Lotte heeft geen tijd

randomguy95

Nieuw lid
Hoi iedereen! Ik heb al een hele tijd een account, maar nog nooit wat gepost. Ik houd er van om verhalen te schrijven, maar houd ze meestal voor mezelf. Vooral omdat ik ze nooit durfde te plaatsen. Maar ik dacht: Misschien moet ik die stap maar eens zetten. Ik heb geen idee of dit verhaal op de juiste plek staat, want er komen (nog) geen luiers in voor. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


1. Lotte heeft geen tijd

Vanavond mag ze weer dansles geven. Daar heeft ze altijd erg veel zin in. Werken met die kinderen is wat ze het allerliefste doet. Vandaag is ze wel wat aan de late kant. Ze is net begonnen aan haar studie en college liep vandaag wat uit. Ze werkt snel haar bord boerenkool naar binnen en kijkt op de klok. “Heb ik nog tijd om te… eigenlijk niet.”, denkt ze. Meestal gaat ze voor de zekerheid even naar het toilet voor de nummer 2, voordat ze dansles geeft. Want tijdens de les kan ze de kinderen niet alleen laten.
“Nouja ik hoef ook niet echt en ik ben een volwassen vrouw. Ik ben 19. Ik poep echt niet zomaar in mijn broek.”, denkt ze. “Ik kan het dan echt wel even ophouden.”

Zodra ze in de danszaal is zet ze alles klaar. Direct daarna druppelen de eerste kinderen ook al binnen. “Hoi juf Lotte!” klinkt het vrolijk. “Hai Lisa”, zegt Lotte vriendelijk. Haar buik voelt nu al een beetje zwaar aan. Ze moet nu toch wel een beetje. “Nouja, dat wordt ophouden.” denkt ze.
“Hebben jullie de pasjes al een beetje geoefend?” De meeste kinderen knikken.
“Mooizo, dan gaan we ze even doen.” Lotte zet de muziek aan en ze beginnen te dansen. Ze krijgt het toch wel een beetje zwaar. Ze kijkt op de klok. Nog drie kwartier. “Oh jeej ik hoop dat ik dat volhoud.” denkt ze. Ze moet nu echt wel poepen. Ze voelt dat er zich een beetje gas achter haar sluitspier verzameld. “Kan ik zachtjes een scheetje laten?”, denkt ze. Ze probeert het voorzichtig, maar de danspasjes zijn te heftig en voorzichtigheid is lastig. Tijdens het dansen moet ze vooroverbuigen en plots klinkt er een harde knetter. De scheet was veel harder dan ze dacht. De kinderen lachen. “Wie was dat?!”, zegt één van de kinderen. Niemand zegt wat. Ze dansen verder. Tijdens de pasjes ontsnapt er af en toe een zacht scheetje. Niemand heeft wat door. Niemand schijnt het ook te ruiken. Het liedje is afgelopen.
“Nou dat ging erg goed hoor!”, zegt Lotte. Ze legt uit aan de kinderen waar de probleempuntjes nog lagen. Ze wil de kinderen eigenlijk nog een keer laten dansen, maar ze weet niet of dat verstandig is. Na het laatste scheetje is haar pijnlijk duidelijk geworden wat er nu aan komt. Het geeft namelijk al kopjes. Ze begint ook best wel flinke kramp te krijgen. Ze kijkt op de klok. Nog een half uur. “Oh shit, dat houd ik nooit vol! Ik kan niet in mijn broek poepen bij al die kinderen. Dat kan echt niet!”, denkt ze.
“Wat gaan we nu doen, juf?”
Lotte moet snel iets bedenken. Ineens heeft ze een geniale ingeving.
“Kinderen. Zullen we een spelletje doen?”
“Jaaa een spelletje!”
Dat het spelletje niks met dans te maken heeft, dat maakt de kinderen niet uit.
“Oké kids, we gaan omgekeerd verstoppertje doen. In plaats van dat er één telt, tellen jullie allemaal samen en moeten jullie daarna samen mij gaan zoeken. Om het eerlijk te houden moeten jullie wel helemaal tot 100 tellen.”
“Klinkt leuk!”, zegt een leerling.
“Ja toch?! Ga allemaal maar met de ogen dicht tegen die muur staan met je rug naar mij toe en tel dan samen tot honderd. Oké doe maar!”
De kinderen staan nu allemaal met de ogen dicht naar de muur en met de rug naar Lotte. “Ik heb ongeveer anderhalve minuut om dit voor elkaar te krijgen.” Denkt ze. Ze loopt even kort de berging in, pakt een plastic bakje en gaat weer op dezelfde plek staan. Ze moet namelijk de kinderen in de gaten kunnen blijven houden. Ze doet haar broek iets naar beneden tot net voorbij haar billen, houd het bakje onder haar kont en ze ontspant. Een gigantisch grote drol glijd met een beste snelheid tussen haar billetjes vandaan zo het bakje in. Het was te zien dat er hoge druk achter zat. Nog een drol volgt, bijna net zo groot. Dit gaat nog wel heel even zo door. “Dit is zo raar..”, denkt ze. “Ik sta gewoon in een bakje te schijten met 10 kinderen voor mijn neus die aan het tellen zijn.”
Nog een klein drolletje floept er uit en dan is ze klaar. De kinderen zijn ondertussen bij 80, dus ze moet opschieten. Ze verstopt het bakje onder een kast en gaat zelf op een iets te duidelijke verstopplek zitten.

De kinderen zijn klaar met tellen en binnen enkele seconden is Lotte gevonden. “Goh ik ben hier wel slecht in hè.” Zegt Lotte. “Zullen we nog een keer de dans doen? Daarna is de les ook afgelopen.

Aan het einde van de les neemt ze afscheid van de kinderen en stapt ze zelf ook op de fiets. Ze kan niet wachten tot ze kan douchen, ze heeft immers niet kunnen afvegen. Na ook nog gezweet te hebben voelt ze zich erg smerig. Opeens realiseert ze zich iets. “Het bakje!”
 

randomguy95

Nieuw lid
Even een vraagje voordat ik het volgende deel kan posten. Als er in het volgende deel masturbatie voorkomt, moet het dan naar 16+? Het wordt niet tot in de allergrootste detail beschreven.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
randomguy95 zei:
Even een vraagje voordat ik het volgende deel kan posten. Als er in het volgende deel masturbatie voorkomt, moet het dan naar 16+? Het wordt niet tot in de allergrootste detail beschreven.
Als het niet zo erg beschreven wordt hoeft het niet per sé naar 16+. Er zijn hier ook genoeg andere verhalen buiten die categorie die zo nu en dan ook wel 16+ elementen bevatten maar elders gewoon voor iedereen te lezen zijn.
Dit verhaal heeft overigens ook een interessant begin, ben nu al benieuwd naar de rest! !1
 

randomguy95

Nieuw lid
Het wordt erger
“Gelukkig lag het er nog.”, Denkt Lotte. Ze fietst terug naar huis nadat ze het bakje had opgehaald. Ze weet alleen niet echt goed wat ze er mee moet. In de tas houden en thuis snel de inhoud in de WC gooien dan maar. “Hopelijk hebben mijn ouders dan niks door.”, denkt ze bij zichzelf. Er rijd ineens een auto naast haar met haar mee. Ze kijkt opzij en ziet dat het een politiebusje is. “Mevrouw wilt u even stoppen?” Lotte stopt met fietsen. “Kan ik u helpen, agent?” vraagt Lotte vriendelijk. De agent is kalm en vriendelijk en legt uit wat er aan de hand is.
“Nou kijk. Je hebt je achterlicht niet aan en we zagen je niet goed. Het had wel heel erg fout kunnen gaan.”, verteld de agent. “Oh jeetje, sorry, krijg ik nu een bekeuring?”, vraagt Lotte met puppie oogjes. De agent kijkt zijn collega aan en daarna Lotte. “Nee hoor jongedame. Een waarschuwing.” Net als de agent weer in zijn auto wil stappen en Lotte verder wil fietsen valt Lotte haar tas van haar rug. Het bakje valt er ook uit. De agent pakt het bakje op en kijkt er naar. “Jongedame wat zit hier in? Je vervoert toch geen verdovende middelen hè?”
“Uhm uhm, nee hoor meneer.”, zegt Lotte zenuwachtig. “Nou..”, zegt de agent. “Je doet wel heel zenuwachtig.” De agent opent het bakje. Lotte voelt haar hart in haar keel. De agent ruikt er aan en deinst terug. Hij laat bijna het bakje vallen. “Oh mijn god! Gadver! Dat is stront!”, roept de agent. Kokhalzend staat hij op straat. Zijn collega moet een beetje lachen en loopt naar Lotte. “Hahaha waarom heb je een bakje poep bij je?”
“Shit”, denkt Lotte. “Moet ik ze nou de waarheid vertellen?”
“Nou weet je?”, zegt de agent. “Dat gaat mij ook helemaal niks aan.”
Lotte is opgelucht dat ze dat verhaal niet hoeft te vertellen. De kokhalzende agent is weer wat rustiger geworden en loopt weer naar Lotte. “Dit heb ik nog nooit meegemaakt”, zegt de agent. “Waar woon je?”
“Kwartiertje fietsen nog.”
“Wij kunnen je ook wel even brengen. Zet je fiets maar in de bus.”
“Dankjewel meneer! Dat is lief van u!”

Eenmaal thuis stapt ze uit het busje. Ze lopen naar de voordeur. Moeder doet al open. “Wat is er gebeurt?”, vraagt moeder.
“Niks hoor”, zegt één van de agenten. “We brengen haar alleen even thuis. Fietsen met dit koude weer is ook niks. Hier heb je trouwens je bakje met stront terug.”
Lotte haar hart slaat over. Ze kijkt haar moeder aan en die kijkt erg verbaasd terug. “Dat mag je mij zo meteen gaan uitleggen, Lotte.”

Even later zit Lotte met haar moeder in de woonkamer. Ze verteld hoe het allemaal gebeurde. Van geen tijd hebben om naar de WC te gaan tot in het bakje poepen.
“Maar je dinsdag is toch altijd zo druk de komende tijd?”, vraagt moeder.
“Ja dat klopt, ja.”
Lotte ziet haar moeder denken. Ze wil iets zeggen, maar durft niet zo goed ofzo.
“Lotte, heb je er over nagedacht, om uhm… nouja een luier te dragen als je les geeft?”
“Wat zeg je nu?!”, roept Lotte met verheven stem.
“Nouja denk er maar eens over na. Je biologische ritme zit in de weg van je dagschema. Misschien is dat een oplossing.”
Lotte weet niet wat ze hoort. Een luier? Als een baby? Nee toch! Maar ze zei het echt.
“Denk er maar even over na, Lotte. Ik ga slapen. Morgen vroeg op.”, zegt moeder alvorens ze naar boven loopt.

Lotte zit nog even in de woonkamer. De TV staat aan maar ze krijgt niks mee. Ze kan alleen maar denken aan wat haar moeder zij. Het lijkt haar aan de ene kant gênant, maar ook wel weer opwindend ofzo.

De luier
Het is weer dinsdagavond. Lotte is net thuis van college en zoals gewoonlijk moet ze snel wat eten en door naar de dansschool waar ze les geeft. Ze loopt snel naar haar kamer om zich om te kleden. Ineens ziet ze iets liggen. Er liggen een paar luiers op haar bed. “Die heeft mam er vast neergelegd.”, denkt Lotte. Ze twijfelt even, maar trekt er toch één aan. “Ik kan het best één keertje proberen. Je ziet ze ook nauwelijks onder mijn joggingbroek.”

Het lesgeven ging ditmaal helemaal vlekkeloos. Geen ongelukjes of iets dergelijks. Alleen af en toe wat geborrel in haar buik, maar dat zal wel niks zijn.
Lotte loopt naar haar fiets. Ineens krijgt ze een krampje. Mexicaans eten en dan dansen was wellicht een minder goed plan. Ineens klinkt er een luid geborrel uit haar buik wat abrupt weer eindigt. Lotte krijgt grote ogen. Ineens voelt ze een gigantische druk tegen de binnenkant van haar sluitspier prikken. “Oh nee!”, denkt Lotte. “Volgens mij ben ik aan de diarree.”
In de hoop de wc te halen stapt ze zo snel als ze kan zonder concentratie te verliezen op de fiets en begint ze te trappen. De kramp wordt steeds erger. Golven van kramp en druk volgen elkaar op. Ze kan eigenlijk echt niet meer. “Ik ga het niet halen…”, denkt Lotte. “Ik doe het in de luier…” Om er geen totale rommel van te maken stopt ze met fietsen en stapt ze af. Ze gaat op de stoep staan met haar benen een beetje wijd en ze ontspant. Er klinkt een luide scheet gevolgd door een knisperend en borrelend geluid. De bruine smurrie spuit met volle kracht haar luier in. Voor haar gevoel komt er geen einde aan. Het is best veel. Ze voelt de warmte verspreiden langs haar hele billen en zelfs een beetje naar voren. “Voelt eigenlijk best wel opwindend”, denkt Lotte. “Best een stout gevoel zo midden op straat staan en poepen.”
Ze loopt het laatste stuk naar huis. Ze gebruikt de sleutel om zichzelf binnen te laten. Moeder heeft late dienst en is dus nog niet thuis.

Lotte is best enthousiast. Ze had nooit verwacht dat ze er daadwerkelijk van zou genieten. Na nog even een kwartiertje in de vieze luier te hebben gezeten besluit ze de luier weg te gooien en te gaan douchen. Door de opwinding rukt ze de kleren zo’n beetje van haar lichaam. Ze zet snel de douche aan, gaat zitten in de douche en begint gelijk te masturberen. Ze kwam nog nooit zo snel klaar als vandaag.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Jappie1996 Verhaal Klaar De Wraak van Lotte W 6
L Oppas lotte Voorstellen 21
1 Lotte en Thomas L 4
LotteXS Lotte, toch maar een luiertje L 5
D lotte, haar levens verhaal L 12
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
Babyukkie Kan iemand vertellen waarom dit lid ban heeft ? moderator talk 0
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
BertDL De app DiapStash. Wie kent en heeft ervaring met deze App? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
W vriendin heeft in luier geplast Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 48
B Heeft iemand tips voor het buiten dragen van luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
I Wie heeft ervaring met een segufix luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
BadABDL Heeft iemand ervaring met deze luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J Wie heeft ervaring met Haian plasticbroekjes Plastic broekjes liefhebbers 7
T Wie heeft er zin in gezzelig DL contact vanavond? Contact advertenties 15
A Zwemluiers wie heeft ze ooit geprobeerd en wat vinden jullie er van Luiers 21
P Wie heeft er een paar losse luiers large noord limburg belgie Contact advertenties 2
cat375L Wie heeft er ook ervaring met de Sunkiss TrustPlus (Nachtluier)? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
serial Luier op 1 daags festival, wie heeft ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Heeft iemand onlangs een bestelling geplaatst in de club webshop? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
pamperboy14 Heeft iemand ervaring met het maken van een groot babybedje? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
T Welk elastiek heeft jullie voorkeur. Plastic broekjes liefhebbers 16
P Wie heeft een luier en romper Contact advertenties 2
DLY85 Heeft er nog iemand ABU bunnyhops? Product & Winkel Testverslagen 6
T Nog iemand die dit verlangen heeft 16+ Board 3
Luierliefhebber Brent Wie heeft er hier ervaring met gebruik van vochtige doekjes voor of na het dragen van luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Z Heeft iemand tips voor het aanmaken van een anonieme Insta? Pub 4
André Adult Baby Wie heeft er zin om volgende week met mij te fietsen Contact advertenties 4
tommie22 Wie heeft er nu of morgen zin om af te spreken in de buurt van Roosendaal ( noord Brabant) Contact advertenties 1
Luierliefhebber Brent Wie heeft er hier ervaring met fopspenen voor volwassenen? Algemeen 18
A heeft er iemand nog luiers over om te proberen in omgeving uden? Contact advertenties 6
Luierliefhebber Brent Wie van jullie heeft er hier ook ervaring met engelstalige luier fetisj erotische wepsites 16+ Board 0
G Wie heeft/gwbruikt er een badeend? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Luierliefhebber Brent Wie heeft er hier ervaring met het dragen van luiers in het openbaar? Polls 43
DLY85 Wie heeft nog een oud model tena voor mij? VVV 15
K Gezocht! Een Lieve spontane meid die op zoek is naar een leuke date en ook de zelfde intresse heeft Contact advertenties 0
DiaperLuw Wie van jullie heeft Arcane gezien? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
bartjanssens943 wie heeft zin om samen in luier eens een paar pinten te gaan nemen ? reg erpe-mere Contact advertenties 4
DLGuido Heeft zindelijkheidstraining zin? Pub 0
Limbonees Wie heeft er de: Samsung Galaxy S20 FE ? Pub 8
DLY85 Wie heeft er ervaring met rearz lil bella luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
D Luiers op: wie heeft er snel een paar ter overbrugging? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
diaperdrenthe Kijk wat Emmen heeft in rensenpark. Pub 1
TedWheel Nog niet klaar Inmiddels heeft mijn vriendin mij een plasticbroek aangedaan. 16+ Verhalen 0
DLY85 Door luiers meer inzicht in jezelf krijgen, wie heeft dat ook? 16+ Board 15
Similar threads


















































Bovenaan