Katelijne deel I ( 18- ML LG DL WL BL NL )

Lezers beoordelen dit verhaal tot nu toe met het volgende cijfer;

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 2,4%
  • 6

    Stemmen: 2 4,9%
  • 7

    Stemmen: 1 2,4%
  • 8

    Stemmen: 8 19,5%
  • 9

    Stemmen: 14 34,1%
  • 10

    Stemmen: 15 36,6%
  • Anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    41

Winfield

Privé berichten ontvangen vind ik prima en leuk
Ik zal proberen snel een vervolg te schrijven. Eerlijk gezegd heb ik nog geen idee wat ik in het vervolg wil laten gebeuren, dus daar ga ik nog eerst even over nadenken.

Bedankt voor het lezen en de reacties in ieder geval.
 
Re: Katelijne (dl tb) intro

sophie zei:
vooral die drynites, dat was ook mijn eerste ervaring, maar ook dat gevoel toen je je eerste echte luier in handen kreeg
Drynites waren ook mijn eerste luiers :p had ik bij de kruitvat gehaald (helemaal trillend), en daarna tena bestelt en bij de drogist opgehaald, heel spannend allemaal.
 

lisa600

Toplid
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Jammer dat er geen vervolg komt op dit verhaal was wel een leuk stuk winfield
Dus ik hoop dat je een vervolg maakt op dit verhaal
 

Winfield

Privé berichten ontvangen vind ik prima en leuk
“Oef, dat scheelde niet veel” besefte Katelijne terwijl ze met een bonkend hart en voor haar gevoel nog steeds rood hoofd naar haar kamerdeur staarde.

“Zou mama nu echt denken dat ik zonder onderbroek in bed lig en met mij zelf aan het spelen zou zijn?” Die gedachten alleen al gaf Katelijne toch wel een beetje het gevoel van schaamte.

Katelijne wist ook wel dat ze toch wel iets te onvoorzichtig was geweest door haar onderbroek zo naast haar bed te laten slingeren.
“Wat als haar moeder heel anders had gereageerd? Wat als ze boos was geworden en de dekens van haar af had getrokken? Wat als...?”

Al deze gedachten schoten door Katelijne’s hoofd. Het was gelukkig met een sisser afgelopen maar ze moest de volgende keer toch echt wel voorzichtiger zijn.

Katelijne voelde doordat ze haar benen nog altijd stijf tegen elkaar aangedrukt hield, hoe de met plas gevulde luier als een warme prop haar kruis verwarmde.

Voorzichtig liet Katelijne zich zelf weer onderuit in bed zakken en ging met haar handen weer onder de deken. Ze liet haar handen over haar pyjamabroek heen glijden en voelde hoe de luier nu toch wel echt duidelijker aanwezig was. De luier voelde behoorlijk dikker aan en moest nu zeker wel meer opvallen dan voordat ze deze had gevuld met haar plas.

Hoewel ze behoorlijk geschrokken was van het voorval zo even dat haar moeder ineens bij haar op de kamer stond won de nieuwsgierigheid het toch van de angst. Katelijne besloot uit bed op te staan om haar zelf nogmaals te kunnen bekijken in de spiegel.

Katelijne zette haar tv zachter en luisterde aandachtig of er echt niets te horen was. Het was stil. Voorzichtig kroop ze onder de deken vandaan en ging op de rand van haar bed zitten. Ze voelde nu duidelijk de aanwezigheid van de luier als een warme dikke prop tussen haar benen. Katelijne sloeg de deken verder aan de kant en voelde aan het matras. “Droog, de matras was droog”, dacht Katelijne verwonderd en opgelucht.

Nog altijd heel voorzichtig bij iedere beweging stond Katelijne op en meteen voelde ze hoe de luier nu tussen haar benen begon te hangen, nog enigszins door de pyjamabroek op zijn plaats gehouden.

Dit was een raar gevoel, en voelde toch heel anders aan dan de strakke droge luier die ze een klein half uurtje geleden nog aanhad. Het was toch echt de zelfde luier, alleen was die nu behoorlijk gevuld met een flinke plas van Katelijne.

Katelijne liep een paar passen naar de spiegel en voelde daarbij hoe de luier een klein beetje heen en weer wiebelde tussen haar benen.
Voor de spiegel draaide Katelijne wat heen en weer en bekeek aandachtig haar pyjamabroek, of beter gezegd de vormen die onder haar pyjamabroek zichtbaar waren.

Van de zijkant en van achter gezien viel het allemaal niet heel erg op, daarvoor zat Katelijne’s pyjamabroek toch echt te wijd.
Van de voorkant gezien leek haar kruis nu toch echt wel boller, en Katelijne voelde met haar handen over de pyjamabroek heen. Het voelde allemaal heerlijk zacht en zelfs nog wat warm aan.

Katelijne draaide nog een keer op zij richting de spiegel en tilde daarbij nu haar pyjamabroek zo hoog als ze kon in haar kruis omhoog.

Doordat haar pyjamabroek op deze manier nu strak tegen haar onderlichaam aandrukte werden de contouren van haar luier ineens wél heel duidelijk zichtbaar.

Ook voelde Katelijne op deze manier hoe de warme luier weer omhoog strak in haar kruis gedrukt werd. Het wondt Katelijne enorm op haar zelf zo te zien staan met een lekker dik luierkontje onder haar pyjama. Het gaf haar echt een zalig gevoel dat als een draaierige tinteling door Katelijne’s hele lichaam ging.

Katelijne genoot even van dit heerlijke gevoel en liet daarna haar pyjamabroek weer los. Meteen zakte de luier weer een stukje tussen haar benen naar beneden.

Katelijne ging nu een stap dichter bij de spiegel staan en ging met haar vingers achter de elastiek van haar pyjamabroek en liet deze een stukje zakken.
De luier van Katelijne werd nu zichtbaar in de spiegel. Met haar ene hand liet ze haar pyjamabroek nog een stukje verder zakken en met haar andere hand tilde ze haar luier een beetje omhoog. Hierbij zag Katelijne dat de voorkant en vooral de onderkant van de luier behoorlijk verkleurd was en er wat donker bruinig uit zag.

Katelijne wreef met haar hand over het plastic van het verkleurde deel van de luier. Het voelde bol en wat papperig aan. “Dat was natuurlijk haar plas die door de luier in een soort van gel was omgezet” dacht Katelijne.

Katelijne liet de luier weer los waardoor deze weer wat begon te hangen. Ze voelde nu met haar hand aan de onderkant van haar luier in haar lies en duwde voorzichtig haar wijsvinger naar binnen. Ze duwde het anti-lekrandje naar beneden en voelde nu hoe de binnenkant van de luier wat klam maar toch droog aanvoelde.
Katelijne duwde haar vinger nog wat verder de luier in, en trok ter hoogte van het plasgaatje haar spleetje een beetje open. Ze voelde hierbij hoe een dikke druppel urine langs haar vinger naar beneden gleed en zijn weg verder vond in de luier.

Katelijne schrok hier een klein beetje van en liet haar spleetje weer los en haalde haar vinger uit de luier. Ze hield haar wijsvinger nu opgestoken voor haar gezicht en zag dat deze vochtig was. Instinctief hield Katelijne haar wijsvinger nu onder haar neus en rook eraan. Een scherpe lucht van urine drong hierdoor haar neus binnen. Katelijne wist niet goed of ze dit nu vies vond of dat het haar opwond, de gevoelens in haar hoofd gaven hiervoor tegenstrijdige signalen af.

Na even zo voor de spiegel gestaan te hebben trok Katelijne haar luier en haar pyjamabroek weer zo goed als mogelijk op de juiste positie.

“Zou ik de luier vannacht aanhouden?”, dacht Katelijne. “Is dat niet vies of onhygiënisch?”, vroeg ze zich af.

De luier voelde op zich droog en comfortabel aan, daar was niets mis mee. Oké hij was nu wel een stukje dikker, maar daardoor voelde het eigenlijk allemaal nog wat specialer aan. Om zoveel te plassen had Katelijne in een Dry Nights luierbroekje nog nooit aangedurfd.

“Zou ze anders misschien toch maar een schone luier aan doen?” Katelijne bedacht zich daarbij dat ze het pak met de luiers even daarvoor had opgeborgen achter de schotten van haar bed, en dat het best weer een karwij zou zijn deze weer voor de dag te halen. En bovendien waar moest ze deze gebruikte luier dan zo snel laten?

“Zou mama nog terug komen, zou ze nog denken dat ik zonder onderbroek in bed lig, en zou ze dat controleren? Zou ze iets ruiken?”, allemaal vragen die door het hoofd van Katelijne heen spookte.

Het dragen van een luier bracht op sommige punten toch wel de nodige stress met zich mee. Maar ook hierbij won het overheerlijke gevoel van het dragen van de luier het van de angst om betrapt te worden. Dus besloot Katelijne haar luier aan te houden voor de nacht.

Katelijne kroop terug in bed en zag hoe op haar televisie Gtst al op zijn einde begon te lopen. Ze had van de hele aflevering helemaal niets mee gekregen, maar dat kon haar niets deren. Ze was helemaal in de zevende hemel door haar eerste ervaring met een echte luier.



 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de zusjes deel 4 (laatste deel) X Y Z 0
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Glenda deel 4 en EPILOOG G 5
Similar threads


















































Bovenaan