Logeren

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 4 21,1%
  • 9

    Stemmen: 3 15,8%
  • 10

    Stemmen: 12 63,2%

  • Totaal stemmers
    19

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Peutertje


"Oh, tante" verzuchtte ik, terwijl ik keek hoe mijn neefje verschoond werd. Tante keek me glimlachend aan en vroeg een beetje plagerig "Hoe is het met jouw luier"? En woelde me door mijn haar. Daar stond ik dan te kijken naar de verschonings beurt van mijn neefje ik was al twaalf jaar. Veels te groot dus voor een luier. "Oh, tante" zei ik bijna smachtend, "ik zou willen dat het zo was, dat de rollen omgedraaid waren".

"Wat bedoel je toch jongen?" vroeg mijn tante aan me terwijl ze mijn kleine neefje verder aankleedde. "Ik zou willen dat ik weer klein was en ook weer luiers mocht dragen", bijna huilend smeet ik deze woorden eruit. Ik realiseerde me wat ik had gezegd en voelde een dieprode kleur opkomen van schaamte en zonder het antwoord af te wachten stormde ik naar buiten. Met een stijve piemel van opwinding omdat ik behoorlijk opgewonden was geworden van het kijken hoe mijn neefje zich een droge luier liet omdoen. En helemaal het plezier wat mijn tante had om mijn neefje te verzorgen. De rest van de middag durfde ik niet naar huis. Ik wilde niemand zien, ik bleef lopen met het beeld wat zich vast had gehecht op mijn netvlies. Mijn tante, mijn neefje, luiers en ik!

Nu lag ik in bed, ik was heel erg onrustig. Ik wist niet waarom ik dat zo nodig moest zeggen vanmiddag. Ik was boos op mezelf. En dan, ik noemde mijn tante wel tante, het is geen tante van me maar een vriendin van mijn moeder. En van jongs af aan heb ik eigenlijk deze vriendin aangesproken met tante. Het contact tussen mijn 'tante' en mijn moeder is heel erg hecht. Daarom vind ik me helemaal super stom dat ik mijn mond niet heb kunnen houden. Dat zal wel gaan kletsen en verschrikkelijk lachen om mijn gedachte. "Die jongen toch" hoor ik zo in gedachten mijn moeder zeggen.

Ik kon mezelf wel doodslaan. De slaap kon ik helemaal niet vatten en dat spookbeeld van mijn neefje (laat ik ze gewoon maar betitelen als tante en neefje) hoe hij daar lag en ervan lag te genieten hoe zijn moeder hem verschoonde liet me maar niet los. Ik lag onrustig te woelen en draaide mezelf op mijn buik. Ik voelde hoe mijn piemel groeide. Ik was hier niet bang van. Ik weet dat dit een lekker en ontspannend gevoel geeft. Maar waarom kon ik een stijve krijgen op de aanblik van een luier die wordt omgedaan bij een kleuter en ik me dan verbeeldde dat ik die kleuter was.

Ik maakte nog wildere bewegingen en voelde een heerlijk gevoel opkomen. Ik stopte en draaide me weer terug op mijn rug. Ik was nu zo onrustig bezig geweest dat ik mijn hele bed door elkaar had gegooid. Overal kreukels in het onderlaken en het dek was helemaal geen dek meer. Ik besloot maar op te staan om mijn bed opnieuw op te maken. Ik was helemaal van slag. Ik stond in een roes mijn bed op te maken. En de gedachte liet me maar niet los. Ik was bezig om mezelf onder te sneeuwen met verwijten maken.

Super stom was het om me zo te laten gaan. Er doemde zelfs een angstbeeld op dat mijn tante mijn verlangen kenbaar zou maken aan mijn moeder. In de trant 'wat heb jij een raar vies zoontje'. Mijn moeder natuurlijk niet begrijpen en mijn tante verder uit leggen. Ik werd en maakte me helemaal gek. De volgende dag natuurlijk helemaal niet uitgeslapen. En super uit mijn humeur naar beneden. Ik kwam aan de ontbijttafel en ik moest zelfs moeite doen om 'goedemorgen' te zeggen. De opmerking 'verkeerde been soms gebruikt jongen?' mistte helemaal zijn uitwerking niet. Ik moest slikken om niet te gaan schelden.

Ik ben me na het ontbijt gaan douchen en voelde me langzaam weer een beetje tot mezelf komen. Een beetje onrustig ging ik naar school. De gedachte liet me helemaal niet los natuurlijk.

Beetje met angst terug naar huis, ik zat erover in misschien zou mijn tante het hebben gezegd tegen mijn moeder? Misschien heeft ze wel gebeld en.......... ik haalde me van alles in mijn hoofd. Die week was het iedere keer met bonzend hart thuiskomen. Zo langzamerhand trok het gevoel een beetje weg en begon het voorval te vergeten. Het leek erop dat er niets zou gebeuren.

En op een verschrikkelijk onverwachts moment moest ik van mijn moeder mijn tante bellen. Die had me wat te vragen zei mijn moeder. Mijn hart bonsde in mijn keel dat ik het nummer draaide. Ik legde de hoorn weer op het toestel en liep naar mijn moeder. Ik wilde weten waarover ze had gebeld. Mijn moeder zei alleen maar, "bel nou maar, ik weet zeker dat ze een verrassing voor je heeft, en ook dat je er verschrikkelijk blij mee zult zijn".

Nu overviel me helemaal een angst. Liet zich raden natuurlijk dat ik er tegen op zag om te bellen, vooral met mijn moeder in de buurt. "Ik moet wat boodschappen in huis halen, dan kun je even rustig bellen" zei mijn moeder. Ze gaf me een kus en een aai door mijn haar en fietste weg. Alsof mijn moeder gedachten kon lezen.

Met trillende vingers toetste ik het nummer in van mijn 'tante' en gespannen wachtte ik op de dingen die komen gingen. De telefoon werd opgenomen en aan de andere kant hoorde ik de prettige stem van mijn tante. "Hallo wie is daar" vroeg ze, met een droge keel en beetje bang gaf ik antwoord, "met Jeroen hier".

Ik voelde een dieprode kleur opkomen en heel hartelijk hoorde ik "Hoe is het met mijn kleine lievelingsneefje", stotterend gaf ik antwoord dat het allemaal wel goed ging.

"Ik zou het leuk vinden als je kwam logeren van het weekend, ik heb allerlei leuke dingetjes voor je gekocht". Zei mijn tante, ik werd overvallen door een verschrikkelijke opwinding.

"Wat voor spulletjes dan tante"? Vroeg ik een beetje opgewonden en angstig gelijk.

"Spulletjes dat je jezelf een klein Jeroentje kan voelen". Ik begreep deze omschrijving.

"Lllllllllluuuuuuiersss"? Stotterde ik,

"Jij mag nooit meer raden Jeroen" zei mijn tante een beetje plagerig, "maar niet alleen luiers ook andere babyspulletjes" kreeg ik verder als antwoord. Ik zat bijna klaar te komen op de bank. Ik wilde dolgraag komen vooral omdat tante me de verzekering gaf dat niemand het te weten kwam thuis bij me over wat er ging gebeuren. Gelukkig voor mij was het weekend er al snel. En ik verheugde me er zeer op. Mijn moeder kwam thuis en als eerste zei ze "Leuk hé? Dat je een lekker weekend tegemoet gaat". Mijn moeder zei dit zonder een ondertoon of zo, ze was duidelijk blij voor me. Je moest eens weten wat er te gebeuren staat bedacht ik me. Ik keek mijn moeder aan en zei tegen haar "het lijkt me ook wel leuk"? "Is dat alles wat je kan zeggen"? Vroeg mijn moeder, 'lijkt me ook wel leuk"???????? ik voelde weer een rode kleur opkomen en plagerig knuffelde me moeder me en zei dat ze het leuk vond voor me, een lekker weekend weg!

Die avond kon ik weer moeilijk de slaap vatten en ik verheugde me op het weekend. Ik was angstig over wat er komen ging en tegelijkertijd verschrikkelijk opgewonden. Afijn, eindelijk lukte het dan om een beetje te gaan slapen. Ik werd wakker gemaakt door mijn moeder. Ik ben me gaan wassen en eigenlijk had ik helemaal geen zin in ontbijt. Ik wilde weg, mijn vader zou me naar het station brengen en ik zou verder met de trein moeten. Mijn moeder hielp me met inpakken van schone kleren. Een beetje grinnikend bedacht ik me terwijl ik mijn ondergoed in de koffer deed, 'dit zal ik wel helemaal niet nodig hebben'.

"Kom jongen dan zal ik je op de trein zetten" zei mijn vader en bijna huppelend liep ik met mijn vader mee naar de auto. Ik gaf mijn moeder een kus, zei haar gedag en ik kreeg de boodschap dat ik lief moest wezen en vooral de groeten moest doen. En ik moest bellen als ik bij mijn tante was aangekomen.

Mijn vader bracht me naar het station en voor de tweehonderdduizendste werd me uitgelegd welke trein ik moest nemen en. Hij ging niet verder mee om me uit te zwaaien, want hij was al te laat voor zijn werk. Bij het uitstappen kreeg ik nog een tik voor mijn billen en werd me hartelijk een prettig weekend gewenst. Opgelucht liep ik naar het loket kocht een kaartje en in de kiosk een tijdschrift om te lezen in de trein. Alles liep zoals het lopen moest en zonder vertraging en op de afgesproken tijd was ik op het station, mijn tante stond te wachten en dat ik haar zag liep ik op haar af. Tante omhelsde me en ik snoof de heerlijke parfum op, ze keek me aan en vroeg me 'heb je er zin in? Een lekker weekend bij je tante logeren?' 'We gaan een hoop leuke dingen doen'. Ik voelde dat ik begon te kleuren, wat voor mijn tante weer aanleiding was om me nog harder te knuffelen. Ondertussen liepen we naar de uitgang van het station en mijn tante vroeg naar het verloop van de treinreis. Eigenlijk niets bijzonders dus.

Verder wat praten over koetjes en kalfjes en voor ik er goed en wel erg in had waren we bij tante thuis. (ze woont niet ver van het station af) 'Zo jongeman' zei mijn tante 'we zijn er'. Ik deed mijn schoenen uit en mijn neefje kwam op ons af stormen en ik hoorde een vreemde vrouwenstem zeggen 'je grote neefje is er, dus ik ga er weer van tussen, die kleine is verschrikkelijk lief geweest', en dat bleef maar door ratelen in het voorbijgaan kreeg ik een hartelijke kus op mijn wang en verdween de vreemde vrouw. (het was de buurvrouw)

Mijn neefje hing me om mijn nek en was niet van plan om me los te laten. Lachend liet ik het allemaal over me heen komen. Ik kreeg een duwtje van mijn tante en ze gebaarde me naar de kamer te lopen. Tante ging op de bank zitten en wenkte me dat ik naast haar moest komen zitten. Ze nam mijn neefje over en keek me aan en zei, 'nu moeten we even heel serieus praten' ze keek me hierbij doordringend aan. 'Je weet vast wel waar we het nu over gaan hebben?' Ik knikte van ja, ik wist wat er ging gebeuren. 'Ik heb er over nagedacht wat er bij je thuis gebeurde'. Ik voelde een lichte opwinding komen.

'Ik heb het goed begrepen dat je graag net zoals als Matthijs verzorgd wilt worden?' Ik keek een beetje beschaamd naar een punt in de kamer en knikte van ja. (in mijn hart was ik heel hard aan het juichen) Tante trok me tegen haar aan. 'Ik heb een paar dingen gekocht die we samen gaan bekijken, ik wil dat je meegaat en zegt wat je wilt en niet wilt'. Met een vreemd gevoel in mijn buik liep ik met mijn tante mee. Ik voelde mezelf op eieren lopen. Tante nam me mee naar de kamer van Matthijs en ik zakte bijna door mijn enkels heen van verbazing.

In de kamer lag een hele stapel pampers en helemaal mooi, in mijn maat! En dat niet alleen er stond in deze kamer niet een kleuterledikantje maar twee, het viel me op dat de commode wat aan de grote kant was en helemaal een leuk en lekker opwindend gezicht, aan een kleding rek allemaal jongetjes kleding in mijn maat.

Ik voelde een opwinding opkomen en terwijl tante me aankeek vroeg ze zachtjes, 'Je hoeft het niet hoor je, maar! Als je wilt mag het. Ik spreek wat met je af, als je je uitkleedt, ik ga even naar de andere kamer om wat op te ruimen. En als ik dan terugkom en je bent nog aangekleed dan praten we nergens meer over en begrijp ik dat je het niet wilt. Maar als je uitgekleed bent is dat voor mij een teken dat je graag een luier om wilt'. Ze keek me aan en ik keek haar aan, ik begreep het dondersgoed. 'Als je het niet wilt of durft neem ik je niets kwalijk maar, als je besluit om je uit te kleden betekent dit voor de rest van het weekend luiers en geen toilet meer'. Tante keek me nog even aan en ik liet er geen gras over groeien. Ik kleedde me heel snel uit en liep in mijn blootje door de kamer. Ik bekeek de luiers goed en net op het moment dat ik een luier jn handen had stapte mijn tante de kamer binnen.

Mijn lot was bezegeld. Tante wenkte me en ik liep op haar af. Nog steeds had ik de luier in mijn handen en de zachtheid van de binnenkant en het zachte geritsel. Het wond me zo waanzinnig op! Ze tilde me op en net zoals ik het zo vaak had zien gebeuren, gebeurde het nu met mij.

Ik werd opgetild en ik werd zacht op de commode neergelegd. En precies zoals ik het al zo lang had zien doen en horen doen, werd er op precies dezelfde manier mij een luier omgedaan. Praten net op de manier zoals Matthijs wordt verschoond en die hele zachte handen die over mijn billen gingen om een laagje beschermde zalf aan te brengen.

Ik lag met gemengde gevoelens. Ik vond het tegelijkertijd heerlijk opwindend en tegelijkertijd heel beschamend. Ik genoot ervan en helemaal het gepraat tegen me. Het leek tante helemaal niet te deren dat ik geen baby meer was. Ik hielp onbewust mee, ik maakte alle bewegingen die tante aangaf. En toen voelde ik een arm in mijn knieholtes en dat mijn billen werden opgelicht van de tafel. Ik werd weer neergelegd en voelde een zachte ondergrond. Ik lag nu met mijn billen boven op de luier. 'Lieverd nu moet je je beentjes goed wijd doen' zei mijn tante terwijl ze mijn knieën uit elkaar drukte. Ik lag nu helemaal te kijk voor mijn tante en ik voelde hoe haar handen over mijn piemel en ballen gingen. Ook weer met zalf. Ik kreeg er een hele uitleg bij onder het inwrijven van de zalf vertelde mijn tante wat ik allemaal wel kon oplopen als ik te lang met een natte luier om mijn billen zou lopen.

Ik voelde me heerlijk klein op een geweldige manier. Ik lachte een beetje naar tante. 'Mijn lekkere kleine mannetje vindt dit fijn he?' ik snoof door mijn neus van opwinding ik voelde heel duidelijk hoe de luier werd dichtgevouwen en het zachte helemaal mijn billen en ballen en voorkant ging bedekken.

'Ik zal je lekker vast in je luier zetten Jeroentje, dan hoef je niet bang te zijn voor een afzakkende luier!' de luier was dicht getaped en mijn tante wreef nog even over de luier net zoals ik wel had zien doen bij mijn kleine neefje. Die lag dan heftig te spartelen met zijn benen. Ik voelde dat ik dat ook moest doen. Er kwam me daar een geweldig gevoel opstomen. 'Dat vindt mijn kleine mannetje leuk merk ik?' zei mijn tante en ging door met me knuffelen. Ze pakte me vn de commode af en liet me staan en ik er verder aangekleed. Ik kreeg een babypakje aan en een spierwit t shirt. en toen werd me een tuinbroek voorgehouden met super korte pijpen. En het viel me op dat het zo een beetje hetzelfde model had wat Matthijs aanhad.

'Ik heb besloten om je dezelfde kleding aan te trekken waar Matthijs ook lekker inloopt. Dan hebben jullie nog meer van elkaar weg'. De luier zat heerlijk tussen mijn benen en het gevoel wat dat om mijn billen gaf. Net of ik met een kussentje liep. De luier ook lekker strak en het idee van het luierpakje het broekje met korte pijpen, wat verschrikkelijk geil allemaal. Het broekje was denkergroen van kleur en had een streepjesmotiefje. Ik had het idee dat het super opviel die luier onder mijn broekje.

Ik kreeg een speentje aan mijn broekje gespeld en de speen kreeg ik in mijn mond en om helemaal de outfit af te maken kreeg ik een knuffel in mijn handen. Ik voelde me werkelijk erg klein. Vooral toen ik moest lopen dan valt het helemaal op dat je wat tussen je benen hebt zitten. Met iedere stap die je doet wordt je eraan herinnerd dat er een luier in je broekje zit. Het gekraak van de luier het toch wel dikkere kontje en natuurlijk dikkere voorkant. Vooral in het gebied waar je ook normaliter een luier verwacht bij kleine kinderen. Ik kreeg zelfs een beetje aandrang om te plassen. Dit begint al goed pas een luier om en dan meteen moeten plassen. Nog helemaal niks gedronken en toch al moeten plassen.

Maar goed ik moest mee naar beneden en ik moest mezelf zelfs aan de leuning van vasthouden om dat ik toch een beetje moeite had met mijn evenwicht. Mijn neefje keek me aan en vragen keek hij me aan en uit zijn mondje kwam 'samen spelen'? Ik keek mijn tante aan en die gaf als antwoord terwijl ze me door mijn haar woelde 'ga maar lekker spelen met zijn tweetjes. Mijn neefje gaf me een handje en nam me mee naar zijn hoekje in de kamer. Een hele berg speelgoed had hij daar liggen. Blokken, auto's, speelkleed, legpuzzels noem de hele handel maar op. Mijn neefje wees naar een puzzel en vroeg me 'samen'?

Ik knikte van ja en terwijl mijn neefje de puzzel pakte en de doos leeg gooide over de vloer bekeek ik mijn neefje en zag heel duidelijk door de pijpjes van zijn broekje zijn pamper zitten. Ik vroeg me af of dat met mij ook zo was. Zal haast wel natuurlijk dat kan niet anders maar het belangrijkste waarom ik naar mijn neefje keek was eigenlijk hoe ik me moest gedragen als peuter. Ik had natuurlijk een levensecht voorbeeld.

Matthijs ging ongegeneerd op zijn buik liggen pakte zijn speen stopte die in zijn mond en begon te puzzelen. Tenminste wat dan een beetje op puzzelen leek. Ik keek zo eens achterom en ik zag dat mijn tante op de bank een tijdschrift zat te lezen en zo af en toe onze richting opkeek. Ik draaide me weer richting neefje en keek naar zijn kontje. Ik bedacht me dat ik in een soort van spiegel keek. Zoals hij daar lag en aangekleed was, zo zag ik er ook uit. En mijn neefjes luier was heel opvallend dik. Omdat ik zo lag te draaien op mijn buik werd ik natuurlijk weer overvallen ook door alle wilde gevoelens.

Ik hoorde voetstappen en ik keek om en zag dat mijn tante achter me stond. Ze bukte en gaf me en klap op mijn kont. Ik moest gaan staan en er werd aan mijn luier gevoeld en onder het voelen door gevraagd of ik nog droog was. Ik wist even niet goed waar ik kijken moest. Ik voelde me verlegen en beschaamd en tegelijkertijd verschrikkelijk opgewonden.

'Nou?' vroeg mijn tante; 'geef eens antwoord'? Ik gaf een korte knik met mijn hoofd en een mompelend 'ik ben nog droog tante' als antwoord. Mijn neefje was nu aan de beurt voor hetzelfde en zelfs hij was nog droog. Allebei kregen we een complimentje en tante zei ons, 'we gaan zo fijn wandelen, dan gaan we naar de dierentuin'. Ik voelde mezelf best wel een grote jongen en ik was trots op mijn 'prestatie'. Ik moest mijn schoenen pakken en deze aandoen. Tante hielp Matthijs en de wandelwagen werd gepakt en we gingen op weg. We kwamen gelukkig niet veel mensen tegen en na een vlotte wandeling waren we bij de tram. Daar moesten we even wachten en toen merkte in eens een meisje op dat er wat bijzonders met me was.

Ze trok aan de arm van haar moeder en maakte die attent op mijn wel bijzondere outfit. 'Het zal je toch gebeuren dat je zo'n grote jongen hebt die het nog in zijn broek doet. Ik zou hem achter het behang plakken' hoorde ik de moeder zeggen tegen haar dochtertje.

Het werd me pijnlijk duidelijk dat er over me werd gepraat. tante haalde me even aan en eigenlijk kon het me helemaal iets schelen een diepe wens was eindelijk in vervulling gegaan en ik liet me dat plezier door niemand vergallen. Ik stond zelfs een beetje te schommelen op mijn benen om gewoon goed veel van de luier te voelen. 'Moet je plassen?' vroeg mijn tante aan me. Ik knikte van nee hoor, ik antwoordde haar 'ik vind het gewoon een fijn gevoel' en ik wees daarbij op mijn luier. Dit lokte natuurlijk weer reacties uit van anderen die alles een beetje stonden aan te kijken en niet goed wisten wat ze moesten. Of lachen of afwijzend reageren. Gelukkig voor mij kwam daar de tram, ik moest helpen om de wandelwagen met Matthijs erin in de tram te zetten en op het moment dat ik bukte voelde ik een hand op mijn kont en het meisje wat haar moeder attent maakte op de luier die ik om had zat aan de hand vast!

'Lekker kontje' zei ze 'zorg je wel dat je droog blijft?' Een beetje beschaamd liep ik met mijn tante mee de tram in. Er was gelukkig nog een zitplaatsje voor mijn tante en ze pakte me beet en voor ik er erg inhad zat ik bij tante op schoot. En het meisje tegenover me met haar moeder. Ze keken dus zo tegen mijn pamper aan. Commentaar en een lachbui verzekerd natuurlijk. Vooral omdat mijn tante me nog een keer heel kinderlijk aanhaalde en me vasthield. Net als bij een kleine jongen had mijn tante me beet met een hand in mijn kruis om te zorgen dat ik niet weg kon glijden. Het gevolg dat mijn broekje natuurlijk een beetje omhoog schoof en heel duidelijk mijn pamper onder mijn broek uit begon te komen. En tot overmaat van ramp moest ik plassen. Ik durfde niet goed vanwege de hand van mijn tante op de luier maar omdat ik bijna kramp kreeg van het plas ophouden was er gewoon niet een andere weg.

Ik voelde hoe de warme plas mijn luier in stroomde. Natuurlijk had mijn tante heel snel door wat ik aan het doen was. En ze kuste me in mijn nek en zei net goed hoorbaar, 'wat een gelukje dat je een luier om hebt!' Tegenover me werd er gegiecheld dat het een lieve lust was. Ik probeerde wat te verzitten maar dat hield alleen maar in dat heel duidelijk zichtbaar werd dat ik niet allen een luier om mijn billen had zitten maar ook en luierpakje aanhad. Mijn tante pakte me helemaal op en draaide me om. Ze kuste me en ik voelde hoe ik op de arm zat van mijn tante. Ik werd er bloedgeil van.

Nu waren we bijna bij de dierentuin en ik werd neergezet op mijn eigen benen. Voelde ik weer duidelijk de luier tussen mijn benen zitten. Ook had ik het idee dat de luier wat dikke leek aan te voelen en ik streek wat ongelukkig over mijn broekje. Ik werd meegenomen door mijn tante naar de uitgang en weer moest ik even helpen om de wandelwagen van Matthijs aan te pakken. Matthijs wist al waar we naar toe gingen en blij gaf hij aan 'dierentuin?'.

Tante streek Matthijs over zijn bol en daarna kreeg ik een tikje voor mjn luierkontje en ze zei tegen me dat ik een flinke lieve jongen was. Ik voelde me heerlijk om zo als kleine jongen te lopen naast de wandelwagen en de wandelwagen ook moeten vasthouden. Bij de dierentuin gekomen werden de kaartjes gekocht en binnen gekomen was het een mooi gezicht al die dieren en vooral de allemaal die verschillende dieren.

We gingen eerst het apenhuis in en dat was leuk, Matthijs die in zijn wagen in zijn handen zat te klappen en ik die er van liep te genieten. Een luier, van Matthijs die het zo naar zijn zin had en mijn tante die me af en toe op een fijne manier aanhaalde.

Hier hebben we een hele tijd gekeken en gezeten. Het kon me geen ene donder schelen wat anderen er van dachten en zeiden op mijn kleding. Ik deed er nog een plasje bij en het gevoel hoe de luier de plas absorbeerde, de warmte van de plas in mijn luier. Het gevoel hoe de warme luier tegen mijn geslachtsdelen drukte. Tante zat op een bankje en riep ons plotseling.

'Hebben jullie dorst mannetjes' vroeg ze aan ons. Matthijs en ik knikten van ja. Ik moest Matthijs een handje geven omdat hij niet meer in zijn wandelwagen wilde zitten liepen we naar een restaurant op het terrein.

Ik wilde doorlopen het restaurant zelf in maar mijn tante wenkte en we moesten mee de babyverschoonkamer in. Ik werd gecontroleerd en tante zei me dat ze zo een schone luier zou pakken voor me. Eerst Matthijs en dan ik. Er waren meerdere moeders bezig met het verschonen van hun kinderen en ik voelde ogen prikken. De luiertas werd open gemaakt en er werd een luier uitgepakt die ik vast moest houden.

'Hier is al vast je luier Jeroen' zei mijn tante terwijl ze me een luier aangaf. 'Hou die even vast voor je dan zal ik een luier voor Matthijs pakken'. Ik voelde weer die hele bekende opwinding komen bij me. Die heerlijke zachte luier die ik in me handen had deed mijn pikkie weer verschrikkelijk hard worden. Ik voelde weer die zachtheid en de dikte mijn vingers gleden oer de luier. Ik keek om me heen en de meesten zagen wel dat ik te oud was voor een luier. Matthijs werd opgetild en op een verschoontafel gezet hier moest hij gaan staan en zonder mankeren werd hij uitgekleed. Ik stond te kijken en bedacht me dat ik hierna aan de beurt zou wezen. Zo op tafel staan je broek uit te laten trekken en dan iedereen die kon zien hier dat ik met een dikke pamper omliep.

Een siddering liep over mijn lichaam heen. Ik hoorde niets meer om me heen. Ik wilde me gewoon afsluiten van alles dat leek me het beste. Ik keek hoe Matthijs verschoond werd en ik voelde de luier die ik in me handen had en die voor mij was bestemd. Heerlijk zacht en lekker dik. Matthijs was niet vervelend en werkte goed mee dus ik was nu aan de beurt.

En net zoals ik had zien gebeuren mat Mattijs werd ik ook opgetild, maar niet zoals Matthijs op de tafel gezet, maar op de stoel die naast de tafel stond. Ik werd uitgekleed en voelde me behoorlijk te kijk gezet zo. Een grote een schone droge luier in zijn handen en dan op een stoel moeten staan en jezelf laten uitkleden.

Ik stond binnen 'no-time' in alleen mijn luierpakje. Dat werd losgemaakt en ik moest mijn pakje ophouden mijn tante had de droge luier even aangepakt van me en op tafel neergelegd. Ik hield mijn luierhemdje op en mijn tante maakte de plakstrips los van de luier onder het slaken van kleine korte kreetjes. Ik had natuurlijk en flink bekijk. Ik voelde me verschrikkelijk klein. Dat kwam ook omdat er zo een vrouw naar mijn tante ging en met haar begon te praten. En tante ging gewoon door om me te verschonen. Ik werd neergelegd op de verschoontafel en ik werd opnieuw gezalfd en de pamper die naast me lag werd opengevouwen. Ik tilde mijn billen op en tante schoof de luier onder mijn billen, maar ik was er nog niet helemaal en ik kreeg er nog een inlegluier bij in. Dan zou ik me wat veiliger voelen werd er bij gezegd. Bij het sluiten van de luier viel me de extra dikte al meteen op.

Ik moest weer gaan staan en mijn pakje werd aan de onderkant dichtgemaakt. Het T shirtje goed getrokken en mijn broekje weer omhoog gedaan. Ik had het heerlijke gevoel weer helemaal terug. We liepen de ruimte uit en ik mocht wat spelen in de speeltuin. Ik voelde me best wel een beetje lullig om zo te staan, maar het maakte me gewoon niets meer uit! Ik stond daar tussen andere kinderen in en sommigen keken wel een beetje raar maar ik geloof dat het de meeste nog niet eens opviel dat ik een luier om had. Sterker nog ik had het idee dat sommige jongens wel een beetje jaloers waren op mijn broekje en mijn luier. Ik werd geroepen door mijn tante en moest bij haar komen zitten en ik kreeg wat te drinken.

Natuurlijk in stijl! Ik kreeg een babyflesje en ik zat zo open en bloot in de dierentuin uit een babyflesje te drinken. Heerlijk ik kreeg nog een slab voor om de outfit helemaal compleet te maken. En de mensen die voorbij liepen hadden in eerste instantie niet eens in de gaten dat ik veels te groot was om zo te zitten in babykleding en om uit een flesje te drinken. De reacties waren verschillend van lachen tot mij en mijn tante helemaal voor gek verklaren. Ik ging er helemaal expres voor zitten met goed mijn benen wijd! Dat ik mijn flesje leeg had veegde mijn tante mijn mond af met de slab en maakte Matthijs schoon en ze zei 'Nu is het tijd om lekker naar huis te gaan, jullie zullen wel moe zijn van deze drukke middag".

Natuurlijk genoot ik echt van het lopen met die dikke luier tussen mijn benen. Het gevoel was gewoon waanzinnig. Ik kon het niet nalaten om met mijn hand een beetje onder de pijpjes van mijn broek te voelen. En weer net zoals op de heen weg moest ik netjes naast de wagen lopen en de wandelwagen vasthouden. Af en toe kreeg ik een aai over mijn hoofd. Ik had dit nooit durven dromen, niet dat ik dit zou durven en ook had ik et niet gedacht van mijn tante, die dit zou durven. Ik had natuurlijk wel een bekijks zo in mijn luier, maar mijn tante ook natuurlijk. Want die liep naast me, naast een jongen van twaalf met een korte tuinbroek aan en een dik kontje en af en toe een beetje huppelen.

Er bleven veel mensen staan om te kijken hoor! Maar goed, dezelfde weg op de heenweg maakten we nu terug, alleen in omgekeerde richting natuurlijk. En nu met het verschil dat het helemaal niet druk was in de tram. Ik had een plekje voor me alleen om te zitten. Ik kreeg Matthijs naast me en ik voelde me heerlijk ontspannen.

Er kwam een wat oudere vrouw bij ons zitten en tegen mijn tante begon ze te praten, 'zo zijn ze op hun liefst' zei die vrouw. En allebei kregen we een snoepje van haar. Ik voelde dat ik moest blozen toen ik 'dank u wel' moest zeggen vanwege het gekregen snoepje.

Ik zat een beetje ongemakkelijk te schuiven en de mevrouw merkte dit op en zie tegen mijn tante, 'Nu is het een goede tijd om met hem (en ze wees mij aan) een beetje aan zindelijkheidstraining te gaan doen'. Mijn tante grinnikte een beetje en ik voelde me hoogst ongemakkelijk. Ik was blij toen tante een seintje om uit te stappen. Toen pas merkte de mevrouw op dat ik helemaal een beetje aan de late kant was om zindelijk te worden. Ze gaf me nog een tik voor mijn billen en moedigde me aan,

'het wordt nu tijd voor een gewoon onderbroekje jongeman, je wordt een beetje te groot voor een luier', ze vertelde het net op een manier zoals je een kleuter iets uitlegt. Ik voelde een kleur opkomen, ik was bij dat de deuren opengingen en we konden uitstappen. Ik vond het wel leuk en verschrikkelijk leuk om buiten te lopen. Onder het lopen voel je heel duidelijk dat je een luier om hebt. Alleen je loopt zo te kijk voor alles en iedereen. Iedereen loopt je aan te gapen en te wijzen naar je. Dus ik was best wel weer blij om weer een beetje in een beschutte omgeving terug te komen. Ik hoef helemaal niet bang te zijn voor mijn tante. Die weet dat ik het een fijn gevoel om een luier en babyachtige kleding te dragen en ze lijkt het zelf ook wel leuk te vinden om me als een jongetje te verzorgen.

Matthijs daar maakte ik me helemaal net druk over. Die vindt het prachtig allemaal, een speelkameraadje en dan niet voor een uurtje maar en hele dag. Hij geniet van mijn gezelschap en ik van de luier, van mijn tante en van Matthijs dus eigenlijk van de hele beweging. Ik heb hier zo lang van gedroomd. Ik heb wel eens geprobeerd om een handdoek als een luier in mijn onderbroekje te stoppen. Dat is ook wel een fijn gevoel maar het haalt het niet bij het gevoel van een echte luier. Een echte dikke pamper die ik nu aan heb en verschrikkelijk fijn zit tussen mijn benen en om mijn kont. Echt aangekleed worden als een kleine jongen. Af en toe lijkt het wel of ik in een droom terecht ben gekomen. Het is zo onwezenlijk allemaal.

Zo liep ik te denken en zonder erg waren we weer bij tante thuis. Tante maakte de deur open we gingen naar binnen. En ik ging op de trap zitten om mijn schoenen uit te doen. Tante streelde mijn haren en gaf me een complimentje omdat ik al zo een grote jongen aan het worden was. Die bijna helemaal alleen zonder hulp zijn jas en schoenen uit kon doen. Ik genoot van deze benadering en ik voelde me verschrikkelijk klein en afhankelijk.

Ik vroeg aan mijn tante om wat drinken omdat ik een verschrikkelijke dorst had gekregen. Ik kreeg een handje van tante en moest met haar meelopen naar de keuken. Mijn flesje werd weer gepakt, de kraan werd opengedraaid zodat het water goed kon doorstromen en een beetje koud werd. Alleen het geluid van die kletterende kraan kreeg ik een verschrikklijke aandrang om te plassen. In het begin deed ik wat moeite om mijn plasje binnen te houden en stond en beetje te wippen van de ene op de andere voet. Maar tante had het een beetje door dat ik probeerde om mijn plasje op te houden. En terwijl ze de speen op het flesje draaide, zei ze tegen me 'je hebt een lekkere dikke luier om jongeman, doe je plas maar lekker in je luier!' Niet tegen dovemansoren gezegd natuurlijk en met een zucht van verlichting kreeg ik een heerlijk gevoel terwijl mijn blaas zich ontspande en ik duidelijk de warmte voelde van mijn plasje wat de luier inliep.

Tante keek me glimlachend aan en terwijl ik het flesje aangereikt kreeg en gulzig leegdronk voelde tante aan de voorkant van mijn broek en merkte mijn plasje op. En ik voelde nog eens extra hoe de warmte van mijn plasje tegen mijn ballen werd op gedrukt. Ik kreeg een aai over mijn haar en moest netjes mijn flesje leegdrinken voor ik weer mocht lopen. Ik had mijn flesje leeg gedronken en neergezet op het aanrecht en liep naar de woonkamer waar ik de tv hoorde spelen. ik moest komen bij mijn tante die in het missen van de bank zat. Tante wenkte me en wees me een plekje aan op de bank waar ik moest gaan zitten. Nu zat ik heerlijk tegen tante aan en tante hield me vast en wreef me een beetje over mijn heupen en zo. Aan de andere kant van tante zat Matthijs op dezelfde manier tegen zijn moeder aan. Hij had het geloof ik niet eens door dat ik er ondertussen ook bij was komen zitten. Zo aandachtig was hij naar de tv aan het kijken.

Een heerlijke belevinglekker leunen tegen mijn tante en een beetje ongedwongen wijdbeens zitten. Tante gaf me een kus in mijn haar en liet me een beetje anders gaan zitten, namelijk met mijn voeten op de bank. Zo zat ik wijdbeens tv te kijken en een beetje aan en naar mijn zachte luier aan het voelen. Af en toe kwam de hand van mijn tante over de luier heen en tegelijkertijd een kus in mijn haar en een zacht gefluister in mijn oor, 'dat ik tante's lieve schatje ben'. Ik lag zo heerlijk te genieten. Soms keek ik even opzij en merkte dat Matthijs net als ik heel rustig naar de tv zat te kijken. Ik keek mijn tante even aan en zodra ze dit merkte kreeg ik een paar dikke kussen op mijn voorhoofd en wangen.

Het programma was me veels te snel afgelopen en Matthijs en ik moesten nog even lief samen spelen, want tante moest nu het avondeten gaan bereiden. En weer net als eerder op die dag had ik een geweldig voorbeeld hoe ik me moest gedragen als een echt klein jongetje. We waren samen druk bezig om met de auto's te spelen.

Ik lag op mijn buik, het gevoel van de luier om je billen, ik genoot ervan. Na een tijdje gespeeld te hebben. Dat kan vijf minuten zijn geweest, maar ook wel een half uur. Ik raakte het hele besef van tijd kwijt.

We werden allebei geroepen, we moesten meekomen en onze handen werden gewassen. En allebei een slabbetje om en aan tafel. Matthijs in de kinderstoel en ik op een stoel tegen en tussen de verwarming en de tafel. Dan zou ik niet vallen volgens de redenatie van mijn tante. Ik voelde me super en super kinderachtig. Ook werd er in het voorbijgaan aan onze broeken gevoeld zowel aan de voorkant als aan de achterkant. De voorkant of we nog droog waren. Ik was dat allang niet meer en aan de achterkant of we nog 'schoon' waren. Dat gevoel zal ik niet gauw vergeten. Aan de ene kant superopwindend en aan de andere kant voelde ik me vernederd.

Dat mijn handen werden gewassen, werd er zoveel bij me uit handen genomen. Ik was gewoon niemand meer. Ik moest me over geven an een ander die me naar haar goeddunken verzorgde. Vreemd om een ander aan je te laten voelen of je nog een grote jongen bent. Om te controleren of je nog 'schoon/droog' bent. Het idee dat je alles in je broek moet doen. Ik had immers zelf de keuze uit handen gegeven. Als ik dit niet had gewild had ik me niet moeten uitkleden. Ik genoot ervan. Hier heb ik zo lang naar uitgeken en me er op lopen verheugen. En alles ging precies zo en voelde precies zo als ik me had voorgesteld. Misschien nog wel fijner.

Het eten was smakelijk en ik zat heerlijk te eten. Ik had dan wel geen vork en mes maar een lepel en het eten was al helemaal klein gemaakt. De smaak was er beslist niet minder om.

Tante was naast me komen zitten en af en toe veegde ze mijn mond schoon met mijn slab. Ineens pakte tante de lepel uit mijn handen en ik hoorde; "tjoeke, tjoeke, tjoeke, daar komt het treintje aan'. Hier genoot ik dubbel van. Heerlijk om me zo klein te gedragen.

We kregen een toetje en tante hielp me om het op te eten. Ze voerde me weer tenminste ze smeerde me hele toet onder met vla. Tegenover me was een spiegel en ik kon me heerlijk bekijken. Het leek erop of tante dit een beetje met opzet had gedaan. Ik zag mezelf zitten met een hele onder gesmeerde toet en ik zag ook héél duidelijk mijn kleding. Ik zag mezelf in spiegelbeeld. Een jongetje met een smerig gezicht een slab om, een tuinbroekje aan en onder de tafel keek je in de pijpjes van het korte broekje en zag je heel duidelijk de pamper. Je keek als het ware tegen de luier op.

Ik kreeg een stijve van het kijken naar mezelf. Na het eten werd mijn gezicht gewassen met een washandje en ik werd van tafel geholpen. Matthijs werd uit zijn kinderstoel geholpen en we moesten weer even samen gaan spelen. ik wilde eigenlijk mijn tante helpen met de afwas en zei dit ook, maar mijn tante gebaarde naar me en zei; "dat ik haar lieve kleine lievelingsneefje was, ik vind je erg lief maar ik kan je niet gebruiken". "Want voor de afwas ben je nog even te klein". Mijn slabbetje werd me afgedaan, ik kreeg een klap voor mijn kont en werd naar de woonkamer gebracht waar ik zoet met Matthijs moest gaan spelen.

Onder het spelen kreeg ik een aandrang om te plassen en om te drukken. Ik voelde me verschrikkelijk ongemakkelijk worden. Plassen durfde ik wel in de luier. Maar drukken dat is toch een iets ander verhaal. Ik probeerde het zo lang mogelijk op te houden. Ik wilde wachten tot mijn tante weer de kamer binnenkwam. En dan zo ik vragen of ik op het potje mocht of zo. Dat zou ze toch wel kunnen begrijpen?

Het duurde alleen nogal lang. Tante was weg en bleef weg. De druk werd zo langzamerhand ondraaglijk. Ik kreeg het benauwd en pijn in mijn buik van het ophouden. Ik besloot maar om mijn tante op te zoeken. Mijn tante keek me glimlachend aan. Ze haalde me aan en gaf me de boodschap om het gewoon maar in mijn luier te doen. Ik wist niet wat ik hoorde. En tante ging gewoon door waar ze mee bezig was en leek me helemaal niet meer op te merken.

Ik kon het gewoon niet langer ophouden en met een gevoel van opluchting voelde ik hou mijn luier zich vulde met een dikke warme brei. Ik voelde wel opluchting dat ik van de druk af was. Maar die warme kleverige brei aan mijn billen en ballen was wel weer een hele aparte ervaring. Ik durfde niet goed te lopen en was een beetje bang dat de poep mijn luier uitkwam. Tante zag aan mijn gezicht dat ik alles in de luier had gedaan en ik kreeg een kus en mijn tante pakte me zo onder mijn billen op haar arm en tilde me op. Ik voelde nu helemaal hoe de poep zich uitspreidde over mijn billen en ballen. Ze zette me weer neer en onder het knuffelen vertelde ze me dat ik me beslist geen zorgen moest maken om de poepluier en dat ik nog maar even zoet met Matthijs moest gaan spelen. ik liep weer naar de kamer en onder het lopen voelde ik duidelijk de poepvulling. Ik vond het eigenlijk helemaal geen onaangenaam gevoel die warme kleverige brei aan mijn billen.

Ik kwam terug de kamer in en ging weer spelen met Matthijs, die keek me een beetje scheef aan en snoof met zijn neus. Matthijs wist duidelijk wat er aan de hand was. Hij wees naar mijn luier en vroeg glimlachend; "Grote Bah"? De manier waarop hij zat met zijn hoofdje vragend schuin, ik voelde me een beetje ongemakkelijk en voelde een kleur opkomen. Hij zat me gewoon aan te kijken en verwachtte een antwoord en ik mompelde een beetje wat en durfde niets te zeggen. Ik ging voorzichtig op de grond zitten. Ik voelde hoe door het gewicht van mezelf de inhoud van de luier verder uitspreidde. Ik was zelfs een beetje bang dat mijn poep onder de luier uit zou komen. Want ik had een flinke boodschap in mijn luier zitten. Mijn tante was ondertussen klaar met de afwas en kwam de kamer weer binnen en noemde me een 'poepchineesje'. Mijn neefje rolde zo omver van het lachen.

Tante ging een kopje koffie drinken en riep me bij haar. Ze trok me op schoot en ik wist niet goed hoe ik me moest voelen. Ik voelde me behoorlijk opgelaten. Vooral toen tante een voorleesboek te voorschijn toverdeen me een stukje ging voorlezen. Matthijs had het nog veels te druk met spelen. ik moest op de klok kijken en vertellen aan tante hoe laat het was.

"Half zes tante" antwoordde ik braaf. Ik kreeg een dikke knuffel van mijn tante en ze begon me te kietelen. Dat is iets waar ik helemaal iet tegen kan en ik spartelde heftig met mijn benen. Ik kon tegelijkertijd meteen héél goed voelen dat ik een beste poepvulling in mijn luier had zitten. "Ik ga je zo lekker in bad doen, samen met Matthijs en dan krijgen jullie meteen jullie pyjama's aan". "Dan zijn jullie meteen klaar voor bedje". Ik werd aan het handje meegenomen en Matthijs werd van de grond geplukt. Ik was als eerste aan de beurt om helemaal uitgekleed te worden. Mijn neefje ging op de grond zitten en bekeek alles gewoon wat er gebeurde. Net op een manier waarop je zit tv te kijken.

Als eerste werd mijn broek losgemaakt en mijn T shirt ging uit. Dus stond ik in mijn luierpakje en een vieze pamper eronder. Mijn luierpakje wed losgemaakt en daar ging de luier. Ik voelde me verschrikkelijk klein. ik schaamde me wezenloos vooral omdat mijn tante me behandelde als een kleine jongen. Wat een lekker "poepchineesje" ben je toch. Op deze opmerking rolde mijn kleine neefje weer schaterend van het lachen achterover. Ik voelde me belachelijk en met die poepluier helemaal verschrikkelijk belachelijk. "Poepchineesje" schaterde mijn neefje. En de woorden beukten in mijn kop. Ik werd met babydoekjes schoongeveegd en na een tik voor mijn billen mocht ik gaan douchen. Mijn neefje werd toen geholpen en hij was nog steeds aan het schateren. Dat was een mop, die Jeroen een poepchineesje, wie had dat nu kunnen denken.

Matthijs kwam bij me staan onder de douche en Tante liet het bad vollopen. "Zo jongetjes, komen jullie maar in bad". Allebei stapten we in het bad wat een heerlijke watertemperatuur had. Mijn tante begon ons beide te wassen. Een heel vreemde maar wel lekkere ervaring. Ik moest gaan staan en ik werd helemaal ingezeept, "dan gaat mijn kleine 'poepchineesje' weer lekker ruiken". Matthijs die proestte het uit. Ik stond een beetje schaapachtige te kijken toen het de beurt was aan mijn piemeltje. Voorhuidje werd weggeschoven en gewassen en goed gespoeld. "Wel" zei mijn tante, "nu doe ik het nog wel wassen voor je, als je straks een grote jongen ben moet je het zelf gaan doen". Ze keek me aan net af ze een antwoord verwachtte. "Ja Tante" zei ik braaf. Ik mocht weer en het bad gaan zitten en tante spoelde me nog eens goed na. Hierna was het de beurt aan Matthijs. Ik zat ondertussen een beetje met water re spetteren en ongelukkig met een eendje te spelen. ik voelde me super, super klein!

Allebei mochten we nog even spelen in bad en dat werd natuurlijk een groot waterballet. We werden allebei uit bad geplukt, ik kreeg een grote badcape om. En Matthijs werd door tante op haar arm getild en ook in een badcape gewikkeld. Ik moest tante een handje geven en zo liepen naar de slaapkamer van Matthijs, die werd op een potje gezet en zijn gezichtje betrok. Want hij 'moest' niks.

Ik mocht op de commode klimmen. Hier werd ik weer heerlijk verzorgd. "Zo lekker kleintje van me", mummelde mijn tante en ze begon me droog te wrijven en te kietelen. Een waanzinnig gevoel gaf me dat trouwens.

"Omdat je zo lekker gaat slepen, doe ik je lekker een extra dikke nachtluier om" en tante gaf me een 'neusje'. Ik werd lekker ingevet en ik voelde hoe mijn benen werden opgetild. Ik voelde heel duidelijk een wat dikkere luier om onder mijn billen. Toen de luier werd vastgemaakt viel de dikte nog meer op natuurlijk. Ik was er nog niet. Ik kreeg een schoon plastic luierbroekje aan, en een schoon luierpakje.

En toen een verrassing, ik was nog druk bezig om mijn luierpakje te bekijken en te voelen. Tante lte me mijn pyjama zien. Ik werd helemaal gek van opwinding. Een beschrijving is best wel moeilijk te geven van de pyjama. Ik moest bij tante komen en ze hielp me onder stevig knuffelen in een pyjama met een print van kabouters. Ik stond schuin naar mezelf te kijken. Terwijl ik wed aangekleed. Het leek er een beetje op dat ik expres op dit plaatsje stond zo voor de spiegel. Ik kon mijn ogen niet van de spiegel houden terwijl mijn tante de pyjama dichtmaakte. Er zat zelfs een rits op mijn rug. Zo aangekleed moest ik wel in mijn luier plassen, of ik wilde of niet.

Ik werd op de grond neergezet bij de spiegel en ik mocht een beetje gaan spelen. in die tijd werd Matthijs aangekleed en wel op precies dezelfde manier als ik, dikke nachtluier, pyjama met een rugsluiting. We werden meegenomen naar beneden en op de bank neergezet. De tv ging aan en tante even naar de keuken. Tante kwam terug met twee flesjes en ging tussen ons in zitten. Heerlijk werden we beetgepakt en ik zat heerlijk tegen mijn tante op en heerlijk uit een babyflesje te drinken. Benen wijd en een dikke kont. Heerlijk om zo alles. Ik werd een beetje in en door mijn haar gewoeld. Ik voelde me klein en héél veilig op deze manier.

Ineens begon Matthijs een beetje te zingen en mee te wiegen op de 'tune' van het bekende peuterprogramma 'sesamstraat'. Ik realiseerde me dat ik als een grote jongen ingespannen zat te kijken naar een kleuterprogramma en ook helemaal in kleuterstijl. Ik voelde naar mijn dikke luier, ik voelde me heerlijk. De luier heerlijk strak om en lekker dik. Luierpakje aan en alles zat zo vastgedrukt als een bankschroef tegen mijn kruis. Een heerlijk gevoel kwam over me heen. Geen geiligheid of zo, een gevoel van veiligheid en rust. Zo te zitten lekker met een luier om, een babyflesje om uit te drinken, wat kon me nu gebeuren. En als toetje lekker vastgehouden en heerlijk geknuffeld en vastgehouden worden door je tante.

Na Sesamstraat werd het bedtijd. Ik wilde gaan zeuren, Matthijs was me voor. Die wilde graag nog naar "Klokhuis" kijken. Ik reageerde met een pruillipje, (ik kwam helemaal in mijn rol) dat ik dat ook héééééél graag wilde zien. Tante maakte hier niet veel problemen over. Ik voelde me nog een beetje steviger beetgepakt en heb zo heerlijk naar "Klokhuis" zitten kijken. "Nu is het de hoogste tijd voor mijn babyknulletjes", tante stond op van de bank en ik moest tante een handje geven en Matthijs werd opgetild. En we moesten mee naar boven. Ik kon bijna niet lopen. Ik werd verschrikkelijk gehinderd door een stijve piemel. Als ik aan het lopen was schuurde mijn piemel tegen mijn luier op met een waanzinnig resultaat. Wat had ik nu graag aan mijn of liever gezegd in mijn luier willen zitten.

We kwamen boven en tante liep meteen naar Martijn zijn bedje. Martijn werd op zijn rug gelegd en de handjes van Martijn waren om de nek van tante. 'Even goed opletten', bedacht ik me, 'ik moet even kijken hoe Matthijs het aanpakt'. Tante knuffelde honderduit met Matthijs en ik werd er ook bij betrokken want ik moest Matthijs welterusten zeggen. Het was een raar gevoel om die armpjes om me nek te voelen en de onbevangenheid van het kusje wat Matthijs me gaf en het neusje. Ik kreeg er een heerlijk ontspannen gevoel van, het was allemaal zo teder, misschien gek om het zo uit te drukken maar toch voelde het zo. Ineens gaf tante me een tik tegen mijn dik ingepakte billen en ik werd ook naar bed gebracht. Ik bracht meteen het geleerde in de praktijk en ik hing net zoals ik Matthijs zag doen bij tante om haar nek terwijl ik werd toegedekt. Ik kreeg net zoals Matthijs een beer in bed en werd uitbundig geknuffeld.

Tante liep nog even naar Matthijs en die was al in slaap gevallen. Die snurkte al en was héél diep in slaap. Tante kwam naar me terug en haalde me aan en voelde even onder de dekens aan de voorkant van mijn luier. Ik werd overvallen door een gevoel van geilheid. Ik kon me niet meer beheersen ik liet me helemaal gaan. Tante bleef zacht door wrijven en haalde het dekbed weg. Ze praatte heel zacht tegen me en bleef maar doorgaan om mijn luierstreek te masseren. Ik werd helemaal gek van opwinding. Ik wilde het wel uitgillen maar dan zou Matthijs wakker kunnen worden.

Tante voelde wel wat er gebeurde hoor en ik liet me helemaal los. En kwam op een heerlijke manier klaar. Ik voelde iedere vezel in mijn lijf klaarkomen. Tante merkte dit dit en haalde me nog een keer aan streek me door mijn haar dekte me nog een keertje toe. Ik kreeg nog een warme kus op mijn voorhoofd en tante wenste me een goedenacht toe. Ik lag nog wat naar het plafond te staren en pakte mijn beer draaide mezelf op mijn zij en viel héél voldaan en héél ontspannen in slaap.

We werden de volgende ochtend wakker gemaakt. Enigszins beschaamd merkte ik op dat ik een natte broek had. Niet van het klaarkomen maar van het plassen. Ik had ongemerkt in mijn slaap in mijn luier geplast. Tante trok het dekbed weg en hielp me uit het ledikantje. Ik stond een beetje beschaamd te kijken toen mijn tante merkte dat ik een natte luier om had. We werden meegenomen naar beneden en daar in de keuken kregen we een lekker ontbijt voorgeschoteld. In de keuken werden we na het ontbijt uitgekleed. En net op het moment dat mijn pyjama uitging werd er gebeld aan de voordeur. 'Momentje lieverd', zei mijn tante en ze liep naar de voordeur en ik hoorde stemmen in de gang. De deur ging open en daar kwam tante binnen met een vreemde vrouw. Matthijs liep zo op haar af in zijn blootje en gaf de vrouw een kus. "Dah buuffwouw" kwam eruit, en als antwoord knuffelde buurvrouw de jongen en zei hem goedemorgen terug en ze vroeg of hij lekker had geslapen.

"Je hebt er een kleintje bij"? Vroeg ze aan mijn tante. En terwijl tante me verder uitkleedde en ik me wezenloos schaamde. "Heerlijk" zei mijn tante tegen de buurvrouw, 'leuk voor Matthijs, een speelkameraadje". "En heerlijk voor mij om zo'n grote beer te babyen". Ik werd gewoon verder uitgekleed onder de blikken van de vrouwen en ik stond alleen in mijn natte nachtluier en even later alleen in mijn blootje. En met een verschrikkelijke erectie. We werden mee naar boven genomen en lekker onder de douche gestopt. Ik moest me wel even aanpassen want ik vind een lekkere warme douche wel lekker alleen dit is veel te heet voor Matthijs. Dus gewoon wat lager de temperatuur. We werden even alleen gelaten en dat wij ons aan het wassen waren (Matthijs was meer aa het spelen) werden onze kleren voor die dag klaargelegd. Ik schaamde me voor de buurvrouw en aan de andere kant was het een verschrikkelijk opwindend gevoel. Dat is niet goed na te vertellen.

We werden eigenlijk net op dezelfde manier als gisteravond uit bad genomen en ik kreeg weer de badcape aan. Zo stond ik te kijken hoe Matthijs werd aangekleed.

Hierna was het mijn beurt en er werd gevraagd of ik een luier om wilde of liever een onderbroekje aanhad. Ik kon het wel uitschreeuwen dat ik een dikke luier wilde dragen. Ik hield me in. Ik stond een beetje verlegen en vertelde dat ik een luier omwilde. En stilletjes hoopte ik dat het formaat nachtluier zou worden. Dat kon ik wel uitschreeuwen. Maar durven dat deed ik niet goed. Ik lag weer op de commode en werd op een nu toch wel voor mij heel bekende manier verzorgd. Ik kon de routine wel dromen. Ik genoot er heftig van. Ik wilde het liefst net zo een dikke luier als ik vannacht heb gedragen. Tante vroeg me, "of ik weer een lekkere dikke luier om mijn billen wilde". Hier zag ik mijn kans schoon en antwoordde, "net zo dik als vannacht"?

Hier had tante even rekening mee gehouden leek het wel. Ze vroeg me "lieverd, hoor ik dat goed, wil je een extra dikke luier dragen"? Ik knikte verlegen van ja.

"Dan moeten we het even anders doen", zei mijn tante en haalde de luier weer onder me vandaan. "Ik zal er een extra inlegger bij doen, lief klein neefje van me". "Dan heb je een extra dikke luier"! Ik voelde hoe tante weer de nu dikkere luier onder mijn billen schoof. Met een lichte huivering voelde ik hoe mijn billen de luier raakte en de luier tussen mijn bene werd doorgetrokken. Ik genoot van het gevoel wat het me gaf toen de luier werd gesloten. Heerlijk strak werd de luier vastgezet. Ik moest gaan zitten mijn armen een beetje vooruit steken. En voelde dat er een pakje over mijn hoofd werd getrokken. Ik moest een beetje meewerken met mijn armen. Ik moest gaan staan en ik voelde héél duidelijk hoe dik de luier wel niet was. Ook het strakke van de luier een heerlijk gevoel allemaal. Ik voelde hoe mijn pakje langs mijn lijf naar beneden werd getrokken.

Ik werd weer opgetild en ik moest gaan liggen op de commode. Ik voelde hoe mijn pakje werd vastgemaakt met de drukkertjes. Héél duidelijk voelde ik hoe de luier heerlijk tegen mijn lijf drukte. Ik genoot van het gevoel wat mijn piemel gaf. Ik moest gaan staan en héél duidelijk voelde ik hoe het pakje een beetje meerekte. Het sloot als een tweede huis aan over mijn lijf en ik had het gevoel of mijn luier als een bankschroef tegen mijn billen en ballen drukte. Verder werd ik weer aangekleed net als gisteren. In die stijl! Een korte tuinbroek een shirtje. Alleen met dit verschil doordat de luier wat dikker was het broekje nogal duidelijk liet zien dat er een luier onder zat!

Het gevoel wat je dan overvalt is met geen pen te beschrijven. Het was een veel fijner gevoel als gisteren. En natuurlijk was het véél opvallender dat er een luier onder mijn broekje zat verborgen. Alles van de luier drukte tegen me op. Aan mijn billen en mijn ballen en mijn piemel.

Zo moest ik mee naar beneden. De buurvrouw was er nog steeds. En ik moest even voor haar gaan staan en ik werd van top tot teen bekeken door haar. Een gevoel ban schaamte en opwinding door elkaar overviel me. Ik voelde me opgelaten en tegelijkertijd verschrikkelijk opgewonden. Een beetje dubbel gevoel dus.

Het werd allemaal nog erger en fijner toen de handen van de buurvrouw over mijn broek voelden. Hier en daar werd er even geknepen op strategische plekjes. Ik voelde me klein en belachelijk. En het gevoel wat me dat gaf dat de buurvrouw tegelijkertijd commentaar gaf over mijn outfit en door bleef gaan met wrijven en voelen over mijn lijf naar het broekje en vooral de luier. En ze probeerde te voelen naar mijn plasser die helemaal gegroeid was maar verschrikkelijk opgeborgen werd door de dikte van de luier. Het maakte me allemaal heel verschrikkelijk opgewonden. En ik word het weer terwijl ik dit aan het schrijven ben! Ik voelde me een beetje belachelijk om zo als een kleine jongen rond te lopen maar dat gegeven zorgde ook tegelijkertijd voor een verschrikkelijke opwinding!

"Het is erg mooi weer buiten", zei mijn tante tegen de buurvrouw, "het is lekker weer om een rondje om te gaan". De buurvrouw vond dit ook een goed plan en allebei (mijn neefje en ik) werden we geholpen met onze schoenen aan te doen.

"We kunnen wel de eendjes gaan voeren", gaf de buurvrouw als voorzetje aan. "Gaat Matthijs in de wandelwagen en deze grote jongen (en ze wees op mij) kan dat stukje wel lopen". Er werd wat oud brood bij elkaar gesprokkeld en ik was de gelukkige die het brood (lees moest) vast mocht houden. Ik moest de buurvrouw met mijn vrije hand een hanje geven.

Gelukkig was het behoorlijk vroeg en het was nog niet erg druk op straat. De meesten lagen nog met deze stralende morgen in bed. Ik voelde natuurlijk onder het lopen dat ik een dikke luier omhad. Met iedere stap die ik deed werd ik er op een verschrikkelijke fijne manier aan herinnerd dat ik een luier om mijn billen had zitten.

Matthijs had het bijzonder naar zijn zin in de wandelwagen. Die maakte een partij kabaal dat was niet gewoon meer. Daarom was ik best wel blij dat het nog vroeg was en de halve stad nog in diepe rust was. De enige twee mensen die we tegenkwamen waren twee jongens doe kanten aan het lopen waren. En het viel ze goddank niet op dat ik daar liep met een dikke luier om. Wat zou dat een afgang voor me zijn geweest, die jongens waren wel wat ouder dan ik, maar dan toch!

Het was heerlijk weer, helemaal niet koud. Ondanks dat jet nog vroeg was werd het al behoorlijk warm. Ik liep er best wel van te genieten. Vooral het moment dat we voorbij een speelgoedwinkel wandelden. Ik mocht even in de etalage kijken of ik wat leuk speelgoed zag in de winkel. En natuurlijk genoot ik van mijn spiegelbeeld. Een jochie wat een tuinbroek aanhad en een dik opvallend kontje in dat broekje had zitten. En een opvallend dik voorkantje. Zelfs onder hel lopen zag je vanonder de pijpjes van het broekje een randje luier komen.

Matthijs begon te piepen dat hij wilde lopen. Hij kreeg het voor elkaar dat hij uit het wagentje werd getild en ik mocht met Matthijs vooruit lopen. Ik moest Matthijs een handje geven en niet te ver vooruit lopen. Het was net echt allemaal. Toen gebeurde het; twee meisjes op de fiets hadden in de gaten wat ik aanhad en begonnen een beetje hoorbaar te grinniken. Ik was aan de rand van de stoep en wilde héél snel oversteken. Ik voelde me een beetje, héél beetje véél opgelaten. Die stomme meiden bleven natuurlijk staan om me aan te kijken en te vragen of ik nog een 'grote jongen' was. Ik voelde dondersgoed waar het op afliep. Zeker zo direct vragen of ik soms een 'pamper' aanheb. Mijn neefje keek me een beetje vragend aan en ik wist niet goed wat te doen. Ik voelde me klein en onzeker en voelde de nageltjes van mijn neefje in mijn hand.

Gelukkig kwam de redding in de vorm van mijn tante en de buurvrouw. Ik moest buurvrouw een handje geven en tante pakte in één beweging Matthijs en plantte hem zo in de wandelwagen. Het ging allemaal zo snel dat Matthijs niet eens de tijd had om tegen te stribbelen. Die meiden stapten weer op de fiets en ik hoorde ze kei en kei hard lachen. Gelukkig kon ik me een beetje verschuilen achter mijn tante en de buurvrouw. En gelukkig maar bedacht ik me. In gedachten liep ik verder mee. Ik wilde eigenlijk liever naar huis. En gewoon binnen spelen, mezelf lekker klein en veilig voelen en vooral beschut voelen.

Het werd later en later en natuurlijk onvermijdelijk er kwamen meer mensen op straat en de kans op ontdekking werd met de minuut groter. Van zenuwen liet ik onder het lopen spontaan een plasje lopen in mijn luier. Ik voelde de warmte van mijn plasje en de bijbehorende nattigheid. En ik werd er ondanks alles best wel een beetje opgewonden van.

Gelukkig voor mij vonden mijn tante en buurvrouw ook dat het nu wel tijd werd om terug naar huis te gaan. We liepen niet dezelfde route als op de heenweg. We kwamen langs de kinderboerderij en voor de boerderij stond een ijscowagen. Matthijs en ik kregen allebei een ijsje en voor ik er goed en wel erg in had werd ik op een bankje neergezet en kreeg een slabbetje omgebonden. Het drong allemaal even goed tot me door toen er een vreemde mevrouw naast me kwam zitten en aan me vroeg 'of het een lekker ijsje was'. En tegelijkertijd vroeg ze aan mijn tante; 'wordt uw zoontje niet een beetje te groot voor luiers"? Dit was voor tante niet echt een leuke vraag en helemaal niet een vraag waar ze op berekend was. Ze kleurde een beetje en stotterde dat ik haar zoontje niet was. En dat ik eigenlijk een beetje te groot voor mijn leeftijd was. Erg overtuigend was het niet allemaal. Heel snel ging alles nu, mijn mond werd afgeveegd en mijn slab ging af. En we gingen richting huis.

Dit tot grote opluchting van mij. Er werd verder niet getreuzeld en we waren na een flink stukje doorstappen weer vlug bij het huis van tante. Gelukkig zijn we verder niemand tegengekomen die het opviel dat ik wat anders was aangekleed dan kinderen van mijn leeftijd.

Toen we weer thuis en de deur in het veilige slot viel werd als eerste gecontroleerd of ik mijn luier droog had gehouden. Helemaal droog was de luier niet meer maar ik mocht toch lief gaan spelen omdat de luier dik genoeg was en nog wel een plasje kon absorberen. Ineens kwam Matthijs op me af gestormd en liep me bijna omver. We lagen te stoeien over de grond en ik pakte Matthijs beet en zoals je met gewichten aan het opdrukken ben was ik dit aan het doen met mijn neefje. Matthijs die kraaide het uit van pret. Zo kabbelde de ochtend weg. Ik had er eigenlijk helemaal geen erg meer in dat ik een luier om mijn billen had zitten. Als ik aandrang kreeg voor een plasje of zo liet ik het zonder aarzelen lopen en genoot van het heerlijke gevoel wat het me geeft om je lekkere warme plas in je luier te voelen stromen. Eerst een beetje warmte en nattigheid en daarna de warmte van je plasje die tegen je ballen en billen opdrukt.

Het werd tijd voor de middagboterham en ik moest bij mijn tante komen. Mijn broek werd losgemaakt en naar beneden getrokken. En er werd uitgebreid aan de voorkant van mijn luier gevoeld. En onder het voelen zei mijn tante, "ik zal je zo lekker een lekkere dikke droge luier aandoen, daarna krijg je een boterham en een beetje drinken". Hier stond ik met een beetje beschaamd gevoel. Aan deze situatie was ik niet echt gewend. Het is wel super opwindend allemaal om zo in een beetje beschamende situatie te staan. Een grote jongen met zijn korte broek op zijn enkels en alleen verder met een luierpakje en een dikke luier die ook daadwerkelijk natgeplast is. Dat dubbele beschaamd en toch weer opgewonden worden helemaal om uit ja dak te gaan!

Ik stapte op aanwijzing uit mijn tuinbroek en daar stond ik in alleen een T shirt en natuurlijk een luierpakje en een verschrikkelijke natte luier. Formaatje nachtluier! Mijn luierpakje werd losgemaakt en natuurlijk meteen zichtbaar voor alles en iedereen mijn dikke pamper. Ik voelde hoe ik een stijve piemel kreeg. Buurvrouw lachte een beetje naar me en merkte op, "je lijkt het wel prettig te vinden om als een klein peutertje behandeld te worden"? Ik kon alleen met een hoogrode kleur een beetje stotteren en hakkelen antwoorden en beamen dat ik dat ook wel prettig vond. Ik moest bij de buurvrouw komen en deze trok me een beetje tegen haar aan. Terwijl ze door mijn haar streek zei ze tegen me, "Ik denk dat ik je eens voor deze keer lekker dik ga luieren". Ze draaide mijn kin naar haar toe en we keken elkaar recht in de ogen aan. Ik voelde me een beetje opgewonden. Ik wist niet goed wat te doen. Buurvrouw nam me bij mijn hand en bijna huppelend liep ik met haar mee. Vervuld van de meest wilde gedachten.

Het handje geven was voor buurvrouw een teken dat ik helemaal niet van plan was om tegen te stribbelen. Op een andere manier waar ik aan gewend was geraakt kreeg ik een schone droge luier om. Even goed best wel lekker maar het ging wat zakelijker. Tante maakt er een groot knuffelpartijtje van. Buurvrouw niet. Met trefzekere bewegingen krijg je zalf en poeder op je billen. De luier wordt onder je geschoven. Je wordt meteen goed neergelegd op de luier en trefzeker wordt de luier vastgezet. Pakje weer dicht en meegenomen naar de keuken en ik werd daar weer geholpen met mijn tuinbroek. Onder het goedkeurend oog van mijn tante. Zo ik was klaar om aan te schuiven. Ik kreeg een slab om en een heerlijke grote uitsmijter. Tante woelde me even door mijn haren en zei me dat ik flink moest eten want daar werd ik een grote jongen van. Ik knikte maar wat en werkte met smakelijk en onder de goedkeurende blikken van mijn tante en de buurvrouw de uitsmijter naar binnen.

Jammer genoeg werd het nu langzaam aan tijd om weer naar huis te gaan. En iedere keer als ik op de klok keek was het een tegenvaller zover als de tijd was. Er was niets aan te doen liefst had ik de tijd gewoon stilgezet. Ik werd door tante geroepen en op schoot getrokken en heerlijk stevig vastgehouden en geknuffeld. Tante vroeg me hoe mijn weekend was geweest en naar waarheid heb ik gezegd dat ik ervan had genoten. Het had alles gebracht waar ik zo lang over had lopen fantaseren. Een droom was uitgekomen.

Verder valt er eigenlijk weinig te vertellen, behalve dan dat ik thuis alleen maar heb gezegd dat dit logeerpartijtje voor herhaling vatbaar is. (ik wist even niets beters te verzinnen!)
<b
 
Bovenaan