Luier om uit voorzorg!

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 14,3%
  • 8

    Stemmen: 3 42,9%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 3 42,9%

  • Totaal stemmers
    7

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Diapermarc


Hallo ik ben Kevin 17 jaar. Kom uit een gezin van 5, mijn ouders zijn gescheiden. Mijn vader zit al jaren in het buitenland, daarom woon ik bij mijn moeder. Sinds een jaar of 6 woont ze samen met een vrouw(ze is lesbisch), zij heeft ook een dochter. We zijn dus met zijn zessen nu. Mijn moeder(Carla) is 39 haar vriendin(Helga) is 48. Helga's dochter (Marga)is de oudste van de kinderen 29, mijn zus Mirjam is 21 en dan heb ik nog een zusje(Eva)van 14.

We gaan even 5 jaar terug, het was zomer vakantie. We zouden dit jaarvoor het eerst met zijn alle op vakantie gaan naar centerparcs 2weken. De week voor dat we weg zouden gaan had mijn moeder nog 4 dageneen beurs en Helga ging mee, Haar dochter Marga zou zolang oppassen. Opzich niet erg, maar dit bleek anders. De avond dat ze gingen werd alles doorgenomen, en vertrokken ze, hierdoor gingen we veel later naar bed dan normaal, ook had ik best veel appelsap op die avond. Maar goed we gingen snel naar bed. Toen ik wakker werd merkte ik tot mijn grote verbazing, dat mijn bed nat was, Ik schrok en haalde snel de lakens af en deed ze in de wasmand met wat kleding erbij zodat niemand het kon zien. Die avond echter tijdens het avond eten, vroeg Marga plots wie er natte lakens in de wasmand had gedaan. Natuurlijk reageerde er niemand een keek iedereen elkaar een beetje raar aan. Ik moest het wel zeggen. Uhh ikke zei ik wat aarzelend, waarop ze meteen reageerde met:: "ooh dus jij hebt in je bed geplast, dat is niet zo mooi" even was het stil. Waarna ze verder ging met: "nou ik geen zin in nog meer natte lakens, dat snap je wel he" verder zei ze niets. Tot ik die avond naar bed ging, toen kwam ze de badkamer in, terwijl ik mijn tanden stond te poetsen en zei ze: "nou ga hier maar even liggen dan" , waarop ik voreg wat ze bedoelde. Nou zoals ik zeg, dat je daar even moet gaan liggen op je rug zodat ik je voor de zekerhied een luier om kan doen. Ik werd helemaal rood en stamelde, "uh uh een luier". Ja een luier ja, tot je moeder terug is, zo weet ik tenminste zeker dat je bed droog blijft. Ik kon wel door de grond zakken en zei: Het was maar een ongelukje Marga dat gebeurt echt niet nog een keer hoor. Hierop reageerde ze wat strenger met: : "Een ongelukje! Kindjes van 4of5 hebben nog wel eens een ongelukje, Bij jongens van12 moeten we er toch op kunnen rekenen, dat ze hun bed droog houden. Dat kan ik bij jou niet heb ik vandaaag gezien, dus neem ik het zekere voor het onzekere en dat is een luier" En dan moeten jou moeder en Helga als ze terug zijn maar beslissen wat ze er meedoen als ze terug zijn. En zo gebeurde het, 5min later lag ik in mijn bed met een luier ik schaamde me dood. Zo ging het tot mijn moeder en Helga terug kwamen. Ik was blij want ik dacht, zo nou hoef ik tenminste geen luier meer om. Maar helaas, ik lag die avond al op bed toen mijn moeder kwam. Ik dacht wat komt die nou doen. Opdat moment zei ze, ben je niet iets vergeten? Ik antwoorde hoezo iets vergeten. Waarop ze vroeg of ik al een luier om had. Waarop ik vuurrood en stil werd en stamelde: "Uhh Uhh nee dat niet". Ga maar eens snel liggen dan, dat ik er een om kan doen, en dan hebben we het er morgen verder over. Toen ik de volgende morgen wakker werd, schrok ik heel erg. Mijn luier was niet meer droog en heel dik. Dat moment ging ook mijn kamer deur open, Daar stonden Helga en mijn moeder. Goedemorgen, lekker geslapen? vroeg Helga. Even over dat bedplassen, dat was toch Maandag. Uhh ja, antwoord ik. Daarna heb je s'nachts een luier omgehad en deze was iedere ochtend netjes droog. Daaruit blijkt dat je het wel kan, dus hoef je wat ons betreft geen luier meer om voor je gaat slapen. Ik reageer heel blij en bedank Helga en mijn moeder. Ineens hoor ik mijn moeder zeggen. Nou Helga ik moet echt weg nu, kan jij Kevins luier even afdoen, dat red ik niet meer. Ohh tuurlijk en ze loopt naar boven, voor ik iets kan doen staat ze weer op mijn kamer. Ga maar liggen Kevin dan maak ik je luier even los dan ben je weer een grote jongen. Ik stap uit bed en ga voor Helga, klaarliggen en trek mijn boxershort uit.. Ze begint langzaam de plakstrips los te maken, maar dan gebeurt het.

Helga ziet dat mijn luier dit keer helemaal niet droog is. Wat is dit nou zegt ze heel streng terwijl ze me aankijkt? Je luier is zeiknat, dus je hebt weer je plas niet op kunnen houden vannacht! Zeker weer een ongelukje! Ik ben benieuwd wat je moeder zegt als ze dit vanavond hoort. 2 ongelukjes in 4dagen voor iemand van 12jaar. Je moet je schamen. De rest van de dag slijten we met spullen pakken voor onze vakantie in CenterParcs. Die avond komt mijn moeder rond 19.00 u thuis. Helga verteld het haar meteen, mijn moeder shiet een beetje in de lag en ik hoor haar zeggen: "Dan zit er voorlopig niets anders op" Ik snapte het niet, maar was al blij dat ze verder niet boos op me werd. Dit was zo tot ik naar bed wilde gaan. Ik zei weltrusten en wilde weg lopen. Wacht even Kevin ga eens zitten, we moeten het nog even over je natte luier hebben. Morgen gaan we naar Centerparcs en ik wil daar niet meemaken dat daar een bed nat word, snap je dat. Ja mama, antwoord ik. Oke, en daarom doen we het als volgt. Die 2 weken dat we daar zijn zal ik je uit voorzorg iedere avond een luier om doen. Je hebt het zelf in de hand, is je luier iedere morgen droog zoals het hoort, hoef je er als we terug zijn thuis geen meer om. Mocht het toch zo zijn dat hij een keer nat is, dan volgen er maatregelen, want van ongelukjes is dan geen sprake meer vind ik.

De volgende dag waren we in Centerparcs, mooi huisje en omgeving. Alleen tot mijn verbazing maar 2 slaapkamer een 2persoons en een 4persoons. Marga mijn zusen en ik sliepen op dezelfde kamer. Toen we alles haden uitgepakt was het al 21.00 en moest Eva naar bed. Niet veel later moest ik ook naar bed, mijn moeder liep mee deed me mijn luier om en ik stapte inbed. Allang blij dat Mirjam en Eva het niet wisten. De volgende morgen, was iedereen al beneden toen ik wakker werd behalve Helga. Ik was droog, ze deed mijn luier af en ik ging ook naar beneden. Zo gingen 4 droge nachten voorbij, en had nog niemand gemerkt dat ik elke nacht een luier op had, tot die avond. Die avond was Mirjam een beetje misselijk en ging vroeg naar bed, Eva mocht wat later. Om elf uur moest ook zei naar bed, waarop mijn moeder tegen mij zei kom dan doe ik jou ook meteen, anders blijf ik aan het lopen. In de 10 min die toen volgde heb ik me meer verschut gevoeld dan alles ooit daarvoor bij elkaar. Terwijl mijn moeder de luier aan het openvouwen is word Mirjam langzaam wakker, mijn moeder gaat gewoon door, en net als het laatste plakkertje vast maakt, komt Eva binnen, ziet me liggen en schiet keihard in de lach. Hiervan word Mirjam helemaal wakker kijkt op. Ze kijkt eerst heel verbaast, maar barst dan ook in lachen uit.
Eva vraagt een beetje lacherig. Heb jij nou nog steeds een luier om?

Mijn moeder neemt het hierop over en zegt. Ik zal het wel even uit leggen nu iedereen het toch weet. Marga is ook aankomen lopen. Kevin heeft wat pech gehad zegt ie waardoor hij een paar keer in bed heeft geplast. Daarom krijgt hij deze 2 weken voor hij gaat slapen een luier aan. Dan kan hij laten zien dat het echt ongelukjes waren.
Elke ochtend was mijn luier gelukkig droog. Nog 2 dagen volhouden en ik was er vanaf. Die middag kwamen Marga en Mirjam naar me toe. Ze giebelde wat, en gingen voor me staan. Marga zei wat grijnzend, je houdt je luiers goed droog he. Ik antwoord, Ja gelukkig, hoef ik ze thuis tenminste niet meer om. Je bent er nog niet, nog 2 nachten hoor lacht Mirjam ineens. Dat haal ik makkelijk zeg ik kortaf. Hierop reageert Marga onmiddelijk: "Ja daar willen wij het net over hebben met je"
Mirjam heeft met haar telefoon gefilmt terwijl je een luier om kreeg. Wij vinden het eigenlijk wel grappig dat jij die luier om krijgt. Ik denk dat wel meer mensen het leuk vinden om dit filmpje te zien. Denk er maar eens overna,hi hi en ze lopen weg. Die avond krijg ik mijn luier weer om en ga naar bed. Niet veel later hoor ik Marga en Mirjam zeggen dat ze ook gaan slapen, en komen de kamer op. Marga loop regelrecht naar mijn bed en gooit de deken eraf, lacht even en zegt: "Zo deze luier zal niet droog blijven en loopt naar de badkamer, ze komt terug met hele grote spuit vol warm water. Mirjam begint al te grinniken, ik moet naast mijn bed gaan staan met mijn benen iets uit elkaar. Langzaam spuit ze al het water in mijn luier en zegt slaap lekker!!

Wordt vervolgt
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: Luier om uit voorzorg! * by reneinluiers
Spannend, ik kijk uit naar vervolg.


2 Re: Luier om uit voorzorg! * by bojaba
goed verhaal
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Luier om uit voorzorg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
P Luier liefhebber uit Ermelo: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Berth Luier uit verleden of toekomst ?? Polls 32
Pamperslove Zoek een luier vriendje uit Friesland Contact advertenties 8
D Luier jongen uit tholen Voorstellen 13
DL013 Plaats waar je hoge kwaliteit luier filmpjes ( erotisch ) kan downloaden AB/DL Filmpjes 16
Z luier poepen en plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
P Luier verschonen 17/4 smorgens Contact advertenties 0
P Oldskool luier AB/DL Fotos 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Luier’jongen97 Dagelijkse luier Product & Winkel Testverslagen 15
T Luier vriendje! Contact advertenties 4
rob383 Luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
LuierN Luier gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate 16+ Verhalen 1
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 9
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 13
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 15
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Similar threads


















































Bovenaan