Kim haar verhaal

Hoofdstuk 4: Het plan
Het was maandagochtend. Kim werd wakker met een volle blaas. “Snel naar de wc” dacht ze. Ze stond op en liep naar de wc. Daar deed ze haar pyjama en luierbroekje naar beneden. “Pfoe, net op tijd.” Ze deed haar luierbroekje weer omhoog en liep terug naar haar kamer. Nu ze een luierbroekje naar school moest dragen maakte Kim zich wel een beetje zorgen. Zou het opvallen als ze over straat liep met een luierbroekje? Ze trok haar pyjamashirt uit en deed een bh aan. Als eerste keek ze naar haar broeken. “De meeste zijn best wel strak” dacht ze. “Iedereen gaat mijn luierbroekjes zien…” Ze pakte één van haar broeken en trok deze aan. Ze bekeek zichzelf in de spiegel. Zelf kon ze eigenlijk niets zien van het broekje. Ze liep naar Mirte haar kamer toe. “Mirte? Kan je zien dat ik een luierbroekje om heb?” vroeg Kim aan Mirte. “Laat me eens zien.” Mirte bekeek haar zusje eens goed. “Ik kan er niks van zien.” “Echt niet?” vroeg Kim verbaasd. “Nee hoor, niks te zien” zei Mirte. “Gelukkig” zei Kim. Ze liep terug naar haar kamer. Ze pakte een bijpassend shirtje en deed deze aan. Nog één keer keek ze in de spiegel. Ze kon echt niks zien van haar luierbroekje.

Tijdens het ontbijten appte ze met Tom.
“Goedemorgen schatje.”
“Goedemorgen lieverd.”
“Heb je een beetje zin in school?” appte Tom.
“Totaaaaal niet. Ik moet heel de week een luierbroekje om…”
“Je overleeft het vast wel! Je kan het!”
“Dat is erg lief, maar ik had het liever anders.”
“Het komt vast goed!”
“Ik ben gewoon bang dat iemand het door gaat hebben.”
“Vast niet. Laat je weten hoe het gaat deze week?”
“Tuurlijk!”
“Wat ben je toch ook een lieve schat” appte Tom
“Jij dan!”
Kim deed haar telefoon in haar kontzak en stond op. Haar ontbijt was inmiddels op en ze moest nog wat dingetjes voor school pakken van boven.

Eenmaal boven aangekomen begon ze met het inpakken van haar tas. “Kim, vergeet je niet om een extra broekje mee te nemen naar school?” riep haar moeder van beneden. “Nee mam, komt goed” schreeuwde ze terug. Ze pakte een extra luierbroekje. “Dat vergeet ik zeker niet.” Kim rolde met haar ogen. Snel pakte ze nog een slipje uit haar kast en deed deze in haar tas. Kim had gisteravond namelijk een plannetje bedacht waardoor haar luiers zo min mogelijk op zouden vallen. Als ze op school aan zou komen zou ze het luierbroekje uit doen. Ze zou dan een onderbroek van thuis meenemen en deze aan doen. Voordat ze naar huis ging draaide ze het om. Dan deed ze haar onderbroek weer uit en haar luierbroekje weer aan. Op deze manier zou niemand op school het kunnen zien en werd haar moeder niet boos. Ze liep weer naar beneden en spong op de fiets.

Tijdens het fietsen bleef ze het luierbroekje maar voelen. Het voelde raar in vergelijking met haar normale ondergoed. Nu wist ze het zeker. Als ze straks op school was zou ze het luierbroekje gelijk uit doen. Tijdens het fietsen kwam ze Rick, zoals bijna gewoonlijk, tegen. “Hey Kim, hoe was je weekend?” vroeg hij. “Prima hoor, die van jou?” “Ja goed. Ik heb dit weekend een motor gekocht!” zei Rick enthousiast. “Dat is erg leuk.” “Zeker, misschien kunnen we ooit eens een ritje maken?” “Ja wie weet.” Rick vertelde in geuren en kleuren over zijn nieuwe aanwinst. Na nog even gepraat te hebben over het weekend kwamen de twee aan op school. Ze stapte van hun fietsen en zette deze in het fietsenhok. Kim probeerde een beetje achter Rick te lopen zodat hij geen zicht zou hebben op haar billen. Niet dat Rick daar altijd naar keek, maar ze nam geen enkel risico. “Ik moet nog even naar de wc voordat de les begin” loog Kim toen ze binnen waren. “Oke is goed, tot zo” zei Rick. Eenmaal op de wc aangekomen deed ze haar broek uit. Ook haar luierbroekje deed ze uit en deze stopte ze in de tas. Ze pakte uit haar tas een slipje en deed deze en haar broek weer aan. “Nu kan ik tenminste normaal rond lopen” dacht ze. Daarna liep ze naar het lokaal. Ze zocht een plaatsje bij Rick en Anneleen. “Ik dacht al waar ben je” zei Anneleen. “Ik moest nog even naar de wc.” “Verassend” grapte Anneleen. Toen begon de les.

Desondanks dat het een lange schooldag was, ging het erg goed. Kim was tussendoor steeds op tijd naar de wc geweest en de lessen van vandaag waren ook prima te doen. Toen de laatste les voorbij was liep ze met Rick en Anneleen het lokaal uit. “Pfoe, blij dat we naar huis mogen” zei Anneleen. “Echt wel. Ik ga vanavond niks kunnen doen, zo gaar ben ik” zei Rick. Bij Kim viel dat eigenlijk nog wel mee. Al kon het ook komen omdat ze een beetje zenuwachtig was. Ze zou zo weer een luierbroekje aan doen. Rick en Anneleen liepen richting de uitgang van het schoolgebouw. “Ik kom er zo aan. Ik moet nog even naar de wc” zei Kim. “Dat is goed, we wachten wel even bij de fietsen op je” zei Anneleen. Kim liep de wc binnen. Ze luisterde even goed of er niemand in de hokjes was. Het viel haar vanochtend op dat het luierbroekje best wel voor wat geluid zorgde. Bij het aan en uit doen zou ze dus wel voorzichtig moeten doen als er iemand op de wc zat. Ze hoorde niks en ging een hokje binnen. Ze deed haar broek uit en paste haar grote wisseltruc toe. Ze trok voor het idee de wc ook maar gewoon door. Mocht iemand het horen leek het in ieder geval alsof ze gewoon geweest was. Daarna liep ze naar buiten.

Rick en Anneleen stonden bij het fietsenhok al te wachten. “Dan hou ik dat ritje zeker van je te goed” hoorde ze Anneleen nog zeggen tegen Rick. Kim pakte haar fiets en keek Rick aan. “Zullen we maar naar huis?” “Zeker” zei Rick. Ze zeiden gedag tegen Anneleen en fietsen samen richting huis. Kim voelde gelijk weer het verschil tussen haar ondergoed en het luierbroekje. Ze wiebelde een beetje op haar zadel in de hoop om het luierbroekje zo min mogelijk te voelen. “Lukt het?” lachte Rick. Kim had zelf niet doorgehad hoe raar het er uit gezien moest hebben. “Ja hoor, mijn zadel voelt gewoon raar.” “Hoe bedoel je?” lachte Rick. “Het zit gewoon raar.” “Kim, soms ben je echt raar.” “Jij dan!” zei Kim terwijl ze haar tong uit stak. Na een tijdje fietsen nam Rick afscheid en fietste ze het laatste stukje alleen. Niet veel later was ze thuis.

Ze zette haar fiets weg en liep naar binnen. “Hoe ging het op school vandaag?” vroeg haar moeder gelijk. “Goed hoor, het was vooral een lange dag.” Kim pakte een glas uit de kast en schonk wat cola in. “En hoe ging het met je luierbroekje?” “Ook goed. Ik heb hem niet hoeven gebruiken.” “Dat is erg goed! Laat maar eens zien.” Het duurde even voordat Kim het begreep. “Wat zei ze nou?” dacht Kim. Haar moeder kreeg in de gaten dat Kim het niet helemaal begreep. “Laat het broekje maar even zien.” “Moet dat echt?” “Ik wil het voor de zekerheid toch even checken.” Met tegenzin opende Kim haar broek en deed deze een beetje naar beneden. Haar moeder bekeek het broekje eens goed. “Topper.” Doe je broek maar weer omhoog” zei ze. Kim deed snel haar broek omhoog en ging op de bank zitten.

Ze pakte haar telefoon en zag dat Tom al geappt had.
“Hoe ging het vandaag?”
“Goed hoor. Ben vooral moe door school nu.”
“Dat zal wel, je had ook best een lange dag. Ik was gelukkig vroeg klaar” zei Tom.
“Ja, jij wel.”
“Niet jaloers worden hoor haha.”
“Hmmm, dat valt gelukkig nog mee haha.”
“Gelukkig.”
“Hoe ging het met je luierbroekje vandaag?”
“Ehmm, ik was doodsbang dat iemand het zou merken.”
“Maar dat was niet zo toch?”
“Nee, gelukkig niet haha”
Kim merkte dat ze zelf een beetje zenuwachtig werd van het gesprek. Ze vond het niet leuk om te moeten liegen tegen Tom. Het voelde verkeerd, maar ze wilde ook niet laten merken dat ze de regels overtrad. Ze besloot afleiding te zoeken en pakte haar laptop. Ze bekeek op youtube verschillende filmpjes, maar echt binnen kwam het allemaal niet. Haar gedachten waren gewoon een beetje veel. Ze wilde Tom appen, maar toch ook weer niet. Ze besloot om Anneleen te appen. Die wist er misschien wel raad mee.
“Hey hey”
“Hey”
“Heb je even tijd?”
“Dat klinkt serieus?” zei Anneleen.
“Dat is het ook wel een beetje.”
“Wat is er dan?”
“Nou ik wil Tom eigenlijk iets vertellen maar weet niet zo goed hoe…”
“Dat klinkt wel lastig. Waarom wil je het niet vertellen?”
“Nou ik schaam me er voor denk ik?”
“Wil je vertellen wat er is?” vroeg Anneleen.
“Nee, sorry” type Kim snel. De gedachten dat ze Anneleen moest vertellen dat ze luierbroekjes moest dragen ging haar te ver. Gelukkig vond Anneleen het niet erg.
“Dat is oke” verscheen er op Kim haar scherm.
“Gelukkig”
“Ik zou gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Als je het niet wilt vertellen is dat ook oke toch?”
“Ja, denk ik?” antwoordde Kim.
“Ja tuurlijk wel. Dat moet Tom ook kunnen begrijpen!”
“Ja, het is meer van: Wat moet je doen als je iets niet aan je vriendje durft te vertellen?”
“Je kan het er met hem over proberen te hebben?” stelde Anneleen voor.
“Ja misschien wel…”
Kim dacht er nog maar eens over na. Het was nog altijd iets wat ze niet zo graag wilde zeggen. Ook al voelde dat ook verkeerd.

De rest van de avond probeerde ze afleiding te zoeken. Na het avond eten was ze nog even een aflevering van haar serie gaan kijken. Daarna speelde ze een spelletje met Mirte en haar moeder. Tegen de tijd dat het spelletje af was gelopen was het al tijd om te gaan slapen. Kim was bezig met omkleden toen haar moeder bij haar boven kwam. “Heb je nog een nieuw broekje nodig voor het slapen gaan?” vroeg ze. “Nee hoor, deze is nog droog” zei Kim nuchter. “Mooi zo!” “Ik kan echt wel droog blijven hoor. Je hoeft me niet te controleren.” “Ik houd je gewoon even in de gaten” lachte haar moeder. “Het zal wel” dacht Kim. Ze trok haar pyjama aan en ging naar bed.

De volgende ochtend werd Kim wakker met een raar gevoel. Ze voelde zich op en leeg. De gedachten van liegen tegen Tom spookte nog altijd door haar hoofd. Het voelde gewoon verkeerd. Dat ze het voor haar moeder verborg vond ze een minder groot probleem. Zo zou ze snel van de broekjes af zijn. Ze stapte uit bed en zocht alvast wat kleren uit die ze vandaag zou dragen. Ze pakte een grijze spijkerbroek en een zwart shirtje. “Lekker somber” dacht ze bij zichzelf. Zo voelde ze zich ook. Het paste op dit moment veel beter bij haar dan haar fleurige pyjama. Haar roze met witte pyjama paste erg goed bij haar luierbroekjes tot Kim haar ergernis. Het luierbroekje was ook goed te zien onder haar broekje. Als ze een logeerpartijtje zou hebben zou ze daar ook nog iets op moeten verzinnen. Ze deed haar pyjama uit en deed haar kleren aan. Daarna pakte ze haar tas en liep ze naar beneden.

“Goedemorgen” zei haar moeder. “Morgen” antwoordde Kim. “Lekker geslapen?” “Niet zo eigenlijk” zei Kim. “Heb je geplast?” “Mam, ik heb gewoon niet lekker geslapen. Dat betekend niet dat ik gelijk ook geplast heb hoor.” Haar moeder ging er maar niet op in. Wel controleerde ze Kim nog even voordat ze vertrok naar school. Dit tot Kim haar grote irritatie. De ochtend werd er niet gezelliger op. Kim pakte snel haar spullen en stapte op de fiets.

Op het schoolplein stond Anneleen zoals gewoonlijk al te wachten. “Heb je gister nog met Tom gepraat?” vroeg ze bezorgd. “Nee, heb het hem niet kunnen vertellen.” “Dat is niet erg, je moet vooral doen wat voor jou goed voelt.” “Dat doe ik zeker” zei Kim. Samen liepen ze naar de ingang. “Ik moet nog even naar de wc” zei Kim. “Ik ga mee, ik moet ook” zei Anneleen. Kim liep samen met Anneleen de wc binnen. Toen ze eenmaal in een hokje zat probeerde ze zo stil mogelijk te zijn. Het zou een afgang zijn als Anneleen haar luierbroekje zou horen. Kim deed langzaam haar broek omlaag. Terwijl ze dit heel voorzichtig klonk er toch geluid van het luierbroekje en haar broek die contact hadden. Ze stopte even. Ze was erg bang dat Anneleen het gehoord had. Langzaam deed ze haar broek nog ietsjes verder omlaag. Weer hoorde ze het geluid van haar broekje. “Waarom moeten dingen altijd zoveel geluid maken als je het stiekem doet” dacht Kim. Ze besloot om niet verder te gaan tot dat Anneleen klaar was op de wc. Even later werd de wc doorgetrokken en hoorde ze de deur open en dicht gaan. Anneleen was dus naar het lokaal vertrokken. Ze verwisselde snel haar luierbroekje met een slipje en liep de wc uit. Anneleen was inderdaad al naar het lokaal. Niemand had haar ontdekt. Ze liep ook naar het lokaal toe.

“Jij was lang bezig” zei Anneleen toen Kim eenmaal binnen was. Kim werd rood. “Ze zal toch niks gemerkt hebben” dacht Kim. “Euhmm ja sorry…” “Haha geeft niks” lachte Anneleen. Gelukkig voor Kim begon de les waardoor Anneleen geen extra vragen kon stellen. De les zelf was erg interessant. Kim was erg druk bezig met het maken van aantekeningen. De rest van de dag was er op school ook niet veel aan de hand. De lessen waren prima te volgen en tussendoor ging Kim voor de zekerheid nog even naar de wc. Ze kon maar beter geen risico nemen. Zeker niet als ze geen luierbroekje om had. Ze wist bijna zeker dat het dan thuis van kwaad tot erger zou gaan. Een natte broek kon ze niet verbergen. In tegenstelling tot haar luierbroekjes op school. Na de laatste les deed Kim hetzelfde trucje als de dag ervoor. Ze ging naar de wc en verwisselde haar slipje voor een luierbroekje. Anneleen hoefde gelukkig niet naar de wc, dat scheelde haar weer een zorg.

In de dagen erna bleef Kim dezelfde strategie gebruiken. Telkens als ze op school kwam deed ze het luierbroekje uit en als ze naar huis ging deed ze hem weer aan. Het had wel tot reacties gezorgd bij Rick en Anneleen. “Ik zie een patroon” had Anneleen lachend gezegd. Dit had zeker tot wat schrik gezorgd bij Kim. Maar ze hoorde er verder gelukkig niks meer over. Anneleen was verder ook niet tegelijk naar de wc gegaan. Dus ze zou het ook niet kunnen weten.

Kim was ‘s ochtends wel één keer nat wakker geworden. Maar ook dit wist ze te verbergen. Ze deed het natte luierbroekje in haar schooltas. Deze nam ze mee en gooide het onderweg naar school weg bij een prullenbak vlak bij de bushalte. Zo zou niemand wat door kunnen hebben. Thuis was ze overdag altijd droog gebleven. “Zie je wel. Ik heb die luierbroekjes helemaal niet nodig” dacht Kim. Thuis was de, volgens Kim kinderachtige, routine inmiddels wel duidelijk. Iedere ochtend werd haar luierbroekje gecontroleerd. Als ze uit school kwam gebeurde dat voor de tweede keer. Vlak voordat ze zou gaan slapen volgde er een derde check. Maar in de tijd daar tussen zou Kim kunnen gaan en staan waar ze wilde. Sinds het, op één ongelukje na, allemaal erg goed was gegaan kreeg Kim een nieuw idee. Als ze telkens vlak voor de controles een luierbroekje aan zou doen was er niks aan de hand. Dan zou ze thuis ook gewoon zonder luierbroekje kunnen rondlopen. Onder haar kleding was het ook niet te zien. Alleen als ze haar pyjama aan had kon je het luierbroekje zien. Ze besloot het eens uit te proberen.

Vrijdagmiddag kwam Kim uit school. Op school had ze zonder problemen weer zonder broekje gelopen. Toen ze thuis kwam was het gelijk tijd voor een check of ze nog wel droog was. Ze liet keurig een droog en schoon luierbroekje zien. Kim kon daarna verder met de orde van de dag. In dit geval was dat het uit proberen van het tweede deel van haar plannetje. Ze ging naar haar kamer en deed haar luierbroekje uit. Ze keek in de lade waar haar slipjes lagen. “Als mama maar niet in de la kijkt” dacht Kim. Dan kan haar moeder het rekensommetje zo maken. Ze trok een nieuw slipje aan en deed het luierbroekje voor nu maar even in haar tas. In haar tas was inmiddels ook een grote prop ontstaan aan vuile slipjes. De slipjes die ze mee had genomen naar school had ze nog niet kunnen wassen. “Dat is een probleem voor later” dacht ze bij zichzelf. Ze deed haar broek weer omhoog en begon aan haar huiswerk.

Ze begon met het maken van Engels. Na een tijdje was ze er eigenlijk wel klaar mee. De rest zou ze vanavond nog wel doen. Ze zette een serie aan op haar laptop en pakte haar telefoon. “Even wat ontspanning.” Niet veel later kwam Mirte binnen. “Hey Kim, zullen we wat lekkers bakken?” “Waar zat je aan te denken?” “Ik dacht aan een rainbow cake” zei Mirte met een brede glimlach. “Dat lijkt me erg leuk en lekker!” “We hebben alles in huis, ik kom net terug van de winkels.” “Zet de spullen alvast maar klaar dan kom ik er zo aan,” zei Kim. Mirte liep naar beneden en zette de spullen klaar. Kim deed haar laptop dicht en dacht even na. Zou ze zonder luierbroekje naar beneden gaan? Of toch voor de zekerheid eentje omdoen? Ze wist ook niet of haar moeder het op zou vallen. Ze besloot om toch voor de zekerheid weer een luierbroekje aan te trekken. Als ze de hele tijd in het zicht van haar moeder zou lopen vond ze het risico te groot. Ze verwisselde weer van ondergoed en liep naar beneden.

Kim kwam de kamer binnen en liep naar de keuken. Mirte was al druk bezig met het lezen van de verpakking. “Dit recept wordt in zes delen gebakken,” las ze hardop voor. “Per kleur bak je het biscuitbeslag.” “Dat klinkt niet heel ingewikkeld” zei Kim. Mirte pakte een grote kom en met het maken van het beslag. Kim assisteerde haar door dingen klaar te maken en toe te voegen, zoals suiker en het eimengsel. Toen er een beslag gemaakt verdeelde Mirte het in zes gelijke stukken. Ook konden de meiden het niet laten om even een stukje beslag te proeven. Vervolgens voegde ze aan elk beslag een verschillende kleur toe. “Op hoeveel graden moet de oven?” vroeg Kim terwijl ze bezig waren met het toevoegen van de kleuren. “170 °C.” “Dan zal ik die alvast aanzetten.” “Dat is goed dan kan de eerste laag zo al gebakken worden.” “Moet het eigenlijk één voor één of kunnen er ook twee kleuren tegelijk in?” “Dat staat op de verpakking als het goed is” zei Mirte. Kim pakte de verpakking. “Bak iedere kleur afzonderlijk één voor één in een spring- of taartvorm in ca. 25 minuten gaar. Of bak er twee per keer als je meer dezelfde springvormen hebt” las ze voor. “Dan doen we lekker twee tegelijk, dan is die eerder klaar” zei Mirte lachend.

Per twee werden de kleuren de oven in geschoven. “Ruimen jullie de spullen wel een beetje netjes op zo” zei moeder vanuit de woonkamer. De keuken was wel een beetje rommelig geworden. De spullen lagen over het hele aanrecht verspreid. Dat niet alleen, je kon duidelijk zien waar ze hun handen aan had af geveegd. “Doe jullie broeken straks maar in de was” zei moeder tegen Mirte en Kim. Ze begonnen met het opruimen van de spullen die ze niet meer zouden gebruiken. Nadat alle lagen van de taart gebakken waren volgde de laatste stappen van het recept. Per laag werd er een laag botercrème aangebracht. Ze begonnen met paars en al snel volgde de blauwe, groene, gele, oranje en rode laag. Toen alle lagen stonden zette ze de taart in de koelkast om op te stijven. “Hoelang moet die daar blijven?” vroeg Kim. “Een uurtje of 2 stond er op de verpakking” zei Mirte. “Mooi zo” zei moeder, “dan mogen jullie de broeken in de was doen en kan ik zo beginnen met het eten koken.” Beide meiden gingen naar boven en deden hun broeken in de was. Kim besloot zich tot het eten op te sluiten op haar kamer. Dan kon ze in ieder geval even zonder luierbroekje en zonder zorgen zitten.

“Eten!” werd er niet veel later van beneden geschreeuwd. Kim zat net midden in haar serie. Ze pauzeerde de serie en liep naar beneden. Ze ging zitten aan tafel en begon met eten. Mirte vertelde een interessant verhaal over wat ze meegemaakt had met een vriendin bij de dierentuin. “Kim, ben je nog droog?” vroeg moeder ineens. Het schoot Kim binnen dat ze zonder luierbroekje aan tafel zat. “Ja” antwoordde ze snel. Ze was op de automatische piloot naar beneden gegaan en had er totaal niet meer aan gedacht. Gelukkig vroeg haar moeder er verder tijdens het eten ook niet naar. Kim was heel even bang dat ze gecheckt zou worden. Maar inmiddels was daar wel een vaste routine in te vinden. Kim besloot dan ook te doen alsof er niks aan de hand was. “Mogen we zo taart als toetje?” “Ik denk niet dat dat een goed idee is,” zei moeder. “Later vanavond mag je gerust een stukje nemen.”

De rest van de avond bleef Kim beneden zitten. Zo zonder luierbroekje vond ze ergens wel spannend, maar als niemand wat zou zien of vragen was er geen paniek. Ze speelde ondertussen een spelletje met Mirte en na een tijdje wilde beide meiden de taart wel eens proberen. De taart was erg goed gelukt en als je hem open sneed kon je alle laagjes goed zien. Vol trots stuurde ze een foto naar Tom via whatsapp.
“Kijk eens hoe mooi.”
“Oeh, en lekker.”
“Hahah dat ook” antwoorde Kim.
“Daar wil ik ook wel van haha”
“Kom maar snel hier heen dan”
“Ik kan volgend weekend wel langs komen?”
“Dat lijkt me heel erg leuk!” reageerde Kim terug. Snel vroeg ze even aan haar moeder of het goed was.
“Mij ook! En dan kunnen we elkaar ook weer zien. Ik mis je wel een beetje” zei Tom.
“Ik jou ook…”
“Komt goed schatje, volgend weekend!”
“Jaaa!”
“Hoe gaat het eigenlijk met je luierbroekjes?”
“Alleen dit weekend nog en dan hoef ik de broekjes niet meer aan!” appte Kim vrolijk terug. Haar zorgen van eerder deze week waren als sneeuw voor de zon verdwenen.
“Wat goed van jou!”
“Ja, ik ben erg blij”
“Ik ben trots op je!”
“Hihi yes!”
Kim en Tom praatte samen via whatsapp nog door tot het tijd was om naar bed te gaan. Kim legde haar telefoon aan de lader en maakte zich klaar om te gaan slapen. Ze pakte een luierbroekje uit het pak en sloop de badkamer in. Snel deed ze deze om en ze begon met het poetsen van haar tanden. Niet veel later kwam ook haar moeder in de badkamer. “Ga zo alvast maar liggen Kim, dan controleer ik je zo even.” “Dat is goed” zei Kim. Ze liep naar haar kamer en ging liggen. “Precies volgens plan” dacht ze. Haar moeder haalde eerst nog even de vieze broeken uit de was en stopte deze in de wasmachine. Daarna controleerde ze Kim. Die kon natuurlijk een droog luierbroekje laten zien. “Weer droog, goed bezig lieverd” zei haar moeder terwijl ze aan Kim haar broekje voelde. “Ik kan het wel hoor.” “Dit weekend volhouden en dan hoef je ze niet meer om. Slaaplekker!” Haar moeder liep de kamer uit. “Mooi zo” dacht Kim. Met een vrolijke glimlach viel ze niet veel later in slaap.

De volgende ochtend werd Kim laat wakker. Ze had lekker uitgeslapen. Ze pakte haar telefoon van het nachtkastje en beantwoordde haar whatsappjes. Veel zin om uit haar bed te komen had ze nog niet. Haar bed was nog lekker warm. Even voelde ze aan haar luierbroekje, maar deze was gelukkig nog droog. Vandaag zou ze een lekker rustig dagje hebben. “Ik kan vandaag lekker zonder luierbroekje gaan” dacht Kim. “Maar eerst nog even liggen.” Veel zin om haar luierbroekje direct uit te doen had ze niet. Ze lag nu echt nog heel lekker en dat wilde ze niet verpesten door veel te bewegen. “Goedemorgen slaapkop” klonk het vanuit de deuropening. “Goedemorgen mam.” “Lekker geslapen?” “Ja heerlijk.” “Mooi zo, is je luierbroekje nog droog?” “Jaa.” “Mag ik nog even voelen?” “Mam dat hoeft echt niet hoor. Ik lig ook nog veel te lekker.” “Nou vooruit, ik geloof je,” zei haar moeder. “Thanks.” Kim haar moeder liep naar beneden en Kim pakte haar telefoon er weer bij. Na een poosje te hebben gelegen en op haar telefoon te hebben gekeken was het toch tijd om uit bed te gaan. Ze stapte uit bed en rekte zich even uit. Daarna pakte ze een setje kleding en liep naar de badkamer. Na even gedoucht te hebben kleedde ze zich weer aan. Alleen dit keer deed ze geen luierbroekje aan. Door gisteravond niet betrapt te zijn geweest durfde Kim het wel aan om vandaag zonder luierbroekje te lopen.

De ochtend was al snel voorbij. Kim haar ontbijt was tegelijkertijd ook haar lunch. Ze had ook best wel trek en nam ook een broodje meer. Daarna was Kim weer naar haar kamer gegaan. Ze was bezig met het scrollen op haar Instagram. Ook had ze muziek op staan airpods. Rond een uurtje of twee stond haar moeder in haar kamer. “Kim? Ga je mee naar de winkels?” Doordat Kim haar muziek op had staan had ze haar moeder niet binnen horen komen. “Ehmm, liever niet. Moet dat?” “Ja, je hebt nog wat nieuwe kleren nodig.” “Kan dat niet een andere keer?” vroeg Kim. “Volgende week komt Tom dus dan kunnen we niet samen gaan en de week daarop moet ik weg. Dus nee het kan niet een andere keer.” “Oke, ik kom er zo aan.” “Een beetje tempo graag, want we staan op tijd. Mirte moet straks de auto nog mee.” “Oke oke, ik kom al.” Kim deed haar airpods uit en deed deze in het doosje. “Daar gaat me luie dagje” dacht Kim. Normaal gesproken vond ze shoppen helemaal geweldig, maar op deze manier niet echt.

Ze liep naar beneden en deed haar schoenen aan. Veel meer tijd had ze niet, want haar moeder zat al bijna klaar in de auto. “Waarom moet het ook zo gehaast” dacht Kim bij zichzelf. Ze liep naar de auto en stapte in. “Hoe laat moet Mirte weg dan?” vroeg Kim. “Rond half 5 wilde ze weg, dus we hebben twee uur de tijd.” Kim pakte haar telefoon en begon alvast op internet te kijken naar kleding. Als ze toch maar twee uur hadden wilde ze in ieder geval gericht kunnen zoeken. Ze zag een paar leuke topjes voorbij komen. Ook viel haar oog op een leuk rokje en een broek. Opeens begonnen er zenuwen te komen bij Kim. Ze moest plassen en ze had geen luierbroekje om…
 
Hoofdstuk 5: Nieuwe kleding

Kim wist niet of het een goed idee was om te zeggen dat ze moest plassen. Zou haar moeder haar naar de wc laten gaan? Bij één van de winkels zouden ze vast wel een wc hebben toch? Misschien moest ze het maar niet vragen. Straks zegt mama, “je hebt toch een luierbroekje aan?” dacht ze bij zichzelf. Ze waren ook best wel met een rap tempo vertrokken. Echt tijd om naar de wc te gaan of een luierbroekje om te doen had ze niet echt. Misschien dat haar moeder wel zou zeggen dat ze eerder had moeten gaan. Ze probeerde de aandacht terug te krijgen bij de kleding. Misschien kon ze op internet wel meer ideeën krijgen over wat ze wilde kopen. Bovendien zouden ze toch niet lang in de stad zijn, omdat Mirte straks de auto nog nodig had.

Het was redelijk druk in de stad. Veel van de parkeergarages stonden vol. Gelukkig parkeerde ze altijd bij een parkeergarage die plek had. Deze parkeergarage had alleen één nadeel, het was best nog wel een stukje lopen voordat je in het centrum was. Nadat de auto geparkeerd was liepen ze samen naar de winkels. “Ik had al wat leuke dingen op internet gezien voor je,” begon haar moeder. “Fijn,” dacht Kim. Vaak waren de dingen die Kim haar moeder uitzocht niet de dingen die Kim graag droeg. Daarbij was het nog maar de vraag of ze die kleding ook in Kim haar maat in de winkel hadden.

Als eerste naar de Zara. Kim haalt daar normaal bijna altijd wel iets als ze er is. Kim keek ondertussen in de winkel ook of er een wc te vinden was. Helaas zag ze geen wc. Ze wist dat er bij de restaurantjes en eettentjes in de stad altijd wel een wc was, maar lekker wat eten en drinken zat er vandaag niet in. Het plan werd voor Kim dus om zo veel mogelijk tijd te rekken. Op die manier kon ze voorkomen dat ze veel moest gaan passen. Zo zou haar moeder ook niet door kunnen hebben dat ze geen luierbroekje droeg.

“Is dit niet leuk?” vroeg Kim haar moeder. Ze liet een groen-wit gestreept shirtje zien. “Ja, dat kan wel hoor,” reageerde Kim een beetje ongeïnteresseerd. Ze pakte het shirtje aan en ze liepen verder langs de shirtjes. Kim haar oog viel op een licht blauw truitje. Ze bekeek het stapeltje, maar helaas kon ze haar maat niet vinden. Haar moeder had inmiddels het ene na het andere shirtje gepakt. “Pas dit anders maar even,” zei ze. Kim bekeek de selectie kleding van haar moeder eens goed. Het waren drie shirtjes met printjes. Op één van de shirtjes stond een afdruk, met grote roze letters stond er “Barbie.” “Is dit niet een beetje kinderachtig mam?” vroeg Kim. “Nee joh, dat is hartstikke hip!” Kim betwijfelde dat. Er was dan wel een nieuwe film over Barbie, maar dat betekende nog niet dat het gelijk hip was. Toch nam ze de shirtjes aan en liep richting de pashokjes. Onderweg naar het pashokje zag Kim een leuke sportlegging. Ze wilde die eigenlijk wel passen, maar als ze die zou passen zou haar moeder er misschien achter komen dat ze geen luierbroekje droeg. Ze stelde de keuze toch maar even uit. “Dat kan wel weer als dit alles voorbij is,” dacht Kim. Voor nu waren de shirtjes voldoende.

Kim paste de shirtjes en liet ze één voor één zien aan haar moeder. Het Barbie shirtje vond haar moeder toch wel de top keuze. Kim was het er niet helemaal mee eens maar besloot wel om hem mee te nemen. Ook omdat Kim graag weer naar huis wilde. Hoe eerder ze klaar waren, hoe eerder ze naar de wc kon. Van de gepaste shirtjes ging de helft mee. Ze sloten aan in de rij voor de kassa. Heel even twijfelde Kim weer of je moest vertellen dat ze naar de wc moest. “Mam….” vroeg ze. “Ja?” Heel even dacht Kim na. “Zullen we zo nog even langs de H&M?” zei Kim. “Dat is goed hoor,” antwoordde haar moeder. Kim durfde het toch niet te vertellen.

Na het afrekenen liepen ze naar de H&M toe. Kim wist ze iets moest verzinnen zodat ze snel naar huis kon. Ze besloot om in de H&M zich een beetje te gaan verstoppen voor haar moeder. Terwijl haar moeder naar wat kleding aan het kijken was sloop ze langzaam uit het zicht. Als ze veel tijd kon rekken was dit misschien al de laatste winkel. Kim hield haar moeder telkens in de gaten. Eerst liep haar moeder bij de shirts en truien en daarna liep ze richting de broeken. Kim besloot naar de kinderafdeling te lopen. Daar zou haar moeder vast niet snel op zoek gaan naar haar.

Kim bekeek de kleding die ze hadden hangen. Er hingen veel kleine en schattige shirtjes. Ook zag Kim een paar shirtjes met een soort glitter printje. Die had ze vroeger echt geweldig gevonden. Ineens zag Kim een broek liggen waarvan op een van de kontzakken Mickey Mouse stond. Ze pakte de broek op en zag dat deze nog in haar maat was ook. Kim kon het bijna niet geloven. Net toen ze broek terug wilde leggen kwam er iemand aan. “Ah, daar ben je.” Klonk het. “Ik was je al aan het zoeken,” zei haar moeder. “Ja, ik zag deze broek liggen en hij is in mijn maat,” zei Kim een beetje verlegen. “En net vond je Barbie nog te kinderachtig,” lachte haar moeder. “Euhm, ja maar deze vind ik wel leuk,” stammelde Kim. “Nou, geef die dan maar hier.” Kim gaf de broek aan haar moeder. Haar moeder pakte de broek en deed deze bij de twee broeken die zij voor Kim had gepakt. “Pas al deze broeken anders maar even,” zei haar moeder. Kim had er echt totaal geen zin in. Nu zou ze er niet meer onderuit kunnen. Ze liep samen met haar moeder langzaam naar het pashokje toe.

Kim zocht een pashokje uit en hing de broeken even op. Ze keek eens naar de drie broeken die ze mee had. Ze moest toch wel een beetje lachen om de broek met Mickey Mouse er op. “Die kan wel heel erg leuk zijn om thuis te dragen,” dacht Kim. Voor school zou ze het liever niet aan trekken. Ze trok eerst een grijze broek aan. De broek redelijk strak en zat verder prima. Ze stapte uit het hokje en liet deze zien. “Is de broek aan de bovenkant niet te wijd?” vroeg haar moeder. “Nee, hoor,” zei Kim snel, “Hij zit prima.” “Dan is het goed,” zei haar moeder. “Phew, net op tijd” dacht Kim. Als haar moeder zelf was gaan kijken had ze zeker gezien dat Kim geen luierbroekje droeg. Bij de volgende broek zou ze daar dus wel op moeten letten. Kim besloot nu om de broek met Mickey Mouse aan te doen. Ze trok de grijze broek uit en deed de broek met Mickey Mouse aan. Ze stapte uit het hokje en liet de broek zien. “Ja, die is erg leuk Kim” zei haar moeder vrolijk. Op dat moment kwam er een jongen van het personeel naar ze toe lopen. De jongen was net ietsjes ouder dan Kim. “Lukt het een beetje?” vroeg hij. “Ja hoor, draai nog eens een rondje Kim” antwoordde Kim haar moeder. Kim draaide een rondje en werd een beetje rood. Ze schaamde zich toch wel een beetje voor deze broek. Waarschijnlijk wist de jongen ook dat deze van de kinderafdeling kwam. De jongen glimlachte naar Kim en zei, “als jullie nog vragen hebben laten jullie het maar weten.” “Dat komt goed,” antwoordde haar moeder. Kim dook snel het pashokje in en deed de broek weer uit. “Misschien moet ik die toch maar niet kopen,” dacht ze. Ze trok snel de andere broek aan en liet ook deze zien aan haar moeder. Ze hoopte dat ze daarna klaar waren, want ze moest inmiddels echt wel nodig plassen. De druk op haar blaas was tijdens het winkelen wel steeds erger geworden.

“Zullen we alle drie de broeken doen? Of wil je nog even verder kijken?” vroeg haar moeder. “Doe ze alle drie maar,” zei Kim. “Dan ben ik er maar vanaf,” was Kim haar achterliggende gedachte. Ze rekende de broeken af en liepen de winkel uit. “Zo dat is mooi op tijd, dan kan Mirte zo gelijk de auto mee” zei Kim haar moeder. “Mooi,” dacht Kim, “We gaan weer naar huis.” Ze liepen door het richting de parkeergarage. Kim begon steeds langzamer te lopen. De druk op haar blaas werd nu zo groot dat het een beetje pijn begon te doen. “Waarom loop je zo langzaam Kim?” vroeg haar moeder. “Ik heb een beetje last van me buik dat is alles.” “Oh oké, weet je wat, ik ga nog even in dit winkeltje hier kijken, misschien trekt het weg als je even stil staat.” Kim vond het geen slecht idee. Misschien nam de druk ietsjes af als ze even stil stond. Haar moeder ging de winkel binnen. Bij Kim nam de drang om te plassen echter niet af. Ze moest er eigenlijk alleen maar nodiger door. Ze keek snel naar binnen of haar moeder al bijna klaar was. Maar tussen alle prullaria kon haar moeder vaak wel even lopen. Ze keek eens door de straat, op zoek naar afleiding. In tegenstelling tot het centrum was het in dit straatje erg rustig, er was geen hond te bekennen. Afleiding was er ook niet te vinden. Kim stond met haar handen tussen haar benen en verloor de controle over haar blaas.

Terwijl ze de straat in staarde voelde ze hoe haar broek nat werd en het zich steeds verder verspreidde. Kim verstijfde, haar hoofd was even helemaal leeg. Ze dacht niets en deed niets. Ze wist gewoon niet wat ze moest doen, ze stond daar maar. Langzaam voelde ze een traan over haar wang rollen. Ze wist dat ze de strijd met zichzelf verloren had.

“Oh Kim!” riep haar moeder. Zonder dat Kim het door heeft gehad stond haar moeder naast haar. Ze heeft ook geen idee hoelang ze daar nu stond. “Hoe kan dit nou weer? Heeft je luierbroekje gelekt?” vroeg haar moeder verbaast. Kim begon te huilen, “N-nee, ik h-heb geen luierbroekje aan.” Haar moeder werd nu een beetje boos. “Waarom niet Kim?” vroeg ze streng. “O-omdat ik ze stom vind,” stamelde Kim. Haar moeder besloot om er maar geen drama van te maken in de stad zelf. “Laten we eerst maar naar huis” zei ze op een boze toon. Ze liepen terug naar de auto. Kim probeerde met de tas pas gekochte kleding haar natte broek te verbergen. Gelukkig kwamen ze onderweg niet veel mensen tegen. Wel moesten twee meisjes erg hard lachen nadat Kim langs was gelopen. Toen ze bij de auto aan kwamen zette Kim de tas met kleding achterin de auto. Haar moeder pakte een veiligheidshesje uit de auto. “Ga anders hier maar even op zitten, anders gaat de auto straks nog naar plas stinken.” Kim pakte het hesje aan en ging er op zitten. De rest van de autorit was alleen de radio zacht te horen.

“Ga zo eerst maar douchen,” zei Kim haar moeder toen ze de straat in reden. “Daarna ga je naar je kamer en wacht je tot ik er ben oké?” zei ze streng. “Oké” antwoordde Kim zacht. Kim haar moeder parkeerde de auto en ze stapten uit. Kim pakte de tas met kleding uit de auto en liep naar de deur. De deur ging al open toen ze aan kwam lopen. Mirte stond al in de startblokken om weg te gaan. “Hey, hoe was…” Mirte stopte met praten toen ze Kim haar broek zag. Ze had gelijk in de gaten dat Kim geen zin had om te praten. Kim liep naar binnen en ging gelijk naar de douche. Haar moeder en Mirte hadden het nog heel even over de auto. Kim hoorde Mirte nog wegrijden toen ze de douche aanzette.

Terwijl Kim onder de douche stond liep Kim haar moeder haar kamer binnen. Ze pakte een luierbroekje uit het pak en legde deze op Kim haar bed. Vervolgens liep ze naar de kast en opende de la met ondergoed. “Daar was ik al bang voor,” zei ze hardop. De la was bijna leeg. “Ze heeft dus de hele week tegen me gelogen.” Ze haalde alle onderbroeken uit de la en verving deze door de luierbroekjes. De onderbroeken nam ze mee naar haar eigen kamer. Vervolgens ging Kim haar moeder op zoek naar de overige onderbroeken van Kim. Ze liep als eerste naar de wasmand, daar zag ze eigenlijk niks bijzonders. Ook op Kim haar kamer wist ze niks te vinden. Ze besloot op Kim haar slaapkamer te wachten tot Kim klaar was.

Na een paar minuten hoorde Kim haar moeder de douche uit gaan en niet veel later liep Kim de slaapkamer binnen. “Sorry mama, het ging echt per ongeluk,” begon Kim. “Dat kan gebeuren Kim, maar ik snap niet waarom jij geen luierbroekje droeg. Ik heb in de la gekeken en ik denk dat jij afgelopen week niet helemaal eerlijk bent geweest?” Kim keek naar de grond en zei niks. Na een kleine stilte zei haar moeder, “Waar zijn de rest van je onderbroeken?” Kim wees naar haar tas. Haar moeder pakte de tas en deed deze open. Alle onderbroeken die ze afgelopen week naar school aan had gehad zaten er nog in. “Kim, dit had ik niet van jou verwacht,” zei haar moeder boos. “Ik doe mijn best om het voor jou makkelijker te maken, maar jij gaat er gewoon tegen in.” Kim hield zich maar even stil. “Ik wil dat je deze nu even aan doet.” Kim haar moeder wees naar het luierbroekje dat op het bed lag. “Maar mam ik wil ze echt niet aan. Afgelopen week ging het toch ook hartstikke goed?” probeerde Kim. “Gezien je vandaag geen luierbroekje aan had vind ik dat moeilijk te geloven.” “Ja, maar” probeerde Kim. “Meisjes van 17 doen het echt niet meer in hun broek Kim. Ik wil dat je die luierbroekjes gewoon aan doet en gebruikt waarvoor die zijn, oké? Dat is beter dan een natte of vieze broek.” “Ja, mam” zei Kim zuchtend. Helaas voor Kim was haar moeder nog niet klaar met haar. “Kim” zei ze streng. “De aankomende de dagen mag je voor straf niet naar de wc.” “Ja maar..” begon Kim weer. “Nee” zei haar moeder, “Zo leer je tenminste om de luierbroekjes te gebruiken waarvoor ze zijn, begrepen?” Kim begon te huilen. “Het is voor je eigen bestwil. De afgelopen week heb je tegen me gelogen en dit vind ik een gepaste straf. Als ik er weer vertrouwen in heb mag je het weer proberen. Zullen we dat afspreken?” Tussen haar tranen door knikte Kim. “Goed, dan doe je zo het broekje even aan en proberen we er nog een leuke avond van te maken, oké? vroeg haar moeder op een iets rustigere toon. “O-oké” zei Kim. Haar moeder gaf haar een knuffel en liep daarna met de vuile onderbroeken de kamer uit.

Kim bleef nog even op haar kamer. Toen ze weer wat rustiger was trok ze met enige tegenzin het luierbroekje aan. Ze deed haar kast open en pakte een warme trui en een joggingsbroek. Ze had eigenlijk al helemaal geen zin meer in deze dag. Ze ging in haar bed liggen en zocht wat afleiding op YouTube. Ze ging van video naar video, maar vond eigenlijk niks leuk. Na een tijdje werd Kim geroepen om te komen eten. Kim had eigenlijk helemaal geen trek na alles wat er die middag was gebeurd. Toen ze beneden kwam stond alles al op tafel. “Heb je al geplast?” vroeg haar moeder. “Nee, mam. Zo snel gaat dat niet hoor.” “Als je wel geplast hebt laat je het maar weten.” “Is goed mam,” zei Kim een beetje geïrriteerd. Ze begon met eten, maar na een paar happen kreeg ze het er een beetje moeilijk mee. Ze begon een beetje te spelen met haar eten tot ergernis van haar moeder. “Kim, niet zo spelen met je eten. Het is juist goed om even wat te eten en te drinken.” “Ik heb gewoon geen honger,” zei Kim. Intussen had haar moeder het eten al weer op. Door het getreuzel van Kim duurde het allemaal erg lang. Na een poosje had Kim haar bord leeg en ruimde ze samen de tafel af.

“Zullen we zo nog even een spelletje doen” vroeg haar moeder. “Dat is goed hoor, zullen we Qwixx doen?” stelde Kim voor. Niet veel later rolde de dobbelstenen over tafel. Kim en haar moeder hadden een gelijkwaardige strijd en ze wonnen om en om een spelletje. Haar moeder stelde zelfs voor om nog even wat lekkers te pakken. Kim had erg veel zin in chocola en niet veel later werd er een reep aangebroken. De sfeer werd ook steeds gezelliger. Na het zoveelste spelletje gedaan te hebben voelde Kim dat ze naar de wc moest. Na het gesprek van vanmiddag had ze eigenlijk geen keuze en zou ze het in haar luierbroekje moeten doen. Alleen was er dit keer meer aan de hand dan vanmiddag. Nu haar moeder niet meer zo boos was wilde Kim het toch proberen. “Maaamm?” vroeg ze op een lief toontje. “Is het… euhm nog wel oké als ik gewoon naar de wc ga om te poepen?” terwijl ze dat zei werd haar gezicht knal rood. Ze had niet gedacht dit ooit te moeten vragen. Daarbij was ze ook erg bang voor het antwoord van haar moeder. Haar moeder keek haar een beetje vertwijfelend aan en zei toen….
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Ook nu weer een mooi vervolg.
Begrijp ook nu moeder als dochter wel.
Benieuwd of het bij luierbroekjes blijft, of dat er als sanctie echte luiers met plakstrips komen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
nina15000 Nog niet klaar kim en baby Emma K 63
RNdU Mama Kim 16+ Board 0
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
kim nieuwe fotos van kim AB/DL Fotos 3
Limbonees Kim Lian in de luiers Pub 3
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Daddy777 Haar of kaal. Pub 31
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 9
P Yael haar weekendje weg 16+ Verhalen 9
P Yael haar avond alleen thuis 16+ Verhalen 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag 16+ Verhalen 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
Tuutje24 Luna en haar papa Daan L 300
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Similar threads


















































Bovenaan