Libero ventje

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 100,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    1

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Drynites Lover


Het verhaal begint bij een jongen van 16 uit het midden van het land. Hij draagt luiers van zijn favoriete merk Libero en wel de Libero Extra Lagre Plus. Dit komt zo...

Op zijn 10e moest hij naar het ziekenhuis had hij een paar dagen een luier moeten dragen. Alleen in vele ziekenhuizen worden er Pampers gebruikt alleen hier niet. In dit ziekenhuis gebruiken ze Libero deze waren goedkoper in aanschaf en absorberen stukke beter. De jongen had dus zijn luier aan waarom wist hij niet maar hij vond het wel lekker. De ochtend brak aan en tot zijn verbazing was zijn luier toch behoorlijk nat, had hij er echt in geplast of hadden de zusters er stiekem een beker water ingegooit.

Maar hij had er wel degelijk in geplast want de zuster deed hem gewoon een schone om en noteerde op een of ander papier dat hij nat was. Voor het rusten kwam de zuster weer maar hij was nog droog en dat noteerde ze.

Na een week mocht hij het ziekenhuis uit en kreeg voor alle gevaar dat het thuis mis ging. Eenmaal thuis vond hij het niet zo erg meer dat hij een luier droeg, eigenlijk had hij ze niet meer nodig maar hij bleef ze toch dragen. Het pak raakte op en hij ging in de supermarkt kijken voor een nieuw pak, hij kocht een nieuw pak Libero Extra lagre plus en verstopte deze onder zijn bed.

De eerste nacht in zijn eigen gekochte luiers gelijk ook raak 's morgens was zijn luier goed gevuld met urine. Hij dacht zal ik er ook een naar school aandoen, wat hij dacht deed hij, hij ging met een luier aan naar school. Tijdens de les woelde hij dat er was in zijn luier liep en veel ook, oeps wat nu ik heb geen schone bij snel naar de kleuterklas om er een te pakken, gelukkig ze zaten in de TV-ruimte TV te kijken.

Eens kijken maxi, maxi plus, junior. He daar ligt een extra lagre snel deze aangedaan en maar hopen dat ze het niet merken. Tegen het einde van het schooljaar moest hij naar de school-arts komen voor het eind onderzoek. Want na de grote vakantie ging hij naar een andere school. Oeps wat nu als ik bij die school arts kom en die ziet mijn luier komt mijn moeder het ook te weten, even een oplossing zoeken, opeens had hij de oplossing hij verstopte de luier in de wc en sloot de deur en kroop er overheen. Na het bezoek aan de school arts deed hij de luier weer aan en de dag ging weer verder.

De grote school dat was even anders hoe kan ik nu mijn luiers blijven dragen. Dit was geen probleem want iedere leerling kreeg een kluisje tot zijn beschikking waar persoonlijke spullen in konden. Nu moet ik wel extra luiers mee naar school nemen want hier is geen kleuterklas meer. Zo gezegd zo gedaan hij nam iedere dat 3 extra luiers mee naar school. Dit ging anderhalf jaar goed tot er ineens iemand opmerkte dat er een luier in de vuilemmer van de wc lag. Het schoolhoofd ging een ieder ondervragen maar er kwam niets uit. Hij bedacht toen dan maar camera toezicht. Op dat moment besloot dat hij naar school geen luiers meer omdeed...

Na verloop van tijd was zijn luier voorraad op en moest hij weer nieuwe halen bij de supermarkt. Maar daar stuitte hij op een probleem. Hij pakte een pak Libero en liep er mee naar de kassa toe waar de persoon achter de kassa vroeg voor wie zijn die luiers. Even was hij stil, maar wist al snel een smoes te vertellen. Deze zijn voor mijn neefje dat komt slapen en die plast nog in bed. In werkelijkheid waren ze voor hem maar dat mocht niet naar buiten komen. Eenmaal thuis verstopte hij snel zijn Libero's achter in de kast op zijn zolderkamer en ging zijn huiswerk maken.

De examens kwamen eraan op school dat was uren zitten zonder de wc te gebruiken. Dus hij besloot toch maar een luier aan te doen naar school, al was het alleen maar uit gemakzucht. De examens gingen goed de vragen lagen hem en hij hoefde zich niet druk te maken over naar de wc te gaan want zijn libero kon wel een paar plassen verwerken.

Een ieder uit de klas was geslaagd ook hij, gelukkig eindelijk geen school zes weken onafgebroken luiers dragen. Dag in dag uit droeg hij zijn Libero's Extra lagre plus en plaste erin. Hij droeg er soms wel drie op een dag, zelfs als hij naar de film ging had hij er eentje om, dit ging heel de vakantie door. In de laatste week ging hij bij bedrijven langs om werk te zoeken. Hij besloot om bij een supermarkt te gaan werken en dat lukte nog ook. Van alles kreeg hij te doen moest van alles doen van lege flessen op bergen tot het luierschap aan vullen, helaas had deze supermarkt had geen libero maar deze haal ik nog wel gewoon bij mijn adres lekker snel en lekker makkelijk.

Snel kreeg hij te horen dat zijn merk luiers gingen veranderen, dat was even schrikken als ze nu maar beter worden en niet slechter dan heb ik niet te klagen. Ja hoor de Libero werd verbeterd en zeker in zijn voordeel er kwamen uitrekbare plakstrips op te zitten. Dat is makkelijk nu kan ik hem toch redelijk "normaal" voor en achterkant vastzetten (vroeger deed hij het alleen met "Duce-tape een soort sterk plakband" maar nu kon dat ook met de plakstrip van de luier zelf en dan verstevigen met die duc-tape. Dit zit veel beter en ja hoor hij had er net eentje om en vulde hem gelijk alweer. Op het werk droeg hij geen luiers omdat dat toch wel gek stond tegen over de klanten. Maar eenmaal thuis was het naar zijn kamer, luier aan vul de rest maar aan.

Ons Libero ventje draagt nu nog steeds Libero Extra Lagre plus en als dat aan hem ligt gaat dat nog heel lang zo door. Voor wie ook Libero luiers wil dragen deze zijn te koop bij ondermeer Nettorama.
 
Bovenaan