Verhaal Klaar Little Space-Avonturen

Hoe goed is dit verhaal?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• 8

• 9

• 10

• Totaal stemmers
    0

WinnieThePooh

Nieuw lid
Inleiding
Als 16jarige had ik al veel meegemaakt, eigenlijk te veel voor mijn leeftijd en zo gedroeg ik me dan ook. Ik heb geen zorgeloze jeugd gehad door het gebrek aan een moeder en een vader die alcoholist was. Ik ging naar school, waar ik niet op mijn plek was en altijd buiten de boot viel, maar waar ik me veilig voelde door de afwezigheid van mijn dronken vader. ‘S middags ging ik zo snel mogelijk naar huis, hopend dat mijn vader nog niet thuis was of nog sliep, zodat ik alles zo goed mogelijk kon voorbereiden om de kans op een woede-uitbarsting zo klein mogelijk te houden. Helaas was er altijd wel iets waar mijn vader van door het lint ging en kreeg ik het alsnog zwaar te verduren.
Het gebeurde vaak genoeg dat ik met blauwe plekken op school kwam, maar ik had geen vrienden die het zouden opmerken en ook de docenten leken me niet te zien, tot het moment dat er een stagiaire kwam lesgeven, sinds die tijd veranderde het drastisch.

Hoofdstuk 1;
“Hallo leerlingen, mijn naam is Tom en ik kom uit Amsterdam. Ik zal de komende tijd mijn stage in verscheidene klassen doorbrengen, waaronder jullie klas. Ik ben 25 jaar en speel gitaar en doe 3 keer per week aan korfbal. Ik hoop een gezellig en leerzaam jaar met jullie tegemoet te gaan.”
Daar stond hij en in alleen zijn introductiepraatje had ie al een paar keer doordringend mijn kant op gekeken. Hij maakte me zenuwachtig, zijn priemende ogen maakten me zenuwachtig. Hij was de eerste docent die me ooit zovaak aandacht had gegeven en ik was het niet gewend. En precies nu, wanneer er een blauw plek in mijn hals zit, krijg ik te veel blikken naar me toe geworpen.
Mijn vader was gister door het dolle heen geweest, ik was vergeten zijn drank uit de kelder te halen en dat heb ik goed gevoeld, die fout maak ik voorlopig niet meer.
Vanochtend was ik al enigszins zenuwachtig, bang dat het iemand zou opvallen dat er een blauw plek in mijn nek zat, maar tegelijkertijd gerustgesteld vanwege de wetenschap dat ik meestal toch geen aandacht krijg en precies deze dag is er die stagiaire waarvan zijn ogen opvallend vaak op mijn nek gefixeerd zijn.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Princesspeach Little space bucket list Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Mary-Jane Holland Man bijt hond vraagt zich af, wat is jouw little space song? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
verwijderd03 Afgelopen vrijdag een onverwacht little space momentje AB/DL Fotos 2
L Daddy gezocht m4m (20 jaar oud little) Contact advertenties 0
L M20 Den Haag voor daddy Contact advertenties 0
L M20 Den Haag voor daddy Voorstellen 6
S Sissy little boy looking for daddy/owner Contact advertenties 3
SoftBabyBeestje Fetlife-verwijzing naar Engelstalig-verhaal- over controle, luiers & picknick Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
kevje Caregiver of little gezocht! Contact advertenties 2
SoftBabyBeestje Hoe je een Luier Fluffy Maakt (Alsof je het meent!) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
P Little for big luier Contact advertenties 8
J EN Little looking for daddy Voorstellen 9
J Little Jacey Voorstellen 12
L♡. Wil er iemand luiers ruilen blushing babies♡ little for big M♡ voor L luiers✨️ Luiers 12
G ABU Little Kings Luiers 7
W Little Kings Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Cuddles4Life Nieuw op deze site - ab/dl meid Voorstellen 40
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 15
Littlepaciqueen Verjaardag vieren in little-stijl ✨ Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
W Abdl little AB/DL Filmpjes 12
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Senna ab Little naar het zwembad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
1 Abu little kings - ruilen? Pub 1
B little orion moderator talk 0
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
barramuscle Little for big nursery? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
barramuscle Little for big nursery? Vragen & Info Shop 1
L♡. ✨️Nieuw op dit forum✨️ NH babygirl Voorstellen 94
Daddy Stampertje Hoe kan ik mijn little straffen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Pup Betaalbare Baby booties maat 39/42 Product & Winkel Testverslagen 4
Pup Klein zijn.. met hond? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Pup Eco little :p Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Senna ab Hooii allemaal! Voorstellen 22
M Nieuwe Amsterdammer Voorstellen 16
diaperdrenthe Guilty pleasure (ab/little editie) Pub 49
H Little king diapers Vragen & Info Shop 42
Limbonees ABU little kings Pub 47
LittleOrion Little B&B Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Little Dragoniusrex Heupsokken van Little for big Kleding 1
S Happy little Pride day! :-) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
L Little app groep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
T Tips voor ABDL/Little websites/platforms? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
T Creatieve Little uit Zuid-Holland Voorstellen 16
Dips N' Bricks Wanneer voel jij je little Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Pup Wat zou je willen doen met een Mommy? Algemeen 45
L Little for big absorptie Luiers 7
Jonnybeary De Instagram little Voorstellen 4
Pup Zijn hier ook middles? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
T Pappa/little 23 jaar Voorstellen 15
pampboy ervaringen Little Noon? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1