kijkje in de keuken van Bettypoop

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Jullie weten inmiddels vast wel dat ik regelmatig de straat op ga om lekker in mijn broekje te lopen drukken.
Niets lekkerder dan in mijn broekje te staan persen terwijl er links en rechts mensen langs lopen die van mijn ondeugende spelletjes niets in de gaten hebben.

Ik kleed mij het liefst lekker sexy in een kort rokje zodat de mannen hun ogen niet van mij af kunnen houden.

Het fijnste vind ik als ik hun begerige ogen zie kijken naar mijn best wel aantrekkelijke ranke benen terwijl ik ongegeneerd in mijn broekje sta te poepen. Als ik thuis kom ben ik vaak in zo'n opgewonden staat dat ik soms gewoon in mijn volle broekje in de bureaustoel ga zitten.

Ik voel dan de warme poep mijn hele broekje vullen en begin dan meteen een van mijn vele verhalen te schrijven. Als het verhaal af is dan voel ik vaak een koude plakkaat achter in mijn broekje zitten en dan is het tijd om mij te verschonen. Om langer lekker in mijn poep te zitten poep ik het liefst voordat ik ga beginnen mijn luier helemaal vol. Ik heb dan soms wel 2 dagen mijn poep op lopen te houden.

Dat is best wel een opgave voor mij want het liefste poep ik iedere dag in mijn broekje. Als ik dan aan mijn aandrang voel dat er een hele grote moet komen dan trek ik snel mijn luier aan en poep dan echt een hele berg in mijn luier. Door de luier blijft het lekker heel lang warm tegen mijn billen aan en tussen mijn benen. Als ik het voel afkoelen kan ik er veilig een warme plas in doen en zo kan ik heerlijk verder schrijven.

Soms probeer ik ook de dingen uit die ik in mijn verhalen schrijf. Zo ben ik voor mijn Glenda verhaal echt in een kort rokje op een klein stoeltje gaan zitten en heb meer dan 2 uur mijn plas op gaan zitten houden nadat ik 2 liter water had op gedronken. Op een gegeven moment hield ik het niet meer en liet toen in scheutjes mijn plasje lopen. Uiteindeljk plaste ik mijn hele broekje nat. Ik kon op mijn gemak bekijken wat en hoe mijn plas zijn weg vond en kon ervaren hoe de arme Glenda alles moest ondergaan en beleven zodat mijn verhaal zo realistisch mogelijk werd.

Ik had ook mijn poesje kaal geschoren zodat ik kon voelen hoe het is om er geen haartjes op te hebben. Het enigste wat ik niet kon benaderen is om te voelen hoe het is om kleine tietjes te hebben. Die van mij zijn namelijk behoorlijk uit de kluiten gewassen en priemen som vaak door mijn shirtje heen. Helemaal als ik opgewonden raak.

Ik poep en plas meestal altijd in mijn broekje en alleen om te schrijven doe ik een luier om en in bed. Ik heb gemerkt dat ik het lekkerste en rustigste slaap als ik mijn luier voor dat ik in slaap val helemaal vol poep.
Dat voelt zo lekker knus warm tegen mijn billetjes aan.

Ik ben ook een keer in de zomer in mijn zomerjurk de hele route gaan lopen die de onzindelijke schooljuf ook in mijn verhaal moest lopen met haar peuter klasje. Op de plekken die ik in mijn verhaal heb beschreven ging ik ook daadwerkelijk in mijn broek plassen en vlak bij het zwembad poepte ik in mijn broekje.

Daarna ben ik in mijn volle broekje het zwembad ingegaan en heb mij verschoond op het toilet daar. Ook dit verhaal is levens echt geworden. Ik ben met de Jeanette verhalen gestopt omdat ik mij teveel ging vereen zelven met haar. ik heb haar verhalen herschreven met andere namen. Wel heb ik een andere Jeanette gecreƫerd waar ik verder van af sta en dat schrijft makkelijker. Ook ben ik liever een onzindelijke vrouw dan een Adult Baby.

Zelf raak ik opgewonden van het verhaal over Barbara en ook de onzindelijke Willy is mijn Favoriet. En sinds kort Glenda de jonge vrouw met de kleine borstjes en het kale kinderpoesje.

Wat ook grappig is dat mannen en vrouwen nooit in de gaten hebben dat ik in hun aanzicht in mijn broekje sta te poepen.

Ik heb het zelfs gedaan toen ik met mijn buurvrouw stond te praten. Terwijl we in gesprek waren poepte ik beetje bij beetje mijn broekje vol. Ze keek wel een paar keer onder haar schoen. Ze rook natuurlijk wel wat en dacht waarschijnlijk dat ze in de poep had gestaan.

Nou van de week ga ik weer verder schrijven aan mijn verhaal van Glenda.

Liefs Betty
 

abdenhaag

Mijn lieve DL hond - Switch
Leuk te lezen wat jij allemaal doet om je verhaal levens echt te doen lijken. En waar jij je inspiratie vandaan haalt.

Ik haal me inspiratie uit slapeloze nachten, ga dan lopen fantaseren en werk dat de volgende uit van de brainstorm sessie die ik die nacht heb gehad. En schrijf dn het hoofdstuk of verhaal.
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Ja dat herken ik ook wel ,
maar mijn slapeloze nachten zijn: dat ik mij zelf lig te vingeren terwijl ik fantaseer dat ik als volwassen vrouw betrapt word op een vol gepoepte broek. En daar fantaseer ik zelf op verder :D
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Filmpje van Bettypoop AB/DL Filmpjes 21
Similar threads

Bovenaan