Logeren bij Simone

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 16,7%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 5 83,3%

  • Totaal stemmers
    6

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Dries


Eindelijk was het dan zover Auke mocht een week en misschien als het goed ging langer bij zijn klasgenote Simone gaan logeren. Auke heeft er grote zin in omdat hij stiekem verliefd op Simone is en omdat Simone haar vader rijk is waardoor Auke minstens een week niet meer zijn kamer hoeft te delen mijn zijn vier broertjes en twee zusjes. Door een groeiprobleem was de twaalfjarige Auke wat achtergebleven in de groei hij leek eigenlijk wel op een grote peuter of een kleine kleuter in plaats van de beginnende puber. Auke hoopte erop dat hij deze week nog wel eens een kans zou krijgen bij Simone om het maar zo te zeggen.

De deurbel ging en Auke opende de deur, "ben je er klaar voor" zei Simone die voor de deur stond. "De auto staat al klaar". Auke pakte zijn tas gaf zijn moeder een kus en liep achter Simone aan naar de auto. Auke gooide zijn tas in de auto en stapte achterin naast Simone. "Dag meneer de Leeuw" zei Auke "hoe gaat het met u." "Met mij gaat het goed jongen en hoe gaat het met jou?" "Prima." Antwoorde Auke. "Zullen we dan maar gaan" zei meneer de Leeuw.

Auke maakte de riem vast en meneer de Leeuw reed de grote Mercedes weg. Na ongeveer 30 minuten gereden te hebben kwamen ze aan bij het huis van de familie de Leeuw. Nou ja familie, meneer de Leeuw en Simone en de butler woonden er. Simone's moeder was al een paar jaar dood.

Bij de deur aangekomen stopte meneer de Leeuw de auto en zei toen: "Auke ik heb graag dat jij me net zoals Simone pappa gaat noemen zolang je hier bent. Ik hou niet van het woord meneer maar ik vind je te jong om mij bij de voornaam te noemen. Oké?" Auke knikte en stapte de auto uit. Hij liep naar de kofferbak en pakte zijn tas en vervolgens liep hij samen met Simone het huis binnen. Het huis was werkelijk indrukwekkend met mooie versieringen en hoge deuren. Simone liep de trap op en liet Auke direct zijn slaapkamer zien. Auke keek zijn ogen uit. In de slaapkamer stond een groot tweepersoonsbed, er stond een grote kast, bank, en stoel een t.v. en een stereo set en achter een deur was zijn eigen badkamer met ligbad, toilet en wastafel. Auke pakte snel zijn tas uit en stopte zijn schone kleren in de kast.

Simone riep dat het meteen tijd was om te eten waarna ze samen naar beneden liepen. Aan tafel was een groots opgezette maaltijd uitgestald en Auke smulde van het heerlijke eten. Na afloop van de maaltijd gingen Simone en Auke in de woonkamer nog even t.v. kijken. Om kwart voor acht vroeg Auke aan Simone waar het toilet was waarna Simone hem het toilet liet zien.

Als Auke naar het toilet ging maakte hij er altijd een sport van om voordat hij zijn plasser uit zijn onderbroekje haalde alvast te beginnen met plassen en dan zo snel mogelijk zijn plasser uit zijn onderbroekje te halen en vervolgens in de wc te plassen. Hierdoor ontstond er een kleine urinevlek in zijn onderbroekje. Als hij klaar was met plassen kneep hij niet af maar ging zijn plasser direct in de onderbroek en kwamen er weer wat druppels in zijn onderbroek terecht. Als hij een grote boodschap moest doen dan wachtte hij tot zijn keutel de onderbroek raakte om vervolgens de onderbroek naar beneden te trekken en snel te gaan zitten.

Vandaag moest Auke plassen en poepen en hij begon met het plassen. Zachtjes zette Auke druk op zijn blaas en daar voelde hij de urine al komen maar hij werd afgeleid door iemand die de deur probeerde te openen. "sorry" hoorde hij aan de andere kant van de deur maar het ongeluk was al geschied Auke had een flinke plas in zijn broek gedaan en van de schrik zat de keutel ook al in zijn onderbroekje. Hoe kon hij dit nou gaan verklaren. Snel trok Auke zijn broek naar beneden liet de keutel in de wc pot vallen en ging verder met poepen en plassen. Auke probeerde met wc papier de vlekken uit zijn broek te halen maar dat werkte niet. Zijn spijkerbroek was ook al een beetje nat van de binnenkant. "Als Simone en haar vader dit maar niet merken want dan ben ik de klos" dacht Auke hardop. Auke trok zijn broek weer omhoog en waste zijn handen. Voorzichtig en niet te opvallend liep Auke naar de woonkamer terug.

Daar stond Pappa al op hem te wachten en zei: "Ga je maar vast douchen, en trek dan meteen maar je pyjama aan, je kunt je kleren van vandaag buiten de badkamerdeur leggen ik raap ze zo wel op en was je goed want ik controleer het." Auke liep de trap op en stapte zijn slaapkamer binnen. Hij pakte zijn pyjama een schone onderbroek een plastik zak en een handdoek en washand uit de kast en liep de badkamer binnen. Daar kleedde hij zich uit en stopte de broek en onderbroek in de plastik zak. Ik hoop maar dat pappa niet in de zak kijkt.

Auke had het douchewater nog niet lopen toen er op de deur werd geklopt. "Wie is dat" zei Auke. "Ik ben het pappa kun je even open doen", werd er geantwoord. Auke wikkelde de handdoek om zijn middel en deed de deur open. "waar zijn je kleren jongen, dan zorg ik meteen dat alles gewassen wordt" zei pappa. "Dat hoeft niet hoor, mijn moeder wast ze wel als ik thuis kom" Pappa zag de tas staan en raapte deze op hij keek in de tas maar wendde snel zijn gezicht af. "Auke, klopt het dat jij in je broekje geplast en gepoept hebt jongen." Vroeg pappa.

Auke werd rood en was geschokt van de vraag. "Nee pappa ik heb niet in mijn broek geplast of gepoept." Zei Auke. Pappa hield Auke's onderbroek sporen van Auke's ongeluk ophoog en zei toen: "ik houd er niet van als jongetjes hierover liegen kom hier." En pappa pakte Auke bij de arm en trok hem over zijn knie. Vervolgens verwijderde hij de handdoek en gaf Auke een verschrikkelijk hard pak voor de blote billen. Auke gilde het uit en smeekte voor genade. Maar daar wilde pappa niets van weten.

Nadat pappa stopte met slaan kon Auke alleen nog gehuil uitbrengen en luisteren naar wat pappa te zeggen had. "Auke, ik ben een beetje teleurgesteld ik had wel verwacht dat als je een ongelukje had dat je dat wel toe zou geven. Als je dat had gedaan dan waren we tot een makkelijke oplossing gekomen. Maar nu ben ik tot de conclusie gekomen dat jij eigenlijk nog een beetje te klein bent om zelf een eigen verantwoordelijkheid te hebben daarom help ik jou daar vanavond mee. Misschien als je morgen toont dat je beter kunt dat ik je dan weer alles alleen laat doen. Jij blijft hier zo staan als je nu staat ik ben over een uurtje terug en dan zal ik je verder helpen met wassen. En als ik merk dat je beweegt dan ben jij in grote problemen mannetje." Pappa liep weg.

Auke vond de logeerpartij nu al een ramp en stond bevend van de kou te wachten tot pappa terugkwam. Wat zou pappa toch aan het doen zijn dacht Auke en wat gaat er nu verder gebeuren. Na wat voor Auke zijn gevoel uren geduurd had kwam pappa terug. Zonder een woord te zegen pakte pappa een washandje uit de kast en maakte deze nat met een beetje warm water en wat zeep. Pappa begon Auke zorgvuldig te wassen waardoor Auke zich erg klein vond. "Denk er aan Auke een keer tegenwerken en ik zorg dat je billen zo weer behoorlijk opgewarmd worden." Daarop liet Auke pappa maar te werk gaan.

Nadat Auke's gezicht, armen, handen, rug, voeten en benen waren gewassen begon pappa met zijn private gedeelten. Auke voelde de washand tussen zijn bilnaad en schaamde zich rot zijn handen gingen voor zijn kruis. Pappa haalde zijn handen weg met de mededeling dat spelen met zijn plassertje stout was en de volgende keer bestraft zou worden. Pappa waste zijn plasser en balletjes zorgvuldig. "Je hebt behoorlijk wat uitslag op je billetjes jongetje dat moet nodig behandeld worden." Pappa stelde de douche in en tilde Auke in de douchebak. Hij spoelde de zeep van zijn lichaampje af en begon Auke's haren te wassen. Na de douche werd Auke met een grote handdoek afgedroogd.

Pappa wikkelde Auke in de handdoek en droeg hem de badkamer uit. Auke werd op het bed gelegd. Wat zou hij nu toch graag naar het toilet gaan hij moest zo nodig maar hij durfde niet te vragen. Auke keek opzei en zag toen iets schokkends naast zijn bed zag een groot pak pampers maat 6 staan en naast zijn hoofd lag een pak met babydoekjes een flesje babypoeder en luiercréme. "laat me alstublieft geen luier dragen meneer." Maar het was als te laat pappa pakte Auke zijn enkeltjes beet en tilde zijn billetjes omhoog. Zijn billen werden op de luier gelegd en vervolgens zag Auke pappa naar het tubetje crème grijpen. Zorgvuldig werden Auke's zere plekjes (wat hij zelf niet wilde toegeven dat ze zeer deden) ingesmeerd en werd vervolgens Auke's billen en kruisje zorgvuldig van een laag poeder voorzien. Na deze behandeling sloot pappa de luier strak om Auke's billen en kruisje heen.

Pappa tilde Auke op en zette hem voor de spiegel. Auke keek en pappa zei: "zo zien kleine jongens eruit die in hun broekje plassen en poepen" hij vervolgde "Een luier droogt niet zomaar op zoals een gewone broek dat doet daarom houd je deze vannacht maar aan." Auke zag zichzelf staan en zag daar een peuter in de spiegel met een luier met een plakrandje met allemaal kinderfiguurtjes. Auke schaamde zich rot. Totdat pappa hem zijn pyjama aantrok. Met de pyjama aan zag je helemaal niets van de luier. "u gaat het toch niet tegen Simone zeggen hé pappa alsjeblieft." "nee natuurlijk niet, je bent mijn kleine mannetje en Simone heeft daar niets mee te maken."

Pappa tilde Auke op en legde hem op bed neer. "Jij gaat nu maar lekker slapen, ik weet dat je normaal pas op elf uur naar bed gaat maar ik vind dat je na je gedrag van nu maar snel moet gaan slapen anders heb je een groot probleem". Auke draaide zich op zijn buik en zag op de klok dat het kwart over negen was hij sloot zijn ogen en probeerde te gaan slapen. Hij bleef een hele tijd woelen om een prettige positie te vinden waarbij hij geen last had van de luier en van zijn volle blaas. Om ongeveer elf uur hoorde Auke op de gang stemmen van Simone en haar vader. "Pappa waarom ligt Auke al op bed." Vroeg Simone. "Auke lag te slapen toen ik hem opzocht in zijn kamer dus heb ik hem maar laten liggen, laat hem nu maar lekker slapen morgenvroeg kun je weer lekker met hem spelen. Misschien dat we naar de speeltuin of de dierentuin gaan." De stemmen verdwenen en langzaam maar zeker viel Auke in slaap.

De volgende morgen werd Auke in een schok wakker, hij moest nodig plassen en rende naar de badkamer. Hij vergat de luier en gaf al een druk om te gaan plassen zoals normaal, toen hij naar zijn plasser wilde grijpen voelde hij de luier. Shit dacht Auke en hij voelde de warme urine tegen zijn buik gutsen en door de luier geabsorbeerd worden. Rood van schaamte en met tranen in zijn ogen wist Auke niet wat hij moest gaan doen. Hij zag in de spiegel dat de natte luier nu wel opviel, droog viel hij nog niet op onder de pyjama maar nu hij nat was was hij overduidelijk aanwezig. Hij bedacht dat als Simone hem zo zou zien hij het bij haar wel kon vergeten. Snel rende Auke naar de slaapkamer van pappa maar die was leeg hij rende de trap af en liep door de gang en keek door de deuren van alle kamers. Auke kwam uit in de werkkamer van pappa en stapte buiten adem naar binnen.

Pappa keek verschrikt op een keek Auke recht in de ogen aan. "Dag Auke" zei pappa op een vriendelijke toon, "lekker geslapen jongen?" vroeg hij zonder antwoord te verwachten. Auke keek pappa aan en wilde zeggen dat zijn luier nat was. Maar pappa onderbrak hem: "ik denk dat ik gisteren wat te streng ben geweest en ik denk dat je ondertussen je lesje wel hebt geleerd. Je wilt niet dat Simone je in een luier ziet en dat vind ik wel logisch ook. Maar je moet wel leren beter je billen af te vegen en je af te knijpen na het plassen. Als ik vanavond weer een vieze onderbroek zie moet je vanacht weer een luier om en zal ik je morgen de hele dag helpen met plassen. Heb je dat begrepen Auke?"

Auke knikte. "Kom dan maar hier dan zal ik je van die luier bevrijden en kun jij je omkleden." Auke liep naar pappa toe en ging voor hem staan. Pappa trok de pyjama naar beneden en zag de natte luier. Geschrokken voelde hij aan de voorkant en voelde hoe nat de luier was. De luier kon nog wel een flinke plas hebben maar hij was wel nat dat was duidelijk. Pappa zei toen op een toon zoals je tegen een klein kind gebruikt: "Sorry lieverd, ik wist niet dat je echt een probleempje met het potje had, kom dan krijg je van mij een schone broek." Pappa keek bezorgd naar Auke en trok de pyjamabroek omhoog en gaf Auke een duwtje in de richting van de deur. Maar Auke begon te huilen en niet zo'n klein beetje ook hij begon te huilen als een peutertje die niet krijgt wat hij wil hebben. Pappa tilde Auke op en begon hem te troosten Auke kreeg een kusje en werd de kamer uitgedragen.

Onderweg de trap op voelde Auke dat hij ook nog moest poepen de vernedering kon toch al niet groter en met een flinke kracht werkte hij de drol uit zijn billen. Pappa had het niet door en verwisselde Auke van positie op zijn arm tijdens het verwisselen voelde hij de drol en zei: "Gaan we je stinkluiertje maar even verschonen hé ventje, want met zo'n poepluier kun je niet te lang rond blijven lopen anders krijg je uitslag."

Op dat moment zag Auke Simone boven aan de trap staan. Ze rook de poep en keek Auke in zijn betraande ogen aan. "Gadverdamme wat ben jij een viespeuk zeg ik dacht dat je mijn vriend was en niet een of andere rare gast die een kick krijgt van het broekpoepen!!!" zei Simone. "Simone hou je mond, dit kleine ventje kan er niets aan doen bekijk het jochie toch eens goed hij is nog zo klein, je moet een beetje begrip voor dit ventje hebben." zei pappa.

Auke herdacht zijn stelling, het kon dus nog erger nu werd hij naast de 12 jarige jongen met een natte en een poepluier door zijn vriendin aangezien voor een pervers mannetje en door haar vader aangezien voor een klein kind. Auke wist niet wat hij erger vond maar liet zich door Simone's vader meedragen en verborg zijn betraande gezicht in pappa's nek.

Auke werd in de badkamer neergezet en zag dat pappa het bad liet vollopen vervolgens zag hij dat pappa een grote handdoek op de grond van de badkamer legde. "Ga maar liggen jochie, dan kan die vieze broek van jou uit." Zei pappa medelevend. Auke ging liggen waarna pappa direct te werk ging. Pyjama jasje uit, pantoffeltjes uit, pyjama broekje uit en luiertje los. De babydoekjes werden gepakt en de poep werd tussen de bilnaad en balletjes weggeveegd. Auke voelde zich met de minuut kleiner worden.

Nadat alle poep verwijderd was moest Auke opstaan en werd hij even grondig als gisteravond gewassen. Na het wassen werd hij in bad gezet en liep pappa weg. Na een paar minuten kwam pappa terug met een bootje en een eendje waar Auke geacht werd om mee te spelen. Gedurende die tijd bleef pappa de gehele tijd naast het bad zitten om te kijken hoe Auke voornamelijk met het bootje aan het spelen was. Auke schaamde zich diep maar wist dat hij niet mocht tegenwerken want daar was hij gisteravond voor gewaarschuwd.

Na ongeveer een kwartier gespeeld te hebben werd Auke uit bad getild en afgedroogd. Wederom werd op bed gelegd dit keer lag de handdoek onder hem en lag hij voor de rest naakt. Auke keek pappa aan en vroeg: "Mag ik nu mijn onderboek weer aan?" Pappa antwoordde de vraag met een wedervraag: "Had jij al een poepbroek toen je wakker werd of kreeg je die pas toen ik jou opgetild had?" Auke draaide zijn gezicht weg en antwoordde de vraag niet maar pappa duldde dat niet en pakte Auke bij de kin en draaide zachtjes Auke's gezicht terug.

Auke keek pappa recht in de ogen aan en zei: "Ik kon het niet meer ophouden ik wilde nog wachten tot we terug waren in de kamer maar het lukte niet meer ik moest zo nodig, het spijt me zo echt waar maar ik weet zeker dat ik de hele dag een schone broek kan houden omdat ik nog nooit eerder in mijn broek gepoept en geplast heb." Pappa antwoordde: "Jij weet dat jij nog nooit in je broek hebt gepoept en geplast en dat je een schone broek kunt houden maar ik en Simone zijn daar nog niet van overtuigt, ik vind dat je dat vandaag moet gaan bewijzen. Jij toch ook Simone."

Auke keek op en zag plotseling dat Simone naast het bed stond. Auke wist niet hoe lang ze daar al gestaan had maar zag dat Simone hem strak in het gezicht aankeek en bemoedigend toeknikte. Ze zei: "Pappa ik denk dat het misschien beter is om hem geen Pamper om te doen maar een pull-up broekje waarbij hij indien hij op het potje moet dit zelf makkelijk kan doen. Als hij dan een ongelukje krijgt dan is hij evengoed beschermd."

Pappa knikte maar zei tegen Auke: "Dan krijg jij nu eerst een Pamper om en gaan wij na het ontbijt naar de supermarkt voor Huggies. En dan gaan we naar een babyspeciaalzaak voor een potje." Auke voelde zichzelf nog roder worden dan hij al was, hij had het gevoeld dat hij net een tomaat was. "maar mag ik dan niet naar het gewone toilet?" vroeg Auke.

"Nee, lieverd we moeten het een beetje in de gaten houden, misschien ben je wel ziek want je hebt nu in korte tijd drie keer een ongelukje in je broekje gehad. Weet je nog, Gisteravond, en toen je bij mij kwam had je ook al een natte broek en daarnet toen ik je droeg." Antwoordde pappa.

Als snel voelde Auke hoe de luier met routine om zijn billen werd bevestigd en werd hij in zijn kleren geholpen. Na het aankleden werd Auke van het bed getild en door pappa naar beneden gedragen. Beneden aangekomen werd hij neergezet en mocht hij zelf naar de eetkamer lopen. In de eetkamer genoot Auke van een overheerlijk ontbijt. Na het ontbijt maakten Simone en pappa er haast van om naar de supermarkt te gaan.

In de supermarkt gingen ze eerst naar de koekafdeling waar zowel Auke als Simone koek uit mochten zoeken. Auke wilde graag glace's hebben maar pappa vond dat hij daar nog een beetje te klein voor was en Auke durfde niet te protesteren en koos uiteindelijk maar voor de Kaptein koek, Simone daarentegen koos wel voor de glace's. Auke wilde de koek in de boodschappenwagen leggen maar moest die van pappa zelf dragen, Simone legde de Glacé's wel in de wagen neer.

Na nog wat andere boodschappen te hebben gedaan kwamen ze aan in het babypad. Wat waren daar veel luiers maar pappa wist meteen dat ze de Huggies pull-ups nodig hadden, hij wist ook meteen al welke maat er nodig was. Pappa stuurde Auke en Simone naar de boekjes toe en vervolgde zijn pad. Na ongeveer een kwartier werd Auke plotseling opgetild en in het zitje van de winkelwagen gezet. Pappa zei: "Nu ik ga afrekenen wil ik niet dat jullie zo aan het ronddolen zijn. Simone ik wil dat jij de kar vasthoudt en Auke ik wil dat jij blijft zitten."

Pappa legde alle boodschappen op de lopende band maar Auke kon dat werkje niet zien, want hij zat met zijn gezicht de andere kant op. De kassajuffrouw maakte nog een opmerking dat ze in ieder geval genoeg luiers hadden voor de kleine man en Auke werd rood. Pappa pakte de Kaptein Koek uit zijn handen en gaf het aan de kassajuffrouw om af te rekenen. "Hij wil dat altijd bij zich houden" zei pappa. De kassajuffrouw keek begrijpen naar pappa. "Dat willen die kleintjes altijd." Zei ze. Auke gedroeg zich nu maar als kleine jongen zodat hij zich niet teveel hoefde te schamen.

Binnen de kortste keren zat Auke samen met Simone achter in de auto en werden de boodschappen door pappa in de auto gezet. "Ben je nog droog?" vroeg Simone. "Natuurlijk, ik ben geen baby." Antwoordde Auke. "Moet jij ook altijd plassen als iemand je kietelt en dat je dat dan soms per ongeluk in je broek doet?" Vroeg Simone. "Ja" zei Auke dat is altijd heel irritant.

Pappa sloot de achterklep en liep met het winkelwagentje de winkel snel weer in. Zodra pappa zich had omgedraaid begon Simone, Auke als een gek te kietelen. Auke moest lachen en huilen tegelijk hij voelde zijn blaas opspelen, hij hield het nog gelukkig, bijna liet hij het lopen maar toen pappa terugwas moest Simone wel ophouden want haar vader had het nooit goed gevonden. Auke keek kwaad naar Simone en Simone vroeg: "Ben je nog droog Auke." Auke antwoordde niet maar pappa zei:

"Simone vroeg je iets Auke, en ik wil het antwoord ook graag horen. Ben je nog een grote jongen?" "Ja" zei Auke met een rood hoofd. Toen ze terug naar huis reden stopte pappa bij een tankstation om te tanken. Auke zag de bui al hangen en vroeg of hij mee naar binnen mocht maar dat mocht niet. "Ik ben snel weer terug ventje, wees maar niet bang er gebeurd jullie hier niets." Zei pappa. Zodra pappa wegliep begon Simone weer te kietelen, nu kon Auke het niet meer ophouden en liet de plas lopen.

Toen pappa terug kwam uit het tankstation opende hij de achterklep en pakte een glace en een Kaptein koek en gaf de glace aan Simone en de kaptein koek aan Auke. "Omdat jullie je in de winkel zo goed hebben gedragen" zei pappa. Maar Simone zei: "volgens mij heeft Auke net gelogen hoor, volgens mij is hij nat." Maar pappa zei: "Simone het is niet goed om te klikken en als Auke nat is, betekend dat niet dat hij stout is geweest maar dat hij zich gewoon schaamt voor zijn natte luiertje, dat is nergens voor nodig want wij weten allebei dat kleine kindjes nou eenmaal in hun luiertje plassen."

Simone maakte haar begon van haar koek te eten en maakte vervolgens de verpakte koek van Auke open en gaf deze aan Auke. Genietend van de koek reden ze terug naar huis. Thuis aangekomen moest Auke aan de hand van Simone naar binnenlopen en meteen doorlopen naar zijn slaapkamer waar hij op pappa moest wachten. Toen pappa bovenkwam zag hij het pak Huggies zei Auke: "I... i.... ik b...bb..b...be...ben gggeen baby hoor meneer. Mag ik alstublieft mijn gewone onderbroek weer aan dan kan ik gewoon naar de wc als ik moet, ik beloof dat ik niet in mijn broek plas."

Pappa antwoordde: "Ik weet dat het moeilijk voor je is kereltje maar ik denk echt dat het noodzakelijk is. Vanmiddag gaan we naar het centrum toe en gaan we samen een potje uitzoeken en kun je laten zien hoe een grote jongen jij al bent." Pappa tilde Auke op het bed en legde hem er neer, vervolgens maakte pappa de luier los en maakte met een babydoekje Auke's billen droog, daarna smeerde pappa wat luiercrème op de zere plekjes en strooide de babypoeder over zijn billetjes en kruisje, toen vroeg pappa: "Wil je een Huggie of een Pamper om."

"Huggie" antwoordde Auke. Hij wist dat het broekjes waren en dat hij zich daar minder voor zou schamen. Pappa pakte een Huggie uit de verpakking en stopte Auke's voetjes door de beenopeningetjes, daarna trok hij de Huggie over Auke's billen heen. Auke schrok, deze luier was veel dikker dan de Pamper en deze luier zou je overduidelijk zien onder zijn spijkerbroek. "Pappa". Zei Auke. "Ja Auke" zei pappa. "Mag ik toch een Pamper om deze is zo dik."

Pappa glimlachte en zei: "Je hebt je keuze gemaakt mannetje, moet ik deze luier weggooien dan?" Pappa verwachtte geen antwoord en had Auke's voetjes al door de beenopeningen van de spijkerbroek getrokken. Toen de spijkerbroek over Auke's billen heen was getrokken merkte pappa dat de broek net aan sloot. "We moeten ook maar even nieuwe broekjes voor je komen." Zei pappa en hij liep de kamer uit. "Kom je zo nog eten ook."

Na bekomen te zijn van de schrik liep Auke naar de twee pakken met luiers toe, hij pakte uit ieder pak een luier en zag dat de Pamper veel dunner dan de Huggie was en dacht toen aan dat dit was wat Simone had voorgesteld. Wat is zij gemeen ze wil mij erin laten trappen en vervolgens de hele week met luiers rond laten lopen zeker. Dacht Auke.

Auke liep naar de eetkamer en genoot samen met Simone en haar vader van de lunch. Het was weer heerlijk, hij at lekker verse aardbeitjes op zijn brood en had een groot glas melk gekregen. Toen Simone's vader even de kamer uitliep stond Simone op en pakte het glas melk en hield het bij Auke's mond. "Kom op drinken" zei ze, en vervolgens goot ze zonder te wachten tot Auke de mond had opengedaan de melk in zijn gezicht. De meld droop van het gezicht van Auke af en liep via de nek over zijn trui en zijn broek naar beneden.

Na een tijdje zette Simone het glas terug en pakte een stukje brood met aardbei wat ze op het shirt van Auke liet vallen waarna het via zijn broek en schoenen op de grond viel. Simone ging snel weer zitten en Auke kroop van zijn stoel af om snel het stukje brood op te pakken. Net op het moment dat Auke het brood oppakte kwam pappa de kamer binnen, hij zag Auke gehurkt zitten en liep op hem af.

"Wat is er jongen?" vroeg pappa. "Simone heeft een stukje brood op de grond gegooid pappa, en ik raap het nu op, ze heeft ook melk over mijn gezicht gegooid." Zei Auke. "Dat is niet waar pappa, dat liegt hij." Zei Simone. Pappa pakte het stukje brood van Auke aan en nam hem bij de hand. Auke werd meegenomen naar zijn slaapkamer en vervolgens naar zijn badkamer. Pappa trok de trui en broek uit en waste Auke zijn gezicht.

Pappa keek Auke diep in zijn oogjes aan en zei toen: "Het geeft allemaal niets lieverd, je wilt gewoon even klein zijn hé? Dat mag hier wel hoor, kom dan trek ik je een schone trui aan en gaan we naar het centrum een potje kopen."

"Simone loog en ik niet pappa." Zei Auke. "Ik hoef niet te weten wat er is gebeurd lieverd, ik weet alleen dat het maar goed is voor jou dat je in zo'n klein lichaampje zit en dat het dan wat makkelijker is om je gedrag goed te praten. Ik wil de hele middag geen woord meer van je horen anders dan beantwoordend op mijn vragen. Heb je dat begrepen?" "Ja pappa" antwoordde Auke.

Auke liep met pappa en Simone naar de Auto toe en werd door pappa achterin getild, pappa zorgde ervoor dat de gordel goed vast zat. Waarna Simone voorin stapte. Pappa reed weg richting centrum. Aangekomen in het centrum maakte pappa Auke's gordel los en liet hij Auke zelf uitstappen en naar de stoep lopen. Op de stoep aangekomen pakte pappa Auke en Simone hun handen vast en liep hij met aan iedere hand een kind naar de winkelstraat toe. In de winkelstraat aangekomen liet Simone de hand van haar vader los en ging in de verschillende etalages kijken.

Toen ze voorbij de winkel met modelautootjes kwamen probeerde Auke ook uit de hand van pappa vrij te komen maar dat lukte niet, Auke bleef trekken en probeerde steeds maar weer los te komen. Totdat pappa zei: "Zullen we deze winkel dan maar ingaan?" En hij liep samen met Auke en Simone erachteraan de winkel binnen. Auke keek om zich heen en zag dat dit de babyspeciaalzaak was, hij liep samen met pappa direct op de potjes af.

Hij zag een mooie pot met raceauto's welke wat hoger was dan de rest en wees daarop. Pappa vond het prima en pakte de babyblauwe pot met gele en groene raceautootjes. Vervolgens liep pappa verder de winkel in en trok Auke mee, Auke wilde vragen wat pappa wilde doen maar durfde uit angst voor een pak voor de billen niet. Pappa liep op een winkeljuffrouw af en zei: "Kunt u misschien helpen. Ik heb deze jongen voor onbepaalde tijd in huis genomen maar ik ben erachter gekomen dat als hij de kans krijgt hij mij probeert te ontglippen. Nu zoek ik een wandelwagen waar hij comfortabel in kan zitten maar tevens goed vast in wordt gezet zodat hij niet zomaar weg kan lopen."

De juffrouw glimlachte en zei: "Natuurlijk, deze hier is de beste voor kereltjes zoals hem, zet hem er maar in en dan zul je zien dat zelfs hij het prettig vindt zitten." Auke werd in de wagen getild en voelde hoe comfortabel de stoel zat, het leek wel een luie stoel zoals die bij oma stond. Heerlijk zachte bekleding en precies in zijn maat. Pappa keek Auke aan en zei toen: "Ik denk dat het mannetje het prima vindt zitten maar hoe zet ik hem vast?" De winkeljuffrouw pakte een gordel die over Auke's schouder heen gingen en bevestigde deze bij het kruis van Auke in een bevestigingslot. Vervolgens paste ze de grote van de gordel aan en zei: "klaar".

Pappa vroeg Auke om de gordel los te maken, maar dat lukte hem niet. Het drukknopje om hem te ontgrendelen was erg strak en het lukte niet om die los te krijgen. Pappa liet Auke zitten en liep vervolgens door verderop de winkel in met de winkeljuffrouw. Na ongeveer 15 minuten kwam pappa terug en mocht Simone de wagen duwen. Auke zocht naar pappa maar kon hem wel horen maar niet zien. "We gaan eerst even naar de auto om deze spullen op te bergen en dan gaan we door met winkelen Simone."

Simone antwoordde met: "Ja pappa". En duwde de wagen richting auto. Auke had prima zicht maar schaamde zich diep voor zijn zitplaats. Bij de auto aangekomen zag Auke dat pappa er een kinderzitje in zette, en in de achterbak laadde pappa de pot en een tas met andere spullen in. Pappa vroeg: "zit je prettig zo lieverd." Auke antwoordde: "Ja, maar mag ik er straks wel uit om ook te lopen?"

"Ik heb de wagen niet gekocht om jouw gewoon door te laten lopen." Antwoordde pappa en hij duwde de wagen weer richting winkelstraat. In de winkelstraat aangekomen liepen ze naar de eerste de beste kinderkledingzaak gingen pappa en Simone jurkjes voor Simone uitzoeken. Simone zocht een berg jurkjes uit en liep naar de kleedkamer, Auke moest toe blijven kijken en in de wagen blijven zitten. Auke mocht niets zeggen wist hij zich nog te herinneren van het gesprek met pappa eerder die dag maar hij moest wel plassen, hoe kon hij dat nu duidelijk maken. Auke hield de plas maar op en wachtte op wat komen ging.

Nadat Simone nog zeker vijf jurken had gepast hield Auke het niet meer en liet de plas in zijn luier lopen. Tot zijn grote schrik hoorde hij pappa direct zijn naam roepen en zeggen dat het tijd was om een paar mooie broeken voor hem uit te zoeken. Pappa kwam met een hele berg broeken naar de wagen toe en maakte Auke's schoenen los en trok ze uit. Vervolgens maakte hij de riem van de wagen los en tilde Auke uit de wagen en zetten hem op de grond. Auke wilde naar de kleedkamer lopen maar werd direct door pappa tegengehouden en gesommeerd te blijven staan. Auke deed dit meteen uit angst voor een pak voor de broek.

Pappa begon Auke's spijkerbroek los te knopen toen Auke plotseling hoorde: "Auke... Auke, hoi hoe gaat het met je." Verschrikt keek Auke op en zag Matthijs een van zijn klasgenoten staan. Simone kwam er meteen naast staan. Oh, hoi Simone zijn jullie samen aan het winkelen? Ja, ik heb nieuwe jurken gekregen en Auke krijgt nieuwe broeken. Op dat moment voelde Auke dat pappa zijn broek naar beneden trok. De luier was nat en dat was voor iedereen in de hele winkel zichtbaar. Matthijs keek met wijd open ogen maar schrok toen zijn moeder hem riep en rende snel de winkel uit.

Pappa keek Auke aan en zei dat hij snel met een verklaring voor die natte luier moest komen aangezien Auke hem had beloofd zich te bewijzen en droog te blijven. In Auke's ogen vormden zich tranen van schaamte maar pappa voelde aan de luier en zei: "Rustig maar kereltje, deze luier kan nog wel wat hebben en ik heb ook wel een schone broek voor je mee." Over Auke's wangen biggelde tranen terwijl pappa bij hem wat broekjes paste. Pappa zocht een paar broekjes en ook wat truitjes voor Auke uit en liet Simone met zijn creditcard alles betalen.

Pappa trok Auke snel zijn spijkerbroekje weer aan en liep met Auke naar de winkeljuffrouw om te vragen of er een ruimte is om zijn luiertje te verschonen. De winkeljuffrouw bracht hen naar een ruimte achter de winkel waar een commode stond. Pappa legde Auke op de commode en scheurde de luier aan de zijkanten los. Pappa maakte Auke's billetjes schoon met babydoekjes en liet Auke nog even in zijn blote billen liggen. Pappa legde zijn hand op Auke's buik en wreef er zachtjes op waarna Auke rustig werd.

Pappa zei dat hij geen créme en poeder had meegenomen maar wel een extra Huggie en deed deze bij Auke aan. Vervolgens ging de spijkerbroek weer aan en werd Auke van de commode getild. Pappa droeg Auke naar de wagen waar hij in bevestigd werd. Bepakt en bezakt gingen ze terug naar de auto toe. Auke werd vanuit de wandelwagen in het autozitje gezet en werd goed vastgegespt. Pappa zei tegen Simone dat ze in de auto moest blijven zitten en op Auke moest passen waarna pappa wegliep.

Simone begon te praten en zei op een gemene toon: "Pappa heeft voor jou ook een babykamer gekocht met een wiegje en een commode. En als we straks naar huis gaan krijg je van pappa een speciale pil tussen je billen waarmee je heel veel moet poepen. En pappa zei net tegen mij dat hij jou een viezerik vind en dat de babykamer naar jou eigen huis toe gaat en dat je vanavond naar huis gaat. En als jij nu niet in je broek plast sla ik je helemaal in elkaar!!!!" Simone maakte een sterk dreigende beweging waarna Auke bang werd en druk uitoefende op zijn blaas. Het lukte hem niet om te plassen waarop hij zei: "het lukt met nu niet maar ik beloof je dat ik voor we naar bed gaan een keer in mijn broek plas en poep. Sorry het lukt echt niet sla me alsjeblieft niet."

"Oké" antwoordde Simone nonchalant. Pappa kwam weer aangelopen en Simone keek met angstige ogen naar wat hij in zijn handen had. De achterportier ging open en pappa zette het grote autozitje in op de achterbank en bevestigde deze volgens de gebruikaanwijzing. "Daar ga ik niet in zitten hoor." Zei Simone.

"Dit autozitje is voor kinderen met een geestelijke handicap en is sterk genoeg voor een kind van 15. Ik vind dat jij te vaak je gordel losmaakt en dat je een gevaar in de auto bent. En als dank dat jij mij de tip gaf om voor Auke een autozitje te kopen krijg jij er nu zelf ook een. Als je binnen twee tellen niet in dit stoeltje zit zorg ik ervoor dat je zo'n harde pak voor je billen krijgt dat je minstens twee weken niet meer kunt zitten." Zei pappa.

Simone wist niet hoe snel ze in de auto moest komen en ging trouw in het stoeltje zitten. Pappa maakte de riem vast en stapte vervolgens voor in de auto en reed weg. De gehele reis naar huis was het rustig. Wel maalde er voortdurend bij Auke in zijn hoofd dat hij in zijn broek moest plassen en poepen wilde hij niet in elkaar worden geslagen.

Na een korte rit stopte pappa de auto voor het huis en hielp Simone zich los te maken uit haar stoeltje. Pappa gaf aan Simone de tassen met kleding voor haarzelf en voor Auke en zei dat ze haar eigen kleding op moest ruimen en dat ze Auke's kleding op Auke's slaapkamer moest neerleggen. Vervolgens ging pappa door met het leegruimen van de auto en gaf hij de tas waarvan Auke de inhoud niet wist aan de butler. Auke hoorde pappa tegen de butler zeggen:

"Wil je ze voor mij uitkoken zodat ik ze meteen kan gebruiken. We willen straks koffie drinken in de woonkamer met een koffie voor mij, jus d'orange voor Simone en limonade voor Auke, dit is allemaal voor Auke." Auke zag hoe pappa de wandelwagen uit de auto haalde en in de gang zette waarna pappa Auke uit zijn reisstoeltje haalde en hem bij de hand nam. Pappa haalde achter uit de auto de pot en gaf hem aan Auke.

"Zo die gaan we naar de kamer brengen lieverd." Zei pappa. Auke liep aan de hand van pappa met de pot in de andere hand naar de woonkamer. Pappa pakte de pot over en zette deze in het midden van de kamer neer. Pappa liep weg om zijn eigen jas en die van Auke op de kapstok te hangen waarna hij samen met Simone de kamer weer inkwam.

Auke keek naar pappa en Simone met een bedrukt gezicht waarop pappa naar hem toeliep en zijn broekje naar beneden trok en vervolgens de luier. Auke schrok van de plotselinge actie en zag Simone geamuseerd kijken. Pappa zette Auke op de pot en zei: "Je keek alsof je met toch een grote plas moest." vervolgens liep pappa de kamer uit. "Ja gaat nu niet pissen kreng, en schijten doe je nu ook niet. Dat doe je maar in je broek want je weet dat ik je anders compleet in elkaar ga slaan." Zei Simone kwaad.

"Wat heb je trouwens een schattig pikkie, ik dacht dat jongens van 12 al haartjes hadden maar jij ziet er net zo uit als mijn neefje van 2 alleen hij heeft een grotere pik." Vervolgde Simone. Pappa kwam de kamer weer binnen met een pakje babydoekjes en zei: "Die kunnen we niet vergeten hé anders ben je straks een grote jongen geweest en dan kan ik je billetjes niet schoonmaken."

"Ik hoef niet te plassen pappa, mag ik weer opstaan?" vroeg Auke. "Natuurlijk" zei pappa terwijl hij Auke van de pot trok. En hem zijn pull-up weer omhoog trok. Ze gingen met zijn allen op de bank zitten t.v. kijken. Na ongeveer 10 minuten kwam de butler binnen met een dienblad met daarop een kopje koffie, een glas jus d'organge en een babyflesje met limonade. Auke keek bedrukt en vroeg of hij nu echt uit het flesje moest drinken maar pappa wees hem op zijn ongelukje van vanmorgen en overhandigde het flesje.

Auke begon te zuigen en kreeg met moeite de drank uit het flesje. Na een kwartier zuigen had hij nog geneens een hele slok binnengekregen. Daarom legde pappa hem over zijn schoot en fluisterde in dat het wel zou helpen als Auke met zijn tong over het puntje ging en dan direct zoog. Binnen 10 seconden had Auke de slag te pakken en in een rustig ritme bewoog de fles op en neer.

Auke voelde tijdens het drinken een plas aankomen en liet deze direct lopen. Hij besloot niet te zeggen dat hij moest plassen en besloot ook niet te vragen voor een schone broek. Nadat de fles op was gingen Auke en Simone een spelletje doen. Tijdens het spelletje vroeg Simone of Auke nat was waarop Auke knikte. Na verloop van tijd voelde Auke een drol aankomen en gaf een duw waarna de drol in zijn luier viel.

Simone die de gehele tijd aandachtig op Auke had zitten letten glimlachte naar de gehurkte Auke. Ze gaf hem een duwtje op zijn schouders waardoor hij plotseling op zijn billen terecht kwam. De poep spreidde over zijn gehele bilnaad heen. Auke wilde het gaan vertellen aan pappa maar Simone zei: "Als je dat doet dan ram ik je in elkaar, je gaat nu naar de kamer hiernaast daar staan allemaal autootjes voor mijn neefjes en daar ga je mee spelen. Je houd die luier net zolang om als dat pappa hem uit zichzelf verschoont.

Auke liep met een rood hoofd naar de kamer ernaast en ging met de autootjes spelen. Hij bedacht dat het nog maar half vijf was en als ze laat gingen eten dat het dan misschien wel pas 7 uur was dat pappa erachter kwam dat hij een vieze broek had. Auke voelde zich met de minuut viezer worden en begon zachtjes te huilen, hij kroop in de hoek van de kamer en stak zijn duim in zijn mond en wist niet wat te doen.

Om zes uur kwam pappa de kamer binnen en zei: "Ah, hier ben je we gaan zo eten lieverd, maar zo te ruiken moeten wij eerst even iets opknappen is het niet?" Auke keek pappa met betraande ogen aan en vergat dat hij de duim in zijn mond had. Pappa opende zijn armen waarna Auke op omhoog kroop en naar pappa toeliep vergetend dat hij zich moest schamen, deed Auke alsof het de gewoonste zaak van de wereld was om door de vader van een klasgenootje getroost te worden omdat hij een vieze luier had.

Pappa tilde Auke op en droeg hem mee naar zijn slaapkamer, Auke keek goed om te zien of er geen babymeubelen te vinden waren, maar die waren er niet. Pappa legde Auke op een plastik aankleedkussen op het bed neer welke Auke niet bekend voorkwam.

Toen pappa Auke's luier lostrok kon het hem niet meer schelen dat hij daar naakt op een aankleedkussen lag met poep over zijn gehele private delen. Hij liet zich gewillig door pappa schoonmaken en kreeg een lekkere pamper om zijn billen aangemeten. "We laten het potje maar voor wat het is, ik zal hem straks in de kast zetten net zoals de Huggies en we wachten gewoon tot je klaar bent om een grote jongen te worden. We wachten in ieder geval nog een week." Zei pappa.

Auke werd aangekleed en naar de eetkamer gedragen, daar werd hij op de stoel naast pappa neergezet. Pappa schepte wat van de lekkere spaghetti op Auke's bord, knoopte een slab om Auke's nek en sneed het de spaghetti kleine stukjes, waarna pappa het met een lepel aan Auke voerde. Auke liet het gebeuren evenals de fles met melk die Auke met alle gulzigheid leegdronk. Auke was geheel gebroken hij kon vandaag niets meer hebben, wel wist hij dat hij morgen Simone terug zou pakken. Maar nu eerst wilde hij naar bed.

Na het eten vroeg Auke: "mag ik naar bed ik ben zo moe?" Pappa beantwoordde bevestigend. Auke kroop van zijn stoel af en liep naar zijn slaapkamer toe, hij kleedde zich uit en zag in de spiegel de luier om zijn billen zitten. Auke vroeg zichzelf af of hij nu een plas in zijn luier ging doen of dat hij de luier af deed en stiekem naar het toilet zou gaan. Auke bedacht zich geen minuut langer en trok de plakstrips van de luier los en liet de luier tussen zijn benen vallen. Auke rende naar het toilet en deed snel een plas, kneep af en trok snel door.

Hij liep terug naar de kamer en pakte een washand en handdoek en begon zichzelf te wassen na het wassen trok hij zijn pyjama aan en verstopte de luier in de wasmand. Auke kroop in bed en ging snel slapen, met de gordijnen nog open. Na ongeveer vijf minuten kwam pappa de kamer binnen en sloot de gordijnen, hij liep op Auke af en zei: "Ik weet dat je nog niet slaapt, je doet maar alsof dus ik vraag het je nu maar even. Moet ik je nog een schone luier geven, of ben je nog een grote jongen?" Auke draaide zich naar pappa toe en zei toen: "Ik ben nog droog, dus ik hoef geen schone luier."

Pappa stopte zijn hand onder de deken en slipte zijn hand in Auke's pyjama, hij voelde de blote huid van Auke en trok zijn hand terug. Pappa liep naar de kast opende deze en pakte een luier uit het pak Pampers en vouwde hem open, hij trok de deken weer terug en draaide Auke op zijn rug.

Auke opende zijn ogen en zag dat pappa hem aankeek. Zonder een woord te zeggen trok pappa Auke's pyjamabroek naar beneden en pakte hem bij de enkels, Auke's benen gingen omhoog en de luier werd onder zijn billen gelegd. Vakkundig en liefdevol verbond pappa de luier om Auke's billen en kruis, de pyjamabroek ging weer omhoog en de deken werd weer over Auke heen gelegd. Pappa gaf hem een kusje op de voorhoofd en schoof een speentje in Auke's mond. Auke begon te zuigen maar merkte dat er niets uitkwam hij deed zijn ogen open en keek verbaasd naar pappa. Pappa zei: "Dat is een speentje geniet er maar van jongen dan kun je extra lekker slapen." Daarop liep pappa weg.

Auke viel al snel in slaap maar schrok wakker toen de deur openging en Simone naar binnen stapte. Ruw werd Auke door elkaar geschud waarna Simone zei: "je gaat nu in je luier plassen of ik sla je helemaal in elkaar." Auke begon te huilen en nam het speentje uit zijn mond en zei: "Alsjeblieft doe het niet laat me niet plassen ik wil geen luier meer om." Maar Simone zei: "Als je het nu niet doet ros ik je in elkaar." Auke ging verliggen en plaste in zijn luier, hij voelde de warme urine tegen zijn buik aan weglopen en vervolgens door de luier opgenomen worden. Simone zag aan zijn gezicht dat hij een plas had gedaan en pakte de speen uit Auke's hand en stak die in zijn mond. Ze liep de kamer uit en sloot de deur.

Auke keek op de wekker en zag dat het nog maar halftien was en ging weer slapen, met de speen in zijn mond. Hij wist niet wat het was maar de speen gaf hem rust waardoor hij kalm in slaap viel.

De volgende morgen werd Auke al om zes uur wakker, zijn blaas speelde op en hij moest echt plassen, zijn luier was toch al nat daarom liet hij de urine in zijn luier lopen en bleef vervolgens wakker in bed liggen. Hij moest de afgelopen dagen even overzien, het was zwaar geweest maar vandaag is de dag van de wraak. Auke had gedacht zich vandaag groot te houden en zich volwassen te gedragen. Ook al was zijn luier nat, hij zou zelf voor een schone vragen en indien hij de kans ervoor kreeg zou hij vragen om op het potje te mogen. Hij zou niet morsen met het eten en drinken en hij zou weer voor de volle puber worden aangezien, dat was zijn plan.

Auke voelde dat de luier zwaar was en zeer nat, hij wilde het wel verschoond hebben en waardoor hij uit zijn bed kroop en naar de kast toe liep. Uit de kast pakte hij een luier, het pakje luierdoekjes, talkpoeder en de crème tegen luieruitslag en stopte deze in de tas die naast het pak luiers stond, hij nam de tas mee en liep naar de slaapkamer van pappa toe. Pappa lag nog te slapen maar Auke wist zeker dat de luier het niet langer meer zou houden en dat pappa boos zou worden als hij een nat bed zou krijgen. Auke schudde aan pappa's schouder, pappa opende zijn ogen een keek Auke met een glimlach aan.

"Heb je een schone broek nodig?" zei pappa, naar de luiertas kijkend. Auke knikte. Pappa kroop uit bed en legde Auke op de grond neer. Auke had nog steeds zijn speentje in, wat hij zelf was vergeten maar wat voor pappa duidelijk zichtbaar was. Pappa begon in kleinerende woordjes tegen Auke te praten: "Wat heb jij een natte luier gemaakt voor pappa. Dat geeft niet hoor pappa geeft je weer een lekker schoon en warm luiertje. We gaan vandaag lekker naar de dierentuin met Saskia, pappa en natuurlijk onze kleine Auke." Pappa kietelde over de buik van Auke waardoor Auke moest giechelen, toen pas merkte hij de speen en spuugde deze meteen uit.

Pappa glimlachte en pakte de speen op en zei: "die moet uitgekookt worden lieverd, pappa heeft er nog wel eentje voor je." Auke snapte er niets van, hij probeerde groot te zijn door zelf zijn luier en andere benodigdheden te pakken en aan te geven dat hij een schone broek moest maar pappa behandelde hem weer als een baby. Nadat Auke zijn schone broek aanhad liep pappa de kamer uit met de mededeling dat hij even een nieuwe speen ging halen.

Auke liep in de kamer rond en zag dat er een naast het grote bed een peuterledikantje in stond ook zag hij een commode. Auke liep naar het ledikantje en zag er een beer in liggen hij greep richting het beertje en voelde plotseling twee handen in zijn zij. Het was pappa: "Ik zie dat je je bedje al hebt gevonden, het is nog een beetje te vroeg om op te staan, dus ga je nog maar eventjes slapen ventje."

Pappa had Auke ondertussen op zijn arm genomen. Auke werd in het ledikantje gelegd en lekker ingestopt, pappa gaf hem nog een kusje op het voorhoofd en stopte de nieuwe speen in zijn mondje. Auke keek pappa door de spijlen slaperig aan en viel in een diepe slaap.
 

DennisD

Gewaardeerd Lid
heeft deze schrijver Dries nog meer verhalen op zijn naam ?
ik vind dit verhaal geweldig
maar kan verder niets vinden van Dries
weet iemand wat ?
groetjes DennisD
 

Ram247

TB m/v
Ja ik heb lange tijd onder Dries geschreven dit verhaal is ook van mij. Ik moet alleen bekennen dat ik op het moment te weinig tijd heb om te schrijven.
 

DennisD

Gewaardeerd Lid
Dankjewel RAM247
van mij mag je best wat vakantie (kan je weer eens bij iemand logeeren ? )
ik smul van je verhaal
dikke complimenten
knuf DennisD
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
M Nachtje bij Daddy logeren N 6
H Logeren bij oom en tante L 10
Luierikl Logeren bij Oma L 132
Y Logeren bij Sven L 3
J Logeren bij mijn grote zus. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
S Logeren bij tante Kiara L 32
K Logeren bij Tim L 3
Little Endy Verhaal Klaar Logeren in een landhuis dat ik niet ken L 3
W logeren L 14
J logeren L 15
P logeren in oma's huis L 16
DL_Michel Logeren L 5
DL_Michel Jolanda komt logeren J 5
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 3
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
MrPavlov Iemand zin om eens langs te komen bij mij in Gent vanavond? Contact advertenties 1
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
M kijken bij de luierafdeling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Bam-Bi Ben jij vroeger ook bij “oppasmama” geweest? Algemeen 30
T Wonen bij tante W 3
J Vreeswijk bij kaarslicht Kalender 3
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
C Verschonen bij vrienden of familie ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
C Bij de zussen... 16+ Verhalen 4
Luier-Slaafje Favoriete betaalmethode bij een feestje/bijeenkomst Polls 37
Bedplasser91 Tokio Hotel zanger draagt luier bij de tandarts Pub 7
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
FairryNL Sinds ik ABDL herken bij mezelf zijn mijn grootste persoonlijke prestaties: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
K Zomerreces bij het verhalen schrijven? 16+ Verhalen 8
D Hulp luiers anoniem kopen wonend bij ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Benjamin Button Vandaag bij Kruitvat Pub 1
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
J Bestellen bij etsy Algemeen 5
luierfan Bij wie mag ik in mijn luier rondlopen? Contact advertenties 8
Bam-Bi Ab dl dagje bij mij thuis Pub 20
André Adult Baby Bij de Tandarts een behandeling krijgen met alleen een luier om in de stoel. Contact advertenties 13
V Luiers lekken altijd bij mij. Algemeen 16
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
H Woon nog bij mijn ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
B Therapist zegt dagboek bij te houden, werkt averechts? 16+ Board 15
PB'tje Ook DL bij de hoger opgeleiden ? Polls 79
Luierliefhebber Brent bwaar strooi je bij gebreuk van talkpoeder en hoeveel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DiaperLuw Retourneren bij ABDL clubshop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
luierdrager16 Hulp gezocht over hoe jullie luiers besteld hebben bij zorg verzekeraar Pub 3
Luierliefhebber Brent hoe is het verlangen naar luiers bij jullie ontstaan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Mommy Maaike Sessie bij mama sarah Contact advertenties 5
Alicha Wat zijn bij jou de eerste onbewuste tekenen van een volgende AB periode? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
T Iemand ervaring met incomateriaal halen bij apotheek? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
Similar threads


















































Bovenaan