Laat in de avond

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 50,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 50,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Babyfabiola


Hoofdstuk 1 - De kennismaking


Het is laat in de avond. Ik zit te chatten met wat vrienden. Het gesprek ging al vlug over seks. Ik heb hier geen ervaringen mee. Ik zal het uitleggen ik ben geboren in 1973, en heb een vorm van autisme. Hierdoor is het maken van contacten erg moeilijk voor me. Mijn vrienden weten niet dat ik van de luiers hou.

Ik werd jarig en voor mij kwam een vrouwtje van naar ik schat een jaar of 35. Ze stelde zich voor als Miranda. Na aan de deur wat gepraat te hebben liet ik er binnen. Ze had een grote kist bij haar en diverse koffers. Alles werd binnen gezet en ik bood haar wat te drinken aan.

Even later kwamen mijn vrienden naar mijn huis toe. Deze vertelde mij dat Miranda een week lang bij mij zou logeren. Ik vond dat oké want ik had toch een groot huis voor mij alleen. Haar koffers en de kist werden naar boven toe getild. Ik moest nu weer naar beneden en mijn vrienden bleven nog boven. Ik hoorde dat ze boven druk bezig waren, want ik hoorde regelmatig boren en hameren. Toen ze beneden kwamen hebben we nog een paar biertjes gedronken, en ik begeleide Miranda naar haar kamer toe. Morgen had ik 4 weken vrij en ik kon dan doen en laten wat ik zelf wilde.