Lisa

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 33,3%
  • 8

    Stemmen: 1 16,7%
  • 9

    Stemmen: 2 33,3%
  • 10

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal stemmers
    6

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Nick Nattebroek

(deel 1)


Nog half in slaap hoorde ik het gordijn van mijn kamervenster opschuiven, verschrikt draaide ik me om. Mijn moeder was vertrokken, vroeg in de morgen, dus een vreemde stond in mijn kamer. "Kom Nick, tijd om op te staan, je moeder vroeg me om je te komen wekken", zei een bekende stem. Het was de nieuwe meid, ik had twee dagen geleden met haar kennis gemaakt toen mijn moeder haar een rondleiding gaf. " Oh, goede morgen, ik dacht dat je pas maandag begon.", zei ik half wakker. " Ja, maar vandaag en morgen kom in mijn intrek nemen en je moeder zei dat je nog je laatste examen maar een extra keer moest voorbereiden, ze is niet erg tevreden over je school prestaties." Met een ruk trok ze deken en laken van mij af, verstijfd keek ik haar aan. Hier lag ik op mijn bed met enkel een onderhemd en een natte luier aan, met daarover een zelf gemaakte strikslip. Ze keek me verbaasd aan. "Sorry, je moeder heeft me niet verteld dat je een bedplassertje bent. Kom stap maar uit bed ik help je wel even." Ik kwam overeind en stond op, de luier zakte af in mijn plastic slip en ik hield mijn handen voor mijn kruis. Lisa wreef met haar handen over mijn bed en merkte op dat mijn onderlaken een beetje nat was en dus de matras wellicht ook niet helemaal meer droog gebleven was. "Hoe dat je moeder toch geen matrasbeschermer gebruikt, zo is die matras in geen tijd geruïneerd, kom nu maar mee naar de badkamer, kom schiet op, je pantoffels aan." Ik spoedde me naar de badkamer gevolgd door Lisa, ze liet de douchekraan lopen terwijl ik aarzelend me van mijn nachtkledij ontdeed, gans naakt stapte ik onder de douche. "Was je maar goed en kleed je dan vlug aan, ik zal daarna hier wel opruimen terwijl jij je wiskundelessen herhaalt. Ik zal ondertussen uw ontbijt klaarmaken." Ze verdween en ik hoorde haar de trap af lopen.

Er schoot me van alles door het hoofd zoals; wat moet Lisa nu van mij denken, nu ze reageerde niet heftig, eerder een beetje medelijdend. Maar wat zal mijn moeder zeggen als ze dit hoort, haar zoon in een natte luier in bed. Ik deed al meer dan een jaar af en toe stiekem een luier aan als mijn moeder vroeg weg moest of er niet was en mijn oma niet in de buurt was. Nu oma plots gestorven was en mijn moeder steeds meer op zakenreis was had ze een huishoudster gezocht die mij ook wel moest oppassen tijdens haar afwezigheid. En nu reeds de eerste morgen gebeurt dit, betrapt als bedplasser door een niets vermoedende meid. Vlug droogde ik me af, kleedde me aan en ging ontbijten. Lisa had mijn chocolade melk klaargezet met een boterham en een plakje kaas. "Eet maar vlug, binnen het uur zit je al op de bus, en je moet nog studeren.", riep ze van in de hall. Nu ja studeren ging toch niet, ik zat aan mijn problemen te denken, hoe zou ik dit proberen uit te leggen.

Mijn gedachten gingen twee dagen terug toen mijn moeder Lisa aan mij voorstelde. Ze legde uit waarom ze een huishoudster had gezocht en vertelde dat Lisa de rechterzijde van het huis zou bewonen. Beneden de vroegere ontvangstkamer, die kreeg ze toegewezen als privé woonplaats en boven een ruime kamer op het einde van de gang en daarnaast de logeerkamer voor haar baby. Ze was door haar vriend in de steek gelaten toen bleek dat ze zwanger was en was heel blij dat ze bij ons kon komen werken omdat ze haar zes maanden oude baby kon meebrengen. Moeder vertelde me ook dat zij op mij zou letten als ze zelf afwezig was en wees de jonge vrouw erop dat ze zich moest laten gelden. Hij wordt veertien, en tijdens zijn apenjaren zullen we hem wel een beetje in het oog moeten houden, had ze er aan toegevoegd. Lisa stond toen recht en ik dacht meteen dat zulk, een grote flink uit de kluiten gewassen, vrouw daar geen problemen mee zou hebben. Ze was een mooie jonge vrouw, atletisch gebouwd en haar handen waren zeker dubbel zo groot als die van mijn moeder. Ik kon maar beter op mijn tellen passen, het deed al pijn als moeder mij een draai om mijn oren gaf.. Ze had ook opvallend grote stevige borsten, zelfs onder haar gewone kleren vielen ze op. Ik zat nog na te denken toen Lisa me vertelde dat het tijd was om me klaar te maken voor school. Ze merkte misschien wel op dat ik niet zo met mijn wiskunde bezig was maar liet niets merken.

"Na de middag komen ze met mijn spullen met een bestelwagen, mochten ze eerder aankomen dan ik met baby Bert, wil je hen tonen waar mijn kamers en de kinderkamer zijn?" Ik antwoordde bevestigend en rende naar de bushalte, eens daar aangekomen werd er door iedereen gesproken over de laatste examendag. Morgen vrijdag alles opruimen in de klassen en volgende dinsdag vernemen we dan de resultaten, hoorde ik iemand vertellen.

In de bus zat ik naast een klasgenoot die net zoals ik er geen goed oog in had op wat ons nog te doen stond deze dag. " Nick, als ik zak voor wiskunde mag ik mijn jaar overdoen, tenzij mijn vader me dood slaat.", zei Ruben. " Och, niet zo pessimistisch zijn, ik zal sowieso toch mijn jaar moeten overdoen, dan zitten we weer tezamen in de klas.", antwoordde ik. "Jij hebt makkelijk spreken, je hebt niet eens een vader, ...oh sorry ik bedoelde het niet zo." Nu dacht ik opeens te weten waarom mijn moeder een meid met een baby had aangeworven, ze was ook een ongehuwde moeder en wilde haar dus wel graag helpen. Hoewel mijn moeder het mij nog niet officieel verteld had, was ik wel via een ommetje te weten gekomen dat mijn moeder een relatie met een gehuwde man had en dat ik het levende bewijs van die relatie was. Ik wist nog niet wie mijn vader was maar dat zou ik later nog wel te weten komen. " Ruben, ik heb geen vader maar nu wel twee moeders." Vragend keek hij me aan en ik vertelde hem in het kort dat we een meid hadden die ook op mij moest letten als mijn moeder niet thuis was.

We stapten van de bus en gingen kort erna de studiezaal binnen om het examen af te leggen.

Het vlotte bij mij aan geen kanten en toen de tijd om was had ik amper de helft opgelost en was niet zeker of de oplossingen wel goed waren. Het was zeker onvoldoende om de punten op te halen die ik te weinig had bij het eerste examen van het jaar. Om het drama te vervolledigen riep de leraar scheikunde me bij hem om me te vertellen dat hij nog nooit in de jaren dat hij les gaf zulk een slecht examenblad had binnen gekregen. Na het middagmaal in school mochten we naar huis. Ontmoedigd stapte ik op de bus waar Ruben me wist te vertellen dat hij het waarschijnlijk toch nog gered had, wat een pechdag.

Kort na de middag was ik thuis, er was niemand en zo ging ik eerst naar mijn kamer. Het bed was afgetrokken, enkel de matras lag er nog, er waren enkele sporen op te zien van mijn luierexperimenten. Ik keek door het venster en mijn lakens en luiers hingen aan de wasdraad, er hingen zes luiers, ze had dus die van vorige dinsdag dus ook gevonden. Gewoonlijk vouwde ik er altijd een drietal tezamen en knoopte er dan de strikslip omheen. Ik ging kijken in kast waar ik ze verstopte en ze waren inderdaad weg, normaal gezien had ik ze deze middag bij afwezigheid van mijn moeder zelf gewassen en dan met het strijkijzer droog gestreken. Ik vroeg me nu toch af waarom ze hier in de strijkkamer was geweest, er waren heel wat zaken verplaatst en ze had mijn andere luiers gevonden en gewassen.

Ik kon niet weg want ze kwamen met Lisa haar spullen, ik keek dan maar even rond waar mijn strikslip wel gebleven was. Ik vond hem netjes opgeplooid in de badkamer op de stoel. Ze had hem dus niet opgeborgen, ik werd dus verondersteld een bedplasser te zijn en de gedachte alleen al dat ik de volgende nacht weer luiers zou dragen wond me zo op dat ik over mijn kruis begon te wrijven. Ik raakte zo opgewonden dat toen opeens de bel ging ik geen controle meer over me had en ik in mijn broek klaarkwam. Ik stormde de trap af en opende de deur voor de mannen die Lisa haar spullen binnenbrachten. Eerste deze voor de babykamer, daarna voor in haar slaapkamer en dan nog wat meubels voor beneden. De mannen begonnen alles in elkaar te steken en ik vroeg hen of ze het redden. Ze antwoorden bevestigend maar zeiden dat ze er dorst van kregen, dus ging ik in de kelder een biertje halen. Toen ik ze de drank gaf vroeg de oudste man of ik geen dorst had. Haal je ook maar een biertje zei hij, dan pas word je een echte man. Ik dronk dus ook een biertje mee, zoals het echte mannen betaamt. Terwijl ze beneden bezig waren ging ik de kinderkamer bekijken, een kinderbedje en een babywastafel met schuiven, dat was voorlopig alles. Haar eigen kamer was zeker tweedehands gekocht of gekregen, eerder ouderwetse stijl zoals vroeger bij oma. Toen de mannen vertrokken kwam Lisa aan rijden. Haar klein wagentje achteraan volgeladen en de baby in zijn wiegje naast haar. Ze vroeg de mannen of alles okay was en na een kort gesprek kwam ze met de baby op de arm binnen. Ze groette me maar schonk niet veel aandacht aan me omdat ze bezig was met de baby. Opeens vroeg ze me of ik die dozen niet uit haar wagen wilde halen, en wees voorzichtig er zit glas in, riep ze me na. Een voor een haalde ik de dozen en droeg ze naar de kamer die ze me aanwees. De derde doos was voor de babykamer, eenmaal boven kon ik het niet laten om te kijken wat er in de doos zat. Allemaal babyspullen, luiers en een paar echte kleine plastic broekjes. Ik nam er een uit en rook er eens aan, die geur alleen al bezorgde me weer een stijve piemel. De laatste doos die ik binnen bracht waren flessen, flessen verwarmer en een soort grote metalen kom, met nog wat kleinere spullen. "Zet dat maar in de keuken" hoorde ik haar roepen van in haar kamer," en breng me zo een badhanddoek voegde ze er nog aan toe.

Ik deed wat ze vroeg en ging de kamer binnen, ze zat in een zetel met de baby op haar schoot en ik gaf haar de handdoek. Net op dat moment moest ik puffen en de biergeur scheen tot haar door te dringen. " Jongeman, heb jij soms bier gedronken?" zei ze op een heel strenge toon. Ik schrok een beetje en bekende dat ik een biertje meegedronken had met de mannen en vertelde haar dat ik er toch ook een beetje hoofdpijn van had. Dat is dan al je eerste straf zei ze me, terwijl ze haar borst ontblootte om haar kind te voeden. Ik keek vol bewondering naar het spektakel totdat ze me vermanend aansprak," En het is zeer onbeleefd om een vrouw aan te staren die haar kind voedt, het wordt tijd dat jij wat beter gevoed en opgevoed wordt, dertien jaar en al aan de drank, waar gaat dat eindigen?" Ik maakte me snel uit de voeten en ging een ommetje maken aan de straatkant of er niemand te zien was, een beetje buitenlucht kon ik wel gebruiken.

Het buurmeisje kwam voorbij en vroeg wie die mevrouw was die ze 's morgens de was had zien buitenhangen. Dat is onze meid vertelde ik haar. En ze mocht meteen uw beddengoed en luiers buitenhangen repliceerde ze. Ik werd rood maar redde mijn gezicht door haar te vertellen dat ze een baby had en dat ze haar was had meegebracht. Misschien mag ik wel eens komen babysitten sprak ze en ze ging naar huis. Wat zag die meid er toch goed uit in zulk een zomerkleedje, jammer dat ze bijna zestien was en die Pieter van de koster als vriendje had, ze stonden een week eerder te kussen onder de grote eik in het park, met mijn eigen ogen gezien.

Nick, kom je even helpen?" Lisa was bezig mijn luiers van de waslijn te halen en ook de lakens. Kom we gaan samen je bed opmaken, daarna kunnen we souperen en misschien wil je me dan wel eens in de buurt rondleiden. Boven in mijn kamer werd het bed opgemaakt en toen haalde ze een zeiltje en een grote moltondoek tevoorschijn, het was van het kinderbedje dat ze in de namiddag geplaatst hadden. "Deze zullen je helpen je matras droog te houden, zolang Bertje nog in zijn wiegje slaapt kun je dit zeker wel gebruiken en morgen of zaterdag zullen we toch maar eens moeten uitkijken of er geen betere beschermbroekjes bestaan voor een jongen die nog in zijn bed plast." Ik voelde me weeral blozen en zij vouwde nog de luiers en gebood me mijn strikslip te halen in de badkamer. Toen ik terug in de kamer kwam mocht ik deze bij de luiers leggen en samen gingen we beneden eten. De kleine Bert werd wakker en terwijl ik opruimde en de vaat deed, hield Lisa zich bezig met de baby te verschonen en toen gaf ze hem een flesje babythee. Als ik met mijn werk klaar was lag Bertje reeds in de kinderwagen en gingen we op stap in de buurt. We maakten een flinke wandeling want onze meid hield er een grote stap op na. Onderweg mocht ik haar een beetje uitleg gegeven wie er waar woonde, vooral vriendjes en schoolgenoten, maar ook enkele bekendere mensen uit onze buurt werden genoemd, we kwamen ook een paar klasgenootjes tegen die al fietsend ons voorbij staken. Ik was moe van het stappen en de lange vermoeiende dag, toen we met zonsondergang terug in huis kwamen, Bertje sliep in zijn kinderkoets en ze plaatste die in haar woonruimte. Eens we in de keuken nadat we onze dorst gelest hadden, begon ze me te ondervragen hoe het op school was gegaan, een vaag antwoord als; "Het ging nog wel.", was niet voldoende. Dus biechtte ik maar op dat zowel wiskunde als scheikunde een ramp waren en misschien dat er nog een vak of twee zou kunnen zijn waar ik onvoldoende voor zou krijgen. " Ja, bier drinken kan je al, maar werken voor school zit er blijkbaar nog niet in, je bent net een kleine jongen die geen verantwoordelijkheid neemt. Je weet toch dat ik je moet straffen van je moeder als jij je niet gedraagt?" Ik knikte stilzwijgend. "Kom mee naar je kamer, ik zal je klaarmaken voor de nacht, maar je begrijpt best dat je die 20 slagen op je billen wel verdiend hebt?" Ik keek haar aan en zag haar onheilspellende blik, ik wist zeker dat ze het meende. "Het was mijn schuld niet, zij zegden dat ik een biertje mocht meedrinken als een echte man, ik heb er zelfs nog steeds hoofdpijn van.", probeerde ik om mij te verdedigen. Nu nam ze me bij mijn arm vast en duwde ze mij de trap op naar boven mijn kamer binnen. Ze zette zich op mijn bed en beval me uit te kleden, eerst hemd en onderhemd, daarna de pantoffels, de kousen, mijn broek. "Stop even, wat een vieze onderbroek, ben je overdag ook al niet proper?", vroeg ze me toen de vlek vooraan zichtbaar was. Ze trok toen zelf mijn onderbroekje neer en had het over een peuter toen ze een vieze streep zag onderin.

Ze nam me mee naar de badkamer. Daar werd ik vlug wat gewassen en moest mijn tanden poetsen terwijl ze wachtte en werd terug naar mijn kamer geleid. Om dat ik lichtjes rilde gaf ze me een schoon hemdje en ik moest me dwars over mijn bed leggen, op mijn buik, juist mijn billen omhoog aan de rand van het bed. Ik begon al te wenen voordat haar hand me de eerste slag toediende, het werd maar erger en het au en ai geroep werd niet geapprecieerd. Ze stopte even om te zeggen dat een echte man zijn straf waardig ondergaat en diende de nog acht resterende slagen toe. Mijn billen gloeiden en ik verwenste haar binnensmonds en ook mijn moeder omdat ze deze vrouw als meid had gekozen en haar de opdracht had gegeven me te straffen indien nodig. Ik moest dan zo op bed blijven liggen en ze zei dat ze even later terug zou komen. Verroeren durfde ik bijna niet en de tranen vloeiden nog steeds toen ze de kamer terug binnen stapte met in haar handen een flacon babyolie en een bus talkpoeder en een tube. Ik lag nog steeds op mijn buik en ze begon mijn billen met de olie in te wrijven, daarna moest ik me omdraaien en werd de rest ook grondig in geolied. Ze beval me recht te staan en nam de strikslip, legde deze dwars open op bed, nam vier luiers en twee werden opengevouwen, terwijl de andere in de lengte geplooid erop werden geplaatst. Toen nam me ze bij de hand en ik werd op het pakket luiers neergeduwd. Ik snikte nog na, toen ze een soort plastiek handschoen aantrok en een hoeveelheid doorschijnende gel erop uitduwde. Ze trok mijn benen met één hand op en wreef mijn kont tot in mijn kontgaatje in en ook heel mijn geslachtsdelen en onderbuik. Het voelde aan alsof ze ijs aan mij had gewreven, heel koud en tintelend alsof het sliep. De poederdoos volgde en werd over mijn kruis uitgeschud en de poeder werd nog wat met haar handen verdeeld. De luiers werden tussen mijn benen strak opgetrokken en aan beide zijden met twee veiligheidsspelden vast gespeld. "Zo zullen deze niet afzakken als je morgen vroeg kleddernat uit je bed stapt, en met deze plastic slip zullen hopelijk de luiers al je pis opnemen zodat de rest niet te nat wordt.". Gelukkig was ik nu goed verpakt want ik kreeg een erectie, toen ik besefte dat ik door Lisa als haar baby een luier omgespeld kreeg. Ze stopte me goed in en nam het beertje dat op mijn kast stond en stopte het bij mij in bed. Het was nog mijn knuffel van vroeger, maar stond al enkele jaren boven op mijn kleerkast. "Goede nacht en slaap zacht Nick, het komt wel goed!", fluisterde ze zachtjes in mijn oor. Hoewel ik doodmoe was kon ik moeilijk de slaap vatten. Mijn piemel moest eerst bevredigd worden, ik wreef over mijn luiers maar kwam niet vlug klaar, er was dat vreemd gevoel in mijn onderlijf. Toen ik klaar was gekomen voelde ik een aandrang en ik liet mijn volle blaas maar in de luiers leeglopen. Ze had me niet eens gevraagd of ik moest plassen eer ze me een luier omdeed. Waarschijnlijk had ze er niet aan gedacht, ook al omdat de baby van zich liet horen nadat ik mijn pak billenkoek gekregen had.

Waarom had ze me zo gestraft, ze wilde waarschijnlijk tonen dat ze de baas was? Een biertje drinken was toch zo erg niet? Ik zou er zeker nog een tijd afblijven, ik had de ganse namiddag hoofdpijn, het beterde pas na het avondeten. Piekerend viel ik in slaap.

Vrijdagmorgen, laatste schooldag, nu ja enkel tot 's middags na het noenmaal. Dit was mijn eerste gedachte toen ik wakker werd, ik keek op de wekker en het was nog een goed half uur voor aleer ik uit bed moest. Ik begon met mijn handen te voelen of mijn bed nog droog was.

Ik voelde geen nattigheid op een licht vochtige plek na ter hoogte van mijn kruis. Zou ik nog een plasje maken of wachten tot ik opstond? Ik koos voor het eerste, daar ze me niet gevraagd had of ik wilde plassen voor het slapen gaan, moest ze nu maar de gevolgen ervan dragen. Ik wilde me wreken voor mijn nog steeds pijnlijke billen. Het voelde aan als een overstroming tussen mijn billen, eens ik begonnen was leek het wel niet te stoppen. Ik had nog nooit zoveel in een luier geplast, maar met het zeiltje en de molton doek onder mijn kont kon het toch zulk geen kwaad. Het liep er dan ook aan mijn rug uit en de onderlegger was wel nat tot aan mijn schouders. Daarna schoof ik deken en laken naar beneden en begon, mijn buik ingetrokken en mijn hand onder mijn luier, mijzelf te bevredigen. Ik had een eigenaardig gevoel alsof er eerst geen reactie kwam maar heftig rukkend kwam ik na een eerder lange tijd in mijn luiers klaar. Ik bleef verder knijpen en met Ineke in haar zomerkleedje in gedachten kwam ik zelfs een tweede keer. Ik trok mijn hand terug en snoof de geur op van mijn onderlichaam, trok de lakens over me heen en wachtte de zoemer van de wekker af. De deur ging net eerder open, en toen ze het gordijn openschoof ging de zoemer. Ze was sneller dan ik om op het knopje te duwen. Dan ze pakte mijn hand vast, bekeek deze en voelde en rook eraan.

"Je bent deze nacht zeker niet erg flink geweest, gans de kamer ruikt naar urine, en je hand is klam, ik durf wedden dat het zeiltje van dienst geweest is." Ondertussen trok ze me bloot en voelde aan de molton doek. Ze was echt verbaasd dat ik zo nat was en begon met de strikslip los te maken op bed. Ik liet haar begaan en deed mijn dijen wat meer uit elkaar. Daarna maakte ze ook de luiers los en nadat ik me oprichtte trok ze het drijfnatte hemd over mijn hoofd. Ze sprak tegen mij hoe dat het mogelijk was dat ik in zo'n vies nat bed kon blijven liggen. Ik zei haar dat ik zo nat was omdat ze me niet had laten plassen voor het slapen gaan. Dan moet je erom vragen, was haar antwoord en ze trok me mee naar de badkamer. Ze deed me in het bad zitten en met de sproeikop begon ze me eerst af te spoelen, eerst was het water nog koud, en ik liet als reactie er op een klein plasje lopen, heel ongewild. Lisa keek me aan; " Moet ik je straks een luier omdoen, stel dat je zo een ongelukje krijgt op school? Wat een figuur zou je slaan voor de andere jongens in de klas, stoere Nick met de natte broek?", zei ze schertsend. Ik kroop nu toch wel ineen van schaamte en stamelde dat het door dat koude water kwam. Ik keek hulpeloos rond terwijl ze me van kop tot teen waste en steeds maar opmerkingen maakte over welk een kleine jongen ik wel was en indien ze dat op school te weten zouden komen. Ze liet me nog even alleen in het bad zitten terwijl ze de was in mijn kamer ging ophalen. Ze kwam terug en vroeg me rechtop te staan, ze nam een washandje in de ene hand en met de andere pakte ze mijn plasser vast en waste deze grondig waarna ze hem met ijskoud water afspoelde. Ze bekeek mijn geslachtsdeel nog eens goed. " Ik dacht dat ik etter in je luier zag, je hebt toch nergens pijn in je onderbuik. Op het eerste zicht zie ik niets maar als ik dat plakkerig vocht nog opmerk in je luiers neem ik je mee naar de dokter, misschien heb je wel een blaasontsteking. Ik zie enkel een begin van roodheid in je lies, vanavond zal ik er wat luiercrème aan smeren." Ik werd waarschijnlijk eventjes heel bleek, ik zal op mijn tellen moeten passen met deze meid. Nadat ze me afdroogde mocht ik me gaan aankleden. Ik moest nu wel opschieten, vlug ontbijten en op naar de bushalte.

Op school werden we ingeschakeld om alles op te ruimen en klaar te zetten voor de vakantie.

De titularis van mijn klas deed zijn ronde bij iedereen om ons te feliciteren of om ons op de vingers te tikken. Bij mij aangekomen trok hij me bij de arm en nam me mee in de gang, ik was de tweede bij wie dit gebeurde en aan mijn lotgenoot zijn gezicht te zien was het geen heuglijke ervaring. De mededelingen was kort en bondig, dinsdag vertel ik je moeder dat je ofwel je jaar overdoet als ze je ertoe kan motiveren, ofwel dat je een graad lager verder doet, maar dan moet je toch nog eerst slagen voor wiskunde en taal bij het herexamen, ofwel je jaar overdoen in een lagere graad. "Het is negen jaar geleden dat er nog iemand was die voor vijf vakken niet slaagde in MIJN klas en nu heb ik er verdomme zelfs twee, zat je niet ganse dagen te dagdromen, dan was je zeker voor alle vakken geslaagd. Mocht ik je moeder zijn, je zou dubbel zo hard mogen werken tijdens de vakantie en ben je HIER volgend jaar terug!" , schreeuwde hij. Dit was dan het einde van mijn schooljaar, een verloren jaar.

Na de middag was er thuis niemand te bespeuren, Lisa's wagentje stond er niet, ze was waarschijnlijk nog wat spullen gaan ophalen. Ik nam mijn fiets en reed een rondje langs de winkelstraat, naar de rivier en het park toe. Ruben was er ook net aangekomen met zijn jongere broer. Ze hadden het nog even over school maar begrepen nogal vlug dat ik deze dag daarover niets meer wou horen. Joeri was bijna twaalf en moest naar het gemeentehuis zijn identiteitskaart gaan aanvragen, we fietsten er samen heen en liepen zowat tegen Lisa aan toen we het gemeentehuis binnenstapten. Ik legde uit waarom we hier waren en ze wees ons de weg naar de betrokken dienst, ze kwam er net vandaan voor haar adreswijziging. Ruben wist meteen dat dit onze nieuwe meid moest zijn, Joeri bekende nogal vlug dat hij niet graag eens door haar onder handen zou genomen worden. Hij werd thuis dikwijls gestraft omdat hij nogal eens kattenkwaad durfde uit te halen, maar zijn moeder sloeg niet zo hard en vader brulde wel eens maar dat was het dan wel. Een keer had Ruben verteld dat hij een deftig pak slaag van zijn vader gekregen had, maar toen hij vertelde wat hij had uitgespookt was hij er eerder goedkoop vanaf gekomen. Mijn moeder daarentegen sloeg zelden, maar pakte het eerder zeer geraffineerd aan, alles waarvan ik afschuw had kon ik dan wel verwachten.

Lisa had ook nog gezegd om tegen halfvijf thuis te zijn, ik kon maar beter ervoor zorgen dat mijn billen deze avond gespaard bleven. We reden langs het park en merkten Ineke op, we reden naar haar toe en vroegen onschuldig of ze een wandelingetje aan het maken was. Ze antwoordde dat we maar even moesten afwachten, toen Pieter kwam aangewandeld liep ze naar hem toe en kuste hem. " Vertel het maar aan heel de buurt dat Pieter mijn vriendje is." riep ze ons toe, en hand in hand wandelden ze weg. Ruben keek me vragend aan, meiden zijn toch iets apart voegde hij er aan toe. Om vier uur stipt reed ik de tuin in via het kleine tuinpoortje, Lisa was nog niet eens thuis. Ik ging naar de badkamer om me te verfrissen toen ik de deur hoorde dichtslaan. "Nick, ben je er al? Kun je even komen helpen?" Ik holde de trap af en zag haar Bertje uit het kinderwagenbakje halen, terwijl ze hem brabbelend toesprak. Het kind lachte en sloeg wild met zijn armpjes en beentjes. Ze verzocht me een flesje thee te halen en op te warmen. Toen ik terug kwam in haar woonkamer kreeg ik de baby op de schoot en mocht zelf het flesje geven. Ze haalde haar wagentje leeg en droeg alles naar boven. Ze zag er blij uit toen ze vertelde dat nu alles verhuisd was, haar administratieve verplichtingen afgerond waren en ze behangpapier voor de babykamer mee had gebracht. Ze vroeg me of ik wilde helpen de kinderkamer in orde te brengen. Ik was akkoord, ik wilde wel enkele goede punten bij haar verdienen, misschien konden deze nog van pas komen. Ze nam Bertje van me over en liet hem een boertje maken, daarna mocht ik haar helpen terwijl ze hem verschoonde. Toen hij daar lag met zijn verse luier aan nog niet aangekleed zei Lisa; " Kijk net als jij Nick, opgefrist en geluierd, maar dan wel in het klein." Ik werd rood en stotterend zei ik dat ik toch ook nog niet echt groot was. "Neen, je bent nog een jongen die nog te klein is om dingen te doen zoals de grote mannen, Lisa zal er wel voor zorgen dat jij niet al te vlug denkt dat je al groot aan het worden bent." Ze zat natuurlijk te zinspelen op mijn eerste biertje van gisteren en het pak slaag dat ik ervoor kreeg, dacht ik bij mezelf, zonder aan de rest te denken. Toen Bertje aangekleed was moest ik me ook aankleden om naar de stad te gaan. Het kinderwagenbakje met Bertje erin kwam op de achterbank, terwijl het onderstel met de wielen net in de koffer kon, mocht ik naast Lisa plaats nemen.

Onderweg bekeek ik haar een paar keer aandachtig, ze zat geconcentreerd aan het stuur en lette niet zo echt op mij. Met haar short aan, zag je haar prachtige benen, haar grote boezem kwam duidelijker aan bod nu ze in een nogal uitgesneden T-shirt achter het stuur zat en haar gezicht mocht er ook best wel zijn. Ik keek de andere kant op, stel je voor dat ze opeens vraagt waarom ik naar haar zat te kijken. We kwamen aan een winkelstraat in de stad waar ze tot gisteren woonde. Het was iets verder af en de andere kant op, dan de bij ons dichtst gelegen stad en ik was er bij mijn weten nog nooit geweest. Ze parkeerde er haar wagentje in een zijstraat van de winkelstraat en we gingen op stap, eerst duwde ik de kinderwagen, terwijl Lisa de vitrines van de winkels, vooral kledingzaken, bekeek. Opeens stapte ze een zaak binnen en ik volgde haar. Bertje was in slaap gevallen en zelfs het lawaai van de stad stoorde hem niet. Ze zocht eerst een paar spullen voor zich uit en toen bekeek ze mij en zocht voor mij een nieuwe korte broek uit. De mijne was inderdaad een beetje nauw, maar ik vond dat ze toch wel een ietwat grote voor me uitzocht. Ze vertelde dat hij nog wel wat zou krimpen en dat hij wel groter leek dan hij werkelijk was. Ik wilde hem wel even passen, maar daar was geen tijd voor zei ze me. Toen ze aan de kassa afrekende zag ik dat ze er zelfs twee had aangeschaft. In een andere winkel kocht ze een paar lichte zomerschoenen, waarna we iets gingen drinken. Toen gingen we terug naar de wagen toe. Net voor we daar aankwamen stak ze de straat over, ik volgde haar nu met een paar pakjes onder mijn arm. We stapten binnen bij een grote apotheek, er waren verschillende toonbanken met personeel die de mensen bedienden. Ze stapte door naar een toonbank waar ze de verkoopster aansprak, ik moest even op alles letten terwijl ze met de mevrouw naar een soort pashokje ging. Ik had het snel door dat ze een bh wou kopen. De mevrouw had een paar modellen meegenomen naar het pashokje. Enige tijd later kwam ze buiten en pakte een in, die Lisa kwam ophalen aan de toonbank. Wat deden die vrouwen toch geheimzinnig over hun borsten. Ik had er als eens aan zee gezien zonder bh, je had verschillende vormen, maar toch ongeveer dezelfde. Lisa's borst die ik gisteren bijna gans zag, was er net zo een als die foto uit de les biologie. Het leek wel alsof ze beschaamd was een bh te kopen. Toen ze terug was zei de mevrouw nog dat we de spullen voor mij achteraan in de hoek zouden vinden, bij Ginette. Ik begreep niet wat ze bedoelde en volgde dan maar naar die hoek. Ginette was een vriendelijke dame van ongeveer veertig jaar, ze groette ons en vroeg waarmee ze ons van dienst kon zijn. Lisa vertelde haar over haar nieuwe job en van mijn bedplassen. Ginette vertelde dat dit wel meer voorkwam dan algemeen was geweten en dat we aan het juiste adres waren.

Tot mijn grote verbazing kwam mijn zelf gemaakte strikslip tevoorschijn en onze meid haalde ook nog wat luiers boven uit de kinderwagen. Ginette beaamde natuurlijk dat dit een primitief gesneden model was en kon onmiddellijk zeggen waar de lekken zich voordeden. Ik zat het allemaal wat van op afstand te bekijken totdat ik met Ginette mee naar achteren moest. Het pashokje was een ruimte met een soort dokterstafel erin en een kast met allemaal plastic broeken, strikslips, van die nieuwe papieren luiers om weg te werpen, en ook nog andere zaken. Lisa was ook binnen gekomen en had de luiers en haar verzorgingstas bij. Ginette vertelde haar dat ze beter Bertje ook binnenbracht en gebood mij om op de tafel te gaan zitten, ze deed mijn schoenen uit en ik mocht liggen. Mijn ietwat spannende short ging er af er mijn slipje werd ook neer getrokken en uitgedaan. Lisa merkte weer op dat mijn broekje niet zo fris meer was, hoewel ik deze morgen een fris gekregen had om me aan te kleden. De mevrouw mocht toch niet denken dat ze me niet goed verzorgde. Ginette haalde een doos papieren doekjes te voorschijn en veegde mijn poep schoon, ze gebruikte ook een soort melk om dit te doen. Ze nam eveneens vier luiers aan en vouwde deze toch wel iets anders als Lisa deed en schoof ze onder me, toen ze mijn billen van de tafel omhoog hief. Ze sprak over een zalfje om geen luier uitslag te krijgen, verschillende types luiers en de verscheidene soorten plastic en rubber broeken voor incontinente mensen zoals ze dat uitdrukte. Ik begon nu toch wel een beetje bang te worden, wilde ze hier een aantal zaken kopen en me werkelijk als bedplasser door het leven laten gaan, wat zal mijn moeder daar van zeggen als ze morgenavond terug is? Misschien gooit ze Lisa er uit, maar het was toch wel mijn schuld dat het nu zo liep. Ik kreeg het benauwd en de mollige dame zag dat ik echt begon te zweten. " Voel jij je niet lekker? Ik denk dat de jongen een beetje koorts heeft, ik haal even een thermometer." Lisa haalde de luiers terug van tussen mijn benen en liet me op mijn buik gaan liggen. Ze vroeg wat er scheelde en ik zei dat ik me gewoon niet zo lekker voelde, misschien had ik deze middag iets gegeten dat moeilijk verteerde, vertelde ik haar. Opeens voelde ik mijn billen iets open getrokken worden en een soort gel werd aan mijn poepgaatje gesmeerd, daarna voelde ik een thermometer naar binnen schuiven. Ik moest stil blijven liggen, maar Bertje liet zich dan wel horen, hij had een volle luier en was niet tevreden. Hij werd verschoond op een tafel achter in de ruimte en de twee vrouwen babbelden maar onverstaanbaar verder af en toe mijn richting op kijkend. Ik was nog wel aan het denken wat er mij nog kon gebeuren maar de zweetaanval was toch over, ik kreeg nu eerder koude rillingen. De thermometer werd gecheckt en volgens hen had ik dus toch wel koorts. Ginette was van mening dat ik maar beter iets kon krijgen om deze te laten zakken.

Ze bracht een zetpil mee die ze zonder aarzelen bij mij binnenduwde, de rest kreeg Lisa mee, het was een gratis monster en de doos was nu toch open. Ik werd dan ingesmeerd met luiercrème, mijn kont en edele delen kregen weer een beurt met gel uit die tube, die Lisa bij had en werd dan gepoederd en geluierd. Er werd eerst nog een papieren inlegluier aan toegevoegd en dan werd alles tussen mijn benen opgetrokken en vastgespeld. Er was reeds een keuze gemaakt over het model van plastic broek enkel nog de juiste maat aanpassen. Het model werd nadat ik er mijn voeten doorstak omhoog over de luiers getrokken en er werd gekeken of alles goed afsloot in liggende houding. Lisa kocht er twee en had ook de namen van een paar andere modellen genoteerd. Ik mocht dan van de tafel en eens showen, weer werd er gecontroleerd of het broekje wel voldoende bescherming bracht. Ginette gaf uitleg over de voordelen van dit model en ondertussen gaf ze een paar tikjes op mijn kont en wreef ze over de voorkant van mijn plastic broek. Er kwamen ook een soort lichte badstoffen overbroekje aan te pas, dit om alles goed op zijn plaats te houden. Toen Lisa met een nieuwe te grote short afkwam begreep ik dat ze me wilde laten rondlopen in een luier. Ik weigerde om erin te stappen en begon zelfs met het sponsen broekje af te steken toen ik opeens een dreun tegen mijn kop kreeg. Van het verschot liet ik opeens zomaar een plasje lopen. Ik liet dan maar begaan en stapte daarna nog snikkend in mijn schoenen. " Ik wil je niet meer horen tot we thuis zijn.", zei ze vermanend toen ze naar de kassa stapte. Ginette gaf me bij het buitengaan nog een klapje achteraan en aan het doffe geluid was duidelijk te horen dat ik goed verpakt was. We liepen, ik waggelde eerder, naar haar wagentje dat op minder dan honderd meter stond en ik keek hulpeloos rond om te zien of er niemand op mijn kledij lette In de wagen mocht ik vernemen dat ze een bedplassertje zoals ik, als een klein kind beschouwde en ze me dan ook zo zou behandelen tot ik proper zou zijn. Ik aanhoorde haar redevoering over jongens die denken dat ze mannen zijn maar zich nog als echte peuters gedragen. Ik dacht even na in welk een lastig parket ik me bevond, ik plaste wel graag 's nachts stiekem in een luier, maar gedwongen worden om het te doen en zeker ook overdag verplicht worden een luier te dragen, dat ging me toch iets te ver.

We waren nog een twintigtal minuten van huis toen ze opeens de weg afreed aan een frituur.

Het was avond aan het worden en er was wel wat volk, Bertje was als altijd in de wagen in slaap gevallen. We stapten uit en ze sloot de wagen af. Door het zweet plakten de luiers enigszins aan mijn billen en normaal lopen deed ik ook al niet. Ik hoopte enkel niemand te ontmoeten die ik kende. We bestelden een klein pakje met mayonaise elk, ze vroeg een frikadel en ik een lookworst. We stonden aan de hoek buiten te eten toen ik opeens een paar krampen in mijn buik voelde, ik werd een beetje onrustig en net toen ik onze resten naar de vuilnisbak droeg kreeg ik weer een kramp, ik krulde lichtjes voorover van de pijn en dan schoot een lading bruine troep mijn luier binnen. Ik begon te wenen, een klein meisje dat net met haar ouders aangekomen was, riep opeens luid; "Kijk mama, kijk die grote jonge weent, ik denk dat hij zojuist in zijn broek gekakt heeft." Alle aanwezigen hadden het gehoord behalve Lisa die net haar wagen aan het starten was. Toen ik zo huilend kwam aangewaggeld, wist ze wel wat er gebeurd was, maar ze liet niets blijken. Ze stapte uit en vroeg wat er aan de hand was, het meisje was sneller dan ik om te antwoorden; " Uw broer heeft in zijn broek gekakt.", zei ze met klare stem. Ik huilde dan nog erger, en Lisa profiteerde van de gelegenheid om te zeggen dat het niet de eerste keer was dat ik een schone luier moest krijgen. Ze legde twee dubbel gevouwen luiers op de autozetel en terwijl ik naast de auto stond werd ik, door iedereen gade geslagen, ontdaan werd van mijn korte broek en ook het sponsen broekje. Ik stond daar in T-shirt, met een pak vol gekakte luiers en een mat doorschijnende plasticbroek aan. Daarna mocht ik instappen, de brei verspreidde zich in mijn luiers en kroop als het ware mijn bilnaad omhoog. De reuk was haast voor mezelf ondragelijk, Lisa draaide een heel klein beetje het raampje open om een beetje frisse lucht te happen, maar ook om niet te veel tocht te krijgen voor de baby. Ze zat na te denken, ik dacht dat ze zo woedend was dat ze niets wou zeggen. Toen we bijna thuis kwamen verbrak ze opeens de stilte; "Denk je me zo te straffen met je luiers vol te kakken omdat ik je die luiers laat dragen, je houdt ze aan tot morgenvroeg, dan zullen je billen wel even erg aanvoelen alsof je een pak slaag op je blote billen kreeg." Ik riep haar toe dat ik er niets aan kon doen, dat het echt ongewild was. "Dan denk ik dat we morgen maar eens de dokter moeten spreken. Het is toch niet normaal, deze morgen die vreemde vlekken in je luier, je krijgt plots koorts en nu diarree. Straks ben je doodziek als je moeder terug komt. Ik bel hem nog op of hij misschien nog kan langskomen. Best dat we net nu je luierbroeken zijn gaan passen, het had eens met je te nauwe short aan moeten gebeuren, het liep zeker langs je benen naar beneden." Ik reageerde niet eens, de dokter maakte me niet zo bang, ik voelde me toen toch wel ellendig en moest dus wel ziek zijn. Haar baby was nu wakker en begon te huilen, Lisa trachtte hem te sussen door tegen hem te praten.

Thuis aangekomen keek ik eerst even of er niemand te bespeuren was, de kust zag er veilig uit en ik haastte me uit de wagen, het leek wel of ze express met de deuren sloeg en talmde om de voordeur te openen. Ik haastte me vlug naar binnen en hoopte dat niemand me gezien had. Eerst wou ze dat ik nog wat spullen uit de wagen haalde, maar toen ik zei dat ik zeker nooit meer zo aangekleed naar buiten ging, liet ze het erbij. Bertje had honger en ze trok zich terug in haar woonkamer. Ik moest wachten in de keuken tot ze klaar was met hem te voeden, opdat ik er geen troep van zou maken in het huis. Zitten wilde ik niet en liep dus wat rond, opeens voelde ik dat ik moest plassen, het lukte me niet eens een minuutje om het op te houden en dan voelde ik plots een stroom urine zich in mijn luier verspreiden. Ik bleef gewoon staan, de benen lichtjes gespreid midden onze keuken. Ik durfde niet bewegen, bang dat de viezigheid langs mijn dijen en benen naar beneden zou lopen. Dan stapje voor stapje, eerder mijn voeten schuivend, ging ik naar de trap toe, ik kon best maar op Lisa in de badkamer wachten. Ik voelde mijn vuile luier iets heen en weer schuiven toen ik de trap besteeg, opeens voelde ik nattigheid aan mijn dij en een licht bruin straaltje vloeide langs mijn benen neer en bevuilde mijn kous. Ook de rechterkant lekte en enkele druppels kwamen op de treden terecht. Ik raakte schuifvoets in de badkamer zonder de gang boven te bevuilen. Zeker nog een kwartier stond ik haar daar op te wachten. Opeens verscheen ze in de badkamer met een dweil in de hand. "Je was niet meer in de keuken maar het was niet moeilijk je te vinden je laat een spoor achter waar je voorbij gaat en eens boven kon ik ruiken waar je zo ongeveer was. Nu ben je toch wel heel erg vies, een douche zal hiervoor wel het beste zijn." Ze draaide de kraan open en liet het water lopen, ze nam het karpetje weg opdat het proper zou blijven en trok toen mijn shirt over mijn hoofd. Als bij een kind knoopte ze mijn veters los en de schoenen gingen af. Ze maakte een opmerking over het lek en de bevuilde kousen, toen ze deze uittrok, wat een vuile jongen die ik wel was. Ze liet me in de douche stappen en trok de plasticbroek omlaag, het vieze sop liep nu vrij naar beneden. Ze spelde mijn luiers los en veegde met de properste kant de meeste troep eraf en wierp de luiers en mijn beschermbroekje in een emmer. Ik walgde van het zicht en de stank, maar zij had er blijkbaar zo geen last van. Nu sproeide ze me af van kop tot teen met een fikse straal, mijn piemel en poepgaatje kregen een bijzondere beurt. Ze zeepte me helemaal in en sproeide me daarna opnieuw af, ik mocht dan uit de douche stappen en ze wreef me helemaal droog met een badhanddoek. Ze was blijkbaar tevreden want neuriënd zette ze mijn tandenborstel en beker klaar. "Dit kan je toch wel zelf doen, ik ga je bed en kleren klaarmaken voor vannacht, kom dan maar naar je kamer."

Op mijn bed lag het zeiltje en een frisse grote moltonluier, daar moest ik op gaan plaats nemen. Ik moest me achterover leggen waarna ze een pak van zes luiers onder me schoof, vakkundig gevouwen. Ze haalde een tube luiercrème uit haar verzorgingstas die op mijn bed stond. Ze deed er wat van op haar vinger en smeerde er mijn lies mee in. Ze nam dan de andere tube en smeerde daarvan op mijn geslachtsdelen en aan mijn anus, zelfs drong ze met haar vinger mijn kontgaatje binnen, dan volgde weeral zo een zetpil tegen de koorts. Heel mijn onderlichaam werd gepoederd en de luiers werden opgetrokken en dicht gespeld. Ik moest dan rechtstaan en in de andere nieuwe plastiekbroek stappen. Lisa controleerde of de luiers goed in de beschermingsbroek zaten en ik kreeg een nachthemd aan. Ze stopte me in bed zeggende; " Straks kom ik nog even langs, ik bel eerst nog even naar de dokter, wacht dan nog een half uurtje, misschien belt je moeder nog." "Vertel haar alsjeblieft niet van mijn ongelukje deze avond, ze zou zich erg ongerust kunnen maken." antwoordde ik. " O.K., maar ik zal haar toch moeten vertellen dat je ziek bent en dat het niet zo erg is, want wat zal ze zeggen als ze morgenavond thuis komt en je misschien net weer een ongelukje gehad hebt?". Ze verliet de kamer en liet de deur op een kier open. Even later hoorde ik dat ze aan de telefoon bezig was, maar kon er niets van maken. Daarna hoorde ik de telefoon rinkelen, dat was zeker mijn moeder, ik stapte uit bed en ging boven aan de trap staan. Lisa praatte nogal hard en lachte aan de telefoon, net toen ik nog wat dichterbij kwam begon Bertje te huilen en ik spoedde me terug het bed in. Een tijd later kwam ze terug in mijn kamer en verzekerde ze me dat ze niets over het ongelukje had gezegd en dat we voor de middag de dokter mochten spreken. Ze vroeg of ik klaar was om te slapen en ik vroeg haar nog een beetje water om te drinken. Ze was zo terug met in haar hand een flesje babythee. "Bertje heeft deze niet nodig gehad en het zou toch zonde zijn om dit uit te kappen, proef maar eens hoe lekker dit is." Ze stopte meteen de speen in mijn mond en ik was zo dorstig dat ik er ook meteen begon aan te zuigen. Ze hield het flesje vast en maande me aan om het helemaal leeg te drinken. Toen ze de kamerdeur achter zich dichtgetrokken had, begon ik weer na te denken wat moeder zal zeggen als ze dit allemaal te weten komt. Heel lang duurde het zeker niet voordat ik in een diepe slaap viel en 's morgens door onze meid gewekt werd. Ik had niet meteen een antwoord op haar opmerking dat gans de kamer rook naar het ongelukje dat ik in de nacht gehad had. Nu ze het zei kwamen mijn zintuigen pas in werking, het rook inderdaad niet lekker ik voelde een natte en vieze luier tussen mijn gespreide benen. Ze nam me gewoon op uit bed en droeg me naar de badkamer, waar ze me net zoals de vorige avond volledig waste.

Het viel me op dat mijn penis helemaal niet stijf werd toen ze me waste en dat ik noch de vorige avond of deze morgen ook maar enige erectie waarnam, het leek wel of alles daar onder nog in slaap was. Ze was nu eerder medelijdend begaan en zei dat de dokter wel een oplossing voor het probleem zou vinden. Ze verzorgde me als de vorige avond, pakte me in vier luiers in en werd aangekleed aan als een kind, toen pas nadat ze alles nog eens gecontroleerd had mocht ik de kamer uit. Lichtjes wijd benig lopend, ging ik naar beneden, daar kreeg ik enkel een kinderbeschuit en een glas melk, dit om mijn darmen niet te veel te belasten. Ondertussen ruimde ze mijn kamer op, het bed zelf was ditmaal proper gebleven, en ruimde ook de badkamer op. De vuile was ging inclusief de moltondoeken in de machine en de baby werd ook klaargemaakt. "Nick ken je niemand die een paar uurtjes op Bertje kan passen?" Zonder na te denken zei ik dat Ineke dit graag zou doen als ze vrij was. Ze belde Ineke op en deze zou binnen de tien minuten hierheen komen. Daar had ik niet op gerekend. Ik dacht dat ze Bertje naar ginder zou brengen. Lisa zei dat Ineke gezegd had dat ze vroeger hier wel eens kwam spelen en dat ze het huis wel een beetje kende, zo had ze haar gevraagd om naar hier te komen. In raakte een beetje in paniek bij de gedachte dat Ineke me zo aangekleed zou zien, mijn eendenkont was niet te verbergen, zelfs de boord van mijn plasticbroek was te zien als ik op een stoel zat. Ik mocht reeds in het autootje plaats nemen toen Ineke kwam aanhollen. Ze zei even goeie dag en ging het huis binnen, dat Lisa even later verliet. Op weg naar de dokter vertelde ze me dat Ineke inderdaad heel blij was om te babysitten en als ze het goed deed het wel later eens kon herhaald worden.

Na een kwartier rijden, kwamen we aan een groot herenhuis in de stad waar ze recht tegenover stopte. "Het zal hier wel zijn, ja de naamplaat vermeld het, Dokter Jan V., Kinderarts, het schijnt de beste te zijn van deze stad. Ik hoop dat je flink zult zijn, misschien moet je wel een spuitje." Dat leek me het ergste niet, ik een bijna veertienjarige naar een kinderarts, die heb ik al jaren niet meer gezien. We kwamen in de wachtkamer terecht, er zat een vrouw met een jongen van een jaar of zeven. Ik zag dat ze meteen door had wat voor problemen ik had, ze groette en stelde zich meteen voor als Marleen die met haar zoon Bram op bezoek was om de dokter eens te spreken over zijn bedplassen. Ze vroeg zonder schroom dat we toch ook daar waren voor een dergelijk probleem. Lisa bevestigde dit maar zei dat het niet enkel het bedplassen was. Het gesprek werd nogal vlug afgerond toen de dokterassistente hen riep. Marleen voegde er nog aan toe dat ze toch niet graag de vuile was van andermans kinderen zou doen. Een beetje later werden we ook geroepen, daar ik nog nooit bij deze dokter was werd een dossier opgemaakt door de assistente. Op vele vragen kreeg ze geen of maar vaag een antwoord, ik kon of wou soms niet antwoorden en Lisa kon vaak niet omdat ze pas in dienst was. Daarna kwam dokter Jan ons ophalen en gingen we naar zijn spreekkamer. De vragenlijst werd nog eens overlopen en daarna mocht ik op de tafel gaan liggen. Lisa vertelde zowat alles wat ze kon vertellen terwijl de dokter mij uitkleedde. Hij vertelde dat hij dat altijd deed om aan te voelen of de kinderen schrik hadden of niet. Ik lag op de tafel met mijn hemdje aan en de luiers nog onder mijn kont maar reeds van tussen mijn benen toen ik opeens een plasje voelde lopen, ik keek verschrikt naar de dokter maar deze zei glimlachend; "Kijk door de koelte plast hij volledig ongecontroleerd, dit is een normale reactie bij een kind dat nog niet proper is. Mijn luiers werden weg genomen en ik moest op mijn buik liggen. De dokter had handschoenen aangetrokken en controleerde mijn poepgaatje. Hij vertelde dat inderdaad de sluitspieren weinig tegen werk boden toen hij zijn vinger in bracht. Daarna nam hij een soort tang en onderzocht hij mij nog verder. Het deed wel een beetje pijn en af en toe gaf ik een kreetje, maar huilde niet. Hij voelde ook nog mijn onderbuik en onderzocht mijn penis grondig en stelde een paar vragen. Het voelde vreemd aan en ondanks mijn piemel stijf werd, leek het mij of hij wel sliep. Toen hij klaar was mocht Lisa me weer aankleden, ze had andere luiers bij zich en deed me er weer vier om nadat ze me natuurlijk weer ingesmeerd en gepoederd had. Ze vroeg wel eerst aan de dokter of het nodig was om me een zetpil te geven voor de koorts, deze zei dat dit enkel kon als ik echt koorts had en dat er betere dan deze op de markt waren om de koorts te bestijden. Hij schreef me een siroop, wat vitamines en zalf voor en ook een groot pak wegwerpluiers.

Lisa werd ook gevraagd om me melk te laten drinken, dat was goed voor mijn ontwikkeling, poedermelk uit dozen voor peuters werd aanbevolen. " Jongen, ik hoop dat je begrijpt dat dit allemaal voor je welzijn is, het zal nog een heel tijdje duren eer je terug zindelijk wordt, opdat je niet altijd gedwongen in huis hoeft te blijven, schrijf ik je deze luiers voor. Ze zijn niet zo erg zichtbaar en verdwijnen snel in een vuilnisemmer indien ze gebruikt zijn. Deze medicamenten dienen ervoor om deze toestand zo te houden dat er geen reacties in je lichaam voordoen. Je zal wel zien dat het allemaal wel goed zal komen want je bent omringd door mensen die je graag zien en het beste voor je willen." De dokter vroeg Lisa om mijn moeder een volgende afspraak te laten maken, en wenste haar veel moed toe nu ze voor twee baby's zou moeten zorgen. Dit laatste maakte me wel toch enigszins kwaad, mij als een baby aanzien. Ik vroeg aan Lisa of hij haar nog iets meer had gezegd, hij had toch niet echt een oorzaak opgegeven voor deze plotse vorm van incontinentie zoals hij dat ook nog genoemd had. Terwijl we in haar wagentje stapten, antwoordde ze negatief op mijn vraag en sprak dat ze nog vlug tot aan een apotheek zou rijden om mijn medicamenten te halen terwijl ik in de auto moest blijven. Na de tussenstop vertelde ze me dat ze hoopte Bertje rustig was geweest dat Ineke zou alles hebben kunnen doen wat ze haar gevraagd had. Als ze mijn bed had opgemaakt en de was had opgehangen zou Lisa deze middag de rest van haar spullen kunnen opbergen, die nog in de verhuisdozen stonden. Ongelooflijk keek ik haar aan, ze had Ineke gevraagd mijn bed op te maken en de was op te hangen, Ineke zou nu wel zeker weten dat die luiers de vorige keer ook van mij waren. Eenmaal thuis werd ik door Lisa geboden om voor haar het huis binnen te gaan, Ineke had Bertje op de arm groette ons en bekeek mij van kop tot teen. "Had ik niet gedacht dat die luiers van jou waren?", sprak ze me streng aan; "Je bent net een klein kind, je hebt gelogen, ik heb uw kamervenster moeten openen om de geur die er ging te laten verdwijnen en de was hangt weer buiten met uw grote luierbroek nu erbij. Ruben en Joeri zijn daarnet langsgekomen om te vragen om deze middag te fietsen. Ik heb hen gezegd dat dit vandaag zeker niet mogelijk zou zijn, dat je naar de dokter was omdat je een probleempje had en heb hun de waslijn getoond." Had ze Bertje niet op de arm dan was ik zeker op haar afgevlogen, ondanks dat Lisa vlak achter me stond. Met het hoofd naar beneden rende ik de trap op en ging op mijn bed liggen.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
(deel 2)

Een uurtje later stond Lisa in de kamer en vroeg me te komen eten. Ik wilde niet en ze kwam bij me op bed zitten. "Ben je nu kwaad omdat je gelogen hebt en zij de waarheid verteld heeft of omdat je vrienden iets weten wat ze toch in de eerstkomende dagen gingen te weten komen? Ik was kwaad op alles en nog wat en vernoemde mijn probleem, de dokter die mij een baby noemde, Ineke die mij ook als een klein kind aanzag, mijn moeder die weeral op zakenreis was en Lisa omdat ze me steeds maar aan iedereen liet merken dat ik geluierd rondliep waardoor ik me gekleineerd voelde. Ik lag wat later nog steeds op mijn bed toen ze met een lepel en de fles siroop aankwam, ze trok me recht en ze moest erg aan dringen om een lepel van dat spul door te slikken want wat was die slecht van smaak. Toen ik wilde opstaan om het door te spoelen hield ze me tegen en haalde een flesje babymelk uit haar zak. "Ik kan wel melk uit een glas drinken.", riep ik uit. Ze zette zich op bed, suste me wat en liet me als Bertje op haar schoot plaatsnemen en sloeg een arm om me heen. Ze stopte de speen in mijn mond en ik wilde wel de slechte smaak in mijn mond kwijt. Die peutermelk uit dozen beviel me wel, beter dan gewone melk die ik enkel met cacao erin lustte. Het lauwe flesje was vlug leeg en Lisa vroeg me of ik nog wat van die melk wou. Ik had wel nog trek in een flesje. Ze liet me zijdelings van haar schoot afglijden en mijn ogen gingen wijd open toen ze haar bloes opende en haar bh. "Ik dacht wel dat ik geen poedermelk voor je moest kopen, aangezien je deze lekker vindt is het voor mij ook makkelijker als je zelf aan de bron komt drinken." Zachtjes duwde ze haar tepel tegen mijn lippen aan en voor ik het echt besefte was ik aan haar borst aan het zuigen. "He, niet zo gulzig, niet bijten, zachtjes zuigen, ja goed zo.", sprak ze zachtjes tegen me tot ik het goede ritme had gevonden. Ik lag daar bijna zoals een baby in haar schoot en Lisa had haar hand in mijn kruis zodat ik niet kon wegglijden. Ik sloot mijn ogen en voelde een plasje lopen. "N et als een echte baby.", was haar reactie toen ze de warmte tussen mijn benen aanvoelde. Ik kreeg een zalig gevoelig zoals ik dit nog niet kende. Na een tijdje werd de andere borst aangelegd en weer voelde ik me onbezorgd en gelukkig, ik geloof zelfs dat ik aan het indommelen was toen Lisa me van haar weg duwde en me op mijn bed liet plaats nemen. Ze controleerde mijn luiers en vond dat ze wel nog een tijdje aan konden blijven. Ik werd toegedekt en viel in slaap.

Toen ik wakker werd zat mijn moeder op het voeteinde van mijn bed. Vragend keek ik haar aan en ze stond op en rolde het beddengoed naar het voeteinde. Ik lag daar gekleed enkel in T-shirt en een nat pak luiers met een luierbroek erover heen, beschaamd keek ik de andere kant op. "Zo, hebben we nu nog een baby in huis? Ik vernam zonet dat baby Nicky, zo wordt je voortaan genoemd, nu al moedermelk verkiest boven bier. Dacht je nu echt dat ik niet wist dat je 's nachts af en toe een luier omdeed en deze dan ook nog nat piste? Ik heb Lisa speciaal aangenomen opdat je deze ganse zomer als een baby zonder zorgen kan doorbrengen. Je wordt gevoed, gewassen en geplast, geen huistaken noch de vaat doen, gewoon als een baby rondkruipen, lopen is te vermoeiend en spelen met het speelgoed dat je gegeven wordt. Enkel als wij beslissen dat je, je als een kleuter mag gedragen om bijvoorbeeld uit te gaan of er vriendjes komen spelen, dan pas mag je rondlopen. We zullen zorgen dat je dan ook wel dat je aangepaste kleren krijgt naargelang je status, luiers zijn vanzelfsprekend niet meer weg te denken en Ineke is bereid om wel jou even te komen babysitten indien het nodig moest zijn. Hopelijk heb je dan, tegen schooltijd aan, wel je les geleerd en ben je dan genoeg uitgerust om je schooljaar te hernemen, ik weet zeker dat dit voor je de beste oplossing is. Enkele zetpillen en die verdovende zalf van dokter Jan hielpen wel heel snel om van je een echte baby te maken. Kom ik zal je nu wel een andere luier omdoen, even kijken of ik het na al die jaren nog niet verleerd ben." Ze haalde een grote fopspeen uit haar zak en duwde deze in mijn mond, trok me uit bed en liet me naar de strijkkamer kruipen waar een verschoningskussen lag waarop ik mocht plaatsnemen. Ik begreep maar al te goed dat dit dus haar straf was om mijn gedrag van het laatste jaar, zowel voor dat op school als dat in bed. Zo begon mijn leven als baby Nicky en de zomer, die was mooi en warm en voor mij toch regelmatig heel erg nat.

Mijn moeder schikte me goed op het luierkussen dat op een oud deken op de grond was gelegd. Ze trok de plastic broek uit en spelde mijn natte luiers los en trok ze van tussen mijn billen, maar ik moest er gewoon op blijven liggen, de benen gespreid. Met die grote fopspeen in mijn mond kon ik niet veel zeggen en ik had zo het idee dat ik maar beter zweeg tot er iets gevraagd werd.

"Zo, mijn kleine Nicky houd ervan om als een baby geluierd te zijn. We zullen hem deze zomer wel eens extra verwennen, hij mag de ganse tijd in de luiers en we zullen hem als een baby verzorgen. Eerst moeten we er natuurlijk ook voor zorgen dat hij zich als een echte baby voelt. Geen plichten noch zorgen, aan niets hoeven te denken, alles wordt door ons gedaan. Je wordt gevoed, gewassen en geplast, van aangepaste kleren voorzien en tijdig in bed gestopt. Dus wil ik hier een vrolijke baby zien, we zullen wel zorgen voor speelgoed en af en toe een speelkameraadje, natuurlijk als je een braaf bent. Stoute baby's worden gestraft, Lisa zal die taak wel op zich nemen. Nu zullen we eerst ervoor zorgen dat je er uiterlijk een beetje meer baby wordt." Dit zei ze toen ze kwam aandraven met een kom warm water, washandje, scheerschuim en een wegwerp scheermesje. Ze waste eerst mijn onderlichaam en zeepte me dan in. Ze nam mijn piemel vast en begon mij te scheren. Enkele tranen vloeiden uit mijn ogen, maar gaf geen kik.

Toen ik helemaal glad was geschoren werden ook de enkele haartjes onder mijn oksels verwijderd. Ze haalde een andere kom water, trok de natte luiers van onder mij weg en begon mij te wassen. Ik zoog aan de speen totdat ik opeens een straal opmerkte en mijn T-shirt ter hoogte van mijn borst en buik nat maakte. Ik plaste volledig ongecontroleerd mezelf nat, dit voor mijn moeders ogen. Geschrokken keek ik haar aan, ze glimlachte en zei lakoniek; "Baby zal nu wel tot het slapen gaan met één pak luiers genoeg hebben. We gaan je hemdje uitdoen en je buikje wassen. Wat zullen we baby dan aandoen? Een mooi nieuw babyhemdje en een shirt met Donald Duck. Baby Nicky zal wel van Donald houden, hij heeft zo een mooi eendekontje." Terwijl ze maar doorvertelde als tegen een echte peuter, kreeg ik een rammelaar in mijn handen gestopt met een Donald tekening erop. Ze smeerde me in en nam vier luiers en spelde ze me om, ze had de routine toch wel iets verloren, ze zaten te los en ze deed het terug over. Daarna een plastic broek erover, toen nam ze een moltondoek, vouwde hem in de langszijde in vier en schoof hem onder mij, trok hem tussen mijn benen op en trok er toen een nog grotere broek over, met allerlei motiefjes van babyspeelgoed erop, met brede sluitranden en helemaal in plastic aan de binnenzijde.

"Wat vind je van mijn cadeautje voor baby Nicky, meegebracht uit Engeland, en dit ook nog." Ze toonde me een babyhemd op mijn maat met drukknoppen in het kruis eveneens versierd met dezelfde motieven als de luierbroek en een Donald Duck T-shirt. Er kwamen ook nog een paar sokken aan te pas die net als bij echte baby's worden vastgeknoopt met een gevlochten wollen draad. Ik werd volledig zo aangekleed en toen ik wilde opstaan besefte ik dat ik onmogelijk nog kon deftig stappen. Mijn moeder drukte me trouwens meteen tegen de grond en zei dat ik me nu maar eens aan Lisa moest tonen, zij wist niets van wat mijn moeder had meegebracht.

Ik besloot eerder met tegenzin om naar haar kamer toe te kruipen. Ik keek achterom en zag dat moeder me volgde en welgezind Lisa toeriep dat nu haar andere baby op komst was. Lisa riep terug dat we mochten de kamer binnen komen en moeder deed de deur open voor me. Lisa was net haar aan het opmaken omdat ze een avondje ging stappen en moeder deze avond op de baby's zou passen. Verrukt keek ze ons aan; "Wat een schatje, waar heb je die spullen gevonden? Kom eens hier." en ze pakte me op. Ze plaatste me op haar bed en ik zag mezelf in haar spiegel. Ik schrok en begon te huilen, met betraande ogen zag ik een grote baby zitten, het was echt als een vergroting van een echte baby.

"Ik wil geen baby zijn, ik ga niet meer in luiers plassen, ik wil...", meer kon ik niet zeggen want mijn moeder duwde de fopspeen terug in mijn mond en gaf me een venijnig neepje in mijn bil. "Je kan nu niet meer kiezen, van baby's wordt verwacht dat ze doen wat de groten hen laten doen, eten wat ze krijgen, huilen, lachen, spelen en van tijd tot tijd moeten ze een andere luier om. In jouw geval is dit zeker ook zo, je hebt je luiers nodig of je kleren worden heel vuil. Vanaf nu mag je enkel nog spreken als er iets gevraagd wordt en enkel met die speen in je mond en anders brabbel je er maar op los. Lisa draag je hem naar beneden? Ik zal zijn avondmaal klaarmaken." Lisa werkte haar make-up af en droeg me de trap af, dit was veel te gevaarlijk voor een baby voegde ze er aan toe, als ik je op de trap zie krijg je bilkoek.

Ze droeg me in de eetkamer waar een hoge stoel met leuningen voor me klaar stond. Ik werd er in geplaatst en met een riem vast gesnoerd. Het dikke pak luiers drukte tegen mijn billen en ik zat niet zo comfortabel. Het pak luiers drukte mijn benen uit elkaar tegen de leuningspijltjes, ik zat gekneld. Op de leuningen werd een blad gemonteerd, het was nu net een kinderstoel, Lisa gaf me de rammelaar en een stoffen pop en ging in de keuken zeggen dat ik klaar was om eten te krijgen. Even later kwam moeder met een bord en een slabbetje binnen, terwijl ze het ombond stak ik een vinger in het bord om te proeven. Het was een soort fruitpap met koek erin en ik vond het niet erg lekker en liet een bah geluid horen.

"Baby Nicky zal al dit lekkers mogen eten" en ze haalde nog een fles met thee te voorschijn. Ze nam plaats naast mij op een stoel en met een soeplepel begon ze mij de pap te geven. Ik kon niet volgen en vlug was mijn aangezicht en slabbetje met fruitpap bevuild. Ze gaf me dan ook de fles met thee die ze zelf vasthield en met de speen in stand drie kon ik ook niet alles slikken en liep er thee langs mijn kin op het slabbetje. Toen ik alles gekregen had werd mijn gezicht met het slabbetje afgeveegd en daarna met een washandje schoon gemaakt. Moeder zei dat ik wel een flinke jongen was, maar toch niet al te proper aan tafel, ze gaf me de rammelaar en de pop terug, de fopspeen in de mond en ze ruimde op en ging in de keuken verder werken.

Ik begon me te vervelen en gooide het speelgoed dan maar in de grond. Daar ik niet mocht spreken brabbelde ik maar wat half binnensmonds, met die tutter tussen mijn lippen was het zoals een klein kind dat nog niet kon spreken. Lisa was nu klaar om te vertrekken en kwam me een zoen geven, Bertje werd in een park gelegd en het elastiek met de speeltjes werd iets naar beneden geschoven zodat hij ze kon aanraken, hij had er duidelijk pret in. Lisa gaf me een rubberen eendje met een soort fluitgeluid als je er op drukte. Ik duwde er dus maar wat op, ook al omdat Bertje het ook wel leuk vond als hij dat hoorde. Moeder kwam dan de keuken uit en vroeg Lisa om me uit de stoel te halen om me een beetje meer beweging te geven zoals ze dat noemde. Ik mocht dan in de eetplaats rondkruipen en met Bertje zijn speelgoed spelen. Ik kroop de kamer rond en probeerde me voor te stellen hoe ik er zo rondkruipend uitzag met dat mega pak luiers tussen mijn benen en mijn enorme kont.

Lisa was reeds een tijdje vertrokken toen moeder Bertje kwam halen om nog een flesje thee te geven voor het slapen gaat. Ze kwam eens voelen of ik nog droog was, ze zette zich neer op een stoel trok me recht en met haar vinger ging ze onder de sluitband aan mijn lies. Hoewel ik er niets van gemerkt had waren de luiers toch al behoorlijk nat. Ik merkte niet eens meer op dat ik plaste en dat de luiers nat waren. Met een tevreden blik trok ze de speen uit mijn mond en sprak; "Nicky is terug mijn kleine baby, ik zal je goed verzorgen en als je lief bent wordt het nog wel best leuk, je zal wel zien dat moeke nog heel wat leuke dingen voor je zal kopen.

Misschien kunnen we morgen eens naar de kinderkamers gaan zien, een bed met spijltjes en een commode moet toch wel ook voor jou te krijgen zijn. Wat denk je, zou dat niet leuk zijn, een echte babykamer voor mijn klein Nicky?" Daar ze me een vraag stelde, gaf ik meteen antwoord; "Moeke, dat is toch niet nodig. Ik heb nu wel mijn les geleerd en zal de hele zomer hard werken thuis en voor school. Ik wil geen baby meer zijn, ik ben bijna veertien en wil met mijn vriendjes kunnen spelen."

"Maar Nicky toch, je hebt nu toch wat je zo verlangde, je mag nu met luiers aan in bed en zelfs ermee rondkruipen. Je hebt ze zelfs nodig want je bent zo onzindelijk als een baby van 1 jaar oud. Dit is nu je leeftijd, je wordt behandeld en je gedraagt je als een baby van 1 jaar oud. Ik zal Ruben en Jeroen vragen dat ze eens op je komen passen en dan kunnen ze toch ook met je spelen. En denk eraan, dit zal zo zijn, de hele zomer lang, maak er maar het beste van voor je en vergeet vooral niet een lieve baby te zijn. Stoute baby's krijgen enkele tikken op hun blote kont." Beteuterd keek ik haar aan en ze stopte de fopspeen terug in mijn mond. Ik kroop in een hoek van de kamer en zoog hard aan de speen om mijn vlaag van innerlijke woede te laten voorbij gaan. Bertje zat intussen op moeders schoot en kreeg een flesje thee. Daarna was het bedtijd voor dat kleintje.

Moeder was wel een hele tijd weg eer ze terug kwam, ze had enkele natte luiers bij en Bertjes' kleertjes. Ik was nu aan de beurt, ze nam me, toch wel met enige moeite op en zette me in de hoge stoel, gespte de riem vast en monteerde het tafelblad. Nu kreeg ik een soort griesmeel pudding geserveerd. In haar gekende stijl kreeg ik, veel te vlug, de inhoud naar binnen met als gevolg dat ik er weer letterlijk belabberd uit zag. Toen stond ze recht, ging naar de kast en nam het fototoestel en trok snel een paar foto's voor het familiealbum zoals ze toen zei. Ik reageerde niet eens meer, ik was het stilaan gewoon aan het worden dat ze me zo veel mogelijk wilde kleineren, tonen dat ze met me deed wat ze wilde. Ik kreeg eerst nog het restje van Bertje's thee en mocht daarna een klein flesje lauwe melk leegzuigen. Dit vond ik helemaal niet lekker, zo zonder cacao, ook dacht ik aan de melk die ik uit Lisa haar borsten mocht drinken. Ik hoopte dat ik dat toch ook nog wel eens mocht doen.

Even later besloot mijn moeder dat het voor mij nu ook wel bedtijd was en droeg me de trap op. Ik genoot toch wel even dat zij zich hiervoor wel toch moest forceren en ik liet me dan ook werkelijk aan haar hangen. Ik werd terug op het verschoonkussen gelegd en ze begon mij uit te kleden. Ze gaf me een bijtring voor de tandjes om me af te leiden. De drukknopjes van het rompertje werden losgemaakt en de broek met de speelgoedmotiefjes uitgetrokken, de moltondoek ging er zo mee af en bleef in de broek zitten. Daarna werd de plastic broek verwijderd en de luiers los gespeld.

Ik voelde wel het gewicht van natte luiers, maar ze voelden niet echt nat aan mijn billen, zo voelde ik er eens aan met mijn vingers en kon vaststellen dat ze toch erg nat waren. Moeder gaf me een tik op mijn handen en zei dat ik mijn luiers niet mocht aanraken. Ze trok mijn benen omhoog en trok het natte pak weg en wierp ze in de emmer waarin ook ik vroeger de natte luiers stopte. Ze waste me zeer grondig en inspecteerde mijn ganse luier oppervlakte. De moltondoek had de binnenkant van mijn dijen wel een beetje geïrriteerd, door het rondkruipen. Ze bracht er dan ook wat extra luierzalf op aan. De gel bleef ditmaal achterwege, ik werd gepoederd en net zoals deze namiddag ingepakt, enkel werd er ook een papieren inlegluier aan toegevoegd. Dit zal wel zijn nut hebben als de pudding in werking treedt, had mijn moeder er aan toegevoegd. Het babyhemdje werd terug in het kruis vastgedrukt en het Duck shirt werd uitgetrokken.. Toen mocht ik naar mijn kamer kruipen en werd ingestopt. Even later was ze terug in de kamer met de fopspeen en ik kreeg mijn knuffelbeer, ze kuste me goede nacht en trok de kamerdeur dicht.

Het enorme pak luiers belette me om in mijn gewone houding te liggen. Na een tijdje vond ik het best op mijn rug liggend de benen wijd gespreid en de voeten zowat tegen elkaar. Het was ook niet ideaal want de moltondoek drukte achteraan nogal wat. Ik had nogal wat beleefd deze dag, ik was nu terug een baby, onzindelijk, onmondig en verlangend naar Lisa's moedermelk, mijn vandaag best gesmaakte voedsel. Ik zag steeds die borst terug voor mijn ogen en had terug die smaak in mijn mond. Ik kon de slaap niet vatten en vroeg me af wat me nog zoal te verwachten stond. Ik stelde me voor dat Jeroen met me kwam spelen, ik vond dat Ruben er te oud voor was, hij was toch al veertien. Dat Inneke kwam babysitten en de handen met ons vol had. Dat mijn moeder me mee nam naar dokter Jan, waar ik dan als een echte baby onderzocht werd. Het was reeds een poos donker en voelde al enkele buikkrampen toen de kamerdeur geopend werd, Lisa kwam stil de kamer binnen en controleerde voorzichtig mijn luiers. Ik veinsde dat ze me wakker had gemaakt en ze zei me stil te zijn. Ze zette zich op mijn bed en trok haar bloes en bh volledig uit, in het schemerlicht kon ik toch duidelijk haar mooie vormen zien.

"Nicky, kom dichter, Bertje slaapt vast en mijn borsten spannen van de melk. Zuig maar aan mijn lekkere tepel, ik weet dat je dit zo graag drinkt." Ik liet me niet pramen en al vlug zoog ik het lekkere vocht uit haar borst, daarna ook uit de andere. Ik was als in een roes die plotseling verbroken werd toen opeens mijn darmen zich roerden en met een luidruchtige ontlasting, mijn status als onzindelijke baby bevestigden. Lisa duwde me zachtjes van haar boezem weg en vertelde me dat de ene dienst de andere waard was en ze droeg mij in verschoonkamer.

Ze kleedde volledig uit op mijn luiers na, haalde wasgerief en begon de smurrie aan mijn billen op te kuisen. Moeder had het water horen lopen en was opgestaan. Toen ze Lisa zag vroeg ze waarom ze me nu verschoonde antwoordde ze dat ik zo lief was geweest haar van haar overtollige moedermelk te ontlasten en dat ze nu me dan ook maar verschoonde. Wat is hij toch een lieve baby hoorde ik mijn moeder nog zeggen toen ze de kamer verliet. Lisa waste mijn onderlichaam en droogde me af. Ze vertelde me hoe mooi glad en zacht ik wel was nu mijn schaamhaar verwijderd was. Ze droogde wel viermaal mijn penis en mijn ballenzakje maar er kwam geen enkele reactie, ik had wel een gevoel dat ze me aanraakte maar door de verdoving had ik toch geen echt gevoel meer. Ze nam dan de luierzalf en smeerde me dan grondig in, een vers pak luiers onder mij, de talkdoos en daarna vastspelden. Ze deed dan enkel één beschermingsbroekje aan en het babyhemdje dat ze tussen mijn benen terug dichtmaakte. Ze liet me naar mijn kamer kruipen en stopte me in bed. Fopspeen en knuffel en een nachtkus, toen verdween ze stilletjes uit de kamer. Het voelde nu toch wel iets gemakkelijker aan met een half zo dik pak tussen mijn benen. Nu viel ik uiteindelijk in slaap.

De volgende morgen kwam moeder me wekken, het was na tien uur en ze was als iedere zondag nog in nachtjapon maar ze was ook duidelijk in een goede bui. "En heeft baby vele slapie gedaan? Moeke zal eens zien of baby wel een flinke plas gemaakt heeft, Lisa vertelde dat je vele lekkere melk hebt gedronken. Baby Nick houdt van die melk en zal er nog veel mogen drinken. Oh, baby heeft wel een stinkende poep en is helemaal nat, moeke zal je vlug een verversen en terug een mooie baby van je maken." Ondertussen had ze mijn luiers al los gespeld en daar de moltondoek die op het zeiltje lag toch ook een beetje nat was liet ze me op bed liggen om me te wassen. Ik mocht niet in bad maar ze waste me toch helemaal op mijn haar na. Ze haalde ook wattenstaafjes erbij om mijn oren en ook mijn neus schoon te maken. Een fles babylotion om zowat gans mijn lichaam in te wrijven opdat ik goed zou ruiken. Daarna terug de traditionele verzorging met alle toebehoren, inclusief de verdovende gel.

Ik liet haar maar begaan een ze zag wel dat ik eerder gelaten de gebeurtenissen over mij liet komen. Ze had blijkbaar nog een ander baby outfit gekocht, nu een met beertjes op een lichtgroene stof. Eerst terug een megapak tussen de benen en dan een Winnie de Pooh shirt en dito sokken om mijn babylook te vervolledigen. Ze droeg me naar beneden, waar alles heel stil was. Ik mocht in de sofa zitten en wachten tot ze met een fles havervlokkenpap kwam en zich ook in de sofa zette. Ik werd zowat in dezelfde houding gezet net alsof ze mij zou zogen, mijn mond bijna tot tegen haar tepel, dan echter kwam de speen van de fles in mijn mond. Ik zoog eerder langzaam de fles leeg, kijkend naar haar andere borst en tepel die zich door haar nachtjurk duidelijk aftekende. Ze neuriede een kinderliedje en vertelde maar dat ze haar baby nu terug had en dat hij niets zou ontbreken. Dat Lisa me goed zou voeden en ook verzorgen als ze werkte en dat ik gelukkig mocht zijn omdat ik nu weer een mooie baby was. Toen de fles leeg was draaide ik zowat instinctief mijn hoofd en nam de dichtstbijzijnde tepel nog steeds bedekt door haar japon tussen mijn lippen. Eerder verschrikt duwde ze me eerst af, maar toen ze me in mijn ogen keek, ontblootte ze haar borst en ik nam nu haar tepel in mijn mond en begon er aan te zuigen. Hoewel er geen vocht uit kwam voelde ik haar tepel in mijn mond zwellen en ze liet me doorgaan. Ze nam de andere tepel tussen haar vingers en masseerde deze zachtjes tot ze me daarna ook deze tussen mijn lippen liet nemen.

Daar opeens de bel ging, werd ik weggeduwd en in de sofa achter gelaten, terwijl ze in nachtjapon de deur ging openen. Pas een poos later kwam ze terug de kamer binnen, ze liet me dan naar de keuken toe kruipen. Ik werd in de stoel geplaatst en met de riem terug vast gebonden. Kort daarop verscheen ze met die fles siroop die zo erg slecht smaakte en gaf me een lepel. Daarna gaf ze me een flesje met thee erin dat ik nogal vlug half leeg dronk, niet omdat ik dorst had maar om die walgelijke smaak uit mijn mond te verwijderen. Ze plaatste het bord op de leuningen en gaf me de vodden pop om mee te spelen. Ze vertelde me dat ik braaf moest zijn terwijl ze zich ging aankleden. Wat kon ik doen zo vastgebonden in een soort grote kinderstoel, waarin ik behoorlijk klem zat. De pop kon me niet echt amuseren en zo keek ik eerder verveeld rond. Ik zag de vogels in de tuin rondhuppelen op het gras en verlangde om buiten te gaan, anderzijds wilde ik me niet in de tuin vertonen zo als een baby gekleed. Mochten er kinderen van mijn school voorbijkomen, of zelfs uit mijn klas, onmiddellijk besloot ik dat ik zeker binnen zou blijven. Ik was zo aan het piekeren dat ik niet eens had gemerkt dat Lisa met Bertje op haar arm zowat voor mij stond.

"Nicky zal nu met Bertje spelen zodat ik nog het een en ander kan doen." Ze verdween met Bertje in de woonkamer en hij werd in de kinderbox geplaatst, daarna werd ik uit de stoel bevrijd en moest ik naar de kinderbox toe kruipen. Daar lag een oud deken waarop ik moest plaats nemen en Lisa toonde eens voor hoe ik best Bertje kon aan het lachen brengen, de figuurtjes laten dansen die aan het touwtje hingen dat over het park gespannen was. Met een eendje een piepend geluid maken en met zijn rammelaar schudden. Ik mocht dan overnemen en Lisa gaf me de raad het deken niet te verlaten. Bertje lag te schaterlachen en was zeer bruusk in de weer met handen en voeten bewegingen aan het maken. Het duurde echter niet zo lang eer hij duidelijk vermoeid werd en ik gaf hem zijn speentje waarna hij nogal vlug in slaap viel. Ik zat hier nu op dat deken en keek in de woonkamer rond. Mijn oog viel op een grote kartonnen doos in de andere hoek, in de keuken leek alles stil, Lisa was zeker naar bovengegaan en mijn moeder zou zich wel eerst baden, zich aankleden en zich opmaken, het was toch zondag. Ik liep naar de kartonnen doos en lichtte het deksel eraf, alles zat keurig verpakt en ik probeerde een gaatje te maken in het papier om te zien wat er in stak.

Opeens stond mijn moeder in de woonkamer; "Zo, had ik niet gezegd dat baby's alleen mogen kruipen en niet rechtstaan en enkel stoute baby's scheuren papier stuk." " En had ik niet gezegd dat je op het deken moest blijven, je bent zeer ongehoorzaam." voegde Lisa er aan toe, "Dat verdient wel bilkoek." De tranen sprongen reeds in mijn ogen, ze trok me mee naar de keuken waar ze mijn luier controleerde door met haar vinger eens tussen onder aan mijn bil en de plastic broek te voelen. Daar ik nog droog was werd de straf dan maar even uitgesteld, maar er werden me wel twintig klappen op mijn blote kont beloofd. Ik werd dan maar in de stoel geplaatst en weer vastgemaakt opdat ik zo wel zou leren gehoorzamen. Ik moest toekijken hoe mijn moeder een lekkere koude schotel klaarmaakte, terwijl Lisa een bord fruitpap en een fles melk met havervlokken voor me klaar maakte. Omdat ik stout was zou ik vandaag geen lekkere melk krijgen, vertelde ze me, stoute baby's mogen enkel gewone melk drinken. Brave baby's zoals Bertje mogen wel aan de borst om haar lekker zog te drinken. Mijn moeder gaf me te eten en weer was half mijn aangezicht besmeurd, daarna gaf ze me ook de fles die ik eerder langzaam uitdronk. Ik moest aan tafel blijven zitten terwijl ze aten, ik verlangde ook naar lekker eten, sla en tomaat, aardappeltjes en vlees. Ze zaten nog wat te praten over huishoudelijke zaken toen mijn moeder vertelde dat het nu wel tijd was voor mijn middagdutje opdat ik goed uitgerust zou zijn voor de namiddag. Ze droeg me naar boven en controleerde mijn luiers, ze waren een beetje nat zodat ik zo maar in bed moest.

Ik had goed geslapen en werd wakker mijn fopspeen nog steeds in mijn mond en een heel nat pak luiers onder mijn billen, en ik had jeuk. Het was warm in de kamer, ook al omdat het gordijn open was en de zon in de kamer scheen. Er was blijkbaar bezoek want ik hoorde nogal wat geluiden van beneden buiten, ik dacht even om op te staan en aan het raam te kijken toen ik iemand de trap hoorde op hollen. Inneke stak haar hoofd binnen om te zien of ik wel wakker was, ze kon het lachen niet laten toen ze me zag, als een baby aangekleed op het bed met mijn speen in mijn mond. Ze liet me uit het bed kruipen en daarna me achterwaarts op handen en knieën de trap afdalen. Halverwege de trap voelde ze eens aan het zware pak tussen mijn benen en riep ze dat er een heel natte baby op komst was. Buiten op het terras was het net een ontvangst comité die me opwachtte. Behalve mijn moeder en Lisa waren er nog Inneke's moeder, mevrouw Cnudde die aan de achterkant van ons huis woonde en ook nog een vrouw die ik niet kende. Ze maakte een eerder norse indruk, maar had toch een zachte stem toen ze me aansprak. "Oh, hoe schattig zo'n mooie jongen en kijk eens hoe leuk hij er toch uitziet." Inneke vertelde me dat ik haar terug naar de woonkamer moest volgen waar ze me zou verschonen.

De anderen gingen terug aan de koffietafel zitten en kletsten verder, ook wel over mij. Inneke had me volledig uitgekleed omdat mijn luierhemdje ook wel wat nat was. Ze waste mijn onderlijf en prees mijn moeder omdat ze mijn schaamhaar had geschoren zodat het toch wel heel wat makkelijker was om mij schoon te wrijven. Ze trok de speen uit mijn mond en vroeg me of ik dorst had, ik antwoordde positief en ze gaf mij een flesje thee. Terwijl ze mij opnieuw luierde bracht mijn moeder mijn Donald Duck kleren en de molton luier met het broekje. Ik wilde zo niet voor de anderen verschijnen en schreeuwde dat ik dit niet zou dragen. Ze werd heel kwaad, trok de half omgespeld luier weer weg en nam me vast onder haar arm en trok me zo naar buiten voor de ogen van Inneke die verbaasd stond toe te zien. Eenmaal buiten enkel met een hemdje aan werd ik op Lisa's schoot neergehouden, mijn bipsen voor iedereen te kijk."Lisa ga je gang, twintig van deze morgen en nog tien van daarnet, stoute baby's krijgen klappen op hun billen". Ik schreeuwde en huilde maar het baatte niet, toen ze stopte gloeide mijn achterwerk helemaal en ik bleef nog een tijd huilend in deze positie liggen. De dames hadden het over de kleur van mijn billen, de strenge aanpak die stoute baby's nodig hebben en ook over nog andere straffen, zoals de mond wassen met zeep als ik nog zou tegenspreken of me vastbinden gedurende een ganse dag zowel in bed als in huis of buiten in de tuin.

Lisa en Inneke brachten me naar de woonkamer, Lisa smeerde mijn gloeiende billen in en bracht me daarna een zetpil in. "Er zijn er die zich zeer vernederd en gestraft voelen als ze een ongelukje hebben in het bijzijn van vreemde mensen, kleed hem nu maar aan Inneke" en ze verliet de kamer. Ik snikte nog steeds toen ik, kruipend, met Inneke terug voor de dameskring verscheen, Lisa had net Bertje uit zijn wieg gehaald en ook aangekleed. De vrouwen begonnen vergelijkingen te maken. Bertje had het leukste gezichtje en ik de dikste kont en ook wel de hipste kleren aan. Lisa nam Bertje nu op de schoot en zoogde haar zoontje. Mevrouw Cnudde merkte op dat ik wel jaloers leek en vroeg of ze me een flesje mocht geven. Ik kon geen kant op en durfde ook mijn mond niet te openen, dan nog liever melk dan zeepsop in die fles. Ik kon nu ook niet meer in Lisa's richting kijken en toen mijn flesje leeg was mocht ik bij die vreemde mevrouw op de schoot om te boeren. Ze sprak tegen mij alsof tegen een echte baby, ze was groot en sterk en droeg me op de arm mijn hoofd boven haar schouder en ze schudde me lichtjes. Ze was niet tevreden met één boertje en schudde me nog een beetje. Opeens met een krachtige stoot ontlastte ik mijn darmen in mijn luiers.

"Oh, ik geloof dat baby Nicky een volle broek heeft" riep ze luid tegen de anderen. De tranen kwamen mijn wangen neer gerold en schreiend liet ik mijn onmacht en vernedering aan de andere zien. Er was ook nog een opmerking over mijn onzindelijkheid en de gevolgen ervan voor mijn moeder en ook Lisa. Mijn moeder vertelde hen dat ik misschien nog niet klaar was en dat ik wel nog even in die luiers moest blijven. De stoel met de leuningen werd buiten gezet en ik werd erin vast gemaakt. De dunne brei verspreidde zich en mijn pijnlijke bipsen en het voelde zeker niet comfortabel aan. Met mijn speen terug in mijn mond en mijn voddenpop zat ik in het zicht van iedereen. Inneke nam afscheid van het gezelschap terwijl Bertje door zijn moeder in de box werd gelegd die een beetje van mij af stond. De tafel werd afgeruimd en er kwamen magazines en kleren catalogi te voorschijn. Lisa stopte me een halve Betterfood koek in mijn hand en trok de speen uit mijn mond die buiten mijn bereik op tafel legde. De irritatie begon zijn werking te doen en door het wriemelen in de stoel werd het er niet beter op.

Bea, Inneke's moeder, zag enkele foto's van babykleertjes en toonde deze aan de anderen, Mevrouw Cnudde sprak tegen de vreemde vrouw: "Gaby, dit zou jij toch ook wel kunnen maken voor de kleine Nicky, kijk eens hoe leuk hij er zal uitzien." "Oh ja, dit is niet zo moeilijk, enkel de juiste stoffen zoeken en eens zijn maten opnemen, ge moet hem maar eens brengen." Dit laatste zei ze tegen mijn moeder. Lisa vertelde dat ze wel een winkel wist waar ze stoffen zou kunnen vinden. Er werd me nog een paar halve koeken gegeven terwijl ze het vooral over de kleren en make-up hadden. Opeens vonden de dames dat ze een leuke namiddag gehad hadden en dat het nu wel tijd was om naar huis te gaan. Ik kreeg van iedere dame een afscheidskus op het voorhoofd en ze vertrokken. Mijn moeder hielp me uit mijn stoel en vertelde me doodgewoon dat ik even in de tuin mocht rondlopen. Hier op het terras zat ik uit het zicht van eventuele voorbijgangers, wat in de tuin zeker niet zo zou zijn. Ik bleef dus maar op het terras staan, ze ruimde op en stopte ondertussen mijn speen in mijn mond.

De geur begon nu ook nu haar te onaangenaam geworden en ze liet me de trap op klimmen en naar de verschoonkamer toe kruipen. Zij bracht de spullen mee die Inneke gebruikt had om me te verschonen deze namiddag. Ik mocht rechtstaan zodat ze me vlug kon uitkleden, enkel met de natte en vuile luiers aan mocht ik aan haar hand naar de badkamer lopen en in de douche stappen. Daar werden ze losgespeld en met een krachtige douchestraal werd ik letterlijk schoon gespoten. Daarna werd ik volledig ingezeept, mijn moeder liet ook niet na om even wat schuim tussen mijn lippen te duwen als ik naar adem hapte. Ze droogde me ook helemaal af en duwde me dan naar de verschoontafel waar Lisa dan overnam. Eerst moest ik op mijn buik, mijn pijnlijke billen werden ingewreven met een zalfje, Lisa meende dat ik koorts had en de thermometer werd mijn anusje ingeduwd. Daar het nogal onverwachts gebeurde gaf ik een kreet waarop moeder de kamer binnenkwam. "Is er misschien iets?" vroeg ze op een zeemzoeterige toon. Lisa zei dat ze mijn temperatuur opnam en dat ik waarschijnlijk vroeg in bed moest, toch zeker als ik koorts zou hebben. Moeder zei toen dat ze wat lekkere groenten voor me zou klaarmaken, wat vitamines zouden me goed doen. Ik werd geluierd, op Lisa haar gebruikelijke manier en kreeg een T-shirt aan. Ze droeg me naar de stoel op het terras waar ze me in vastgespte.

Even later kwam ze met Bertje op haar arm schuin tegenover me zitten en ontblootte haar borst, wreef er enkele keren over en nam haar tepel vast die ze in haar zoon zijn kleine mond stopte. Ze deed het expres vlak voor mijn ogen, ik was gestraft en mocht geen heerlijk zog hebben, maar zo uitdrukkelijk tonen dat het om me straffen was moest wel een idee van mijn moeder zijn. Even later kwam deze aanlopen met mijn groentjes, twee flessen soep! De speen werd tussen mijn lippen geduwd en ik begon te zuigen, het smaakte niet erg lekker en ik trok dan ook mijn hoofd terug. "Kom, wees maar een flinke jongen, lekker verse soep van salade, erwtjes, worteltjes en een beetje prei, dat is heel gezond." Dat zal wel, dacht ik, maar zo enkel groentjes zonder ook maar iets anders erbij vond ik toch maar flets. Mijn eerste fles was leeg toen Bertje voldaan was. Ik kreeg de tweede fles toegestopt en moest deze maar zelf vasthouden omdat moeder Bertje vasthield om te laten boeren. Lisa begon met het afkolven van de resterende moedermelk, dit terwijl ze me goed in de gaten hield. Het was onbeleefd om ernaar te kijken maar ik kon gewoon nergens anders naar kijken van in de hoek van het terras dus fixeerde ik mijn blik op haar boezem. Met moeite dronk ik ook deze fles leeg en ik moest nog een poos blijven zitten. Bertje zat terug op zijn moeders schoot en mijn mond werd met het slabbetje dat ik om had afgeveegd en kreeg ik mijn fopspeen.

Even daarna nam moeder me bij de hand en leidde me de tuin in, ik keek angstig om me heen of er niemand me zou zien vanaf de straatkant maar tegenspartelen durfde ik toch ook niet.. Hier liep ik enkel gekleed in luiers en een plastic broek, een T-shirt met kindermotieven erop, een slabbetje aan en mijn speen in de mond, zelfs geen kousen aan mijn voeten. Op het aarden tuinpad nam ze mijn twee handen vast en liep ze achter me aan, we liepen tot tegen de tuin van de familie Cnudde aan. Eens daar aangekomen riep mijn moeder naar mevrouw Cnudde, maar het was echter mijnheer Cnudde die zijn hoofd over de haag stak. "Wel kijk eens aan wat een flinke jongen, mijn vrouw heeft al verteld dat je nu wel een mooie vakantie zult hebben, als de kleinkinderen er zijn mag je wel eens komen spelen, ze zullen wel goed op je passen." Oh nee, die twee verwaande stadsmeiden van een jaar of tien zullen me wel voor hun levende pop aanzien." Dacht ik. Het waren nichtjes en ze hadden ongeveer dezelfde leeftijd, hoewel ik ze slechts enkele keren gezien had wist ik zeker dat ze elk steeds een pop bij hadden en als ze éénmaal samen waren ook geen minuut konden zwijgen.

Mevrouw Cnudde was er ook bij komen staan en had een koekje voor me mee gebracht, moeder nam hem aan en trok de speen uit mijn mond. "Nu mag je mevrouw wel danken" zei ze, "mooi dank U zeggen". Ik deed dan maar wat ze vroeg en kreeg het koekje van mijn moeder in mijn hand gestopt, terwijl ze nog steeds mijn andere hand vasthield. Ondertussen was een conversatie opgestart en deze bleef maar duren, de luiers tussen mijn benen waren al behoorlijk nat toen we terug naar het terras toe stapten. Er stapte een mevrouw voorbij aan de straatkant, maar gelukkig voor mij keek ze de andere kant op. Was die haag een meter hoger geweest, dan ware het geen probleem om ongemerkt in de tuin rond te lopen, nu echter was alles te zien voor een voorbijganger of een fietser. Lisa was blijkbaar even op stap met de kinderwagen, ze waren nergens te bespeuren

Het was dan tijd om te slapen, dat vond althans mijn moeder en ik werd wat opgefrist en mijn voeten gewassen. De luiers werden verschoond en ik kreeg weer het hemdje aan met de drukknoppen in het kruis, ook de sokken werden ondanks het warme weer niet vergeten.. Nadat ze me in bed stopte bracht ze me nog een flesje thee, ze beloofde me straks terug te komen om mijn fopspeen te geven en een nachtzoen. Ik heb haar toen wel niet meer gezien want was met een halfvolle fles in slaap gevallen.

De volgende morgen werd ik nogal vroeg wakker. Ik had het zeer warm, vooral mijn natte luiers irriteerden me. Ik voelde eens aan mijn luiers en merkte weer op dat mijn penis een piemeltje was dat op niets meer reageerde, ik dacht eerst aan Inneke en dan de scène waarbij Lisa zich voor mijn ogen afkolfde. Een tijdje later stapte ik uit bed om in de kast een spelletje te zoeken omdat ik me verveelde. Nogal onhandig nam ik mijn doos met ganzenbord uit de kast en er vielen nog een paar dozen om. Een doos met domino's en een met lego blokken kantelden en alles kwam op de grond terecht. Nog geen halve minuut later stonden zowel moeder als Lisa in de kamer. Ik verwachtte weeral bilkoek maar moeder zei tegen Lisa dat het normaal was dat een kind zijn speelgoed opzoekt. Aan mij vertelde ze dat ze er voor zou zorgen dat dit niet meer zou voorvallen.

Ze vroeg Lisa om me mee te nemen naar haar kamer, het was nog te vroeg om op te zijn en ze wilde me niet meer zomaar in mijn kamer achterlaten. Lisa droeg me op haar bed en legde zich naast me neer, ze keek me aan en glimlachte, ze schoof wat hoger in bed en maakte zich klaar om mij te voeden. Als een geroutineerde baby zoog ik gans haar tepel in mijn mond en haar melk vloeide in mijn mond, die ik dan doorslikte. Zonder maar een woord te zeggen en me zachtjes mijn hoofd strelend, juist een tikje op mijn wang om even de andere borst te nemen, liet ze me haar heerlijk zog tot mij nemen. Na mijn maaltijd blijven we nog een poos zo liggen, mijn hoofd tegen haar boezem, haar tepel streelt het topje van mijn neus. Ze wordt onrustig en ik begrijp maar al te goed dat terwijl haar ene hand nog steeds, maar toch heftiger mijn hoofd streelt en ze haar tepel terug in mijn mond duwt, haar andere hand zich ergens in haar kruis bevindt waardoor ze zichzelf opwindt. Ik vroeg me af of een vrouw ook zulke gevoelens heeft als toen ik me masturbeerde en in mijn luiers kwam. Opeens werd ze stil, ze schoof opzij en stapte uit bed en verdween uit de kamer, even later hoorde ik de douchekraan lopen. Ik wreef nu zelf over mijn luiers maar lustgevoelens waren er niet, eerder een gevoel van gelatenheid, ze hadden me mijn seksuele driften ontnomen, enkel het beeld van Lisa's borsten en het zogen zelf gaf me een gevoel van roes, enkel in mijn hoofd.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
(Deel 3)

Toen ze terug in de kamer kwam enkel met een handdoek om haar lenden, zag ik aan haar blik dat ze me op een of andere manier plaagde, ze stond met haar rug naar mij en liet de handdoek vallen om haar slipje aan te trekken, ze draaide zich zo dat er niets te zien viel. Daarna trok ze een BH aan en daarover een zomerkleedje. Ze maakte zich nog vlug wat op en trok me toen uit bed en liet me op het verschoonkussen kruipen in de andere kamer. Terwijl ze me begon uit te kleden neuriede ze zachtjes enkele populaire liedjes. Ik lag poedelnaakt op het kussen toen moeder even kwam kijken en vroeg of ze nog wat moest brengen. Lisa liet een kommetje met water en zeep brengen, de rest was aanwezig. Moeder vertelde dat ze ons straks beneden aan tafel verwachtte. Mijn kinderoppas waste me zorgvuldig en smeerde me goed in met luierzalf, eerst mijn billen en mijn kontje, daarna nam ze mijn plassertje en begon het zakje eerst en daarna mijn piemeltje zachtjes te masseren. Ik voelde het wel maar door die verdoving was het alsof het van op afstand was er was ook geen teken van erectie te bespeuren. Ze sprak tegen mijn alsof ik Bertje was; "Zo een klein plassertje heeft nog veel tijd nodig om te groeien en grote dingen te doen, Nicky moet nog veel aan mama Lisa's borst liggen eer hij een grote jongen wordt. Hij moet nu enkel aan eten, drinken, spelen en slapen denken en hij zal gelukkig zijn. Hij mag wel eens mama bloot zien, hij is toch nog zo klein."

Ondertussen had ze de voorhuid helemaal naar achter geschoven en smeerde nog wat zalf op de roede. Ik werd dan op mijn buik gedraaid en met een vinger bewerkte ze mijn poepgaatje, algauw werden het twee vingers. Dit was enkel om te controleren of de verdoving daar ook wel goed werkte. Dan begon ze me opnieuw in te pakken, een dik pak luiers vastgespeld en een plasticbroek, van die eerste soort, erover. Een fris hemd en pantoffels, zo mocht ik mee naar beneden. Van in mijn stoel kon ik zien dat deze maal een boterham werd klaargemaakt, korsten eraf en in kleine stukjes. "Vandaag ben je een peuter van 2 jaar, je mag rondlopen en enkele woordjes in kindertaal spreken, je krijgt ook aangepast voedsel, als je in je luier kakt mag je aan onze rok komen trekken en kaka zeggen om je te verversen, als je niet spreekt de speen in je mond. Ik ben moemoe, Lisa noem je mama en de anderen tati." De stukjes lagen op de plank van de stoel en ik kreeg een grote slab om, er stond nog een fles met chocolademelk klaar op de tafel, ver buiten mijn bereik. Ik pak te dan maar de stukjes boterham met bessenjam en at deze op, er was echter zoveel jam op dat er zowat overal jam op zat, de plank, slab, maar ook mijn hemd en ik moest ook wel eens in mijn haar krabben. Ik kreeg dorst maar er was blijkbaar niemand die er aan dacht om me die fles aan te reiken.

Ik stak mijn hand uit en zei meerdere malen " baba", toen gaf mijn moeder me glimlachend de fles, en vertelde me dat ik alle "baba" moest uitdrinken. Lisa had het fototoestel genomen en maakte er een plaatje van. Totnogtoe stonden er enkel beelden van een vuile jongen aan tafel op. Ik werd een beetje gewassen en mocht spelen in de woonkamer, waar ze die grote blokken en die speeldiertjes vandaan had gehaald was me een raadsel, ze waren niet nieuw maar toch onbekend voor mij. Lisa kwam met Bertje naar beneden en stopte in het voorbijgaand de speen in mijn mond. Ik vermoed dat de kleine de afgekolfde melk van de vorige dag kreeg samen met een soort betterfood papje. Daarna werd hij in het park gelegd, dit terwijl ik aan het spelen was met de blokken. Ik zag niet dat ondertussen alles werd klaargemaakt voor een uitstap, zelfs toen Bertje werd omgekleed en op het terras in de kinderkoets lag en mijn moeder met andere kleren kwam aandraven begreep ik nog niet echt wat er gebeurde.

Mijn hemd werd uitgetrokken en ik kreeg een eerder normale T-shirt aan, er werden een paar broekjes geprobeerd, maar die gingen niet over dat luierpak. Dan maar die trainingsbroek aan, mijn moeder was blijkbaar niet zo gelukkig, en ik zeker ook niet, volop zomer en een lange broek aan. "Nicky moet mooi zijn, we gaan dada, kom hier om je haartje te kammen." Ik schrok, we gingen uit, Bertje in de kinderwagen en geen auto uit de garage, dus te voet. Nu was ik toch nog blij met die lange broek aan, en ze was nogal wijd zodat mijn eendenkont toch wat minder zou opvallen. Ik kreeg mijn sandalen aan. Terwijl ze nog de laatste voorbereidingen deden ging ik even tot in de gang naar de grote spiegel zien. Het viel nog mee, alhoewel iemand die me goed kende zou wel achterdocht kunnen krijgen.

"We gaan eerst naar mevrouw Maes, om je maten te laten opnemen, dan kunnen we naar de winkel om nog wat fruit en kinderkoeken te halen." Ik kon wel door de grond zakken, de winkel was in dezelfde straat als Ruben en hopelijk woonde die mevrouw Maes niet te ver af. Eenmaal buiten op de straat, liep ik aan mijn moeders hand voor de kinderwagen. We waren nog geen vijf minuten aan het stappen toen Jeroen met zijn fiets kwam aangereden. Hij groette ons maar ik durfde niks zeggen en hij zag wel vlug dat het beter was om dan maar door te rijden. "Is dat nu een manier om een vriendje te behandelen?" hoorde ik Lisa achter mij zeggen. Hij is zijn tong verloren beaamde mijn moeder. "Mag ik dan spreken" vroeg ik haar. "Ja, je had toch; dag; hé of zoiets kunnen zeggen, peuters zijn creatief en weten wel altijd wat. Als je toch niets te zeggen hebt, neem dan maar deze in je mond." En ze stopte de speen in mijn mond. De tranen rolden nu van mijn wangen. Tot overmaat van ramp kwamen we nu een oude schooljuf van me tegen. Deze herkende mijn moeder en vroeg wat dit betekende, deze vertelde kort en bondig dat ik graag weer een baby wou zijn en dat ik er nu de kans toe kreeg maar dat ik nog ongelukkig was omdat ik vandaag enkel een peuter mocht zijn. Ik keek de andere kant op, de juf nam me bij mijn kin en keek me in de ogen en zei dat ze me binnen enkele jaren terug in haar klas verwachtte. We kwamen even later bij Gaby Maes aan, Ik had toch wel wat bekijk gehad in de straat gelukkig zag ik niemand meer die ik kende. We belden aan en de mevrouw die gisteren bij ons te gast was kwam om ons binnen te laten. Ik was weer iets meer op mijn gemak en moest me uitkleden, enkel nog mijn luierpak aan en moest op de tafel gaan staan. " Met nog wat leuke kleren aan zal hij wel wat beter voelen" wist Gaby te vertellen. Ik mocht van tafel nadat ze me volledig had opgemeten en Lisa kleedde me terug aan. De dames dronken een kop koffie en ik kreeg een beetje limonade. Lisa nam het aan en gaf me het te drinken. Toen we vertrokken kreeg ik er met moeite een "dank je tati" uit en toen aaide ze me mijn wang, "Wat een lieverd, tot ziens, wacht niet te lang om die stoffen te brengen, ik zal dit met veel plezier doen." Het plezier was zeker niet voor mij, babypakjes, peuterkledij en slaapkledij.

We moesten nu zeker nog een kwartier lopen tot aan de winkel. Gelukkig dacht niemand eraan om de fopspeen boven te halen. Met de kinderwagen achter me aan viel mijn kleding toch niet zo op, we kwamen wel enkele bekenden tegen zoals de melkboer en een moeder van een klasgenoot, met een dag te zeggen waren we weer verder op stap. Met tegenzin naderde ik de winkel, hier kwam ik af en toe wat halen voor thuis maar ook soms wat snoep, dus hier kenden ze me wel goed. We waren binnen en moesten onze beurt afwachten, de mevrouw was bezig met een klant en ook de winkeljuffrouw. Deze laatste was eerst klaar en vroeg wat we nodig hadden, ze had al gemerkt dat we samen waren en had me toch wel eens raar bekeken.

Lisa had eerst wat zaken nodig voor haarzelf, eens de bediende bezig was met Lisa kwam de dame zelf naar ons toe gestapt en vroeg wat we nodig hebben. Groenten en fruit, betterfood, griesmeel, suiker en een grote zachte borstel om haar te kammen. "Heb jij het niet te warm met zo een lange broek aan" vroeg ze opeens aan mij. Ik moest niet antwoorden, mijn moeder zei dat ze niets anders had om mijn luiers te verbergen. Ik werd rood van schaamte, ook al omdat de winkeljuffer juist naast me stond en me aankeek. Toen ze me voorbij ging voelde ik duidelijk haar hand over mijn bips glijden. "Is hij dan ziek?" vroeg de dame. "Niet echt ziek, een tijdelijke vorm van ongecontroleerde ontlasting, hij is zindelijk als een baby. De dokter weet echter nog niet of het al dan niet lang zal duren, omdat hij niet depressief zou worden heeft de dokter ons aanbevolen om hem dan ook in die leeftijdsgroep te laten inleven en behandelen we hem dus als een peuter of een baby." "Maar jongen toch" ze richtte zich tot mij; " dat dit je moet overkomen, je mag blij zijn dat je zulk een lieve moeder hebt, ze zal wel goed voor haar kleintje zorgen." "Ja, het is wel een karwei en ik moet morgen weer werken, daarom is Lisa nu bij ons, zij zal hem verzorgen als ik er niet ben en af en toe zal zij wel hier komen boodschappen halen. Ondertussen stonden nog twee dames in de winkel, bij het buitengaan werd ik van kop tot teen bekeken. Op straat toen ik me omdraaide zag ik de dames door het winkelraam gluren in onze richting, de roddelmolen zal nu wel op gang komen.

Even later kwamen we ook nog enkele kennissen tegen zoals de vrouw van de koster met Pieter en een vriendin van mijn moeder, die haar onmiddellijk aanbood om te kijken of ze nog luiers en dergelijke had liggen. We kwamen nu voorbij het huis van mijn vrienden en hun moeder stond buiten. Ik hoorde dat ze met de fiets op stap waren en natuurlijk werd er eerst over de schoolresultaten gesproken, daarna vroeg Linda wat er eigenlijk met me aan de hand was. Jeroen had gisteren al wat willen zeggen maar Ruben had hem de mond gesnoerd en daarnet voor ze vertrokken waren ze ook al aan het discussiëren over Nick. Mijn moeder riep me dichter en trok op straat gewoon mijn trainingsbroek even naar beneden, de natte luiers waren duidelijk toch al iets naar beneden gezakt en helemaal geel gekleurd. Ze vertelde haar hetzelfde als in de winkel en ook dat de jongens vorige week mijn speciaal wasgoed aan de draad hadden zien wapperen. Ze voegde er aan toe dat ze beide jongens eens in de vooravond bij ons thuis verwachtte, hij moet zich niet opsluiten voor zijn vrienden had ze er aan toegevoegd. Linda wenste me veel sterke met mijn ongemak en dat ik steeds welkom was bij hen thuis. Thuis gekomen werd ik verschoond door Lisa en terug als deze morgen aangekleed, moeder kookte het middagmaal. Ditmaal kreeg ik hetzelfde, enkel was alles tot een onsmakelijke brei gemixt. Met een soeplepel voerde ze me en liet me af en toe wat water uit een babyflesje drinken. De walgelijke siroop ging er ook tussenin en een stukje geraspte appel als dessert. Na het eten mocht ik buiten, verder dan het terras ging ik toch niet, ik geloofde dat er misschien wel mensen stonden te loeren tot ik buiten kwam om me te bekijken. Het was nogal vlug bedtijd en ik voelde de bedwelmende werking van die siroop al. Ik werd in bed gestopt en moeder benadrukte me dat er wat zou waaien als ik nog uit bed stapte.

Even na vier uur kwam Lisa me wekken; "En heeft baby Nicky veel dodo gedaan? En heeft hij een natte doek aan? En gaat Nicky nu veel spelen?" " Ja, mama Lisa" was telkens het eerder schuchtere antwoord. Ik kreeg weer een vers pak luiers om en kreeg een plastic broek met Donald figuurtjes aan met bijhorende shirt, babysokken. Mijn speen werd met een lintje en een veiligheidsspeld een mijn shirt vastgemaakt, opdat ik deze altijd bij mij zou hebben. Eerst kreeg ik van haar nog een fruitpap met banaan en betterfood en een fles thee. Daarna mocht ik op het terras spelen met mijn 'nieuw' speelgoed van deze morgen. Het was lekker warm en met een frisse luier aan was het nog te doen. Terwijl ik aan het spelen was kwam Inneke opeens via het tuinpoortje aangelopen. Ze groette me en ik antwoordde met "Dag tati".

"Oh kan onze baby al spreken?" "Vandaag is hij een peuter en mag hij enkele woordjes zeggen, Inneke kom je even hier?" hoorde ik mijn moeder roepen. Ik speelde verder met de blokken en plotseling holde Inneke weer even snel weg als ze gekomen was, juist nog even "Tot morgen" roepend. Even later kwam Lisa met de kleine Bert buiten, hij werd in zijn kinderwagen gelegd die ze uit de zon zette. Ze installeerde de strijkplank buiten en begon met de strijk van de steeklakens, luiers, slabbetjes en nog veel meer.

Even later ging de bel, ik schrok, zo dadelijk zouden mijn vriendjes hier zijn. Doch er kwam niet dadelijk iemand, het was waarschijnlijk iemand anders en Lisa bracht me terug bij mijn blokken. Even later verschenen ze dan toch op het terras, verschrikt keek ik op recht in mijn vrienden hun gezicht. Mijn mond viel open en de speen bengelde aan het lintje, de tranen vloeiden mijn wangen neer en ik liep naar mijn moeder die achter hen stond en ik drukte mijn gezicht in haar schoot. "Kom, kom, kom, het zijn toch je vriendjes, ik heb hun daarnet de hele situatie uitgelegd, ze zullen je echt niet uitlachen. Ze zien nu ook wel dat je het best als een kleine jongen wordt behandeld. Ze zijn gekomen om te spelen, laat eens je speelgoed zien. De tranen bleven maar vloeien en Lisa leidde Jeroen naar de blokken terwijl Ruben een paar van die speelgoed diertjes in zijn handen kreeg toegestopt. Mijn moeder draaide me naar hen toe, en duwde me naar Ruben toe. "Speel eens samen met Ruben met de beestjes en Jeroen zal een hok voor ze bouwen." Ruben zette zich neer en ik werd er letterlijk naast gezet. In zijn beste kinderachtige taal vroeg hij wat een dier hij vast had, ik kon amper 'hond' uitspreken omdat ik zo snotterde.

We speelden slechts enkele minuten samen, ook al omdat ik niets anders deed dan wenen. Mijn moeder zei toen dat het wel weer zou beteren en dat ze beter maar na hun kamp zouden terugkomen. De eerste dagen heeft het toch niet veel zin en reeds op donderdag vertrokken ze. Jeroen en Ruben namen afscheid en zeiden dat ze zeker zouden komen zien na het kamp.

Toen ze weg waren bleven de tranen nog een tijdje vloeien, ik voelde de woede in mij opkomen, me zo kleineren voor mijn vrienden, Lisa had me door en toen ik tegen de blokken schopte nam ze me vast en zette ze me vast in de stoel in de keuken. Mijn moeder kwam helpen om me een lepel siroop te geven. Een uurtje later hebben ze me slapend naar bed gebracht. De volgende morgen werd ik wakker, waarschijnlijk door het gerucht in de gang of de badkamer. Moeder kwam de kamer binnen, ze moest werken, ze zag dat ik wakker was en kwam nog even zien hoe het was. Ik was nog maar half wakker en zoog aan mijn fopspeen.

"Baby Nicky is weer heel kleintjes vandaag, het was gisteren zeer lastig voor mijn kleine jongen, vandaag mag hij veel rusten. Lisa, kan je komen of ben je nog bezig met Bertje?" Het antwoord hoorde ik niet maar ik werd bevolen om in bed te blijven tot Lisa er was en ze gaf me een zoen. Even later verscheen mama Lisa met Bertje op de arm, de kleine had al hard gewerkt, gans de luier vol, en werd ervoor geprezen. De kleine werd naar beneden gebracht en toen kwam ze bij mij, het bed was behoorlijk nat, ze hadden me zo in bed gestopt omdat ik sliep. Ik werd recht getrokken en volledig uitgekleed, ze bracht me naar de douche, ik moest blijven zitten, en werd van kop tot teen gewassen. In de verschoonkamer kreeg ik een dik pak luiers om en een paar plastic broeken erover. Ik werd weer als een baby aangekleed met sokken en speen aan het lintje. Toen droeg ze me naar beneden. Ik werd in de sofa gelegd en ze kwam terug met twee flessen melk. " Je hebt met gisterenavond wat extra werk gegeven, je mag ze nu wel uitdrinken." Ze nam me op haar schoot en voedde me met haar melk uit de fles. Als ze beiden leeg waren liet ze me boeren en liet me in het park plaats nemen. Ik moest op mijn rug op het geplastificeerd matrasje en met mijn benen opgetrokken kon ik er net in. Opeens werd er een lang lint onder het park door en over mijn buik doorgetrokken en voor ik het besefte was ik vast gesnoerd. De speen werd in mijn mond geduwd en een paar speeltjes van Bertje en het elastiek met de figuurtjes werd boven mij gespannen, zodat ik er met mijn handen bij kon. Ze zei dat baby maar best rustig kon blijven liggen, anders zou ze het kinderpark in de tuin plaatsen. Ik liet mijn benen tussen de spijltjes van het park uitsteken. Het zeer dikke luierpak verplichtte me mijn benen wijd open te houden. Ik hoorde dat haar kleine op een deken lag op het terras, ze sprak tegen hem terwijl ze blijkbaar nog bezig was met strijken. Ik dacht na, het was dinsdag, deze avond moest mijn moeder het rapport afhalen, haar stemming zal dus wel de eerste dagen er niet op verbeteren. Ze is enkel welgezind als ze me in het nauw kan drijven of me kleineren en Lisa heeft er ook al een aardig handje van mee.

Het is amper een week dat ik aan haar werd voorgesteld en ik ben helemaal afhankelijk van haar. Ze verzorgt me, ze voedt me, alhoewel dat ik dat wel heel graag heb, ze legt me in bed of in het park, ze doet gewoon alles, ze laat me zelfs in mijn luiers doen. Waar gaat dit eindigen? Wat gaat er van mij worden, nog een paar dagen en heel het dorp weet wat er met me aan de hand is, of toch de versie die mijn moeder wil laten geloven. Er zullen er zijn die lachen, anderen hebben medelijden, misschien komen er straks een paar vrijwilligers vragen of ze me niet een moeten met een rolstoel rondwandelen, zoals ze met oudere mensen doen die niet zo goed te been zijn en bijna niet meer buiten komen? Hoelang zullen mijn vrienden nog komen, ik zou me ook niet gemakkelijk voelen als ik een vriend in zo een omstandigheden moet bezoeken. Al zulke gedachten speelden door mijn hoofd toen mama me losknoopte en me uit het park hielp. Ik werd in de stoel geplaatst en ik kreeg een tas met melk en brood erin geweekt voor mijn neus en Lisa voerde me dit met een koffielepel opdat ik het niet al te bont zou maken. Er was al genoeg te wassen, de melk liep toch al langs mijn kin op het slabbetje. Daarna nog een half flesje thee, een restje, vermoedde ik. Ze voelde eens hoe nat ikl was en vond dat het dikkere luierpak wel een tijdje zou meegaan. Ze nam de stoel van achteren vast bij de leuningen en droeg me niet zonder moeite op het terras, daar werd ik in het zonnetje gezet. Ik kreeg mijn voddenpop en nog een soort grote bijtring in plastic en werd zo achtergelaten. Ik kon nu Bertje zien liggen op een deken spelend met zijn tenen en af en toe pakte hij ook wel naar zijn rammelaar, maar kon hem niet vatten.

Nu Lisa er alleen voor stond en ik steeds maar moest stil liggen of zitten vond ik het maar vervelend, opeens hoorde ik een bekende stem roepend aan de kant van de straat. Het was die van iemand uit mijn klas, ik hoorde ook nog een paar andere stemmen. De aasgieren kwamen zien of er geen glimp van me op te vangen was dan hoorde ik Lisa roepen en het werd stil aan de straatkant. Opeens hoorde ik de bel, wie zou er nu kunnen komen. Het was die vriendin van mijn moeder met een doos in haar armen kwam ze naar het terras. "Allemaal luiers, een dertigtal, je kan ze als inleggers gebruiken, er zitten er een paar tussen die wel erg dun zijn geworden, misschien moet je die maar als poetsdoek gebruiken. Een paar grote molton onderleggers en onderin nog een pisvel, ge weet wel, zo een bruin vel in 'toille cirée', om de matras te beschermen." Ze kwam nader bij mij en voegde er aan toe dat een beetje zon mij wel deugd zou doen. Daarna zaten ze nog te praten over ongehuwde moeders, haar zuster woonde alleen en had ook een kind. Ze was na een avontuurtje zwanger geworden maar wilde niet met de vader huwen om dat hij er een losbandige levenshouding op nahield. Nu was het kind bijna tien jaar en was ze nog steeds alleen. Lisa vertrouwde haar toe dat als ze de geschikte man vond toch wel zou huwen, maar dat ze toch zeker niet de eerste de beste zou nemen en ook geen al te oude man. Opeens zette Lisa's kleintje zijn keel wijd open en schreeuwde uit volle borst. "Zo, jij hebt zeker honger? We gaan je iets klaarmaken" De vriendin van mijn moeder, Marie, nam afscheid van Lisa en zwaaide nog eens naar mij. Ik knikte gewoon eens terug, ik bleef alleen achter op het terras. Het duurde wel een hele tijd voor Lisa terug kwam. "Zo er zit al één in bed, en wat zullen we voor onze Nicky nu klaarmaken, een papje met griesmeel of pudding uit de koelkast?" Daar ik nogal heftig reageerde op dit tweede werd het pudding met vanillesmaak. Eerst weer een lepel van die vieze siroop en daarna een behoorlijke pot pudding, gespoeld met af en toe een s lokje thee.

Daarna controle van de luiers, ze voelden nog niet zo zwaar aan, dus werd ik zo in bed gestopt. Toen ik wakker werd stond de deur op een kier, ik draaide me een paar keer in bed en opeens verscheen Inneke in de kamer. "Jij slaapkop, het is al een stuk over vijf, straks is uw moeder thuis, kom sta maar op, ik denk dat je wel een natte broek hebt. Hop, naar de ander kamer. Ik wou lopen, maar een tikje op mijn wang en haar vinger naar de bodem wijzend liet me verstaan dat ze de instructies volgde. Ik had gewoon een dik luierpak aan dus kon ze dit nog al vlug verwijderen. Het water waarmee ze me waste voelde koude aan, ze pakte de luierzalf en smeerde me zorgvuldig in, toen ze mijn piemel pakte voelde ik voor het eerst in een halve week enige reactie, hij kwam zowat half stijf en Inneke bleef maar de zalf inwrijven.

Toen ze het pak luiers onder mijn billen schoof was de beginnende erectie al lang weer verdwenen en had ze geen moeite om mijn plassertje in te pakken. Ze kleedde me terug aan en liet me voorzichtig de trap afkruipen. Ik kreeg een flesje thee, ze zou nu geen fruitpap meer maken, straks was er avondeten. Ze liet me op de sofa zitten, Bertje lag binnen op het deken en probeerde blijkbaar zijn eigen vingers op te eten, het speeksel liep langs zijn wang op het deken. Ik keek buiten en zag dat het er erg winderig was geworden, waarschijnlijk was er onweer op komst. Moeder kwam thuis en groette ons, ze vroeg aan ons buurmeisje wanneer Lisa vertrokken was. Om een uur of drie, was het antwoord, ze verwachtte van om zes uur terug te kunnen komen, dus om halfzeven thuis. Inneke vertelde moeder dat ik zowat een stijve piemel kreeg toen ze me insmeerde. Moeder vertelde haar dat dit toch normaal was, misschien moeten we eens de dokter opzoeken, als de tube leeg was mochten we gedurende enkele dagen niet meer verdoven, gisteren morgen was ze leeg.

Mijn moeder moest mijn rapport halen en Ineke moest even alleen op me letten, opdat ik haar niet al te veel tot last zou zijn werd ik terug in het park vastgesnoerd. De kleine lag op het deken naast het park en Ineke probeerde hem steeds maar aan het lachen te brengen. " Wat ben jij toch een kleine guit," zei ze terwijl ze hem met een popje amuseerde, " we zullen jouw grotere broer ook eens aan het lachen moeten brengen" Ik lag gewoon in een luierhemdje in het park en ze nam mijn voet vast en begon mijn voetzolen te kittelen, eerst kon ik me nog een beetje houden maar dan moest ik mijn voet terug trekken en kreeg een rilling over me heen. Het buurmeisje begon me dan ook mijn oksels en ribben te kittelen, ik vond het helemaal niet zo leuk Opeens voelde ik mijn darmen werken en verstijfde een beetje. Ik vermoed dat het op mijn gezicht te lezen stond, ze stopte met spelen en zei me dat ik een flinke jongen was en rustig mijn 'werk' moest afmaken. Ze was weer met mijn kleine 'broer' bezig, toen opeens een harde donderslag ons allen deed opschrikken. Bertje zette onmiddellijk zijn stembanden in werking en Ineke had alle moeite om hem te sussen. Ik lag vast in het park en werd toch ook een beetje bang toen de volgende bliksem, heel snel gevolgd door een dreunend lawaai, ons huis zonder elektriciteit zette. De radio die in de keuken speelde en ons een beetje achtergrondmuziek bezorgde zweeg en het werd een moment stil tot de klein terug een schreeuwserenade begon. Ineke had er haar handen mee vol en liet mij in het park liggen met mijn volle luier die nu ook nog heel erg nat werd. Ze liep met de kleine heen en weer om hem te sussen maar het hielp allemaal niet zoveel, het bleef ook maar donderen, hoewel nu toch minder erg. Opeens hoorden we de regen tegen de vensters tikken, Ineke legde Bertje op mijn buik omdat ze nog een paar ramen moest dicht maken. Hij was iets kalmer en ik wreef op zijn rugje waardoor hij nog rustiger werd, hij begon zelfs geluidjes te maken en zijn speeksel liep langs mijn wang naar beneden. Ik spuwde mijn speen uit en begon hem ook geluidjes voor te doen, we waren net twee echte baby's die met elkaar probeerden te communiceren.

Toen Ineke terug in de kamer kwam zag ze ons zo en liet ze ons dan maar zo bezig met ons spel. Ze zocht een lamp, door de gutsende regen was het erg somber in huis en ze wou eens zien of alles in orde was in het huis. Net toen ze de lamp vond kwam Lisa langs achter zowat druipnat binnengelopen. "Wat een weer, ik kom terug van de stad en in het dorp is er nergens licht, is Nelly nog niet terug van school?" Inneke antwoordde negatief en gaf een teken dat ze in het park moest kijken. " De baby's amuseren zich blijkbaar toch met dit rotweer." Terwijl het buurmeisje vertelde wat er gebeurd was werd Bertje door zijn moeder opgetild en geknuffeld. Ze merkte op dat er toch wel iemand heel erg bang was geweest voor het onweer, het rook niet zo lekker in het park. Ze voegde eraan toe dat ik wel even moest wachten tot er terug licht was om verschoond te worden. Onze babysitter stelde voor om dit te doen omdat ze vond dat het een beetje haar schuldwas vanwege het kittelen. Lisa zei dat het toch wel zou gebeurd zijn het was een poos geleden dat ik nog een grote boodschap gedaan had en dat ze me toch niet te veel mocht verwennen. Inneke kwam bij het park en gaf me mijn vodden pop en duwde mijn speen terug in mijn mond. Zowat onmiddellijk spuwde ik ze weer uit. Ze nam ze terug op en met wat ronddraaiende bewegingen werd ze dan terug naar mijn mond gebracht. Ze sprak me aan als een baby en zo speelden we nog een paar minuutjes verder, ik had niet eens in de gaten dat mijn moeder er ook was en ons gade sloeg. Ze kwam dichterbij en merkte op dat haar baby in een zeer vrolijke stemming was. "Lisa is hij niet schattig en lief zo, we gaan hem nog wel een hele tijd zo moeten houden want bij de grote jongens op school bakt hij er niet zoveel van. Ik geloof dat hij hier wel iets gebakken heeft, maar het zal hem wel niet deren hij ziet er toch zo gelukkig uit." Dit was dus het commentaar op mijn schoolprestaties, de eerste weken erna heeft ze er niet één keer meer over gesproken. Ineke kreeg Bertje aangereikt, Lisa moest nog haar wage ntje lossen nu de regen was opgehouden en mijn moeder zou in de garage het campingvuurtje zoeken omdat er toch iets om te eten moest klaargemaakt worden. Er was nu terug meer licht in huis en opeens begon de radio terug te spelen en hoorde ik de koelkast terug werken. Lisa die net een pak had binnengebracht testte het licht in de keuken en vroeg het buurmeisje of ze die stinkende grote baby naar de badkamer wou brengen en alles klaar maken om me te wassen. Ik mocht uit het park en kruipend doorheen de kamers en de trap op, bereikte ik de badkamer. Boven was het heel erg zwoel en ik werd in de douche van mijn kleren ontdaan. Het luierhemdje vertoonde ook een spoor van mijn onzindelijkheid, onder aan de sluitingsknopjes. De plasticbroek werd afgespoeld en in een mand gedaan, mijn luiers ontspeld en deze vielen in de douche. Ze nam ze op en wierp ze in een emmer waarna ze me begon af te sproeien.

Lisa was nu erbij gekomen en begon me te wassen. Stap voor stap vertelde ze het meisje hoe een baby gewassen werd en waar het verschillend was voor een grote baby en een kleintje. Ze vertelde ook en toonde het extra demonstratief dat de geslachtsdelen een zorgvuldige behandeling nodig hebben. De reactie bleef deze keer niet uit en mijn piemel rees omhoog. Ineke merkte dit op en Lisa vertelde haar dat dit zelfs bij kleine jongens voorkwam, maar deze hier moet morgen op doktersbezoek, die zou daar wel raad mee weten. Het afdrogen liet ze aan die meid over en gaf commentaar, ik was nog steeds naakt en moest mijn tanden poetsen. Lisa ging in de strijkkamer mijn luiers klaarmaken. Ik moest kruipen naar het verschoonkussen toe, eens daarop neerliggend werd ik zowat van kop tot teen met een lotion ingewreven, ik rook echt naar een frisse baby. Lisa smeerde me in met luierzalf en Ineke poederde mij en spelde mijn dik luierpak om mijn onderlichaam, ze mocht ook een frisse plastic broek omdoen en werd getoond waarop ze moest letten om lekken te voorkomen. Lisa kleedde me verder aan een luierhemdje en een sponsen broekje, ze pakte me op en droeg me tot in mijn stoel in de keuken. Mijn moeder had eten klaargemaakt, doch voor mij was het terug een gemixte versie, koude aardappeltjes met tomaat en veldsla en kip. Het was wel hetzelfde als de schotels op de tafel maar mijn kommetje zag er zo niet uit en smaakte ook niet zo lekker als ik me kon voorstellen. Lisa was de serveerster van dienst, het was niet zo snel als van mijn moeder en ik kreeg af en toe een beetje water uit mijn flesje, het werd zulk geen smosboel.

Bertje lag te slapen in de hoek in en baby relax, ik moest toezien hoe de anderen smakelijk aten en kreeg een bijtring om mee te spelen. Inneke nam na het eten afscheid en vertelde dat ze overmorgen wel langs zou komen.
 
Bovenaan