logeren

dit is mijn eerste verhaal en heb dyslexy dus sorry voor de spelfouten

ik ben een jongen van 15 jaar oud en mijn ouders gingen voor 2 weken op vakantie. dus ik vraag aan ze of ik bij tante kan logeren.
Want een paar weken geleden ben ik op bezoek geweest bij tante zij heeft 2 kinderen 1 jongen en 1 meisje en die gingen met de vader op vakantie.
Toen ik daar op bezoek was vroeg ik of ze het niet misten om haar kinderen te verzorgen want die zij al allebei zindelijk ze zij tegen mij dat ze het wel mistte om voor ze te zorgen.
Ik vroeg of ze alles misten dus ook de vieze luiers ze zij ja.
Ik verzon toen dat ik eens op internet heb gezien dat er kinderen zijn die zich graag als baby gedragen ze zij dat ze dat wist.
Ik zij toen dat ik een jongen weet wie dat is en of ze voor hem 2 weken wou zorgen ze zij dat het goed is.
Ik zij toen of het uitmaakt als zij hem kent en zij zij dat dat niks uitmaakt toen zij ik dat ik die jongen ben.
Ze vroeg of ik het meende ik knikte zenuwachtig ja ze lachte een beetje en zij oke wanneer wil je komen ik zat een beetje te stamellen en zij dat mijn ouders voor 2 weken op vakantie gaan dus ik zij dat het dan kan. Ze zij dat het goed was ze vroeg nog even of ik wilde staan.
Toen ik stond trok ze mijn broek omlaag ik werd er helemaal rood van ze zij tegen mij dat ze mijn taille moest opmeten voor de luiers en spullen ze heeft ook nog de rest opgemeten toen dat voor bij was ging ik naar huis.
Een paar dagen gingen voorbij en toen was het zover mijn ouders hebben mijn tas ingepakt met kleren en onderbroeken die ik natuurlijk niet nodig had maar dat wisten zij niet.
Toen ik bij tante voor de deur stond zijden mijn ouders tegen haar dat als er iets is ik moest meehelpen ze zij dat ik het heel erg druk zou hebben met helpen dus ik dacht dat ze het vergeten was.
We hadden mijn ouders uitgezwaaid en ik wilde naar binnenlopen maar toen hield ze me tegen.
Ze zij tegen mij baby'tjes kunnen nog niet lopen of wel ik zij blij nee en ze pakte me in de gang op als een baby.
Toen we binnen waren zette ze me in de stoel en vroeg of ik het zeker wist ik zij dol gelukkig ja ja ja.
Ik moest even opstaan en toen deed ze me helemaal uitkleden tot ik naakt voor haar sta.
Ik werd helemaal rood van schaamte ze zij tegen mij kleine baby'tjes spelen in een luier dus jij zult ook de komende 2 weken alles met een luier om doen buiten spelen zwemen alles ik vroeg haar of ze me als ik ga buiten spelen iets minder opvallends aan kan doen ze zij dat dat goed is.
Ze tilde me op en legde me op de commode ze haalde een grote dikke baby achtige luier te voorschijn ze deed de luier onder mijn billen en poederde me helemaal en ze haalde een blauwe romper tevoorschijn ik vroeg of ik in alleen mijn luier moch rondlopen ze zij dat dat goed is en deed mijn luier dicht ze pakte me op haar arm en nam me mee naar boven toen zach ik in de kamer allemaal baby spullen er was een commode een baby bed en een draai machine boven het bed wat ze gebruiken om baby's in slaap te laten vallen.
We gingen naar beneden.
Ze zetten me op de bank en vroeg welke film ik wou kijken ik zij met een baby stem Thomas Thomas dus ze legde me op de bank met een deken op me.
Ze ging naast me zitten en we keken de film af halverwegen de film moest ik nodig naar de wc ik wilde dat zeggen en zij tante.
Ze zij tegen me dat baby's niet goed kunnen praten dus ik ook niet behalve als ze iets vraagt want baby's huilen als er iets is maar als er iets belangrijks is moet ik zeggen mama dus we gingen verder kijken maar ik moest als nog plassen dus dat deed ik.
Maar ik moest op eens poepen dus dat deed ik het duurte even maar uiteindelijk kreeg ik het toen ik klaar was ging ik me weer concentreren op de film.
Toen de film bijna voorbij was begon ik te huilen ze vroeg wat er was maar ik huilde alleen. Ze zetten de film op pauze en pakte me op haar armen en wiegde me toen ze aan het wiegen was merkte ze dat ik heb gepoept ze zei ik ga je eventjes lekker verschonen hè kleintje toen ze me was aan het verschonen spartelde ik met mijn benen want dat doen baby's.
Toen ze me had verschoond zette ze me neer en zij dat ik mocht spelen dus ik kroop naar het speelgoed en was allemaal baby geluidjes aan het maken met mijn mond mama lachte heel erg en zij vind je het leuk kleintje ik lachte blij en zij koe koe ka ka.
Onder het spelen moest ik een paar keer plassen dus dat deed ik.
Uiteindelijk was het spelen een stukje moeilijker want mijn luier was op gezwollen dus heb ik een grote prop tussen mijn benen mama zij dat we ging eten en dat ik wel even naar haar toe mocht lopen dus dat probeerde ik ze was heel erg aan het lachen hoe ik liep en zij dat ik er heel grappig en schattig uit zie met die dikken prop tussen mijn benen en ook bij mijn kont was het zwaarder want de plas was naar mijn kont gezakt voor dat ik bij mama was viel ik naar achter dat deed niet zoon pijn want ik viel op zijn kont en die is heel erg dik.
Toen ik opstond viel ik nog een keer maar nu naar voren dat deed pijn en ik huilde mama kwam me optillen en zetten me op haar arm met een arm onder mijn luier en wiegde me dot ik niet meer huilde ze zij met een baby toontje tegen me als je etentje beentje hebt gedaantje verschoon ik mijn kleine lieve ietsie pietsie baby'tje wel even. Toen we gingen eten wilde ik de vork pakken maar mama pakte snel mijn vork af en zij baby'tjes kunnen niet eten die worden gevoerd dus ze voerde me.
Ze verschoont me en zet me in mijn box en zegt ik ga even eten daarna kom ik je weer halen. Toen ze had gegeten kwam ze me ophalen ze zij ga nog maar eventjes spelen toen ze weer terug kwam pakte ze me op en zuj gaat mijn polli wolli een lekker slaapi waapi doen. Ze pakte me op en zet me op de commode ze pakt een extra dikken luier en doet hem mij om. Ze nam me mee naar boven en legt mij in mijn box. Ik begin te huilen en ze vroeg wat is er baby'tje van me ik zei ik wil bij mama slapen zij ik huilend ze wiegde me totdat ik niet meer huilde ze zij tegen me dat ik wel bij haar mocht slapen dus ze tilde me op en legde me naast haar en ga maar lekker slapen ebi baby van me dus ging ik lekker slapen met mijn armen om haar.


Volgend bericht komt snel ik hoop dat jullie een reactie plaatsen
 
Dit is het vervolg van mijn vorige verhaal.

Het was 10 uur s morgens toen ik wakker werd ik keek even rond en zag dat mama er niet was.
Ik begon heel hard te huilen en riep mama mama mamaaaaa nog geen 10 seconden later kwam ze binnen en vroeg ze wat er was ik zij dat ik bang was dat ze weg was.
Ze zij ik zal mijn baby webie toch nooit alleen laten.
Ze deed de lakens van me af en zij je hebt veel geplast zo te zien ik keek naar mijn luier en blijkbaar is die helemaal vol en opgezwollen.
Ze zij tegen mij dat ze me eerst even ging verschonen.
Ze tilde me op en legde me op de commode ze maakte me schoon met baby doekjes pakte een luier en poeder me weer in ze plakte de plakkers dicht en pakte een blauwe romper tevoorschijn.
Als eerst deed ze mijn hooft erdoor en daarna deed ze de knoopjes dicht ze zei ik denk dat je rompertje iets te klein is.
Ze deed mij nog baby achtige kleren aan en zij we gaan vandaag naar de winkel ik zij een beetje paniekerig wat in deze kleren dan lachen mensen me uit zij ik een beetje huild.
Ze zei dat ze het bij de winkel wel uitlegt ze pakte haar luier tas en deed er 4 luiers in poeder en baby doekjes.
Ze zette me in de auto en zij dat ik wel even kon slapen omdat het lang gaat duren voordat we erzijn.
1 uurtje later werd ik wakker gemaakt mama zij tegen mij dat ze even een winkel wagentje ging pakken om mij in te zetten ik dacht hu een winkel wagentje daar pas ik toch niet in.
Mama kwam terug en pakte me uit de auto raar genoeg paste ik in de baby stoeltje ze zij dat ze me in de winkel wel eventjes verschoond.
Toen we in de winkel waren was ik helemaal verbaast er waren allemaal baby spullen voor volwassenen en kinderen.
Er kwam een verkoopster naar ons toe en vroeg of ze mama kon helpen ze zei ik zoek allemaal spulletjes voor deze jongen hier en ze keek naar mij ik werd rood en begon bijna te huilen.
De mevrouw vroeg wat mama allemaal zocht ze zei dat ze eventjes zelf rond keek.
We gingen als eerst kijken voor een buggy ze vroeg welke kleur ik wou ik riep blauw blauw blauw dus we probeerde hem eventjes uit en pakte hem.
Daarna gingen we kijken voor een voor een stoeltje voor te eten toen gingen we kijken voor een zitje voor in de auto deze ook in het blauw we gingen naar de spulletjes zoals flessen speentjes en al die dingen.
Ze pakte 2 blauwe spenen 2 witte en 1 groenen ze pakte ook nog 3 van die doekjes de je aan een speen kunt hangen en pakte nog 5 hangers voor aan de speen die je aan je kleren kunt hangen zodat ik ze niet kwijt raak.
voor de rest pakt ze nog een paar slabbertjes en 2 flessjes.
We kwamen ook nog langs de knuffels en ik riep hard ik wil knuffie ik wil knuffie ze zei oke kleintje welke wil je ik keek en zei die daar en ik wees naar de beer ze pakte de knuffel en zette het in de wagen daarna ging we naar de luiers ze pakte zwemluier met baby print en nog leuke luiers met allemaal print.
Als laatste gingen we naar de kleren toe ze pakte 4 blauwe rompers 3 witte en 2 groens ze zij tegen me dat ze hem wel wou passen want anders passen ze straks niet.
Ze deed mijn broek uit en wilde me eerst verschonen want anders zijn de kleren allemaal vies.
Ze vroeg aan een verkoopster waar de verschoon ruimtes zijn ze wees naar achter daar gingen we naar toe om me te verschonen.
Toen mama mij had verschoond paste ze me de kleren en ze paste allemaal ze rekende al vast een romper een broek en een tshirt af zodat uk die al aankan.
Toen ze me had aan gedaan pakte ze ook nog een baby foon en rekende we de spullen af ze legde me in de wagen toen we bij de auto waren deed ze de stoel er in en pakte me uit de wagen en zette me in de stoel.
Toen ik erin zat deed ze alle 2 de pinnen in het slot ze zei nu zit mijn kleine goed vast en gaf me een speen en mijn knuffel.
Toen ze alles in de auto had gezet en in de auto zat zat ik al te slapen om 16 uur maakte ze me wakker we waren bij de mc drive ze vroeg wat ik wou en ik zij dat ik zei dat ik vrieten wou met cola en kip nuckets ze bestelde het en we gingen naar huis.
Thuis hebben we eerst gegeten en zette mama me even in de box terwijl ze de auto uitruimde.
Toen ze naar me toe kwam begon ik te huilen ze tilde me op en ze hoefte al niks te vragen want ze rook al wat er was ik wat mijn luier helemaal vol gepoept ze zei tegen me dat ze me in bad ging doen.
Ze deed me eerst afspoelen en toen lied ze het bad vol lopen ze zij tegen me dat ik even moest wachten dot mama terug kwam want ze moest nog iets pakken want ze had stiekem speeltjes voor in bad gehaald toen ze terug kwam zette ze me in het bad en deed er switsel champo in.
Mama heeft me toen gewassen en zij dat ik nog 10 minuutjes moch spelen en dat ik dan uit bad moest ze ging even naar onder om een flesje sap te maken want ik lus geen melk na 10 minuten kwam ze naar boven en hoorde me spelen ze deed de deur open en zag dat de vloer helemaal nat was ik begon te huilen en zij sorry mama ze zei dat maakt toch niks uit polli wolli van me.
Ze deed de stop eruit en pakt een paar handdoeken ze droogte me helemaal af en legde me op de commode ze deed me even een luier aan en legde me onder op de bank.
Toen ze naar beneden kwam gaf ze me de fles een kwartiertje later zij ze dat ik moest slapen.
Ze pakte me op de arm en voelde dat mijn luier nat was ze verschoonde me op de kamer en deed me een hele dikken luier om ze deed me nog een blauwe romper aan en een schattig pyjama die ze stiekem had meegenomen ik zei mama maar wat als er iets is ze ging naar beneden en pakte een van de baby foons toen ze weer op de kamer was zei ze dat ze een baby foon naast het bedje ze deed de spaken van het bed omlaag en legde me erin ze gaf me nog mijn knuffel en deed 1 speen in mijn mond ze zij en gaat mijn baby'tje nu lekker slapen ik schudde van ja en toen mama de deken op me legde was ik in slaap gevallen



Wordt vervolgd
 
Om half 5 word ik wakker en begon ik zachtjes te huilen ze kwam naar me toe en vroeg wat is er baby'tje van me ik zei dat ik heb grote pie pie gedaan ze lachte en zei dat ze dat wel even ging oplossen ze deed de spaken van mijn bed omlaag en legde me op de commode ze zij ja die zit helemaal vol ze maakte de luier open en maakte me schoon ze poederde me in en deed me een nieuwe luier aan.
Toen ze klaar was legde ze me weer in bed en gaf me een knuffel en een kus en zei gaat mijn kleine nog even lekker slapen nu en ik knikte van ja ze deed nog even mijn dekentje goed en daarna ging ze weg.
Rond een uur of 10 werd ik wakker en roepte mama ik ben wakker 2 minuten later kwam ze naar me toe en vroeg heeft mijn lieve baby lekker geslapen ik zei blij wj wj wj want ik kon niet duidelijk praten met mijn speen in mijn mond ze deed de spaken omlaag en voelde aan mijn luier en zei die kan nog even mee ze zei we gaan vandaag lekker film kijken en spelen in de tuin wand je moet vandaag extra vroeg na bed want we gaan morgen ergens naar toe.
Ik riep waarnaartoe waar waar waar ze zei dat zal je morgen wel zien ze pakte me naar onder en zette me in de eet stoel ze voerde me een boterham en gaf me wat te drinken daarna at ze haar eigen eten op.
Ze tilde me op en voelde aan mijn luier ze zei heeft mijn kleine knul wat te veel gedronken zij ze lachend ze legde me op de commode en deed mijn romper helemaal uit en deed mijn kleren uit.
Ze zei ik pak even iets speciaals toen ze terug kwam zie ik een hele erge dikken luier ik vroeg waarom is hui zo dik mama ze zei dan kan je lekker film blijven kijken en hoef ik je niet zovaak te verschonen.
Ze vroeg of ik een romper aan wou met film kijken maar ik zei dat dat niet hoeft.
Ze zei dat als ik in de tuin ga spelen ik misschien wel een romper aan moet of als het warm is kan ik in alleen een luier spelen want ik ga in te tuin spelen waar niemand mij kan zien.
Ze vroeg welke film ik wou zien en ik zei dat ik alle bob de bouwer films wou zien ze zei dat dat goed is en zette me op de bank maar voor dat de film al voorbij was begon ik al te huilen ze zei wat is er nou baby'tje van me ik zei ik wil bbbbeeeeeeerrrrrrrrrtje en speeeeeeeentje ze lachte en zij dat ze die ging pakken toen ze terug kwam met mijn speen en beertje begon ik weer te lachen en ze zei gelukkig daar is mijn blij baby weer.
Toen al 2 films voor bij waren zei mama dat het tijd is dat ik maar buiten moet gaan spelen ze zei dat ik geen romper om hoef omdat het te warm is ze voelde aan mijn luiet en dat hij bestwel vol was maar dat ik nog wel even door kon ze deed de schuifdeur open en pakte een loopauto ze zetten me erop en ging buiten zitten om te kijken hoe ik zit te spelen.
Tijdens het spelen was ik blij dat mama me nog niet verschoont heeft omdat de luier nu best wel lekker zit omdat ik op dat harde plastic zit toen mama even binnen was om wat drinken te pakken begon heel hard te huilen ze kwam aan rennen en vroeg wat er is gebeurt ik zei huilend ik ik bbbbben gevallen ze tilde me op en gaf me een kus en vroeg of het weer een beetje ging ik zei dat het wel weer ging.
Naar 10 minuten spelen kwam mama me halen en zei dat we gingen eten ze voerde me en verschoonde me ze zei dat ik meteen naar bed moest omdat we morgen ergens naar toe gaan ook al is het pas 20 uur ze deed me in bed en gaf me een kusje en deed mijn speen in en gaf me mijn beertje.
2 uurtjes later schrok ik huilend wakker mama kwam snel naar me toe en vroeg wat er is ik zei i wat een nameri zei ik moeilijk met mijn speen ze ze dat ze wel iets hat en ging naar beneden toen ze terug kwam zag ik dat ze een nacht lampje had met een foto van cars erop ze zei dat dit wel hielp ze voelde mijm luier e zei je hebt erg geplast door die naxht merry maar blijkbaar had ik ook gepoept er door want ze zei en je ruikt niet echt meer fris.
Ik zei sorry mama zei dat maakt toch niks uit baby's kunnen daar niks aan toen ze verschoonde me en ging daarna zelf slapen.

Om 8 uur werd ik wakker gemaakt door mama ze zei wakker worden baby van me we gaan zo naar de dierentuin ik was heel blij en zei tuin iereui iereui want praten gaat niet echt met een speen ze pakte me op en verschoonde me.
Ze kleede me aan als een baby want ze zei dat ik als baby naar de dierentuin ga en de mensen het niet zouden merken daarna voerde ze me en zette me nog even in de box en zegt mama gaat even de spullen pakken voor de dierentuin daarna gaan we lekker ze ging naar boven om haar luier tas te pakken ze deed er 6 luiers in baby doekjes 1 extra romper en nog 1 extra paar kleren voor als er wat gebeurt.
Toen ze terug kwam pakte ze mijn speen uit mijn mond en zij je moet hem even uit anders zien mensen die toen ze de auto had ingeladen zette ze me in de auto en deed mijn speen in want de glazen van de auto waren zwart dus je kan niet van buiten naar binnen kijken ze klikte me vast en gaf me nog een kus.
Een uurtje later zei ze we zijn er ik riep kei hard jeeeeeeee ze pakte alvast de baby wagen en zette het bij de deur voor dat mama me erin legt voelt ze nog even aan mijn luier en zie het is maar goed dat ik reserve luiers heb meegenomen en ze verschoonde me nog even op de achterbank toen ze klaar was legde ze me in de baby wagen die lekker lach want hij was heel zacht en je kon mijn gezicht ook niet zien waar ik blij mee ben.
Bij de kassa zij mama 1 volwassenen en 1 baby ze gaf mama een kaartje en een platte grond met de verschoon huizen erop.
Toen we in de dierentuin waren gingen we eerst naar de apen en de anderen kleine dieren.
Toen gingen we naar de leeuwen daar waren geen mensen en ik begon te huilen ze vroeg wat er was en ik zei enge dieren ze zei het is goed ze kunnen hier niet komen dus toen hield ik op met huilen.
Toen ik helemaal kalm was vroeg ze of ik ook wat vies ruikik zij ik heb grote ba gedaan ze lachte en zei ik ga je wel lekker verschonen en we gingen naar een invalide wc en ze verschoonde me.
Toen mama klaar was gingen we weer verder rond 5 uur zijn we naar huis gegaan toen we thuis waren gaf ze me wat te eten en vroeg wat ik wou doen ik zei ik moe ik slapen ze lachte en zei ik ga mijn kleine mannetje eerst even een nieuwe lekkere dikke zachte luier aan doen een romper en mijn baby pyjama ze gaf me mijn speen beertje en kusde me welterusten ze deed nog de nachtlampje aan en doed de deur dicht


Word vervolgd


Ik wou nog wat vragen aan de lezers van mijn verhaal jullie als julie een leuke gebeurtenis weten laat dat dan achter dan kan ik dat in een van mijn verhalen schrijven als jullie dat willen.
ik hoop dat jullie een reactie zullen plaatsen
Gr abdlboy301
 

Martinus

Toplid
Zeker een leuk verhaal. En dit is geen haat ofzo maar ik zou het verhaal in word typen met spellingscontrole erbij zodat je minder fouten maakt. Het is niet erg en je kan er niks aan doen maar word helpt je er wel bij
 
Sorry dat ik lang niets meer heb geschreven maar hier is een nieuw verhaal.

Ik werd wakker om 8 uur en riep mama mama mijn luiertje is nat en vol en ik ben wakker.
Nog geen minuut later kwam ze lachend binnen en zei dus je hebt een hele volle luier.
ik zei ja hele grote bah ze pakte me op en legde me op de commode ze deed mijn pyjama uit en zei ik ga eerst even een raampje open zetten anders gaat het stinken.
Ze deed mij mijn romper uit en zei ja hoor dat is een hele grote ze deed mijn luier open en veegde mijn billen zo goed als mogelijk schoon ze zij ik ga je lekker in bad doen.
Toen ik in het bad lag gaf ze mij mijn speelgoed en zij je moet er wel over 10 minuutjes uit want jij gaat ergens naar toe.
Ik vroeg met een verbaasd gezicht waar dan ze zei dat zeg ik als je klaar bent met badderen.
10 minuten later kwam ze naar binnen ze pakte me op en droogde me helemaal af toen ik droog was legde ze me op de commode ze pakte een luier en deed die bij mij om ze vroeg welke kleur romper ik wou ik zei blauw blauw blauw ze deed me de romper aan en kleede me aan.
Ik vroeg waar ga ik naartoe ze zei dat ik naar een crèche met allemaal andere tbdl kinderen 20 minuten later zette ze me in de auto stoeltje met mijn speen in mijn mond.
40 minuten later deed ze de deur open en tilde me op ik ging staan en gaf haar een hand.
Toen we voor de deur stonden deed een vrouw open en zij dus op dit kleine ventje moeten we even passen mama zei dat ze me over 5 uurtjes weer komt halen ik swaaide en da dada dada.
De vrouw tilde me op en zette me neer bij de speelgoed en zij ga jij maar even spelen.
30 minuten later kwam er een meisje binnen van ongeveer 15 jaar in een roze romper en een hele dikken luier ze kruipt naar me toe en zegt ik ben Anna.
ik zij ik heet ..... ze vroeg of ik met haar wou spelen en ik lachte en knikte ja.
Na een uurtje spelen zei ze dat ze moe was ik was ook moe gaf ik toe we zeiden dat we moe waren de vrouw verschoonde ons en deed ons toen in een bedje toen we wakker werden zagen we onze moeders wat drinken en praten.
We riepen alletwee mama mama ze kwamen naar ons toe en vroegen of we plezier hebben gehad.
We zijden ja toen we gingen vroeg ik of we eens mogen afspreken Anna haar moeder zei ja net zoals tante toen we thuis waren gingen we eten en toen vroeg naar bed want mama zei dat we morgen gaan zwemmen samen met Anna en haar moeder mama verschoonde me en deed me een dikke blauwe luier aan met mijn romper en pyjama.


Toen ik opstond huilde ik heel hard mama kwam binnen en vroeg wat er was ik zei grote pi pi ze lachte en verschoonde me.
20 minuten later kwamen Anna met haar moeder binnen ik en anna speelde nog even en we werden verschoond in.
50 minuten later kwamen we bij het zwembad aan het was een zwembad voor tbdl kinderen.
Toen we in een kleedhokje waren deed mama mijn zwemluier aan met Nemo print ze zri dat het me heel schattig staat.
Toen we klaar waren kwam de moeder van Anna naar buiten samen met Anna en ze zag er heel schattig uit in haar luier en staartjes want ik vind haar eigenlijk ook leuk.
In het zwembad pompde ze onze zwembandjes op we hadden allebij eentje van Thomas de trein.
Toen we een uur hadden gezwommen zei de moeder van Anna zo te zien is Nemo heel vol bij het begon snapte ik het niet maar toen ik naar benden keek snapte ik het want mijn luier was helemaal vol omdat ik gepoept had en geplast ze verschoonde me en we gingen nog even zwemmen.
Toen we thuis waren vroeg mama of ik het leuk heb gehad en ik zei ja ze legde me op de commode en pakte een hele hele dikken luier ze deed mij die aan toen ik stond leek het wel alsof ik 3 luiers over elkaar aan had.
Ze vroeg of het lekker zaden ik zei ja ze deed me in bed en deed mijn speen in mijn mond.
 
Als je een vriend schap verzoek wilt sturen vraag dan even of ik die wil sturen want in kan verzoeken niet accepteren en ik hoop dat jullie een reactie plaatsen
 
Toen ik opstond roep ik mama ze kwam naar me toe en vroeg wat er was ik zij dat ik niet meer moe ben ze tilde me op en liet me staan ze lachte heel erg want mijn luier zat van onder te hangen omdat ik heel veel had geplast.
toen ze me verschoont had gingen we naar onder de heledag tv kijken rond 2 uur waren we dora aan het kijken en poepte ik de luier vol op het laatste van de serie was er een liedje en dansde ik mee waardoor mama weer lachte omdat mijn luier bijna afzakt om 4 uur vroeg mama of ik wou zwemmen ik zij ja en ze zette het zwembad op.
Toen het zwembad op stond deed ze mij een zwemluier aan die heel erg opviel maar niemand kon me zien dus dat maakt niks uit toen het avond was ging ik weer lekker slapen.


DIT IS HET EINDE VAN MIJN VERHAAL sorry dat dit laatste stuk zo kort was ik ga nog een ander verhaal schrijven over dat ik bed plas en ik het zeg tegen mijn buur meisje je moet het maar zien als jullie een titel weten zeg het maar ik laat het weten hoe hij gaat heten gr abdlboy301
 

pamperjong

ik vindt het fijn om lekker aan het luieren te zij
Goed gedaan hoor, leuk verhaal.ik zou ook wel zo een tante willen. !1
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Best wel kort ja maar kan gebeuren en toch leuk verhaal!
Ben benieuwd naar je verhaal over dat je in bed plast want dat heb ik zelf ook tot m'n 16e gedaan. Dus ik ben wel ervaringsdeskundige haha. Veel succes ermee !1
 
Bovenaan