Krantenwijk lopen (waar gebeurd)

lezer77

Gewaardeerd Lid
Een aantal jaar geleden was ik in-between-jobs en het lukte niet zo gemakkelijk om weer aan het werk te komen. Ik besloot toen maar een krantenwijk te nemen, om in elk geval iets te doen te hebben. Mijn moeder, waar ik toen bij inwoonde, ging een weekje op vakantie en dat betekende dat ik weer even luiers kon gaan dragen. Toen het weer tijd was om kranten te gaan lopen besloot ik, lekker ondeugend, ook een luier om te doen. Een kwartier van te voren dronk ik nog even twee glazen water zodat ik vrijwel zeker tijdens het lopen zou moeten plassen.
Ik laadde de helft kranten in de tas en stapte op de fiets. Zoals ik al had gedacht moest ik, toen ik aan het lopen was, nodig plassen. Om de kick compleet te maken keek ik wat om mij heen of ik buurtbewoners zag. Even een praatje maken met voorbijgangers en zonder dat ze het in de gaten hadden mijn luier vol te plassen maakte het natuurlijk veel leuker. Ik kwam inderdaad even met een buurtbewoner in gesprek en plaste daarbij heel erg rustig in mijn luier.
De eerste helft kranten was op, en ik moest terug naar huis om de volgende lading op te halen. Met een warme, natte luier op de fiets zitten was weer een heel aparte ervaring. Tot mijn grote genot voelde ik ineens dat ik ook moest poepen. Zou ik ook dat op straat in mijn luier durven doen? Ik bleef het ophouden en ging verder met waar ik mee bezig was. Terug naar huis, kranten inladen en verder met bezorgen. Bij het lopen van het laatste straatje was de druk behoorlijk opgelopen en het begon zelfs een beetje pijn te doen. Ik wist dat ik eigenlijk geen andere keuze had dan op straat mijn luier vol te poepen. :D
Nadat ik de laatste krant had bezorgd hield ik het niet meer. Waar ik er anders altijd even speciaal voor moest gaan staan hoefde ik nu geen moeite te doen. Bij iedere stap richting mijn fiets gleed de zachte warme brei mijn lichaam uit en mijn luier vulde zich. Eenmaal klaar had ik pas door hoe vol hij zat. En dat terwijl ik over straat liep! Toen ik op de fiets stapte verspreidde de poepvulling zich verder door mijn hele luier. De zon was doorgebroken en en waren inmiddels aardig wat mensen op de been. Ze moesten eens weten dat ik in een volgepoepte luier op mijn fiets zat.
Thuis aangekomen heb ik nog een uurtje nagenoten en ben daarna onder de douche gestapt. De luier verdween ingepakt in een publieke afvalbak, op een plek waar ik niet zo vaak langs kwam.
Een eenmalige, unieke ervaring. Ik hoop dat jullie van het lezen van mijn belevenis genoten hebben.


cheers,
lezer77


update: hier en daar wat zinnen aangepast en toegevoegd om het wat mooier te maken
 
Laatst bewerkt:

william824

Nieuw lid
Re: Krantenwijk lopen (waargebeurd)

Heel leuk verhaal! Ik vind het ook spannend als je in een winkel gewoon met iemand staat te praten, je ondertussen plast. Poepen op straat of in een winkel heb ik nog niet gedaan. Ik ga het zeker eens proberen.
 

jawi

Nieuw lid
Re: Krantenwijk lopen (waargebeurd)

Heerlijk spannend en best g... 8) Ervaring die je niet snel vergeet . William 825 ook wij oudere luier dragers vinden dat fijn . Gr Jawi
 

Diaperado

Ik poep en plas graag lekker in mijn luier
Lijkt mij ook kicken, buiten in je broek poepen. Lijkt me ook lekker g... om met een broek vol kaka op de fiets te zitten en over straat te gaan.
 

Skyfal

Don't ask, Kzie je pb'tje wel tegemoet.....
Poepen op straat of in een winkel heb ik nog niet gedaan.
Wel op straat maar zonder luier, vond ik een erg akward situatie, gelukkig was de wc in de buurt daar naar toe gewaggeld, t meeste gedropt, naar huis en gewassen daarna wel een luier om gedaan zo van stel dat het weer gebeurd, bleef gelukkig 8erwege.
(dit terzijde, weer terug naar de topicstarter.)
btw leuk verhaal.
 
Een aantal jaar geleden was ik in-between-jobs en het lukte niet zo gemakkelijk om weer aan het werk te komen. Ik besloot toen maar een krantenwijk te nemen, om in elk geval iets te doen te hebben. Mijn moeder, waar ik toen bij inwoonde, ging een weekje op vakantie en dat betekende dat ik weer even luiers kon gaan dragen. Toen het weer tijd was om kranten te gaan lopen besloot ik, lekker ondeugend, ook een luier om te doen. Een kwartier van te voren dronk ik nog even twee glazen water zodat ik vrijwel zeker tijdens het lopen zou moeten plassen.
Ik laadde de helft kranten in de tas en stapte op de fiets. Zoals ik al had gedacht moest ik, toen ik aan het lopen was, nodig plassen. Om de kick compleet te maken keek ik wat om mij heen of ik buurtbewoners zag. Even een praatje maken met voorbijgangers en zonder dat ze het in de gaten hadden mijn luier vol te plassen maakte het natuurlijk veel leuker. Ik kwam inderdaad even met een buurtbewoner in gesprek en plaste daarbij heel erg rustig in mijn luier.
De eerste helft kranten was op, en ik moest terug naar huis om de volgende lading op te halen. Met een warme, natte luier op de fiets zitten was weer een heel aparte ervaring. Tot mijn grote genot voelde ik ineens dat ik ook moest poepen. Zou ik ook dat op straat in mijn luier durven doen? Ik bleef het ophouden en ging verder met waar ik mee bezig was. Terug naar huis, kranten inladen en verder met bezorgen. Bij het lopen van het laatste straatje was de druk behoorlijk opgelopen en het begon zelfs een beetje pijn te doen. Ik wist dat ik eigenlijk geen andere keuze had dan op straat mijn luier vol te poepen. :D
Nadat ik de laatste krant had bezorgd hield ik het niet meer. Waar ik er anders altijd even speciaal voor moest gaan staan hoefde ik nu geen moeite te doen. Bij iedere stap richting mijn fiets gleed de zachte warme brei mijn lichaam uit en mijn luier vulde zich. Eenmaal klaar had ik pas door hoe vol hij zat. En dat terwijl ik over straat liep! Toen ik op de fiets stapte verspreidde de poepvulling zich verder door mijn hele luier. De zon was doorgebroken en en waren inmiddels aardig wat mensen op de been. Ze moesten eens weten dat ik in een volgepoepte luier op mijn fiets zat. bahbah
Thuis aangekomen heb ik nog een uurtje nagenoten en ben daarna onder de douche gestapt. De luier verdween ingepakt in een publieke afvalbak, op een plek waar ik niet zo vaak langs kwam.
Een eenmalige, unieke ervaring. Ik hoop dat jullie van het lezen van mijn belevenis genoten hebben.


cheers,
lezer77


update: hier en daar wat zinnen aangepast en toegevoegd om het wat mooier te maken
Mooi kort verhaal!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Vinnyolsen Zoek plek om in luier te mogen lopen Contact advertenties 7
S Klein beetje laten lopen openbaar Broekplassers en Poepers 17
walliewal Hoe het kan lopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 74
H Savonds rondje lopen. En in een vieze luier thuiskomen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
J Luierplannen lopen uit de hand L 13
K Opvallend openbaar lopen. Polls 65
Poobottom Rond lopen in een volgeplaste luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
J vraag over het moeilijk maken met lopen Algemeen 2
Mike_y Ophouden of laten lopen? Broekplassers en Poepers 5
Robeintje Pil om alles te laten lopen Pub 10
Limbonees Plassen tijdens het lopen Pub 27
adidaslover Buiten lopen in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
N Wat doen jullie om langer in je poepluier te lopen??? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
L Waar bestellen jullie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
S Waar zit jij verstopt Contact advertenties 8
André Adult Baby Waar kan je AB spullen kopen, afhalen en contact betalen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Waar kijk jij graag naar? Pub 32
E Vrouwelijke DL´er waar ben jij? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
H Waar is die lieve poppenmama? Contact advertenties 2
Brabant2112 Waar? Broekplassers en Poepers 12
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
cooney ABDL Ondergoed waar te koop? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
qwerty123 waar kan ik de gallerij vinden? Algemene info 5
Babyukkie Lieve leden, kijk waar je iets plaatst Forum en Chatregels 4
Uibeltje Waar speelde je vroeger veel mee? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 54
Little_Mikey waar is bambino bellissimo? VVV 6
Kleine_Lottie Waar hebben ze de ervaring vandaan? AB/DL Filmpjes 3
DL013 Weet iemand waar ik maat L molicare slip maxi blauwe plastic buitenlaag Luiers 14
P Waar te koop ? (Gary) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
C Tijdelijk en goedkoop mijn domein verhuizen, maar waar? Pub 2
M Is er ook ergens een ruimte te huur waar je met je kleintje een ochtend of zo kunt doorbrengen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
G Waar wil je uit voorgelezen worden? (ABDL werkend 2022) Polls 8
R Waar gooien jullie je vieze luier weg Algemeen 103
D Waar luiers verstoppen Pub 21
verwijderd03 Pampers maat 8, waar verkrijgbaar? Luiers 87
DL_Utrecht Broek plassen - hoe en waar Broekplassers en Poepers 23
J Dingen die buiten je comfortzone / gewoonlijke voorkeuren liggen maar waar je stiekem toch wat benieuwd naar bent. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 46
K In je broek plassen waar je partner bij is. Broekplassers en Poepers 29
DLY85 Mijn partner stelt zich open voor mijn ABDL... onwerkelijk maar waar. Pub 20
diaperdrenthe Waar speentje niet goed voor kan wezen Pub 1
H Waar is die poppenmama? Voorstellen 9
Lolnoobdegekke Waar op letten bij aankoop kuisheidskooi? Polls 16
diaper92 Waar bewaar je je luiers Polls 135
Baby Charlotte tykables camelots waar kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiersinbrabant Waar gebeurd: Volle luier verschoning W 6
luiersinbrabant Waar gebeurd: Volle luier verschoning Broekplassers en Poepers 2
B Oppas of nanny gezocht, waar te vinden? Pub 2
Pup AB'tjes, waar spelen jullie mee? Polls 13
Kalkie Waar kan ik pvc kleding bestellen? Plastic broekjes liefhebbers 4
Pup ABDL kleding dragen, waar trek je de grens? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Similar threads


















































Bovenaan