Verhaal Klaar Locked

Hoe goed is dit verhaal?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• 8

• 9

• 10

• Totaal stemmers
    0

katejingle

Beginneling
Hoihoi,

ik vond het weer eens tijd worden voor een apart verhaal. Geen serie, en het heeft ook niks te maken met eerdere verhalen van mij. Ik heb wel besloten dat ik het verhaal in meerdere (hooguit 5) delen ga splitsen, aangezien ik nu niet genoeg tijd heb voor een heel verhaal. Veel leesplezier! Xx Kate

Waarschuwing: het is geen luierverhaal!

Locked: deel 1

Ik ga vrolijk naar school, omdat ik weet dat ik vandaag eindelijk Brandon weer ga zien! We hebben al een paar maanden verkering, maar hij was de hele voorjaarsvakantie naar Spanje. Vandaag hebben we samen een blokuur gym, superleuk! Als ik eenmaal op school ben, stop ik mijn rugzak met boeken in mijn kluisje en neem ik mijn sporttas mee naar de gymzaal. Ik merk op dat het onrustig is, veel mensen giechelen of hebben de slappe lach. Het zal wel.

Iedereen is al in de kleedkamer, ik kom samen met Sarah als laatste binnen. 'Zozo, laatkomers,' zegt Yara lachend. 'We gaan apenkooien, echt heeel gaaf. We hebben twee zalen die vol staan met spullen!' voegt ze er enthousiast aan toe. Ik glimlach, en kleed me snel om.

'Fijne vakantie gehad allemaal?' vraagt meneer De Vries. Iedereen knikt en begint verhalen te vertellen over hun vakantie. 'Ho, ho. We hebben maar een blokuur om dit superleuke spel te doen: apenkooien. Wie weet niet hoe het werkt?' vraag hij. Sam steekt zijn hand op, en iedereen zucht. Hij is het sukkeltje van de klas. Typisch iets voor hem, niet weten wat apenkooien is. Aan het gezicht van meneer De Vries te zien is hij het daar helemaal mee eens. 'Er zijn twee tikkers, de rest zijn lopers. De lopers krijgen 15 seconden uitloop. Je ziet dit parcours, neem ik aan? Zoals je ziet verbindt alles zich op een manier met elkaar. Je mag de grond niet aanraken, alleen de matten, kasten, enzovoorts. Je mag ook aan de touwen of ringen slingeren en zo naar de overkant gaan. Als de tikkers de grond aanraken, mag iedereen die af is er weer in. Niemand mag dus de grond aanraken! Snap je het nu?' vraagt hij. Sam knikt twijfelend. 'Mooi. Wie willen graag tikkers zijn?' vraagt hij. Cara en Justin steken hun hand als eerste op, dus die mogen. 'Dan hebben jullie nu 15 seconden om je te verspreiden over dit reusachtige veld!' zegt hij als een omroeper. Ik ren enthousiast weg, samen met Brandon. Dan voel ik dat ik moet plassen...

katejingle

Beginneling
Locked: deel 2

Ik negeer het gevoel, ook al weet ik at het niet lang meer duurt voordat ik er iets mee moet. Shit... heb ik weer. Na precies 15 seconden komen Cara en Justin belachelijk hard het veld in rennen. Ik ren, maar voel dat dit niet het fijnste is voor mijn blaas. Ik ga na dit potje wel even naar de wc, ik wil natuurlijk niet in mijn broek plassen. 'Ik kom je pakkeeeeen!' gilt Cara terwijl ze op mij af stormt. Ik lach en ren snel weg richting de touwen. Ik pak een touw, wacht even tot Cara er bijna is en zwaai dan plagerig naar de overkant. Ze grinnikt.

Een flinke tijd laten word ik getikt, als een van de laatsten. Er zijn nog 3 mensen in het veld, die telkens ingesloten worden omdat Cara en Justin wat handige technieken doorkrijgen. 5 minuten laten zijn ze alle drie getikt, en sta ik op springen. Ik loop zo nonchalant mogelijk naar meneer De Vries. 'Mag ik alstublieft even naar de wc?' vraag ik poeslief. 'Hmm, kon je dat niet in de pauze doen?' bromt hij. 'Toen moest ik nog niet, ik moet echt heel nodig,' smeek ik. 'Vooruit dan, maar snel terug zijn!' zegt hij wat aardiger. Ik knik dankbaar en ren naar de deur van de gymzaal. Ik breng mijn hand naar de klink, en probeer hem, omlaag te duwen. Hij werkt niet mee. Ik duw zo hard als ik kan, maar er gebeurt niks. 'Meneer? Ze gaan niet open!' schreeuw ik naar de andere kant van de zaal. 'Onzin,' zegt hij en komt naar me toe. Hij probeert het ook, maar tevergeefs. 'Wat is dat dan weer voor raar iets..,' zegt hij. 'Wacht, ik ga mijn sleutels halen. Kijken of het daarmee werkt,' zegt hij dan. Hij loopt rustig naar de andere kant van de zaal, en verdwijnt in het hok. Shit, shit, shit! Ik moet echt heel nodig, als die deur niet open gaat, dan... gebeurt er misschien wel iets waar ik echt niet aan wil denken.

Even later komt hij terug, met een overdreven grote sleutel. 'Hopelijk werkt dit, anders weet ik het ook niet meer.' Hij stopt de sleutel in het sleutelgat en probeert hem om te draaien, maar er gebeurt niks. Dan horen we ineens een heleboel mensen schreeuwen in de zalen naast ons. 'Wat is dit in godsnaam..?' zegt hij verontwaardigt. Dan worden zijn ogen kleiner, alsof hij zich iets bedenkt. 'De examenstunt. Tuurlijk, dat ik daar niet aan heb gedacht,' stoot hij uit. Nee. Nee, nee, nee! Hij pakt zijn telefoon, en belt iemand. 'Ja. Ja. Jullie ook? Is iedereen er? Ooohw, dan snap ik het. Ik zie je,' zegt hij en hangt op. 'Ze hebben iedereen naar de gymzalen gelokt, en er waren natuurlijk ook al wat klassen aan het gymmen. Ze hebben de deuren van buitenaf op slot gedraaid, van alles voor de deuren gezet en haken erop gezet.

katejingle

Beginneling
Locked: deel 3

Ik adem diep in en uit. Dat heb ik weer! Ik hoop dat de deuren binnen 5 minuten open gaan... Ik wil er niet aan denken wat er anders gebeurt. Ik loop zenuwachtig naar mijn vrienden, en dan valt het licht uit. Veel mensen slaken een klein gilletje. "Verstop je, of schrik je dood!" schreeuwt een stem door de omroepers. Vaag. Dan begint iemand af te tellen. "10,9,8,7..". Ik rensnel naar een mat, leg hem op een bank en ga eronder liggen. "3,2,1...." ik ben doodstil. Schrik je dood... Wat bedoelen ze?Spinnen? Slangen? Enge mensen? Clowns? Ik wil het liever niet weten eigenlijk. Ik moet zooo nodig! De plas beukt tegen mijn plasbuis. Dan hoor ik wat gegil. "Ielll, clowns!" gilt een meisje. Fuck. Fuck! Ik haat clowns, en als ik heel erg schrik plas ik misschien wel. Dan bedenk ik me dat er een nooduitgang is. Ik denk even na, maar neem dan mijn besluit. Ik duik onder de mat vandaan en ren naar de nooduitgang. Ik duw ertegenaan, en hij is... open! Yes! Ik ren naar buiten, en ga op zoek naar een struik of iets waar ik me achter kan verbergen tijdens het plassen. Ik kan het echt bijna niet meer ophouden, dus ik moet zo snel mogelijk plassen. Dan zie ik een struik. Ik ren er met een spoedvaart opaf. Ik maak me zo klein mogelijk en hurk achter de struik. Het sijpelt er al uit, dus ik ruk snel mijn broek en slipje naar beneden. Mijn plas spuit er met volle kracht uit. Ik heb nog nooit zo lekker geplast als nu. Dan hoor ik een meter of 2 verderop een geluid... Nog een plassende persoon?

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P 100 uur challenge Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8