Key holder

joskin

liever luieren dan lui
All,

Zijn er mensen die ervaring hebben met "Key Holder" in CBT - kuisheid - peniskooi - ..... .

Laat maar weten,

Groetjes,

Joskin

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Zijn er nog mensen die hebben gereageerd want mij zegt het niks!

ikke 1

Toplid
Een keyholder is een persoon m/v die een sleutel ( key dus) in bewaring houd van een kuisheidsgordel die bij een man of vrouw omgedaan is zodat hij of zij zelf niet meer de zeggenschap ( aanraken zeg maar) heeft over hun penis of vagina.

Skyfal

Kik en Skype aanwezig, via een pb te verkrijgen
enne dat is ook niet de bedoeling
Dat begrijp ik heel goed.
Noem het een uitdaging.... en niet letterlijk nemen deze uitspraak.
Denk dat zoiets voor de man best pijnlijk kan zijn omdat een geslachtsdeel vd man nou eenmaal niet klein en slap blijft.

lave

Beginneling
Dat hangt er ook vanaf wat voor kuisheidsgordel je gebruikt. Een full belt die om je middel zit zal je minder last van hebben dan een trapped ball kooi. Ik ben nu wat aan het experimenteren met een holy v3 waar bij de ring om je ballen gaat, maar daar slaap ik de afgelopen 2 nachten niet mee door. Aangezien de kooi aan je ballen vast zit begint dit enorm aan mijn ballen te trekken bij een erectie.... Weet ik ook weer waarom ik een full belt op maat had laten maken.

Ik heb geen ervaring met een key holder als persoon,maar wel via een website waar je een foto van een sleutel kluis met cijfer slot up kan loaden en je pas na een bepaalde tijd (kan je allemaal zelf in stellen) de foto krijgt gemaild. Werkt opzich ook best goed.

Pappa#els

Gewaardeerd Lid
Als slaafje lijkt me dat ook erg opwindend dat Meesteres de sleutel tot toegang tot mijn pik en dus mijn genot heeft (key holder). Dat ik langdurig zonder genot moet leven terwijl ik haar wel dagelijks (meerdere keren) genot moet geven. Om zo ook naar werk of andere gelegenheden te moeten gaan.

Die totale afhankelijkheid en machteloosheid zou me echt super onderdanig maken en zou er dan alles voor over hebben dat Meesteres mij af en toe bevrijd.

Pappa#els

Gewaardeerd Lid
Als Pappa zou ik zeker ook key holder willen zijn van mijn meisje. Om ketting met slot over haar luier te doen of eventueel een kuisheids gordel onder haar luier te laten dragen. Om haar dan zo mee uit eten of winkelen mee te nemen, niemand die ziet dat ik volledige controle of haar kutje heb, maar zij zal het bij elke stap die ze doet beseffen. Er zijn zoveel leuke dingen te verzinnen dan ook, zoals bijvoorbeeld dat ze chinese balletjes in kutje moet inbrengen voordat hij wordt afgesloten. Dat zou haar machteloosheid nog sterker maken.

Ze zal me echt moeten smeken dan om het slotje eraf te halen. Gemeen he :)

Bovenaan