Nog niet klaar Keuzes

fritsje

Gewaardeerd Lid
De relatie met mijn vrouw zat een beetje op slot. We hadden een goede relatie, waar Bdsm geen taboe was. We hadden zelfs een aparte kamer hiervoor ingericht. Zij de domina en ik de sub. Toch leek de rek er wat uit. Er werd minder gepraat onder het eten en ook tijdens de sessies die we deden, was het ineens zakelijker, althans zo voelde het. Op een avond werd ik weer vastgebonden in bed en kreeg ik een luier om, op zich niet vreemd. Dit gebeurde vaker dan had mijn vrouw visite en mocht ik er niet bij zijn en kreeg ik de luier om zodat ik daar mijn behoefte in kon doen. Ook nu ging ze weer naar weg en even later hoorde ik de deurbel aan gaan. Op zich niks anders dan anders.

Alleen dit keer hoorde ik gestommel naar boven. De deur zwaaide open en ik zag hoe mijn vrouw met een andere vrouw naar binnen kwamen. “Dit is hem, ben je het er mee eens?” zei mijn vrouw. “Ja geen probleem hoor” hoorde ik de andere vrouw zeggen. Daarna stapte mijn vrouw naar mij toe en ging op het bed zitten. “Zo je hoort het, je mag blijven. Alleen op onze voorwaarden. Ik ben je meer dan zat als kerel, zoals ik alle kerels zat ben. Ik heb nu een relatie met Domina, althans zo heet ze voor jou voortaan. Je mag hier blijven wonen, maar dan wel als baby, wil je niet dan rot je op!” Ik keek haar aan en ze ging verder “Je hebt mij nooit een baby bezorgd, daarom ben ik erg teleurgesteld in je, daarom krijg je nog eens kans als baby, zodat ik toch een baby heb, je blijft hier vannacht liggen en morgenochtend maak ik je los, dan hoor ik je beslissing”

De dames gaven elkaar een kus en liepen de deur uit. Daar lag ik alleen, met een groot probleem, wat moest ik nu beslissen.. De hele nacht slecht geslapen, ik wist niet wat ik moest beslissen, een leven als baby leek mij niks, hoewel ik dan nog wel bij mijn vrouw was, of een haar dus verlaten. Beiden leken mij niks. Toch besloot ik voor het laatste te kiezen, ik zou haar verlaten, hoewel ik ook weer twijfelde. Laat in slaap gevallen en toen ik wakker was, was ik al losgemaakt en lag ik in luier op bed. Ik liep naar beneden waar mijn vrouw me al op stond te wachten.

Ze was mooi opgemaakt en ze had een mooie rode bloes en rode jurk aan. Ik zag hoe ze mooie rode hoge hakken om haar voeten had. Ze zag er prachtig uit. Telkens als ze deze kleding aanhad, was ik zwak voor haar en hoe langer ik keek hoe zwakker en onderdaniger ik werd. Ook nu weer toen ik haar zag, zo prachtig zo mooi, zo heerlijk dominant, begonnen mijn knieën alweer te trillen van zwakte. “En wat heb je besloten?” vroeg ze. Zoals ze eruit zag, kon ik en wilde ik haar niet verlaten en zei “ik wil blijven”. “Mooi” zei ze, “Kom maar mee naar boven”

Ik liep achter haar aan de trap op en zag hoe we de kamer ingingen die ik als studiekamer gebruikte en waar al mijn boeken waren. Toen ik binnen kwam zag ik een volledig ingerichte babykamer. Een baby bed, een commode en zelfs een box. Ze deed de kast open en ik zag op de plank allemaal babykleding liggen en heel veel luiers. “Je kleding heb ik weggedaan, die heb je niet meer nodig vanaf nu draag je alleen nog maar deze”. Ga maar op de commode liggen, dan pak ik vast een schone luier voor je” Ik ging liggen en mijn vrouw deed mijn luier af en deed vervolgens babypoeder op mijn piemel. Dit hadden we nog nooit gespeeld en nu ze mijn piemel aanraakte werd deze stijf. Ze bleef wrijven over de piemel en zei “Nu hoeft het niet meer hoor, ik ben diep teleurgesteld in deze” Daarna maakte ze mijn luier vast en pakte een romper. Deze moest ik aantrekken. “Ga maar op bed liggen, zo te zien ben je moe” Dat klopte, tenslotte had ik bijna de hele nacht niet geslapen.

Ze pakte een flesje drinken en gaf me eerst 2 “snoepjes” althans zo zagen ze eruit. Ik moest deze opeten en daarna kreeg ik een flesje drinken, toen ik het drinken op had, werd ik misselijk. Ik zei dit. “klopt, je 2 snoepjes zijn spierverslappers en goed voor je lijn, nu je een baby bent, zal je flink moeten afvallen en daar helpen deze snoepjes bij, het is even wennen, maar na een paar dagen ben je het gewend” Ze stopte me een speen in de mond en het bandje van de speen knoopte ze vast aan mijn hals zodat ik deze niet kon uitdoen. “baby’s kunnen niet praten, dus jij ook niet” en ze keek me straks aan. Ik keek haar aan, daar stond ze nu boven me, in haar prachtige dominante mooie outfit en haar blik zo streng. Ik voelde opwinding door mijn hele lichaam. Ze pakte nog handschoenen en deed deze om mijn handen en ook deze knoopte ze vast. Ik kon nu niks meer met mijn handen beetpakken. Ook kreeg nog een trappelzak om, een soort slaapzak waardoor ik me minder kon bewegen. Ik probeerde wat heen en weer te bewegen, maar tot overmaat van ramp, werd ik ook nog eens met riemen vastgemaakt. “Voor je eigen veiligheid, nu kan je niet meer vallen” en ging naast me zitten “Zo wen er maar aan, dit wordt je nieuwe leven, deze kamer, helemaal voor jou alleen” Ze stond op en liep weg “slaap lekker”

De deur ging dicht. Dit viel me toch even tegen. Het baby zijn was dus meer dan alleen maar luier om en in luier plassen. Ik keek naar de box en de commode en keek hoe ik in bed lag, waar ik mij amper kon bewegen. In gedachten hoorde ik weer haar laatste woorden “deze kamer, helemaal voor jou alleen” ik glimlachte en merkte dat ik moest plassen. Ach wat maakt het uit dacht ik en ik plaste in de luier, daarna viel ik in slaap, ik was inderdaad moe.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Prinses-fetlife Keuzes, keuzes! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13