Kleuter meisje

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 68

Ik.... Bestaat dat echt, ja sommige mensen zijn zo geboren zegt Cindy. Ze noemen dat intersexuelen, de meeste worden al op jonge leeftijd geholpen, maar tegenwoordig laten ze de kinderen eerst opgroeien tot de pubertijd, dan kunnen ze zelf beslissen. Lieve kijkt aandachtig naar de afbeeldingen, Cindy kijkt over haar schouder mee.

Hier zegt ze en tikt op de afbeelding die dan groter wordt, dit meisje heeft een slurfje in haar spleetje, ze scrolt met haar vingers door de reportage, waar het duidelijk wordt uitgelegd in woord en beeld. Lieve begint de lappen tekst te lezen, jij bent nog wel even bezig denk ik zegt Cindy met een lachje en gaat naar de badkamer.

En? Lieve kijkt op, schattig hoor! Wil je op Sanne d'r kamer slapen, dan breng ik je wel op bed! Ja dat zou je wel willen he? Mij vast leggen in bed. Ik bedoel de reportage trut. Lieve lacht gemeen. Heb je wel een nachtluier om? Cindy tilt haar snoezige babydoll op, waardoor een roze Tena luier onthuld wordt. Daar slapen Marion en Mindy toch? Nou? En wat vindt je? Lieve scrolt nog even verder en staat dan op.

We weten toch niet zeker dat Sanne dit heeft laten doen? Ze slaat het dekbed open van Cindy's bed en geeft een klopje op het matras ten teken dat Cindy in bed moet. Geen plas zeiltje, vraagt ze. Cindy schut haar hoofd, vindt ik niet fijn zegt ze zachtjes. Goed kruip er maar in, Cindy kijkt Lieve een beetje vragend aan. Als je zoet gaat slapen, vertel ik je wat ik er van vindt. Snel gaat Cindy in bed liggen, Lieve stopt een knuffel toe en haalt een grote speen uit haar zakken, nee niet sputteren zegt ze voordat Cindy een woord kan zeggen.

Eenmaal helemaal geïnstalleerd, dekt Lieve Cindy zorgzaam toe. En brabbelt Cindy aandoenlijk door haar speen. Lieve lacht, wat ben je toch een snoesje soms zegt ze vertederd. Nou als ik het zo lees zijn veel van dit type intersexuelen gelukkig, maar laten ze zich na hun pubertijd toch helpen. Cindy kijkt vragend. En sommige zijn incontinent en hebben daar toch wel het grootste probleem mee. Maar dat vindt Sanne toch geen probleem, brabbelde Cindy. Lieve knikt, de meesten zien ze er uit als een meisje, alleen als ze opgewonden raken komt het muisje uit zijn holletje. Ze laat een foto zien van een puber, op de voorkant van het roze slipje is mini mouse afgebeeld, heel toepasselijk, grinnikt Lieve.

Dus je vindt het wel kunnen? Brabbelde Cindy, haar speen valt uit de mond. Lieve knikt terwijl ze de speen pakt. Als Sanne er mee kan leven, ik bedoel als alles functioneert, wie ben ik dan? Ze heeft hopelijk toch een broek aan, dan ziet niemand het. Nou jij moet haar anders een schone luier omdoen, en een jurk of rokje, broeken zijn voor grote meiden en jongens. Lieve stopt de speen een beetje venijnig terug. Wijsneus grapt ze. Maar..., nee Cindy, nu gaan we lekker slapen! Lieve geeft Cindy een dikke kus op haar voorhoofd, waardoor Cindy vlinders in haar buik krijgt en gelukzalig glimlacht. Eerst maar morgen afwachten, en zien of Marion en Mindy, Sanne's beslissing en levensstijl kunnen respecteren en waarderen. Dat is veel belangrijker! Met deze woorden doet Lieve het licht uit. Wellusten snoesje zegt ze terwijl ze de deur sluit. Weltlusse brabbelt Cindy slaperig. Een klein prinsessen nachtlampje blijft branden, verder is het stil en donker. Al snel valt Cindy in slaap.

Wakker worden kleintje! Cindy probeert zich moet draaien maar wordt bruut bij haar armen gepakt. He wat? De speen valt uit haar mond. Het is al elf uur, schreeuw Lieve. Cindy wrijft in haar ogen, ja en? Nou we wilden toch in de buurt zijn als Sanne het zou gaan vertellen? Cindy knikt en Lieve slaat het dekbed weg, een kleine natte plek prijkt op het met teddyberen bedrukte onder laken. Kunne we gelijk een plas zeiltje of laken meenemen van de kinderafdeling zegt Lieve met een zelf ingenomen toontje.

Wassen doe je maar later, het bezoek uur is al begonnen. Lieve gooit Cindy de kinderlijke jurk toe. Doe eens normaal snauwt Cindy, die trek ik echt niet aan! Ze tilt haar wat vochtige babydoll op, nou dit gebeurt me niet vaak zegt ze zachtjes. Maakt niet uit, opschieten! Lieve gaat naar de badkamer terwijl Cindy de plakkers van haar luier los trekt. Pak in ieder geval de lotion doekjes mee, schreeuwt ze Lieve na.

Tjee die is echt helemaal verzadigd denkt Cindy als ze haar luier openklapt. Een beetje onwennig laat ze Lieve die terug gekomen is met een dag luier en doekjes, haar intieme plaatje schoon maken met de lotion doekjes. Beentjes iets wijder, dan kan ik er beter bij zegt Lieve een beetje streng.Cindy gehoorzaamd en al snel is ze fris en zit ze op een schone dag luier, ik heb liever een broekje, probeert ze nog als Lieve de luier tussen haar benen dicht vouwt. Nu niet gaan piepen meisje zegt Lieve een beetje geïrriteerd, en zet de plakker stak op haar middel vast.

Ik ga gewoon in mijn verpleegsters uniform met jou aan mijn hand als een lieve meid. En ze pakt de wit roze truttige jurk en gooit deze over het hoofd van Cindy, met het nodige gemorrel en een wat tegen sputterende Cindy, trekt ze de jurk strak en begint de knoopjes op de rug te sluiten, we hebben Sanne belooft haar bij te staan. Ja? En waarom moet ik er dan bijlopen als een achterlijke?

Je ziet er hartstikke schattig uit zegt Lieve terwijl ze Cindy laat opstaan en de jurk tot over de knieën strak trekt, kraagje goed, staartjes? Helemaal niet zegt Cindy bits, lieve borstelt snel de haren van Cindy en drukt haar een haarband met een witte strik op het hoofd. Los dus zegt ze gestrest. Nu snelt ze zelf nog even in de badkamer. Cindy ziet zich zelf in de spiegel, echt een kleine meid! Kom we gaan zegt Lieve en grijpt Cindy bij de pols en trekt haar mee. Sins wanneer draag jij een traditioneel verpleegster uniform met hoofdkapje, vraagt Cindy verbaast terwijl ze de trap af snellen. Vandaag dus, en jij bent mijn patiënte.

Als ze met forse pas naar het zieken huis lopen kijken diverse mensen hun na, bij de receptie herkennen ze Lieve en Cindy bijna niet. Wat zien jullie er uit lacht de receptioniste en een paar collega's, we komen Sanne opvrolijken! Nou dat zal ze wel nodig hebben zegt Suzan die ook net komt aanlopen. Buiten klinkt de kerk klok, twaalf uur. Wat dan vraagt Lieve bezorgt. Nou de moeder van Sanne liep nogal overstuur naar buiten een paar minuten later haar zusje, die probeerde haar nog te kalmeren. Ja net vijf minuten gelden vult de receptioniste aan.

We moeten naar d'r toe zegt Lieve nerveus. Sorry maar het bezoekuur is afgelopen zegt Suzan. Ik heb hier een patiënte voor opname zegt Lieve bits en tilt de arm van Cindy omhoog. Amandeltjes? grapt Suzan. Dit is niet grappig snauwt Lieve haar toe, en trekt Cindy mee naar de lift. Niet gaan huilen meisje roept Suzan hun sarcastisch na, normaal is het een hele lieve zuster! Lieve en Cindy kijken allebei geïrriteerd om, als blikken konden doden....
 

Sissy Babytje

Snoezige Schattige Luiertjes en Jurkjes
Dit verhaal inmiddels helemaal gelezen en het begin was leuk. Ik vind de laatste hoofdstukken irritant, het is duidelijk merkbaar dat de schrijver geen medische achtergrond heeft en de kennis via wikipedia bij elkaar geraapt is. Tot het moment waar Sanne valt en in het ziekenhuis belandt een leuk verhaal.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 69

Wat zou er gebeurt zijn? Lieve schud haar hoofd, ik weet het niet meisje zegt ze een beetje in zich zelf. Het lijkt uren te duren voor de lift op de juiste verdieping is. Als ze uitstappen snellen ze door de gang. Mia komt net uit de kamer van Sanne. Even probeert ze de twee tegen te houden, maar ziet snel dat ze hun zinnen gezet hebben, probeer rustig te blijven zegt ze bezorgt. Cindy knikt, Lieve loopt gelijk door. Het is duidelijk te zien dat Sanne gehuild heeft, maar ze is blij om Cindy te zien. Gaat het vraagt ze. Sanne knikt. Ja maar ik had op meer gehoopt zegt ze. Wil je het vertellen? Vraagt Lieve voorzichtig.

Sanne knikt, Mia heeft me iets gegeven om rustig te worden zegt ze. Lieve knikt, ja vertelde ze me, het is een kalmeringsmiddel dat ze kinderen voor de operatie geven, dus je gaat je zo wel slaperig voelen. Ja grinnikt Cindy de meesten gaan binnen een half uur. Lieve kijkt boos naar Cindy. Sorry zegt ze ingetogen. Nou vertel voor dat je naar dromenland gaat zegt Lieve.

Nou eerst waren ze blij om me te zien, ik heb ze verteld dat het allemaal wel goedkomt, na 10 minuten begon Mindy over mijn kamer bij Silvia, dat het zo apart was, en waarom er kinderachtige nachtponnen en jurken lagen. Cindy knikt. Ik heb ze toen verteld hoe ik me voelde en wie ik was of eigenlijk hoe ik wil zijn. Mamma was eerst heel begripvol en begon over tijdelijk en zo. Sanne stopt en wijst naar het tuitje appelsap. Lieve reikt het haar aan en helpt. Niet verslikken he, zegt ze zorgelijk.

Mindy vond het wel grappig, ik wist het wel zij ze, waarop mijn moeder natuurlijk doorvroeg. Eerst was ze stil en toen vroeg ze sarcastisch of ik me dan wou laten ombouwen. Tja ik had beter mijn mond kunnen houden maar ik heb ze toen verteld dat door het ongeluk, dat niet meer hoefde. Mogen wij het ook zien? Lieve geeft Cindy een stomp tegen haar boven arm. Sanne schud haar hoofd. Niemand mag het nog zien zegt ze.

Ga verder zegt lieve, nu ook erg nieuwsgierig geworden. Nou Mindy was eigenlijk best begripvol, ze zij het wel leuk te vinden om een zusje te hebben in plaats van een broer. Maar toen vroeg ze waarom ik op de kinderafdeling lag. Ik heb ze dus verteld dat ik het liefst een meisje wilden zijn en geen vrouw. Dat werd mijn moeder teveel, te begon te huilen en schreeuwde dat ik pervers was. Mindy wilde blijven maar ging toch mee.

Een traan rolt van Sanne haar wang, waarom worden homo's wel geaccepteerd en mijn gevoelens niet? Het is nou eenmaal niet niks zegt Lieve. Eerst de klap dat je een ander geslacht wilt zijn en dan ook nog het kinderlijke. Dat is voor de meesten mensen niet te begrijpen, ze beseffen niet dat je eigenlijk nog steeds dezelfde persoon bent. Sanne begint al wat suffiger te worden. Mia wilde mij vanmiddag bij de kindertandarts om te beginnen met mijn gebit.

Oh dan begrijp ik wel waarom de pre-OP sedatie grapt Lieve, je gaat echt geopereerd worden. Sanne wordt een beetje onrustig. Maar ik weet niet of ik wel verder wil zegt ze huilerig. Sssjjj, sust Cindy haar, er is geen weg terug, maar de meeste kinderen zijn bang voor de tandarts dus je mag best een beetje huilen hoor. Lieve kijkt weer boos naar Cindy, die haar schouders ophaalt, wat zegt ze. Het is toch zo? Sanne probeert zich nog tegen de slaap te verzetten. Luister lieverd zegt Lieve, wij gaan nog wel even met Marion en Mindy praten, als jij wakker wordt morgen, dan is alles anders, goed? Met wat zacht gesnik en een klein knikje zakt Sanne weg in een diepe slaap.

Lieve legt de deken goed over Sanne heen. Hoe moeten we dit nu doen vraagt Cindy? Nou gewoon confronteren! Met een een snelle beweging pakt ze de haren van Cindy en brengt snel twee slordige staartjes achter haar oren in. Jij gaat vanaf nu ook een kleine meid zijn! Cindy schud haar hoofd hard heen en weer, haar twee staartjes slingeren heen en weer. Heel goed zegt Lieve sarcastisch. Cindy kijkt beteuterd, en wilt de elastiekjes weer uit haar haren trekken als er op de deur wordt geklopt. Beide kijken met spanning hoe de deur langzaam opengaat. Mag ik nog even met Sanne praten? Klinkt het. Dan voorzichtig,voetje voor voetje loopt Mindy binnen.

Ze ziet de verbaasde gezichten, met een lachje kijkt ze naar Cindy. Lijkt me een onschuldige lifestyle zegt ze voorzichtig. Achter haar komt Mia binnen. Ja maar voor sommigen erg Heftig zegt Lieve. Ja je zou het eens moeten proberen, voordat je er over oordeelt, snauwt Cindy er achteraan. Meisjes toch zegt Mia, zachtjes, Sanne slaapt. Even is het stil. Ik zou het wel willen maar ik denk dat de bedtijden mij niet zullen bevallen, Mindy geeft een bescheiden lachje als ze het zegt. Zullen we even de gang opgaan? Mindy loopt naar Sanne, ik wou haar nog zeggen dat ik het heel dapper van je vindt broertje zegt ze. Ze geeft Sanne een kus op zijn voorhoofd, sorry zusje, zegt ze dan, ik praat wel met Mamma, ik accepteer je zoals je bent. Even lijkt het alsof Sanne een glimlachje geeft.

De bozen gezichten van Lieve en Cindy verdijen als bij toverslag, als ze het aandoenlijke tafereel gadeslaan. Zachtjes gaan ze met zijn alle de gang op, Mindy als laatst. Waarom is Sanne zo diep in slaap vraagt ze aan Mia als ze naar het zusters keukentje lopen. Sanne haar tanden worden getrokken, zodat er nieuwe kunnen komen. Verbaast kijken de meiden Mia aan. We moeten de behandeling afmaken die Sanne wilde zegt ze. Meer mag ik er niet over vertellen.

Zonder verder te vragen begint Mindy te vertellen hoe ze Marion heeft proberen te kalmeren, en haar bij Silvia thuis heeft achter gelaten. Ik moest wel terug zegt ze, ik heb stiekem altijd wel geweten dat Sanne geen echte jongen was, meer een meisjes jongen. En nu? Vraagt Lieve verontrust. Nou ik was ook nogal overdonderd dat Sanne vertelde een meisje te willen zijn en ik bedoel een meisjes meisje of hoe noem je dat? Sissy? Zegt Cindy. Ja dat eerder zegt Mindy met een lach. Voor mijn moeder was het een complete verrassing, en ze had altijd gehoopt dat Sanne haar oma kon maken, omdat ik geen kinderen kan krijgen.

Het is stil, dat kan nog zegt Mia met een iets gebroken stem. Ja? Vraagt Cindy enigszins verbaast. Mia kijkt betrapt. Meer mag ik niet zeggen, ik heb al teveel verteld. Nou dat zal in ieder geval al helpen. Mamma heeft ook geen idee wat dit allemaal betekend, ze vindt dat kinderlijk iets is voor kinderen en ziet vreselijke beelden voor zich. Ze had gisteren al dat ene meisje met teddybeer gezien... Maar zei dat Sommige meiden zo sliepen, dat kon ze nog wel begrijpen, maar een jongen?. Nou dan gaan we haar laten zien dat deze life style best leuk kan zijn ook voor familie zegt Lieve. Nou ik weet het niet zegt Mindy, probeer het eerst maar op mij uit.

Leuk zegt Lieve ik heb nog wel een leuk jurkje voor je. Mindy schud lachend haar hoofd, nee zoals ik al zei, de bedtijden bevallen me niet. Hoe laat moet jij naar bed kleintje zegt ze dan tegen Cindy.
Ehuu, stamelt Cindy die een rood hoofd krijgt. Zeven uur zegt Lieve resoluut. Dat bedoel ik zegt Mindy. Maar als we nu eerst even gaan lunchen, dan kunnen jullie me er alles over vertellen. Of moet ze eerst een middag dutje doen? Dat slaan we nu maar over zegt Lieve. Opeens zien ze het bed met Sanne voorbij rijden. Ik moet gaan zegt Mia gehaast. Gaan jullie maar, wel voorzichtig met kleine Cindy he? Ja doet u ook voorzichtig met mijn zusje vraagt Mindy met een pijnlijk gezicht. Ja hoor Sanne voelt er niks van zegt Mia en gaat.
 

sissy_Mady

Aahhhh! Aahhhhh! Snakes! Oh, no! One looked at me!
top verhaal kan niet wachten op meer
was er helemaal uit maar heb het weer van het begin af aangelezen

groet

70s
 

Baby Brendie

Yay , ikke zo blij in nat luiertje :P
dit blijft een mooi verhaal , en heb het vandaag van begin tot het einde helemaal gelezen , dus ik hoop dat de auteur er na bijna 2 jaar toch mee verder zal gaan omdat ook mijn gevoel zegt dat het verhaal nog niet op zijn einde is.
 

AB_Gamer

Ik hou van Pip <3
Heel mooi verhaal, alleen een ding zit me niet lekker. Gedurende de tijd dat Sanna weg was van huis heeft hij alleen bij aankomst contact gehad met het thuisfront, waarom daarna niet meer?

Kan niet wachten op nieuwe deel.
 

caspertje

The friendly Ghost
Ik heb het verhaal compleet gelezen, ook deels overgelezen, maar blijf op een punt hangen:

Het begint met Yvon, later is het Silvia, loopt hier iets in elkaar over, of lees ik iets deels verkeerd? Zijn dit de zelfde personen of haal ik iets door elkaar?

Het leest in ieder geval lekker weg, bepaalde gevoelens komen bij mij sterk overeen, ik ben benieuwd naar het vervolg.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 70

Opgetogen gaan ze met z'n drieën naar buiten, en vraagt de receptioniste nieuwsgierig. Lieve is een lieve zuster zegt Cindy, en Cindy is een zoet meisje roept Liever er achter aan. Volgens mij komt het wel goed zegt Mindy die als laatste rustig voorbij loopt. Kom dan gaan we naar Jose, lekker een koel wijntje, ja voor mij een koud biertje, dat lust ik ook wel zegt Cindy een beetje zielig.
Lieve houd een van Cindy's staartjes omhoog, volgens mij drinken kleine meisjes geen bier.

Buiten op het terras nemen ze plaats, An komt naar buiten om de bestelling op te nemen, en een koude appelsap. In een tuitje als ik het zo zie zegt ze en wijst naar Cindy. Wat zie je er schattig en lief uit meisje, zegt ze met vreugde, om daarna zachtjes en ingetogen te informeren naar Sanne. Lieve geeft Mindy een knikje. Nou die komt er wel boven op hoor mevrouw, zegt Mindy en reikt de hand naar Ann, ik ben Mindy de zus van Sanne.

Oh wat leuk je te ontmoeten, ben je alleen hier? Nee mijn moeder is ook mee, maar die voelde zich niet zo goed. Ach wat jammer nou ja ik denk dat jullie nog wel even blijven. Mindy knikt, ja we hebben nog wel het een en ander te bespreken zegt ze. An knikt beleeft, je lijkt niet erg op je zusje zegt ze. Mindy schut haar hoofd, andere vaders zegt ze. An knikt en gaat de bestelling halen.

Cindy kleurt een beetje rood als An terug komt met een antiek tuitje en een witroze kante slabber. Die zal ik je maar om doen, anders wordt je schattige jurk misschien vies. Cindy kan wel door de grond zakken als haar de slab omgedaan wordt, juist als er veel mensen langs het terras komen.
Als ze probeert de armen van An weg te slaan kijkt Lieve heel boos. Heb je anders nog de kinderstoel, vraagt ze aan An. Nee dat wil ik niet schreeuwt Cindy. Dan gedraag je je, ja?

Als An de slab strak met een grote strik vast zet komen net Esmeralda en haar vriendinnen aangelopen, allemaal keurig in netten jurken en klassieke meisjes kapsels, de een met strik de ander met een bloem, weer een ander met vlechtjes. Zo heb jij ook straf vraagt Esmeralda aan Cindy, en wijst naar het tuitje. Nee zegt Cindy zachtjes, oh nou wij wel zegt een van de meiden, onze moeders laten ons alleen uit huis als we ons zo kleden zegt ze en strijkt met beide handen over haar gebloemde jurk.

Is toch niks mis mee zegt Lieve, ja even is leuk zegt Esmeralda, maar we krijgen nergens meer een wijntje. Is dat zo belangrijk vraagt Mindy. En wie ben jij vraagt Esmeralda een beetje bits. Ik ben Mindy de zus van Sanne. Oh sorry, we vinden het erg wat er gebeurt is zegt Esmeralda op een zachte toon, haar vriendinnen knikken. Het komt wel goed zegt Mindy. Esmeralda knikt met een bezorgde blik. Willen jullie buiten of binnen zitten vraagt An die buiten is gekomen. We willen graag een wijntje zegt een van de meiden. Binnen dus zegt An. Waarom vraagt Esmeralda brutaal.

Het is denk ik beter als niet iedereen schattige meiden aan de wijn zien zitten hier buiten. Zie je nou zegt Esmeralda verontwaardigt. Heb je nog meer tuit bekers vraagt Mindy aan An. Ja hoor dat kan wel zegt ze en knikt begrijpelijk, even is het stil. Je mag er wel bij komen hoor zegt Mindy en wijst naar een lege stoel. Esmeralda schud haar hoofd we gaan wel binnen zitten zegt ze. Wijn uit een tuitje lijkt me niks. Heb ik nog nooit geprobeerd zegt een van de andere meiden. Dan mag jij je wijntje in een tuitje zegt An en neemt de meiden mee naar binnen.

Bij Silvia thuis zit Marion samen met haar aan de keuken tafel, dus er is niks mis mee als iemand er voor kiest een ander geslacht te willen zijn, eerder moeilijk voor de omgeving. Marion kijkt bedenkelijk. Maar een kind zijn is wat anders zegt ze. Silvia knikt begrijpelijk, kijk het eerst even hoe het gaat, je zult zien hoe gelukkig Sanne kan zijn als ze een meisje mag zijn. Tja zegt Marion ik denk niet dat Sanne er morgen anders over denkt toch? Nee, en als er niet over gesproken wordt dan gebeurt er niks, behalve dat iedereen verdrietig is.

Goed, ik zal morgen met Sanne praten. Ik weet niet of dat verstandig is zegt Silvia, Sanne is vandaag geopereerd, ze hebben bijna alles gedaan wat gebeuren moest en ze zal erg suffig zijn.
Maar dat wist ik niet stamelt Marion. Ik heb net met Mia gesproken, alles is goed gegaan, met een beetje geluk mag ze volgende week naar huis. Laat haar morgen weten dat je nog van haar houd.
Marion knikt, ik zal hem laten weten er in te berusten maar ik moet nog wel wennen om haar tegen hem te zeggen. Ze zal het enorm waarderen. Marion knikt. Ik ga naar bed zegt ze, ik moet veel verwerken.

Deel 71 (D)

De volgende ochtend word Sanne duf wakker, ze probeert naar haarmond te reiken maar merkt dat ze volledig vast ligt, in haar mond zit een soort bitje waar een pijpje uit komt die met een slang aan een apparaat verbonden is.
Ze is nog suffig maar merkt wel dat ze een ander gevoel in haar mond heeft, een infuus druppelt en piepjes klinken op haat hart ritme.
Langzaam komen de herinneringen van de vorige dag terug en laat ze een traan.

Een kinderdeuntje klinkt als Cindy wakker word, in een automatisme wilt ze recht opgaan zitten maar wordt resoluut tegengehouden door het bedtuigje dat haar stevig met de schouders op het matras houd. Vedike brabbelt ze door haar ingebonden speen, en merkt dat ze nog een teddybeer met kroeldoekje in haar handen vasthoud.
Goedemorgen meisje klinkt het als Lieve de kamer van Sanne, nu tijdelijk van Cindy, binnen loopt.

Mak mi losss slist Cindy en trappelt heftig met haar benen die vast gehouden worden door de enkelbanden. Nou, nou roept Lieve met een geërgerd e stem, eerst maar even kalm worden meis!
Ze laat het hoge bedhek naar beneden en slaat de rok van de nachtpon tot aan Cindy’s keel omhoog waarna ze de katoenen luier controleert.
Zo die heeft zijn werk gedaan en geen lekkage zo te zien zegt ze tevreden. Maar wel erg irritant dik, zegt Cindy als Lieve haar heeft ontdaan van de speen. Lieve knikt, dat is ook de bedoeling zegt ze, misschien kunnen je beentjes los als we met een spreid broekje werken, komen je beentjes ook wat meer in een juiste positie en raak je naar een tijdje die holle rug kwijt.

Cindy schut een beetje met haar hoofd. Denk er maar even over zegt Cindy als ze de enkelbanden los maakt. Eerst maar even onder de douche. Ze laat Cindy nog vast met het bed tuigje als ze de tralie half hoog schuift en naar de badkamer loopt om de wasbeurt voor te bereiden. Ik hoef niet op het douchende vast hoor roept Cindy haar na. Regels zijn regels antwoord Lieve terug en brengt het douchebed in positie waarna ze het water laat lopen en de handdoeken klaar legt.

Op de kinderafdeling in het ziekenhuis is Sanne al aardig bijgekomen, Mia is bij haar en controleert de ingreep, we hebben gelijk je stembanden wat strakker gemaakt zegt ze als Sanne gebaart dat ze het bitje onprettig vindt. Dus zal je nog een paar dagen het beademingsbuisje in moeten houden, niet prettig weet ik maar je krijgt voortdurend wat tegen de pijn om het wat dragelijker te maken. Verder is alles na plan gegaan en kunnen we nu rustig aan jou herstel werken meisje zegt ze met een knip oog.

Sanne gebaart dat ze wat wil schrijven en Mia geeft hem pen en papier. Sanne krabbelt wat en laat het zien, bezoek is niet echt wat ik nu wil zien zegt Mia, maar als je moeder langskomt zal ik doorgeven dat het mag. Sanne krabbelt nog wat, nee we laten je vast liggen tot morgen, je zult veel moeten slapen zegt ze en houd een injectie omhoog die ze in het infuus leeg spuit.
Even controleren zegt Mia als ze het tralie hek helemaal naar beneden laat en de dekens weg slaat. Als ze de kinderlijke meisjes patiënten japon openslaat en de luier opent, gebaart Sanne dat ze wilt kijken. Mia knikt en pakt een hand spiegel die ze Sanne geeft, volgende week mag de katheter uit zegt ze en maakt voorzichtig het geopereerde gebied schoon. Sanne knikt tevreden als Mia haar van onderen iets opent.

Zo klaar laat Mia weten als ze de japon over haar knieën legt en de deken hoog optrekt. Ik denk dat je zo wel gaat slapen, dus ik schuif de tralies weer omhoog. Sanne kijkt beteuterd maar knikt dat ze het begrijpt, dit is voor overdag ook goed geeft Mia aan als ze het spijlenhek halverwege in de vergrendeling laat vallen. Sanne knikt met een klein lachje. Tot vanmiddag zegt Mia als ze de kamer verlaat.

Nee ik hoef niet vast gilt Cindy als Lieve haar op het douchebed wilt leggen. Meewerken anders laat ik Yvon of beter gezegd Silvia weten dat je ongehoorzaam bent, en je weet wat dat betekend! Als sneeuw voor de zon veranderd Cindy en laat zich gewillig op de douchebrancard leggen, benen! gebied Lieve. Met een rilling legt Cindy haar benen in de steunen en Lieve zet haar vast. Zo nu even goed wassen, Lieve spuit wat parfum op een smoeltje en doet het voor haar mond en neus en de elastiekjes achter haar oren. Zo nu zijn we er klaar voor!

Ze maakt het plastic broekje los waarna er een penetrante geur van ontlasting en urine vrijkomt waar door Cindy even kokhals neigingen krijgt. Snel maakt Lieve de luierspelden los en klapt de katoenen luier open, juist zegt ze en pakt de douche om de ontlasting weg te spoelen, waarna ze de luier onder de bips van Cindy weg haalt en haar begint te wassen, niet naar binnen stamelt Cindy, lieve geeft een glimlachje.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Weer een mooi hoofdstuk Daisy.
Leuk dat je na lange tijd weer verder gaat.
Niet meer verwacht, maar des te leuker.
Hoop op meer.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 72

Op de kinderafdeling gaat de kamerdeur van Sanne langzaam open, slaap je? Sanne is erg suffig maar slaapt nog niet en probeert te kijken maar is nogal gebonden aan bed. Met haar hand gebaart ze naar haar toe te komen.
Ach meisje, gaat het wel? Sanne kan zijn emotie niet bedwingen als hij haar stem hoort, grote tranen druppelen uit zijn ogen.

Het spijt me zo lieverd, maar ik was zo overdonderd, ik dacht niet na, ik mag blij zijn dat ik twee knappe meisjes heb! Ook Marion heeft tranen in haar ogen als ze over de tralies heen naar Sanne kijkt. Het spijt me zo, heb je pijn? Sanne schut haar hoofd, en probeert pen en papier te pakken.
Hier zegt zijn moeder en ze rijkt Sanne het notitie blok.
Vlug krabbelt Sanne wat op, geeft het aan zijn moederen en gebaart om de tralies naar beneden te doen. Mag dat wel? Je bent tenslotte een klein meisje zegt Marion met een knip oog. Sanne kan niet met de emotie overweg en draait haar hoofd de andere kant op. Luister lieverd ik kan begrijpen dat je boos bent maar voor mij is dit ook niet makkelijk. Sanne draait terug en probeert overeind te komen maar de medische bedgordel en tuigje beletten dat, Marion begrijpt wat hij wilt en buigt voorover om te knuffelen. Sanne knikt en begint daarna hevig te schokken van verdiet en blijdschap, alleen de tranen verraden de huilbui.

Aauuw gilt Cindy als Lieve op zeer grove wijze bij haar naar binnen dringt met een inwendige douche kopje, niet zeuren meisje zegt Lieve met een verraderlijke glimlach, je wilt toch schoon zijn als we Sanne bezoeken? Cindy trekt met alle macht aan haar zogenoemde onrustbandjes als Lieve snel heen en weer gaat met de douche, neeee ik wil niet trut! Lieve laat de douchekop diep in Cindy zitten en pakt een knevel speen, het is een grote speen die het mondje geheel tot achter in de huig vult met een latex achtig buisje dat geopend kan worden om voeding in te laten lopen, verder zit er een grote mondplaat op die tot ver over de wangen rijkt en een beetje om de neus vleugels zit zodat spugen niet mogelijk is, met teddyberen bedrukte riempjes die nauwelijks zichtbaar zijn voorspellen de onvrijwillige gedachte, die knevelspeen komt nog uit de tijd van Lizzy denk ik, vroeger wisten ze nog van wanten!
Zo doen we dat met meisjes die vuil spreken zegt ze en sjort de nek riem stevig vast. Mmmphh, is het enige geluid wat nog te horen is als Lieve dezelfde schoonmaakbeurt op het poepertje van Cindy toepast. Zo nu de haren nog, twee lieve staartjes voor vandaag met strikjes! En die speen blijft voorlopig in!

Sanne heeft al kramp in haar hand gekregen van het snel schrijven, ik ben blij dat we het uit gepraat hebben, nou ja geschreven voor jou zegt Marion en geeft Sanne een aai over zijn bol, moeten we je haren in een staart doen? Dat lijkt me nog geen goed idee zegt Mia die net binnen komt lopen met Yvon. Ze kan beter in haar patiënten japon en haarnetje blijven totdat we tevreden zijn met het genezingsproces. Marion knikt, wanneer denkt u dat ze naar huis kan? Twee tot drie weken... Sanne kijkt sip, ik zou het fijn vinden als het wat sneller zou kunnen zegt Marion, ik moet over vier weken naar huis. Als ze thuis goed verzorgt kan worden, kunnen we misschien iets regelen binnen aankomende week, ik regel dat wel zegt Yvonne opgetogen, maak maar een lijstje wat we moeten organiseren. Mia knikt. Als jullie ons alleen willen laten met Sanne.... we willen hem nog even onderzoeken, eh... haar denk ik, bedoel ik. Sanne knikt tevreden.

Als Lieve tevreden is, zet ze de grote föhn aan en wordt Cindy helemaal droog geblazen met de warme lucht, helemaal automatisch en ook goed tussen de beentjes! Terwijl de föhn zijn werk doet, gaat Lieve terug en rommelt wat in de kleding kast van Sanne of beter gezegd die van Lizzy, hebbes zegt ze en loopt terug naar de kermende Cindy, kijk een mooi kleuter jurkje en voor vannacht tadaa...

Hier heb je een lijstje met benodigd heden en medicatie, de meeste zaken kun je wel bij de ziekenhuis apotheek krijgen, ik zal je een recept mee geven. Ook voor de luiers? Ja lijkt me wel zegt Mia, door het ongeluk is ze incontinent geworden toch? En geeft een knip oog naar Yvon die tevreden knikt. Samen met nog wat andere zaken die grote kleine kinderen nodig hebben zegt ze.
Geweldig ik ga het gelijk regelen, Marion kijkt een beetje ongelukkig, wat is er dit is toch geweldig? Ik moet er toch nog aan wennen zegt ze. Kom dan kan jij het goede nieuws aan Mindy vertellen!

Cindy begint enorm te stribbelen als Lieve een ouderwets sprijdbroekje omhoog houd, de metalen beugels tussen de been banden en de tuigage die over haar schouders komen bungelen met metaal gekletter naar beneden, vroeger wisten ze nog wat dwang was zegt Lieve streng, dit gaat als een romper aan alleen anders! Mmmphh, mompeld Cindy als ze het sprijdbroektuigje op bed legt waarna ze de gele gebloemde kleuter jurk pakt en omhoog houd. Geweldig wat schattig! Lieve kijkt om, Mindy, wat leuk, wil je helpen om Cindy aan te kleden? Ja hoor maar echt zo kinderlijk?
Ach alleen maar om Sanne op te vrolijken! Bovendien is het we handig zo een ingenaaide romper en tuigje.

Pak maar vast een katoenen luier met extra inleggers en plastic broek met Ruffels uit de kast op Sanne der kamer, dan hoeven we haar niet meer te verschonen tot ze naar bed gaat. Moet ze die tot vanavond om? Nee gekkie zegt Lieve met een lach, middag dutje! Ach stom van me zegt Mindy met een lach ik moet er nog aan wennen. Cindy kijkt boos naar Lieve als ze door haar goed in de luier crème wordt gezet. Je hoort het goed meisje zegt Lieve, ik heb nog een verrassing voor je vanmiddag. Waarna ze haar smoeltje af doet. Voor de stank zegt ze naar Mindy, die begrijpend knikt.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
pamperboy1994 Ageplay mama of kleuter juf gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
ImALittleBabyBoy Speel een Kleuter in een pc game Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
K virtuele p(m)apa/kind/baby/kleuter/relatie - Hoe aan te pakken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Limbonees Vrouwelijke mamma of baby/kleuter Pub 3
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
LuierN Zoek een meisje / vrouw voor chat Contact advertenties 1
MessydiaperLover Tbdl meisje gezocht Contact advertenties 1
Similar threads


















































Bovenaan