lotte, haar levens verhaal

daniluier

Toplid
Dit verhaal gaat over Lotte, ze zit op 3havo. ze is met 1,67 meter met 15 jaar, een van de kleinere van de klas maar over haar lichaam klaagt ze niet. Op school is ze een vrolijke meid, en is niet de arrogantste. en met haar in de klas is er altijd een leuke sfeer.


Nu de school uit was en ze vakantie hadden waren Lotte, Anne, anouk en Julia naar de bios gegaan voor een leuke film te gaan kijken. Ze hadden van te voren niks gereserveerd want ze dachten dat het wel rustig was in de bios. Maar dat was niet zo, er was alleen nog plaats bij de Harry potter 7 deel 1. Ze besloten om daar naar toe te gaan en zo gezegd zo gedaan.

Na de film konden ze hun bioscoopkaartje in een bus doen en prijzen winnen, ze hadden alleen niet gekeken wat ze konden winnen. ze zijden nog dat ze toch nooit iets zullen winnen, en lachend liepen ze weg. Na de film waren ze nog even een terras gaan pikken en hadden daar een paar cola’s en een ijsje gehad.

Die maandag belde school dat een ckv verslag niet geldig werd verklaart, omdat het half van internet af was gehaald. Hier baalde ze erg van, want ze moest nu in 1 week nog een nieuw ckv verslag maken. Had ik maar dat bioscoopkaartje niet weg gegooid dacht ze nog. Die middag belde Julia om te vragen als zij zin had om mee naar de TMF award ‘s te gaan aanstaande weekend, want zij had ook nog 1 ckv verslag te weinig. Daar had ze wel zin in, en dan kon ze daar ook een ckv verslag van maken. Ze had snel op internet kaartjes gekocht en met Julia afgesproken om bij Julia te gaan slapen die vrijdag voor het weekend, en na de TMF award ’s in de stad in een hotel.

Die vrijdag ochtend had ze haar koffer ingepakt voor haar eerste keer bij Julia te blijven slapen, ze had er veel zin. ze werd nog snel door haar moeder geroepen. Ze moest even naar onder gaan, en komen zitten bij haar aan tafel. De Moeder van Julia had net gebeld zij ze, ik heb een kwartier gebeld met haar en ik moet je wat zeggen.
 
Laatst bewerkt:

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Leuk verhaal!

misschien alleen als tip dat je iets uitgebreider per stuk schrijft....gaat beetje snel achter elkaar !1

Luierfan_boy. ;D
 

scenekid

Toplid
leuk verhaal hoor :) misschien wat uitgebreider zoals al is gezegd... en leestekens maakt het wat makkelijker om te lezen. Maar het verhaal is leuk, ga zo door :D
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
om het maar even aan te vullen:

Ik kijk uit naar een vervolg, alleen wel iets meer om te lezen in het vervolg graag :p
 

Wil_93

Gewaardeerd Lid
Een leuk en spannend begin.
Ga vooral zo door, ben erg benieuwd naar het vervolg!

groetjes ;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Jappie1996 Verhaal Klaar De Wraak van Lotte W 6
L Oppas lotte Voorstellen 21
R Lotte heeft geen tijd L 8
1 Lotte en Thomas L 4
LotteXS Lotte, toch maar een luiertje L 5
Daddy777 Haar of kaal. Pub 22
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 7
P Yael haar weekendje weg X Y Z 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis X Y Z 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag X Y Z 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
Tuutje24 Luna en haar papa Daan L 300
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
E Het levens verhaal van Joyce L 0
Similar threads

















































Bovenaan