Kleuter meisje

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 5

Ik ben nog helemaal overdonderd wat er allemaal gebeurd was deze ochtend, terwijl we onderweg zijn overdenk ik het allemaal, en wat zou Cindy bedoelen met kleren passen? Vond je het fijn slapen vraagt Cindy. Hè wat? Nou het handsop pyjamaatje, even denk ik na, gaat wel zeg ik een beetje ongeïnteresseerd. Waar slaapje normaal in? Of slaap je naakt? Ik pak mijn telefoon en begin er een beetje mee te spelen. Ik vroeg je wat zegt Cindy streng, ik schrik en kijk haar aan, sorry zeg ik, ehhh een T shirt. OK dan weet ik waar we moeten gaan kijken. Wat wilt ze nou denk ik bij mezelf. Had je vroeger met bedplassen altijd broekjes aan of ook wel eens luiers.

Weet ik niet meer zeg ik kortaf. Oh nou ik probeer alleen te helpen hoor zegt ze, of wil je weer in een nat bed wakker worden? Ik kijk een beetje beschaamd. En je vond de teddybeertjes leuk? Ik knik. Toen ik je bed opmaakte met het plas zijl overtrek zag ik een teddybeer liggen, kun je niet zonder slapen? Ik kijk Cindy aan, haar blik zegt genoeg, eerlijk zijn hè, zegt ze. Liever wel zeg ik zachtjes, ok dat is toch niet erg, ik lach een beetje, hè, hè zegt Cindy, ik was al bang die vandaag niet meer te zien en wrijft haar Hand door mijn haar. Ik went mijn hoofd af, en veeg het haar weer naar achteren. Tja dat is natuurlijk niet handig zegt ze, langer haar zo los, dat zullen ze in het ziekenhuis ook wel anders willen zien. Tja daar had Cindy wel gelijk in, zal ik het dan maar weer kort laten knippen zeg ik. Nou we gaan wel even langs de kapper, er zijn vast wel meer mogelijk heden, mijn vriendin werkt er vandaag.

Ik ben nog steeds bezig om te proberen te begrijpen wat er allemaal gebeurd was, als de bus bij de zoveelste halte stopt, staat Cindy op, hier moeten wij er uit zegt ze en ik pak mijn tas en loop achter haar aan. Het is een groot winkelcentrum, een hypermercado en vele ander winkels hebben er hun onderkomen. Cindy pakt me bij de hand en samen gaan we naar binnen, eerst maar naar de hypermercado zegt ze, we kopen wat levensmiddelen en lopen ook langs de schappen met pyjama broekjes. Ja dat is misschien wel handig zeg ik en wil een grote maat pakken. Ik denk dat we voor jou een serieuzere oplossing moeten vinden zegt Cindy, en heeft een pak Tena broekjes in haar handen een maat S, dat is mij te klein denk ik.

Geloof me maar dit is jou maat, je wilt toch niet dat ie afzakt? Ik wist niet dat je die hier in de supermarkt kan kopen, dat is wel handig, maar ik denk niet dat zo een broekje in bed kan afzakken zeg ik. Cindy drukt me het pak in de handen, voor s'nachts kunnen
We jou beter hierin laten slapen, een pak Tena slip maxi, maat medium, ze pakt het uit de schap en drukt het ook in mijn armen, zo zegt ze, ik draag de boodschappen wel, jij je luiers. Maar ik heb... Niks te maren Sanne, ik zou je helpen, of ben je ons gesprek van gisteren vergeten.

Protesteren had geen zin, bovendien had ik al tweekeer achter elkaar een nat bed en heeft Cindy me betrapt in een kinderlijk meisjesachtige pyjama. Stiekem vond ik het ook wel fijn om zo behandeld te worden, dus ik pak een pak luiers in iedere hand en draag ze naar de kassa. Als jij de luiers afrekent, krijg je de boodschappen van mij zegt ze. Schoorvoetend zet ik de pakken op de band, de kassiers kijkt mij een beetje vragend aan, 30 euro, potverdrie dat is niet mis zeg ik tegen Cindy, ze lacht. Als je ze iedere nacht nodig hebt is dat voor 10 dagen. Nou dat zal wel meevallen zeg ik, het zijn bij elkaar 20 luiers dus zeker wel voor 3 weken. Als Cindy gaat afrekenen is ze nog geen 10 euro kwijt, nee gekkie zegt ze, de broekjes zijn voor overdag. Ik kijk haar vragend aan, dat is niet nodig, dan slaap ik niet, Cindy kijkt me uitdagend aan maar zegt niks.
 

bas

Superlid
kijk eindelijk een verhaal dat wel steets verder gaat hahah maar ik zeg net als ing meer meer
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 6

Nu maar eerst langs de kapper, Cindy wijst de kant die we op moeten gaan en ik loop met de twee pakken iets achter haar, onopvallend probeer ik te kijken hoe de mensen om ons heen reageren, vooral bij kinderen en jongeren zie ik af en toe een lacherige uitdrukking, op eens hoor ik een jongetje zeggen, Mira mamá ese señor todavía necesita pañales, Yo todavía no? Nee jongen antwoord zijn moeder jij bent een grote knul en als ze me passeren geeft ze me een medelijdende lach. Ik probeer te doen als of het me ontgaat, maar dat valt niet mee. Hier is het! Hola Lola com esta, bien?, si my amigo, no el pello largo Possible si? Sanne dit is Lola, ze heeft wel een idee, om jou haar lang te houden, ik denk zelfs dat je het wel wat langer mag laten groeien, ga maar zitten.

Als ik de luiers naast de stoel zet, pakt Lola ze met een lach op en zet ze op de schap naast de spiegel, anders val ik er over zegt ze. Geweldig denk ik nu staan ze helemaal in het zicht en iedereen weet dat ze bij mij horen. Lola begint met mijn haren te spelen en ze proberen allerlei soorten dracht uit, de meiden hebben lol, vooral als Lola voor de gein twee staartjes aan de zijkant van mijn hoofd maakt, schattig zegt ze. Ja misschien voor later zegt Cindy lachend. Nu vind ik het genoeg ik zie ander mensen ook al lachen en voel me behoorlijk voor schut gezet. Doe even normaal zeg ik, waarop Cindy gelijk antwoord, doe zelf eens effe normaal, een copycat actie zeg maar. Lola maakt een soort van kuif die naar achteren rolt en zet de haren achter in een staartje, en kijkt naar Cindy, niet naar mijn reactie. Geweldig zegt ze, past wel bij hem. Lola vraagt of ze dit wel meent, ja zet maar vast. Ik sputter tegen dit is toch geen kapsel voor mij zeg ik ietwat geïrriteerd. Luister Sanne ik weet denk ik wel wat jij wilt, dus laat me maar even ja? Of ben je gisteren en vanochtend vergeten, ik niet! Het was aan haar toon duidelijk dat ze me ietwat probeerde te chanteren, of moet ik Lola uitleggen hoe jij je vanochtend gedroeg, of beter gezegd wat jij droeg? Qué vraagt Lola, oh no importante.

Cindy pakt wat haarclips en geeft die aan Lola, die een beetje vragend naar Cindy kijkt, si que es bastante normal en Holanda,la última moda para los niños. Aarzelend zet Lola mijn haren aan de zijkanten vast met de neutrale bruine haarclips. Cindy is in haar nopjes, ik weet niet waar ik kijken moet. Cindy geeft Lola de instructie om ook mijn wenkbrauwen te epileren, en geeft mij een blik dat ik het niet moet wagen te protesteren.

Een kwartier later is ze klaar, ik weet niet wat ik zie, ik lijk echt op een meisje, doordat ik nog bijna geen baardgroei heb is het bijna niet te zien dat ik een jongen ben, mijn Adams appel is ook niet groot geschapen, dus alleen mijn kleren verraden nog een ander geslacht. Goed zegt ze, dan gaan we verder, Lola schiet in de lach, dit was dan gratis, maar niet zeggen dat hij hier zo is toegetakeld zegt ze. Cindy geeft me de twee pakken luiers en wenkt me mee naar buiten te gaan, even aarzel ik... Als ze me hier vragen overstellen zeg ik dat het een ontgroening is denk ik... Heel aannemelijk in een wereld van verpleegkundigen.
 

Paddy

Superlid
Leuk stukje weer, Moet wel steeds even vlug de google vertaler er bij pakken !1 maar dat is dan ook wel weer leuk
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Leuk om de positieve reacties te lezen, de volgende delen zullen ook wel wat vertaal reacties vragen, maar als dit te hinderlijk wordt hoor ik dat ook graag, is natuurlijk ook wel leerzaam. :p
Liefs Daisy.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 7

Als we verder lopen wijst Cindy naar een grote kleding discounter, kunnen we mooi wat voor je uit zoeken, want in een t shirt is niks voor jou hebben we gezien. Ik krijg weer een rood hoofd. Ga jij je maar vast helemaal uitkleden in het kleedhokje dan zoek ik wel wat voor je uit om in te slapen, en wijst naar de pas hokjes achter in de zaak.
Terwijl ik naar achteren loop voel ik de blikken van het personeel in mijn rug prikken, gelukkig is er verder weinig klandizie.

Terwijl ik mij uitkleed in het pashokje, gaat Cindy de winkel door ik heb geen idee wat er gaat gebeuren maar ben er niet gerust op, daar sta ik dan in mijn luier broekje en sokken, te wachten op wat komen gaat.

Als ik mijn nieuwe kapsel in de spiegel bekijk, doet Cindy op eens het gordijntje open, hier probeer dit maar eens zegt ze, ik zie dat een verkoopster verderop het geheel gade slaat, moet dat nou zeg ik een beetje boos en probeer het luierbroekje een beetje te bedekken met... Wat is dit? Vraag ik, oh een soort nachtshirt maar dan met een leuke print, schiet nou maar op want we hebben nog meer te passen. Ze laat het gordijn een beetje open, zodat ze me kan controleren. Ik houd het voor me, ja daaaag dat is voor meisjes zeg ik verontwaardigt. Aantrekken zegt Cindy kortaf, ik weet dat ze het meent en worstel me door de stof, terwijl ik bezig ben hoor ik Cindy zeggen, andersom lieverd, en ze helpt me. Als ik het aanheb begint ze het gelijk van achteren te sluiten, nou vraagt ze, lief hè? Ik sta sprakeloos in de spiegel zie ik mij zelf in een truttige lange nachtjapon met roesel randjes en een print met allemaal kleine gele teddy beertjes, op de aanhechting van de mouwtjes zitten ter hoogte van de schouders grote roesel stroken die een soort van vleugeltjes lijken, voorop, op het borststuk is een grote gele strik met lange linten genaaid, alle biesjes zijn geel en de nachtpon zelf is wit.

Lekkere dunne maar toch stevige stof hè? Ik bekijk me nog eens goed in de spiegel, de hals lijn sluit strak aan om mijn nek. Draai je eens om zegt Cindy, en ze schuift het gordijn helemaal open. Ik dacht dat dit wel iets voor jou is zegt ze, een hemd, makkelijk voor de luier en met teddy beertjes, dat vond jij leuk toch? Ik kan het niet geloven, in de spiegel zie ik een jonge meid. Dan zie ik hoe een verkoopster onze kant op komt, ik trek het gordijn snel dicht en probeer de nachtpon uit te trekken, maar het lukt me niet om de knoopjes achter los te krijgen, ik krijg een dejavu gevoel.

Op eens trekt Cindy het gordijn open, laat maar een zien zegt ze. Ik sta weer aan de grond genageld, de verkoopster staat naast haar, lindo, muy adecuado para las noches cálidas, ze trekt wat aan de roesel strook aan de onderkant die tot ongeveer 5 cm boven mijn enkels hangt. la mayoría de las niñas les resulta demasiado infantil, pero creo que es su puesto de peluche. Ze draait me om en doet het kleine staartje aan de kant, ik voel hoe ze ook het bovenste knoopje sluit. Draait me dan weer terug en frunnikt nog wat aan de strik, en kijkt me met een genoegelijke lach aan. listo para tomar una siesta, lástima encontrar a mi hija de doce esta demasiado infantil. Ja zegt Cindy, het staat je heel goed, de verkoopster knikt, muy lindo, cabe en una chica dulce, así como usted. Ik kan het niet beter uitdrukken zegt Cindy, ze fluistert wat in het oor van De verkoopster, die een knikje geeft en de zaak in gaat.

Ondertussen draai ik iets voor de spiegel, de verkoopster gaf me net een complimentje leek het, ze vond me er als een lief meisje uit zien, alleen dat van haar twaalf jarige dochter die dit te kinderlijk zou vinden...Jij lijkt wel in je sas! Ik stop gelijk mijn draaiende beweging, ehh... Nou eerlijk zijn hè? Ik begin te blozen, je vindt het fijn, ik kan het aan je zien, je straalt helemaal. Ik begin een beetje te stotteren, ik wil niet dat je denkt dat... Ik denk helemaal niks. Cindy komt bij me in het pashokje staan, sluit de gordijnen en slaat haar handen om mijn nek.

Maar we kunnen jou niet in een nachtjapon de straat op sturen zegt ze en begint aan het bovenste knoopje in mijn nek te frunniken. Uit het niets geeft ze me een hartstochtelijke zoen, en houd me stevig vast. Ik houd haar hoofd vast en beantwoord haar gebaar, we gaan diep bij elkaar naar binnen. Ik vind je zo wel aantrekkelijk zegt ze tussendoor. En grijpt met haar hand in mijn kruis, ook bij jongens heeft een rok of jurk zijn voordelen zegt ze, en ik kan het nu al voelen.

Cindy begint de knoopjes los te maken, ik denk dat je de volgende outfit ook wel kan waarderen zegt ze. Ik ben niet zo zeker zeg ik, mensen zullen het toch raar vinden, een jongen in meisjes kleren en hier is dat al helemaal niet geaccepteerd. Maak je geen zorgen schat, er is niks mis mee als een meisje een mooie jurk draagt, en ze laat de nachtpon naar beneden zakken. Deze maar meenemen vraagt ze, ik knik, goed zo, het belangrijkste is dat je het zelf accepteert, al het andere komt van zelf. Ik kijk haar aan, gebeurd dit echt? Cindy verlaat het pas hokje met de nachtpon in haar handen, pak deze maar in hoor ik haar zeggen.

Even later geeft ze me een ander kleding stuk, zelfde stijl maar dan voor overdag zegt ze. Ik bekijk het, een effe lichtblauwe jurk, wederom met een hoge hals lijn maar nu met korte pof mouwtjes, en afgezet met wit kant en een grote strik op de achterkant. Ik trek het aan, de rok van de jurk valt tot net over de knieën, gelukkig heb ik nog bijna geen haargroei op mijn armen en benen. Cindy komt weer kijken en ritst de achterkant van de jurk dicht, door dat het borststuk afgezet is met wit kant valt het niet erg op dat ik geen borsten heb. Welke maat schoenen heb je? 41 zeg ik, en Cindy verlaat het pas hokje weer, het gordijn laat ze open, trek je sokken maar uit zegt ze. Even later komt ze terug met de verkoopster die een paar open schoenen met lage hak in haar handen heeft. Maat 41 zegt ze, ik neem ze aarzelend aan. Terwijl ik bezig ben de schoenen aan te trekken hoor ik hoe de verkoopster wederom complimenten maakt, le conviene, el vestido le queda. simplemente lindo. Cindy knikt, ja ze heeft er het juiste figuur voor of niet Sanne, ik knik, bang dat mijn stem het echte geslacht verraad.

Als ik de schoenen aan heb geeft Cindy me nog een haar lint, voor in je staartje zegt ze, ik kijk haar vragend aan, zal ik maar even helpen zegt ze, en zonder op een antwoord te wachten bind ze me het licht blauwe lint in mijn staartje om het met een grote strik te sluiten, doet mijn rolkuif fatsoeneren, en trekt het ronde kraagje van mijn jurk goed. Deze kun je wel gelijk aanhouden zegt ze. Ik schut mijn hoofd, durf ik niet zeg ik zachtjes, maar Cindy grijpt me bij de hand en trekt me het pashokje uit.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 8

Er staan nu wat meer mensen in de zaak, ik zie hoe een groepje meiden naar me kijkt, yo también infantil, hoor ik een van hen zeggen, maar ik was allang blij dat ze me niet uitlachten om het dragen van een jurk, ook de verkoopster keek niet raar nu ik zo in de winkel stond. una chica agradable, puedes hacer que esto, no me importa que las chicas normales sin embargo. De verkoopster geeft mij de pakken luiers die nog achter bij het pashokje stonden, en nu zie ik de meiden verderop wel lachen. Let maar niet op hen zegt Cindy. Samen lopen we met de verkoopster naar de toonbank om af te rekenen. De verkoopster geeft ons 20% korting als ze een foto van mij mag maken, voor reclame op internet zegt ze, ik schut mijn hoofd, maar Cindy geeft aan dat het een goede deal is en wilt het wel doen voor 30%, wat als mensen me herkennen zeg ik! maak je niet druk zegt ze! dat zal wel meevallen. De verkoopster denkt even na, en fluisterde wat in Cindy's oor. Cindy knikt en loopt met de nachtpon naar het pas hokje, even later komt ze naar buiten in de kinderlijke nachtpon. De verkoopster gaat achter jaarstaat en sluit de laatste knoopjes in de nek, bonita! We worden naar buiten gedirigeerd om voor de zaak te gaan staan, tot overmaat van ramp, gaat het diefstal alarm af, waardoor we alle aandacht krijgen, nu word ook Cindy rood.

Als we voor de zaak staan maakt de verkoopster wat foto's van ons eerst moeten we achterom kijken, ik sta met de tweepakken luier in mijn handen, hierna een foto van ons twee bij het reclame bord, Cindy poseert kinderlijk in de nachtpon, en ik moet netjes mijn been buigen en de rok van mijn jurk naar de zijkant optillen, de pakken luiers staan voor ons. Flits, flits, ik merk dat meer mensen foto's van ons maken met hun mobieltjes. Als we klaar zijn klappen sommige mensen. We gaan naar de kassa, en Cindy loopt door naar het pas hokje, ik zie de groep meiden lachen een van hen loopt op mij toe. Dat jullie dit durfden zegt ze, ik vindt het knap hoor, enne het zag er lief uit hoor. En gaat terug naar het groepje. Als Cindy weer bij me komt staan en afrekent, begrijp ik waarvoor we dit deden, we krijgen 50% korting. Snel verdient zegt ze, scheelt toch 60 euro, als we weglopen zie ik hoe het groepje meiden zwaaien, ik ben mijn schaamte voorbij en zwaai terug. Goed zo zegt Cindy.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 9

Ik kan het nauwelijks geloven, ik loop in een schattige jurk en niemand die me vreemd aankijkt. Jij bent wel in je sas hè zegt Cindy, ik lach. Nu nog even de was ophalen zegt ze, die heb ik in de hypermercado afgegeven, toen jij de boodschappen voor de lasagne bij elkaar zocht. Shit ja dat was ik helemaal vergeten zeg ik, en loop met Cindy naar binnen. Bij de balie levert ze het bonnetje in dat is 5 euro, we rekenen af en nemen de schone en gestreken was mee, dat is best goedkoop zeg ik, ja maar je kunt beter zelf een wasmachine hebben. Ik kijk haar aan, ja dat was ik nog vergeten zeg ik, als ik volgend weekeinde wat anders heb kost me het niks. Heb jij nog nagedacht? Even is Cindy stil, een andere kamer vraagt ze, ja ik weet dat het moeilijk is, maar het zou geweldig zijn. Bij de uitgang worden we staande gehouden door de beveiliging.

usted ya ha pagado por los pañales? Vraagt hij nors, ik voel me erg opgelaten, hij kijkt me streng aan en ik ben bang dat hij ziet dat ik geen meisje ben. Cindy zoekt in haar tas, en haalt een bonnetje te voorschijn, we moesten alleen het wasgoed ophalen antwoord ze en laat het bonnetje zien. De beveiliger bekijkt het goed en kijkt dan naar mij, Lo sentimos chica, yo no quise asustarte, en opend het poortje. Eenmaal buiten slaak ik een zucht, het is wel je vuurdoop, zegt Cindy met een lach, kom dan gaan we een koffie drinken, ik heb misschien een idee.

Als we vlak bij de uitgang zijn gaat Cindy een lunch room binnen, wil jij een broodje bij de koffie vraagt ze. Doe mij maar een met kaas, zal ik vast buiten een plaatsje in de zon zoeken? Cindy knikt, doe maar dan zie ik je zo. Als ik op het terras een plaatsje zoek stoot ik met mijn luiers bijna een kopje om van een oudere vrouw, ik verontschuldig me, en ze lacht beleeft naar me, ik ga aan een tafeltje naast haar zitten, en zet de luiers op de grond, die kun je ook laten bezorgen zegt de vrouw vriendelijk, ik knik beleeft. Maar sta dan op en wil een plaatsje verderop zoeken, zodat niemand me kan horen. Ze verontschuldigd zich, veel meisjes dragen liever meer bescherming s'nachts zegt ze, als ik de luiers weer oppak, ik voel dat ik nu wel wat moet zeggen en probeer een hoog stemmetje op te zetten. Dank u wel, maar de zon is hier te fel zeg ik, ze geeft me weer een beleeft lachje. Wil je hier gaan zitten schatje hoor ik achter me.

Nee ik dacht daar in de hoek, anders hoort iedereen ons, zeg ik met een gemaakt hoog stemmetje. Daar moeten we ook maar eens wat aan doen zegt Cindy, en gaat ook zitten. En wat vinden van de zondag tot nu toe, vraagt ze uitdagend. Verrassend is het enige wat ik zo kan zeggen, ja maar je straalt helemaal, je hebt geen make-up nodig om er stralend uit te zien. Ik begin te blozen, zie je zegt Cindy, en het geeft je ook een mooie onschuldige meisjes uitstraling. Ja nu kan die wel weer zeg ik, maar dat is alleen voor vandaag. Voel je jezelf dan niet fijn zo? Ik zie dat je ervan geniet. Ehh.. Eerlijk zijn weet je nog? Ja, maar.... Niet gaan maren Sanne, ja dus. Alleen ik kan zo toch niet verder, wat zullen anderen ervan denken? Luister zegt Cindy, vindt jij mij leuk? Ik knik, aantrekkelijk? Ik knik weer. Zou je met mij willen vrijen? Ja zeg ik zachtjes, heel graag. Dus je bent geen homo? Ik schut mijn hoofd. Maar je vindt het fijn om een vrouw te zijn? Weer schut ik mijn hoofd. Cindy kijkt mij vragend aan, maar je vind een jurkje fijn? Ik knik. En de luiers? Ik haal mijn schouders op. Cindy denkt na, wat dan? Ik vind het fijn....Cindy kijkt me aan als of ze de woorden uit mijn hoofd wilt trekken, ja? Ik vind het fijn om een meisje te zijn, zeg ik zachtjes. Cindy kijkt onbegrijpelijk, ik sta doods angsten uit, bang dat ze me zal afwijzen hang ik mijn hoofd iets naar beneden. Maar je zegt net dat je geen vrouw wilt zijn zegt ze, ik schut mijn hoofd een klein beetje, even is het stil. Oh, je wilt echt een klein meisje zijn, zegt ze hard op. Ik kijk haar boos aan, kan het nog harder? Nee gewoon een meisje.

Nou dat is toch niet erg, als jij je dan gelukkig voeld, moeten we daar maar voor gaan zorgen. Ik kijk haar onmogelijk aan, hoedan? Nou we zijn al een heel eind, je loopt in een schattig jurkje met pakken luiers rond. De rest bedenk ik nog wel. Ik lach een beetje en til mijn hoofd op. Maar morgen moet mijn stage beginnen, dus geen jurk en lint in mijn haar. Hmmm tja daar denk ik nog even over zegt Cindy, maar nu eerst even over jou kamer. Ik weet misschien wel iets, maar dat heeft wel wat aanpassing nodig, nu ik er overdenk, dat zou dan ook wel de oplossing moeten worden voor een jurk op het werk. Ik kijk Cindy gespannen aan, en mijn hoofd loopt over van alles wat zojuist besproken is, samen met de emoties, kan ik mijn gedachten er moeilijk bij houden.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
pamperboy1994 Ageplay mama of kleuter juf gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
ImALittleBabyBoy Speel een Kleuter in een pc game Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
K virtuele p(m)apa/kind/baby/kleuter/relatie - Hoe aan te pakken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Limbonees Vrouwelijke mamma of baby/kleuter Pub 3
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
LuierN Zoek een meisje / vrouw voor chat Contact advertenties 1
MessydiaperLover Tbdl meisje gezocht Contact advertenties 1
Similar threads


















































Bovenaan