Linda & Peter

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 50,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 50,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Linda & Peter


Linda heeft het heft, of moet ik zweep zeggen, in handen genomen, ze duld geen tegenspraak maar is wel in voor mijn wensen. Laatst moest ik van Linda naar de slaapkamer en op bed wachten wat er komen zou. Ze kwam binnen in een leren rok, hesje, pet en zwarte pumps. Ze had een slang en voorraadfles in haar hand en zo zou ik mijn eerste klysma van haar krijgen. Ik moest op handen en voeten voor haar zitten. De slang werd in mijn anus geduwd en de hele inhoud werd in mijn darmen geleegd.

Na een minuut of tien moest ik behoorlijk naar het toilet maar daar kwam niets van in. Ze ging een grote luier en plasticbroek voor mij pakken. Deze plasticbroek had ze zelf gemaakt van, met roze teddybeertjes bedrukt, plastic. Daar lag ik als een hulpeloze baby. Ik werd door haar vertroeteld en kreeg een zuigfles in mijn mond. Ik dacht dat ik na het spel wel even mocht douchen, maar niets daarvan. Er werd een nog grotere plasticbroek over mijn plasticbroekje geschoven. Ik moest maar zoet gaan slapen in die vieze luier. Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste. Totdat ik het niet meer in mijn broek zou doen, en dat lukt niemand na een klysmaspoeling.

Op een dag (ik was vrij vanwege nachtdienst) lag er beneden een briefje van Linda of ik haar op kantoor kon afhalen met een P.S. dat ik in een vuile luier en plasticbroekje naar toe moest komen en dat ze me daar zal inspecteren. Zo niet zwaait er wat.

Het zweet stond nu echt op mijn voorhoofd, maar ja Linda's wil is wet. En daar stond ik tussen haar vrouwelijke collega's. Zou ze wat vragen? En zouden haar collega's iets vermoeden? Ze pestte mij al een beetje dat ik al een grote jongen ben en de babyvoeding al ontgroeid was. Ik kreeg het steeds warmer, gelukkig pakte ze haar spullen en liepen we de ruimte uit.

Langs het damestoilet gekomen, duwde ze mij naar binnen en trok daar mijn broek omlaag. Haar hand ging in mijn natte plasticbroek en zei dat ik nog helemaal geen grote jongen was en dat we maar even boodschapje moesten doen.

Zo kwamen wij bij een winkel waar je allerlei medische spullen kan kopen maar ook luiers en plasticbroekjes van allerlei soorten en maten. We werden geholpen door een hele vriendelijke vrouw van middelbare leeftijd. Ze stelde mij direct op mijn gemak en liet ons allerlei luiers zien die door volwassenen worden gedragen. We hadden er een uitgezocht.

Toen vroeg Linda of ik hem even mocht passen, natuurlijk kon dat. Dus ik het pashokje in. Daar werd ik mij ook weer bewust dat ik een natte luier om had. Dat zal je wel ruiken dacht ik nog. Nou eerst deze luier omdoen. Het was een grote maat papierenluier met een plastic laagje. Ik had hem net om of de vrouw stapte mijn pashokje in en vroeg of hij goed zat? Ze deed hem wat vaster om en hij zat perfect. Ze keek naar mijn vieze luier en plasticbroekje, kan je er wel over die luier aantrekken wijzend naar de luier die ik aanhad. Ze had net nog niet gezegd of ze trok de plasticbroek over de luier heen. Ze gaf mij een knipoogje en zo gingen wij de winkel uit met een pak luiers.

Thuis gekomen moest ik direct naar bed omdat ik het weer in mijn broek had gedaan. Ik kreeg een klysma, luier en een plasticbroek om en zo moest ik maar gaan slapen.

Na tien minuten te zijn weggeweest kwam Linda de slaapkamer in. Geheel gekleed als een baby met een speen in d'r mond vroeg ze of ze er bij mocht komen liggen. Natuurlijk mocht dat en weldra sliepen we met een zeer gelukkig gevoel over ons in.

Groetjes, Peter & Linda.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P David en Linda D 2
Tante Linda (cdtv) Tante Linda, nieuw Voorstellen 30
luierfan_boy Daan en Linda ( DL TL LW NL OL) D 43
K Linda L 34
DL_Michel Linda op de hei L 0
DL_Michel Linda L 1
Cyril Archambault Verhaal Klaar Super Mario: De Hereniging met Prins Peter (fan-fictie) S 2
BabyJake Peter R. de Vries neergeschoten Pub 30
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
G Papa peter Voorstellen 1
diaperguynl Luierlevensloop van Peter. 16+ Verhalen 26
LeonardoDL Peter (vervolg) 16+ Verhalen 11
LeonardoDL peter 18+ 16+ Verhalen 9
DL_Michel Peter P 2
Similar threads














Bovenaan