Losse luiers bestellen

EEE

Amor fati
Ik vind het geweldig dat je bij de shop losse luiers kan bestellen, en wil graag weten hoe deze geleverd worden.

Als ik bv voor het uitproberen 10 verschillende losse luiers bestel en ontvang, zitten deze dan allemaal los in de doos, samen of alleen in een plastic zak ? Even belangrijk vind ik of ik de verschillende luiers kan herkennen, en hoe.

Ik vraag dit met name omdat bij saveexpress.de je bij elke bestelling een gratis aardigheidje kan krijgen; bv een monster van een verzorgende creme, een enkele inlegger ed. Idioot genoeg zat zo'n gratis inlegger soms los in doos met rest van de bestelling, zagen ze er soms uit of ze van een vuile vloer kwamen, en zit er een etiket opgeplakt met GRATIS, dat er zelden af te halen is zonder de inlegger te beschadigen, als het etiket direct op de inlegger geplakt is.

Ik verwacht niet dat jullie magazijnmedewerker een groot gedeelte van zijn/haar tijd besteden aan los verpakken en etiketten schrijven voor bestelde losse luiers, maar zoek het ook niet om straks 10 verschillende maar niet te identificeren uitprobeer-luiers thuis te krijgen. Vandaar mijn vraag.

Henk DL

Toplid
Losse luiers zitten bij mij altijd in een plastic zak verpakt welke weer discreet verpakt zitten in een doos. Niet te herkennen van buitenaf.

De luiers zelf herken ik dan wel van foto’s op de site en het vergelijken met de opgestuurde luiers. Geschreven etiketten heb ik nooit gezien.

BabyJake

Toplid
Het is altijd een uitstekend punt geweest om de orders zorgvuldig en discreet in te pakken. Ze worden nu vanuit een opslag verstuurd en het is even professioneel. Je hoeft je wat dat betreft absoluut geen zorgen te maken.

Peter1970

Superlid
Zelfde ervaring als Henk-dl en Baby Jake. Leveringen van de shop zijn altijd keuring verpakt in plastic zak en vervolgens in stevige goed dichtgeplakte doos. Luiers zelf zien er altijd keurig uit, zijn bijv. niet opengevouwen geweest en niet vuil of zo.
Ik houd er zelf ook van om veel verschillende te bestellen. Heb nooit problemen met herkenning, veel luiers hebben printjes, maar zelfs de effen witte herken je toch wel van de omschrijving en het plaatje op de website

EEE

Amor fati
@ Henk-DL, BabyJake en Peter1970

Bedankt voor jullie geruststellende reacties, al blijf ik twijfelen of ik m.n. alle verschillende compleet witte luiers kan onderscheiden. Dit lukt me soms al niet met de product-foto's op een website, wellicht soms omdat ze voor het gemak dezelfde foto voor meer soorten luiers gebruiken, zonder dit erbij te vermelden. Zie bv
kolibri-comslip-plus-plastic-backed.jpgmydiaper-overnight-white-singles.jpgrearz-inspire-plus-wearing.jpg
Ik denk dat ik toch het beste voor de moeilijk van elkaar te onderscheiden luiers verschillende bestellingen plaats, bv. als er zelfs geen fabriekscode op geprint is zoals bij de foto's hierboven.

Laatst bewerkt:

Skyfal

Pluk de dag, draag een luier
Je krijgt het vanzelf wel door, ook is het makkelijker als je de pak bon bewaard, daar staan ook de merken en t aantal op vermeld.
En als er zelfs iets op de doos staat dan is deze naar binnen gevouwen (tekst aan de binnenkant). Maar echt volkomen anoniem.

EEE

Amor fati
Bedankt voor ook jouw gerustellende reactie, en goede tip.
...en 't aantal erop vermeld...
Hier zie ik een truc voor de zelfs niet m.b.v. productfoto's van elkaar te onderscheiden luiers, namelijk ze in verschillende aantallen bestellen. Bv. 1x luier A, 2x luier B en 3x luier C. Hierna zou ik ze zelfs met de kleinste verschillen moeten kunnen identificeren, mits de magazijnmedewerker de aantallen niet per ongeluk verwisseld heeft :)

Lotje 66

Superlid
Idd is de verpakking altijd 100
Maar als je goed op je centjes past kun je beter een grotere bestelling in één keer doen
Boven 100 euro is de verzending namelijk gratis
Reken dat over een heel jaar maar eens uit

EEE

Amor fati
... dat losse luiers bestellen de allerduurste optie is ...
Ik weet dat losse luiers bestellen in verhouding stukken duurder is, maar voor uitproberen en vergelijken is het volgens mij goedkoper dan gelijk hele pakken bestellen.

... Maar als je goed op je centjes past kun je beter een grotere bestelling in één keer doen
Boven 100 euro is de verzending namelijk gratis ...
maar dit wist ik nog niet. Bedankt voor deze goede tip.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J Mensen uit Oost-Vlaanderen, België van wie ik losse luiers zou kunnen overkopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Little Endy losse zuigstukken voor speentjes evt. terug in de shop? Vragen & Info Shop 1
pier 18+ Bruine luiers (Geen gezeik, bevalt het je niet, niet lezen)! Polls 4
Niels Achterhoek Hoi allemaal, nog een lid die luiers zeer kan waarderen Voorstellen 23
L Luiers overnemen Contact advertenties 7
Crumble Gezocht : oude luiers Luiers 5
L absorin luiers weggeven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
carg85 Iris Back Home (vervolg op Iris Helps Out) I 3
incoluier Incontinentie luiers kopen in Oostenrijk Winkels 9
Watermeloen Luiers nodig, Hulp gezocht. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Twanmann Een leuk verhaaltje over twee nieuwe luiers vandaag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
DLGuido Euron luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 3
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 3
KatyDLove Nog niet klaar Kaboutertjes stelen plastic broek, de broek blijft zoek. De plastic broek is naar de maan.....Of is de thuiszorg ermee aan de haal gegaan? ABDL Luierverhalen 34
R Op zoek naar inspiratie nieuwe luiers VVV 1
B Luiers gezocht VVV 2
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 1
Abdlamber Amber in luiers Contact advertenties 24
D Luiers kopen ja of nee? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Jaarie Luiers ruilen voor plastic broekjes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
L Vieze luiers dragen Contact advertenties 54
M Luiers met kussentje Luiers 3
larsje03 Luiers dragen bij ongesteld zijn. Polls 27
unf15 Tips voor grote maten luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
carg85 Verhaal Klaar Iris helps out I 29
Ottter Nieuwe luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
B Luiers stiekem gaan halen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P MegaMax luiers Vragen & Info Shop 27
adidaslover Plastic luiers verdwijnen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 33
B Eindelijk luiers gekocht! :) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
joce Ik stel me ook maar eens voor! Voorstellen 62
B Luiers Rearz Lil Bella Algemeen 4
DLY85 Wie heeft er ervaring met rearz lil bella luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Ominous_rumors Grote maten luiers uitverkocht Vragen & Info Shop 1
V Opzoek naar leuke dame voor funtimeHallo dames,ik heb de luiers Contact advertenties 0
Jeroen0181 Luiers overnemen tegen betaling omg. Spijkenisse Contact advertenties 0
-little-cub- Gezocht: Abu Lavender luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Hrafn Hey, Hrafn hier! Voorstellen 33
L wie heeft voor mij een pak luiers? Contact advertenties 15
luiers zijn lekker Ik vond nog ongeveer 10 luiers tijdens het opruimen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
joce Favorieten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
K Luiers overkopen voor a.s. maandag Algemeen 0
tommydl Het regent luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
klein Hallo, luiers over Pub 2
D Luiers op: wie heeft er snel een paar ter overbrugging? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Lauwie Wat als jij mijn vriendje zou zijn.. W 0
Vanderlegt Weer een vraag; luiers bewaren? Algemeen 7
P In de luiers met de feestdagen? Polls 16
Pieter0228 Speciale luiers/luiers gezocht Algemeen 9