Logeren bij Oma

Luierikl

Superlid
— deel 1 —
Met een plof zet ik mijn tas neer in de logeerkamer van mijn oma, een weekje zodat ik niet de hele zomervakantie alleen thuis zou zijn wanneer mijn ouders aan het werk waren. Ik had de week uitgekozen wanneer de meeste vriendjes in de straat ook weg waren. Oma kwam ook naar boven en hielp me mijn tas uitpakken. Ik heb in deze kast wat plek gemaakt. We legde beide mijn kleding er netjes in. De kamer was gezellig door de oude spulletjes het speelgoed waar mijn neefjes en nichtjes vaak mee speelde en de vrolijke gordijnen die mijn oma had gemaakt voor de kamer. Zullen we meer eens een kopje thee maken? Vroeg oma. Ik knikte en liep mee naar beneden. Oma had een bungalow en boven was alleen de logeerkamer. Heerlijk in de zon zaten we samen te genieten van de thee en als snel hadden we grote lol over de gekke wandelaars die in de verte voorbij kwamen met hoge sokken of vreemd gekleurde vesten. Het ijs was gebroken en ik had zin in deze week! Wat wil je eten vanavond vroeg ze.. ik dacht na en binnen een paar seconde was pannenkoeken mijn antwoord. Smikkelend met stroop op de wangen was het avondeten zo klaar en plofte we na samen de plakkerige afwas gedaan te hebben op de bank en zaten we naar van alles te kijken. Oma zorgde voor de limonade en de refill later. Het was snel 20.30 uur en oma vertelde dat het nu toch wel tijd was voor een douche, pyjama en naar bed. Ga jij vast onder de douche? Haal ik je pyjama even op. Ik ging naar de badkamer die vast zat aan oma haar slaapkamer. Ik deed netjes mijn kleren uit en legde ze op haar bed neer, stapte onder de douche, het warme water was heerlijk en al snel was oma ook in de badkamer. Ze gaf mijn toilettas een plekje en pakte een grote handdoek uit de kast. Ik deed de douche weer uit en ze stond met de grote handdoek klaar om me af te drogen. Het was vreemd voor me, thuis moest ik het gewoon zelf doen, maar het voelde wel erg fijn. Met de handdoek om me heen ging snel de tandenborstel door mijn mond. In de slaapkamer terug lag daar op bed nu mijn blauwe pyjama klaar en een schone onderbroek. Ik trok het aan en samen met oma liep ik mee naar boven. Kroop in het lekker bedje en kreeg een dikke kus van mijn lieve oma. Als je moet plassen, ik heb op de overloop een potje neergezet zodat je niet naar beneden hoeft in het donker, als je moet plassen. Ik kom je wel wakker maken, en ben je eerder wakker ga je maar lekker spelen op de kamer. Oké oma zei ik... zo was het eigenlijk altijd gegaan, ook al was het eventjes geleden.

Ik staarde in de kamer het licht van buiten gaf de kamer nog voldoende licht. Ik staarde naar de Lego de poppen en het andere speelgoed en bekeek de kamer nog verder rond. Stoeltje, tafeltje, lamp de kast waar mijn kleren lagen en daarnaast nog een kastje. Ik bekeek het nachtkastje, in de la lag nog een Donald Duck maar was verder leeg. Ik kroop zachtjes uit bed en kon het niet laten om in het kleine kastje te kijken, zachtjes deed ik de deur open en zag wat speelgoed liggen en poppenkleertjes. Ik maakte het kastje weer dicht en deed de kast zachtjes open waar mijn kleding lag. De bovenste plank lagen dekens en nog een kussen. Op de onderste plank stonden 2 mandjes, ik pakte het eerste mandje eruit en zag een pak babydoekjes liggen, een 3 opgevouwen rompers. Ik pakte de romper eruit en bekeek hoe groot die was.. hij was vast van mijn neefje geweest. Ik pakte nu het tweede mandje. Het mandje zat vol met luiers. Ik pakte er een paar uit, luiers met beertjes op de rand en voelde enorm zacht en een paar waren van plastic met roze randje en geen opdruk. Ze voelde zo zacht. De beertjes luiers waren er de meeste van.. zonder twijfel pakte ik er eentje en stopte alles verder snel weer in de kast. Ik kroop snel weer in het bed en bekeek de luier goed. Wat zacht voelde die aan. Mijn hoofd kon niks anders meer dan aan de luier denken en ik kon me ook niet bedwingen niet te proberen hem om te doen. Ik deed mijn pyjamabroek en onderbroek uit. Vouwde de luier open en ging erop liggen. Ik had vaak gezien hoe mijn mama ons buurjongetje een schone luier gaf, terwijl ik staarde hoe dat ging. Ik ging op de luier liggen en probeerde hem dicht te plakken, wonderbaarlijk paste de luier nog, ik kreeg de plakkers net op de luier. Het voelde geweldig. Wat zacht en wat een fijn gevoel. Ik ging liggen en staarde even naar het plafond. Ik voelde ineens dat ik moest plassen. Maar in de luier plassen was geen optie. Dus zachtjes maakte ik de plakkers los en tippelde naar de overloop. Een roze potje stond op een handdoek klaar. Als een kleuter ging ik op het potje zitten en liet mijn blaas leeg stromen. Zonder broek sloop ik weer terug en ging weer in bed liggen. De twijfel sloeg in mijn hoofd wat nu.. de wens om de luier weer om te voelen was groot dus trok hem toch waar aan. En ging weer naar het plafond staren.

Ineens schrok ik wakker. Lieverd heb je lekker geslapen hoorde ik. Ik kwam wat overeind en keek een aangeklede oma aan. Uuuuhhjj ja lekker geslapen stamelde ik uit. Mooi zo schat, had je het warm omdat je pyjamabroek hier ligt vroeg ze. Uhhhh ja oma. Nou kom, gaan we eten. Ze sloeg de deken aan de kant en mijn blote benen en de luier werden meteen zichtbaar. Wat is hier gebeurd ineens vroeg ze geheel verbaasd. Ik kon niks anders dan ineens gaan huilen. Ze kwam naast me zitten en trok me tegen haar aan... lieverd niet huilen, er is toch niks ergs gebeurd, oma is alleen even verbaasd. Ik kroop tegen haar aan als een kleine jongen en huilde de dikke tranen weg. Laten we eerst wat eten dan praten we daarna er even over. Ze pakte mijn pyjamabroek van de grond en trok hem bij me aan. Als of er verder niks geks was gebeurd. Ze gaf me een kus op mijn wang en zei, kom knappert we gaan eens ontbijten. Ze pakte me hand en nam me mee naar beneden.
 

Luiersersen

Ik waardeer iedereen
mooi verhaal, zit zeker te wachten op deel 2. Ben wel benieuwd hoe oud de "hoofdpersoon" is en welke luiers (ik neem aan) hij heeft gevonden. Verder erg leuk om te lezen
 

Luierikl

Superlid
--- deel 2 ---

Bij elke stap op de trap voelde ik de luier langs mijn benen, het voelde zacht en zeker niet vervelend. Beneden aangekomen zag ik de gedekte tafel en nam plaats op dezelfde stoel als gisteravond. Ik voelde duidelijk de luier nu om mijn billen en het maakte me onzeker en voelde me enorm rood worden. Oma deed alsof ze niks zag en vroeg wat ik op mijn broodje wilde. Met veel moeite kreeg ik het woord hagelslag eruit. Ze smeerde het broodje en gaf het aan me, eet maar lekker op schat, glimlachte ze terug. Met veel moeite duwde ik het broodje naar binnen, wat was ik gespannen en onzeker. De kop thee hielp me mee het broodje verder weg te krijgen. Toen ik het broodje weg had gewerkt, schoof oma haar stoel tegen de mijne aan. Lieverd vertel eens waarom heb jij de luier aan gedaan? Zei oma heel rustig terwijl ze een arm om me heen sloeg. Ik wist niet waar ik kijken moest en storend en bevend probeerde ik te zeggen dat ze er zo zacht uitzagen en ik heel graag de luier wilde voelen en proberen en daarna is slaap gevallen was en dat ik spijt had. Oma was heel rustig en streelde rustig mijn rug. Lieverd, oma is niet boos hoor, maar heb je spijt of zullen we deze luier nog maar even omhouden? Ik keek oma verbaasd aan, wat zei ze nu… ik viel compleet stil, mijn hart zei ja, maar mijn hoofd was in de war. Oma fluisterde in mijn oor, van mij mag het hoor. Zachtjes knikte ja. Helemaal goed schat. Ga maar lekker even spelen met de lego in je pyjama, dan ruim ik de tafel af. Daar ging ik dan met de luier onder mijn pyjama naar de woonkamer om de bak met lego onderste boven te keren. Het voelde zo gek maar ook zo fijn, de krakende luier. Ik voelde stiekem aan mijn eigen billen en voelde duidelijk de luier onder mijn pyjamabroek. Mijn hoofd stond niet naar de lego, maar probeerde toch maar een huisje te bouwen.


Oma kwam de woonkamer weer in en zag me met de lego spelen en duidelijk de luier boven mijn broek uitkomen, maar zei verder niks. Ze zette een glas drinken op de salontafel en ging zelf op de bank zitten. Schat, als je dorst hebt, hier staat limo. Ik keek om en liep naar haar toe, ging naast haar op de bank zitten en pakte het glas. Het ging al klokkend naar binnen. Wat wil je vandaag doen lieverd was de vraag die nu op mij afgevuurd werd. Ik weet het even niet oma. Dan ga ik iets verzinnen, hupsakee naar boven, gaan we kleren aan doen. Boven aangekomen maakte oma de kast open en pakte mijn blauwe korte broek en een schoon t-shirt uit de kast. Ik stond als een kleuter afwachtend te kijken. Oma kwam voor me staan en begon me uitkleden alsof ze me de rol van kleuter nu aan me gegeven had en dit in het script stond. Voordat ik het zelf doorhad stond ik alleen in de luier, ik zag mezelf in de spiegel van de kast terug, helemaal bloot met een witte luier met beertjes, wat deed me terug denken aan oude tijden en aan mijn kleine neefjes en nichtjes.


Even opletten schat, en ik schrok even uit mijn starende blik. Oma hield de korte broek voor me, ik stapte er netjes in en ze deed de broek over mijn luier heen en trok het shirt over mijn hoofd heen. Hupsakee klaar zijn we. Ik keek in de spiegel en zag geen eens zo snel dat ik een luier om had. Oma zag me kijken en zei, zie je niks van lieverd, geen zorgen. Hup naar beneden jij, doe je vast je schoenen aan, ik kom er zo aan. Beneden aan de trap trok ik mijn sneakers aan en kon ik het niet laten nog eens aan mijn geluierde billen te voelen.


Oma kwam naar beneden met een rugtasje en liep via de keuken weer terug naar de gang. Ga je mee, en hield de buitendeur voor me open. We gaan met de auto dus kruip maar vast achterin en ze klikte haar kleine rode autootje open. Ik kroop achterin en zette me in de riem. Oma starte en reed al hobbelend de oprit af. De hobbels maakte duidelijk dat ik de hele ochtend verder nog niet naar de wc geweest was. Hopelijk komen we straks een wc tegen dacht ik terwijl ik rustig naar de weilanden keek die we onderweg zagen. Ineens zag ik grote glijbanen tevoorschijn komen en oma wist haar auto voor mijn gevoel snel de parkeerplaats op te rijden. We zijn er zei ze glimlachend en achterste voren tegen me. Ik kroop uit de auto en trok voor de zekerheid mijn shirt nog eens goed. Ze pakte mijn hand en trok me mee naar de kassa. Kaartje voor deze jongen en mij graag. Binnen gekomen zag ik dat er gelukkig niet alleen kleuter speeltoestellen waren maar ook waterfietsen, botsauto’s en hele hoge glijbanen. Oma zag een leeg bankje en plofte neer. Zo schat ga maar lekker spelen, ik zit hier! Ik keek even rond en de botsauto’s leken me het leukst, dus liep die kant maar op. In de rij wachtend was ik snel aan de beurt. Ik kroop in de auto en ging al botsend rondjes rijden. Ineens kwam er iemand vol van achter botsen en drukte het stuur in mijn buik. Gelukkig ging de zoemer en klom ik snel uit de auto en rende ik naar oma toe. Al hijgend bij oma aangekomen zei ik snel wat er gebeurd was en dat ik echt heel nodig moest plassen. Oma trok me op het bankje naast haar en fluisterde, schatje daar heb je nu een luier voor om. Ik keek haar verbaast aan, moest ik nu in mijn luier plassen. Oma zag mijn blik en zei nogmaals, daar is je luier voor, dus hup plassen jij. Ik moest zo nodig dat ik bij het woord plassen al de eerste stroom plas voelde lopen. Ik keek enorm gespannen naar mijn broek, ik voelde alles warm worden maar zag dat mijn broek niet van kleur veranderde. De voor en achterkant van luier werd helemaal warm en wat een opluchting. De buikpijn zakte meteen wat weg. Oma keek me aan en fluisterde, goed zo schatje, dat lucht op he. Ik knikte naar oma. Zullen we nu die waterfietsen maar eens uitproberen zei ze. En we liepen samen die kant op. De luier was nu duidelijker voelbaar en ik zag ook dat hij aan de voorkant duidelijker zichtbaar was. Als maar niemand hem nu ziet. We klommen in de waterfiets en gingen hard van start en maakte verschillende rondjes over de vijver heen. Terug bij de steiger, zei oma, nu is het wel tijd voor een broodje, en nam me mee terug naar het bankje. Daar zat ik dan met een natte luier naast oma een broodje te eten. Wat voelde ik me ineens een kleuter, maar wat voelde het fijn. Ik liet stiekem nog een klein plasje lopen en deed als of er niks gebeurd was.
 

vino

Toplid
Heel leuk verhaal.
Wel even een vraagje. ( wat Luiersersen ook al vroeg) wat is de leeftijd van de hoofdpersoon???

Verder een leuk verhaal, en hoop dat er een vervolg komt.
 

Luierikl

Superlid
Heel leuk verhaal.
Wel even een vraagje. ( wat Luiersersen ook al vroeg) wat is de leeftijd van de hoofdpersoon???

Verder een leuk verhaal, en hoop dat er een vervolg komt.
ik laat dat even aan de lezer zelf. Maar heb zelf natuurlijk wel een leeftijd in gedachte ;-)
 

Luierikl

Superlid
— deel 3 —



We hadden de broodjes weg gewerkt en ook de flesjes drinken waren leeg. Ga nog maar even spelen, dan gaan we zo weer. Met mijn duidelijk volle luier ging ik in de rij staan van de glijbaan met de matten. Blijkbaar was op het bankje mijn shirt om hoog gekropen en ineens hoorde ik achter mij gegrinnik. Ik keek om en zag twee jongens grinniken. Snel trok ik mijn shirt omlaag en gelukkig mocht ik snel de glijbaan af. Beneden aangekomen holde ik snel naar oma. Zullen we naar huis zei ik al hijgend. Wat is er lieverd zei oma. Ik vertelde dat jongens mij uitlachte en ik nu wel snel naar huis wilde. Oma pakte me vast en zei, geen zorgen die jongens zien we toch niet meer, en ik denk dat ze gewoon stiekem jaloers zijn. Oma pakte de tas en we lopen samen richting de uitgang. Bijna bij de uitgang zei oma, kom we gaan nog wel even een schone luier om doen, want je hebt deze nu al de hele dag aan. Oma trok me mee de toiletten in. Gelukkig was er een aparte verschoonruimte. Maar die zat nog op slot. We stonden te wachten tot plots de deur open ging en er een moeder met een peuter meisje naar buiten kwam. Ik keek heel snel naar de grond uit schaamte. Oma zei meteen, kom onze beurt. Ik zag de moeder wat verbaasd kijken maar ze liep gelukkig door. Kom op lieverd, en snel deed ik de deur op slot. Kom je even liggen hier? En ze wees de verschoonmat aan die op een grote plank lag. Ik klim erop en ging gehoorzaam liggen. Ik schaamde me nu enorm, daar lag ik met een natte luier te wachten tot oma mij zou verschonen. Ik voelde hoe ze mijn broek los maakte en deze naar mijn enkels schoof. Ik hoorde de tas en kreeg een schone luier in mijn hand geduwd. Even vast houden schat. Het was nu niet de beertjes luier maar de plastic luier met de roze rand. Hij voelde heerlijk aan. Ik hoorde de plakkers los gaan en oma tilde mijn benen in de lucht en ik voelde de koude lucht ineens tegen mijn billen aan komen. Een koud doekje ging langs mijn lichaam en ik rook de heerlijke geur van de doekjes. Oma pakte de luier uit mijn handen en ik voelde deze onder mijn billen verdwijnen. Benen wijd was de opdracht en ik voelde de luier weer dicht gaan. Deze voelde veel dikker dan de luier met de beertjes. Hupsakee we zijn weer klaar. Ik klom van het kussen af en toen ik stond voelde ik duidelijk hoe anders deze luier was. Hij kraakte ook. De schrik kwam weer terug, maar goed dat we naar huis gingen dacht ik. We deden de deur open en zagen een moeder met een jongetje staan dat wat jonger dan mij was. Die moeder zei, zie je nou Tomas, er zijn meer jongens met een luier. Oma en ik gingen er snel vandoor, terug in het rode autootje voelde ik me weer wat rustiger.



We reden weer terug richting huis, toen oma zei, we gaan via de supermarkt schat. Even wat boodschappen doen, wil jij morgen ook lekker een luier om? Vroeg ze alsof er niks vreemds aan was, en keek me vriendelijk aan via de achteruitkijkspiegel. Zachtjes knikte ik ja, het voelde zo fijn. Dan kopen we meteen een pak luiers, mag je ze zelf uitzoeken zo.



Oma parkeerde weer behendig de auto in het kleine dorp. Ik voelde duidelijk bij het uitstappen de dikke plastic luier en kraakte duidelijk onder mijn korte broek. Ik bleef dicht bij het karretje en volgde zorgzaam oma die alle boodschappen bij elkaar pakte. Zo, nu alleen nog luiers en doekjes zei ze. We liepen het baby gangpad in, oma pakte een pak doekjes en we liepen snel door. Even kijken hoor, we moeten wel maat 6 hebben. Maar verder dan maat 5 vonden we niet. Oma zag een medewerkster lopen en sprak deze meteen aan. Hebben jullie nog maat 6 ergens liggen vroeg oma. De medewerkster keek even mee naar concludeerde ook dat die op waren. Dan moeten we even bij de drogist kijken. Hup naar de kassa. Ik stond nog steeds beetje verstijft bij oma en probeerde zo min mogelijk op te vallen. De kar namen we mee naar de auto. Alles ingeladen zei oma, breng jij de kar even terug. Een beetje wijdbeens bracht ik snel de kar terug en hoopte ik snel weer terug te zijn bij oma. Maar op de terug weg struikelde ik over een losse steen, een mevrouw naast me hielp me opstaan en zag duidelijk mijn luier boven mijn broek uitkomen. Ach kleintje gaat het zei ze lief en toe ik weer stond zei ze, ohw je bent groter dan ik dacht, ben je zo groot voor je leeftijd, ik zette het snel op een lopen naar oma. Die zag dat ik duidelijk een schaafwond had op mijn knie. Kom snel mee, Bert helpt ons wel. En we liepen de drogist in. Dag Ans, wie heb je mee genomen. Dit is Chris mijn kleinzoon. Wil jij even naar zijn knie kijken, is net gevallen. Hij bukte en keek, ohw wat zalf erop en dan is het morgen over. Hij pakte een tube en smeerde er wat op. Mijn oma bedankte hem. Heb jij nog luiers maat 6 liggen vroeg ze meteen. Tuurlijk zei Bert. Voor de nacht of overdag vroeg hij. Oma dacht even en zei, eigenlijk voor beide. Bert pakte 4 pakken en kwam terug. Deze twee kunnen prima overdag en deze twee kunnen meer aan, dus werken snachts beter. Oma zei, welke vind jij het leukste. Ik werd knal rood. Bert keek me aan en zei, ik zou deze kiezen en wees het pak aan van pampers. Uhm uhm uhm dan die zei ik stotterend. Bert deed als of er niks geks was. Bij de kassa aangekomen zei Bert ineens, ik heb ook nog wat wat losse luiers, laatst scheurde een pak open, krijg ik niet meer verkocht. En in een tasje stopte hij nog een stapeltje. Oma betaalde de zalf en luiers en we liepen naar de auto. Ik met een groot pak pampers in mijn handen. En nu terug naar huis zei oma.



Wat was ik blij toen we het erf van Oma weer opreden. Nadat we alles binnen hadden opgeruimd plofte ik op de grond bij de Lego en ging toch maar eens wat bouwen. Ik liet stiekem een scheet en voelde daarna ineens dat ik eigenlijk wel moest poepen. Ik liep snel naar oma. Oma mag ik naar de wc. Naar de wc zei oma, je hebt van mij een luier om gekregen. Ja maar ik, ja maar ik.. ik moet uhh. Oma keek me aan en zei express niks. Ik moet uhhh en ik voelde al dat er wat aan kwam. Snel zei ik poepen. Ohw maar lieverd ook dat mag in je luier, of moet ik je toch helpen op de wc. Ik knikte toch maar van ja. Oma treuzelde enorm en ik stond met de broek op mijn knieën te wachten tot oma de plakkers los zou maken. Maar net voordat oma dat wilde doen voelde ik dat ik mijn luier al aan het vullen was. Oma zag het duidelijk en deed even niks meer. Ik was enorm rood maar ook opgelucht. Oma gaf me een kus en zei, goed zo kleine jongen met een lach. Ze trok mijn broek omhoog en ga een tik tegen mijn luierkont. Ga maar weer spelen, geef ik je straks een schone luier. Wijd beens wichelend liep ik terug. Dit voelde totaal anders dan een plas luier. Ik durfde niet te gaan zitten... maar blijven staan was ook geen optie. Zachtjes en voorzichtig ging ik weer bij de Lego zitten. Ik voelde de gevulde luier nu enorm goed en voelde dat de poep zijn weg zocht.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
M Nachtje bij Daddy logeren N 6
H Logeren bij oom en tante L 10
Y Logeren bij Sven L 3
J Logeren bij mijn grote zus. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
S Logeren bij tante Kiara L 32
K Logeren bij Tim L 3
DL_Michel Logeren bij Simone L 6
Little Endy Verhaal Klaar Logeren in een landhuis dat ik niet ken L 3
W logeren L 14
J logeren L 15
P logeren in oma's huis L 16
DL_Michel Logeren L 5
DL_Michel Jolanda komt logeren J 5
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
M kijken bij de luierafdeling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Bam-Bi Ben jij vroeger ook bij “oppasmama” geweest? Algemeen 30
T Wonen bij tante ABDL Luierverhalen 3
J Vreeswijk bij kaarslicht Kalender 3
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
C Verschonen bij vrienden of familie ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
C Bij de zussen... 16+ Verhalen 4
Luier-Slaafje Favoriete betaalmethode bij een feestje/bijeenkomst Polls 37
Bedplasser91 Tokio Hotel zanger draagt luier bij de tandarts Pub 7
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
FairryNL Sinds ik ABDL herken bij mezelf zijn mijn grootste persoonlijke prestaties: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
K Zomerreces bij het verhalen schrijven? 16+ Verhalen 8
D Hulp luiers anoniem kopen wonend bij ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Benjamin Button Vandaag bij Kruitvat Pub 1
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
J Bestellen bij etsy Algemeen 5
luierfan Bij wie mag ik in mijn luier rondlopen? Contact advertenties 8
Bam-Bi Ab dl dagje bij mij thuis Pub 20
André Adult Baby Bij de Tandarts een behandeling krijgen met alleen een luier om in de stoel. Contact advertenties 13
V Luiers lekken altijd bij mij. Algemeen 16
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
H Woon nog bij mijn ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
B Therapist zegt dagboek bij te houden, werkt averechts? 16+ Board 15
PB'tje Ook DL bij de hoger opgeleiden ? Polls 79
Luierliefhebber Brent bwaar strooi je bij gebreuk van talkpoeder en hoeveel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DiaperLuw Retourneren bij ABDL clubshop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
luierdrager16 Hulp gezocht over hoe jullie luiers besteld hebben bij zorg verzekeraar Pub 3
Luierliefhebber Brent hoe is het verlangen naar luiers bij jullie ontstaan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Mommy Maaike Sessie bij mama sarah Contact advertenties 5
Alicha Wat zijn bij jou de eerste onbewuste tekenen van een volgende AB periode? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
T Iemand ervaring met incomateriaal halen bij apotheek? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
André Adult Baby Bij de tandarts in een luier. B 11
D Filteren op onderwerp bij nieuwe berichten (en eventueel elders) Ideeën Bus 5
F Vrienden gezocht, dicht bij flevoland Contact advertenties 7
Similar threads


















































Bovenaan