Kleuter meisje

Het was even zoeken waar ik zat met lezen daarna even nadenken over wat dit verhaal gaat
Vervolgens lekker genieten van het nieuwe deel topie
 

Danny

Nieuw lid
Heb ik het nou verkeerd of is de naam van Yvon tussen hoofdstuk 55 en 56 verandert in Sylvia?
 

NJ.abdl

Toplid
echt jammer dat er geen vervolg komt ik heb het in drie dagen helemaal gelezen en het was echt een topverhaal
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
DEEL 73


Nou Sanne, wij gaan weer, maar ik denk dat je snel naar huis mag, dus gaan we helpen om te zorgen dat je daar ook de juiste zorg kan krijgen, tot snel! Sanne geeft nog een lucht kustje, maar dan winnen de medicijnen het, en slaapt ze nog voordat de kamerdeur dicht valt.

En nu de beentjes rustig houden Cindy! Ik waarschuw niet nog een keer! Cindy blijft zich verzetten tegen de onrust riemen die haar redelijk op de plaats houden, maar om de dikke kinderlijke Luier die Mindy al in haar handen klaar heeft goed en netjes om te krijgen mag ze niet bewegen.

Lieve kantelt de douchebrancard in zijn geheel ver naar achteren zodat Cindy’s kontje hoog en open in de lucht steekt, mmmphh, is het enige dat Cindy kan communiceren als Lieve een speciaal billen zweepje pakt, wat ga je doen zegt Mindy verschrikt, zonder wat te zeggen haalt Lieve aan en laat de dubbele tong van het zweepje met een harde klets op de linker bilwang van Cindy landen gevolgd door nog een aantal snele harde slagen, mpphhiiee, huuu ieee, mmmphh. Is alles wat van uit Cindy komt, ga je luisteren? Cindy knikt met tranen in haar ogen en speeksel dat langs de knevel speen op haar borsten druipt. Mindy staat geschrokken aan de grond genageld.

Pak maar gelijk een kanten kwijl slap, want die speen blijft in en de middag verassing breng ik nu al in, zegt Lieve triomfantelijk tegen Mindy. Lieve laat een speciale hole electro anaal plug zien die ze vervolgens met vaseline insmeerd. Dit gemene dingetje kan zorgen stimulatie en training van de sluitspieren door stroomstoten te geven zegt ze met een innerlijk genoegen. Cindy en ook Mindy kijken verschrikt naar het zwarte ding in De hand van Lieve, die de Cilinder over de lengte los klikt en in een torpedo vorm oprolt, deze breng je net als een zet pil in Zo ff flink zijn meisje zegt ze gemeen terwijl ze deze hardhandig inbrengt in de anus van Cindy, die nog maar net bekomen was van de billenkoek, met het nodige geweld verdwijnt de torpedo in het kontje, help je even vraagt Lieve aan Mindy. Wat? Ben je gek? . Mindy schut met afgrijzen haar hoofd, met Drie vingers gaat het nog beter, zegt Lieve als ze de daad bij het woord voegt en de cilinder klikt zich weer in de originele vorm vast om daarna onder protest van Cindy nog goed gedraaid te worden. Zodat de electrode vlakken goed met de sluitspier contact maken.

Kijk hiermee stel je de mA en AC of DC in en het voltage, Dirk heeft hem gemodificeerd en heel krachtig gemaakt. ze draaid de knoppen in het volle rode gebied, als die hier op staat is het gevaarlijk en kan de spier beschadigen dus dat doen we maar niet en ze draaid de knoppen terug in het groene gebied, dit is nog wel goed uit gehouden, oranje is erg pijnlijk volgens Dirk.
Cindy probeerde nog te schreeuwen maar meer dan een hoop kwijl langs te knevel speen en wat gemurmel is het niet. Kijk zegt Lieve en houd een afstands bediening omhoog, Cindy schut haar hoofd NEEEE gilt Mindy, maar Lieve drukt al op de knop. Een heftige langdurige contractie van de sluitspier tot gevolg, maar die krijgt geen ruimte wat resulteerde in hevige spier verkramping. STOP!! gilt Mindy.

Marion en Yvon komen opgelucht uit de apotheek gelopen, wat mooi dat ze alles willen bezorgen zegt Yvon opgetogen. Ja dan nu naar huis om het de meiden te vertellen zegt Marion zichtbaar opgelucht. Onderweg stoppen ze nog even bij de Supermarcado om wat boodschappen in te slaan. Wat hebben ze hier toch nog leuke kinderkleding zegt Marion als ze een truttig jurkje met veel kant uit een rek pakt. Dit is zeker voor 16 plus maar dat zou in Nederland niet te verkopen zijn zegt ze een beetje teleurgesteld. Hier zijn ze wat strenger en conservatiever zegt Yvon met een lachje, maar daardoor is het regenboog gebeuren wat minder geaccepteerd. Marion knikt, jammer dat het niet van als wat kan zijn zucht ze.

Mindy zichtbaar boos stapt naar Lieve en rukt het kastje uit haar handen. dit kan je niet maken schreeuwd ze boos, Cindy huild zichtbaar maar met gemoffeld geluid en probeert los te komen. Als Sanne hiervan hoort wilt ze gelijk weg, dit ga ik aan mamma vertellen! Lieve, zichtbaar geschrokken van Mindy’s reactie, loopt vlug de gang op.

Mindy maakt de knevel van Cindy los, kuchend en proesten scheld ze er op los. Terwijl Mindy Haar los maakt vraagt ze of het nog pijn doet en of ze nog we zo naar Sanne zullen gaan. Ik wil die trut nooit meer zien gilt Cindy. Wat? Mindy kijkt verbaast terwijl Cindy van de brancard af wilt komen, niet Sanne zegt ze ontdaan, Lieve natuurlijk, auw gilt Cindy als ze haar benen uit de beugels wilt doen, en gelijk weer gaat liggen, die moet er eerst nog uit zegt Mindy, zal ik je helpen? Cindy knikt met een pijnlijk gezicht. Mindy probeerde de electrode er uit te trekken maar Cindy gild het uit, het lukt niet zegt ze.Lieve hoort het allemaal vanaf de gang en voeld zich schuldig, ze aarzelt maar gaat dan toch naar binnen
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Niet meer verwacht maar, toch een mooi nieuw hoofdstuk.
Begrijp dat je niet altijd tijd en, of inspiratie hebt om te schrijven maar, met mij zijn er zoals je kan lezen nieuwsgierig naar het vervolg.
Hoop op meer in 2024 maar, neem je tijd

:tmb:tmb:tmb:tmb
 

Lievelotje

Gewaardeerd Lid
In 2 dagen alles uitgelezen en dacht oké nu is het klaar maar gelukkig biedt het laatste hoofdstuk uitzicht op meer :love:tmb
 

Sissyjes

Lieve 2/3jr. babygirl en onderdanige french maid
Beste Daisy,
Ik heb het verhaal van Sanne nu zo’n 15x gelezen en zou heel graag het vervolg willen lezen.
In gedachten leef ik als Sanne. Zou niks anders willen om dit kleutermeisje te zijn.
Voor mij is het te laat, daarom kan ik niet genoeg krijgen van het leven van Sanne.
A.u.b. ga verdere met schrijven en stop er niet mee.
Groetjes en dikke knuffel en kus Sissybaby Jes.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
pamperboy1994 Ageplay mama of kleuter juf gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
ImALittleBabyBoy Speel een Kleuter in een pc game Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
K virtuele p(m)apa/kind/baby/kleuter/relatie - Hoe aan te pakken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Limbonees Vrouwelijke mamma of baby/kleuter Pub 3
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
LuierN Zoek een meisje / vrouw voor chat Contact advertenties 1
MessydiaperLover Tbdl meisje gezocht Contact advertenties 1
Similar threads


















































Bovenaan