Little Space Avonturen

WinnieThePooh

Nieuw lid
Inleiding
Als 16jarige had ik al veel meegemaakt, eigenlijk te veel voor mijn leeftijd en zo gedroeg ik me dan ook. Ik heb geen zorgeloze jeugd gehad door het gebrek aan een moeder en een vader die alcoholist was. Ik ging naar school, waar ik niet op mijn plek was en altijd buiten de boot viel, maar waar ik me veilig voelde door de afwezigheid van mijn dronken vader. ‘S middags ging ik zo snel mogelijk naar huis, hopend dat mijn vader nog niet thuis was of nog sliep, zodat ik alles zo goed mogelijk kon voorbereiden om de kans op een woede-uitbarsting zo klein mogelijk te houden. Helaas was er altijd wel iets waar mijn vader van door het lint ging en kreeg ik het alsnog zwaar te verduren.
Het gebeurde vaak genoeg dat ik met blauwe plekken op school kwam, maar ik had geen vrienden die het zouden opmerken en ook de docenten leken me niet te zien, tot het moment dat er een stagiaire kwam lesgeven, sinds die tijd veranderde het drastisch.

Hoofdstuk 1;
“Hallo leerlingen, mijn naam is Tom en ik kom uit Amsterdam. Ik zal de komende tijd mijn stage in verscheidene klassen doorbrengen, waaronder jullie klas. Ik ben 25 jaar en speel gitaar en doe 3 keer per week aan korfbal. Ik hoop een gezellig en leerzaam jaar met jullie tegemoet te gaan.”
Daar stond hij en in alleen zijn introductiepraatje had ie al een paar keer doordringend mijn kant op gekeken. Hij maakte me zenuwachtig, zijn priemende ogen maakten me zenuwachtig. Hij was de eerste docent die me ooit zovaak aandacht had gegeven en ik was het niet gewend. En precies nu, wanneer er een blauw plek in mijn hals zit, krijg ik te veel blikken naar me toe geworpen.
Mijn vader was gister door het dolle heen geweest, ik was vergeten zijn drank uit de kelder te halen en dat heb ik goed gevoeld, die fout maak ik voorlopig niet meer.
Vanochtend was ik al enigszins zenuwachtig, bang dat het iemand zou opvallen dat er een blauw plek in mijn nek zat, maar tegelijkertijd gerustgesteld vanwege de wetenschap dat ik meestal toch geen aandacht krijg en precies deze dag is er die stagiaire waarvan zijn ogen opvallend vaak op mijn nek gefixeerd zijn.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Mary-Jane Holland Man bijt hond vraagt zich af, wat is jouw little space song? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
verwijderd03 Afgelopen vrijdag een onverwacht little space momentje AB/DL Fotos 2
DaddyDK Daddy (25) zoekt zijn kleine zonnestraaltje :) Voorstellen 0
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
W Little Kings Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Cuddles4Life Nieuw op deze site - ab/dl meid Voorstellen 40
tbdl_guy Little kings medium Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
Littlepaciqueen Verjaardag vieren in little-stijl ✨ Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Brenda1986 Little zoekt papa en mama Contact advertenties 11
Plaa Voorlezen en kroelen; little gezocht Contact advertenties 27
W Abdl little AB/DL Filmpjes 12
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Niks54 Met wie kan ik me eerste keer little moment meemaken? Contact advertenties 1
D Wij zouden graag in contact komen met een ander koppel of v/mtf little Contact advertenties 3
Mr_insecurious little (24M) op zoek naar CG/switch in de randstad (m/v/overig) Contact advertenties 0
Senna ab Little naar het zwembad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Limbonees ** 12 februari 2023 Little Noon in Club78!!** Kalender 0
1 Abu little kings - ruilen? Pub 1
Jonnybeary Nieuw als little Contact advertenties 11
Babyukkie little orion moderator talk 0
G 20 daddy/switch opzoek naar little of switch Contact advertenties 18
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
VincentKoridon Little (switch) boy zoekt switch boy (omgeving Amsterdam) Contact advertenties 3
littlegirl_celine Ryan/Celine zoekt naar daddy of mommy voor little en naughty fantasies Contact advertenties 11
G 20 jarige daddy/switch opzoek naar little/switch Contact advertenties 0
barramuscle Little for big nursery? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
barramuscle Little for big nursery? Vragen & Info Shop 1
G Daddy/switch opzoek naar little/switch Contact advertenties 3
L♡. ✨️Nieuw op dit forum✨️ NH babygirl Voorstellen 94
DiaperedBearCub Iemand nu afspreken omgeving Leeuwarden abdl/little/daddy/mommy Contact advertenties 3
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Abdl little opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 4
Daddy Stampertje Hoe kan ik mijn little straffen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Pup Betaalbare Baby booties maat 39/42 Product & Winkel Testverslagen 4
D Ervaren daddy zoekt little. Contact advertenties 3
R Gezocht little girl Contact advertenties 4
Pup Klein zijn.. met hond? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Pup Eco little :p Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Senna ab Hooii allemaal! Voorstellen 22
M Nieuwe Amsterdammer Voorstellen 16
diaperdrenthe Guilty pleasure (ab/little editie) Pub 50
H Little king diapers Vragen & Info Shop 43
Anne-CD Contact little m/v gezocht regio noord NL Contact advertenties 10
Limbonees ABU little kings Pub 47
Rin Caregiver gezocht (Gelderland) Contact advertenties 4
Esus Sub/little gezocht Contact advertenties 1
LittleOrion Little B&B Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Little Dragoniusrex Heupsokken van Little for big Kleding 1
Similar threads


















































Bovenaan