Logeren bij Oma

rubberpants

Toplid
Wow wat een super leuk verhaal! Ik heb net alle delen achter elkaar gelezen. Spannend hoor! Hoewel het erop lijkt dat het weekje logeren bij Oma bijna voorbij is, hoop ik dat er nog een paar leuke delen volgen. Ik ben benieuwd!
 

Luierikl

Superlid
— deel 12 —

Oma stond op en gaf een tik tegen mijn net schone luierkontje. We zeiden iedereen netjes dag en ik kreeg van Nicky een kus op mijn wang. Slaap lekker knappert zei ze zachtjes in mijn oor. Ik klom achter op de fiets van oma en we fietste het laatste stukje naar huis. Thuis aangekomen, bracht oma me meteen naar boven. We gaan lekker slapen lieverd. Ze trok boven mijn kleren uit en met alleen nog de roze luier en mijn romper kroop ik in bed. Oma gaf me een kus en dekte me toe. Ik lag naar het plafond te staren en zat over Nicky na te denken en haar zusje dat ook nog een luier droeg. Langzaam viel ik toch in slaap.

Het zon licht dat via een kier van het gordijn op mijn gezicht scheen, maakte me vroeg wakker. Normaal was oma mijn wekker, maar dit keer was ik zelf al wakker geworden. Ik draaide me even om en voelde duidelijk de dikke luier nu. Met mijn hand voelde ik aan mijn luier en ontdekte dat die wel weer erg nat geworden was. Ik had geen eens gemerkt dat ik moest plassen. Ik stond op en voelde de luier duidelijk in mijn romper zakken. Ik liep de trap af richting de slaapkamer van oma. Zachtjes deed ik de deur open. Oma keek me meteen aan. Wat is er schatje? Ik sloop dichterbij. Oma ik heb een hele natte luier. Maar schatje dat geeft toch niet. Kom er even bij liggen. Ik kroop via de andere kant het bed in. En kroop tegen oma aan. Oma haar hand kneep in mijn luier. Jongetje toch, deze voelt zeker nat. En ze kneep er nog eens in. Het voelde zo fijn. Ik ging er stiekem goed bij liggen. Oma merkte dat natuurlijk meteen. En kneep er nog eens zachtjes in terwijl ze daarna over mijn luier wreef. Maar daar bleef het bij. Ik lag nog een paar minuten heerlijk tegen haar aan. Tot oma zei dat het tijd was voor een douche en een schone broek. In de badkamer werd mijn romper los gedaan en haalde oma de plakkers los van de luier. De goed gevulde roze luier plofte neer op de grond. Ik sprong onder de douche. Ik kwam er onderuit en werd vakkundig afgedroogd. In de slaapkamer lagen schone kleren klaar. Maar ik zag geen pamper liggen. Oma ging naast me zitten en zei, we moeten nu weer oefenen om droog te zijn overdag schatje. Anders heb ik ruzie met je mama denk ik. De nacht krijgen we wel verkocht. En gaf me een aai over mijn bol. Ik knikte teleurstellend. Dus we gaan weer proberen zonder luier overdag. Ze trok me de kleren aan en ik voelde meteen als of ik iets miste.

Bij het ontbijt ging het meteen mis. Ik was alweer vergeten dat ik zonder luier zat. Dus een warme stroom ging mijn broek in en de stoel over. Ik schrok ervan. En begon meteen te huilen. Oma keek me aan en zag vervolgens de plas over vloer gaan. Jongetje toch. Kan gebeuren. Kom trekken we schone kleren aan. In mijn blootje stond ik in de keuken toen Nicky binnen kwam. Ze zag meteen dat er een ongelukje gebeurd was. Heeft je luier gelekt knappert? Oma zei dat we proberen zonder luier. Dat is knap zei Nicky alsof ik een peutertje was. Met een rood hoofd stond ik haar aan te kijken. Oma gaf de schone kleren aan Nicky en zij deed mij schone kleren aan. Als een peuter werd ik aangekleed en werd ik op schoot getrokken. Dit ging een lastig dagje worden vermoede ik.
 

Luierikl

Superlid
— deel 13 —

Op schoot van Nicky at ik mijn broodje verder op en ging het glas melk er snel achteraan. Lieverd, we gaan naar de grote speeltuin nog een keertje, je bent hier immers nog maar 2 dagen. En onthoud als je moet plassen even zeggen, gaan we naar de wc. Ik knikte ja tegen oma en had zeker zin om met Nicky en oma naar de speeltuin te gaan. Oma pakte een rugzak in terwijl ik met Nicky twee fietsen uit de schuur haalde.


Oma sloot af en ik zat achterop bij Nicky. Mijn armen om haar middel en ik zat lekker tegen haar aan. Ik genoot van het gevoel en merkte dat ik nauwelijks iets mee kreeg van de fietstocht. Voor ik er erg in had zat de tocht er op en waren we in de speeltuin. Nicky nam me meteen mee naar de grote glijbaan terwijl oma een mooi plekje zocht om te gaan zitten. Op de trap stonden we in de rij voor de glijbaan. Ik voelde ineens weer aandrang om te plassen. Ophouden tot we beneden zijn hield ik mezelf voor. Nicky zag me iets wiebelen en fluisterde in mijn oor. Moet je plassen lieverd? Ik knikte zachtjes ja. Gelukkig waren we redelijk snel aan de beurt. We gleden samen naar beneden, wat ging die toch snel. Maar beneden aangekomen ging het meteen weer mis… ik voelde mijn broek alweer nat worden en keek angstig Nicky aan. Die meteen zag dat mijn broek totaal verkleurde. Kom snel mee en ze pakte mijn hand. We rende naar oma, die in haar boek zat te lezen. Nicky zei meteen, we hebben even de tas nodig. Oma keek uit haar boek op en zag mijn natte broek meteen. Ze gaf me een aai over mijn bol. Ohw jongetje toch, maar kan gebeuren. Nicky nam me mee naar de toiletten. Ze koos de babyruimte en bij binnenkomst trok ze meteen mijn schoenen en natte kleren uit. Ik stond alleen nog in mijn shirt, terwijl de deur open ging, een moeder met een peuter jongetje keken naar binnen. Mag ik erbij vroeg ze heel beleefd. Nicky keek om en zei, natuurlijk kom er bij. Ze legde het jongetje op het verschoonkussen. De moeder keek naar ons en zei ongelukjes blijven gebeuren he. Nicky beantwoorden het met ja zeker, het blijft moeilijk om zindelijk te worden en te blijven. Ik kreeg schone sokken, onderbroek en broek aan en kwam weer terecht in mijn schoenen terwijl ik aandachtig zat te kijken naar de peuter die een schone luier kreeg van z’n moeder. Wat was dat toch fijn dacht ik…


Weer schoon aangekleed kwamen we weer buiten. Oma had drinken gehaald en stond op ons te wachten. Het flesje appelsap ging er snel in en met Nicky gingen we snel de speeltuin weer in. We vermaakte ons prima en de tijd vloog voorbij. Voor we weg gingen netjes naar de wc, en hield ik mijn broek gelukkig droog. Nicky was trots op me en noemde me meerdere keren een grote vent. Achterop de fiets zat ik weer heerlijk tegen Nicky aan. Thuis bij oma was het de hoogste tijd voor een lekkere boterham en wat drinken. Het broodje ging er goed in na een ochtend rennen in de speeltuin. Terwijl we heerlijk smulde ging het buiten ineens te keer en tikte de regen behoorlijk tegen het raam. Oma keek naar buiten en zei meteen, dat wordt een film middag dan maar. Na de tafel afgeruimd te hebben plofte we op de bank en deed oma de klassieker Belle en het Beest de dvd speler in. Nicky trok me tegen haar aan en ik lag heerlijk met mijn hoofd tegen haar bost aan. En ze legde haar hand op mijn buik, waarmee ze een soort van aaide. Ik genoot er enorm van, wat gaf ze me toch steeds heerlijke aandacht. Ik voelde ineens weer de aandrang om te plassen, blijkbaar ging het signaal toch langzaam weer een beetje aan. Gelukkig maar dacht ik want anders had ik mijn mama behoorlijk wat uit te leggen. Ik moet plassen zei ik trots. Oma drukte op pauze en ik ging snel naar de wc. Toen ik terug kwam keken beide dames me hoopvol aan. Nicky zei meteen wat ben je toch een knappert, kom hier. En ik kreeg een dikke kus op mijn wang. Ik gloeide er van. Oma stond op en zei vast wat te gaan koken. Ik ging snel weer tegen Nicky liggen en voelde me heel bijzonder.


De film was ten einde en oma kwam net naar binnen met een zelf gemaakte pizza. Op de bank zaten we heerlijk te genieten van oma’s eigen creatie. Na het eten stuurde oma me nog een keer naar de wc, wat maar goed was. We keken verder tv tot het alweer tijd was om onder de douche te springen. Nicky pakte ook deze verzorging weer op. Ze pakte me hand en nam me mee naar de badkamer van oma. Te ging op haar knieën zitten, gaf me een kus op mijn hoofd en vertelde hoe knap ik mijn broek deze middag droog gehouden had. Mijn lichaam kriebelde en ik voelde mijn piemeltje groeien. Nicky haar handen maakte mijn knoop los en trok mijn broek uit en zag nu ook duidelijk dat ik het kusje erg fijn vond. Ga maar even liggen jongetje, want zo kan jij niet douchen. Ik snapte er niks van, waarom niet. Maar voor ik er erg in had lag ik op het bed van oma en voelde ik haar hand over mijn onderbroek wrijven. Ik werd gek en ik voelde mijn onderbroek nat worden. In mijn oor hoorde ik, wat ben jij toch een groot jongetje geworden. Ze haalde me van bed en trok snel mijn kleren uit. Ik was nog half van de wereld en voelde ineens het warme water over me heen. Haar hand ging samen met het washandje over mijn lichaam. Voordat ik het zelf door had was ik schoon en ging de douche uit.


Met de warme handdoek was mijn lichaam weer droog geworden en moest ik op bed gaan liggen. Ik voelde de heerlijke pamper onder mijn billen geschoven worden. Uit mezelf deed ik mijn benen de lucht in, alsof ik niet anders gewend was. De tapes werden vast geplakt. Ik verwachte nu de fijne romper. Maar dat viel tegen toen er gewoon een pyjamabroek over de luier geschoven werd. Ik kreeg de opdracht om van het bed te stappen en toen mijn voeten de grond hadden geraakt kwam mijn pyjamashirt over mijn hoofd heen. Met een tik tegen mijn luierkontje werd er gezegd, jij bent klaar voor de nacht grote jongen van me. In de woonkamer kwam oma naar me toe. Ik breng je naar bed lieverd, zeg je even dag tegen Nicky. Morgen is ze er niet, dan zijn we nog 1 dagje met z’n tweeën. Ik ging snel naar haar toe en gaf de dikste knuffel die ik had. Nicky knuffelde me enorm terug en fluisterde, hopelijk tot snel knappert van me. Ik zwaaide haar nog uit met oma en we liepen samen naar boven toe.


In bed kwam oma naast me zitten.
 

Luierikl

Superlid
— deel 14 —


Lieverd, wat heb je het vandaag knap gedaan! Morgen kunnen we tot etenstijd nog even oefenen, daarna ga je weer naar huis.
Ik ga je mama vertellen dat je nachts steeds ongelukjes had en we samen gekozen hadden voor een luier en dat je daarna ook wat lekkerder in je vel zat en dat de drogisterij deze luiers adviseerde. Maar een rompertje kan thuis natuurlijk niet, dus die houd oma hier voor als je weer komt logeren. En de luiers krijg je natuurlijk mee, zodat je mama straks ook weet welke ze moet kopen voor je. Denk je dat je je hier fijn bij voelt? Ik knikte ja en gaf oma een dikke knuffel. Nu lekker slapen ventje, dan maken we er morgen nog een hele mooie dag van samen. Wat was het enorm fijn om je hier te hebben en ik ben blij je verwend te kunnen hebben met je luier. Ik werd er rood van maar plofte heerlijk in mijn hoofdkussen. Oma gaf me een kus en vertrok uit de kamer. Ik zat naar het plafond te staren en liet de hele week aan mij voorbij gaan. Wat was het een bizarre week maar wat heb ik genoten van alle aandacht die ik kreeg met verschonen en wat was het fijn om zoveel een luier te dragen. Ik viel in slaap.



Oma zat op mijn bed en aaide door mijn haar, ik werd er wakker van en kroop wat dichter tegen haar aan. Kom je zo ontbijten lieverd zei ze zachtjes. Ze stond op en deed mijn spulletjes terug in mijn tas en legde het pak luiers erboven op. Ik voelde duidelijk dat ik mijn luier nog om had. Stiekem deed ik mijn hand onder de dekens en voelde even aan mijn luier, ik voelde duidelijk dat hij nat was. Dus ik had vannacht zonder dat ik het merkte in mijn luier geplast. Stiekem glunderde ik een beetje. Oma had alles terug in de tas en nam hem mee naar beneden. Ik volgde haar in mijn pyjama, de tas en het pak luiers kwam in de keuken te staan en beide schoven we aan tafel. Ik genoot nog even van de luier terwijl oma me een boterham voorschotelde. De melk ging er snel achteraan. Oma zei ga maar heel even in je pyjama spelen, dan zoek ik even wat kleren voor je uit. Ik herpakte mijn spel met de lego en ging weer heerlijk verder bouwen, nu het nog even kon. Ik merkte alleen dat ik naar de wc moest. Dit keer niet voor een plas. Ik liep naar oma, die in de keuken een set kleren uit mijn tas viste. Oma ik moet naar de wc zei ik snel. Lieverd, je hebt nog je luier om, gebruik die maar nog een keertje, dan kleden we zo even om. Maar oma zei ik nog. Geeft niet jongen, het mag nog een keertje. En toen ik er weer tegen in wilde gaan voelde ik dat de poep al de luier inging. Ik stond nu naast oma in mijn luier te poepen. Ik voelde duidelijk de luier dikker worden. In de spiegel tegen de muur zag ik duidelijk mijn luier in de pyjamabroek zitten en zag hem bij mijn billen duidelijk dikker worden. Oma rook nu wat ik aan het doen was. En zei nogmaals geeft niet lieverd, ga nog maar even spelen.



Een beetje waggelend liep ik terug naar de woonkamer, de poep was duidelijk voelbaar, zoals ik de afgelopen weken wel meer had gevoeld. Ik legde me er bij neer en ging weer bij mijn lego zitten. Ik voelde de poep duidelijk verspreid worden in mijn luier. Ik speelde nog even verder tot dat oma me kwam halen. Als lachend zei ze volgens mij heeft er een jongetje een schone broek nodig. Ik moest er ook wel om lachen en samen liepen we naar de keuken. Oma gaf me de opdracht om op tafel te gaan liggen en trok mijn pyjama uit. Nu lag ik daar alleen nog in een vol gepoepte luier. De plakkers gingen los en de geur kwam meteen vrij, ik schrok er zelf van. Met een boel doekjes maakte oma mijn weer schoon en verdween de luier snel onder mij verdaan. Ik lag nu nog naakt op de keukentafel terwijl oma de luier buiten weg gooide. Ik voelde me weer even heerlijk klein en hoopte echt dat mijn mama me ook zeker ging verschonen. Ze kwam terug en zei, lig je er nog. Zal ik je dan maar even aankleden en als een kleine peuter werd ik aangekleed.



De aandrang om te plassen voelde ik weer duidelijk terug wat jammer was maar ook wel een opluchting. Zeker omdat we samen nog een dagje naar de dierentuin gingen. Met oma het park door, alle dieren bekijken en soms samen even gek nadoen. Zonder ongelukjes was ik de dag doorgekomen, alsof oma wist dat ik twee dagen nodig had. Wat was het een fijne afsluiting samen. Terug richting huis haalde we patatjes en knabbelde we deze samen op aan tafel, toen de deurbel ging. Dat moest wel mijn mama zijn. En ja hoor, daar stond mijn mama in de deuropening. Met een dikke kus en knuffel begroete we elkaar. Aan de keukentafel knaagde we nog verder aan de patat terwijl oma en ik vertelde wat we allemaal gedaan hadden. Na het bakje ijs kwam het spannende moment waar ik ineens voor vreesde. Oma brak het onderwerp bedplassen aan. Mama luisterde aandachtig naar het verhaal terwijl ik naar de vloer keek en mezelf ineens in de grond hoorde zakken. Maar toen kwam de warme hand van mijn mama op mijn schoot en keek ze me ineens aan. Lieve jongen, dat kan toch gebeuren, er is niks aan de hand, als jij nachts weer even een luier nodig hebt, dan doen we dat toch gewoon. Niks om je voor te schamen. Dus geen zorgen meer maken, dat is niet nodig. Als of er ineens vijftig kilo beton van me afgehaald werd voelde ik me lichter. Na de koffie bedankte ik oma met de dikste knuffel ooit en ze fluisterde, geniet er van schatje. Mama pakte mijn tas en het pak luiers en legde het achter in de auto. Ik mocht voorin op de stoelverhoger en al zwaaiend verlieten we het pad van oma. Wat was het fijn.



Onderweg vertelde we elkaar enorm veel en mama zei voordat we de straat in reden, wat fijn om je zo te zien schatje, je lijkt enorm ontspannen. We parkeerde de auto naast het huis en liepen achterom naar binnen. Papa wachten me al op en vertelde hoe erg hij me gemist had. Hij wilde ook heel graag weten hoe het allemaal geweest was. Natuurlijk vertelde ik hem alles, de leuke dingen die we gedaan hadden, over Nicky, maar de luiers waren het geheim van oma en mij.



Het is nu toch echt bedtijd lieverd, ga je mee zei me mama. Ineens voelde ik wat spanning, want nu kwam het spannende moment weer. Ik ga mijn papa een dikke kus en liep mee met mijn mama naar mijn vertrouwde slaapkamer. Mama zette de tas bij de wasmachine in de badkamer terwijl ik mijn kamer weer eens goed bekeek. Met het pak luiers in haar hand kwam ze de kamer binnen. Fijn weer thuis te zijn vroeg ze zachtjes. Ik knikte en liep naar haar toe en sloeg mijn armen om haar heen. Ze aaide over mijn bol en liet het pak luiers op de grond ploffen. Geen zorgen kleine man van me, we kunnen dit samen aan. Aan elkaar gekleefd waggelde we naar de badkamer. Hier poetste mama mijn tanden, voor mijn gevoel anders dan normaal, maar misschien was dit nu gewoon een gevoel. Terug op mijn slaapkamer raapte mama het pak luiers van de grond en deed mijn kleding kast open. En schoof wat shirts aan de kant om het pak in de kast te zetten. Ze pakte een schone pyjama en een luier uit het pak. Kom maar lieverd zei ze zachtjes en ze deed mijn shirt uit en daarna mijn broek en onderbroek, alsof we het nooit anders gedaan hadden. Ik ging in bed liggen en voelde de warme handen van mijn mama mijn benen optillen en ik voelde me landen in de zachte pamper. De warme handen van mijn mama voelde ik de luier dicht plakken en de randjes met haar vinger goed doen. Goed gedaan zeg zei mijn moeder lief. Ze trok mijn pyjama aan. Zullen we nog even een boekje lezen zei ze lief. Jaa zie ik iets te enthousiast. En met mijn geluierde billen klom ik op haar schoot. Ze begon te lezen en ik voelde haar andere hand tegen mijn luier aankomen. Ik was al weg aan het dromen terwijl mama voorlas. Het verhaal kreeg ik totaal niet mee, het voelde zo fijn om bij haar te zitten. Het boek ging dicht en ik werd in bed gelegd. Met een dikke kus op mijn wang knipte ze het lampje uit. Slaap lekker lieverd en geen zorgen over een nat bed of natte luier. Ik keek naar mijn eigen plafond, maar als snel was ik in dromenland. Wat heb ik toch een top mama.



— einde —
 

anoniemer

Superlid
Leuk verhaal. heel goed geschreven. spijtig dat er geen vervolg op komt hoe het thuis verder verloopt.

Danku luierikl voor uw mooi verhaal. ik hoop op nog mooie verhaaltjes ;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
M Nachtje bij Daddy logeren N 6
H Logeren bij oom en tante L 10
Y Logeren bij Sven L 3
J Logeren bij mijn grote zus. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
S Logeren bij tante Kiara L 32
K Logeren bij Tim L 3
DL_Michel Logeren bij Simone L 6
Little Endy Verhaal Klaar Logeren in een landhuis dat ik niet ken L 3
W logeren L 14
J logeren L 15
P logeren in oma's huis L 16
DL_Michel Logeren L 5
DL_Michel Jolanda komt logeren J 5
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
M kijken bij de luierafdeling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 33
Bam-Bi Ben jij vroeger ook bij “oppasmama” geweest? Algemeen 30
T Wonen bij tante ABDL Luierverhalen 3
J Vreeswijk bij kaarslicht Kalender 3
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
C Verschonen bij vrienden of familie ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
C Bij de zussen... 16+ Verhalen 4
Luier-Slaafje Favoriete betaalmethode bij een feestje/bijeenkomst Polls 37
Bedplasser91 Tokio Hotel zanger draagt luier bij de tandarts Pub 7
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
FairryNL Sinds ik ABDL herken bij mezelf zijn mijn grootste persoonlijke prestaties: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
K Zomerreces bij het verhalen schrijven? 16+ Verhalen 8
D Hulp luiers anoniem kopen wonend bij ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Benjamin Button Vandaag bij Kruitvat Pub 1
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
J Bestellen bij etsy Algemeen 5
luierfan Bij wie mag ik in mijn luier rondlopen? Contact advertenties 8
Bam-Bi Ab dl dagje bij mij thuis Pub 20
André Adult Baby Bij de Tandarts een behandeling krijgen met alleen een luier om in de stoel. Contact advertenties 13
V Luiers lekken altijd bij mij. Algemeen 16
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
H Woon nog bij mijn ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
B Therapist zegt dagboek bij te houden, werkt averechts? 16+ Board 15
PB'tje Ook DL bij de hoger opgeleiden ? Polls 79
Luierliefhebber Brent bwaar strooi je bij gebreuk van talkpoeder en hoeveel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DiaperLuw Retourneren bij ABDL clubshop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
luierdrager16 Hulp gezocht over hoe jullie luiers besteld hebben bij zorg verzekeraar Pub 3
Luierliefhebber Brent hoe is het verlangen naar luiers bij jullie ontstaan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Mommy Maaike Sessie bij mama sarah Contact advertenties 5
Alicha Wat zijn bij jou de eerste onbewuste tekenen van een volgende AB periode? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
T Iemand ervaring met incomateriaal halen bij apotheek? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
André Adult Baby Bij de tandarts in een luier. B 11
D Filteren op onderwerp bij nieuwe berichten (en eventueel elders) Ideeën Bus 5
F Vrienden gezocht, dicht bij flevoland Contact advertenties 7
Similar threads


















































Bovenaan