Linda

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 40,0%
  • 9

    Stemmen: 1 20,0%
  • 10

    Stemmen: 2 40,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Luierslaafje


Het was een donkere regenachtige nacht, de ideale omstandigheden voor mijn 'werk'. 's Nachts beoefende ik het vrije beroep dat inbreken heet. Ik kan alleen maar zeggen dat ik trots ben dit al jaren vol te houden zonder dat ik ook maar een keer betrapt ben. De nachtelijke uitstapjes voorzagen mij in een gestage stroom inkomsten waar ik lekker ruim van kon leven zonder er al te veel moeite voor te moeten doen. Het is eigenlijk te gek voor woorden zo makkelijk als het mij wordt gemaakt. Er is altijd wel een raampje open en soms ligt de sleutel van de achterdeur gewoon onder een steen of iets dergelijks.

Vannacht had ik het voorzien op een rijk alleenstaand herenhuis aan de rand van het stadje - meer een dorp eigenlijk - waar ik woon. Van een kennis had ik vernomen dat daar een alleenstaande rijke weduwe woont die bijna nooit de deur uit komt, maar vanwege een familiekwestie nu een paar dagen weg is. Ze heeft veel geld geerft van haar man die op relatief jonge leeftijd door een verkeersongeval om het leven is gekomen. Bij de gedachte van mijn geplande inbraak zag ik de fonkelende juwelen al voor mijn ogen.

Het huis lag er stil en verlaten bij. Het hoge roestige hek rondom het huis was een lachertje, binnen de kortste keren had ik een manier gevonden om binnen te komen aan het oog onttrokken door een flinke struik aan de zijkant van het huis. Ik hoefde alleen langs de regenpijp omhoog te klimmen om via het balkon binnen te komen. Vandaar zou ik mijn weg wel vinden door het huis. Zo gedacht zo gedaan, en binnen de korste keren voelde ik aan de balkondeur. Bingo! De deur zwaaide naar binnen open zonder al te veel geluid te maken. Niet dat dat er veel toe deed, want de bewoonster was toch niet thuis, dacht ik...

Mijn ogen werden groot van verbazing toen ik in de loop van een pistool keek. Het pistool werd vastgehouden door een beeldschone vrouw van in de dertig die eigenlijk helemaal niet daar had mogen zijn volgens mijn inlichtingen. Ik schaamde mij dat ik voor de eerste keer in mijn leven op zo'n knullerige manier betrapt ben op het moment supreme. Als er nu geen wonder gebeurt dan draai ik voor vele jaren de bak in dacht ik. Mijn ogen draaiden onopvallend om de omgeving op vluchtmogelijkheden te onderzoeken maar het pistool liet geen twijfel over mijn benarde positie.

Na een ogenschijnlijk lang moment van stilzwijgen hoorde ik haar zeggen: 'Dacht je nu echt dat je hier zomaar binnen kunt komen? Ik heb je al vanaf het moment dat je over het hek klom gevolgd op mijn pas geinstalleerde video bewakingssysteem. Al je bewegingen zijn vastgelegd op tape. Ik denk dat de rechter heel erg geinterresseerd zal zijn in dit bewijs en je zal veroordelen tot een lange tijd in de bajes.'

Het zag er slecht voor me uit. Zwakjes stamelde ik: 'Maar is er dan niets waarmee ik u op andere gedachten kan brengen? Ik beloof alles goed te maken. Toevallig heb ik bij een bank een hoop geld uitstaan dat u misschien kunt gebruiken in ruil voor mijn vrijheid?' Ze lachte zachtjes en antwoordde: 'Wat moet ik nu met al dat geld, ik zwem er nu al in zonder dat ik er veel gelukkiger door wordt!' Mijn brein maakte overuren de volgende seconden. Er moest een manier zijn om haar gunst te winnen, ook al zou dat voor mij niet zo gunstig uitpakken. Echter, alles was beter dan voor jaren opgesloten te worden.

'Is er dan niets waarmee ik u van dienst kan zijn?' Een twinkeling in haar ogen gaf aan dat ik de gevoelige snaar had gevonden. Er was blijkbaar iets dat zij wilde en ik haar kon geven. Ik was benieuwd naar wat dit was. De weduwe antwoordde: 'Misschien. Laat me nadenken.' Het pistool week voor geen centimeter en ik stond aan de grond genageld. Dit was beslissend voor mijn lot als inbreker. Uiteindelijk leek ze een beslissing te hebben genomen. 'Nu ik erover nadenk, er is een manier om te voorkomen dat ik je aangeef. En geloof me, de video is nu al geupload naar een veilige plaats, dus ik hoef je niet meer te bedreigen met dit pistool. Als mij iets overkomt dan gaat de zaak aan het rollen en dan zullen ze je zeker vinden.'

Verwachtingsvol keek ik haar aan en zei: 'Zeg me wat ik moet doen, en ik zal gehoorzamen!' Hierop liet ze haar pistool zakken en antwoordde ze: 'Dat zul je zeker want dit is je laatste kans om uit de handen van de politie te blijven! Helaas ben ik al te lang alleen nu mijn geliefde man door een tragisch ongeluk om het leven is gekomen en wellicht ben jij precies degene die ik zoek om mijn leven een nieuwe wending te geven. Je zult alles zult doen wat ik je zeg zonder commentaar of enige bedenking!' Het was zonneklaar dat ik geen enkele keus had. Op mijn meest overtuigende toon antwoordde ik: Ik sta geheel tot uw beschikking, mevrouw!'

Met deze woorden leek alles zich in sneltreinvaart te ontwikkelen. De weduwe die ik leerde kennen als Linda, alias meesteres Linda, ging me voor naar de logeerkamer waar ze mij gebood al mijn kleren uit te trekken. Al snel stond ik poedelnaakt in een kamertje van 3 bij 4 meter me af te vragen wat ze van plan was. Mijn kleren werden snel afgevoerd in een vuilniszak. Een beetje verlegen om mijn precaire toestand bedekte ik mijn geslacht zo goed mogelijk met mijn handen maar die werden onmiddelijk opzij geslagen.

'Er is één reden waarom ik je niet aangeef, en dat is dat ik mijn man mis. We stonden op het moment een gezin te stichten toen hij van me af werd genomen door een dronken bestuurder. Ik zal je als mijn lustslaaf gebruiken en je zwaar straffen voor het inbreken in mijn huis, of ik geef je aan. Dit is je keus. Nou, wat zal het zijn?' Wat kon ik anders dan toe te stemmen haar lustslaaf te zijn? Eigenlijk was ze wel heel aantrekkelijk en leek ze wel tot heel veel bereid. Het was maar goed dat ik op dat moment niet wist waar Linda op uit was want anders had ik me wel drie maal bedacht. Ik antwoordde: 'Ik ben bereid alles te ondergaan als bereidwillige lustslaaf en sta geheel tot uw dienst.' Blijkbaar had ik iets verkeerd gezegd want ze gaf mij een klap met haar vlakke hand in mijn gezicht. Au, dat deed zeer. Ze zei met een boze ondertoon:

'Is jou geen fatsoen bijgebracht door je moeder? Je spreekt mij voortaan aan met meesteres Linda, is dat begrepen? Het is voortaan ja meesteres, nee meesteres, en alleen spreken als je daarom gevraagd wordt. Voor straf zul je een luier moeten dragen. En dan bedoel ik een heel dikke luier waardoor je benen wijd uit elkaar worden gedwongen, en een heel strakke plastic broek. Je zult mijn plastic baby slaaf zijn en alles ondergaan en doen wat ik je opdraag.' Het duurde even totdat ik dit mentaal had verwerkt. Dit was toch iets anders dan ik mij voorgesteld had. Ik liet mijn hoofd hangen en wachtte de dingen die komen gingen af.

Linda pakte mijn arm en begeleidde mij naar de badkamer waar ze mijn polsen vastbond aan de rail van het douche gordijn. 'Baby's hebben nog geen schaamhaar, dus laten we eens kijken... Ah, hier ligt een scheermesje. Laten we eens kijken hoe snel ik jou kan scheren!' Al snel lagen er hele plukken schaamhaar in het afvoergootje. Uiteindelijk was ik zo kaal als een pasgeboren baby. Onder de douche werd ik ingezeept en afgespoeld. Hardhandig werd ik met een ruwe handdoek afgedroogd. Vervolgens werd ik losgemaakt en moest ik voor de wc gaan staan, de rand van de wc-pot met beide handen vastgrijpen, en mijn benen spreiden.

Ik voelde me heel erg bloot en kwetsbaar zo met mijn kont naar achteren. Linda stond met een vette grijns achter mij en maakte een pot vaseline open. Ze nam een behoorlijke lik uit de pot en streek hiermee in mijn spleet. De glibberige substantie maakte me behoorlijk geil waardoor ik in no time een enorme erectie had. Deze negeerde ze en ging gewoon door met mij in te zalven. Hierbij gleed ze af en toe met haar wijsvinger in mijn poepgaatje. Op een zeker moment verdween die voor langere tijd naar binnen waarbij ze heel aandachtig de binnenzijde van mijn anus bevoelde. Ik wist niet hoe lekker dit was. Steunend en kreunend onderging ik haar inspectie, ik beefde als een rietje.

'Het ziet er naar uit dat ik wel lol met je zult hebben. Wacht maar tot ik je een dikke luier heb aangetrokken, dan zul je wel anders piepen.' Ik werd meegevoerd naar haar slaapkamer waar ik op het tweepersoonsbed moest gaan liggen. Mijn handen werden gespreid aan het hoofdeinde van het bed vastgebonden. Linda opende een kastdeur en haalde er een aantal dikke papieren nachtluiers uit. De een na de ander perforeerde ze de plastic zijde van de luiers met een schaar. Ik moest mijn billen optillen om de eerste strafluier aan te krijgen. Linda liet die echter open liggen, één helft onder me, de andere helft naar beneden. Hierna liet ze mij alleen in mijn overpeinzingen.

Zo lag ik daar uren, althans zo leek het, naar het plafont te staren me afvragend of dit eigenlijk wel zo'n goede keuze is geweest. Uiteindelijk drong het tot me door dat ik eigenlijk helemaal geen keuze gehad heb. Met de videotape kon ze alles doen wat ze wilde. Ik was aan haar overgeleverd.

Uiteindelijk ging de deur open en daar stond ze, adembenemend schoon. Ze zei: 'Zo honeypony, ben je een beetje tot inkeer gekomen?' Ze ging bovenop mij zitten en keek me wellustig aan. 'Dit is het moment waarop je een nieuw leven begint als mijn lustslaaf.' Ik kon mijn ogen niet geloven, zo wellustig en hoerig keek ze uit haar ogen. Ze bevochtigde met haar tong heel verleidelijk haar lippen en bewoog heel langzaam op en neer over mijn onderbuik. Ik voelde haar vochtige kutje langzaam naar voren en naar achteren gaan, een natte streep achterlatend over mijn buik. Haar billen werden aan het oog onttrokken door een korte wijde plooirok van zwart rubber. Haar schamele kleding bestond verder uit een zwart rubberen BH die haar volumineuze borsten naar voren deed uitstaan.

Ze boog zich voorover en kuste me diep, nat, en doordringend. Zwoel fluisterde ze in mijn oor: 'Strafluiers zijn er om te straffen. Je zult het niet leuk vinden maar dat kan me niet schelen. Je kunt schreeuwen, huilen, smeken wat je wilt. Je krijgt pas een schone luier wanneer ik vind dat je dat verdiend hebt. Maar eerst zul je mij van dienst zijn.'

Linda keerde zich om en ging, de benen gespreid, bovenop mijn gezicht zitten. Haar latex rokje vormde een tent over mijn hoofd en liet de frisse lucht maar sporadisch toe. Ik rook haar geschoren kutje en ook nog iets anders; volgens mij had ze haar achterste de laatste keer maar oppervlakkig schoongeveegd. 'Lik me schoon!', beval ze me. Lichtelijk bedwelmd begon ik haar schaamlippen en klit als een bezetene te likken tot ze schokkend klaar kwam. Ik proefde het zoutige vocht dat uit haar kutje sijpelde. Toen bewoog ze haar achterste naar mijn mond en moest ik haar spleet aflikken. Ik maakte lange halen van haar schaamlippen tot over haar poepgaatje. Vervolgens draaide ze haar kont weer naar achteren en kwam een beetje overeind zodat ik wat frisse lucht kon inademen.

'Doe je mond open en drink alles wat ik heb!', beval Linda. Ze perste een gestage stroom urine in mijn mond. Ik kon haar ternauwernood bijhouden; een aanzienlijk deel stroomde over mijn gezicht. Blijkbaar was ze nog niet klaar, want ze kwam van mijn hoofd af en ging bovenop mijn opengevouwen luier zitten. Ik hoorde het gekletter van haar warme urine en voelde hoe die langs mijn op hoogspanning staande erectie in mijn luier liep. Een deel van de stortvloed kon zo snel niet geabsorbeerd worden en vormde een poel rondom mijn luier.

Linda kwam van me af en keek me heel voldaan aan. Ik beproefde nogmaals mijn boeien, zonder success. Linda keek mijn zinloze bewegingen met vermaak aan, ze had alle tijd. 'Zo, nu zal ik je kletsnatte luier eens even goed dichtmaken voordat je kou vat.' Het natte vot werd tussen mijn benen omhoog getrokken en heel strak werden de plakstrips vastgemaakt. Ik voelde haar nog warme plas in mijn luier en dat maakte mij razend geil. Een tweede en een derde luier kreeg ik om, vervolgens een heel dikke katoenen luier, en uiteindelijk nog een overmaatse papieren luier. De laatste luier bond ze bij de buik en bij de benen heel strak dicht met brede tape. Ik lag daar vrij ongemakkelijk, niet in staat om mijn benen bij elkaar te krijgen.

Toen werden mijn boeien losgemaakt en mocht ik overeind komen. Linda hield een plastic broekpak voor waar ik in moest stappen. Het bestond uit twee aan elkaar gelijmde delen; een kleurloos transparante broek met strak elastiek aan de pijpen en aan de bovenrand verlijmd aan een roze hemd met korte mouwen en veel wit kant. Toen ik me zag in een spiegel zakte ik bijna door de grond. Daar stond ik in een belachelijk dikke luier duidelijk zichtbaar door het transparante broekdeel. Het broekpak voelde aan als een sauna.

Zo moest ik me de hele dag nuttig maken en vooral heel veel blijven drinken. Ze droeg me allerlei vervelende karweitjes op; van het lappen van de ramen tot het bijsnoeien van de heg. Ik voelde me heel opgelaten en bang dat iemand me zo zou zien. Tegelijk vond ik het ook wel waanzinnig spannend en erotisch. Zo nu en dan kwam ze achter me staan en gaf ze me speelse klapjes op mijn geluierde kont. Naar het verstrijken van de tijd voelde mijn luier steeds boller en zwaarder aan en gingen de klapjes steeds natter klinken. Op een gegeven moment was ik haar ondergoed met de hand aan het wassen toen ik een aandrang voelde om te moeten poepen. Zover wilde ik het onder geen beding laten komen dus ik deed alle moeite om de natuur te blokkeren. Klaarblijkelijk zag ze dit want ze vroeg:

'Moeite om je luier vol te schijten? Dan zal ik je wel even laten wennen aan het gevoel van een vol gescheten luier!' Ze nam me mee naar de logeerkamer waar ze mijn broekpak uittrok. Ik moest op het met latex beschermde matras gaan liggen en heel voorzichtig werd de ene na de andere luier open gemaakt. Er kwam een behoorlijke urine lucht uit die niet onaangenaam rook.

Ze ging weer bovenop me zitten in haar korte latex rokje en kuste me lang en nat. Linda fluisterde plagerig in mijn oor: 'Als ik nu in je luier poep dan maakt het toch niet meer uit en kun jij het ook laten gaan.' Ze verplaatste zich en ging gehurkt boven mijn openstaande luiers zitten. Haar gezicht liep een beetje rood aan toen ze haar darminhoud volledig leegde. Ik voelde de hete brij over mijn ballen zo de luier in lopen. Ze ging van me af en vouwde de eerste luier snel dicht. Hierop volgden de andere drie en al gauw had ik weer het dikke luierpakket tussen mijn benen, alleen deze keer voelde het echt nat en vies aan. Natuurlijk moest ik mijn broekpak ook weer aantrekken.

'Zo, nu is het tijd voor wat beweging!' Ze trok me op en ik hobbelde achter haar aan naar een grote kamer met allerlei krachtsport machines. Dus hier zorgde ze voor haar atletische en gespierde lichaam dacht ik. Bij elke stap voelde ik haar poep zich steeds verder verspreiden in mijn luier. Het voelde steeds onaangenamer aan; het is toch een groot verschil om in een vol geplaste of in een volgepoepte luier te moeten rondlopen. In het midden van de ruimte stond een hometrainer waarop ik moest plaatsnemen. Zodra ik op het zadel kwam te zitten spreidde de poep zig nog verder door mijn luier. Ik voelde het als het ware door mijn spleet naar achteren en naar voren bewegen.

Tot overmaat van ramp werden mijn voeten aan de pedalen vastgeketend en werden mijn polsen aan boeien vastgemaakt die met een korte ketting aan het plafond waren vastgemaakt. Zo drukte mijn volle gewicht op het zadel en werd het laatste restje poep naar voren en naar achteren gedrukt. Dit was het begin van een memorabele oefening in luiersex op een duivelse machine. Ik zag dat het wiel was verbonden met een horizontale stang die zo heen en weer kon bewegen. Linda verbond twee draden met mijn luier en sloot die aan op een kastje die ze in haar hand hield. Hierna schoof ze een brede en diepe ligstoel naar de stang en bevestigde er een enorme dildo aan. Ze ging in de ligstoel liggen en gooide haar benen over een spreider zodat haar kutje open en bloot klaarlag voor de dildo. Na de stang wat bijgesteld te hebben gleed de dildo in haar naar binnen en ging ze er eens lekker bij liggen.

Ik begreep wat de bedoeling was. Ik moest de stang in beweging brengen door de pedalen rond te trappen. Dit bevestigde ze mij door een draaiknop op het apparaat om te draaien. Ik voelde een stroomstoot door mijn luier gaan en liet van schrik mijn blaas leeglopen. Ik had geen andere keus dan haar te gehoorzamen en begon te trappen. Bij elke omwenteling voelde ik me nog ongemakkelijker omdat ik haar poep op en neer voelde glijden in mijn natte luier. Tot bovenmaat van ramp kon ik me niet langer inhouden, en terwijl zij daar lag te hijgen, onderwijl haar borsten uitdagend vasthoudend met beide handen, vulde ik mijn luier tot de rand zo leek het wel. 'Harder, sneller!' steunde ze. Ik voldeed aan dit verzoek en keer op keer kwam ze kreunend van genot klaar.

Ondertussen liet me dit niet onaangeroerd, ik vergat mijn luier en genoot van de geile aanblik. Uiteindelijk had ze er genoeg van en werd ik onder de douche gezet. De luier met bruine inhoud viel met een zware plof op de vloer. De stank was niet te harden maar het deerde haar niet. Ik werd gedouched, hardhandig afgedroogd, van top tot teen ingezalfd en ingepoederd. Zo mocht ik weer plaatsnemen op een dikke stapel luiers die één voor één strak om mijn middel werden getaped. Linda was een beetje moe van alle inspanning, de ochtend begon al te gloren, en voerde me mee naar haar slaapkamer. Al snel vielen we dicht en warm tegen elkaar aan in een heerlijke slaap. Ik droomde van luiers en Linda en het zal geen verwondering wekken dat ik wakker werd me verdwaasd afvragend waar ik was en hoe ik nu aan een dikke natte luier kwam. Toen zag ik Linda vredig naast me liggen en drong het tot me door dat ik in de hemel op aarde beland was. Althans, zolang Linda sliep vreesde ik..
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P David en Linda D 2
Tante Linda (cdtv) Tante Linda, nieuw Voorstellen 30
luierfan_boy Daan en Linda ( DL TL LW NL OL) D 43
K Linda L 34
DL_Michel Linda op de hei L 0
DL_Michel Linda & Peter L 1
Similar threads






Bovenaan