Nog niet klaar Lisa en Marieke: het begon op skivakantie...

Sophiee

Superlid
Ik ben benieuwd naar het vervolg.
Hopelijk heb je nog wat tijd, en inspiratie, om te verhaal verder te zetten.
Hey George,

Het was even puzzelen hoe het verhaal verder moet. Het dagelijkse schoolleven is nou ook weer niet zo spannend allemaal...
Maar er zit wel weer wat aan te komen hoor...
Groetjes,

Sophie
 

Sophiee

Superlid
Hoi allemaal,

Het heeft even wat geduurd, maar hier is een nieuw hoofdstuk. Veel leesplezier!

Hoofdstuk 21 Vakantieplannen

Het schooljaar liep alweer op zijn einde. Omdat het internationale programma op hun school anders was dan op gewone scholen, hadden de leerlingen altijd een lange zomervakantie. Die liep vanaf eind juni tot en met augustus vakantie. Maar meestal was je half juni al klaar, als je tenminste geen herexamens hoefde te maken.

Lisa, Marieke en ook de andere meiden hadden hun zomerplannen al voor een groot deel klaar. De meeste tijd brachten ze met hun ouders door, maar vaak gingen ze ook naar allerlei zomerkampen, reisjes of bij vriendinnen op bezoek.

Lisa zou deze zomer in ieder geval de hele maand augustus naar haar ouders gaan. Ze hadden een vakantiehuis aan de Middellandse Zee. Maar omdat haar ouders zo veel onderweg waren, was het vakantiehuis eigenlijk gewoon hun thuis. Marieke zat dan weer vanaf half juli bij haar ouders. Omdat de meiden dit jaar geen zin meer hadden in een zomerkamp, daarvoor waren ze nu toch wel te oud vonden ze, zou Lisa twee weekjes bij Marieke logeren en zou Marieke de laatste twee weken van augustus bij haar komen.

Ook had Lisa voorzichtige plannen gemaakt met Daan. Daan had samen met zijn oudere broer en wat vrienden een zeilboot in Griekenland geregeld, maar haar ouders vonden het nog geen goed idee dat ze met hem mee zou gaan. Maar Daan mocht wel komen logeren bij haar als ze dat wilden. Dat vonden de twee ook prima, als ze elkaar maar niet twee maanden hoefden te missen. Dus spraken ze af dat Daan ergens in de eerste week van augustus bij haar zou komen.

De meiden hadden alles gepland voor de weken met hun ouders, maar er waren nog een paar weekjes over. Lisa en Marieke twijfelden over wat ze wilden. In ieder geval niet op kamp, maar wel iets samen kunnen doen.

“Hey Lies, wat als we nou gewoon een leuk huisje regelen en dan een beetje naar het strand maar ook wat cultuur kunnen doen en zo…” dacht Marieke hardop.
“Ja tof, maar waar? En kan dat wel met onze leeftijd en zo?” reageerde Lisa. “Ik bedoel, we zijn 16, mag je dan wel een huisje huren?”
“Geen idee eigenlijk,” zei Marieke “maar ik wil ook niet meer met zo’n kinderkamp mee. En ehmmm…”
Marieke haperde even en kleurde…
“Wat? Wat is er? Kom op, zeg het” riep Lisa.
“Nou, ik dacht…misschien…”
Terwijl Marieke even zocht naar woorden, gleden haar handen over haar billen en wreef ze zachtjes. Toen kwam haar bekentenis: “Misschien wil ik, ehmm, wel weer eens proberen met je mee te doen, qua ondergoed zeg maar…”
Marieke lachte wat nerveus.
Lisa schoot ook in de lach en zei “Oh echt? Twee weken lang? Dan zijn we samen twee luiermeisjes hihi. Maar zo in de zomer is het wel wat warm hoor.”
“Nou ja, bij het zwemmen of op het strand draag je ze toch niet en heb je daar geen last van. Maar verder wil ik dan best geluierd zijn, naar een stad of zo . En ’s nachts natuurlijk.”

De meiden vonden het een leuk plan. Hoewel Lisa al goed gewend was aan haar luiers, vond ze het wel een leuk idee dat Marieke ze ook zou dragen.
Samen gingen ze op onderzoek uit waar ze naartoe zouden willen. Ze vonden een paar leuke locaties op internet, maar omdat je overal ouder dan 18 moest zijn om iets te kunnen huren, schoot het niet echt op.

Ze besloten daarom hun ouders te vragen hoe ze dit zouden kunnen regelen. Maar de ouders van Marieke waren niet meteen enthousiast dat twee meisjes van 16 alleen op vakantie zouden gaan. Ook de ouders van Lisa hadden zo hun twijfels. De meiden waren best zelfstandig wisten ze, maar dit vonden ze nog net even een stap te ver. Zeker ook vanwege Lisa’s situatie, waren haar ouders toch voorzichtig. De meiden reageerden natuurlijk teleurgesteld, maar Lisa’s moeder had misschien een oplossing.
“Jullie kennen Meike toch wel?” zei ze.
Ja Lisa kende Meike wel. Ze was vroeger de nanny van Lisa geweest en had nog altijd goed contact met de familie. Marieke kende Meike ook, want ze was in eerdere vakanties wel eens hun oppas geweest. Meike was nu inmiddels ergens in de dertig en sinds enige tijd weer single. Ze werkte als freelance ontwerpster en ook ging ze nog regelmatig bij gezinnen als nanny aan de slag tijdens vakanties of als invalster, maar meestal kon zich makkelijk vrij maken.
“Misschien wil Meike jullie wel begeleiden. Als jullie aangeven wat je wilt, dan kan Meike een beetje op het huis passen, terwijl jullie je gang kunnen gaan. En dan is er toch altijd een vertrouwd iemand in de buurt die jullie kan helpen als dat nodig is. Ik ben ervan overtuigd dat ze kan helpen met jullie plannen. Vraag haar maar of ze tijd en zin daarvoor heeft…” vervolgde Lisa’s moeder.

Lisa en Marieke dachten na over dit voorstel. Het was dan niet helemaal zelfstandig op vakantie, maar Meike was een hele aardige vrouw en ze was ook altijd in voor leuke plannen. Altijd als ze elkaar ontmoetten was het gezellig.
“Misschien is het geen gek idee…” zei Marieke.
“Nee,” zei Lisa “weet je wat ik bel haar gewoon…”
“Maar wacht, hoe dan met de lui…” wilde Marieke nog zeggen maar Lisa was al aan het bellen.

“Hoi Meike, met Lisa…”
“Heee Liesje, hoe is het met je?” hoorde ze Meike meteen enthousiast roepen.
Lisa gaf antwoord en zei dat Marieke er ook bij was. Ook Marieke werd hartelijk begroet en met de speaker werd het een soort groepsgesprek.
Ze kletsten samen wat over hoe het ging en daarna vroeg Lisa naar haar zomerplannen.
Meike had eigenlijk nog niks gepland, omdat ze meestal ging als het in haar opkwam. Dus Lisa vroeg haar vervolgens of ze de twee meiden kon helpen bij hun vakantieplannen.
“Oh wauw,” reageerde Meike, “dus jullie zoeken eigenlijk een soort babysitter hihi.”
Marieke en Lisa kregen allebei rode wangen.
“Het past wel bij jouw outfit tegenwoordig Lies, of mag ik daar geen grapjes over maken?”
Meike had eerder al gehoord van Lisa’s incontinentie, ze spraken elkaar maar ook Lisa’s ouders toch wel regelmatig.
“Maar dat lijkt me wel leuk hoor, eens kijken hoe we dat kunnen regelen.”
Lisa en Marieke bespraken wat hun plannen waren en stuurden een paar linkjes door aan Meike.
“Weet je wat meiden, het gaat helemaal goed komen, die weken heb ik nog niks staan. Zal ik morgen anders even langs komen? Dan kunnen we het verder bespreken.”
Morgen was het zaterdag dus dat kon prima.

De volgende dag kwam Meike op bezoek bij de meiden. Het was lang geleden dat Meike op de campus was geweest. Afgelopen zomer had ze Lisa en Marieke voor het laatst gezien en het was dus leuk om ze weer te ontmoeten. Ze begroetten elkaar met een dikke knuffel. Daarna gingen ze op het terras zitten bij hun huis. Sanne had koffie gezet en schonk een kopje in voor Meike. De meiden dronken thee en ze kletsten over hun vakantieplannen.

“Dus, als ik het goed begrijp, dan willen jullie een huisje huren en dat ik dan een beetje jullie oppas ben. Ik had ook al met jullie ouders gesproken en het lijkt me een leuk plan. Waar willen jullie heen dames?” zei Meike.
De meiden hadden lang gezocht naar een bestemming. Ze een leuk huis gevonden niet ver van Girona. In de buurt waren genoeg leuke culturele dingen en het huisje lag op loopafstand van het strand. Bovendien konden ze van daaruit ook makkelijk naar Barcelona toe. Het lag in een mooi bos en had een eigen zwembad. Heerlijk luxe.

“Chic hoor!” zei Meike. “Nu wil ik zeker weten mee!”

De meiden bespraken verder hoe en wat en toen het wat meer over de formele dingetjes ging vroeg Meike: “Ja ik zal ook het een en ander met jullie ouders moeten regelen, met papieren en zo en toestemmingen. Maar hoe zit het met jou Lisa, zijn er dingen waar ik op moet letten met jou qua gezondheid?”
Lisa gaf aan hoe het werkte met haar medicijnen en dat ze dat zelf kon doen, maar Meike moest er natuurlijk wel van op de hoogte zijn. Ook kwam Lisa’s incontinentie ter sprake.
“Nou dat kan ik best zelf hoor…” zei Lisa blozend.
“Oh tuurlijk meid” reageerde Meike lief, “maar je weet dat ik als nanny veel ervaring heb met kleintjes verschonen, dus mocht je hulp nodig hebben dan hoef je het maar te zeggen hè?”
Lisa werd nog wat roder en keek naar Marieke. Zouden ze het zeggen?
“Nou…” begon Lisa, “Marieke wil…ehmm… nou ze heeft wel eens vaker…”
Marieke kon het bijna niet toegeven en beet op haar lip. Maar als ze nu niks zouden zeggen zou ze misschien haar kans mislopen. Dus Marieke vulde aan: “Ik, ehhh, draag dus ook af en toe ehhh…luiers…”
Meike keek wat verrast en vroeg: “Heb jij ze ook nodig?”
“Ehm, nee, niet echt, maar in het begin deed ik met Lisa mee, als ondersteuning zeg maar…” zei Marieke. Dat was niet helemaal zoals het gegaan was, maar het kwam in de buurt.
“Ennnnn…?” viste Meike naar het vervolg.
“En uhhh, nu wilde ik in de vakantie ze weer dragen met Lisa samen zeg maar…”
Meike kreeg een twinkel in haar ogen. “Echt? Dan heb ik straks dus twee meisjes in luiers? Weten jullie zeker dat ik alleen maar een beetje op jullie hoef te passen? Of zal ik echt jullie nanny zijn?”

De twee meiden kleurden rood, maar de gedachte om echt een nanny te hebben stond ze stiekem eigenlijk best wel aan.
“Zou... je dat willen?”
“Hmmm,” zei Meike, “dus Marieke, jij wil net als Lisa de hele vakantie luiers dragen?”
Marieke knikte verlegen van ja.
“Okee, maar dan wil ik ook wel een echte nanny zijn. Met regels en zo. En dat ik jullie dan ook echt verzorg…”
Lisa en Marieke wisten niet helemaal wat dat ging betekenen. “Wat bedoel je dan?” vroegen ze.
“Nou, als ik jullie nanny ben, dan zijn jullie eigenlijk dus mijn oppaskindjes. En ik verzorg mijn oppaskindjes altijd erg goed. Dus vanaf dat we vertrekken zorg ik voor het eten, breng jullie naar bed en dat jullie op tijd verschoond worden en gezond blijven en zo. En dat jullie je verder nergens aan hoeven te denken of zorgen hoeven te maken. Dan kunnen jullie twee weekjes helemaal vrij van zorgen ontspannen.”
“Maar kunnen we dan nog wel gewoon doen wat we leuk vinden, naar het strand en naar de stad en zo?” vroegen de meiden.
“Tuurlijk, maar ik zal jullie dan overal begeleiden. En Marieke, als je dit wilt dan is het ook echt voor de volle twee weken en geen uitzonderingen. Dus dan ga je ook echt fulltime luiers dragen. En ik mag dan voor jullie allebei zorgen Lisa. Is dat een deal meiden?”
Marieke juichte van binnen maar probeerde toch ook wel groot over te komen. “Eh, ja hoor, helemaal goed …” Ook Lisa stemde in.
“Okee dan, ik zal jullie ouders bellen en dan kunnen we het huisje boeken.”

Meike pakte haar telefoon en stemde het plan af met de ouder van Lisa en Marieke. Na wat heen en weer gepraat te hebben, kwam Meike met de uitkomst: “Okee meiden, het is geregeld. Het enige wat jullie hoeven te doen is wat kleren inpakken. En jij jouw medicijnen Lisa. Verheugen jullie je maar op twee weekjes onbezorgd luieren…” Meike gaf een knipoog en de twee meiden giechelden bij haar laatste woord…

Meike regelde verder de boekingen. Ze zouden met het vliegtuig die kant op gaan en dan met een huurauto naar het huisje gaan. Maar dat niet alleen, ze regelde ook alles wat er verder nodig was voor het plan van de meiden. Ze zouden nog verbaasd zijn als ze wisten wat er komen ging…
 
Laatst bewerkt:

Bel George DL

Gewaardeerd Lid
Na de ski-vakantie nu ook een zomer-vakantie, en met een echte nanny/babysitter er bij. Ik kijk er nu al naar uit om hun avonturen te lezen.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Kan me goed voorstellen dat de meiden samen op vakantie willen maar, ja regels en wetten hé?
Wel mooi opgelost, met Meike dat Marieke alleen luiers wil dragen om Lisa te steunen?
Zou me niets verbazen als er wat Marieke betreft meer achter zit ! en, al komt de rest van het verhaal uit de dikke duim, geeft niet.
Ben nieuwsgierig hoe het nu verder gaat. ;);)
 
Laatst bewerkt:

Hans60

Superlid
Wat een gaaf stuk was dit weer ben jaloers op de meiden dat ze lekker verwend worden twee weken. Maar kan niet wachten op het vervolg. Kom maar op ik geniet er van. :verliefd:verliefd:love:dans:dans
 

Sophiee

Superlid
Bedankt weer voor de leuke reacties :tnky

Hier is alweer een nieuw hoofdstukje en aan de volgende ben ik alweer aan het werk. Veel plezier en fijn weekend allemaal!

Groetjes Sophie

Hoofdstuk 22 Op reis


Morgen zouden de meiden vertrekken. Omdat ze vroeg weg moesten, mocht Meike bij wijze van uitzondering in hun huis logeren. Normaal gesproken gebeurde dat bijna nooit, maar er was wel een logeerkamer voor gelegenheden. En omdat er al wat andere meiden waren vertrokken, was het niet druk in huis. Sanne en Benthe hadden daarom gezegd dat Meike wel mocht blijven slapen.

Die middag hadden Lisa en Marieke Meike ontvangen en het was weer meteen gezellig. Ze haalden nog wat herinneringen op van de tijd dat Meike in huis woonde bij Lisa en haar ouders. Tot aan haar tiende was Meike Lisa’s nanny geweest. Daarna was Lisa naar kostschool gegaan en was Meike er vaak als vakantieoppas. In die vakanties was Marieke ook vaak op bezoek geweest, want Marieke was vanaf dag een op de kostschool Lisa’s vriendin.
Marieke begon echter wel wat nerveus te worden. Ze had natuurlijk zelf ingestemd met hun avontuur, maar nu het bijna zou beginnen kreeg ze wel wat kriebels in haar buik. Hoe zou het gaan?
Lisa was wat minder bevreesd, voor haar waren de luiers inmiddels haar dagelijkse ondergoed. Maar ze vond het ook wel een beetje spannend hoe Meike nu met hun plan om zou gaan…

Nadat ze met Meike een kopje thee hadden gedronken, begon Meike haar rol op te pakken. “Zo meiden,” zei ze, “hebben jullie je koffers al klaar? Zullen we anders samen even kijken?”
Lisa en Marieke waren als kostschoolleerlingen het wel gewend om vaak te reizen, dus koffers inpakken was bijna routine. Maar Meike stond erop om met hen mee te kijken.
Meike keek kritisch naar de kleding die de twee mee wilden nemen. Lisa had haar outfits wel aangepast aan haar absorberende ondergoed, maar Marieke was er duidelijk minder goed op voorbereid.
“Hmm, Marieke, weet je zeker dat je die hotpants mee wilt? Ik weet niet of dat straks gaat passen hoor…”
Oei, daar had Marieke niet echt op gelet. Maar Meike had gelijk, onder die hotpants zou de luier zeker goed zichtbaar zijn.
Meike ging verder: “En zoveel slipjes hoef je natuurlijk ook niet mee Marieke.” Resoluut haalde ze Mariekes ondergoed uit de koffer.
“En ook weet ik niet of jullie bikini’s geschikt zijn. Een badpak lijkt me beter.”
“Maar we gaan toch wel naar het strand?” riepen de meiden.
“Oh zeker, maar dat kan ook prima in een badpak. In deze bikini’s trekken jullie alleen maar aandacht van jongens en daar zijn jullie nog niet aan toe…”
Lisa en Marieke protesteerden, maar Meike zei : “Oh ik weet heus wel dat jullie ze interessant vinden en Lisa al een vriendje heeft hoor, maar de komende twee weken ben ik jullie oppas en is er geen plaats voor jongens. Jullie wilden mijn kleine meisjes zijn, dus dat zijn jullie dan ook. It’s part of the deal…”
De meiden stemden in, maar dan wilden ze wel nog een extra badpak shoppen. Dat vond Meike wel prima. Ze stelde voor om dan in Spanje te shoppen naar nog wat leuke kleding voor de meiden.

“Oh en jouw luiers Lisa, je hebt eigenlijk alleen wat nodig voor onderweg, ik heb geregeld dat we daar voldoende voorraad voor jullie hebben. Dat scheelt weer wat bagageruimte in jouw koffer. Je medicijnen moeten natuurlijk wel mee. Ik heb een verklaring zodat ze bij het inchecken daar niet moeilijk over doen.”

Daarmee waren de koffers gepakt en hoefden ze morgen enkel nog in de auto naar het vliegveld te stappen. Meike legde nog even uit hoe het zou gaan: “Okee meiden, dan hebben we alles klaar voor morgen. Ik maak jullie op tijd wakker en dan gaan we naar Schiphol. En als we in Spanje zijn dan is het voor jullie allebei dag en nacht in de luiers. Voor alles.”
Lisa en Marieke schrokken nu een beetje. “Ook voor…?”
Meike knikte. “Ja, dus ook voor nummer twee…”
De meiden wisten niet zeker of dat idee hen aanstond, maar Meike was duidelijk. Het was alles of niets. Volgens haar zou dat de ervaring veel completer maken.

Die nacht sliepen de meiden wat licht van de spanning, maar de volgende ochtend kwam Meike al heel vroeg binnen. “Hey lieverds, worden jullie wakker?”
De meiden waren inderdaad snel wakker, ze hadden veel zin om te gaan. “Okee, ik ga gauw douchen” zei Marieke. Maar Meike zei dat daar geen tijd voor was. “Alleen even snel je gezicht wassen en tanden poetsen.”
Lisa was toen al in de badkamer en had zichzelf al snel verschoond. Nog even de laatste spullen pakken en ze konden gaan. Niet veel later zaten ze in de auto. Ze hadden besloten om hun plan te beginnen zodra ze in het huisje waren. Lisa had wel een doktersverklaring voor onderweg, maar ze wilden geen gedoe bij het inchecken en dus moest Marieke nog even wachten op haar luieravontuur.

De reis ging vlot, het inchecken, nog even shoppen op Schiphol en daarna de vlucht. De ochtend vloog voorbij. Nog voor het middaguur waren ze in Spanje. Er stond een huurauto klaar en de drie reden richting hun vakantiehuis. Daar werden ze hartelijk ontvangen door een reisagent. Die vertelde dat een deel van de bagage al bezorgd was. Lisa en Marieke keken elkaar niet begrijpend aan, maar Meike bedankte de man van het reisbureau vriendelijk. Meike kreeg de sleutels en ze konden naar binnen. De koffers zetten ze in de hal en de meiden bekeken hun huisje.

Ze liepen een rondje door de woonkamer en keuken en het zag er allemaal comfortabel uit. Het huisje had een grote tuin, waarin ook het zwembad uitnodigend lag. Vervolgens gingen ze de trap op, om de slaapkamers te bekijken. Meike bracht ondertussen een paar grote dozen mee naar boven. Er was een grote slaapkamer met tweepersoonsbed en een kinderkamer met twee losse bedden. Ook stond er in de kinderkamer een grote commode. Bij het zien daarvan slikte Marieke even. Zou ze straks daarop verschoond gaan worden? Onwillekeurig dacht ze dat ze nog niet naar de wc was geweest…

Meike stond achter hen en begon de dozen open te maken. Lisa en Marieke keken verwonderd naar de inhoud. Er zaten luiers in, maar niet die ze gewend waren. Deze luiers hadden motiefjes erop in leuke kleurtjes. Ook leken ze veel dikker dan de luiers die Lisa had. Meike lachte naar de twee.
“Oh fijn dat we er zijn. We zullen de boel gauw even installeren.”
Meike legde de luiers in de vakken van de commode en op een plank zette ze diverse babyspulletjes zoals crème en doekjes en poeder. Op de commode lag een lang aankleedkussen en Meike deed er een badstoffen omtrek omheen.

Toen zei ze:” Zo Miek, dan gaat het nu beginnen. Kom maar gauw liggen.”
“Daarop?” vroeg Marieke terwijl ze naar de commode wees.
“Jazeker, kom maar dan help ik je.”
Marieke veegde verlegen een lok haar uit haar gezicht en hupte achterwaarts op de commode. Ze ging wat onwennig liggen. Meike hielp haar. Toen Marieke goed lag, schoof Meike haar jurkje omhoog. Vervolgens gleed ze met haar vingers tussen beide zijkanten van Mariekes slipje en deed die behendig bij haar uit.
“Zo, die heb je nu niet meer nodig lieverd” en Meike liet het slipje in de afvalemmer vallen. Die actie deed Marieke even slikken. Het besef dat ze de komende twee weken alles in haar luier moest gaan doen kwam nu pas echt goed binnen…

Meike pakte een van de luiers en vouwde die open. Ze zagen er superschattig uit met die babymotiefjes.
“Even je billetjes omhoog…”
De luier werd eronder geschoven en tussen Mariekes benen door getrokken. Meike pakte het busje met babypoeder en strooide dat op Mariekes schaamstreek. Ze verspreidde het een beetje met haar hand en daarna vouwde ze de luier om haar heupen. Tot slot maakte ze de plakstrips dicht. “Zo meisje, helemaal klaar.”
Marieke ging zitten en Meike tilde haar van de commode af. Ze deed Mariekes jurkje even goed en als in een trance voelde Marieke door de stof aan haar billen. Ondertussen zei Meike: “Nu jij Liesje…”

Lisa had het tafereel met een glimlach kunnen bekijken en Marieke voelde zich naast een beetje opgelaten vooral blij. Maar Lisa’s luier was ook wel aan vervanging toe. Dus mocht zij nu op de commode gaan liggen. Meike opende haar luier en pakte de babydoekjes. Met zachte bewegingen maakte ze Lisa schoon. Ook zij kreeg zo’n dikke luier met figuurtjes aan. En hoewel ze wel gewend was aan de luiers, gaf dit toch net een wat ander gevoel tussen haar benen. Deze was wat meer aanwezig, waardoor ze zich weer echt bewust was van het feit dat ze luiers droeg. Ook gaf deze luier net wat meer bolling aan haar jurkje.

Toen de twee meiden fris geluierd waren, zei Meike: “Kom dan gaan we eens kijken of we wat kunnen lunchen. Dan kunnen we vanmiddag gaan zwemmen.”
Meike pakte een schoudertas, zo’n model met allerlei vakjes en watervaste bekleding en deed er een paar luiers in. Ook de doekjes en poeder werden ingepakt. “Zo, mocht het nodig zijn, dan kan ik jullie onderweg prima verschonen…”
Ze liepen het dorp in op zoek naar een eetgelegenheid. Het was even wennen voor de meiden om met die dikke luiers onder hun jurkjes over straat te lopen. De prop tussen hun benen maakte het lopen iets anders. Als je het niet wist zou je niks zien aan de meiden, maar voor hen voelde het alsof ze wat meer waggelden. Vooral Marieke voelde zich bekeken. Lisa zich de spanning op Mariekes gezicht en zei: “He geen zorgen Miek, je ziet het echt niet hoor…”
Lisa’s ervaring maakte dat ze zelf wat minder gespannen was en dat stelde haar vriendin toch wel gerust.

Op een terras aten ze wat en Meike had voor de meiden appelsap besteld als drinken. Normaal dronken ze graag een colaatje, maar van Meike mochten ze dit keer geen priklimonade. Het zou wel bij het spel horen dachten ze en dronken dus lief van hun appelsap met een rietje. Ondertussen kletsten de meiden en Meike over van alles.
Marieke besefte ondertussen dat ze niet meer naar de wc was geweest en haar blaas liet zich nu duidelijk voelen. Ze wist dat dit eraan zat te komen, maar nu het zover was voelde ze zich weer verlegen. Maar de natuur laat zich niet tegenhouden. Marieke begon wat te draaien op haar stoel en besloot er toch maar gewoon aan toe te geven. Ze liet haar plasje lopen en voelde hoe de zachte luier tussen haar benen begon te zwellen van het vocht. Lisa had Mariekes gezicht gezien en gaf haar een knipoog. Ook Meike was het niet ontgaan. Ze vroeg “zal ik je hier even verschonen, of doen we dat straks thuis?”

Marieke verschoot van kleur, wat als er nog meer Nederlanders waren en die dit gehoord hadden? De spanning die dat met zich meebracht voelde raar, maar tegelijk vond ze het een leuke spanning. Die rush die het gaf…
Ze verslikte zich in een slokje appelsap en het liep over haar kin en op haar jurkje.
“Och meisje…” zei Meike die een servetje pakte en Mariekes kin schoonveegde. Dat maakte dat Marieke zich nog kleiner voelde. En ondanks de schaamte was dat het gevoel dat ze zich wenste.
“Nee het gaat wel hoor…” zei Marieke. De luier was dik genoeg en zo in het restaurant verschoond worden was nu nog net even een stap te ver voor haar. Maar Meike wist al dat dat snel genoeg zou komen deze vakantie…
 

vino

Toplid
Leuk hoofdstuk weer.
Ik ben benieuwd hoe het gaat als ze nummer 2 moeten doen.
Ik wacht af. (Al vind ik dat wel heel moeilijk haha)
 

Bel George DL

Gewaardeerd Lid
Die vakantie is al goed begonnen.
"Nummer twee" wordt zeker interessant, want dat is toch wel een heel andere ervaring dan gewoon een plasje.
En onder hun badpak komt vast een zwemluier? Die is vooral bedoeld voor "nummer twee" toch? Maar als Lisa en Marieke dat niet weten, en hun plas dan laten lopen terwijl ze ergens staan aan te schuiven voor een ijsje ofzo, dan kan dat best wel een interessante verrassing worden.

@Sophiee : ik begin soms wel wat te fantaseren over wat er mogelijk allemaal nog aan zit te komen. Ik wil het verhaal zeker niet in één of andere richting sturen. Blijf het vooral verder schrijven zoals je bezig bent.
 

Sophiee

Superlid
Vooruit dan, nog een hoofdstukje...

Hoofdstuk 23 Zwemmen

Na de lunch hadden ze ook even boodschappen gedaan. Gelukkig was de supermarkt de hele dag open. Veel andere winkels waren dicht in de middag. Siesta. Thuisgekomen ruimde Meike de boodschappen op en Lisa en Marieke wilden zich klaar gaan maken om het zwembad uit te proberen. Maar dat was te snel gedacht.

Meike riep: “Even wachten meisjes, dan help ik jullie met omkleden.”
De meiden wachtten tot Meike met ze meeliep naar de slaapkamer. Uit hun koffer visten ze hun badpak. Maar zelf aantrekken mocht niet van Meike. “Eerst jullie even opfrissen” zei ze. Ze hielp Marieke uit haar jurkje en maakte haar bh-tje los. Daar stond ze dan in haar babyluier. Met lichte schaamte dekte ze borsten af met haar armen. Meike hielp haar vervolgens op de commode en deed haar natte luier af. Met wat doekjes maakte ze Marieke schoon. Vervolgens pakte ze een soort broekje uit de commode.
“Wat is dat, we gaan toch zwemmen?” vroeg Marieke.
“Zeker” zei Meike, “dit is een zwemluier.”
Lisa wist wat het waren. Zelf gebruikte ze die nooit, omdat ze alleen voor ontlasting zijn.
“Wat? Echt?” vroegen de meiden verbaasd.
“Ja meisjes, ik had het gezegd, jullie dragen luiers voor alles. Dus ook bij het zwemmen.”

Meike deed Mariekes benen door de beenopeningen en trok het broekje omhoog. Daarna hielp ze haar in haar badpak. Omdat de zwemluier veel minder hoog was uitgesneden als haar badpak, zag je de zwemluier overduidelijk. Meike zag de twijfel op het gezicht van de meiden. Ze zei: “Oh hier in de tuin kan dat prima meisjes. Maar voor op het strand zullen we daar misschien rekening mee moeten houden als we een badpak gaan kopen…”

Lisa en Marieke hadden dit niet zien aankomen, maar Meike was hen steeds een stap voor. De belofte dat de meiden twee weken volledig in de luiers zouden zijn, maakte Meike meer dan waar. Ook Lisa werd omgekleed op de commode. Ze kreeg net als haar vriendin een zwemluier aan en ook bij haar staken de zijkanten ver uit onder haar badpak. Hoewel Lisa inmiddels wel wat gewend was, was dit voor haar ook een compleet nieuwe ervaring. De meiden keken naar elkaar en kregen een enorme giechelbui. Daar stonden ze dan, als twee kleine meisjes met luierkontjes in hun badpak. Ze voelden aan hun billen en draaiden rond en bekeken zichzelf en elkaar in de spiegel. “Moeten we nu ook nog bandjes om zeker?” grapten ze.
Meike reageerde: “Nou, da’s best een goed idee…”
“Neeeh! Oh, nee nee nee…” lachten de twee.

Meike smeerde de meisjes eerst nog even in met zonnebrandcrème en daarna trok ook Meike haar bikini aan. “Mag jij wel in bikini?” riep Lisa en Meike antwoordde gevat: “Als je later een grote meid bent mag jij dat ook.”

De meiden konden niet veel anders dan hun outfit accepteren. Bovendien wilden ze toch wel graag het water in. En omdat de tuin verder beschut was en niemand anders ze zou zien, gingen ze richting zwembad.

Met een aanloopje sprongen de meiden het water in. Meike legde ondertussen wat handdoeken op de ligstoelen en kwam even later ook het bad in. Het water was heerlijk. Het was geen enorm zwembad, maar wel groot en diep genoeg om wat heen en weer te kunnen zwemmen. De meiden zwommen lekker wat rond en hingen kletsend aan de rand van het bad. In het begin waren ze zich nog wel bewust van hun zwemluier, maar door de middag heen waren ze er minder mee bezig.

Toen ze op hun ligbedje lagen op te drogen en te zonnen, hadden ze het erover dat ze morgen zouden gaan kijken voor een strandbadpak. Want het zou wel fijn zijn als hun zwemluiers op het strand wat meer bedekt waren. Meike was duidelijk geweest dat ook op het strand de meisjes geluierd zouden zijn. Dus ze moesten op zoek naar een wat verhullender badpak. Het leek de meiden een onmogelijke opgave, want als er iets niet verhullend was, dan was het wel zwemkleding. Maar ja, zoals het nu was, was het wel heel opzichtig zo in hun sportieve pakjes.

Het was inmiddels het begin van de avond en Meike was begonnen met het eten klaarmaken. Ze vond dat de meisjes wel omgekleed moesten zijn bij het avondeten, dus voordat ze aan tafel gingen mochten Lisa en Marieke weer op de commode. Beide kregen ze een schone luier aan. Het was de meiden al opgevallen dat deze luiers meer kraakten dan die Lisa normaal had. Meike deed ze hun zomerjurkjes weer aan en daarna konden ze aan tafel.

Meike had lekker gekookt. Als nanny had ze aardig wat ervaring met het runnen van het huishouden en koken kon ze dan ook prima. De meiden smulden hun bordjes leeg en na het eten besloten ze naar het dorp te lopen voor een ijsje. Ook waren de winkels tot laat open en konden ze meteen even kijken voor een badpak.

Ze liepen door het dorp en hopten van winkeltje naar winkeltje. In een van die winkels hadden ze erg veel badmode en de meiden zochten of er iets voor hen tussen zat. Lisa had een pak met een soort korte pijpjes gevonden. Dat zich er op zich leuk uit. Ook Marieke was enthousiast aan het zoeken en vond een pakje met een soort rokje. Maar ook Meike had iets gevonden. Ze liet de meiden een badpak zien dat vrij laag was uitgesneden en met ruches op de heupen. Dat zag je vaak bij kleine meisjes, maar dit toch echt een damesbadpak. Meike vond dat de ruches wel passend waren bij de zwemluiers, dan waren ze net twee peutermeisjes. Toch was het pak verder niet kinderlijk of zo. Maar hoe gingen ze iets kiezen?


Meike besloot de meiden mee te nemen naar de pashokjes. Lisa en Marieke waren zich meteen bewust van hun luiers.
“Hoe kunnen we hiermee passen?” vroegen ze.
“Nou we kunnen wel meteen zien of de pakjes genoeg verbergen.”
Er ging dus inderdaad gepast worden.

Meike hielp eerst Lisa uit haar jurkje en liet haar het pak met pijpjes aandoen. Marieke mocht het pakje met ruches aanpassen. Onder Lisa’s badpak was de luier heel duidelijk zichtbaar. Nu was deze wel dikker dan de zwemluier, maar opvallen deed het zeker. Het pakje dat Marieke aandeed was wat beter. De ruches leidde de aandacht af van de bolling. Maar je zag nog wel de randen van de dikke luier eronder uit komen. Meike zei echter: “Ik denk dat het wel kan hoor, die zwemluiers komen minder ver en die blijven dan onder je badpak. En die ruches zorgen ervoor dat je geen lijn op je buik of rug ziet. En ook niet onbelangrijk, het staat je super cute Mieke…”

Marieke kreeg een blos op haar wangen. Durfde ze hiermee naar het strand? Vergeleken met het pakje van Lisa, was deze wel meer verhullend. Ook Lisa besloot daarom eenzelfde badpak te passen. Maar allebei wisten ze niet of zie hiermee het strand op konden. Uiteindelijk hakte Meike de knoop door. “Meisjes, als jullie naar het strand willen, dan is dit de beste optie. Deze worden het.”

De meiden kregen hun jurkjes weer aan en beide kozen ze een leuk kleurtje uit van dit badpak. Ze rekenden af en Meike nam ze mee richting de boulevard. De meiden voelden kriebels in hun buik bij de gedachte dat ze morgen met een zwemluier op het strand zouden zitten. Gelukkig was hun strand de andere kant op en zouden ze niet naar het drukke dorpsstrand gaan. Onder het genot van een ijsje liepen ze zo van de avond te genieten. Ze keken even naar Meike en Meike naar hen. De meisjes giechelden samen. Meike liep hier met ze, als hun nanny met een luiertas om haar schouder. Als andere mensen eens wisten…

Het begon al laat te worden en Meike vond het tijd om terug naar het huisje te gaan. Daar aangekomen maakte ze de meisjes klaar voor de nacht. Nadat de twee even snel waren afgespoeld onder de douche, kregen ze allebei een schone luier om en een dun nachthemdje aan. Vervolgens hielp ze de meiden met tandenpoetsen en stopte ze in bed.
Toen de twee in hun bed kropen, merkten ze dat Meike een matrasbeschermer om de matras had gedaan. Voor Lisa niet ongewoon, maar voor Marieke toch weer zo’n momentje.

Meike vroeg “moet ik nog een liedje voor jullie zingen?” terwijl ze een apparaatje neerzette.
“Haha nee hoor, maar wat is dat?” vroeg Lisa.
“De babyfoon” antwoordde Meike alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
“Een babyfoon? Echt?” vroeg Lisa verbaasd.
“Ja, dan kan ik jullie een beetje in de gaten houden. Ik neem mijn werk altijd heel serieus Liesje…”
Dat klopte dacht Lisa en moest er eigenlijk wel om lachen.
“Nou lieverdjes, slaap lekker, morgen weer een leuke dag…”
En terwijl ze de kamer uitliep drukte ze op een knopje op de ontvanger. De babyfoon begon zacht een slaapliedje te spelen. De meiden giechelden maar gaven zich over aan hun slaap. Het was een lange dag geweest.

Niet veel later keek Meike nog even in hun kamer. Twee meisjes lagen daar heerlijk te slapen. Ze glimlachte tevreden…
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Weer twee prachtig hoofdstukken vooral het laatste wil wel eens zien hoe dat op het strand gaat en, klein Meike Lisa en Marieke houdt.
Dat lachje van Meike ! zeker een laxeermiddel gebruikt zodat de meiden in hun slaap poepen?
Kijk uit naar het vervolg
 

Bel George DL

Gewaardeerd Lid
Ik kijk er al naar uit dat ze, met hun zwemluier en hun nieuwe badpak, naar het strand gaan. En wie weet wordt die zwemluier dan ook gebruikt waarvoor hij is bedoeld? Wellicht per ongeluk, want volgens mij is geen van beide meisjes er al klaar voor om dat uit zichzelf te doen.
De nanny wil natuurlijk ook niet de meisjes geconstipeerd geraken door het te lang op te houden. Misschien heeft ze wel wat zetpilletjes mee in haar koffer, om indien nodig de natuur een handje te helpen?
Maar euh, de vakantie is nog lang, en niet alle leuke dingen moeten al meteen vanaf de eerste dagen gebeurd zijn.
Ik ben benieuwd naar het vervolg.
@Sophiee : dit is voor mij echt wel een van de beste verhalen die ik hier al gelezen heb.
 
Bovenaan