Luier logeerpartij in Zeeland

Max1234

Toplid
Maandag

Dee nacht was ik ziek gebleven en had mijn luier weer helemaal volgescheten met diarree. Na het ontbijt krijg ik gelukkig weer een schone luier. Joke wilt zo snel mogelijk terugvaren naar huis. Maar ze wilt mij ook in de gaten houden. Kom je aan dek zitten met mij vraagt ze. Dat wil ik wel. Over mijn luier, plastic broek en romper met hartjes krijg ik een lekker warme jumpsuit aan van spijkerstof. Het is een lang model met lange pijpen en lange mouwen. En hij ziet eruit alsof de sluiting aan de voorkant zit met drukknopen. In werkelijkheid is dit nep. Deze drukknopen zijn dichtgenaaid en ook deze heeft een rits aan de achterkant zitten. De rits zit onder een flap die vastgaat met klittenband. Alles zit erg stevig vast. De stof is vrij dik en stug. Alle naden zijn dubbel en extra breed. Het is duidelijk dat deze niet kapot te scheuren is. Ik volg Joke naar het dek en deze keer krijg ik geen reddingsvest aan. In de stuurhut zijn de deuren naar buiten dicht. Hierdoor is het iets warmer. Daar ben ik blij mee want het regent buiten. Ik mag op een stoel gaan zitten aan de andere kant van de stuurhut, niet achter het stuur. Deze stoel was er eerst niet. Joke heeft deze blijkbaar speciaal voor mij neergezet. Hij lijkt nog het meeste op een autostoel maar dan gemaakt in de kleuren van de boot, wit leer. Als ik zit voelt dit ook aan als een autostoel. De stoel heeft gordels en een tuigje en Joke maakt het goed vast. Ik vraag, waar komt deze stoel vandaan? Joke verteld dat hij in een kast stond. Deze stoel is gemaakt voor Alex. Maar hij heeft hem heel weinig gebruikt. Hij liep altijd in zijn drijfpak rond aan boord. Dus hij was opgeborgen in een kast maar ik heb hem nu gepakt en weer gemonteerd voor vandaag. De stoel zit vastgeschroefd aan de zijkant van de hut en ik schommel mee met de golven.

Joke doet nu alles zelf. Ze haalt eerst het anker op en we varen daarna weg. Ik blijf stil zitten en heb last van mijn buik. Door de golven wordt het alleen maar erger en Joke maakt zich grote zorgen. Terwijl we aan het varen zijn belt ze haar huisarts op. Die heeft allerlei vragen en waarschuwingen. Als we op tijd terug zijn mogen we gelijk langskomen bij de huisarts.

Joke probeert zo hard mogelijk te varen maar het is toch een hele tocht en we zijn uren onderweg. Halverwege de middag komen we eindelijk weer thuis aan. Joke helpt mij uit de stoel en we gaan samen naar binnen. Joke stopt niet, ze wilt gelijk door naar de huisarts. We stappen in de auto als ik mij realiseer dat ik nog steeds mijn jumpsuit met vieze luier aanheb. Maar Joke zegt, dit is geen probleem. Hij heeft Alex ook vaak genoeg gezien in luier en romper. Ze maakt mij vast in de autostoel en we rijden naar de huisarts.

We melden ons bij de assistente. Deze kent Joke en is heel vriendelijk voor ons. Ze neemt mijn gegevens op en registreert mij als een nieuwe patiënt bij de dokter. Daarna kunnen we door naar de wachtkamer waar en een poosje zitten. Er zijn nog een paar andere mensen in de wachtkamer.

Na 20 minuten wachten zijn we aan de beurt. De dokter is heel vriendelijk. Hij kent Joke duidelijk al jaren en zit gezellig met haar te kletsen. Dan keert hij zich naar mij. Wat zijn jouw klachten? Ik vertel over mijn diarree. Dan wilt hij me onderzoeken, kan je jouw buik bloot maken zodat ik kan voelen. Daar had ik niet op gerekend en wordt helemaal rood. Laat mij je even helpen zegt Joke en maakt de rits van de jumpsuit los. Omdat hij al zijn kleren had vies gemaakt heb ik hem wat dingen van Alex uitgeleend. De kleine leugen van Joke klinkt heel overtuigend. De dokter staat rustig toe te kijken terwijl Joke me uit de kleren helpt. 2 Minuten later is de jumpsuit uit en maakt Joke de rits van de romper los. De laatste dagen had ik alleen een uitvoering met rits op de rug gedragen, ik had er niet meer over nagedacht. Maar nu moet die helemaal uit. Als dit is gedaan sta ik in mijn luier met plastic broek in de spreekkamer. Ik heb het meteen erg koud. Ga maar even liggen zegt de arts en wijst naar een onderzoeksbrancard. Ik ga daar op mijn rug op liggen. De dokter voelt overal aan mijn buik. Luistert naar mijn longen. En meet mijn bloeddruk. Is je luier vies? Mag ik even naar je ontlasting kijken? Hij doet een paar handschoenen aan terwijl Joke mij uit de plastic onderbroek helpt. Dan maakt ze de luier los, ik blijf rustig liggen. De dokter vouwt de luier helemaal open en tuurt naar de diarree. Ben bang dat het een parasiet is. Ik wil even overleggen met een internist, blijf rustig liggen. Hij laat de luier open en loopt naar zijn bureau. Hij vraagt, mag ik even een foto maken voor de internist? Zodra ik toestemming heb gegeven richt hij zijn toestel op mijn luier en maakt een foto van de diarree. Dan belt hij op. Hallo Hans met Frits uit Goes. Vraagje, ik heb een patiënt met diarree. Ik vermoed parasieten. Kan jij even kijken naar een foto. Dan stuurt hij de foto door. Even later praten ze verder. Mogelijk vochttekort ben ik bang voor zegt de dokter. Ja hij draagt een luier. Jij neemt het over? Dan stuur ik hem in. Merci.

De dokter hangt de telefoon op. Hij kijkt weer naar ons. Dit is een zorgwekkende situatie. De internist wil je gelijk onderzoeken. Je moet naar Middelburg en je melden bij de spoedeisende hulp. Je mag niets meer eten maar moet wel goed drinken. Joke, breng hem maar zo snel mogelijk. Joke helpt me weer met aankleden en verschoont mijn luier. Dan doet ze de plastic onderbroek en romper bij me aan. Daarna trek ik de spijker jumpsuit aan die Joke dichtritst. De vieze luier doet de dokter in een zakje en geeft deze mee. Dit is handig voor hun onderzoek zegt hij. Hij schudt ons de hand en we lopen naar buiten.

Buiten vraag ik aan Joke, zullen we even langs huis rijden voor wat spullen. Hoezo vraag Joke, we moeten toch gelijk door. Ja maar ik heb geen tandenborstel bij me. En dan kan ik gelijk die romper uittrekken voor een normale broek en shirt. Nee, antwoord Joke. Omrijden kost teveel tijd. De dokter heeft gezegd dat we moeten haasten. Dus ik rij nu gelijk naar het ziekenhuis. Ik heb natuurlijk totaal geen keus vastgebonden in mijn autostoel en stop maar met de discussie.

Zodra we in het ziekenhuis aankomen staan er al 2 medici op mij te wachten. Het is een verpleegkundige en een arts. Ik mag gelijk gaan uitkleden en gaan liggen op een brancard. Dat betekend in praktijk natuurlijk weer dat Joke me moet bevrijden uit mijn jumpsuit en daarna uit mijn romper. De verpleegkundige vind de romper met hartjes erg lief. Terwijl ze dat zegt strijkt ze nog even over mijn schouder. Dan trekt Joke de plastic onderbroek omlaag. Ze zien ze de grote luier. Is er een medische oorzaak voor die luier en een smeerpak of is dat voor de lol vraagt de dokter. Joke antwoord voor mij. Hij verliest altijd wel wat urine maar door de diarree heeft hij al zijn kleren onder gepoept. In zijn slaap was hij ermee gaan smeren en dat wilde ik graag voorkomen, dat is zo vies. De dokter kijkt naar de verpleegkundige die nu achter de computer staat. Wil jij even aan z’n dossier toevoegen. Incontinentie en smeergedrag. Dan weet de verpleging op de afdeling wat ze moeten doen. Daarna vouwt de arts mijn luier open en kijkt uitgebreid in de derrie. Dat ziet er niet goed uit zegt hij. Laten we een behandeling beginnen met antibiotica per infuus samen met extra vocht. Dan kijkt hij op. We regelen een bed voor je, dan mag je gelijk blijven. Ik ben helemaal overdondert. Maar ik heb niets bij me, geen tandenborstel of pyjama. Helemaal niets. Maar je geen zorgen zegt de verpleegster. Ik pak wel wat spullen voor je. De dokter neemt afscheidt met de woorden, we gaan goed voor je zorgen. Met de juiste antibiotica moet dit met een paar dagen weer over zijn en mag je naar huis. Hij loopt de kamer uit.

De verpleegster gaat een bed halen en een paar spullen voor mij. Ze komt even later weer terug. Ik heb alles wat je voorlopig nodig hebt zegt ze. Op het bed waarmee ze de kamer binnen komt ligt een stapeltje met bovenop een nieuwe extra dikke luier. Ik mag blijven liggen op de brancard terwijl ze de luier verschoont. Daarna krijg ik weer een romper aan maar nu een van het ziekenhuis. Deze is grijs ipv wit en heeft drukknoopjes in mijn kruis. En daaroverheen komt een anti smeerpak. Dit smeerpak is van stugge stof en heeft 2 ritsen. Eén rits zit op de rug. En de andere rits zit in de binnenkant van mijn benen. Die is om het controleren van de luier wat makkelijker te maken vertelt de verpleegkundige. Beide ritsen gaan dicht met een slotje. Als ik alles heb aangetrokken mag ik in het bed gaan liggen. De verpleegkundige zegt en nu is het tijd voor een infuus. Ik zie er erg tegenop en het prikken doet ook zeer. De eerste keer prikken gaat niet goed en het infuus wilt niet lopen. Dus ik moet nog een keer pijn lijden als er een tweede infuus wordt geprikt. Gelukkig gaat deze wel goed. Aan de infuuspaal hangt de verpleegster een zak water en een flesje antibiotica. Die antibiotica wordt meteen aangesloten en loopt via het infuus mijn arm in. Terwijl de verpleegster nog bezig is hoor ik mijn darmen luid rommelen en loopt er weer diarree mijn luier in.

Als de antibiotica is ingelopen mag ik van de spoedeisende hulp af. Ik wordt in mijn bed weggereden en naar een normale afdeling gebracht. Daar aangekomen komt er een verpleegkundige met ons praten. Ze spreekt nogmaals de diarree klachten door en kijkt naar mijn smeerpak. Het komt niet vaak voor dat we patiënten hebben met een luier en smeerpak maar we zullen goed voor je zorgen zegt ze. De verpleegster kijkt naar Joke. Je mag nog even afscheid nemen van de patiënt. En dan is het een goed moment om naar huis te gaan. Wij zullen goed voor hem zorgen en dan kan jij ook even rust nemen. Morgen vanaf 3 uur is er weer bezoekuur. Joke aait me nog over mijn hoofd en geeft me een kus. En dan vertrekt ze. Ik ben erg moe en val snel in slaap.
 

Max1234

Toplid
Dinsdag

De volgende morgen wordt ik slecht wakker. Die nacht heb ik amper geslapen door een combinatie van buikpijn, onprettig bed en ziekenhuis geluiden. Om 6 uur stond er al een verpleegkundige aan mijn bed met nieuwe antibiotica voor het infuus en mijn controles. Mijn temperatuur was snel gemeten met een oor thermometer. Maar mijn bloeddruk koste wat meer tijd. Hiervoor moest mijn hansop open om mijn bovenarm bloot te kunnen maken. Dus ik moest half bloot liggen met mijn bovenlichaam voor dit onderzoek. En dat is niet prettig als je net ervoor nog diep ligt te slapen.

Vanwege de diarree krijg ik alleen wat droog beschuit en slappe thee voor ontbijt. En daarna komt de verpleegster vertellen dat ik mag douchen. Ze neemt me mee naar de badkamer en maakt mijn hansop los. Het gaat nogal lastig met het infuus. De naald moet in mijn hand blijven zitten. Het is verbonden met de zak water die mijn bloedbaan inloopt. En toch moet mijn hansop helemaal uit. De verpleegster helpt mij om het infuus voorzichtig door mijn mouw te halen. Daarna moet de romper uit. Ook hier moet het infuus door de mouw. Dit zou ik niet alleen kunnen maar met hulp van de verpleegster gaat het wel. En als laatste doet ze mijn luier uit. Ze heeft een plastic schort voorgedaan aan plastic handschoenen om zelf schoon te blijven. Als ik helemaal naakt ben draait ze de douche open en mag ik onder de waterstraal stappen. De verpleegster pakt alle vieze was bij elkaar en loopt de douche uit. Laat de deur maar van slot zegt ze. Dan kom ik zo weer helpen. Een paar minuten later komt ze terug. In de deuropening vraagt ze. Ik heb een leerling bij me. Kan deze je helpen met aankleden? De leerling stapt al naar binnen en staat op mijn antwoord te wachten terwijl ik naakt onder de douche staat. Ja dat kan wel, antwoord ik. De leerling helpt me met afdrogen. In de hoek van de badkamer staat een brancard klaar. Daar moet ik op gaan liggen. Ik krijg een schone luier aan. Ze doet een lekkere partij babypoeder op mijn billen en plakt die dan dicht. Daarna krijg ik een schone ziekenhuis romper aan. En als laatste de stevige hansop. Net als het uittrekken, is het aantrekken een gedoe vanwege het infuus. Maar het lukt natuurlijk wel. Daarna brengt ze me terug naar bed en ga ik weer liggen.

Een uurtje later komt een groepje dokters langs met de verpleegster. Ze hebben een gesprek over mij en een beetje met mij. De voorste arts stelt zich voor, Dr de Jong. Dan wilt Dr de Jong nog voelen aan mijn buik. De verpleegster stapt snel naar voren en maakt het slotje van de rits tussen mijn benen los. Terwijl ze de rits aan het losmaken is vraag één van de oudere doctoren. Waarom draagt hij een hansop? Dr de Jong reageert, in het dossier wordt gesproken over smeergedrag. We moeten natuurlijk wel zijn infuus beschermen tegen mogelijke besmettingen dus we hebben het beleid met een hansop doorgezet. De oudere arts vind het blijkbaar goed want hij vraagt niets meer. De verpleegster heeft de hele onderkant van de hansop losgemaakt en mijn buik is nu zichtbaar. Dr. De Jong begint overal te voelen en duwen. Ik voel de diarree uit mijn billen stromen en iedereen hoort ook het geluid van lucht met water wat ontsnapt. Dr de Jong maakt zonder waarschuwing mijn luier los en vouwt die naar beneden open. Ze turen met z’n allen in mijn luier. Dat ziet eruit als parasieten, is er al een lab onderzoek gestart vraagt de oudere arts. Dr. de Jong reageert, ik dacht het wel maar ik zal dit nog even controleren. En er is een aanvraag voor een colonscopie gedaan. Maar ik weet niet wanneer deze wordt uitgevoerd. Heeft u nog vragen, zegt dr. De Jong tegen mij. Ik ben nogal overvallen door hun bezoek en heb nu geen vragen. Goed dan zien wij u morgen weer zegt de dokter. En ze lopen weer weg. De verpleegster vouwt snel de luier dicht en maakt de plakker vast. Dan loopt ze mee en ik blijf liggen met een open hansop en mijn luier zichtbaar. Met wat moeite kan ik mijn deken pakken en bedek mezelf. Een poosje later komt de verpleegster in opleiding naar mij en maakt de luier opnieuw vast en mijn kleding dicht.

De rest van de dag is een beetje saai. Joke komt om 3 uur binnen. Ze omhelst mij op bed en geeft me een grote zoen. Ik ben zó blij dat ik je eindelijk mag zien. De dag duurde eindeloos zonder jou zegt ze. En hoe is het met jou? Ik vertel wat er is gebeurt die dag met het wassen en het doktersbezoek. Joke vind wel dat ik er beter uitzie. De verpleegster komt binnen lopen en stelt zich voor. Hallo ik ben Anja zegt ze. Ze vertelt dat ik mogelijk morgen alweer naar huis mag. De dokter moet het nog beslissen maar de kans is groot dat dit kan. En dat ik dan antibiotica meekrijg om thuis te slikken. Ze vraagt wat mijn situatie thuis is. En Joke antwoord dat we samenwonen en dat zij voor mij zal zorgen. Anja vraagt aan mij. En waarom draag jij een smeerpak, Chris? Joke reageert razendsnel. Ik denk dat dit gebeurt is door een spraakverwarring. Chris had al zijn kleren bevuilt met zijn diarree. Door de diarree waren zijn onderbroeken en spijkerbroeken vies. En doordat we met de boot op vakantie waren konden we dat ook niet meer wassen. Gelukkig had ik nog luiers en kleding liggen van mijn broer. Die heeft een stoornis waardoor hij dat moet dragen. Chris had geen keus dan een luier en hansop aan te doen, anders had hij naakt moeten lopen. En we zijn van de boot rechtstreeks naar de dokter en naar het ziekenhuis gegaan. En voordat we het wisten had hij hier een ziekenhuis hansop aan. Prima zegt Anja. Wat een bijzonder verhaal. Heb je ook nog andere kleren bij je? Ik reageer, nee ik heb niets bij me. En Joke heeft ook niets meegenomen. Anja zegt. Dan blijf je nu voorlopig nog maar in de hansop en luier. Morgenochtend mag je dan wat anders aandoen voordat je naar huis gaat. Zal ik je nu eerst een schone luier aandoen? Dat is wel nodig en Anja maakt de beenrits van mijn hansop los. Dan maken de dames samen mijn vieze luier los. Die zit nog steeds vol met waterige diarree. Mijn billen worden gepoetst door Anja en ze plakt een schone luier om. Nadat ze mijn hansop heeft gesloten gaan Anja weer weg. Anja blijft nog een poosje met mij kletsen maar moet dan ook vertrekken. Ze belooft me de volgende ochtend op te komen halen als dit mag van de dokter. De rest van de dag verloopt ook weer erg saai. Ik krijg nog steeds bijna niets te eten. En het drinken is alleen slappe thee of water. Aan het einde van de middag komt er nog een psycholoog langs. Deze vraagt hoe het met mij gaat, over mijn hansop en over mijn relatie met Joke. Ik ben heel voorzichtig met mijn antwoorden. Wil niets verkeerd zeggen en houdt daarom mijn antwoorden zo kort mogelijk. Na een half uur druipt de psycholoog weer af. Ik hoor niets meer van ons gesprek.

’s-Avonds laat krijg ik weer een schone luier van de avonddienst. En dan mag ik gaan slapen. Het slapen in het ziekenhuis gaat nog steeds niet goed.
 

Max1234

Toplid
Woensdag

De volgende ochtend krijg ik een nieuw onderzoek van de artsen. Het groepje is wat kleiner dan gisteren en de oudere arts is niet aanwezig. Maar ze zijn tevreden met mijn vooruitgang. Het infuus mag eruit en ik mag naar huis met een antibioticakuur in pilvorm. Ik wordt wel gewaarschuwd dat als ik weer zo ziek wordt, ik gelijk moet bellen. Anja belt naar Joke om te vertellen dat ik naar huis mag. Het duurt vrij lang voordat Joke er is. Ze heeft een tas met wat spullen bij zich. Ze begroet me, hallo schat sorry dat het zo lang duurde. Ik ben even gestopt bij de Zeeman en heb een normale onderbroek, joggingbroek en t-shirt voor je gekocht. Dan kan je die aantrekken voordat je van de afdeling af gaat. Dat je een luier en jumpsuit draagt roept zoveel vragen op. Doen we die luier lekker thuis weer aan maar maken we eerst een echte Zeeman van je.

Anja komt binnen en we hebben nog een ontslag gesprek. Ze vertelt dat ik nog spoedig een colonscopie zal gaan krijgen maar dat de datum van dit onderzoek nog niet bekend is. En ze vraagt of ik kan omkleden omdat deze ziekenhuis hansop niet mee naar huis mag. Joke wijst op de tas, ik heb wat anders bij voor Chris. Oké we zullen zien, zegt Anja. Ze rolt met haar ogen en denkt waarschijnlijk dat het weer iets bijzonders is maar ze zegt niets.

Anja verwijderd het infuus uit mijn hand. En ze maakt de hansop los aan de achterkant. Ga je maar even omkleden zegt Anja. Mag ik ook nog even douchen vraag ik. Mijn luier is zo vies. Dat mag zegt Anja, als je het kort houdt. We hebben je bed weer nodig. Joke pakt een stapeltje kleding uit de tas en geeft dit aan. Hier dit is voor jou zegt ze. Ik loop naar de badkamer in mijn halfopen hansop en in mijn handen de nieuwe kleding. In de badkamer kleed ik me verder uit. Mijn luier is behoorlijk vies en zit vol diarree. Ik gooi deze in de vuilnisbak en stap onder de douche. Het water kleurt bruin door alle viezigheid die van mijn billen afkomt. Ik spoel alles goed schoon. Daarna droog ik mij af. Het is voor het eerst sinds meer dan een week dat ik dit zelf doe. Afgelopen tijd werd ik steeds afgedroogd door Joke of door de verpleegsters. Daarna trek ik de onderbroek aan die Joke voor me heeft gekocht. Na al die luiers voelt dit naakt aan. Daaroverheen doe ik een nieuwe grijze joggingbroek en een lichtgroep t-shirt met print. Als ik de badkamer uitstap komt Anja nog even bij me kijken. Dat ziet er beter uit zegt ze. Je vriendin heeft een recept voor antibiotica. Beneden in de hal is een apotheek, daar kan je die medicijnen halen.

We lopen samen naar beneden in de hal. Het is vrij druk bij de apotheek en we moeten een poosje wachten. Ondertussen voel ik mijn darmen al rammelen. Ik hoop maar dat dit goed gaat zonder luier. Eindelijk zijn we aan de beurt en krijg ik mijn medicijnen. We lopen de apotheek uit richting de parkeergarage waar de auto staat. Net voordat we de deur uitlopen zie ik nog een toilet. Daar ga ik nog langs voor de zekerheid zeg ik tegen Joke. Ik voel het alweer borrelen in mijn buik en schuifel met kleine stapjes naar binnen. Ben bang dat het mis gaat. En ja, het gaat mis. Terwijl ik de deur van het toilet open doe voel ik de diarree ontsnappen en loopt mijn broek vol. Ik zit flink onder de poep. Ik ga nog op de wc zitten maar het is al te laat, alles is er al uit. Ik weet niet goed wat ik moet doen. Zachtjes doe ik de deur open en kijk naar buiten. Daar staat Joke op mij te wachten. Wat is er gebeurt vraagt ze. En ik reageer, ik was te laat. Alles zit nu onder. Ik voel me helemaal niet goed en wil door de grond zakken. Joke zegt, snel laten we het invalide toilet ingaan. We stappen samen in de deur ernaast in het grotere invalide toilet. Joke kijkt in mijn broek, ja alles zit onder de poep. Dit is een probleem zo kan je niet mee. Maar ik heb wel een oplossing. In de auto ligt reservekleding en luiers voor Alex. Ik zal dat halen. Dan wassen we je hier bij de wastafel en trek je dat aan. Joke loopt de deur uit en gaat het halen. Even later komt ze terug met een nieuw tasje. Ze zet het neer en pakt wat spullen om mij te helpen. Kleed je eerst maar even uit zegt ze. Ik doe alle vieze kleding uit. Dat is eigenlijk alles, zelfs mijn t-shirt zit onder de poep. Omdat we geen andere plek hebben gooien we dit gelijk in de vuilnisbak die er staat. Dan poetst Joke me schoon met baby billendoekjes. Het is nogal een werk want niet alleen mijn billen zijn vies maar ook mijn benen en zelfs mijn onderrug. Als het gepoetst is krijg ik van haar een nieuwe luier aan. Daaroverheen trekt ze een schone romper. De romper ziet er aan de voorkant uit als een blauw polo shirt maar hij is dicht in de kruis. Ik moet erin stappen om deze aan te trekken. De rits zit op de rug. En ze heeft een schone joggingbroek en vest om aan te doen. Joke zegt, zo dat ziet er goed uit. Daar ziet niemand meer wat van. We kijken nog even rond dat het toilet netjes is. Joke wilt ook nog even plassen voordat we weggaan en gaat nog even snel naar het toilet terwijl ik sta te wachten. Je mag wel kijken zegt ze terwijl ze zit te plassen en ik zie hoe ze alles schoonpoetst met een zakdoekje. Als ze klaar is vertrekken we uit het invalidetoilet.

Als we terug in gang komen blijkt de deur naar de parkeerplaats een storing te hebben. Het is een automatische draaideur en die staat stil. Iemand zegt, u kunt het beste omlopen via de centrale hal. Dit gaat nog wel een poosje duren. We lopen terug het ziekenhuis in. Dan hoor ik een telefoon gaan. Joke pakt op. Ik hoor alleen haar kant van het verhaal. Hallo met Joke. Ja die staat naast me. We zijn nog in het ziekenhuis. Dicht bij de centrale hal. Colonscopie, dat was ons niet verteld. Is dat nu? We komen er gelijk aan. Joke hangt de telefoon op, we moeten gelijk naar poli 15. Jij hebt een colonscopie. Poli 15 is 1 minuut lopen, we staan al in de gang. De assistente staat op ons te wachten. Ze zegt, hallo ik ben Sonja. Meneer loopt u maar gelijk mee. Mevrouw u mag daar gaan zitten en wijst naar een stoel in de wachtkamer. Sonja neemt me mee naar een behandelkamer op de gang. Sonja vraagt, vind U het een bezwaar als er een leerling meekijkt? Laat maar komen zeg ik.

Binnengekomen in de kamer zie ik een brancard staan in het midden. En de leerling is hier ook al aanwezig. Sonja zegt, U mag in de kleedkamer in de hoek uitkleden en als u naakt bent, mag U op de brancard komen liggen. Ik ben zo terug en ze loopt de deur uit. Ik kijk naar de kleedkamer. Kunt u mij even helpen met uitkleden vraag ik aan de leerling. Ik doe ondertussen mijn vest uit. Pardon, zegt ze. Kunt u dat zelf niet? Ik reageer wat zenuwachtig, het probleem was dat ik een ongelukje had op weg naar de auto. Ik heb mijn onderbroek en al mijn kleding ondergepoept. Toen heeft mijn vriendin wat reservekleding uit de auto gepakt maar dat is van haar broer. Zijn kleding heeft allemaal een sluiting op de rug om ongewenst uitkleden te voorkomen. Nu heb ik een t-shirt aan met rugsluiting. Het is eigenlijk een romper. Die kan ik niet zelf losmaken. Wat een bijzonder verhaal zegt de leerling en ze houdt haar hoofd wat scheef terwijl ze naar mij kijkt. Blijkbaar zijn haar hersenen het verhaal nog aan het verwerken want ze blijft zo stil staan. Sonja komt weer terug de deur in. U bent nog niet aan het uitkleden zie ik. We hebben wat haast omdat U zo laat bent, wat is er aan de hand? De leerling reageert. Meneer kan zichzelf niet uitkleden. Hij vroeg hulp om zijn rits van zijn romper open te maken. Sonja kijkt heel verbaast naar mij. Het zit zo zeg ik. Sonja reageert, U mag het later uitleggen. Laat mij U helpen om snel uit te kleden. Onze tijd is erg beperkt doordat U zo laat was. Ik draai mijn rug naar Sonja. Dit is heel bijzonder mompelt ze, dit heb ik nog nooit gezien en maakt de rits open. Omdat er zoveel haast is loop ik niet meer naar de kleedkamer maar doe daar snel mijn romper, joggingbroek en luier uit. Alles leg ik neer op een stoel aan de zijkant van de kamer en ik sta naakt in de behandelkamer. De leerling geeft mij een operatiehemdje en helpt mij om deze snel aan te doen. Dan mag ik op de brancard gaan liggen en ze legt een laken over mij heen.

De dokter komt binnen. Het is de oudere dokter die gisteren aan mijn bed gekomen was. Goedemorgen Chris. Hoe gaat die met jou. Je bent wat laat dus ik ga snel beginnen. Waar is je infuus vraag hij? Die is er vanochtend uitgehaald door de verpleegster zeg ik. Wat dat moest niet gebeuren! Nu moet ik een nieuwe prikken. Waarom hebben ze dat gedaan vraagt de dokter. Omdat ik naar huis toe mocht antwoord ik. Wat vreemd zegt de dokter. Mijn opdracht was dat ze je moesten houden voor dit onderzoek. Ik zet snel een nieuw infuus. De dokter pakt spullen voor een infuus en prikt deze in de elleboog van mijn linkerarm. Zo en nu het lekkere spul zegt hij. Ga maar op je rechterzij liggen. Ik draai opzij en de dokter spuit een injectiespuit leeg in het infuus. Dit is een sterke pijnstiller zegt hij terwijl de vloeistof inloopt. Dan vervangt hij de injectiespuit. En van dit spul wordt je héél ontspannen. En spuit deze in mijn arm. En nu wachten we even een paar minuten om het te laten inwerken. Hij loopt naar de zijkant van de kamer en wilt op de stoel gaan liggen waar mijn kleren liggen. Waarom liggen zijn kleren hier Sonja en niet in de kleedkamer? Sonja antwoord, hij kreeg zich niet uitgekleed. Ze pakt mijn romper / poloshirt op zodat iedereen die goed kan zien. Hij had deze aan. En hij kan zelf de rits op zijn rug niet open maken. De dokter pakt de romper over en bekijkt deze van alle kanten. Hij maakt de rits open en dicht. Bovenaan de rits zit ook een strook klittenband. Deze bestudeerd hij ook. En dan kijkt hij ook nog naar de luier die ik heb uitgetrokken. Ondertussen lig ik al half te slapen. Ik zie het wel gebeuren maar kan niet meer reageren. De leerling vertelt. Hij zij tegen mij iets over dat hij een poepbroek had. Dit is de reserve kleding die in de auto lag. Dit is wel heel bijzonder zegt de dokter. Maak jij even een foto’s van de romper en luier Sonja en zet die maar in zijn dossier. Tijd voor verder onderzoek. Maar eerst de colonscopie. De dokter pakt de lange zwarte colonscoop van de tafel en schuift de kop in mijn endeldarm. Dit kan wat onprettig aanvoelen zegt hij en ik val flauw.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
V Mijn luier vlog AB/DL Fotos 20
T Wat doen jullie tegen zweten in je luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
R Geur of reuk na luier VVV 7
harry6707 Luier maatje voorst Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan