Katelijne deel I ( 18- ML LG DL WL BL NL )

Lezers beoordelen dit verhaal tot nu toe met het volgende cijfer;

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 2,4%
  • 6

    Stemmen: 2 4,9%
  • 7

    Stemmen: 1 2,4%
  • 8

    Stemmen: 8 19,5%
  • 9

    Stemmen: 14 34,1%
  • 10

    Stemmen: 15 36,6%
  • Anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    41

Jasper-DL

The cake is a lie... :'(
luierfan_boy zei:
Nice verhaal, dat grote lettertype irriteerde me alleen een beetje :p
Ja, mij ook. Maar gewoon even uitzoomen was daar een mooie oplossing voor. ;)

Mooi verhaal en echt een super cliffhanger :D
 

Winfield

Privé berichten ontvangen vind ik prima en leuk
Re: Lettertype

Bedankt allemaal voor de reacties.

Met het lettertype was ik eerlijk gezegd nog mee aan het uitproberen, wat het mooist is, en wat het fijnst leest. Ik heb daarbij in ieder geval gekozen voor het lettertype "Times New Roman". En de grote, tja, ik zie dat het stoort, dus dat zal ik bij deze weer even iets kleiner gaan zetten naar 12pt (sorry Die-hard)

Je kan idd zelf ook in en uitzoomen via je instellingen van de internet browser.

Overigens een vervolg wordt weer aan gewerkt

Winfield
 

qawsedrf

Toplid
super verhaal.
ik zal alweer veel reacties en hoopte op een vervolg :D
maar ik zal nog even heel geduldig zijn ;)

wanner komt hij??

groeten,

qawsedrf
 

Winfield

Privé berichten ontvangen vind ik prima en leuk
Re: Katelijne deel VII ( 18- ML LG DL WL BL NL )

Katelijne hoorde hoe de voetstappen in de hal dichterbij kwamen. "Katelijn, ben jij dat?", hoorde ze de stem van haar vader vragen, en tegelijkertijd zag Katelijne hoe de deurklink van de deur van het toilet naar beneden ging.

"Ja ik ben het, wie anders", zei Katelijne vanaf het toilet.

"Ja nou, schiet even op dan, en waarom ga je niet boven naar de wc?", zei Katelijne's vader een beetje geërgerd.

"Ik voel me niet zo lekker papa", loog Katelijne en hoopte dat haar vader niet in de hal zou blijven wachten totdat ze klaar was.

"Hè jasses dan kun je toch boven op de wc gaan zitten", mopperde Katelijne's vader. "En waarom heb je de deur naar de garage openstaan, ik stook niet voor de muizen!", ging hij verder terwijl hij de deur met een klap dicht trok.

"Ik had de lamp nog laten branden, hè pap doe niet zo moeilijk en ga jij nou maar boven naar de wc ik zit nu hier en ik voel me niet lekker zei ik toch!", probeerde Katelijne zo overtuigd mogelijk te zeggen.

Ze hoorde hoe haar vader diep zuchtte en vervolgens nog wat binnensmonds mopperend de trap naar boven op liep.

Katelijne wachtte gespannen af tot dat ze boven haar vader de deur van de badkamer dicht hoorde doen. Ze aarzelde nu geen moment meer, stond op van het toilet, opende voorzichtig de deur en keek de hal in.

"Kust veilig", mompelde ze zachtjes tegen zich zelf. Ze pakte de grote plastic tas met luiers achter haar van de grond op en liep voorzichtig de trap op naar boven. Op de eerste verdieping aangekomen glipte ze langs de gesloten badkamer deur de tweede trap op naar de zolder richting haar kamertje.

Kennelijk hoorde haar vader hoe Katelijne de zolder trap op liep want hij mopperde vanaf de badkamer waarom hij nou perse boven naar de wc had gemoeten.

"Sorry pap, er kwam niks uit", ver onder schuldige Katelijne zich bij haar vader terwijl ze met een grote grijns op haar gezicht verder de trap op liep.

"Missie geslaagd!", zei Katelijne hardop tegen haar zelf en zette de plastic tas met luiers op haar bed, en ging er zelf naast zitten.

Ze liet haar handen over de plastic tas glijden, en bij het voelen van het grote pak luiers in de tas voelde ze ook meteen de warmte in haar onderbuik.

Voorzichtig tilde ze het pak luiers uit de plastic draagtas, het voelde zo goed en het gaf haar een ontzettend trots gevoel dat ze daar nu zat met haar eigen pak luiers op haar bed op haar slaapkamer.

Beneden hoorde Katelijne hoe haar vader op de badkamer het toilet doorspoelde. Snel stond ze op van haar bed en draaide de deur van haar slaapkamer op slot.

"Zo nu even privacy voor de kleine Katelijne", zei ze terwijl ze zachtjes en trots met twee handen op haar borst klopte.

Ze ging weer op haar bed zitten en zette het grote pak luiers op haar schoot. Ze bekeek de verpakking aandachtig. Het was een groot blauw, paarsig pak met handvaten er boven op net als een plastic draagtas. "Tena slip Maxi", las Katelijne, en ze telde acht donker blauw ingekleurde druppels op de verpakking.
Met haar vingers voelde Katelijne ondertussen over de bovenkant van het pak, en voelde door het plastic heen hoe de luiers strak gevouwen tegen elkaar opgevouwen lagen.

"Wow dat zijn er echt heel veel", dacht Katelijne en ze voelde zich zelf echt opgewonden raken. Een soort draaierig gevoel in haar buik kreeg ze ervan, alsof ze voor de eerste keer samen met een leuke jongen op haar bed zat, zo voelde het.

"Zouden ze passen?", dacht Katelijne. "Daar is maar één manier voor om achter te komen", en met haar vingers begon ze voorzichtig het plastic van de verpakking open te scheuren.

Als snel ontdekte ze dat ze de verpakking langs een voorgedrukte stippellijn voorzichtig open kon trekken net als bij haar pak DryNites, al was dit pak natuurlijk veel groter.
Het plastic scheurde nu gemakkelijk los, en de eerste luiers vielen met de rug naar boven als een soort waaier al naar buiten, klaar om uit de verpakking gehaald te worden.

Katelijne pakte de buitenste luier beet en probeerde deze voorzichtig uit de verpakking te trekken. Dat ging wat zwaar omdat de luiers behoorlijk strak op elkaar gepakt in de verpakking zaten. Maar naar een beetje wringen en trekken kreeg Katelijne het dan toch voor elkaar en zat ze met haar eerste grote luier in haar handen op haar bed.

Ze voelde het plastic van de buitenkant van de luier, en meteen voelde ze ook hoe dik de luier was. Het was echt heel wat anders dan een baby luier of een DryNites luier, deze was echt vele malen groter.

Katelijne liet de luier aandachtig door haar vingers glijden, en begon hem open te vouwen. De luier was in drie grote vouwen opgevouwen, en nu ze hem langzaam begon uit te vouwen zag ze nog beter hoe groot de luier wel niet was. Deze moest ze met gemak passen. De binnenkant van de luier was zacht, en Katelijne genoot van iedere contact en aanraking tussen haar vingers en de luier.

Ze legde de luier op haar bed en vouwde de zijflappen verder open. "Ik wil hem aan", dacht Katelijne en ze kreeg het gevoel dat ze nauwelijks nog kon wachten.

"Tijd om mijn pyjama aan te trekken". En ze stond op, knoopte haar spijkerbroek los en trok deze tegelijkertijd met haar slipje naar beneden en stapte met haar benen uit de broekspijpen.
Daarna knoopte ze de bovenste twee knoopjes van haar blouse los en trok deze over haar hoofd uit, ze had geen zin om alle knoopjes los te maken. Ze gooide de blouse op de grond naast haar broek, en nu stond ze in enkel en alleen nog haar topje en haar sokken voor haar bed.

Ze pakte de luier van haar bed, en hield terwijl ze nog rechtop stond haar benen een beetje uit elkaar en drukte de luier tussen haar benen. Dit was een fantastisch gevoel. Ze voelde, terwijl ze haar benen weer wat tegen elkaar aan kneep, hoe de luier als een dikke prop tussen haar benen zat.

Katelijne drukte met haar hand tegen de voorkant van de luier waardoor deze nu zachtjes tegen haar vagina aan begon te drukken. Dat gevoel deed Katelijne echt zweven in haar hoofd, dit was als in haar dromen, eindelijk het gevoel van een luier tussen haar benen.

Voorzichtig hield Katelijne haar benen weer wat uit elkaar en haalde de luier tussen haar benen weg en legde deze open gevouwen op de zijkant van haar bed, de kant met de plakstrips naar achteren.

Katelijne draaide haar nu om en liet zich midden boven op de luier zakken. Terwijl ze zo zat probeerde Katelijne de luier aan de voorkant om haar heen te vouwen. Dat ging niet echt gemakkelijk zo in deze houding, en even was Katelijne bang dat de luier toch te klein voor haar was.

"Ik kan me beter achterover op het bed laten zakken en mezelf de luier aan doen zoals bij een peutertje die verschoond wordt", dacht Katelijne en ze ging op haar rug liggen, trok haar benen op en liet haar voeten plat op de rand van het bed staan.

Ze lag nu met haar benen wijd op haar rug op bed, als een kleine peuter die verschoont ging worden. Met een beetje moeite schoof Katelijne de luier midden onder haar billen, en trok met haar handen de voorkant van de luier tussen haar benen door. Ze voelde nu hoe de voorkant van de luier strak aansloot tussen haar benen. De bovenkant van de luier kwam tot mooi een klein stukje onder haar navel.

Voorzichtig hield Katelijne met haar linker hand de voorkant van de luier in deze positie vast, en met haar rechter hand pakte ze de rechter flap van de luier en vouwde deze over de voorkant van haar luier heen.

"Eerst de twee onderste plakkers", zei Katelijne tegen zich zelf. Dit had ze al een paar keer op het luier forum gelezen, hoe andere luierliefhebbers dit deden. Nu was het dus zaak om de theorie goed in de praktijk te brengen, en ze peuterde de eerste plakstrip open en drukte deze vast op de voorkant van haar luier.

Nadat ze gewisseld had van hand herhaalde ze het zelfde met de linker flap van de luier, en drukte de tweede plakstrip stevig op zijn plaats. De luier zat nu echt lekker strak tussen haar benen, en het gevoel was voortreffelijk.

Katelijne plakte de overige twee plakstrips aan beide kanten goed op hun plaats, en bleef met haar benen wijd op haar rug op bed liggen. Ze voelde met haar handen over het plastic van haar luier heen, en drukte met haar rechter hand de luier wat strakker tegen haar kruis. Het plastic van de luier kraakte zachtjes bij deze beweging, en Katelijne voelde de opwinding weer naar haar hoofd stijgen, dit waren echt hele fijne gevoelens, het gaf haar een gevoel van echte ontspanning, alsof alle overige gedachtes helemaal van haar af gleden.

Even bleef Katelijne zo liggen wrijven over de luier tussen haar benen, en genoot van het heerlijke gevoel. Daarna kwam ze overeind en ging naast haar bed ging staan. Weer voelde ze even aan haar luier, en dit keer ging ze ook met haar handen over de achterkant van de luier langs haar billen heen.
De luier zat als een mooie zachte dikke prop tussen haar benen en over haar billen. Met een paar zachte tikjes sloeg ze met haar vlakke hand achter op de luier op haar billen, er was daarbij een leuk gedempt, zacht ploffend geluid te horen.

Katelijne liep naar de spiegel die bij haar op de kamer stond en bekeek zich zelf daarin. "Niet slecht voor de eerste keer een luier aan doen", en Katelijne bekeek trots het resultaat van de door haar zelf aangelegde luier in de spiegel.

Ze draaide een beetje voor de spiegel heen en weer, en ze vond het er eerlijk gezegd allemaal wel heel erg sexy uitzien. De luier was nu ze was gaan staan wel een klein beetje naar beneden gezakt, maar hij zat verder echt als gegoten.

Voorzichtig trok Katelijne de luier weer wat omhoog waardoor de luier weer lekker warm in haar kruis drukte. Ze pakte haar pyjamabroek van de stoel en trok deze aan. Bij het optillen van haar benen om in de pyjamabroek te stappen kraakte de luier zachtjes, en Katelijne genoot heerlijk van dat geluid.

Ze trok ook haar pyjamajasje aan en liet deze over haar pyjamabroek heen hangen en ging weer voor de spiegel staan. "Dat valt helemaal niet op", dacht Katelijne terwijl ze wrijvend met haar handen over haar billen zichzelf in de spiegel aan het bekijken was. En ze besloot daarop om haar luier lekker aan te houden en niet meer naar beneden te gaan.

Nu moest ze nog het pak luiers opruimen wat nog steeds op haar bed stond. En Katelijne besloot het pak zolang nog maar even los achter de schotten onder de schuine overkapping achter haar bed neer te zetten. Dat was voor eventjes wel een veilige plek bedacht ze zich zelf.

Katelijne hoefde alleen maar haar bed een beetje aan de kant te schuiven zodat ze deurtjes die in de schotten zaten open kon doen, hier achter bewaarde Katelijne ook nog haar laatste paar DryNites luiers in een opbergbox, maar die box was te klein om ook nog het pak Tena luiers in te bewaren. Daar moest ze dus nog even wat op gaan verzinnen.

Ze zette het pak luiers voor zo lang maar eventjes in de hoek en gooide er wat losse spulletjes omheen. Het pak stond op deze manier niet al te veel in het zicht, mocht er toch ineens iemand achter de schotten op haar kamer moeten zijn.

"Zie zo, dat is voorlopig wel even opgeruimd", zei Katelijne terwijl ze haar bed weer op haar plaats drukte.

Terwijl Katelijne zo bezig was geweest op haar kamer merkte ze al bijna niet meer dat ze een luier om had.

"Snel mijn tanden poetsen en dan lekker op bed GTST kijken", zei Katelijne en voorzichtig draaide ze deur van haar slaapkamer van het slot.

Ze luisterde even, maar het was stil op de bovenverdieping. Het enigste geluid wat er te horen was, was het geluid van de televisie beneden in de woonkamer waarop op de tune van het RTL weerbericht al te horen was.

"Mooi de kust is weer veilig", zei Katelijne en ze liep de trap af een verdieping lager naar de badkamer om haar tanden te poetsen.

Het traplopen gaf Katelijne weer een prettig gevoel, omdat ze bij ieder stap haar luier goed tussen haar benen voelde zitten.

Op de badkamer aangekomen poetste Katelijne snel haar tanden. Ze voelde dat de glazen sinas die ze eerder op de avond had leeg gedronken al aardig wat druk begon uit te oefenen op haar blaas. Normaal gesproken zou Katelijne na het tandenpoetsen nog even naar de wc gaan, maar nu keek Katelijne met de tandenborstel nog in haar mond naar de wc achter haar en dacht met een prettig gevoel, "die zal ik vanavond lekker niet nodig hebben..."

 

Winfield

Privé berichten ontvangen vind ik prima en leuk
Re: Katelijne deel VIII ( 18- ML LG DL WL BL NL )

Katelijne was na het tanden poetsen lekker op haar kamer in bed gekropen en had de televisie aangezet op RTL4. Precies op tijd voor het begin van Goede tijde slechte tijden.

Katelijne volgde de serie al vanaf dat ze een meisje van een jaar of acht was. In het begin was het meer om de reden dat ze dan lekker lang op mocht blijven, niet dat dat altijd mocht, maar toch iedere keer was mooi mee genomen. De laatste jaren was Katelijne de serie ook echt meer gaan volgen, en dat werkte verslavend.

Katelijne's moeder volgde de serie al sinds de eerste aflevering ervan ooit op tv was, dat was al ruim voordat Katelijne zelf geboren was.

Vroeger keken Katelijne en haar moeder 's avonds vaak samen naar Gtst, het was dan vaste prik haar vader en moeder met een mok verse zwarte koffie, en Katelijne zelf met een glaasje fris.
Vader kon zich altijd flink ergeren aan iedere avond Gtst, die keek veel liever het NOS journaal, maar hij hield zich meestal netjes in.

Tijdens Gtst werd er meestal ook geen woord gezegd, en de laatste tijd werd er zelfs tijdens de reclames ook al niet veel meer gekletst. Katelijne's moeder had er nog wel steeds een handje van om, 'hoewel Katelijne nu al veertien was' na afloop van Gtst te zeggen dat het tijd was om naar bed te gaan.

De laatste tijd was Katelijne dan ook steeds vaker op haar eigen zolderkamertje Gtst gaan kijken, net als nu.

Toch voelde het dit keer anders, ze had voor het eerst een 'echte' luier aan. Ze had al een paar keer met een DryNites luier aan in haar bed gelegen, maar dat voelde toch anders, meer gewoon als ondergoed.

Katelijne had op het luier forum gelezen over hoe je de buitenste katoenachtige laag voorzichtig van een DryNites luiers kon afscheuren, en ze had dit ook al zelf geprobeerd.

Het resultaat was dat je dan inderdaad het plastic van de luier voelde, iets waardoor Katelijne het al veel meer op een echte luier vond gaan lijken. Maar toch, het was dan nog wel een hele dunne luier en nog zonder plakstrips ook.

Katelijne had het dan ook nog niet echt gedurfd om te plassen in een een DryNites luier. Wel eens een paar kleine scheutjes, maar zodra als ze voelde dat ze ook maar iets aan het plassen was hield ze het meteen weer in, bang dat de luier dat niet zou houden.

De tune van Gtst klonk inmiddels al door de slaapkamer van Katelijne, en ze was lekker op haar bed onder de wol gekropen. Katelijne lag op haar rug, haar hoofdkussen dubbelgeslagen onder haar hoofd zodat ze de televisie goed kon zien.

Met haar handen lag Katelijne onder de de deken, ze hield ze onder de elastiek rand van haar pyjamabroek waardoor ze de luier goed kon voelen.
Het bleef een heerlijk gevoel om met haar handen zachtjes over de luier heen te wrijven en tegelijkertijd een beetje druk uit te oefenen op haar vagina. Het wond haar gewoon heel erg op, hoewel Katelijne zich bedacht dat bijna ieder ander mens dat vast heel erg vreemd zou vinden.

"Eigenlijk zou iedereen het gewoon eens moeten proberen", dacht Katelijne, "het kan toch bijna niet anders dan dat de meeste mensen dat gevoel ook heerlijk zou vinden?".

En ze bedacht zich hoe het zou zijn voor mensen die echt uit noodzaak een luier moesten dragen.
"Zouden die het stiekem ook niet gewoon ergens heel erg fijn vinden?".

Katelijne lag zo een tijdje te denken, terwijl ze genoot van het wrijven over haar luier. En ze merkte dat ze Gtst helemaal niet echt aan het volgen was.

Ze voelde wel dat de druk op haar blaas eigenlijk alleen maar toe begon te nemen.
"Zou ik het doen?", dacht Katelijne, "zou ik proberen een beetje in mijn luier te plassen?

Het idee alleen al wond Katelijne verder op, en haar hart begon er harder van te kloppen.
Katelijne deed haar benen een beetje uit elkaar en ze voelde met haar vingers aan de zijkant van de luier in haar lies.

Ze voelde hoe elastiekjes de anti lek randjes van de luier omhoog hielden. Als ze met haar vingers iets door drukte lukte het om binnen in de luier te komen, en ze voelde hoe heerlijk zacht dat aanvoelde.

Ook voelde ze dat ze van al het wrijven over de luier al behoorlijk opgewonden was geraakt, en dat het allemaal al een beetje vochtig aanvoelde daar binnen.

"De lek randjes staan erg hoog", dacht Katelijne terwijl ze haar vingers weer voorzichtig uit de zijkant van de luier liet glijden, "dat moet goed gaan, ik ga het doen".

Voorzichtig probeerde Katelijne haar blaas een beetje te ontspannen en tegelijkertijd ook een beetje te persen. Echt heel soepel ging dat niet en het voelde ook een beetje tegen haar natuurlijke gevoel in.

Katelijne voelde wel dat de druk van haar blaas richting haar plas gaatje toenam. De glazen sinas die ze eerder op de avond leeg gedronken had, hadden hun werk duidelijk goed gedaan. Haar blaas voelde echt wel vol aan.

Maar de natuurlijke reactie van Katelijne was om haar plas op te houden door het laatste stukje van haar plas gaatje als het ware een beetje dicht te knijpen.

Katelijne perste nog iets harder en probeerde zo goed als ze kon te ontspannen, en even voelde ze een soort van pijn scheut door haar blaas naar haar plas gaatje schieten. Ze voelde hoe een harder straal urine zich nu een weg naar buiten zocht recht haar luier in.

Katelijne schrok hier hier van, en als reactie kneep ze meteen haar benen bij elkaar en drukte beide handen in haar kruis om de straal urine weer te stoppen.

Het plassen stopte daardoor wel, maar Katelijne voelde ook hoe de scheut urine die wel ontsnapt was als een warme waterstraal een weg langs haar billen naar beneden zocht verder haar luier in.

Een beetje geschrokken tilde Katelijne meteen haar billen op en voelde met haar handen onder haar luier op de matras.

"Droog, de matras is droog!", dacht Katelijne blij en toch wat opgelucht.

Haar handen gleden terug over de luier en ze liet haar billen weer op de matras zakken. Katelijne voelde daarbij dat de luier nu wat warmer aanvoelde en iets dikker was geworden.
Ze zuchtte diep en genoot duidelijk van het gevoel wat haar echte ontspanning gaf.

De grootste druk was nu van de blaas van Katelijne af, en zachtjes probeerde Katelijne weer een beetje te plassen.
Dat ging nu al wat gemakkelijkere dan de eerste poging, en Katelijne voelde weer hoe een straal urine haar plas gaatje verliet en zich verder verdeelde over haar luier.

Katelijne hield daarbij haar beide handen op de voorkant van haar luier, en voelde hoe deze dikker en warme begon aan te voelen.

Het plassen voelde eerst nog aan als een grote straal wat haar lichaam verliet, maar een paar tellen later twijfelde Katelijne of ze eigenlijk nog wel aan het plassen was, of dat ze ermee was opgehouden. Ze voelden het namelijk niet echt meer.

Wel voelde ze duidelijke dat het natte gevoel van de urine in haar luier snel verdween, en het allemaal weer wat droger aan begon te voelen.

"Hmmm, dit is gewoon echt heerlijk", zuchte Katelijne in haarzelf, en ze ging zo in haar genot op dat ze even niet doorhad dat de deur van haar slaapkamer open ging en haar moeder binnen kwam.

"Katelijn meisje", zei haar moeder en ze liep verder Katelijne's slaapkamer in.

Katelijne schrok zichtbaar en ze ging meteen wat rechter op in haar bed zitten.

"hè Jezus mama, kun je niet even kloppen!", zei Katelijne boos en ze drukte haar dekbed meteen een beetje stevig om haar heen.

"Moet ik kloppen, hoezo dat Katelijne?", vroeg Katelijne's moeder een beetje verbaasd en ook wat achterdochtig.

"Ja, ik ben ook een beetje gesteld op mijn privacy, en ik ben geen klein meisje meer!", zei Katelijne.

Katelijne's moeder glimlachte om de in haar ogen toch wel wat wijze woorden van haar dochter.

"Ja je wordt al een echte puber", zuchtte ze en ze kwam bij Katelijne op de rand van haar bed zitten.

Katelijne's hart bonsde nu in haar keel, en ze voelde een klein beetje paniek in haar zelf opkomen.

"Zou mama niks merken nu, zou ze niks ruiken, zou ze niks aan me zien?", allemaal vragen die door haar hoofd heen schoten.

Katelijne's moeder leek de paniek van haar dochter niet echt op te merken, en ze legde haar hand op Katelijne's bovenbenen en wreef er een beetje liefkozend over heen.

Katelijne hield haar benen stijf tegen elkaar, en voelde daardoor hoe de natte luier als een dikke prop tussen haar benen zat geklemd. Voor haar gevoel verkleurde haar hoofd nu echt in de kleur van een overrijpe tros tomaat, en Katelijne kon niks anders hopen dan dat haar moeder maar niks zou merken.

Op de televisie was de reclame tussen de twee delen van Gtst inmiddels al begonnen, en hoe ironisch ook kwam nu net de reclame van Pampers en de droge billetjes voorbij.

"Kom je niet meer beneden goede tijden kijken?", vroeg Katelijne's moeder aan Katelijne.

Katelijne probeerde om zo normaal mogelijk over te komen, terwijl ze toch wel duidelijk de paniek om haar hart voelde.

"Ik vindt het zo in bed televisie kijken ook wel lekker", zei Katelijne terwijl ze haar schouders een beetje ophaalde.

"En bovendien ben ik ook gewoon moe", ging Katelijne verder in de hoop dat haar moeder niet al te lang zou blijven zitten zo naast haar op het bed.

"Ja ik weet het ook wel", zei Katelijne's moeder, "je bent niet meer dat kleine meisje, en je wil gewoon wat meer privacy, niet meer zo onder mama's vleugels".

"Over vanmiddag", ging Katelijne's moeder verder, "ik had je niet zo bij je arm mogen pakken, maar je moet ook begrijpen dat ik heel erg ongerust was, helemaal als je niks van je laat horen".

"Het is al goed mam, het spijt mij ook", zei Katelijne en hoopte daarmee de rede van haar moeder zo kort mogelijk te houden.

Even bleef haar moeder stil naar haar staren, en kneep daarna zachtjes in Katelijne's bovenbeen. Daarna stond ze op en leunde over Katelijne heen, haar handen steunen naast Katelijne op het bed en ze gaf haar dochter een zoen op haar voorhoofd.

Katelijne had het gevoel dat ze bijna verstijfde van angst nu haar moeder zo over haar heen hing, en zo dicht met haar handen naast Katelijne's geluierde billen op het bed leunde. Maar alles leek toch allemaal goed te gaan, haar moeder leek niks te merken en ging weer rechtop naast het bed staan.

De reclame op televisie was afgelopen en Gtst begon weer aan het tweede deel.

"Nou ik ga beneden maar verder kijken lieverd, het is me hier te koud", zei Katelijne's moeder en ze liep naar de deur.

"Je moet je broek niet zo op de grond gooien en netjes op de stoel hangen Katelijn", zei ze nog, en bukte zich om de broek op te pakken.

Even bleef ze gebukt stil staan, en pakte daarna Katelijne's slipje uit de spijkerbroek en hield deze in de lucht. "Heb je geen onderbroek aan Katelijne?"

Katelijne voelde dat ze weer van kleur verschoot en ze kon zo snel niets anders dan boos roepen, "mámmm!!".

"Oké oké je moeder gaat al naar beneden, dan heb jij je privacy, ik gooi hem wel even voor jou in de wasmand waar die thuis hoort", zei Katelijne's moeder. En ze gaf Katelijne nog even een knipoog voordat ze slaapkamerdeur achter haar dicht trok.





 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de zusjes deel 4 (laatste deel) X Y Z 0
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Glenda deel 4 en EPILOOG G 5
Similar threads


















































Bovenaan