Kim's luierleven

dlmatje26

Beginneling
Oo wat is mamma toch lief

Het is morgen en mam maakt de gordijnen open en roept vrolijk kim wakker worden.Kim wrijft slaperig
in der oogjes maar was plots klaar wakker en keek der moeder met een knal rode kop aan.Mam ik heb in bed geplast....maar voordat ze verder wat kon zeggen zegt mam tegen kim dat is toch niet erg meis.Kim stond op en liep na de badkamer trok haar pyama en der natte onderbroekje uit en gooide het in de wasmand.Na gedoucht te hebben en eenmaal ondergekomen zegt mam kim we gaan zo samen boodschappen doen.is goed mam.kim dacht bij zich zelf wat is mam toch lief.

Luiers kopen

Na het ontbijt zegt mam kom kim we gaan.en zo gingen kim en der moeder de stad in.eenmaal toen ze in de stad aan de wandel waren zegt mam kim over je nat bed vanmorgen ik denk dat het beter is als ik je s'nachts weer een luier om ga doen.Kim sloeg der ff stil van maar stemde toe dathet goed was.Mam zegt dan gaan we maar even na de apotheek en gaan we kijken welk luiertje bij je past.Eenmaal bij de apotheek aangekomen werd kim toch wel zenuwachtig en dacht bij zichzelf wat gebeurd der toch allemaal.Binnen gekomen loopt mam na de bali toe en sprak de apothekster aanen legde het hele verhaal uit.De apothekster adviserde kim moeder tena maxi slipsmall.mam keek kim aan en zegt denk je dat het wat is meisje.kim zegt ja mam ik vind ze prima.mam bsteld 2pakken en wat rompers en terug na huis.

geluierd en het gevoel

thuis aangekomen was het 18.00 uur ze hadden onderweg al wat gegeten dus koken was niet nodig.
Mam roept kim bij zich kim kom je mee na boven gaat mamma je klaar maken voor de nacht.eenmaal boven gekomen zegt mamma kom maar meis dan helpt mam je met omkleden.ze trok kim der kleren uit en vroeg der om op bed te liggen.kim lag geheel naakt op bed en begon der moeder kim met een vochtig doekje schoon te vegen daarna werd der kontje gezalft en werd ze nog gepoederd.mam maakt de luier open en kim ziet het allemaal gebeuren en dacht bij zichzelf wat als ik moet plassen.Intussenschoof mam de luier onder der billen trok em dicht en plakt em dicht en trok der een roze rompertje aan met een afbeelding van hello kitty.kim stond op van het bed en zag zich in de speigel geluierd staan als een echte peuter.mam zegt gaan we lekker slaapjes doen en legde kim in bed kim gaf der moeder een knuffel en kuste haar gedag.nu ze daar lag in bed dacht ze bij zichzelf lig ik hier in de luiers maar voelde haar blaas onder tussen volraken en dacht wat nu.Na 10 min liet ze het maar lopen en haar luier werd dikker van haar plas en kim voelde een golf van genot door zich heengaan.Na nog wat nagenoten te hebben viel ze in slaap.

vervolg komt snel
 

dlmatje26

Beginneling
Kim wil meer

De volgende morgen toen kim wakker werd vowlde ze dat der bed nog droog was.Blij stond ze op en voelde dat der luier goed volgeplast was.toen ze onder kwam liep ze na der moeder toe die vervolgens zegt kim wat wil je op je boterham doe ma pasta zegt kim die met een volle blaas aan de keukentafel zit.Ze zat der boterham te eten en kon ze het niet meer opouden en der liep weer een hele sloot plas in der luier maar derluier kon et niet meer opnemen dus begon ie te lekken.Kim begon te huilen en der moeder kwam na der toe en trooste haar en zag datt de der een groote plasvlek bij der kruis zat.kom maar meis zegt mam ga je maar ff doche zo gezegt zo gedaan.Na het dochen komt kim de kamer in gelopen en mam zegt weer helemaal schoonkim antwoorden ja mam ik ga nu ff gamen goed en mam vond et goed.Na een tijdje aaan het computeren zijn voelde kim dat ze moest plassen en dacht bijzichzelf shit zit net in een vet level.Ze dacht had ik nu nog maar mijn luier om.10 min later kon ze het echt niet meer ophouden ze stond op om na de wc te gaan en bedacht zich als ik nu in mijn broek plas krijg ik misschien wel een luiertje om.Haar besluit stond vast ze ging in der broek plassen.Ze stond op en begon te plassen der ontstond een grote vlek in der broek en liep langs de pijpen omlaag en begon nep te huilen.Mam kwam binnen gelopen om te kijken wat der met haar dochter aan de hand was.Toen ze haar dochter zag sstaan in der natte broek zegt zee verbaas Kim heb je in je broek geplast en zag kim der hoofd rood aanlopen en zegt tegen der moeder sorry mam.ga je maar omkleden zegt mam eenmaal omgekleed dacht kim bijzichzelf shit nog niet die luier omgekregen en ze moest iets nieuws proberen.Later die middag voelde ze dat ze moest plassen en poepen en dacht dit is mijn kans zenuwachtig stond ze op en liet der plas lopen weer was ze elemaal nat en ze had ook nog kramp in der buik omdat ze nog moest poepen.kim dacht zo broek is voor de 2de keer nat vandaag maar voelde dat haar drolletje niet meer kon ophouden en duwde het haar slipje in en der ontstond een bobbel in der broek en bij kim ontstond en kim bekeek zichzelf plan geslaagt.Kim vond het lekker.met een rood hoofd loopt ze na onder na der moeder toe.bij iedere stap voelde ze de poep meebewegen.Mam zegt kim moeder draait zich om en ziet der dochter staan in der volle broek en zegt vol verbazing Kim.Kom maar mee na de badkamer dan maken we je ff schoon ze trok kim kleertjes uit en der slipje werd omlaag gedaan en zegt mam meisje toch en gooide het slipje in een plastic zak na het ergste verwijdert te hebben moest kim in bad zitten. Mam begon haar helemaal schoon te wassen.toen ze uit bad kwam zegt mam ga maar ff liggen meis dan doe ik je voor de zekerheid maar een luier om.Mam opende de luier en schoof em onder kim en plakte em dicht en mam zegt dit is beter voor mijn kleine meisje.Kim dacht plan geslaagt.Mam trok der kleertjes aan en zei allemaal lieve dingetjes tegen der dochter.Kim genoot dervan en mam zag dat der dochter helemaal happy was.

De verdere gevolgen

Kim komt later die dag na onder en loopt in der dikke luierkont na der moeder en mam zegt kom meis gaan we nieuwe kleertjes je kopen want bij kleine meisjes horen geen grote meisjes kleren.Kim dacht nieuwe kleertjes wat voor kleertjes.Ze loopt samen met der moeder door de stad en kwamen bij de winkel aan mam zegt kom hier gaan we je nieuwe kleertjes halen en nog andere dingetjes.eenmaal binnen komen we in een gang waar allemaal kleren hongen en luiers en nog vele andere dingen stonden.mam zegt laten we maar met de kleertjes beginnen.ze lopen na het rek toe en kim keek vol verbazingwat der moeder allemaal aan het pakken was.kim voelde dat ze moest plassen en liet inder luier lopen en was wat dikker geworden.Mam zegt kim we gaan kleertjes passen.ze trok kim der kleren uit en stond alleen nog met de luier om. Mam zegt ik ga eerst een schone luier omdoen meis.Ze liepen na de verschoonkamer en eenmaal der binnen ging kim op de verschoontafel liggen.Mam maakte der luier open en begon haar schaamstreek schoon te vegen na het verschonen kreeg ze een nieuwe luier om maar ditmaal met een inlegger derin.Toen ze de schone luier omhad voelde ze ook dat ie veel dikker was als de vorige keren.Mam pakte wat van der nieuwe kleertjes en veel kleertjes gepast te hebben zegt mam kom ma meisje dan kleed mamma je weer aan.Mam trok kim een witte majoit aan met een wit blouseje en een roze tuinbroekje.Kim keek in de spiegel en zag zichzelf staan ze draaide wat omzich helemaal te bekijken en zag dat de luier wel goed opviel.Met tassen vol nieuwe kleertjes lopen we na de auto en kim plaste ondertussen in der luier.Bij de auto gekomen geeft kim der moeder een dikke knuffel en bedankte haar.Toen ze thuis kwamen en de spulletjes te hebben opgeruimt ging mama achter internet nieuwe meubels voor kim bestellen.kim zit op de bank en genoot van de hele dag en dacht bijzichzelf wat heeft mamma nog allemaal in petto voor mij want ze wist ondertussen ook dat de verandering begonnen was.
 

dlmatje26

Beginneling
kim weer een kleine meid

Enkele dagen later toen ze de allemaal binnen waren gekomen en op zijn plek stonden lag kim nog te slapen bij der moeder op de kamer omdat haar kamertje helemaal veranderd was.toen ze wakker werd liep ze in haar shirtje en volgeplaste luier na mam.mam zegt kim kom laat ik je nieuwe kamer zien en samen liepen ze na der kamertje eenmaal binnen ziet kim dat der hele kamer baby roze is geverfd met allemaal disney figuurtjes derop een grote comode ledikant luiers speelgoed.mam zegt heb je je eigen prinssessenkamertje en kim lachte blij na der moeder.mam tilt kim op de comode en maakt kim der luier los entrok het onder haar weg en maakte der helemaal schoon en smeerde haar in met baby olie en pakte een nieuwe luier met inlegger derin schoof die onder haar kontje en maakte em dicht.Ze pakte een pyamatje uit de kast en trok diekim aan.daar lag kim op de comode dik geluierd in eenpyama met voetjes en om het aftemaken deed mam der nog een speentje in.kim gaat van de comode af en geeft mama een handje en ze lopen na onder.toen ze onder waren legde mam kim in de box en al zuigend op haar speentje lag ze te spelen met een rammelaar.ondertussen kwam mam der een flesje melk brengen en deed bij kim der speentje uit en deed het flesje melk in kim's mond en begon rustig te drinken.Onder het drinken plaste en poepte ze haar luier vol als een echte baby.Toen mam even later na kim liep lag ze in de box alweer op der speentje te zuigen en mam voelde aan der luier en zegt Mammie gaat je zo schoon broekje aantrekken en kietelde kim op der buikje.kim lag te lachen en bewegen als een klein kind.Na nog ff in de box gespeeld te hebben kwam mam me halen voor verschoning.Zo gaat mam je ff een schone luier omdoen kleertjes aan en gaan we op bezoek bij je zus.Boven gekomen deed mamma mijn pyamatje uit en stond kim nog alleen in der volle luier mam maakte de luier los en veegde met deluier der ergste poep weg en veegde verder schoon met luier doekjes zalfde en bepoederde haarschaamstreek en deed der een nieuwe luier om.met een schone luier om zegt mam tegen kim gaan we kleertjes aantrekken kleine meid ze pakte eenjurkje vandisney en deed haar die aan maakte haar 2 staartjes en enmaal klaar keken ze samen in de speigel.kim stond der als een echt peuter deed haar jurkje omhoog en keek nog naar haar dikke luier en genoot der zichbaar van.Mam zegt meiske kom dan gaan we naar je zus toe ken ff spelen mmet je neefje.Mam pakte de buggy kim werd vastgemaakt en zat met een duidelijk zichtbare luier sabbelend op der speen in de buggy.Mam zegt daar gaan we op na je zusje.

word vervolgd
 

jos

mooi zijn zit niet van buiten...maar van binnen
Ik wacht op het vervolg.
Komt dat nog?
 

Martinus

Toplid
leuk verhaal,

alleen een paar foutjes maar daar lees ik over heen want dat heb ik zelf ook

nog veel succ6

groetjes,
Martijn
 
Bovenaan