Kleuter meisje

Daisy

Gewaardeerd Lid
Kleutertje meisje

eindelijk op kamers gaan, in het buitenland, ver weg van ouders, familie en vrienden. Eindelijk de wereld voor mezelf.

Ik ben een jongen van 19 jaar, tenger, halflang donkerblond haar met slag en nog weinig haargroei op het gezicht. Tot mijn vijftiende had ik nog regelmatig in bed geplast waardoor ik tot die tijd pyjama broekjes moest dragen, mijn ouders hebben hier nooit een probleem van gemaakt maar ik vond het verschrikkelijk.

Hierdoor had Ik nogal veel moeite gehad tijdens mijn schooltijd, werd veel gepest en buiten gesloten en had het gevoel dat ik nooit mijzelf kon zijn. En nu een nieuwe start,in een zonnig land in een grote stad. Natuurlijk zouden er veel veranderingen op mijn weg komen, maar meer dan dat ik kon vermoeden.

Op het vliegveld nam ik afscheid van mijn moeder en mijn zusje, nou ik ga je missen bedpisser zij ze plagerig, van haar kon ik dat nu wel hebben, maar dat was in het verleden wel anders. Zorg je goed voor jezelf jongen, zegt mijn moeder met tranen in haar ogen, wees voorzichtig hè! Ja mam ik pas op en laat wat van mij horen als ik ben aangekomen, het is maar vier uur vliegen, en ik heb het adres van mijn kamer al opgezocht. Ik heb voor de zekerheid je knuffel en broekjes ook ingepakt. Mam die heb ik al heel lang niet meer nodig gehad zeg ik een beetje geïrriteerd. Ja maar je beer nog iedere dag zegt Mindy, mijn zusje, plagerig. Ik kijk haar een beetje boos aan, en geef haar een afscheidskus, dat hoeft niet iedereen te weten zeg ik zachtjes, ze glimlacht en geeft me een knipoog. Ik pak mijn hand bagage en draai me om en loop naar de douane, die mijn paspoort grondig bestudeerd, hier heb je nog kort haar... Hij kijkt nog een keer naar de details op het paspoort, jongen zegt hij dan een beetje sarcastisch, goede reis. Ik loop door en draai me dan nog een keer om, zwaai naar mijn moeder en zusje, en ga dan op zoek naar de juiste gate.

Eenmaal geland, snelde ik mij naar de bagageband, om mijn twee grote koffers te vinden, met het geluk dat die als eerste aan komen rollen, oef ze zijn wel zwaar, maar met behulp van een mede passagiere krijg ik ze van de band af, ik ben Sanne,en geef haar een hand. Cindy zegt ze met een zachte stem, jij bent wat van plan met zoveel bagage. Ik lach, ja ik ga hier een jaartje stage lopen, en voorlopig is dit alles wat ik heb. Wat toevallig, ik loop ook stage ben net terug van familie bezoek, ik werk nu al 3 maanden in het centrale ziekenhuis. Nou dat is zeker toevallig ik ga daar als verpleegkundige ook stage lopen, ik begin maandag al. Na wat gekletst te hebben arriveerde ook de koffer van Cindy, samen lopen we naar de uitgang, waar moet jij naar toe, vraagt ze, misschien kunnen we een taxi delen. Naar het centrum, ik heb een kamer bij een studentenhuis naast het station. En jij? Ik heb een kamer in het oude meisjes internaat naast het ziekenhuis, ik woon daar samen met vier andere stagiaires en twee zusters en natuurlijk de huisbaas, dat is de oude hoofdzuster van het ziekenhuis.

We besluiten samen een taxi te delen en onderweg wisselen we nog wat ervaringen uit en ook onze telefoon nummers. Een maal in het centrum stopt de taxi voor een oud gebouw, ik betaal Cindy alvast de helft van de taxirit, misschien tot maandag. Wacht zegt ze, heb je morgen avond wat te doen? Ik ben net nieuw, nee dus zeg ik met een lach, en veeg wat lange haarlokken voor mijn ogen weg. Mooi dan bel ik je nog wel, kunnen we misschien samen wat drinken, of eten? Ja is goed we bellen.

Als ik aanbel, duurt het wel een paar minuten voor er opengedaan wordt. Een oudere norse vrouw doet open, ik stel mij zelf voor en ze mompelt wat dat ze druk is, erg vriendelijk gaat het niet, ik moet wat papieren tekenen en loop met haar mee, ze laat weten dat de begane grond haar privé is en ik voortaan via een achterom toegang heb tot de bovenste verdieping, eenmaal op de zolderverdieping aangekomen laat ze me een klein donker hok zien, dit is jouw kamer zegt ze. Ik protesteer direct, hier ga ik geen 500 euro per maand voor betalen zeg ik. Er was mij een grote kamer belooft met balkon. Dit is wat ik heb, en 3 maanden vooruit betalen. Ik weiger en ze wordt boos, voor jou 10 anderen zegt ze. Als ik aangeef om maar een maand per keer te willen betalen, laat ze me weten dat ik kan gaan. Natuurlijk kan ik me dat niet veroorloven maar ik ben ook niet van plan hier lang te blijven. Goed zegt ze een maand vooruit en een maand borg, en ik ga er dan van uit dat je maar een maand blijft!

Nou dat is een goed begin dacht ik bij mezelf en neem de sleutels in ontvangst. Ik sta te trillen op mijn benen van woede en smijt mij koffers op het oude bed. De oude vrouw loopt zonder wat te zeggen weg. Ik besluit maar vast het bed op te maken en mijn spullen uit te pakken, als ik het koffer openmaak, kom ik poekie tegen, mijn teddybeer, en ook een paar pyjama broekjes. Ik herinner me gelijk dat ik ma zou bellen als ik was aangekomen, en liet haar gelijk weten dat alles in orde was. Na dat ik de kamer een beetje op orde had besloot ik de stad in te gaan om wat eten en drinken te kopen, de zolder verdieping had een eigen gammel keukentje en dito douche.

Eenmaal het hoognodige ingeslagen te hebben kwam ik terug bij de achteringang van het huis, en wie ben jij klonk het toen ik naar binnen ging. Een wat louche grote vent staart me aan, nog voordat ik me voor kon stellen liet hij me weten dat hij op de eerste verdieping woonde en geen overlast duldde, de voeren zij erg gehorig, en ik moet s'ochtens vroeg op! Met een luide knal sloot hij zijn deur, die in de hal naar het trappenhuis uit kwam. Ook goedenavond dacht ik bij mijzelf. Boven aangekomen opende ik mijn kamer, het was ondertussen 9 uur en ik was dood op, na gedoucht te hebben besloot ik nog een biertje te nemen en wat tv te kijken op bed, een uurtje en twee biertjes later kon ik mijn ogen niet meer open houden ik pakte de beer en ging onder de dekens, lamp uit en lekker slapen. De volgende ochtend werd ik om 6 uur wakker van de wekker, goh wat had ik goed geslapen, te goed! Mijn boxershort en shirt waren helemaal nat, en ook de lakens, ik had na jaren droog te zijn geweest, weer in bed geplast, zacht vloekend liep ik na de badkamer, om de natte spullen uit te trekken,ik neem een douche en kleed me aan, waarna ik de schade aan het bed opneem.

Als ik de laken afgehaald heb, bedenk ik me dat er geen was machine is, uit noodzaak besluit ik de lakens buiten op het aansluitende dak terras aan een paar armzalige lijntjes te drogen te hangen. De duidelijke gele natte plek, pijnlijk zichtbaar op de witte lakens,hangen nu in het zicht van allerlei appartementen en kantoren die op het dakterras uit kijken, een van gebouwen zit een Mac Donalds, met een terras, ik zie een aantal kinderen naar mijn lakens wijzen, hun moeder lacht. Gelukkig kunnen ze niet weten dat het mijn lakens zijn, ik ga naar binnen en draai het matras om, en besluit koffie te zetten en mijn kamer verder in te richten. Het is al redelijk warm als ik tegen een uur of 9 nog een bakje koffie op het dak terras drink, als ik rondloop op het terras, zie ik een meisje op het terras van de Mac Donalds naar me zwaaien, als ik mijn ogen samen knijp denk ik haar te herkennen, is dat Cindy? Voor de zekerheid zwaai ik maar terug. En ga naar binnen.

Tegen de middag gaat de telefoon, het is Cindy. Zullen we om vier uur afspreken bij het warenhuis? Ik wil nog wat kopen, en dan kunnen we daarna wat gaan eten. Ik zorg dat ik er ben, later!
Ik besluit nog wat op ter ruimen en eens te kijken wat er nog te huur is in de stad. Al snel merk ik dat het nog niet mee valt, pas op ruime afstand van het centrum is er een en ander te huur. Om vier uur sta ik netjes bij het warenhuis, Cindy komt aangelopen, ze ziet er mooi uit, een witte zomerse jurk en haar haren in een staart. Hoi zegt ze, sta je hier al lang? Ik schut mijn hoofd, nee ik ben er net, wou je nog wat kopen, ja ik zag wat in de aanbieding en trekt me mee naar binnen. Al snel lopen we op de dames afdeling, bij de pyama's trekt ze een witte badstoffen jumpsuit met teddy beren print uit het rek, denk je dat ie leuk staat zegt ze. Ik haal mijn schouders op, is dat niet erg warm? Nee dat valt wel mee, bovendien is het smacht nogal fris in dit jaargetijde. Ze besluit om de pyjama te nemen en loopt door naar de verzorging spullen, ze kijkt bij de vrouwen hygiene artikelen en loopt dan iets verder, die zocht ik zegt ze en pakt een grootpak uit de schap. Ze ziet mijn verbazing, ja ik wil niet in een nat bed wakker worden zegt ze. Ik kan alleen maar naar het pak grote luiers kijken wat ze in haar handen heeft, jij toch ook niet zegt ze lachend.

Als ze de spullen heeft af gerekend, loopt ze ongegeneerd met het pak luiers de straat op, ik weet nog wel een leuk restaurantje zegt ze, ik knik, hè gekke zegt ze ben je, je tong verloren? terwijl we verder lopen vraag ik voorzichtig of de luiers voor het ziekenhuis zijn. Ze lacht, nee zegt ze, en wijst naar een terrasje, hier hebben ze heerlijke kip, goed? Ik knik, we gaan zitten en ze zet het pak luiers naast haar stoel.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 2

De bediening komt gelijk aangelopen, biertje? Ja lekker en de menukaart zegt Cindy. Wat is er toch vraagt ze als ze me weer naar het pak luiers ziet staren. Draag jij nog luiers stamel ik. Cindy ziet dat ik het moeilijk heb met de vraag, ja zonder luiers zou ik heel vaak mijn bed moeten verschonen. Maar daar weet jij alles van.

Ik krijg gelijk een roodhoofd, voordat ik wat kan zeggen komt de ober er aangelopen ik neem de knoflooksoep, en een halve kip met aardappel partjes jij ook? Huh, ja is goed. Cindy geeft de bestelling op, en pakt het pak luiers van de grond omdat de ober er bijna over viel, ze zet het pak op de tafel aan de zijkant. Pyjamabroekjes passen wel maar kunnen niet een aantal grote plasjes opvangen zegt ze. Of was je daar vanochtend achter gekomen? Wat bedoel je stamel ik.

Cindy lacht, jij bent volgens mij de enige die toegang heeft tot het dakterras. Oh dus jij was het bij de Mac Donalds? Duh, ja je zwaaide toch terug, of zwaai je naar iedereen, nou? Nee, maar ik wist het niet zeker, ik had mijn lenzen nog niet in. Oh nou dan weet je het nu. Maar vindt je het niet erg dat mensen je met een pak Daiper zien lopen? Luister Sanne zegt ze rustig, ik heb heel lang geprobeerd het te verbergen, maar ik heb nu eenmaal een aandoening waardoor ik incontinent ben, dat heb ik geaccepteerd, dus moeten anderen dat ook maar doen. Ik kijk een beetje beschaamd.

Als mensen een beenprothese hebben wordt het ook toch als "normaal" gezien? Ik ben er klaar mee, je moet zijn wie je bent. Of vind je me nu niet meer leuk? Ik schut mijn hoofd,nee maar... Op dat moment wordt het eten geserveerd. Lekker zegt Cindy, kom anders wordt het koud. Ik kijk haar met bewondering aan, ze vindt het dus niet erg als mensen zich gedragen zo als ze willen zijn denk ik, en neem een hap van de kip, mmm lekker zeg ik. Heeft je moeder niet verteld dat je niet met volle mond moet praten? Sorry zeg ik nog kauwend. Nu doe je het weer, ik geloof dat ik je maar opnieuw moet opvoeden. Ik glimlach, en neem een volgende hap. Om te beginnen zul je voor het slapen gaan toch ook zo iet moeten dragen zegt ze uit het niets en tikt met haar vingers op het pak op de tafel en neemt zelf ook een hap van de pasta.

Ik zie andere mensen kijken en krijg een rood hoofd, slik mijn eten door en vraag voorzichtig, hoezo? Cindy kijkt een beetje boos maar zorgt eerst dat ze haar mondje leeg heeft. Ik dacht dat jij je niet schaamde voor je probleempje zegt ze, iedereen kon je lakens zien hangen, en het was vrij duidelijk dat er een ongelukje was gebeurd. Ik schrik een beetje, dat was ik vergeten, natuurlijk had ze de gele natte vlekken gezien in de lakens. Cindy ziet gelijk mijn geschrokken houding, ik krijg geen hap meer door mijn keel en kan wel door de grond zakken.

Sorry zegt ze, ik vergeet soms dat mensen er niet zo vrij over denken als ik doe. Ik probeer me zelf te her pakken, maar draag je dan nu ook een luier vraag ik voorzichtig. Nee. Oh ik dacht... Overdag draag ik een luier broekje zegt ze met een lach, dat valt niet zo op. En jij? Ik? Ja of... Was het een ongelukje? Door de openheid van Cindy besluit ik haar te vertellen van mijn bedplassen vroeger en al het gepest en dat het inderdaad een ongelukje was. Nou gelukkig maar zegt ze, maar als je moeder toch die broekjes heeft mee gegeven kun je die misschien maar beter gebruiken tot je zeker weet dat je droog blijft. Ik lach, nou ik denk dat het wel bij deze ene keer blijft zeg ik. Laten we het hopen voor je. Vindt je het niet lekker? Ik kijk naar het bord, jawel zeg ik en begin verder te eten.

Wil je nog een toetje? Of nog wat drinken? Ja zeg ik, na dat ik de laatste hap netjes heb doorgeslikt. Goed zo zegt ze, je leert snel. Ik lach, jij hebt een goede invloed. Dat krijg je als je op de kinderen afdeling werkt zegt ze. Zullen we dan nog even verderop wat drinken vraag ik? Cindy wenkt naar de ober dat we willen afrekenen. Ik betaal wel zeg ik. Dat is lief, luiers kosten al genoeg zegt Cindy. Als ik af reken, vraag ik of ze dat niet vergoed krijgt, ja zegt ze maar ik moet het wel voorschieten hier in het buitenland. Als we opstaan zie ik dat Cindy, haar handen al aardig vol heeft, zal ik je luiers maar dragen? Als je het niet erg vindt zegt ze. Ik lach en pak de luiers van tafel, het voelt als of het een overwinning is om met het pak luiers over straat te lopen.
Als we verder lopen kijk ik stiekem of er iets te zien is van haar luier broekje. Hè zegt ze wat kijk jij nou? Ik... Laat maar. Dit is een leuke kroeg zegt ze en wijst naar iets wat op een bruin café lijkt, het is een Irish pup. Ik kom hier wel vaker met mijn vriendinnen. Als we aan de bar gaan zitten besteld ze een rode wijn, jij vraagt ze, doe maar een biertje zeg ik. En op welke afdeling ga jij stage lopen? Oh ik weet het nog niet, ik moet me maandag eerst bij mijn begeleider melden, mevrouw Dominges. Oh die is wel aardig zegt Cindy, hoofd van de post operatieve zorg, die kan wel wat leuks regelen. Jij kent al aardig wat mensen hier hoor ik al, ja in het begin moest ik ook nog mijn weg vinden, maar gelukkig heb ik nu wel wat ingangetjes.

Ik neem een slok van mijn biertje, weet jij toevallig of er in de buurt nog kamers te huur zijn vraag ik. Hoezo? Je bent er net? Ik vertel haar wat er gebeurd was. Ik zal eens navragen, maar het is wel moeilijk hoor. De avond vordert en na een aantal drankjes, staat Cindy op, ze voelt even vlug aan haar achterste, hè verdikkeme zegt ze ik vindt het leuk maar, ik moet een nieuw broekje, en heb niks bij me. Ik kijk een beetje met medelijden, jammer, het is nog vroeg. Maar je hebt deze toch zeg ik en wijs op het pak luiers. Cindy kijkt me bedenkelijk aan. Waarom ook niet zegt ze tot mijn verbazing. kun je even op mijn tas letten zegt Cindy een beetje verlegen en pakt de luiers, ik moet even naar het toilet.

Ja natuurlijk zeg ik en laat haar gaan, wil jij nog een wijntje? Doe maar een besse zegt ze als ze met het pak luiers in haar hand naar achteren loopt, goed zeg ik en zie hoe een aantal klanten haar na staren. Een vreemd maar fijn gevoel bekruipt me als ik haar het toilet zie in gaan. Na ongeveer 10 minuten komt ze terug, zo zegt ze dat was wel even behelpen, maar ik kan er voorlopig wel tegen aan, met een nachtluier om. Ik kan me zelf niet helpen en begin te lachen. Cindy kijkt me boos aan,lach je me nu uit zegt ze, nee proest ik nog, maar gelukkig verstaan ze ons niet. Maak me niks uit zegt ze en gaat weer zitten. Eh zeg ik en trek haar jurk over de bar kruk, oh ja zegt ze met een beetje schaamte, dus toch wel zeg ik. Ja nou een jurk heeft zijn voor en nadelen, maar daar weet jij niks van, denk ik. Even ben ik stil. Toch? zegt ze een beetje plagerig. Ik knik, ze most eens weten. Ben je altijd al... Ik zoek naar de juiste woorden. Incontinent geweest vult ze aan? Nee, ik kreeg als twaalfjarige een heftige ontsteking in mijn onderbuik, ze hebben me een parkeer moeten opereren, en toen hebben ze... Ze stopt. Ik wacht geduldig af. Ze begint te huilen, ik kan geen kinderen meer krijgen zegt ze snikkend, ik weet even niet wat te doen maar instinctief trek ik haar tegen mij aan, wat erg voor je zeg ik. Al huilend laat ze me weten dat ze vanaf dat moment geen controllen meer heeft over haar plassen en ook moeite heeft de ontlasting op te houden. Maar dat is niks, zegt ze terwijl ze de tranen weg veegt,in vergelijk met de onvruchtbaarheid. Het enige wat ik kan doen is haar troostend vast houden. En ik maar zeuren over mijn bedplassen denk ik bij me zelf.

Na haar een paar minuten vast te hebben gehouden, laat ze los, ik heb me nog nooit zo laten gaan zegt ze een beetje beschaamd. Het zal we door de drank komen. Maar het is ook niet niks zeg ik. Ze veegt de tranen weg en neemt een slok van haar besse. Tja dus ik denk niet dat je me nu nog zou willen zegt ze. Ik vind je hartstikke lief zeg ik, en neem een slok van de rum cola die ik besteld had. Ik vindt dat niet het belangrijkste hoor. Cindy glimlacht weer een beetje, stom zegt ze ik weet niet eens of je thuis een vriendin hebt. Ik schut mijn hoofd, mijn haren wapperen voor mijn ogen, nee ik heb nog niemand gevonden. Ik vind jou lief zegt Cindy. Ik smelt, zo een mooi meisje... Vindt mij lief... Ik jou ook zeg ik. Even later volgt de eerste innige kus, en niet op de wang.

Een paar drankjes later besluiten we naar huis te gaan, ik breng haar naar huis, onderweg kijken we nog even door een etalage, dat vind ik ook een leuke jurk zegt ze, ik kijk naar een wat truttige kinderlijke jurk. Wat je nu aan hebt is toch ook mooi zeg ik. En neem een beetje afstand. Door het licht van de straatlantaren zie ik Cindy in haar half lange witte zomerse jurk, wat is ze mooi. Allen valt het me op dat de jurk in het licht een beetje doorschijnt, waardoor haar dikke luier een beetje te zien is. Ik vindt het wel een geil gezicht Cindy in een lief jurkje, zo met haar lange haren los en een geopend pak luiers in haar hand. Wat?zegt ze en grommelde wat aan haar jurk. Nou zeg ik, je jurk bedekt je luier goed hoor, alleen het schijnt een beetje door, als je goed kijkt, dan zie je de luier.

We lopen door, ja daarom draag ik overdag ook luier broekjes, ook makkelijk als ik een spijkerbroek draag, ja dat is we het fijne van een jurk, floep ik er uit, Huh? Nou zeg ik een beetje stamelend, dat het de contouren van je luier verbergt. Cindy kijkt me een beetje bedenkelijk aan. Tenminste dat denk ik. Je zou het een moeten proberen zegt ze uitdagend. Ik lach, zou je denken?

Geen jongens mee naar binnen zegt ze als we bij de imposante voordeur staan. Volgende keer maar bij jou? Als je dat fijn vind zeg ik, ze knikt, dus we hebben wat zegt ze. Ja zeg ik,zeker,en geeft haar een zoen. Fijn zegt ze, morgen? Ja ik bel je, en ze steekt de sleutel in het slot. Ik loop verder, wel droog blijven vannacht hè schreeuwt ze me nog achterna, ik draai me om, ik zal het proberen schreeuw ik terug, en loop verder. Goh denk ik nog bij me zelf, dat ik dat durf... Het voelt als een overwinning... En ik ben verlieft, wat een heerlijk begin.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 3

Als ik bij mijn ingang ben aan gekomen, besluit ik heel zachtjes te doen, die vent was gisteren wel duidelijk, en ik wil liever geen ruzie met hem. Voorzichtig sluip ik naar boven en open mijn kamer deur, er ligt een briefje op de grond, als ik het opgeraapt heb, lees ik gelijk de huis basin al een andere huurder gevonden heeft, als ik volgend weekeinde er uit ben krijg ik mijn borg en huur van deze maand terug. Tja denk ik, dat is dan wel een meevaller, maar een week om iets anders te vinden is niet veel tijd. Hè verdikkeme ik moet mijn bed nog opmaken, met frisse tegenzin haal ik de lakens van de lijn en begin mijn bed in orde te maken, dan is het warme klimaat een voordeel, het matras was ook al droog. Als ik klaar ben besluit ik maar niet te douchen, wie weet maak ik dan wel te veel herrie. Ik moest denken aan wat Cindy allemaal zei en besluit haar advies op te volgen. Als ik me heb uit gekleed trek ik een pyjamabroekje aan, past goed denk ik, toch een voordeel om tenger te zijn, mijn oog valt op een plastic tas, hè dat was toch van Cindy? Als ik er in kijk zie ik de badstoffen beertjes pyjama. Die breng ik morgen wel terug. Zo nu nog een biertje en dan lekker naar bed. Ik pak het T shirt waarin ik slaap van de grond, maar gelijk ruik ik de oude urine, en het voelt nog klam aan. Ik ga even in de stoel zitten, ik moet denken aan de opmerking van Cindy over het dragen van een jurk, ik durfde niet te zeggen dat wel wist hoe dat voelt, toen ik een jaar of 14 was, heb ik, toen ik alleen thuis was, uit nieuwschierigheid een feestjurkje van mijn zusje aan getrokken, en ik vond het geweldig, heerlijk gewoon. Ik heb toen de hele middag en avond er in rond gelopen, allen was het dicht knopen van achteren wel moeilijk, ik had er wel een half uur overgedaan. Tegen een uur of negen kwamen mijn moeder en Mindy thuis en ik was in slaap gevallen op de bank, ik schrok me kapot. Ik probeerde de jurk snel uit te trekken, maar het lukte me niet de knoopjes los te krijgen, ik vluchtte naar boven, maar na een paar minuten stond Mindy in mijn kamer. Haar gezicht zal ik nooit vergeten, dus ik heb een klein zusje zei ze lachend. In ruil voor oneindige wederdiensten,hielp ze mij met het uitdoen van de kinderjurk, dat is waarom ik een hekel aan die jurken heb zegt ze, ik voel me dan een klein hulpeloos kind als mamma me moet aan en uit kleden. Ze belooft haar mond te houden, maar ik moet tot op de dag van vandaag, de chantage er van ondervinden, à hoewel het de laatste jaren wel vriendelijker werd. Sins dien heb ik nooit meer meisjes kleding aangeraakt.

De plastic tas roept mij op een of andere manier, en ik haal de pyjama er uit, hou het voor me. Het is wel fris denk ik bij me zelf, en voordat ik het weet heb ik het al over mijn benen aan getrokken, even twijfel ik, maar trek dan ook het bovenstuk als een overal aan. Niet veel later heb ik de knoopjes tot bovenin dicht, ik bewonder mezelf even in de spiegel, het voelt fijn om een meisje te zijn, ik gooi mijn haren naar achter en pak mijn beer, als in een roes, en dat is niet verwonderlijk met alle drank, kruip ik in bed.
Het pyjamabroekje voelt vertrouwd, en nadat ik het licht heb uitgedaan, denk ik nog een keer aan Cindy, ik ben verlieft, helemaal omdat ze zei dat je moet doen wat je voelt. Niet veel later val ik blij in slaap.

De volgende ochtend wordt ik wakker van het zonlicht, ik had de gordijnen niet gesloten, ik draai me nog een keer om, een lichte zeurderige hoofdpijn en droge mond doen mij een half uur later besluiten op testaan. Als ik de dekens van me afsla, merk ik een koud gevoel in mijn kruis, nee hè denk ik bij mezelf, ik zie een gele vlek op de witte badstoffen pyjama, het luierbroekje is helemaal opgezet. Als ik uit bed stap merk ik dat het pyjama broekje los zit, en er zijn wat natte plekjes op het laken te zien.

Ik loop een beetje moeilijk naar het aanrecht en neem een glas water met een ibuprofen, het pyjama broekje hangt in mijn hansop pyjama, ik zie me zelf in de spiegel aan de deur, mijn lange haren warrig, en met een gele plek in de witte teddybeer pyjama. Ik zie duidelijk een meisje, en herinner mij vaag de droom die ik vannacht had, ik droeg een leuk jurkje en had heerlijke sex met Cindy, heel warrig. Dan bedenk ik mij opeens dat Cindy haar pyjama zal missen. Verdikkeme, misschien dat ik kan zeggen dat ie onderweg kwijt is geraakt. Ik zet de koffie op en de radio aan, ruim wat rotzooi op en zet de vuilniszak voorzichtig op de overloop. Ik schrik van een geluidje. even kijk ik voorzichtig in het trappenhuis, niks, gelukkig. Natuurlijk dat was mijn telefoon, vlug loop ik terug de kamer in, en pak mijn mobieltje, een sms'je. Het was fijn gister avond, mis je, Cindy. Ps. kom zo wel langs om mijn pyjama op te halen. Goed ik ben de pyjama dus niet kwijtgeraakt.

De koffie is doorgelopen en ik schenk een kop in, neem een slok en haal de natte lakens van het bed, gelukkig is het matras droog gebleven, was het luierbroekje toch ergens goed voor, met een beetje waggelend loopje besluit ik toch eerst de lakens weer buiten te hangen, en dan het broekje uit te doen, of beter gezegd eerst de pyjama uit te doen, dat is weer een nadeel van een handsopje. Op het balkon voel ik me niet zo op mijn gemak, iedereen kan me zien, maar ik denk niet dat ze me zouden herkennen dus ik begin de lakens over de lijn heen te doen. Als ik terug de kamer in waggel slaat de schrik me om het hart, ik sta aan de grond genageld.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 4

De onder buurman staat in de deur opening, waar is de jongen die hier woont vraagt hij, en kijkt een beetje vreemd naar mij, ongelukje gehad? Zegt hij sarcastisch, ik haal mijn schouders op, de zon staat achter mij en verblind de buurman, hij knijpt met zijn ogen. Ik hoorde dat je vriend ook in het ziekenhuis komt werken, wou weten of die op mijn afdeling komt stage lopen. Ik kom later wel langs, ik denk dat jij wat anders te doen hebt, zegt ie met een lach, draait om, loopt weg en trekt de deur dicht. Pfff ik loop naar het aanrecht en pak de koffie, ik zie mezelf in de spiegel, een meisje, vooral met de zon zo achter me. Vol emoties sta ik weer op het dak terras, ik ben geschrokken, heel erg, maar ook gelukkig iemand heeft me als meisje herkent, en dan ook nog met een natte luier, en niet als de jongen die ik ben, dus... Het is niet erg?

In de verte hoor ik wat stemmen, het lijkt de buurman wel, zijn vriendinnetje is er wel, meen ik hem te horen zeggen, dat is dus niet voor mij, mijn vriendinnetje moet nog komen. Dat is waar ook, Cindy zou nog langs komen, ik besluit de lakens even van de lijn te halen, ik zet de koffie weer even op het aanrecht en loop naar de waslijn, net als ik het laken er af wil halen hoor ik op eens, Hallo, ik ben op zoek naar Sanne. Shit, ik had de deur niet afgesloten, wat moet ik doen? In een flits grijp ik het laken en sla het om me heen, zodat het tot aan de enkels komt, met moeite kan ik het zo met een hand achter op de rug gesloten houden. Cindy komt het terras op lopen, ze kijkt me vreemd aan. Wat sta jij er bij zegt ze. Ik heee...Heb niks aan stamel ik, oh nu begrijp ik het zegt ze, ik dacht dat wij gisteren iets hadden, maar ik verstond het dus goed, je hebt een vriendinnetje op bezoek en ze kijkt me boos aan, laat ook maar zegt ze met tranen in haar ogen en draait om. Ik sta even voor een groot dilemma, als ik Cindy nu laat gaan ben ik haar kwijt. Wacht roep ik, er is geen vriendinnetje, lieg niet snauwt Cindy door haar tranen heen, ik hoorde al van Dirk dat er een meisje was. Ah dus de buurman heet Dirk denk ik, met gelijk daarachter aan, dus ze kent hem, ik schuifel een beetje naar de terras deuren. Nee echt niet, ik... Ken jij Dirk? Ja van het zieken huis, hij is operatie verpleegkundige, maar dat is niet belangrijk. Geef me mijn pyjama maar dan ben ik weg. Ik weet dat er geen uitweg meer is, ik hoop maar dat ze echt zo vrij van geest is als ze zegt. dat gaat niet zeg ik... Hoezo? Nou, ehhh. Ik besluit het laken te laten vallen.

De reactie van Cindy was bijna het zelfde als van mijn zusje jaren geleden, alleen lachte ze me niet uit, dus jij hebt geen ander vriendinnetje zegt ze schoorvoetend, ik schut mijn hoofd een klein beetje. Ze lacht ik was al ongerust zegt ze, dan moeten we jou maar eerst even verschonen meisje zegt ze plagerig, mijn reactie afwachtend. Ik weet niet wat ik hoor of wat ik voel, ik knik mijn hoofd een beetje en voel dat ie knal rood moet zijn. Is het niet beter de lakens te wassen vraagt ze, of denk je dat ze morgen weer nat zijn? Ze merkt dat ik het moeilijk heb. Kom zegt ze dan help ik je uit de natte pyjama en pakt me bij de hand.

In de douche aangekomen begint ze de knoopjes los te maken, ik laat Cindy haar gang gaan, voor ik het weet trekt ze de handsopje omlaag het pyjama broekje gaat in een beweging mee, en dan sta ik naakt voor haar. Zonder wat te zeggen zet ze de douche aan en helpt me uit het op de grond liggende handsopje te stappen. Even inspecteerde ze mijn kruis, het is beter als je die haarloos maakt, dat is hygiënischer zegt ze, en duwt me vriendelijk onder de douche. Moet ik je hier ook nog helpen vraagt ze, verlegen schut ik
mijn hoofd. Goed zegt ze en pakt mijn, haar pyjama van de grond.

Met enige schaamte begin ik mij te wassen, het douche gordijn nog open, even kijkt ze mijn kant op, goed zo zegt ze kinderlijk, en gaat terug de woonkamer in. Als ik klaar ben en mij afdroog, komt Cindy terug, zullen we dan maar gelijk scheren? Ze staat klaar met scheermes en schuim in haar handen, ga maar even op bed liggen zegt ze. Zonder een woord te zeggen loop ik naar bed, over het matras is een plastic hoeslaken gespannen, waar heb je die vandaan vraag ik, van Dirk, hij begreep het gelijk. Zeker voor dat meisje met die natte pyjama zij hij gelijk. Heb je hem dan verteld dat ik... nee natuurlijk niet gekkie. Ik zal voorzichtig zijn zegt Cindy als ik ga liggen, als ze het scheermessen langzaam over mijn edelen delen haalt, groeit het kleine plassertje en het kriebelt, waardoor ik mijn benen iets optrek, stil blijven liggen Sanne, je wilt toch niet echt een meisje worden? Maar je vindt dit zo te zien wel fijn hè? Ik zeg niks en blijf stil liggen. Nou? zegt ze iets later, Ik knik met mijn hoofd, ja zeg ik zachtjes.

Na 10 minuutjes is ze klaar, zo glad als een baby, en alles zit er nog aan grapt ze. Ik sta op en kijk in de spiegel, dat deed je snel zeg ik, ja ik doe soms Dirk helpen om patiënten voor te bereiden, dus heb ik ervaring. Als ik een schone onderbroek wil pakken, houd Cindy me tegen, doe deze maar aan zegt ze met een lach en houd een Tena luierbroekje in haar hand. Ik durf niet te protesteren en trek het aan. Maar ik heb overdag geen last hoor zeg ik, doe nu maar, dan halen we zo wel een paar luiers voor vannacht. Ik kleed me verder aan in een makkelijk zittend trainingspak.

Het winkel centum is deze zondag open en daar hebben ze ook een wasserette zegt Cindy, als ik naar de deur loop merk ik het luier broekje, maar het zit best lekker, Cindy duwt een plastic tas in mijn handen, ik wil wel een schone pyjama terug zegt ze. Kom dan gaan we, het is 10 minuten met de bus en die gaat over 5 minuten.
Als we bij de halte staan, vraag Cindy op eens; was dat nou een ja ik vindt het fijn of ja ik wil eigenlijk een meisje zijn? Huh, wat bedoel je stamel ik...nee, ja, andersom bedoel ik... volgens mij weet je het zelf niet lacht ze en geeft me een kus op mijn mond, die ik gelijk hartstochtelijk beantwoord, mmm dus dat is het niet zegt ze. Wat bedoel je vraag ik. Op dat moment komt de bus voorrijden, en we stappen in. Wat bedoel je nu zeg ik als we zitten, daar komen we zo wel achter, als we kleren gaan passen, zegt ze met een gemene ondertoon.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
pamperboy1994 Ageplay mama of kleuter juf gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
ImALittleBabyBoy Speel een Kleuter in een pc game Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
K virtuele p(m)apa/kind/baby/kleuter/relatie - Hoe aan te pakken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Limbonees Vrouwelijke mamma of baby/kleuter Pub 3
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
LuierN Zoek een meisje / vrouw voor chat Contact advertenties 1
MessydiaperLover Tbdl meisje gezocht Contact advertenties 1
Similar threads


















































Bovenaan