Luier deal

Watermeloen

Superlid
Deel 1
Chris hoort de bel gaan, eindelijk. Hij kan eindelijk weer naar huis met de bus. Eenmaal thuis laat hij zich in z'n goedkope bureaustoel vallen en gooit zijn tas in een hoekje. Nu kan hij even rusten voor het avondeten. Na zo'n 10 minuten gamen wordt hij naar onder geroepen door zijn moeder. ''Chris, kun jij even de tafel dekken?'' vraagt zijn moeder liefjes. ''Kan Lucy dat niet doen? Ik ben met iets belangrijks bezig.'' Zegt hij licht geïrriteerd. ''Lucy is huiswerk aan het maken, moet jij dat niet ook doen?.''

Chris zucht en gaat aan de slag. De volgende dag op school is hij erg nerveus, toen hij thuis was voor de lunch merkte hij dat zijn computer nog aanstond, en hij had geen tijd om die uit te zetten. Wat als zijn moeder het ziet? Thuis is ze gelukkig niet vreemd aan het doen of zoiets. Hopelijk heeft ze niks gezien. Chris zegt hoi en gaat snel naar boven om zijn computer uit te zetten. Zijn stoel staat wel iets anders, maar dat merkt hij niet op in zijn stress.

Die avond hoeft hij niet de tafel te dekken. Ze eten vrij lekker die avond. De volgende ochtend is het zaterdag, lekker uitslapen. Hij wordt naar onder geroepen rond 10.00. Zuchtend kleed hij zich aan. Samen doen ze ontbijten. In de middag gaat zijn moeder naar de winkel en ze vraagt of Chris meegaat. Chris vindt het best. Op de terugweg spreekt zijn moeder. ''Chris, je had gisteren je pc aan laten staan. Dat kost veel energie.'' Chris schrikt nu wel. Hij probeert wel kalm te blijven. Zijn moeder mag het echt niet gezien hebben.

Gelukkig zwijgt ze verder over de computer. Die avond wordt Chris weer naar onder geroepen. Lucy is op haar kamer iets aan het doen. ''Chris laat ik gewoon beginnen bij het begin.'' Chris slikt nerveus. ''Op je computer had je een website openstaan met dames in luiers. Daar heb ik geen probleem mee, maar je had daarnaast ook een website openstaan met een lijst van luiermerken. Chris zucht diep. ''Vind je het prettig om daarnaar te kijken?'' Chris kijkt naar de grond en knikt zijn hoofd lichtjes. ''Nou, ik heb er vandaag over zitten denken.'' Er gaan al allerlei doem scenario's door zijn hoofd. ''Hoe zou jij het vinden om luiers te dragen?''

Chris kijkt verrast en verbaasd omhoog. ''Onder mijn regels wel.'' nog steeds een beetje moeilijk kijkend vraagt hij ''Wat zijn de regels dan?'' zijn moeder lacht een beetje. ''Nou regel 1 is dat je dan ook 24/7 luiers gaat dragen, geen uitzonderingen. Regel twee is dat jij jezelf niet mag verschonen, opnieuw geen uitzonderingen. Regel 3 is dat je hier thuis als een kleuter wordt behandeld, jij moet je hier ook een beetje naar gedragen, hier kunnen er wel uitzonderingen zijn. En tenslotte regel 4, in het geval er een straf moet worden uitgedeeld zal ik of Lucy die straf bepalen en geven.''

''Denk er maar rustig even over na. Weet wel dat ik dit aanbod maar een keer maak.'' Chris knikt zijn hoofd langzaam en gaat weer naar zijn kamer. ''wat moet ik nu weer doen?'' Zegt hij zachtjes tegen zichzelf. Als hij ermee door zou gaan dan betekent dat dat zijn hele leven veranderd, en als hij nee zegt dat kan hij het nooit meer proberen. Zijn privacy wordt ook uit het raam gegooid als hij ermee akkoord gaat. Hij zucht diep. Na het avondeten moet hij zijn keuze hebben gemaakt. Diep denkend wacht hij tot het avondeten.

Na het avondeten gaat Lucy weer naar haar kamer. Voorzichtig gaat Chris naar zijn moeder toe. ''Als ik ja zeg, halen we die luiers van je apotheek?'' Ze draait zich tot Chris. ''Ik geloof niet dat we jouw maat hebben op het moment, maar ik doe ze dan bestellen en leg ze ook voor de verkoop.'' ''Wachten we dan tot die binnen zijn?'' Vraagt Chris nog steeds een beetje zachtjes. ''We zien wel. Heb je je keuze al gemaakt?'' Chris schudt zijn hoofd nee. ''Als je het vanavond al zou weten, dan zou dat fijn zijn.''
Chris gaat ook naar zijn kamer toe.

Die avond probeert hij zich een beetje af te leiden door wat te gamen. Maar het aanbod blijft maar door zijn hoofd spoken. Hoe zou dat überhaupt op school gaan, kan hij dan wel verschoond worden? Hoe reageren zijn klasgenoten en vrienden erop? Maar hij kan dan wel nu al 24/7 luiers dragen, wat hij eigenlijk wou doen als hij op zichzelf woont. Hij neemt een diepe zucht en staat op van zijn bureaustoel. ''Ik ga er gewoon voor, als het te veel is kan ik hopelijk stoppen.'' Fluistert hij tegen zichzelf.

Als zijn moeder hem 's avonds instopt in bed vraagt ze hem nog een keer. ''Laatste kans, ga je ermee door of niet?'' Zegt zijn moeder glimlachend. ''Ik denk dat ik ermee doorga. Moet ik maandag dan al naar school met een luier?'' ''Ik denk het niet, dan heb ik nog geen luiers op maat. Maar nu moet je lekker gaan slapen.'' Chris ligt nog even wakker denkend over wat hem tegemoet staat. Uiteindelijk valt hij vredig in slaap.

De volgende ochtend wordt hij wakker gemaakt door zijn moeder. ''Vandaag beginnen we nog niet, ik heb de spullen nog niet.'' Chris gaat ervan uit dat ze met spullen de luiers bedoelt. Chris kleedt zich aan en gaat aan de ontbijttafel zitten. ''Mam is het goed als ik vandaag naar Lucas ga?'' Lucas is Chris z'n beste vriend al sinds groep 5. gelukkig is hij ook naar dezelfde middelbare school gegaan. ''Ja is goed, zolang je maar voor het eten thuis bent.''

Na het ontbijt trekt hij z'n jas aan en pakt zijn fiets om naar Lucas te gaan. Die woont 5 straten verderop. Er rijdt een trein langs dus daar moet eerst even voor stoppen. Eenmaal aangekomen klopt Chris op de deur. ''Hey Chris, ik moet je helaas teleurstellen. Lucas heeft straf dus je mag even niet met hem komen spelen of zoiets.'' Chris knikt zijn hoofd en gaat weer terug naar huis toe. Nadat hij het spoor over is rijdt er een auto snel langs hem.

Chris schrikt hiervan en valt van zijn fiets. Hij klimt er weer op. Zijn enkel doet wel pijn als hij erop staat. Snel fiets hij weer naar huis en vertelt zijn moeder dat zijn enkel pijn doet. Zijn moeder kijkt er eens naar en zegt, ''Als je hier bij het avondeten nog last van hebt gaan we even naar de huisarts toe.'' Chris zucht en hinkelt de trap omhoog. Zijn middag verloopt traag en rustig.

Hij hoort zijn moeder in de kamer ernaast aan de telefoon. ''Hallo, met apotheek Stevens. Ah ja, die had ik besteld ja. Vertraging? Oke, een paar dagen maar.'' Dan hangt ze op. Kan hij dus nog langer wachten op zijn luiers. Bij het avondeten merkt Chris op dat zijn enkel nog steeds pijn doet. Zijn moeder twijfelt niet en na het avondeten gaat ze met hem naar de huisarts. Gelukkig is die nog open rond deze tijd.

Na even wachten in de wachtkamer, mogen ze binnen. ''Dus wat is er precies aan de hand Chris?'' Chris legt het hele verhaal aan de dokter uit. ''Oke, kan ik er ook even naar kijken?'' voorzichtig trekt Chris zijn schoen uit. De arts begint lichtjes in zijn voet te knijpen. Hij bestudeert de voet goed. ''Ik denk dat ie gewoon goed gekneusd is. Ik zal je een paar krukken meegeven. Gewoon hooghouden.'' Chris rolt zijn ogen, ook dat nog.

Als ze terug komen is het alweer laat. ''Ik denk dat het het beste is als jij al naar bed gaat.'' Chris is het daarmee eens. ''Wacht even met je omkleden, daar help ik je zo mee.'' Ze zouden morgen toch pas beginnen met de deal? Chris haalt z'n schouders op en hinkelt de trap op. Bovenaan de trap staat Lucy ''Zo, wat heb jij gedaan?'' Zegt ze spottend. ''Vallen.'' zegt Chris kortaf. Lucy giechelt kort. Chris laat zich op zijn bed vallen. ''Wat nu?'' Denkt hij.

Een paar minuten later klopt zijn moeder op de deur. Ze komt binnen met een pak luiers die waarschijnlijk te klein zijn voor Chris. ''Ik ben even naar de apotheek geweest en heb dit pak luiers voor je. De andere luiers hadden vertraging, vandaar.'' Chris z'n moeder heeft haar eigen apotheek als baan.
Die ligt in de straat, niet ver van zijn huis. ''Deze luiers zijn iets kleiner maar ze zouden je wel nog moeten passen.

Chris pakt het pak vast en kijkt er eens naar. Hij probeert er een luier uit te pakken maar zijn moeder pakt het pak weer uit zijn handen. ''Alleen ik of Lucy oke?'' Chris rolt vrolijk met zijn ogen. Zijn moeder begint zijn broek uit te trekken. Ze legt die aan de kant en dan begint ze met het ondergoed. Chris schaamt zich nu wel maar zijn moeder negeert dat.

Ze pakt er een luier uit. Die vindt Chris er best wel dik uitzien. Zijn moeder plaatst de luier onder hem en vouwt de luier dicht. De luier komt tot onder zijn navel, en hij zit tamelijk strak rond de heupen. ''Slaap zacht Chrisje van me.'' zegt zijn moeder nog voordat ze de deur dicht doet. Chris doet de rest van zijn pyjama nog voorzichtig aan voor hij onder de dekens gaat liggen. Het is hem dan toch nog gelukt om in luiers te komen voor hij op zichzelf woont

Als jullie suggesties hebben, laat het me dan weten
 
Laatst bewerkt:

Watermeloen

Superlid
Deel 2​

Voordat Chris gaat slapen probeert hij zijn blaas te laten ontspannen. Hij is niet meer naar het toilet gegaan voor bed dus er zou nog wat in moeten zitten. Na een kwartier proberen komt er een beetje uit. Het voelt warm en best wel raar aan.''Hier moet ik dus aan wennen.'' Denkt hij. Zorgeloos zakt hij in een diepe slaap. Hij droomt die avond over hoe de mensen op school reageren. Gelukkig is dat wel positief in zijn droom.

De volgende ochtend wordt hij al vroeg wakker, hij moet plassen. Dat gebeurt hem wel vaker 's ochtends. Opnieuw probeert hij z'n blaas te ontspannen. Dit keer lukt het hem niet om te plassen. Hij besluit maar op te staan, al is het pas 8 uur. Hij kleedt zich aan en gaat naar onder. ''Goedemorgen Chris, lekker geslapen?'' Zegt zijn moeder op een kalme maar vriendelijke manier. Chris heeft zijn luier van gisteren maar aan gelaten. ''Moet ik nu naar school met deze voet?'' Vraagt hij terwijl hij plaats neemt aan de tafel.

''Nee hoor, blijf maar hier. Ik zal je wel afmelden voor deze week. Dit stelt wel de tijd uit wanneer we kunnen beginnen.'' Chris vind die uitspraak wel een beetje raar maar negeert hem voor nu. Lucy komt nu ook naar onder en gaat tegenover Chris zitten. ''Goedemorgen Chrisje.'' Zegt ze opgewekt. Chris zucht en zegt. ''Het is gewoon Chris.'' Lucy geeft Chris een kort glimlachje staat weer op en gaat haar boterhammen smeren. Als Lucy weg is naar school en Chris zijn ontbijt heeft gehad vraagt hij toch over die uitspraak. ''Wat bedoelde je met dat het de tijd wel uitstelt?''

''Dat kan ik je zo niet vertellen, maar misschien als je het eerder wilt kun je vandaag naar Emma gaan als school over is.'' Emma is een vriendin van Chris. Niet als in een serieuze relatie, maar meer als vrienden. Chris vraagt voorzichtig of hij dan ook zijn luiers aan moet. ''Dat was regel nummer één toch?''
Chris zucht. ''Maar we zijn toch nog niet echt begonnen?'' zegt hij. Zijn moeder is het daar wel met hem eens. ''Voor deze keer dan, maar de volgende keer wel weer. Zeg het me maar als je verschoond moet worden''

Chris gaat met zijn krukken weer naar boven. Hij besluit nu maar wat aan zijn huiswerk te werken. Na een traag halfuurtje werken moet hij weer plassen dit keer is de druk er meer. Hij staat snel op en loopt naar de badkamer. Voor het de badkamer stopt hij. ''O ja, dat kan niet meer.'' Zegt hij een beetje droevig tegen zichzelf. Hij loopt maar weer terug naar zijn kamer. Eenmaal op zijn kamer laat hij zijn blaas los.
Opnieuw voelt hij de warmte verspreiden over heel zijn kruis en zelfs zijn kont.

Hij doet zijn broek en ondergoed omlaag om te zien hoe vol zijn luier is. Helemaal vol is die niet, maar hij kan niet nog een plasbeurt aan. Hij gaat weer naar onder toe. Hij tikt zijn moeder op haar schouder. ''Ik, eeh... ik heb een... uuhm...'' zijn moeder pakt hem vrolijk bij zijn mouw en trekt hem mee naar boven. Ze laat hem weer op bed liggen. De trekt de broek van Chris omlaag. ''En? Waarom draag jij je ondergoed nog?'' vraagt zijn moeder verrast. ''Omdat ik nog een beetje eraan moet wennen.'' mompelt Chris zachtjes.

''Hoe vaak heb je hierin geplast? Hij is doorweekt!'' ''Twee keer.'' zegt Chris terug. Zijn moeder gaat door met hem een nieuwe luier om te doen. ''Ik ga zo naar de winkel, wil je mee?'' Chris denk even en schudt dan zijn hoofd nee. Zijn moeder verlaat zijn kamer en pakt haar spullen om te vertrekken. Als ze weg is gaat Chris naar onder om tv te kijken. Na even te hebben gekeken voelt hij dat hij moet poepen. Maar hij besluit om dit op te houden tot hij bij Emma is.

Zijn moeder is al snel terug. ''Hey Chris, ik heb wat dingen voor je.'' Verbaasd kijkt hij weg van de tv. ''Kom je even mee naar boven?'' Chris gaat maar mee naar boven. Op zijn kamer zit zijn moeder in de bureaustoel met een plastic tasje van de winkel. Chris neemt plaats op bed. ''Ik heb, omdat deze luiers net niet genoeg zijn voor je, luierbroekjes voor je gekocht. Deze kunnen ook meer houden dan je andere luiers. En ik heb een pakket van de grootste Maxi pads meegenomen, kunnen we gebruiken als extra laag in je luiers.''

Chris pakt het pakket Luierbroekjes. ''Waarom heb je de meiden variant twee keer meegenomen?'' Vraagt Chris verbaasd. ''De heren variant was uitverkocht, en niemand ziet het toch? Moet ik je nu al verschonen?'' Chris schudt zijn hoofd. ''Oke, zeg maar als het wel moet.'' zegt ze terwijl ze alles in de luierlade van Chris doet. ''Mam, kan ik zo naar Emma gaan?'' Zegt hij nog snel. Zijn moeder komt terug en doet Chris zijn luier uit en geeft hem ook weer zijn ondergoed terug.
Chris belt naar Emma met de huistelefoon. ''Hallo met Chris, ik vroeg me af of ik zo langs kon komen?''
begint hij. ''Hoi Chris, Emma is nu op d'r kamer maar ik denk dat dat wel gaat ja. Dan zien wij jou zo, doei.'' ''Tot zo dan.'' en hij hangt weer op. Hij pakt zijn fiets en fietst naar Emma toe. Emma woont naast Lucas. Ze zijn een vrienden kring, al is Emma niet altijd bij hun. Voorzichtig klopt Chris op de deur. ''He, welkom Chris, zet je fiets maar achterom.'' Dat doet Chris dus.

Chris gaat het eerst naar het toilet. Dat is dan ook weer een van de laatste keren dat hij die gebruikt. Als hij klaar is wast hij zijn handen en gaat hij naar Emma. ''Hey Chris, zullen we buiten wat gaan doen?'' Chris zegt nee en laat zijn krukken zien. Dus ze gaan maar op Emma haar console spelen. Emma is niet je gebruikelijke meisje, al ziet ze er wel zo uit. Na een gezellige middag begint het al snel avond te worden ''Sorry Emma maar nu moet ik weer gaan.'' Emma knikt haar hoofd en helpt Chris met het pakken van zijn fiets. ''Rij veilig.'' zegt ze nog voor hij vertrekt.

Eenmaal thuis zet Chris vermoeid van die middag zijn fiets achteren weer neer. Hij komt via de achterdeur de keuken binnen. In de eetkamer ziet hij dat zijn stoel is vervangen met een grote kinderstoel. Hij haalt een wenkbrauw op. Hij gaat naar zijn kamer en ziet dat daar dat zijn moeder en Lucy aan het werken zijn. ''Wat doen jullie?'' vraagt Chris erg nieuwsgierig. Zijn moeder kijkt hem aan. ''Dat zie je vanavond wel.'' en ze sluit de deur weer. Chris vindt het maar vreemd en gaat naar onder om wat tv te kijken. Uiteindelijk komen de dames naar onder voor het avondeten.

''Wat deden jullie nou op mijn kamer?'' Vraagt Chris. ''Dat was de reden dat jij even weg moest. Zie je vanavond wel.'' Nu is Chris nog nieuwsgieriger. Na het avondeten Neemt zijn moeder Chris mee naar de badkamer. Gelukkig hebben ze wel een badkamer die groot genoeg is voor twee mensen. Ze laat Chris daar even zonder broek of ondergoed liggen op de grond. Chris legt zijn hand op zijn kruis voor privacy omdat de deur nog openstaat. Lucy komt erbij en leunt tegen de deuropening. ''Geen zorgen, mams heeft alles al uitgelegd aan me.'' zegt ze medelevend.

Zijn moeder komt net binnen en Begint met hem een luierbroekje om te doen, maar eerst legt ze een van die grote pads erin. Die zien er best dik uit vindt Chris. Hij mag nu weer gaan staan. Chris doet het broekje een beetje goed. Lucy giechelt een beetje. Maar stopt weer als haar moeder haar streng aankijkt. Chris moet nu naar zijn kamer, het is alweer bedtijd. Voorzichtig loopt Chris met zijn moeder zijn kamer binnen. ''Wat is dit nu weer?'' zegt hij verbaasd.

Zijn muren zijn nu pastel blauw. En bij zijn bed zij er nu hekjes aan iedere kant. Bovenop zijn ladekast met kleren ligt nu een rubberen verschoning matje. ''Moet ik je nog verschonen of lukt het nog wel vanavond?'' ''Het lukt wel denk ik.'' Zegt Chris. Hij gaat op zijn bed zitten. De matrashoes is van rubber voelt Chris meteen. Hij trekt zijn pyjama hesje aan en reikt naar zijn pyjamabroek. ''Niet nodig.'' Zegt zijn moeder terwijl ze het wegpakt. Chris gaat onder de dekens liggen en zij moeder stop hem in. Ze doet het hekje dicht en hangt er een slotje op. ''Slaap lekker.'' Zegt ze als ze wegloopt.

Chris kon weer niet gaat plassen voor het slapen. De druk op zijn blaas begint weer op te komen. Sinds hij best wel nodig moet is plassen nu niet moeilijk. Hij ontspant en begint al snel met plassen. Zijn luier vangt het nog best wel goed op. Met een warme luier zakt Chris in slaap. De volgende ochtend wordt hij wakker met weer druk op zijn blaas. Als hij nu gaat plassen dat lekt zijn luier sowieso. Hij Doet zijn benen over elkaar en wacht op mama.

Gelukkig komt zij al snel. ''Zo, jij hebt je luier wel gebruikt.'' Zegt ze terwijl ze het luierbroekje omlaag trekt. Ze haalt de pad eruit en doet er een nieuwe is. ''We kunnen die broekjes beter niet verspillen.'' Ze trekt het half gebruikte luierbroekje weer op en klopt lichtjes op zijn kont. Chris opent een lade naast zijn bed om kleren te pakken maar zijn moeder pakt zijn handen en kijkt hem aan. ''Onthoud de regels, oke?'' Zij doet de lade eronder open en pakt er een tuinbroek en een lichtblauw shirt uit. Chris strekt zijn armen uit en zijn moeder doet hem zijn kleren aan. Ondertussen laat hij zijn blaas weer los.

''Moet ik je nu ook anders noemen of hoe doen we dat?'' Vraagt Chris voorzichtig. Zijn moeder denkt even. ''Ik denk dat gewoon mama, mams of moeder wel goed is. Zolang je Barbara maar vermijd.'' Barbara is de naam van Chris zijn moeder. Hij knikt ja. Samen gaan ze naar onder, Lucy zit daar al aan het ontbijt. Traplopen is nog best lastig met krukken. Maar met wat hulp lukt dat wel. Lucy verslikt zich bijna in haar ontbijtgranen als ze Chris in z'n tuinbroek ziet. ''Lucy, we zouden hier normaal mee doen.'' zegt Barbara streng.

Laat me je ideeën en vragen weten
 
Laatst bewerkt:

Watermeloen

Superlid
Luier deal

Deel 3​

Een week later is de tijd daar, Chris moet naar school. Hij is nu ook van zijn krukken af. Chris is erg nerveus voor deze dag. ''Ik breng wel een pak luierbroekjes en pads naar de verpleegster.'' Zegt zijn moeder bij het ontbijt. ''Mam kan ik nog verschoond worden voor school?'' Zijn moeder knikt ja en neemt hem mee naar zijn kamer. Zijn luiers zijn nog niet gearriveerd dus hij moet gewoon weer een van zijn luierbroekjes aan. Barbara geeft hem bij het ontbijt een laxeer pil zodat zijn poep wat soepeler wordt. In de bus zit hij achterin om contact te vermijden. Eenmaal op school aangekomen heeft nog niemand iets gezegd over zijn luiers. Hij gaat naar Lucas toe om met hem naar de klas te gaan. ''Heb jij nog iets te doen vanmiddag?'' Vraagt Lucas geïnteresseerd. Chris haalt zijn schouders op. Als ze de klas in zijn gegaan is Chris naar de verpleegster toe om zijn luier te verschonen. De leraar weet dat hij weg mag als hij aan een verschoning toe is.

''Hoi Chris. Ik ben Sarah, de school verpleegster. Je moeder had je spullen al gebracht.'' Chris loopt langzaam haar kantoortje binnen. Er staat een bureau tegen de muur, een onderzoekstafel in het midden en wat kastjes met een aanrecht eronder op het kantoortje. Chris wordt door Sarah begeleidt naar de onderzoekstafel. Sarah ziet er nog vrij jong uit, ergens in de 20 misschien. Sarah zet hem neer op de tafel. Chris moest net in de bus poepen dus nu wordt dat helemaal uitgedrukt. Sarah scheurt de zijkanten van de luier los. Ze vouwt de luier naar voren en ziet de uitgesmeerde poep in de luier van Chris. ''Jij bent wel toe aan een nieuwe luier ja.'' zegt Sarah verrast. Na een snelle verschoning mag Chris weer van de tafel. ''Ik verwacht je hier in de pauzes en aan het begin en eind van de dag. Ook als je droog bent, dan zeg je dat maar.'' Chris verlaat het kantoortje weer. Na zijn eerste les is zijn luier droog gebleven. In het tweede lesuur moet hij plassen.

Hij vraagt of hij naar het toilet mag gaan. De leraar vindt het goed. Chris gaat toch niet midden in de klas in zijn luier plassen. En ze kunnen het toch niet nakijken. Als hij in de eerst pauze bij Sarah terug komt is zijn luier dan ook natuurlijk droog. Ook in de tweede pauze en ook aan het einde van de dag. ''Chris, ontloop jij het gebruiken van je luier?'' Chris beantwoord licht nerveus. ''Nee hoor, ik moest gewoon niet plassen vandaag.'' Sarah knikt vol ongeloof. ''Ik heb je anders best veel zien drinken. Echt niet aan het ontwijken?'' Chris zucht. ''Oke ik ben een keer naar de wc geweest.'' Sarah staat op en loopt naar haar bureau. ''Je moeder zei al dat je zoiets ging doen. Mocht dit meer voorkomen, dan informeer ik je moeder.'' Chris slikt en zegt ja. Hij loopt het gebouw uit om op zijn bus te stappen. Onderweg moet hij nog eens poepen. Gelukkig is het rustig in de bus. Thuis aangekomen klopt hij nerveus op de deur. Hij moest ook nog eens plassen in de bus, dus zijn luier staat op springen. Lucy maakt de deur open.


''Hey Chris, al thuis?'' Zegt ze een beetje verrast. Chris komt snel naar binnen. ''Waar is mams, ik moet verschoond worden.'' ''Naar de winkel. Kom ik verschoon je wel.'' Lucy heeft Chris tot nu toe nog nooit verschoond. Ze heeft hem wel al een paar keer verschoond zien worden. Chris schaamt zich daar wel voor, maar hij moet echt verschoond worden. Lucy pakt hem bij de hand en trekt hem mee naar boven. Hij wordt speels door haar op het verschoning matje geduwd. Lucy scheurt de zijkanten van de luier open en trekt de luier onder hem uit. Chris schaamt zich erg nu. Ze pakt een paar babydoekjes en veegt Chris zijn kont schoon. Een beetje verlegen veegt ze ook zijn penis schoon. Ze kijkt in de luierlade voor een nieuwe luier. ''De luierbroekjes zijn op dus ik moet maar een van deze pakken. Ze pakt het pak te kleine luiers. Voor de zekerheid pakt ze er twee pads bij. ''Best raar om jou pads te zien dragen.'' Lacht ze een beetje. Ze doet de pads in de luier en strooit wat talkpoeder over zijn kruis. Met wat gefriemel krijgt ze de luier aan bij Chris.

Chris gaat weer staan en ze trekt Chris zijn broek omhoog en doet hem dicht. Samen lopen ze weer de kamer uit. Chris zijn computer is naar Lucy haar kamer verplaatst. ''Als je een kleuter bent bepaal ik wanneer jij op de computer gaat.'' Zei Barbara erover. Samen met Lucy gaat Chris tv kijken. Al snel komt Barbara thuis. Ze heeft de nieuwe luiers bij zich en twee pakketten met nog grotere pads. ''Hey Chris, Heeft Lucy je al verschoond?'' Chris knikt ja. Chris kan het pak luiers niet goed zien als zijn moeder het naar zijn kamer brengt. Na een uurtje gaan ze eten. De volgende dag op school komt Chris 's ochtends zoals afgesproken naar Sarah toe. ''Goedemorgen Chris, moet ik je verschonen? Je moeder heeft je nieuwe luiers al afgegeven.'' Chris draagt op dat moment nog een van z'n kleine luiers. In de bus heeft hij nog niet hoeven poepen van zijn laxeer middel. Hij probeert wat tijd te rekken zodat hij misschien daar nog kan poepen. Dat lukt niet dus hij zegt maar nee.

Later in het tweede lesuur moet hij wel poepen van het laxeer middel. Hij probeert het in te houden als de bel van de pauze gaat, gaat hij zo snel mogelijk naar Sarah. Ondertussen stop hij even om te poepen. Gelukkig komt het er soepel uit. Bij Sarah aangekomen vraagt hij direct voor een verschoning. ''Kom, spring de tafel. Dan proberen we je nieuwe luiers eens uit.'' Chris gaat voorzichtig op de tafel liggen zodat zijn poep zich niet verspreidt. Nadat Chris schoon is geveegd door Sarah pat ze het pak luiers erbij. Barbara had er vier besteld, drie voor thuis en één voor school. Het pak ziet er vanbuiten best normaal uit. Ze trekt een verse luier uit het pak. De luier ziet er niet enorm dik uit, wel iets dikker dan de luierbroekjes. Ze pakt ook een booster erbij, zo heten die nieuwe pads blijkbaar. Met de nieuwe pad erbij is de luier toch wel best dik. Zijn broek past er gelukkig nog overheen. Als hij uit het kantoor van Sarah uitkomt is de pauze net voorbij.

In de tweede pauze gaat Chris weer terug naar Sarah. ''Ik zie dat je luier al een beetje nat is maar die luier kan nog veel meer hebben.'' Chris zucht en gaat naar het bankje voor de school. Terwijl hij daar zit in zijn halfvolle luier komt Lucas erbij zitten. ''Hey Chris, wil je zo weer eens bij mij langskomen? Ik heb een nieuw spel.'' Chris denkt even na. Zou hij mogen gaan zonder luier aan? ''Misschien, ligt eraan hoeveel huiswerk ik heb.'' Liegt hij snel. Aan het einde van de dag is Chris weer bij Sarah. Dit keer wordt hij wel verschoond omdat hij heeft gepoept. ''Zo, dat is ook weer gedaan. Tot morgen Chris.'' Chris stapt de bus weer in. Na een rit die veel te lang lijkt te duren komt hij eindelijk thuis aan. Hij is zijn huissleutels vergeten vandaag. Hij klopt dus maar op de deur. Lucy maakt voor hem open omdat Barbara in de apotheek staat. ''En hoe waren de nieuwe luiers?''

''Best wel comfortabel, wel erg dik met die boosters.'' Lucy gaat weer naar binnen samen met Chris. Chris gaat op de bank zitten terwijl Lucy drankjes pakt. ''Moet ik je zo weer verschonen?'' Chris schudt zijn hoofd kijkend naar de grond. ''Echt niet? Ik ruik dat je hebt gepoept.'' Chris kijkt Lucy nu aan. ''De verpleegster zegt dat dat verspilling van luiers is.'' Lucy haalt haar schouders op en zet haar glas terug in de keuken.

Chris wil wel gaan naar Lucas, maar die gaat zijn Luier sowieso ruiken. Hij vraagt het toch nog aan Lucy. ''Kan ik toch nog een verschoning krijgen?'' Lucy kijkt hem een beetje scheef aan. Ze neemt hem toch mee naar zijn kamer. Na een snelle verschoning gaat Chris op zijn fiets naar Lucas. Hij wordt daar verwelkomd en gaat naar Lucas zijn kamer. ''Kijk, Space hunters 2!'' Zegt Lucas vrolijk terwijl hij een Playstation 2 doosje omhoog houdt. Chris kijkt er blij naar. ''Kom, dan gaan we spelen.'' Na een halfuurtje te hebben gespeeld moet Chris plassen. Chris is compleet vergeten te vragen of hij zonder luier mocht gaan. Zal hij hier dan maar naar het toilet gaan? Nee, Barbara of Lucy zouden dan zien dat hij zijn luier afgedaan heeft. Voorzichtig laat hij zijn plas lopen. Lucas merkt niks op. Chris is hiermee opgelucht.

Als de jongens klaar zijn met spelen kijkt Lucas een beetje raar. ''Ruik jij ook iets van urine?'' Vraagt hij zoekend naar een antwoord. Chris schrikt hier van maar blijft kalm. ''Misschien je ongewassen kleren?'' Zegt Chris hopende dat Lucas het accepteert. ''Ja, waarschijnlijk.'' Zegt hij lachend. Chris moet nu snel naar huis, hij is al een beetje laat. Als hij thuis aankomt staat zijn moeder teleurgesteld op hem te wachten. ''Ik dacht dat wij een afspraak hadden.'' Zegt ze streng. Ze pakt Chris bij zijn mouw en trekt hem naar binnen nadat hij zijn fiets heeft neergezet. Ze laat hem pas los als ze bij de gedekte tafel zijn. ''Jij bent toe aan straf jongeman. Na het avondeten kom ik wel naar je kamer.'' Geërgerd gaat ze ook aan tafel zitten en begint met eten. Chris is compleet stil en gehoorzaam aan het eten. Een foutje nu kan alles betekenen.

Het eten verloopt traag voor Chris. Lucy mocht eerder opstaan om iets voor Barbara te doen. Wat weet Chris ook niet. Barbara, die nog steeds boos op Chris is, staat op als ze klaar is met eten. ''Chris, voor je naar boven gaat kun je eerst even de tafel afruimen? Ik roep je wel als je naar boven mag komen.'' Chris knikt zijn hoofd ja en begint met de tafel af te ruimen. Ook dat verloopt erg traag. ''Wat zijn ze nu aan het plannen? Iets pijnlijks, vernederend?'' Chris durft er niet eens over te denken. Hij moet ondertussen ook nog plassen. Hij laat zijn blaas gewoon los en laat alle plas uit zijn lichaam uit lopen.

Een nieuw deel!
Wat voor een straf zou Chris krijgen?
 
Laatst bewerkt:

unknown1

heb je een vraag voor me? stuur me een pm :)
Mooi verhaal! Ga zo door !1
Ik kan niet wachten op het vervolg ;D
 

Watermeloen

Superlid
Deel 4
Chris zit in spanning af te wachten. Na een 15 minuten wachten wordt hij naar boven geroepen. Nerveus loopt hij naar zijn kamer. Lucy is ondertussen nog steeds op de badkamer. Op zijn kamer staat zij moeder. ''Chris ik geef je een keuze, of ik verschoon nu je luier en dan krijg je een darmspoeling en geen verschoning meer tot morgen. Of morgen laat ik je thuis en dan krijg je dan je straf." Chris heeft bij biologie wel eens gehoord van een darmspoeling toen ze het over de spijsvertering hadden. Hij vond dat walgelijk. ''Wat houdt die straf van morgen in? Alsnog een spoeling?'' Vraagt Chris angstig. Barbara glimlacht. ''Nee geen spoeling morgen, wat het wel is zie je dan wel.'' ''Erger dan een darmspoeling kan het niet zijn.'' Denkt Chris.

''De staf van morgen maar, denk ik.'' Zegt Chris onzeker. Zijn moeder knikt en gaat naar Lucy om te zeggen dat ze mag stoppen met het voorbereiden van de darmspoeling. Als Barbara weer terug is bij Chris tilt ze hem op en zet hem neer op de verschoning tafel om zijn broek uit te trekken. Ze legt een hand voorop zijn luier. ''Daar kun je de nacht wel mee door.'' ze kleedt hem helemaal uit, zoals iedere avond. Ze loopt naar de klerenkast en trekt daar een romper met kinderachtige decoratie erop uit, maar dan in Chris zijn maat. Barbara trekt het over het hoofd van Chris en trekt het omlaag.

Bij zijn kruis maakt ze de romper vast en geeft er twee klopjes op. Chris wordt in bed getild en het hekje wordt dichtgemaakt. ''Wat staat me morgen allemaal te wachten.'' Fluistert hij tegen zichzelf. Hij slaapt slecht die avond. Hij vindt de romper maar strak om hem heen zitten. Stiekem vindt hij het design wel leuk. De volgende ochtend wordt hij al vroeg gewekt door Barbara. Meteen stopt ze een speen in zijn mond. ''Goedemorgen Chrisje van me.'' Chris heeft die avond gelukkig niet meer geplast. Zijn luier is wel nog steeds nat van gisteren.

Hij wordt uitgekleed door Barbara. Als hij alleen nog maar in zijn luier staat loopt Barbara de kamer uit om iets te gaan pakken. Chris hoopt nu wel heel erg dat Lucy niet voorbij komt. Gelukkig gebeurt dat ook niet. Zijn moeder komt terug met een pastel roze gympak. ''Deze is van Lucy geweest toen ze nog op turnen zat vorig jaar. Vandaag is dit jouw kleding.'' Chris zijn ogen vergroten. ''Dit kan toch niet zo zijn?'' Denkt hij. Barbara maakt de drukknoopjes in het kruis los en trekt het gym pak over Chris zijn hoofd. Op de buik is een decoratie van een ballerina met wat paarse krullen eromheen. Over de borst loop een grote paarse streep.

Ze maakt de knoopjes weer dicht zonder de luier te verschonen en samen met Chris gaat ze naar onder. ''Goedemorgen Chris, hoe heb je geslapen?'' Vraagt Lucy. Chris gaat zitten en zijn moeder gaat zijn ontbijt bereiden. Als ze dat gedaan heeft komt ze weer terug. Op een bordje ligt een boterham met kaas, maar dan in vierkantjes gesneden. Chris probeert een stukje te pakken maar krijgt een tik op zijn handen. ''Ik voer je wel, is nergens voor nodig dat je dat zelf doet.'' Chris schrikt hier wel een beetje van. Hij wou gewoon luiers dragen, niet ook al dit kleuter gedoe, toch? Chris laat het maar gewoon gebeuren.

''Lucy, ik ga zo even naar het centrum toe, let jij ondertussen op Chris?'' Lucy knikt met haar mond vol ontbijtgranen. Barbara voert Chris nog zijn laatste stukjes boterham en pakt dan haar spullen. Chris moet dus zo naar Lucy gaan luisteren? Dat gaat hij echt niet doen. Barbara pakt haar tas en zwaait nog vrolijk naar Chris. Lucy pakt Chris bij zijn hand als ze de tafel heeft afgeruimd. Ze laat Chris in de woonkamer even stilstaan. Ze legt haar hand op Chris zijn luier. Chris is nu wel erg beschaamd. Hij was net begonnen met plassen. ''Mama had me gisteren al uitgelegd dat ik je niet al te veel mag verschonen, dus kom maar mee naar je kamer.'' Chris kijkt haar verbaasd aan.

Ze trekt Chris achter zich aan. Op de kamer van Chris vraagt ze of hij in de kamer wil gaan staan. Ondertussen gaat zij iets pakken op haar kamer. Chris vraagt zich af of dit nog meer van die meisjes kleding is. Hij hoopt op gewoon een verschoning. Na wat gerommel te horen van een paar kamers naast de zijne, komt Lucy terug met iets achter haar rug. Ze glimlacht naar Chris en haalt het naar voren. Chris zijn ogen worden groter. Een melk roze plastic broekje. ''Om ervoor te zorgen dat je niet overal gaat lekken hebben we dit ook voor je gekocht. Ik wou het liever gewoon doorzichtig, maar mams wou het anders.''

ze loopt naar Chris toe en maakt haar oude romper los. Ze trekt hem het broekje over zijn luier heen. Ze hangt er ook nog een slotje aan zodat Chris niet eraan gaat zitten. Dan doet ze de romper weer dicht. Als de luier die eerst al zichtbaar was nog niet gezien was, dan trekt dit plastic broekje erover nog meer de aandacht. ''Ik moet wat huiswerk maken, vandaag heb ik toch studiedag. Ik moet jou ondertussen ook in de gaten houden dus kom je met me mee?'' Chris zucht diep. Als hij niet luistert zit hij misschien wel nog dieper in de problemen. Met tegenzin gaat hij met haar me naar haar kamer.
''Wat moet ik hier op jouw kamer doen?'' Vraagt Chris gefrustreerd. ''Ten eerste, stil zijn.'' reageert Lucy terwijl ze een speen in Chris zijn mond duwt.

''Je mag wel met wat van mijn speelgoed spelen hoor.'' Chris zucht door zijn neus. Hij pakt maar een boekje met sudoku puzzels erin. De komende drie kwartier zijn erg saai vindt Chris. Opeens voelt hij een erge drang om te poepen. Zou hij nu poepen? Of wordt Lucy dan boos? Hij kan het beter gewoon doen, lang kan hij het toch niet ophouden. Hij gaat geknield zitten en buigt voorover. Hij voelt zijn luier vol raken van de poep, hij heeft gisteren ook niet meer gepoept. Hij blijft geknield zitten met zijn luier net boven de grond hangen.

Na nog even wat sudoku te hebben gedaan merkt Lucy de poepluier op. ''Ieuw Chris, moest dat nu op mijn kamer?'' Ze zucht diep en neemt Chris mee naar zijn kamer. ''Blijf hier oke?'' en ze loopt weer terug naar haar kamer om haar huiswerk spullen te pakken. Ze gaat maar haar huiswerk op Chris zijn kamer doen omdat ze die poeplucht niet op haar kamer wilt. Na zo'n drie kwartier met zijn eigen spullen te hebben gespeeld komt Barbara eindelijk thuis. ''Ga mama maar hoi zeggen.'' Zegt Lucy terwijl ze licht geïrriteerd naar Chris kijkt. Die lucht van Chris zijn volle luier begint haar iets te veel te worden. Chris loopt de kamer uit en gaat de trap af. Rechts van hem is zijn moeder haar spullen uit aan het pakken in de woonkamer.

''Hey Chris, alles een beetje rustig gehouden hier?'' Ze neemt diep adem om te ruiken of Chris zijn luier al aan een verschoning toe is. ''Je hebt gepoept hè? Ik ruik het tot hier.'' Ze maakt de romper los en trekt het plastic broekje omlaag. ''zeg het me als je nog een keer plast, dan verschoon ik je dan wel.'' Chris kijkt teleurgesteld naar de grond. ''Mijn benen zijn koud mams.'' Chris heeft de hele dag nog geen broek aan gemogen. Hij mag zichzelf ook niet aankleden want dat gaat in strijd met regel 3. Zij moeder knikt haar hoofd en trekt de plastic broek omhoog maar laat de romper open. Na ze boven wat rond heeft gerommeld komt ze weer terug. Ze heeft iets zwarts in haar handen. Het is een winter legging, opnieuw van Lucy toen ze jonger was.

Ze houdt hem open voor Chris en voorzichtig stapt Chris erin. Barbara trekt de broek weer omhoog en maakt de romper erover dicht. ''Ga maar terug naar je kamer, kun je even alleen spelen.'' Lucy is ondertussen weer terug gegaan naar haar kamer. Het is Chris tot nu toe gelukt om nog niet op zijn luier te zitten. Op zijn kamer gaat hij op zijn computer zoals vaker als hij niks te doen heeft. Hij schuift zijn stoel onder zijn bureau uit. Lucy is een paar pennen vergeten, dus hij brengt die terug. Hij laat zich in zijn stoel vallen en de poep verspreidt zich over zijn kont. Eerst is hij geschrokken. Hij was even vergeten dat hij had gepoept eerder. Hij staat weer op en voelt aan de achterkant van de luier.

Hij gaat weer zitten. Na een beetje wiebelen in de stoel fluistert hij tegen zichzelf. ''Wen er maar aan Chris, als je er nu mee stopt kun je niet meer terug.'' De volgende week is de laatste week school voor de herfstvakantie. Chris heeft tot nu pas een keer op school gepoept. Dat was toen hij in de pauze onderweg was naar Sarah gelukkig. Het is nu donderdag, hij zit in de aardrijkskunde les. Ze hebben het over subculturen. In de les moet Chris plassen. Dat gebeurt niet zo vaak in de les, meestal in de leswissel of in de pauze. Hij wil het zo weinig mogelijk ophouden, tenzij het echt nodig is. In de grote pauze komt hij met een overvolle luier bij Sarah.

''Zo hè, jij hebt veel geplast.'' Chris klimt op de onderzoekstafel met de hulp van Sarah. ''Misschien is het slim om wat dikkere luiers te gaan gebruiken, deze kon echt niks meer hebben.'' Stelt ze voor terwijl ze de doorweekte luier omhoog houdt voor Chris. Ze legt die opgevouwen naast Chris. Ze pakt een nieuwe luier voor Chris met twee boosters in plaats van een. ''Ik geeft je wat extra. Je hebt nu drie lesuur voor de boeg dus als het erop lijkt dat je gaat lekken, kom dan snel naar me toe.'' Chris knikt en loopt de ruimte uit. Sarah legt de luier ondertussen in de prullenbak. Ze pakt de telefoon en belt Barbara op.

''Hallo Barbara? Met Sarah, de school verpleegster. Ik kreeg hier net voor de tweede keer deze week Chris bij me met een veel te volle luier, is het misschien verstandig om naar grotere luiers om te wisselen?'' Chris heeft aan het einde van de schooldag niet een enorm volle luier dus hij gaat maar niet verschonen. ''Best lekker soms, zo'n gebruikte luier'' Denkt Chris. Hij stapt op zijn fiets en een beetje plas wordt uit zijn luier geperst, maar dat wordt ook snel weer opgevangen. Als hij thuis is vraagt zijn moeder voor een gesprek met Chris. ''Ik kreeg net een telefoontje van de verpleegster op school, is het misschien niet verstandig om naar dikkere luiers te wisselen?'' Chris wist wel dat er zoiets zou komen, zijn luiers zijn ook erg vol de laatste tijd.

''Er zijn toch ook dunnere luiers met meer inhoud?'' Beantwoord Chris, met dikkere luiers zou iedereen zien dat hij luiers draagt. ''Ik zal eens kijken wat ze allemaal hebben.'' zucht zijn moeder terwijl ze richting de apotheek loopt. ''Kan ik verschoond worden vraagt Chris nog snel. Hij heeft onderweg ook nog eens moeten plassen. ''Vraag maar aan Lucy.'' Chris loopt naar boven en klopt op de deur van Lucy. ''Lucy kan jij me verschonen?'' Lucy opent de deur en loopt mee naar Chris zijn kamer. Na het verschonen kijkt Lucy Chris aan. ''Zeg Chris, wat maakt luiers dragen nu zo leuk voor jou?'' Nieuwsgierig naar zijn antwoord wacht ze af.

''Het geeft me een gevoel van veiligheid, en als de luier nat is vind ik dat ook wel lekker voelen.'' Lucy haalt haar wenkbrauwen op. ''Oke dan, wat jij wilt.'' De volgende dag op school gebeurt het weer, Chris moet poepen. De kleine pauze is net voorbij dus een verschoning zit er voor dit uur en het volgende niet in. Gelukkig kan hij het nu ophouden. Tegen het eind van het volgende uur voelt hij het weer duwen. Snel steekt hij zijn hand in de lucht. ''Mag ik naar de wc gaan?'' De docente kijkt hem even aan. ''Kun je het niet even... of nee, ga maar.'' ze was even vergeten dat Chris luiers heeft die hij moet verschonen. Chris loopt rustig de klas uit om niet al te verdacht te lijken.

Hij loopt naar het toilet wetende natuurlijk dat hij het niet mag gebruiken. Hij houdt zijn luier aan en gaat gewoon rechtop in een toilet hokje staan. Er is nu niemand op het toilet gelukkig. Hij gaat zitten om het makkelijker te maken. Langzaam voelt hij de zompige poep zijn luier vullen. Hij verlaat de toiletten weer en loopt richting het kantoortje van Sarah. Aan de rechterkant van de aula ligt het kantoortje, de tweede deur vanaf de ingang. Dat probeert Chris zichzelf goed aan te leren sinds hij een paar keer het kantoortje misliep of gewoon niet vond. De lessen zijn nog niet voorbij maar Chris krijgt toch een verschoning van haar. ''Blijf maar hier voor de laatste vijf minuutjes.'' Chris knikt zijn hoofd.

''Als je thuis luiers aan hebt,'' begint Sarah terwijl ze wenkt dat Chris terug op de tafel kan gaan zitten. ''lek je dan vaak? Hier op school kom je er vaak in de buurt van.'' Chris schudt zijn hoofd. ''Thuis kan ik meer verschoond worden dan hier.'' Sarah lacht. ''Dat klopt.'' Als de bel gaat, gaat Chris weer terug naar de aula. De rest van de dag verloopt soepel. Aan het einde van de dag nog eens verschonen bij Sarah en dan naar huis voor vakantie. Thuis gaat hij naar zijn kamer en speelt daar voor de rest van de dag. Die avond moet hij onder de douche. De vorige keer mocht hij dat zelf doen, maar dat vond Barbara te lang duren toen.

''Chris hoe laat wou jij gaan douchen?'' Vraagt ze nieuwsgierig. ''Rond negen uur wou ik gaan.'' Barbara zorgt er dan voor dat ze om die tijd vrij is. Die avond luistert hij nog wat naar muziek terwijl hij op zijn oude Nintendo speelt. Opeens moet hij plassen. Hij krijgt nog niet eens de kans om het tegen proberen te houden. Hiervan krijgt hij een glimlach. Zijn zindelijkheid begint te verdwijnen. Als het uiteindelijk negen uur is komt zijn moeder naar zijn kamer. Ze helpt hem met uitkleden en neemt hem in zijn luier mee naar de badkamer tegenover Lucy d'r kamer. ''Ik douche je deze keer, vorige keer duurde het veel te lang.'' Ongemakkelijk kijkt Chris naar zijn moeder. ''Geen zorgen, zie het als een lange verschoning. Dan zie ik je ook halfnaakt.''

Samen met Chris loopt ze naar de badkamer. In de badkamer doet ze hem de luier uit en moet Chris in een Transparant plastic broekje stappen. ''Voor als je een ongelukje hebt.'' Legt ze uit en ze geeft Chris een knipoog. Zet de kraan aan en Chris stapt eronder. Het douchen vindt Chris erg ongemakkelijk omdat Barbara hem stevig inzeept, daarnaast is Chris compleet naakt. Tegen het einde van de douchebeurt moet Chris weer plassen. ''Mam kun je opschieten ik moet plassen.'' Ze draait de douchekop van Chris weg. ''Je hebt toch luiers aan voor een reden? Nu in de douche is dat je luier, dus gebruik hem ook.'' Hij moet nu dus plassen terwijl zijn moeder toekijkt. Hij houdt het op voor nu. Barbara zucht en gaat door met hem af te spoelen. Chris moet na het douchen op de grond liggen voor zijn verschoning, hij kan het niet meer houden en zijn blaas laat zijn inhoud los. Gelukkig lag hij nog niet. Een poeltje plas hangt nu tussen zijn benen.

Deel 4 is klaar!
enige suggesties voor deel 5?
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL013 Plaats waar je hoge kwaliteit luier filmpjes ( erotisch ) kan downloaden AB/DL Filmpjes 13
Z luier poepen en plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
P Luier verschonen 17/4 smorgens Contact advertenties 0
P Oldskool luier AB/DL Fotos 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Luier’jongen97 Dagelijkse luier Product & Winkel Testverslagen 15
T Luier vriendje! Contact advertenties 4
rob383 Luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
LuierN Luier gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate 16+ Verhalen 1
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 9
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 13
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 20
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 15
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 8
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) 16+ Verhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Similar threads


















































Bovenaan