft me uitgelegd dat dat heel gewoon is," ging Mariska verder, "ik mocht mijn zus ook niet plagen toen ik haar met Rik, die jongen uit groep 8, op de bank zag knuffelen. Die twee konden niet van elkaar afblijven. Ga maar lekker met hem spelen, dan zien wij elkaar later wel weer." Ze knuffelden elkaar daarna eventjes.

Toen Tessa later thuis zat te lunchen moest ze op haar beurt ook ineens ontzettend nodig poepen. 'Rustig blijven,' dacht ze bij zichzelf, 'want als de anderen dit doorhebben moet ik wel naar de WC gaan. Straks ga ik naar Yvonne en dan ga ik weer even heerlijk vies doen...' Nadat ze de tafel hadden afgeruimd ging de bel. Tessa deed open, en wie stond daar? Taco! Ineens kreeg ze een vreemd gevoel in haar buik en tegelijkertijd was ze ontzettend blij om hem te zien. Snel bleek dat Taco net zo blij was. Hij deed een stapje in haar richting en sloeg uit zichzelf zijn armen om haar lijf. Tessa deed meteen hetzelfde en gaf Taco een kusje op zijn wang. "Nou nou, wat een klef gedoe," klonk het ineens van verderop in de gang. Het was Tessa's moeder. Ze vond hen toch nog een beetje te jong voor zulk soort dingen, maar wist ook wel dat ze het niet kon verbieden.

Taco stelde aan Tessa voor dat ze haar jas pakte en mee naar buiten ging. "Veel plezier," zei Tessa's moeder. Toen ze buiten stonden zei Taco dat hij met een slim omweggetje naar Yvonne wilde gaan. "Onze ouders hoeven nu even niet te weten dat we bij Yvonne zijn," zei hij, "want dan gaat het te veel opvallen." "Goed dan, maar maak het omweggetje niet te lang," fluisterde Tessa, "want ik moet heel nodig poepen. Mijn moeder wordt zeker boos als ze merkt dat ik in mijn onderbroek heb gepoept." 'En nog veel bozer als ze het in een luier heeft gedaan,' dacht Taco, 'maar daar komt ze nooit achter.'

Het leek erop dat niemand ze had gezien toen ze bij het huis van Yvonne de tuin inglipten. Hand in hand liepen ze naar de achterdeur. Toen ze binnen kwamen bleek dat Yvonne ze wel had verwacht. Toch moest ze even een ernstig gezicht trekken. "Er zitten nog maar twee luiers in het pak en dan zijn ze op," zei ze. "Dus dit wordt de laatste keer," vroeg Taco, een beetje teleurgesteld. "Nee, natuurlijk niet," antwoordde Yvonne en streelde even door Taco's haar. "ik koop vanmiddag gewoon nieuwe." "Mogen we dan nu wel zo snel mogelijk een luier om," vroeg Taco, "want we moeten allebei heel nodig poepen." Yvonne nam de kinderen mee naar boven, en de luiers lagen al klaar. Hun broek en onderbroek moesten helemaal uit, want Yvonne vond dat luier dragende kinderen geen onderbroek nodig hadden. "Volwassenen trouwens ook niet," zei ze erbij, "want ik draag ook geen onderbroek als ik een luier om heb." Ze waren al weer bijna vergeten dat Yvonne zelf ook van luiers hield. Samen gingen ze op het logeerbed liggen en het bleek dat ze Yvonnes hulp helemaal niet nodig hadden bij het omdoen van hun luier. "Als jullie je broek en schoenen weer aangetrokken hebben, wacht dan nog even met poepen," zei Yvonne. Ze waren enorm verbaasd, maar het zou al snel duidelijk worden waarom ze moesten wachten. Later zou blijken dat het flink langer zou duren en dat de reden waarom tot een beetje paniek leidde.

wordt vervolgd


*edit* ik had vergeten dat het uitstapje naar de dierentuin in de zomervakantie was. Het verhaal is aangepast om dat gelijk te trekken.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Ik merk trouwens dat ik een fout gemaakt heb in de tijdlijn. Hierdoor zal ik e.e.a een klein beetje moeten aanpassen.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
voor wie van poepluiers houdt...

Deel 2: in de supermarkt

Tessa en Taco hadden hun kleren weer aan en ze wilden het liefst meteen hun luier volpoepen, zo nodig moesten ze. "Waarom moeten we eigenlijk wachten," vroeg Tessa. "We gaan het een beetje spannender maken vandaag," zei Yvonne, "want ik ga jullie meenemen met het kopen van de luiers. Hou het nog maar even vol tot we in de winkel zijn, dan mogen jullie daar je luier volpoepen." Hier schrokken ze toch wel een beetje van. "Ook wel spannend evengoed," zei Taco opeens. Ze gingen er mee akkoord, helemaal omdat Yvonne een heel leuke verrassing voor ze had als het ze lukte. "Ik bel nog wel even met de moeder van Marcel, want Martijn is bij hem aan het spelen. Hij raakt anders helemaal in paniek als hij ineens aan een vaste deur komt. Willeke neem ik gewoon even mee."

Yvonne had een supermarkt uitgekozen waar ze niet zo vaak kwam en die wat verder weg was. De autorit duurde daardoor wel een beetje langer en Taco en Tessa hadden het heel moeilijk om hun poep op te houden. Ze pakten elkaar steeds vast en konden bijna geen moment stilzitten. "Oeh... het doet zelfs een beetje pijn," zei Taco. Bij de winkel aangekomen waren ze blij toen ze het toegangshekje voorbij waren. Yvonne had haar handen al vol aan het voortduwen van Willekes buggy, dus Taco en Tessa moesten het winkelwagentje bedienen... richting de luiers! "Ik hoef niet eens te blijven staan," fluisterde Tessa tegen Taco, "het glijdt er makkelijk uit." Met iedere stap die ze zette vulde haar luier zich met een heerlijk warme brei. "Hmm jaah, lekker hè," antwoordde Taco zacht, "bij mij kan het geen kant op, ik moet het zelfs wat naar de voorkant duwen om alles kwijt te kunnen." Tessa keek eventjes om zich heen of er niemand keek en drukte even tegen Taco's kont aan. Hierdoor kwam de poep ook voorin zijn luier terecht en kon hij nog een laatste beetje kwijt.

Het winkelwagentje werd gevuld. Een pak luiers in de grootste maat en een pak in de maat van Willeke. Verder billendoekjes, talkpoeder, zalf, peutertandpasta en een flesje met een speen. Bij het afrekenen keek de kassière enkel een beetje vreemd op toen ze het pak grote luiers langs de scan haalde, maar zei er verder niets van. Toen ze weer in de auto stapten keken Taco en Tessa elkaar glimlachend aan. Bij hen allebei werd de poepvulling nog eens extra fijngeplet en hun luiers zaten nu van voor tot achter helemaal vol. "Zo, zo, jullie hebben goed je best gedaan," zei Yvonne toen ze weer op weg waren, "er hangt een flinke poeplucht in de auto hier."

Ze waren al gauw weer terug. Taco en Tessa hadden weer genoeg van hun poepluier en ze wilden maar 1 ding: onder de douche en een schone luier om. Yvonne zette de auto neer. Tessa en Taco stapten uit, Yvonne haalde de tas vol luierboodschappen uit de kofferbak en nam Willeke op haar arm. Bijna waren ze bij de voordeur aangekomen toen er ineens een stem achter hen op verbaasde toon zei "Huh, waar zijn jullie nou geweest?" Toen ze omkeken stonden ze oog in oog met de moeder van Tessa. "Ik denk dat ik maar even mee naar binnen loop," zei ze.

De paniek was op het gezicht van Tessa af te lezen.


wordt vervolgd
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Ze biechten alles op.

Deel 3: een bekentenis

Tessa's moeder liep achter de anderen aan het huis binnen. Toen ze naar haar dochters kont keek viel direct een verdikte laag op. Het leek wel of ze een luier om had. Bij het ophangen van haar jas kwam de rand van haar broek in zicht en bleek dat Tessa's luier een paar centimeter boven haar broek uitstak. In de woonkamer aangekomen zei haar moeder tegen Tessa dat ze haar broek naar beneden moest doen. Vol schaamte stond ze even later met haar broek op haar enkels. Taco had enorm medelijden met Tessa en hij liet zelf ook maar zien dat hij een luier onder zijn kleren aan had. "Jullie allebei helemaal uitkleden," zei Tessa's moeder op strenge toon, "alleen die luier hou je aan." Daar stonden ze dan. Bijna naakt met alleen een luier aan, en ze moesten zichzelf aan alle kanten laten zien. Op verschillende plaatsen op hun benen, rug en buik waren heel duidelijk wat bruine vlekken te zien. Tessa's moeder trok een gezicht alsof ze in oorlogsstemming was. "Wat heeft dit allemaal te betekenen? Waarom loopt mijn dochter als een baby in een luier rond en... iew! Je hebt hem bovendien helemaal volgepoept," zei ze, "en dat is nog niet alles. Die jongen doet vrolijk mee en dat alles onder toeziend oog van mijn buurvrouw!"

De tranen liepen bij Tessa over de wangen. Het werd haar te veel. Ze begon te vertellen. Ze vertelde dat ze eerst heel erg trots was toen ze niet meer in bed plaste en geen luier meer nodig had. Ze vertelde dat ze op een gegeven moment naar de luiers terug begon te verlangen. Dat ze ging fantaseren hoe het was om zich weer helemaal als een baby te gedragen. Yvonne nam het over. "Ik heb haar Willeke een keer laten verschonen. Dat bleek ze heel goed te kunnen. Ik ben even de kamer uitgelopen en toen ik terugkwam had ze een luier van een grotere maat uit het pak gehaald en die hield ze onder haar rokje. Ze zei dat ze even weer wilde voelen hoe het was, waarop ik een grapje maakte en zei dat dat moeilijk ging met haar onderbroek er tussen. Tot mijn verbazing trok ze die juist uit en toen heb ik haar de luier omgedaan." Wat er toen de rest van de middag was gebeurd kon Tessa's moeder wel raden.

"Nu ben jij aan de beurt," zei Yvonne tegen Taco. Hij vertelde dat hij al zo lang als hij zich kon herinneren naar de luiers terug verlangde. Hij vertelde dat hij een keer bij Yvonne had gelogeerd en dat hij heel onverwacht in bed had geplast. De keer daarop kreeg hij een luier aangeboden, wat hij natuurlijk meteen aannam. Dat hij het lekker vond probeerde hij verborgen te houden, maar dat lukte op een gegeven moment niet meer. Toen hij stom toevallig een keer bij Yvonne kwam te lunchen op een woensdag had ook hij een hele middag een luier om gehad. Het genot was op zijn gezicht af te lezen toen hij dit nog eens navertelde. Alleen dat baby-gedoe, daar had hij niets mee. Hij wilde gewoon lekker luiers dragen.

Tessa en Taco vertelden vervolgens samen dat het allermooiste wat ze er aan vonden dat ze iemand hadden gevonden met wie ze de gevoelens konden delen.

"Ik blijf het maar een beetje raar vinden," zei Tessa's moeder, "maar als Tessa hier gelukkig van wordt ben ik de laatste die dat tegen houdt." Ze was al heel wat minder boos nu ze er wat meer van begreep. Yvonne legde uit dat deze kinderen zeker niet de enige op de wereld waren die met dit soort gevoelens rondlopen. Op internet kon ze een hoop informatie vinden. "Genoeg gekletst nou," onderbrak Tessa de boel, "ik begin het koud te krijgen. Ik wil lekker onder de douche, dan een schone luier om en dan lekker met Taco knuffelen." Ze zei dat ze niets anders wilde dan bij hem in de buurt zijn en dat ze een raar soort kriebels in haar buik voelde als ze naar hem keek. "Hee, heb jij dat ook," zei Taco, "ik voel precies hetzelfde als ik jou zie en ik kan dan ook alleen maar aan knuffelen denken." "O hemeltje," zei Yvonne, "weet je wat dat betekent? Jullie zijn verliefd op elkaar! Maar nu eerst naar boven."

"Vertel eens Yvonne," zei de moeder van Tessa, "wat heb je eigenlijk gekocht?" waarna ze wees op de boodschappentas. "Zal ik je boven laten zien," antwoordde ze, "maar het zijn allemaal spulletjes die we goed kunnen gebruiken." Boven aangekomen wilde Tessa al naar de badkamer lopen. "Daar komt niets van in, Tessa," zei haar moeder tegen haar, "Taco mag best onder de douche kruipen maar met jou heb ik andere plannen. Jij wilt zo graag baby zijn en een baby kan zichzelf niet schoonwassen. Ik ga jou verschonen!" In de logeerkamer werd een zeiltje op het bed gelegd en de billendoekjes, de zalf, het talkpoeder en een teiltje met lauw water werden klaargelegd. De plakkerige bruine brei werd overal afgewassen en Tessa genoot met volle teugen van dit alles. Ze had niet door dat er af en toe wat geluidjes uit haar keel kwamen waaruit je op kon maken hoe lekker ze het wel niet vond.

Taco was intussen onder de douche vandaan gekomen en zag hoe zijn lieve vriendinnetje lag te genieten. Hij kreeg weer die vreemde kriebel in zijn buik. Het was net op het moment dat ze met zalf werd ingesmeerd en met talkpoeder werd bestrooid. Toen kwam de luier er aan te pas, die onder haar kont werd geschoven. Wat toen kwam vond hij nog steeds het mooiste: het moment dat de luier tussen haar benen omhoog getrokken werd. De plakstrips werden vastgemaakt en ze moest gaan staan. Ineens zag hij dat Yvonne een rompertje in de lucht hield! Tessa kreeg een grijns van oor tot oor op haar gezicht. Het rompertje werd over haar hoofd getrokken en de drukkertjes onderin werden vastgemaakt.

Taco droomde een beetje weg bij het zien van dit alles. Tessa en de twee vrouwen keken hem ineens een beetje vreemd aan. Wat was er toch?


wordt vervolgd
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
luierdromer zei:
Wacht vol ongeduld op een vervolg.https://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/duim.gif
Gelukkig maar. :D Ik was al bang dat er helemaal geen reacties meer zouden komen. Het vervolg is al in de maak.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Een kort deel waarin verschillende dingen gebeuren, en weer een mooie cliffhanger.

Deel 4: nog een geheim dat sneuvelt

"Hee Taco," zei Tessa, "wat is je piemel ineens groot geworden." Taco schrok hier een beetje van. Hij had inderdaad een keiharde lul. Normaal gesproken gebeurde dit alleen als hij in bed lag en ermee ging spelen. Dat deed hij vaak en sinds hij zijn luiergevoelens met Tessa kon delen nog vaker. Nu gebeurde het ineens zonder hem aan te raken en hij was harder dan hij ooit geweest was. "Ik schaam me dood," zei Taco. "Dat is helemaal niet erg joh," zei Yvonne, "zoiets gebeurt nou eenmaal als je aan iets denkt of iets ziet wat je prettig vindt. Het is toch lekker?" Dat kon Taco toegeven, alleen met zo'n harde pook kon hij geen luier om krijgen en dat wilde hij nu juist. "Gewoon wachten tot hij gezakt is," zei de moeder van Tessa. "Kom Tessa," ging ze verder, "wij gaan jou eventjes verder in je babykleertjes hijsen. O, kijk, ik zie dat er ook een leuk flesje met een speen in deze tas zit. Die hebben jullie dus ook gekocht. Dan ga hem zometeen lekker met limonade vullen en dan gaat mijn kleine meid lekker zoet op de bank zitten met haar drinken." Tessa straalde. "O mam, dit is de leukste middag die ik ooit gehad heb," zei ze.

"Wacht eens eventjes," zei de moeder van Tessa ineens, "hoe kan Tessa eigenlijk bij Taco het verschil weten tussen slap en stijf?" Het was wederom tijd voor een bekentenis. Tessa en Taco vertelden dat ze in de zomer al eens eerder samen een luier om hadden gehad en deze hadden ze ook volgepoept. "Toen we later onder de douche wilden bedacht ik dat we dat wel samen konden doen," zei Tessa op het laatst. Ze zei er maar niet bij dat ze het eigenlijk een beetje eng gevonden had, maar dat ze zo nieuwsgierig was hoe een naakte jongen eruit zag dat het haar eventjes niets kon schelen. Tessa's moeder keek een beetje bezorgd, maar was gerust gesteld toen ze uitlegden dat ze niet aan elkaars geslachtsdelen hadden gezeten. Daar vond ze de kinderen toch echt nog wat te jong voor.

Taco's erectie was inmiddels weer wat gezakt. Yvonne had al een luier klaargelegd en Taco ging er op liggen. Hij werd ook lekker met zalf ingesmeerd en daarna bepoederd. Toen kon zijn luier worden dichtgevouwen en vastgemaakt. Aangekleed en beneden aangekomen zag hij Tessa al op de bank zitten en uit haar flesje drinken. Voor hem stond een gewoon glas limonade klaar. Hij dronk het op en ging lekker tegen Tessa aanzitten. Al gauw gingen de armpjes om elkanders lijf en Tessa fluisterde iets bij Taco in het oor. "Ben jij mijn pappie," zei ze. "Natuurlijk," fluisterde hij terug. Ze gaf hem een kusje op zijn wang. "Ik vind je lief, pappie," zei ze zacht. Daarna deden ze hun ogen dicht en zeiden lange tijd niets meer tegen elkaar. Ze hadden niets in de gaten van wat er zich in hun omgeving gebeurde. Tessa's moeder was al lang naar huis gegaan en Yvonne was ook iets anders gaan doen.

Op een gegeven moment moesten ze natuurlijk ook plassen. Dat deden ze gewoon, zonder het tegen elkaar te zeggen. Net toen Tessa in haar luier zat te plassen werd de stilte ineens ruw verstoord. "Hee Tessa," zei een kleuterstem ineens op lacherige toon, "heb je je nou als baby verkleed? En je hebt zelfs een luier om!" Taco en Tessa deden verschrikt hun ogen open. Martijn stond voor hun neus.


wordt vervolgd
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Het vervolg hierop moet ik nog helemaal bedenken. Ik twijfel nog even tussen twee dingen. Aan de ene kant kan Martijn nieuwsgierig worden en zelf ook weer eens een luier om willen. Ook een idee is dat hij het een beetje stom vindt en het, tegen de wens van zijn moeder in, op school aan zijn beste vriendje vertelt. Die houdt ook zijn mond niet en binnen een week weet de hele school van hun geheim. Met alle gevolgen van dien.

Zeg het maar, wat vinden jullie het leukste?
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Een mooi hoofdstuk, waar inderdaad het nodige samenkomt.
Benieuwd of en zo ja, wie er wat uit gaat leggen aan Martijn.
En hoe hij reageert.
Op je vraag, zou ik zeggen.
Dat hij van Yvonne de vraag krijgt, of hij ook een luier wil.
En dat hij bedenktijd vraagt.
En het uiteindelijk wel doet.
Mocht het toch, vertellen op school worden, dan kan je de pesters straffen.
Door ze op school verplicht zelf luiers te laten dragen.
Die ze dan ook moeten gebruiken.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
[quote author=luierdromer]
Mocht het toch, vertellen op school worden, dan kan je de pesters straffen.
Door ze op school verplicht zelf luiers te laten dragen.
Die ze dan ook moeten gebruiken.
[/quote]

Daar had ik nog niet eens aan gedacht, wel een goeie trouwens. Het zullen dan twee pesters zijn die dan voor de keus worden gesteld tussen een lichte straf en excuses aanbieden of een zware straf. De een kiest eieren voor zijn geld, maar de ander is te trots om excuses aan te bieden. Daarna krijgt hij pas zijn straf te horen. Hij probeert nog terug te krabbelen als hij hoort wat het is, maar het is definitief: een maand lang 24/7 luiers dragen. De WC is verboden terrein. Aan het eind is hij niet zindelijk meer en duurt het nog weken voor hij echt helemaal van de luiers af is.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Martijn kan zijn mond niet houden

Deel 5: publieke vernedering

Tessa had geen keuze. Ze legde het maar gewoon uit. "Ja, Martijn, ik ben inderdaad voor baby aan het spelen," zei ze op een wat pinnige toon, "en ik heb een luier om, want dat hoort daar gewoon bij. Dat vind ik trouwens ook gewoon lekker. Toen je nu net aan kwam lopen zat ik hem heerlijk vol te plassen." Ze hield expres haar mond over Taco, die moest maar voor zichzelf spreken. Taco kende Martijn inmiddels goed en wist dat dit jongetje niet zo goed was in geheimen bewaren.

Yvonne was inmiddels de kamer binnengekomen en probeerde zo goed mogelijk uit te leggen wat er aan de hand was. Dat er nu eenmaal mensen bestonden die voor hun plezier luiers dragen en dat daar niets mis mee was. Martijn begreep er helaas niet zo veel van. Hij moest wel beloven dat hij hier op school niets over mocht vertellen. Deed hij dat toch dan zwaaide er wat. Taco en Tessa begrepen wel waarom: een van de jongens uit groep 2 had een oudere broer die al in groep 8 zat. Dat was een ontzettende pestkop, tot spijt van zijn ouders en leerkrachten. Al jaren onderging hij af en toe een fikse straf en dan was het weer een tijdje over, maar in de loop van de tijd ging hij toch weer de verkeerde kant op. 'Als dat maar goed gaat,' dacht Taco. Martijn ging op zijn kamer spelen en toen waren ze gelukkig weer eventjes met hun drieën. "Goed dat jullie niets over mij gezegd hebben," zei Taco, "want ik krijg echt problemen met Sander als Martijn zijn mond niet houdt." "Of die vriend van hem, Dennis," zei Tessa, "die kan er ook wat van, zeker als ze met z'n tweeën zijn." Yvonne bedankte ze alvast voor de waarschuwing, en zei dat ze zo snel mogelijk met hun leerkracht moest gaan praten als ze werden lastiggevallen.

Het kwaad geschiedde. Martijn kon zijn mond niet houden tegen Bas, zijn beste vriendje, en vertelde op een beetje lacherige toon dat hij zijn buurmeisje als baby verkleed op de bank had gezien. "Had ze ook een luier om," vroeg Bas. "Ja," zei Martijn, "en ze zei dat ze dat lekker vond. Ze had er zelfs in geplast." De twee jongens rolden over de grond van het lachen. "Maar niet doorvertellen," zei Martijn, "want ik krijg ontzettend op mijn donder als mijn moeder hier achter komt." In het weekeind kon Bas echter ook zijn mond niet houden en vertelde het aan Sander, zijn oudere broer. Die kreeg glimoogjes. "Wauw, dat is interessant," zei hij enthousiast, "die meid ga ik eens goed te pakken nemen. Dat vriendje van haar zal het natuurlijk voor haar opnemen, dan pak ik die er meteen bij."

Op maandag gebeurde er nog niets, maar dat was omdat het nieuws zich nog eventjes moest verspreiden. Dinsdag tijdens het speelkwartier brak de hel los voor Tessa. Een grote groep uit de bovenbouw verzamelde zich in een halve kring en Sander stond daar samen met zijn vriend Dennis voor. "Tessa, waar ben je," vroeg hij aan de groep. Ze werd naar het midden gehaald en de hele groep kreeg het nieuws even te horen. Iedereen moest lachen en Tessa werd flink uitgejouwd. Taco stapte naar voren en liep op de jongens af. "Waar ben je nou mee bezig man," zei hij kwaad, "gaan wij zo met jou om?" Dat had geen effect. De jongens moesten alleen maar harder lachen. "Nou nou," zei Sander, "ben je verliefd soms?" De omstanders riepen al snel "Taco is verliehiefd, Taco is verliehiefd" in koor. "Weet je Taco," zei Dennis daarop, "volgens mij doe jij ook wel eens een luier om. Daar zie ik zo'n mietje als jij wel voor aan." Taco kon echter goed toneelspelen. Hij trok een gezicht alsof hij geen flauw idee had waar Dennis het over had. Gelukkig zeiden de twee etterbakken daarop dat de voorstelling weer voorbij was.

Toen de les weer was begonnen hield de ellende niet op. Verschillende klasgenootjes liepen af te toe langs en fluisterden dingen in haar oor als "hee baby, moet jij geen schone luier?" en "moet jij geen slabbetje voor bij het eten?" De meisjes van haar tafelgroepje deden dat gelukkig niet. Ze waren eerder heel nieuwsgierig. "Kom dan vanmiddag na school maar mee naar huis," zei Tessa, "dan zal ik het uitleggen." Ze vertelde het hele verhaal, hoe het gekomen was en hoe ze hulp had gekregen van haar buurvrouw. Taco hield ze wederom uit de wind. Net voordat ze wilde vertellen dat ze door Martijn was betrapt werd er op de deur geklopt. "Tessa," klonk de stem van haar moeder, "hier is Martijn." "Laat maar binnenkomen," zei Tessa. Een huilend buurjongetje kwam binnen. "Sorry Tessa, ik heb het gehoord," zei hij "het is allemaal mijn schuld. Ik heb het aan Bas verteld en ik dacht dat hij zijn mond wel hield." Met horten en stoten kwamen de woorden uit zijn mond. "Kom eens hier," zei Tessa, "we gaan even lekker knuffelen." Martijn was nog steeds moeilijk te troosten. "Wat is er allemaal gebeurd dan," vroeg de moeder van Tessa, die er even bij was gebleven. De meisjes vertelden wat er die ochtend was gebeurd.

Toen de moeder van Tessa dat hoorde besloot ze meteen maatregelen te nemen. Ze belde de school en het schoolhoofd was woest. De jongens moesten de dag erna meteen op gesprek komen en hun ouders werden ingelicht. Ze mochten kiezen. Bij Taco en Tessa thuis langsgaan onder begeleiding van hun ouders, vervolgens hun excuses aanbieden en een lichte straf zou volgen. Geen excuses aanbieden betekende een veel zwaardere straf. Op de vraag wat de straf zou zijn kregen ze geen antwoord. Eerst moesten ze een beslissing nemen. Ze kregen er een week voor.

'Excuses aanbieden is voor die twee al zwaar zat,' dacht het schoolhoofd, 'dan volstaat een uurtje corvee wel. Als ze dat niet doen mogen ze zelf een tijdje in de luiers rondlopen.' Hij dacht wel dat die twee jongens zoiets konden bedenken en veronderstelde dat ze eieren voor hun geld zouden kiezen. Afwachten dus maar even.


wordt vervolgd
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
V Mijn luier vlog AB/DL Fotos 20
T Wat doen jullie tegen zweten in je luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
R Geur of reuk na luier VVV 7
harry6707 Luier maatje voorst Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan