Liefde van je leven vertellen over je abdl

LEXS

Gewaardeerd Lid
oke ik ga een poging doen om mijn verhaal te vertellen. alvast mijn grootste exusses voor de echte schrijvers en de personen die dit willen lezen. ik zal mijn best doen.

hoe leerde ik luiers kennen
ik leerde eigenlijk luiers kennen op mijn pubertijd jaren. als puberjongen ga je het internet af naar wanhoop en liefde. als puber ben je namelijk benieuwd naar het internet. en zo ben ik op een gegeven moment een gewone luiersite tegengekomen. het inspireerde mij toen gewoon enorm. ik ben blijven opzoeken en zo heb ik abdl leren kennen. met als hobby tekenen maakte ik graag tekeningen over mijn fantasieen en ideen. op een gegeven moment begon ik zelf luiers al te tekenen. na ik een weekendje thuis was ging ik ervoor. als puber naar de winkel waar je nooit komt. en kocht ik daar cash mijn eerste pak drynites.
raad maar hoe ik het vond.

op een gegeven moment heb ik dan iemand leren kennen. ik was en ben nogaltijd verliefd op haar. en voor ik het toen wist dacht ik totaal nietmeer aan luiers aandoen. ik dacht alleen aan haar. eerste kus, eerste maal sex en eerste maal dat ik zoveel liefde voor iemand voelde. ze is alles!

na een periode van een jaar ongeveer. ik was rond mijn 18.
begon ik terug iets te missen. ik wou meer passie en verhaal in onze relatie.
en inderdaad voor ik het wist ging ik terug naar de abdlsites. ik zocht mezelf maar vond niet echt wat ik was. ik voelde me op een gegeven moment zelf raar en ziek. ookal wist ik van mezelf dat ik het graag heb al dat abdlstuff. daarom had ik een plan bedacht om het mijn vriendin te vertellen.

mijn plan

ik heb haar verteld dat ik gevallen was met de fiets en dat ik overkop ben gegaan in het gras. maar ik goed geraakt ben in mijn maag. het weekend dat ze altijd bij mij kwam slapen.
ze had medelijden met mij en ik vond mezelf al tever gaan om nogmaar bij stap 1 te zijn.

op een nacht in een weekend dat ze bleef slapen. was mijn plan om het bed nat te maken met water. geen plasje omdat mijn moeder de plek beter zou opmerken en de geur bij de was. dus ik paktje mijn flesje water en maakte zo 2 dagen het bed nat.
natuurlijk zei ze dat ik de dokter moest verwittigen.

dat plan had ik ook gemaakt. ik vertelde haar dat ik erg beschaamd was en dat het ons geheim bleef. ik zou naar de dokter gaan en vertellen wat er met me was. natuurlijk deed ik dat niet en was er niets van bewijs dat ik echt ging gaan. dus plan 3 ging van kracht.

festivalcamping
ik ging met haar naar berlijn met de auto en bleef er 3dagen slapen voor een festival op een camping. tuurlijk had ik dat uitgedokterd dat die datum het moest gebeuren.

ik vertelde haar dat de dokter zei dat ik een zware blaasontsteking kan hebben of gewoon plots inco ben geworden. en het zou overgaan na een paar dagen. toevallig toch die dagen in berlijn zeker.. ze begreep me en kocht me drynites.

ik droeg de dagen door en dan kwam mijn laatste en belangrijkste opdracht.
het zeggen dat het leuk is.

ik vertelde haar dat ik het eigenlijk niet zo erg vond en dat ik het ergens zelfs sexueel leuk vond. ik lachte ermee alsof ikzelf het ook maar net ondekte. en natuurlijk ze keek raar op toen ik dat vertelde. ik bleef erop aandringen dat ik plots sites had gevonden dat het abdl noemt en dat er meerdere zijn. ik ben niet raar of vreemd. er zijn nog vele anderen die weten wat ik voel.

na het einde van mijn festivalweekend en mijn plan uit te werken. liet ik alles even terug vallen. ik gaf even tijd en ruimte. ik vertelde haar dat ik graag luiers draag door dat.
ze bekeek en begreep me wel. ik vroeg haar of ze 1x eens wou proberen. enja dat deed ze voor mij. meerdere keren vroeg ik dat. maar zij voelde niet hetzelfde.
accepteren is het belangrijkste dat je moet kunnen doen. en zolang ze het oke vond voor mij vond ik het oke voor haar.
paar jaar later heb ik mijn plan uitgelegd aan haar en heb ik dit verhaal helemaal verteld. ik was vrij angstig op haar reactie. want natuurlijk was ik een zeer flauw en stom om dit allemaal te doen. maar ze vond het grappig en zei me dat ze het liever zo wou teweten komen. dan dat ik plots met de deur in huis viel. en zei dat ik plots abdl ben.

hoe dan ook doe niet zoals mij. ik was een zeer angstige persoon en als ik de tijd kon terug draaien heb ik tips voor mensen die het nog moeten vertellen.
plan een dag bereid je voor met uitleg over wat het is. ook dat je elke vraag kan beantwoorden. bekijk samen linken met uitleg. zowel m als v in luiers moet je ook aanbrengen. en vergeet niet te zeggen dat het iets zeer persoonlijk is! ga niet zoals ik een groot stom en dom plan maken. de liefde van je leven accepteert je hoe je bent en weigert je genot/passie niet.

nu
wij zijn nu 7jaar samen en een gelukkige 2jaar getrouwd met een pracht zoontje.
mijn abdl blijft nu enkel nog actief bij haar eens in de maand als mijn zoontje er eens niet is.
zei speelt of probeert voor mij een mommy te zijn die dag. het is niet wow en soms erg teleurstellend.
maar ik ben blij dat ze me accepteert hoe ik ben en zeeer gelukkig dat ze me gewoon iets geeft van abdl.
en ikzelf blijf wel actief aan de abdl sites. mijn next step is die drempel overgaan. en iemand leren kennen vriendschapelijk die ook is zoals mij.

dat was het zowat :p
wees niet te streng op mij ik heb namelijk problemen met mijn zinsbouw en motorieken.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A GEBONDEN IN LIEFDE 16+ Board 3
P Liefde voor luiers 16+ Board 32
Verhalen Vriendschap/liefde/maatje Contact advertenties 6
Ninakoekjes Nog niet klaar Vrije dag V 30
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
DLY85 Mijn partner stelt zich open voor mijn ABDL... onwerkelijk maar waar. Pub 20
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
P Emma's liefde voor luiers E 12
Brett010 Liefde, Regressie en Brabbelen 16+ Verhalen 34
N Voorstellen liefde voor broekplassen Voorstellen 16
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
L Kalver(luier)liefde K 35
Little Endy Verhaal Klaar De mislukte belofte (met een beetje toegevoegde liefde) (short) M 0
Little Endy Verhaal Klaar Gecompliceerde liefde (short) G 4
L een luier liefde L 22
molny Oude liefde roest niet. 16+ Verhalen 11
Tienerluier luier liefde L 9
M Nieuwe Liefde Voorstellen 1
W Oude liefde roest niet O 13
Sparrow Nieuwe liefde N 10
DL_Michel Verhaal Klaar Plastic broekje liefde 16+ Verhalen 6
P Uit het leven gegrepen U 44
ar Leven met dl zijn en beetje abdl(ontdekken) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Leven in een leefgroep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
P Leven in leefgroep 16+ Board 6
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
MaidRegina Hoe mijn leven verloopt! Voorstellen 11
Friese Luier Ster x Luier gerelateerd tegenkomen tijdens het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
G Nog niet klaar Het leven van gerrit H 6
PB'tje Leven zonder plastic broek ? Plastic broekjes liefhebbers 25
DLY85 Awkward situaties over abdl in het normale leven. Pub 15
Offline Een luier in het normale leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Dips N' Bricks Dips & Bricks Mijn Luier Leven D 6
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
LotteXS Het Leven van Daan en de Rest. L 2
Winnie de Poep Juridische vraag over AB in het openbare leven. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
L mijn luier leven M 6
B mijn leven M 3
D Het leven van Rik L 10
Tuutje24 AB/DL verweven in het dagelijks leven? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
R het leven van Micheal en Mellisa L 8
S Jouw leven overnieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
pampervuller Geloof je dat er een god bestaat of geloof je in buitenaarts leven. Pub 32
N hoi ik ben: luier een fijn gevoel maar knap lastig in het leven Voorstellen 11
T Tom's nieuwe leven T 21
Koekie Oude topic's nieuw leven inblazen Pub 12
Similar threads


















































Bovenaan