Laat in de avond

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 50,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 50,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Babyfabiola


Hoofdstuk 1 - De kennismaking


Het is laat in de avond. Ik zit te chatten met wat vrienden. Het gesprek ging al vlug over seks. Ik heb hier geen ervaringen mee. Ik zal het uitleggen ik ben geboren in 1973, en heb een vorm van autisme. Hierdoor is het maken van contacten erg moeilijk voor me. Mijn vrienden weten niet dat ik van de luiers hou.

Ik werd jarig en voor mij kwam een vrouwtje van naar ik schat een jaar of 35. Ze stelde zich voor als Miranda. Na aan de deur wat gepraat te hebben liet ik er binnen. Ze had een grote kist bij haar en diverse koffers. Alles werd binnen gezet en ik bood haar wat te drinken aan.

Even later kwamen mijn vrienden naar mijn huis toe. Deze vertelde mij dat Miranda een week lang bij mij zou logeren. Ik vond dat oké want ik had toch een groot huis voor mij alleen. Haar koffers en de kist werden naar boven toe getild. Ik moest nu weer naar beneden en mijn vrienden bleven nog boven. Ik hoorde dat ze boven druk bezig waren, want ik hoorde regelmatig boren en hameren. Toen ze beneden kwamen hebben we nog een paar biertjes gedronken, en ik begeleide Miranda naar haar kamer toe. Morgen had ik 4 weken vrij en ik kon dan doen en laten wat ik zelf wilde.

Ik kroop naar me gedoucht te hebben ook in mijn bed. De volgende morgen werd ik wakker gemaakt door Miranda. Ze opende het gordijn en de zon viel op mijn gezicht. Miranda vroeg aan mij of ik al eens een meisje gehad had of dat ik misschien homo ben. Ik vertelde haar dat ik dat eigenlijk niet wist maar dat ik daar niet over wilde praten. Ze vroeg mij welke kleding ik die dag aan wilde. Ik verwees haar naar de kast en vroeg om een T-shirt en een spijkerbroek. Ze wilde de kast openen, en opeens schoot mij te binnen dat ik in die kast ook altijd mijn plastic kleding en mijn luiers bewaarde. Ik stoof het bed uit en wilde haar tegen houden, maar dit lukte mij niet meer. Ze had de kast al open en zag inderdaad het plastic en de luiers liggen.

Ze vroeg wat dat te beteken had en ik antwoordde "niets". Ze trok een plastic T-shirt uit de kast en een kort plastic boxershort. Ze bekeek dit aandachtig en zei dat ik dit wel vaker aanhad. Met harde hand werd ik terug op het bed geduwd en werd er mij bevolen dat ik moest blijven liggen. Ze opende nu de tweede deur van de kast en zag tot haar verbazing ook dat er SM spullen lagen. Ze pakte nu twee leren voetboeien en maakte deze aan mijn enkels vast. Ze pakte nu het touw en maakte dat vast aan de boeien en aan de zijkant van het bed. Ze pakte nu een riem met pols boeien. Deze kreeg ik om mijn middel heen en mijn polsen werden vastgezet op mijn rug. Nu kon ik mij nauwelijks nog bewegen en ik werd naar achteren geduwd en ik lag weer plat op het bed.

"Zo nu ga je mij eerst vertellen waarvoor het plastic en die luiers zijn", zei ze. Ik kon niet anders dan zeggen dat ik van SM hield maar in de lichte vorm, geen pijn of zo, maar me zelf wel straffen met vastbinden en boeien. Ik vertelde haar ook dat ik dan graag in een luier lig en dan graag doe alsof ik een baby was. Ze vroeg mij of ik dan ook als een baby ging eten, pap en uit de fles dan wel een potje at. Ik kon dit alleen maar bevestigen.

Nu ging zij mij vertellen dat mijn vrienden wisten dat ik van SM hield, maar dat ze van de rest niets afwist. Ze tilde mij op en lag me op mijn buik aan het voeteneinde van mijn bed. Ze liep weg en een paar tellen later hoorde ik de buitendeur opengaan. Strak vastgebonden probeerde ik mij los te krijgen maar dit lukte mij niet.

Tien minuten later hoorde ik de voordeur weer open gaan en Miranda kwam naar boven toe. Ze wenste mij nogmaals een goede morgen. Ik keek haar aan en zag dat ze een grote tas bij haar had van de apotheek van bij mij om de hoek. Ze trok de lakens en het dekbed van mijn bed af en pakte uit de tas een dun pakketje. Ze trok de buitenkant stuk en vouwde de inhoud uit over het matras en ik zag dat een wit zeiltje was. Ik wist waarvoor ze diende, dit was een matrasbescherming hoes zodat je er op kon plassen en dat je matras niet nat werd.

Ze pakte een ander pakketje en maakte deze ook open. Het papiertje viel er uit en viel vlak voor mijn gezicht. " Beschermingshoes voor een dekbed" las ik. Ook deze vouwde ze uit en maakte nu mijn bed op. Deze was dus een en al plastic. Ze legde mij terug op het bed en trok mijn broek naar beneden. Ze pakte mijn piemel vast en was er met een slangetje in aan het rommelen. Ze zei "dit is een katheter en die gaat er voor zorgen dat jij je plas niet meer kunt ophouden zolang als ik hier ben, en dat gaat zeker een week duren".

Ze liep naar de verwarming toe en draaide deze helemaal open. Het slangetje dat uit mijn piemel kwam lag naast me op het bed. Ze pakte uit de tas nu een babyfles, en een potje met laxeermiddel er in. Deze werd deels in de fles gegoten en voor de rest werd het gevuld met melk, Brinta en suiker. Ze bereide dit boven voor, ik zag dat ze het deed. Miranda draaide nu de dop met speen er op en kwam naast mij zitten op het bed. Ze stopte de speen in mijn mond en ik moest de fles leegdrinken of ik wilde of niet.

Toen ik de fles leeg had hielp ze me overeind. Ze begon me zachtjes op mijn rug te slaan en te aaien. Al snel moest ik een boertje laten. Ik werd weer achterover gelegd en ze pakte uit de tas een groot pakket met luiers van Tena. Ik herkende de luiers namelijk omdat ik ze zelf altijd graag droeg. Ze deed me een luier om en controleerde of het slangetje uit mijn piemel in de luier zat. Ze maakte nu een been los en deed er meteen een paars plastic luierbroekje overheen.

Ze liep naar de kast en pakte een grote regenbroek. Deze werd ook over het losse been heen geschoven. Nu maakte ze het been weer vast. Strakker dan de vorige keer, en naar mijn mening lag ik nu ook verder met de benen uit elkaar. Miranda maakte nu de andere kant los en hielp mijn been in het plastic broekje en regenbroek. Mijn been werd weer vastgelegd en inderdaad deze werd verder uit elkaar gelegd dan de andere.

Ik moest gaan zitten. Mijn linker arm werd losgemaakt, en mijn rechterarm moest ik van Miranda naar rechts toe schuiven zodat deze naast me kwam. Ik deed wat me werd opgedragen. Ik werd weer achterover geduwd en Miranda maakte meteen me hand vast met een ijzeren handboei aan het boveneinde van het bed. Met mijn andere arm werd het zelfde gedaan. Miranda liep weg en kwam even later met een katoenen matje de kamer binnen gelopen. Deze werd met een beetje sjorren, trekken en duwen onder mij gelegd. Ik moest nu een soort bruggetje vormen zodat ze het matje in mijn broek kon schuiven.

Ze vertelde mij dat ze het matje op stroom zou gaan zetten en dat zodra het nat werd schokken zou gaan geven, die wel eens heel vervelend konden worden. Ze pakte nu uit de kist straalkacheltjes en begon deze aan te sluiten op het stroom. Ze zette er zes neer allemaal gericht op het bed. Het werd al snel erg warm. Ze legde de plastic dekbedhoes over mij heen. Ze stelde het matje in op 1.5 volt. Ze liep nu weg en wenste mij nog een fijne dag.

Al snel begon ik te zweten, want het werd wel extreem warm. Ik lag er een half uurtje en toen voelde ik opeens een schokje, veel was het niet maar het deed toch een beetje pijn. Ik dacht dat moet het matje zijn dat elektriciteit aan het doorgeven is.

Na een uurtje of zo, kwam Miranda weer boven, en het eerste dat ze deed was het matje een beetje hoger zetten. Ze kwam naar mij toe en zag dat ik behoorlijk lag te zweten. En natuurlijk begreep ze dat ik pijn moest hebben van het matje en daar vroeg ze me dan ook naar.

Na 5 minuten zette ze het matje af en trok ze het onder me vandaan. Ze vertelde me als ik beloofde me aan haar wil te houden dat ik beneden mocht komen. Natuurlijk beloofde ik dat meteen. Ze liep naar haar slaapkamer en kwam terug met 2 dingen waarvan ik niet begreep waarvoor ze diende, en meerdere touwen. Ze maakte mijn rechter been los. En bond een van die dingen vast aan mijn onderbeen. Het andere beweegbare deel werd aan mijn bovenbeen vastgemaakt. Ik probeerde mijn been te strekken maar ik kwam niet verder dan een hoek van 90 graden. Snel en vakkundig deed ze het bij mijn andere been ook. Ik lag nog met mijn twee armen vast toen er aan de deur werd gebeld.
Hoofdstuk 2 - Spullen kopen

Miranda liep vlug naar beneden en deed de voordeur open. Aan de stem te horen was dat Dirk Jan, die ik altijd DJ noemde. Hij kwam naar boven toe en vlak achter hem liep Miranda de trap op. DJ kwam mijn kamer binnen en begon te lachen omdat hij me vastgebonden en in het plastic zag liggen. Ook zag hij dat ik met benen in een rare vorm lag. Hij zei dit had ik eigenlijk moeten filmen. Miranda zei dat, dat haar wel leuk leek en DJ ging meteen weer op weg naar huis om zijn camera te halen.

Even later was hij alweer terug en had hij zijn camera met extra batterijen en filmpjes bij zich. Miranda liep naar de tas van de apotheker toe en haalde daar een speen met een koordje uit. De speen werd in mijn mond gedaan en het koordje werd achter mijn hoofd vastgezet. Wat ik ook probeerde om de speen er uit te krijgen niets hielp. Miranda vroeg aan DJ of ie al aan het filmen was en DJ zei nee. Nou dan maken wij de afspraak dat je alleen filmt wanneer ik het zeg en dat zal heel vaak zijn. "Is oké", zei DJ.

En ik wist wat er de komende week heel vaak zou gaan gebeuren. Miranda Liet DJ nu filmen terwijl ze mijn handen los maakte en ze in een soort wanten deed. Alleen ik kon mijn vingers niet strekken en moest deze in gebalde vuist houden. Deze wanten werden goed en strak vastgezet. Over de uiteinde waar de strik zat werd een leren riempje gespannen zodat ik ze nooit los kon krijgen.

Ik werd van het bed afgeholpen en ik moest op handen en knieën naar de trap toe kruipen. Daar werd de camera aan Miranda gegeven zodat ik naar beneden getild kon worden door DJ. Miranda filmde er lustig op los zelfs toen ik een paar keer mijn hoofd stootte aan de zijkant van de trap. Beneden in de kamer aan gekomen zag ik dat deze iets veranderd was. Voor in de kamer stond nu een grote box. Deze was zo groot dat ik er makkelijk in kon staan en dan nog niet over de rand heen kon kijken. Ik denk dat de box 1,90 meter hoog was. Aan een zijkant was hij dicht maar daar zat dan weer een deur in. Hier door kon je makkelijk er in en er uit. De spijlen waren gemaakt van ijzer en op de bodem lag een boxkleed versiert met babytekeningetjes. Ze waren allemaal in het rosé.

In het midden van de kamer leek een soort wieg te staan maar dan in een volwassen maat. Achter aan de eettafel stond een vreemde stoel. Tegen de verwarming stond een plaat waarvan er aan de zijkanten twee lange uiteinde zaten met geulen. Ik moest van Miranda daar heen kruipen. Bij de stoel aangekomen werd ik er in getild. Mijn knieën werden vastgezet via een systeem waarbij mijn benen tegen de houten plaat van de stoel geduwd werd. Miranda duwde nu een rond ijzer spijltje voor mijn knieën langs. Het zelfde werd gedaan met mijn enkels.

DJ werd verteld dat hij zijn statief moest pakken om zijn filmcamera er op te zetten en deze stond vlak bij hem. Miranda stuurde DJ naar boven toe om twee slotjes en een zweepje te halen. De slotjes werden op de uiteindes gezet van de staafjes. Miranda liep naar de keuken om eten voor mij klaar te maken.

Na 30 seconden hoorde ik een ping van mijn magnetron. Even later kwam Miranda terug met in haar handen twee potjes babyvoedsel voor 8 maanden. Dit kon ik duidelijk lezen. In haar andere hand had ze een lepeltje."DJ, jij gaat alles van heel dichtbij filmen", zei Miranda. DJ knikte dat hij het had begrepen. In eerste instantie probeerde ik het eten niet op te hoeven eten door mijn hand voor mijn mond te stoppen of door mijn hoofd af te draaien maar het hielp niets. Ze pakte het zweepje en gaf mij een harde klap in mijn nek. Dit deed erg pijn.

Na het eten kreeg ik nog een flesje met pap en laxeermiddel. Miranda ging in overleg met DJ. Ze besloten nog wat spullen kopen. Ik werd uit de kinderstoel los gemaakt en ik moest weer naar de trap kruipen om naar boven toe te gaan. Bij de trap aangekomen moest ik maar even beneden wachten en Miranda liep door naar boven om normale kleren voor me te pakken. De been beperkingen werden losgemaakt en achter in de auto gelegd. Mij werd verzekerd dat als ik lastig zou worden dat ik ze dan onherroepelijk weer om zou krijgen.

Ze voelde aan mijn luier en die was wel erg nat geworden. Ik kreeg nog een schone luier om, "normale kleren" aan en ik werd naar de auto toe gedragen. We reden eerst naar Amsterdam toe naar een bedrijfje waar ze kinderzitjes maakte voor in de auto. Miranda vertelde dat ze mij op de voor in de auto wilde hebben. De verkoper keek mij aan en zag dat ik nog met de speen in mijn mond liep en dat de handen waren afgebonden waren.

De meneer vertelde Miranda dat ze geen autozitjes in mijn formaat verkochten maar dat hij het wel een leuk idee vond en daarom dus wel mee wilde werken. Alles werd opgemeten en de goede verkoper ging meteen aan de slag om het kinderzitje te maken. Ondertussen dat hij bezig was vroeg hij of er nog extra dingen bij moesten zoals een verstelbare rugleuning zodat ik ook kon zitten. Miranda vond dat goed. Ook een draagstang vond Miranda wel makkelijk.

DJ filmde aan een stuk door hoe het zitje gemaakt werd. De verkoper keek mij aan en vroeg heel kinderlijk of ik soms wat drinken wilde en ik knikte netjes van ja. Miranda en DJ kregen ook wat te drinken. Toen de verkoper het drinken aan mij wilde geven pakte Miranda het van de verkoper over en goot het in een fles. Ze maakte de speen los en duwde de speen van de fles in mijn mond en ik moest zo mijn drinken op drinken. DJ filmde alles.

Na mijn drinken werd meteen weer de speen vastgezet zodat ik niet meer kon praten. Het zitje was bijna klaar en toen de verkoper vroeg welke kleur zitting het moest worden wees Miranda een lelijke kleur aan die alleen maar meisjes leuk zouden vinden. Het geheel werd met een waterdichte stof bedekt.

Miranda moest auto nu naar binnen rijden en het kinderzitje werd er in geïnstalleerd. Ik moest er meteen plaats in nemen en de verkoper kwam tot de ontdekking dat ik mijn handen en benen nog te veel kon bewegen. Hierop offerde hij dat er nog wel riempjes geïnstalleerd konden worden en dat, dat maar een kwartiertje in beslag zou nemen. Miranda keurde dat goed.

Ik moest in het zitje blijven zitten terwijl de verkoper bezig was. Toen hij klaar was, zette de verkoper mijn handen en benen vast en controleerde nogmaals of alles goed stevig vast zat. Ik voelde mijn maag rommelen en al gauw moest ik poepen. Miranda stond nog even met de verkoper te praten en ik probeerde met alle macht haar aandacht te trekken dat ik naar de wc moest. Dit lukte niet en al gauw deed ik de grote dunne boodschap maar in de luier.

Ik zag Miranda haar pinpasje trekken en even later kwam ze naar de auto toe. Toen ze het portier opendeed rook ze meteen dat ik het in mijn broek had gedaan. "Heeft mijn kleine meid het in haar broekje gedaan" vroeg Miranda. Ik knikte van ja. "Nou ja niets aan te doen we hebben geen reserve luiers bij ons dan moet je maar zo mee" zei ze. We reden nu door naar Den Haag .
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Pup (Zwolle) Laat je fetish thuis.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 63
bartjanssens943 lang geleden dat ik eens iets poste...beter laat dan nooit ! AB/DL Fotos 4
M Beter laat dan nooit Voorstellen 16
D Hallo ik stel me nog even voor misschien iets te laat Voorstellen 8
G Wat voor lekkers & speciaals heb jij gegeten? Laat het zien! Pub 22
LotteXS Beter laat dan nooit he?! Even voorstellen. Voorstellen 56
DLY85 Welke innerlijke persoonlijkheid, laat zich het vaakst horen bij jezelf? Polls 11
D Knuffelbeer laat zich zien Voorstellen 21
Renluier een beetje te laat maar oke. Voorstellen 15
RNdU Beter laat dan nooit Voorstellen 8
walliewal Beter laat dan nooit.. Voorstellen 6
K Even voorstellen (laat) Voorstellen 10
R Beter laat dan nooit Voorstellen 10
Landsmeerder laat ik me ook maar voorstellen Voorstellen 15
Snakebite Beter laat dan nooit .. Voorstellen 7
DL_Michel Laat de computer het verhaal voorlezen.. ABDL Luierverhalen 15
luieluieraar misschien een beetje laat maar beter laat dan nooit Voorstellen 10
B Beter laat dan nooit? Voorstellen 6
J Pampers laat baby’s sporten op Noordzeestrand Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
G Beter laat dan nooit: Guido stelt zich voor. Voorstellen 5
A Te laat op school T 0
D Diapermarc laat wat zien AB/DL Fotos 1
L 4 dagen alleen, waar laat ik de viese luiers? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 25
gomert72 laat me je plastic-broekjes voorraad zien........ AB/DL Fotos 28
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
N Bordspellen avond Contact advertenties 33
P 9 december Luier avond met kampvuur Kalender 5
Den-boy123 Boots en puppy avond… Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
L Elke avond mijn luier omgedaan krijgen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Dips N' Bricks AFOL-avond Legoland Discovery Centre Scheveningen! Pub 4
luiertje33 Goeden avond Voorstellen 10
P Yael haar avond alleen thuis X Y Z 8
T Iemand iets te doen Morgen avond en zin om af te spreken?? van mijn leeftijd 19 tm 26 jaar Contact advertenties 7
Inco-plastic-24/7 Avond wandeling.... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Cuteboy Avond/Nacht wandeling dinsdag, woensdag of donderdagavond. Contact advertenties 1
LuierN Eerste keer onder de mensen een leuke avond 16+ Board 2
M een avond om niet te vergeten A 8
L Leuke avond gehad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Wat doe jij deze avond Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
I Ons nichtje een avond in een luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 76
D Wie zal geluierd zijn op Oudejaars avond Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
J Linda's avond uit 16+ Verhalen 8
hans De perfecte avond. (kort probeersel) P 2
brabojulio De ochtend na een avond stappen AB/DL Fotos 13
Similar threads












































Bovenaan