luier liefde

Tienerluier

Beginneling
deel 1

als je dit verhaal goed is maak ik meer delen,tips zij altijd welkom.

verhaal: hoi mijn naam is Luka ik ben een 15 jarige jongen met een liefde voor luiers.
Ik droom er a lang van om een luier aan te doen ma durf dit niet aan mijn ouders te vertellen over mijn liefde voor luiers. Dus denk ik of ik zelf wel een pak luiers zou kopen . Ik wist niet waar ik dit moest kopen dus ben ik op het internet gaan zoeken waar ik luiers kan kopen ik las op een website dat je het online kon kopen of bij apotheker dacht ik na wat ik ga doen. na lang na denken heb ik besloten wat ik ga doen ik ze bij de apotheker halen. Zo gezegd zo gedaan na schol was ik naar de apotheker gegaan heb. toen ik daar in de rij stond zag ik een paar vrienden voorbij lopen ze hebben mij gelukkig niet gezien toen het aan mij is zei ik dat ik achter een klein pak luiers kwam ze vroeg welke maat? .Ik zei dat het voor een vriend is die even oud is als mij dus gaf ze me een klein pak luiers. ik stak het pak in een aparte zak die ik mee genomen had en ik ging naar huis . Toen ik thuis aan kwam zag ik dat ik mijn moeder er nog niet was dus dacht ik,dat dit een perfecte gelegenheid was om er een uit te proberen zo gezegd zo gedaan dus deed ik mijn broek en mijn onderbroek naar beneden deed de luier om en toen hoorde ik de voordeur open gaan mijn moeder was thuis ik had geen tijd om mijn luier uit te doen dus deed ik mijn broek er over en toen kwam mijn moeder binnen in mijn kamer .
 

Tienerluier

Beginneling
Deel 2

Ik had net het pak luiers net verstopt en mijn moeder kwam binnen ze vroeg wat ik zou willen voor mijn verjaardag ik zei"het is pas binnen een week en ik weet het niet" zei ik dus ging ze terug naar beneden het eten klaar maken.Ik bewonderde mijn luier nog effe en deed deze dan af na het eten heb ik nog wat tv gekeken en dan gaan slapen .mijn ouders was gescheiden dus waren we met ons twee. S'ochtends wekte me ze vroeg en zei dat ik naar school moets gaan het was een rotdag eerst de les beginnen met Nederlands daarna Frans en als laatste les Engels. Na school ging ik weer naar huis toen ik thuis was ben ik naar mijn kamer gegaan en heb weer een luier aangedaan maar na een half uur kwam mijn moeder de kamer binnen.Daar stond ik dan in mijn luier en mijn t-shirt ze zei " wel wel wel wat heeft onze kleine Luka nu aan " ik zei "een luier"en waarom euh ommddatt ik dat graag eens wou aan doen en ze zei "ok" dat is goed en ze ging naar beneden waar en Luka ging met zijn luier en zijn broek aan naar benden . "Awel zei ze waar is da luier " zei ze "onder mij broek" zei ik alle doe du broek maar uit je mag in luier rond lipe en hij deed dat dan oké na het eten ging naar zij kamer en deed hij ze los een legde hij ze weg en ging terug naar beneden en ging tv kijken en ging slapen. s'morgens word hij wakker en zag zijn moeder staan en zei dat hij naar benden moets gaan aan tafel waren ze aan het eten en voord de rest van de week ge gewone gang . S'morgens op staan s'avonds een luier om eten luier tv kijken en slapen . Na een week dezelfde dingen doen was het eindelijk zijn verjaardag de familie kwam op bezoek en brachet allemaal cadeau's mee .Alleen zijn moeder had geen cadeau zag hij na het feest ging iedereen naar huis en toen iedereen weg was zei mama dat hij naar zijn kamer moets hij dacht dat daar een cadeau stond maar nee zijn moeder kwam naast hem op bed zitten en zij dat hij een nieuw kamer kreeg als cadeau hij was heel blij en ze zei dat we in de vakantie gingen beginnen. Na die week was het vakantie en ze bogonen aan de kamer. Moeder zei dat we naar de winkel ging voor nieuwe meubel te kopen en vertrokken het was een half uur rijden naar de winkel en we waren er zei ze.maar ik za geen meubel winkel alleen een winkel voor baby spul len en we gingen naar binnen en verkoopster kwam er aan en vroeg of ze kon helpen .ja zei men moeder ja we zoeken nieuwe meubelen voor een TB toen ik dit hoorde wist ik niet over wat het ging maar voor we naar meubelen ging kijken zei de verkoopster kinderen is het best dat .... Ze fluisterde in het oor van mijn moeder waarop mijn moeder antwoorden akkoord ze brachte mijn naar een grote commode en een pashokje ik moest me uit kleden alleen mijn onderbroek mocht ik aan houden toen ik uit de hokj kwam zag ik de verkoopster een katoenen luier pakken en een rompje . Mijn moeder legde me op de commode en had me vast gemaakt aan de boeien van de commode ze dat in deze winkel kinderen in een baby moets verkleede zei ze en de verkoopster kwam eraan met de luier eerst wa zalf een poeder en dan de luier en als slot de speen met een rekertje zodat hij die nie uit kon doen eenmaal als aan bragte ze hem naar een hoge box waar hij niet uitkon en waar hij als een baby kon spelen terwijl zijn als aan het bekijken was .na een uur in die box zitten kwamen ze mij halen en vroeg ik of ik mij mocht omkleden en ze nee ! Ze rekende af laadde als in de auto en hij mocht ook in de auto gaan zitten maar zag daar een baby stoeltje staan en vroeg "moet ik daar in zitten en zei JA hij zij nee dat wil ik nie JAWEL zei de moeder met een boze stem dus deet hij dit. Eenmaal thuis vroeg hij waarom ze hem dit aandeed ze zei"je wilt luiers dragen en baby's dragen ook luiers en jij draagt ook zo graag luiers dus zal je je als een baby moeten gedragen en zal als een baby worden behandeld" hij zei met veel tegen goetsting ja
Toen ze thuis waren moets hij van de fles drinken maar hij zij nee maar ze stopte de de fes in Zijn mond en stil aan begon hij te zuigen toen de fles leeg was moets hij in een poep je doen en vroeg of hij naar toilet mocht ma ze zij nee poep maar in je luier hij wou dit niet dus hij houden in maar kon dat niet meer en heeft dan maar in zijn luier gepoept. En viel in sliep en zijn moeder stopte een speen in zijn mond.


Tips zijn altijd welkom
 

gommu

Gewaardeerd Lid
Jay zei:
Grappig verhaal

Tips:
- Let op spelling en punten/komma's (na een punt volgt bijvoorbeeld een spatie).
- Lees zelf je verhaal nog een keertje kritisch na - af en toe lijkt het of je te snel een zin neerzet.
- Gebruik een spellings-checker, de meeste tekstverwerkers hebben er een en anders zijn er genoeg mogelijkheden online te vinden
- Maak gebruik van alinea's en laat niet alle regels achterelkaar doorlopen (Een nieuwe zin mag best op een volgende regel beginnen - het is nu een lange brij van woorden, het oogt niet rustig en maakt het lezen lastig)

Jay

helemaal mee eens
 

hoi123

Gewaardeerd Lid
Gezien je nog niet zo lang geleden actief ben geweest, is er nog een kansje dat je het af gaat maken?
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
L Kalver(luier)liefde K 35
L een luier liefde L 22
P Luier verschonen 17/4 smorgens Contact advertenties 0
P Oldskool luier AB/DL Fotos 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Luier’jongen97 Dagelijkse luier Product & Winkel Testverslagen 15
T Luier vriendje! Contact advertenties 4
rob383 Luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
LuierN Luier gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate 16+ Verhalen 1
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 9
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 13
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 20
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 15
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 8
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) 16+ Verhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Similar threads


















































Bovenaan