Kelly

Anon BillieJoe

Beginneling
Kelly was een doodgewoon 14 jarig meisje.ze had veel vriendinnen,had geen vriendje en lette altijd op haar kleine zusje.ze zat op de middelbare school en zou volgend jaar naar een andere school gaan waar ze verder zou leren.maar er was een ding dat ze heel graag wou.ze wou niet opgroeien ze wou voor altijd een kind zijn.

Kelly was nog aan het slapen toen haar zusje 6 jarig Jessica haar wakker komt maken."KELLY KELLY,neem je mij en men vriendjes mee naar het park?" Jessica's vrienden waren de nacht daarvoor blijven slapen en zaten beneden naar tv te kijken."oke oke ik kom zo meteen naar beneden zusje," zei Kelly.toen ze aangekleed was ging ze naar beneden en hand in hand met de kinderen ging ze naar de speeltuin een paar blokken verder.in de speeltuin zag ze een klein kind,amper 7 jaar dat in haar broek had geplast en had geprobeerd om haar plas tegen te houden met haar rokje.dat gaf Kelly een idee.nadat ze wat gespeeld hadden bracht Kelly Jessica's vrienden naar huis en gingen zij nog gaan wandelen.ze gingen lang het bos en toen zij Kelly:"volgens mij hoor ik een dier." Jessica hield van dieren dus zou ze even afgeleid zijn.ondertussen plaste Kelly in haar broek met een raar geluid.Jessica hoorde dat geluid en hief haar rok op om te kijken of ze in haar broek had geplast,dat geluid kende ze want dat had ze dat vroeger wel.ze liep naar Kelly die gewoon daar normaal stond."Kelly...je hebt in je broek geplast." zei Jessica.Kelly zei:"o ja?" en keek naar beneden en barste toen in tranen uit.Jessica zei:"je moet niet huilen zus,mensen hebben vaak ongelukjes.we zullen door het bos gaan zodat niemand je ziet." toen ze thuis aankwamen zat moeder in de keuken dus kon Kelly onopgemerkt een andere broek aandoen.toen gingen ze slapen.maar Kelly had een plan.toen haar moeder en zus aan het slapen waren ging ze op zolder en vond ze daar de plastic matrasbescherming.ze had nu al een tijdje haar plas opgehouden.ze deed haar benen te samen om zeker te zijn dat alles nat was.ze voelde zich opnieuw een klein kind en ze zou het nu niet meer kunnen verbergen.natuurlijk had ze er niet aan gedacht dat ze de hele nacht in een nat bed moest slapen.ze viel uiteindelijk in slaap.ze werd smorgens waker door een bang stemetje:"Kelly...je hebt weer in je broek geplast.toen zag Kelly haar geschroken moeder in het deurgat.Kelly had het niet geplant maar ze barste in tranen uit en legde alles van gisteren uit.haar moeder wist niet wat te doen.haar oudste dochter deed als haar jongste.ze was aan het praten met haar dochter in de keuken en toen plaste ze weer in haar broek.Kelly's moeder zei tegen Jessica:"Jessica ik ga je nu iets raar vragen.let een beetje op je zus en als je ziet dat ze naar het toilet moet neem ze dan mee.ik ga haar training pants halen zodat ze niet steeds in haar broek plast." Jessica ging naar haar zus die tv zat te kijken en vroeg nerveus:"zus...moet je naar de wc?" "nee hoor" antwoordde Kelly.een paar minuten later hoorde Jessica het geluid van iemand die plaste en ze zag hoe haar zus in de zetel in haar broek plaste.Jessica ging om een rok voor Kelly.Kelly begon zich meer en meer kind te voelen.de komende vrijdag gingen ze naar het speelplein.Kelly ging onmiddellijk spelen,gevolgd door Jessica die de hele tijd vraagt of ze niet naar het toilet moet.Kelly zit in de zandbak en begint ineens te blozen.Jessica zette haar beste lach op en zei:"je hebt in je training pants geplast he." ze wijst naar het zand onder haar dat een beetje nat was.toen zij Kelly dat ze moest poepen.Jessica zei:"kom zus ik neem je mee naar het toilet." toen liet Kelly haar hand los en zei:"sorry zus ik kan niet meer." ze spreide haar benen en begon haar broek te vullen.Jessica stond daar gewoon in shock en kon niet geloven dat haar zus in haar broek poepte als een baby.toen viel Kelly op haar knieën en begon te huilen.haar moeder kwam aangelopen en zei:"kom eens even mee." ze gingen naar de babyruimte en daar kreeg ze een luier om.

word vervolgd...
 

Anon BillieJoe

Beginneling
Kelly zat thuis in alleen haar luier en een shirt.ze was blij dat ze eindelijk weer een kind kon zijn en wachtte tot de katoenen luiers en plastic broekjes aankwamen.
Kelly's moeder riep:"Kelly!ik heb een verassing voor je!" Kelly haaste zich naar haar moeder en hoopte dat het de katoenen luiers waren.
het waren kleren die haar moeder had bestelt.er was een feestkleedje,een slaapkleedje,een zwempak enz...
Kelly stond te springen van geluk en deed er meteen eentje aan.
de volgende dag gingen ze naar het strand.
ze gingen naar de verkleedhokjes en pakten hun zwempakken.Jessica ging meteen in een hokje
haar moeder ging hetzelfde doen maar werd tegengehouden door Kelly."ik heb je hulp nodig mammy."
ze gingen naar het gehandikapten hokje omdat ze daar genoeg plek had maar toen zei Kelly:"mammy moet me in de juiste ruimte aankleden!" ze gingen naar de babyruimte maar iedereen kon je daar zien en mensen begonnen zich af te vragen waarom een 14 jarig meisje hulp nodig had bij het aandoen van haar badpak.toen zagen ze dat ze een luier droeg.
terwijl Jessica met Kelly aan het spelen was kwam er een vrouw met een 18 jaar oude en een 3 jaar oude dochter aan.
"hey,lange tijd niet gezien" het was een vriendin van Kelly's moeder.het kleintje ging direct spelen met Kelly.
"Ashley,let jij op de kinderen terwijl wij even bijpraten."
Samantha(het 3 jaar oude meisje) zei:"ben jij niet ongemakelijk met dat zwempak aan?doe zoals ik met alleen je luier en shirt om"
Ashley zei:"hier heb je een extra shirt dat je perfect past."
ze deed het om bij Kelly en ze bleven de hele tijd spelen.
Jessica was ondertussen weggelopen en zat te huilen achter een hokje en dacht bij zichzelf:ik wil weer aandacht en dacht om ook weer ongelukjes te krijgen.maar toen herinnerde ze dat ze luiers haatte.maar dat had ze er voor over.
ze zette zich schrap en een paar seconden later was haar hele broek nat en aangezien ze in 2 dagen nog niet gepoept had zat haar hele onderbroek vol.Kelly zocht haar zusje en had haar eindelijk gevonden,huilend achter een hokje helemaal nat en stinkend.

word vervolgd...
 

Tienerluier

Beginneling
Begint goed maar doee ook een beetje dat kelly ook echt babykleren krijgt en meubelen haar akmer of zo verandert maar dat ze het aleen voor de luiers doet
 

Limbonees

Daddy van Floortje
Tienerluier zei:
Begint goed maar doee ook een beetje dat kelly ook echt babykleren krijgt en meubelen haar akmer of zo verandert maar dat ze het aleen voor de luiers doet
Ik vind dat Billie goed bezig is.
Hij moet zijn eigen verhaal schrijven met zijn eigen inspiratie.
Als je bepaalde verhaallijnen wil, kan je best een eigen verhaal schrijven. ;)
 

Anon BillieJoe

Beginneling
toen ze weer thuis waren nam moeder de kinderen mee om ze een nieuwe luier aan te doen.deze keer kreeg Jessica ook een luier om en kreeg ze ook evenveel aandacht.
moeder zei:"ik ga babykleren kopen voor jullie en een comode en zo."
een paar dagen later stond Jessica's bed in Kelly's kamer en was de hele kamer babyachtig ingericht.
de vriendin van moeder was nu ook in de buurt komen wonen en nu hadden baby Kelly en Jessica een paar speelkameraatjes.
de volgende dag belde moeders vriendin om te vragen of Kelly en Jessica mochten komen slapen bij Samantha.
ze mochten.ze liepen meteen naar het huis en daar stonden Samantha en haar moeder hun al op te wachten.
Ashley zei:"hey meiden,wat doen jullie hier?" "wij komen slapen Ashley." antwoordde Kelly.
Ashley zei:"wel dan bel ik mijn vrienden om te vragen of ze hierheen komen vanavond inplaats van ik naar daar als dat ok is voor jullie."
het duurde niet lang of Ashleys vrienden stonden voor de deur.ze vonden alle drie de kinderen heel er schatig en om beurt namen ze ze op schoot.
het duurde niet lang voor iemand in zijn luier poepte.maar Ashleys vrienden vonden het niet erg en verschoonden de kinderen met een lach op hun gezicht.

[size=8pt]word vervolgd...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J Kelly (18+ DL AB TB) 16+ Verhalen 19
Similar threads

Bovenaan